جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 1395/08/15 - 11:54
قضاوت با چشمان بسته
بازار گرمی با حمله به کاشانه

دوستانی در این روزها سرگرم پول جمع کردن و انجام تحرکاتی بر روی زمین مراد آباد  هستند و شعار آنها هم این است که قبلی ها و به صورت خاص کاشانه کاری نکرده و ما می خواهیم فلان و فلان کنیم . برخی مثل خانم قزوینیان و برخی از همفکرانشان از این مرحله هم عبور کرده اند و  با مراجعه به دفتر کاشانه  و متاسفانه جر و بحث و سرو صدا با همین ادعا درخواست فسخ وکالت نامه و عودت حق الوکاله ها را نموده اند .. البته این موضوع یک موضوع حقوقی است و بنده نمی خواهم وارد آن شوم .. ولی لازم است یک مطلبی را شفاف کنم و آن این است که آیا واقعا شرکت کاشانه در این ده سال کاری نکرده است؟ آیا برآیند کارهای کاشانه واقعا صفر بوده است؟  آیا  بود و نبود کاشانه  در این سالها فرقی نمی کرده است؟
 اگر از هر یک از این مدعیان  در این روزها سوال کنیم چرا برای حل مشکل به شهرداری نمی روید می گویند چه فایده ای دارد؟  می گوییم از کجا می دانید ؟  می گویند قبلی ها رفته اند... فایده ندارد
اگر بگوییم چرا به وزارت مسکن نمی روید .. می گویند قبلی ها رفته اند .. فایده ندارد...
اگر بپرسیم چرا به بنیاد مسکن نمی روید  می گویند فایده ندارد..
اگر بپرسیم چرا به ریاست جمهوری نمی روید برای طرح شکایت .. می گویند فایده ندارد..
چرا به جهاد نمی روید.. فایده ندارد..
چرا به قوه قضاییه شکایت نمی کنید؟ فایده ندارد ..
چرا به سازمان بازرسی کل کشور نمی روید؟ فایده ندارد...
چرا به شورای شهر تهران نمی روید؟  فایده ندارد...
چرا از طریق وکلا طرح شکایت نمی کنید؟ فایده ندارد ..
چرا به لابی های پشت صحنه که الی ماشاء الله در این نظام اداری فاسد جولان می دهند مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد..
چرا به مراجع نامه نمی نویسید ؟ فایده ندارد..
چرا به امامان جمعه مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد...
چرا به مجلس و خانه ملت  مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد...
چرا به نمایندگان رهبری در ارگانها مراجعه کنید؟ فایده ندارد ..
چرا به سپاه مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد ..
چرا به وحید مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد ..
چرا از طریق برخی واسطه ها به فرزندان یا نزدیکان مقام معظم رهبری مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد ..
چرابه هاشمی رفسنجانی مراجعه نمی کنید؟ فایده ندارد...
چرا به  دفتر رهبری مراجعه و طرح شکایت نمی کنید ؟ فایده ندارد ....
چرا مستقیما به رهبر نامه نمی نویسید و مراجعه نمی کنید... فایده ندارد... چرا دیگر مثل سابق توی خیابان نمی ریزید و تجمع نمی کنید و باتوم نمی خورید؟ فایده ندارد ..
چرا سعی نمی کنید با انجام تحرکات رسانه ای و انتشار مصاحبه ها و خبرها در سایتهای اطلاع رسانی مشکل را رسانه ای کنید؟... قبلا شده است.. فایده ندارد
چرا... ؟  چون فایده ندارد...
چرا.... ؟ چون فایده ندارد ...
یعنی هیچ راهی فایده و موثر نبوده ... خیر .. قبلا همه این راهها رفته شده و حالا ما فقط فکر می کنیم که باید روی زمینمان تلاش کنیم و همه راههای دیگر بی فایده است
ایا مطمئن هستید از راهی کهمی روید قطعا موفق می شوید ؟  آیا یقین صد در صد دارید و تضمین می دهید؟ ... سکوت.. سکوت.. سکوت
چه کسی قبلا این راهها را رفته و  بی نتیجه بودن همه این اقدامات را نشان داد؟    البته کاشانه  و دیگرانی که در قبل بودند.
پس چرا شما می گویید کاشانه و قبلی ها هیچ کاری نکردند؟   سکوت... سکوت.. سکوت
آیا آنها در منزل خوابیدند و  همینجوری به آنها وحی شد که این کارها فایده ندارد؟   سکوت.. سکوت.. سکوت ....
چه کسی اجتماعات شما را سازماندهی کرد و به خیابان کشید و شما را در این مسیر راهنمایی کرد؟... سکوت... سکوت.. سکوت..  
چه کسی  با تاسیس سایت فضای مجازی را  متوجه مشکلات مردم کرد؟... سکوت.. سکوت.. سکوت..
چه کسی بنیان کارهای گروهی را گذاشت و مالکین پراکنده که ارتباط حقوقیشان با تعاونی ها قطع شده بود را گرد هم جمع کرد و به آنها سازمان داد؟ ... سکوت... سکوت... سکوت...
چه کسی شما را در این گروههای مجازی و تلگرام  دور هم جمع ساخت و شما را با ادبیات کار گروهی آشنا کرد و شما را وارد میدان کرد ؟ سکوت... سکوت..و سکوت

برخی در این روزگار چنان جولان می دهند و حرفهای عجیب می زنند که انگار سنگی از آسمان بر روی سر آنها افتاده و به کل یادشان رفته داستان کسانی که در گذشته تلاشهای زیادی کردند چه بوده... البته ممکن است حافظه تاریخی آنها ضعیف باشد ولی خوشبختانه چشمانشان بیناست و می توانند در سایت کاشانه گزارشهای متعددی را از همه اتفاقات روزها و سالهای گذشته بخوانند... شاید هم سوادشان نم کشیده ...خیر ... به نظر می رسد آنها حاضر نیستند حقیقت را ببینند بلکه دوست دارند حقیقت را زیر پایشان له کنند و بنیاد عقاید خودشان را بر اسکلتهای این حقایق لگد شده بنا نهند..   این گونه استنتاجها انسان را یاد یک قضیه معروف تاریخی می اندازد ... به ادیسون گفتند تو از تمام فلزات موجود برای ساختن لامپ استفاده کردی و شکست خوردی ؟ او گفت من شکست نخوردم بلکه با انجام این همه آزمایشات  نشان دادم  با این فلزات نمی توان لامپ ساخت ... قطعا در همان زمان ادیسون نیز افرادی بوده اند که تا قبل از ساخته شدن لامپ و موفقیت او در این کار او را مسخره می کردند و کارهای او را عبث می شمردند و برآیند کاری او را صفر می شمردند ... و چقدر شبیه هستند برخی آدمها در روزگاران مختلف ... انگار آنها از یکدیگر این چیزها را آموخته اند و انگار گذشتگان منکر آنها معلمان آیندگان منکر بوده اند
القصه خدا را شکر می کنیم که در این روزگاران دراز انسانهایی وجود داشته اند که دلشان را به تشویقها و فریادهای موافق مردم پیرامون خوش نکرده اند یا از فریادها و غریوها و طعنه های اطرافیان و همسایه ها مرعوب نشده اند و کار خودشان را انجام داده اند و موفقیت خود و ملت خود را نه در این فریادهای موافق یا موافق و بلکه در اراده و صبر و استقامت و توکل و برنامه ریزی و تلاش دراز مدت خود جستجو   کرده اند...   
البته منظور من این نیست که هیچ کس کاری نکند و همه بنشینند کنار و فقط کاشانه یا کارگروه  بدود ... خیر ... این مطلب را برای پاسخ دهی به  برخی دوستان قدیمی که دائما در گروه های خودشان می نویسند که کاشانه کاری نکرده یا اینکه به مردم زنگ می زنند و بر علیه کاشانه و تعاونی ها سم پاشی می کنند و سعی می کنند تا دکان خود را از این طریق  رونق دهند   نوشتم .. البته مطلب بدیهی و سخن تکراری بود ولی تذکر برخی موضوعات شاید برای برخی ها مفید باشد ... بخصوص کسانی که تازه وارد شده اند یا کسانی که برخی چیزها از یادشان رفته است .

 

سید محمود میر افضلی - نایب رییس شرکت

تعداد بازديد : 2844
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 40
گل خورده
|
1395/08/15 - 12:12
5
11
سلام دوستان كاشانه شما نگران نباشيد وبدانيد اينها با اين كار مزخرفشان حل مشكل زمينها را پيچيده كرده اند وبعضي ازاينها مثل ساوالانيان دنبال سركيسه كردن و نجاري ايجاد كار براي شركتش وقزوينيان ودستانش بالا پايين كردن قيمتها وخريد وفروش و....هستند وبيم اين است كه از تصوير سندهايي كه ميگيرند سو استفاده شود خواهش ميكنيم كاشانه به قضيه واردشود
جعفر حسین زاده
|
1395/08/15 - 13:22
2
7
با عرض سلام محضر جناب میرافضلی و سایر مجموعه شرکت کاشانه من بعید میدانم هیچ عضو منصفی که مرتب اخبار امورات این زمینها را دنبال کرده باشد، بگوید که دوستان کاشانه کاری نکرده اند. اگر کسی در جریان امور نبوده باشد، سایت را دنبال نکرده باشد و در تجمعات همراهی نکرده باشد و فقط دو مقطع ابتدا و اکنون را مقایسه کند ممکن است چنین قضاوتی داشته باشد. چنین دوستانی بهتر است بجای ایجاد تفرقه و دودستگی، اگر پیشنهاد جدید و مناسبی برای پیگیری دارند مطرح نمایند تا در ادامه فعالیتهای قبلی دنبال شود. من فکر میکنم این دوستان همیشه از پیشنهادات خوب استقبال کرده و پیگیری کرده اند، اما از شانس ما فعلا دری برویمان باز نشده است. انشاالله با تداوم پیگیریها و انسجام همه اعضاء بالاخره گشایشی صورت خواهد گرفت
محمد رضا محمد کریمی
|
1395/08/15 - 13:37
0
5
سلام به آقای دکتر میرافضلی اگر قصد شما بهبود وضعیت هست باید این ذره بین را کمی به سمت خودتان و کارگروه هم بگیرید. تا زمانیکه همه دست اندرکاران واقعیت را نبینند و نپذیرند که کوتاهی شده، هیچکس کاری برای اصلاح آن قدمی بر نخواهند داشت چون مشکلی نمی بینند. مدتی است کارگروه منجمله شرکت کاشانه توجه ای به خواسته ها و انتقادات مردم نمی کند. به انتظارات مردم برای پیگیری مسائل متعدد اهمیتی نمی دهد: ما فلان جا تجمع کردیم و یک ماه، دو ماه و سه ماه از آن زمان گذشته پیگیری کردید جواب آقای کیان و آقای انصاری و آقای ایکس و ایگرگ چی بود؟ اگر از مسئولین مرتبط جوابی شنیدید از کارگروه هم شنیدیم. هیچکس منکر زحمات شما برای آرام کردن قضیه نیستند ولی از طرفی کسانیکه در گروه تلگرام پیگیری زمینها هستند شکافی را بین کارگروه و خود شما مشاهده می کنند که در آن موضع شما نزدیکتر به اکثریت مالکین است. پس ما می بینیم که میانه شما و کارگروه هم اختلاف وجود دارد. و از طرفی مالکین شاهد زحمت های فراوان آقای ساوالانیان هستند که عضویت ایشان را به علت چیزی که کارگروه ناسازگاری و سم پاشی می پندارد باطل می کند. این ها و دیگر دلایل باعث بدبینی و شکاف بین مالکین و کارگروه و شرکت کاشانه را روز به روز عمیق تر کرد. تا اینکه رسیدیم اینجا. ولی به نظرم حالا هم دیر نشده. بنده پیشنهاد می کنم کارگروه ابتکار عمل را در دست خود بگیرد و با کارشناسان مشورت کند که راه درست چیست برای حل مشکل زمینها و از نظر کارشناسی و حقوقی و قانونی چه کاری باید می کردیم و انجام ندادیم. اگر مالکین ببینند کارگروه یک نقشه راه دارد و مصمم است حرکتی رو به جلو کند مطمئن باشید مردم همراهی خواهند کرد همچنان که از هیئت اجارایی گروه تلگرام کرده اند. آیا اعضای کارگروه حاضر هستند وقت و انرژی و هزینه برای این کار بگزارند؟ جواب این سؤال چشم انداز آینده کارگروه و شرکت کاشانه را تعیین خواهد کرد.
پاسخ ها
میر افضلی
|
1395/08/15 - 19:35
با سلام و احترام چند سوال مطرح کردید اولی پیگیری جلساتی که با کیان داشتیم۰ بعد از ان تجمع معروف بارها و بارها خانم کاارگر و نورمحمدی و اقای قلیچ خانی و و الله دادی و ... با اقای دکتر کیان جلسه داشته اند که گزارشات اغلب انها منتشر شده است پیرو جلسه با اقای انصاری منتظر بودیم جلساتی بین و وزارت مسکن با واسطه ایشان برگزار شود که تاکنون وقت جلسه را مشخص نکرده اند و جواب هم نداده اند در خصوص شکاف بین بنده و کارگروه فکر کنم سو تفاهم شده ۰۰۰ اختلاف سلیقه ها همیشه وجود داشته و خواهد داشت ۰۰۰ الان که کاملا هماهنگ هستیم اقای ساوالانیان فرد فعالی هستند که قبلا عضو کارگروه بودند ولی به دلایلی که دقیق نمی دانم از گروه کنار گذاشته شدند ۰ در این خصوص بهتر است اقای دکتر کرمی راد توضیح دهند در خصوص برنامه اینده با شما موافقم۰ ما در اینده خیلی کارها کردیم ولی موفق نشدیم ۰ باید از انها درس بگیریم۰ دولت و نظام با تمام قوا جلوی ما ایستاده اند و مانع از رسبدن ما به حقمان شده اند ۰ بهدورود مالکین به صحنه برای گشودن افقهایی برای حل مشکل توجه شده ولی نباید این حضور از کنترل خارج شود ۰۰۰ فعلا چند مار بیشتر به فکرمان نرسیده که قبلا نوشتم پیگیری ۴۶۵۴ ارتباط با لابی ها و کار چاق کنها تحرکات میدانی روی زمین استفاده از فرصتهای پیش رو
حسینی
|
1395/08/15 - 13:55
1
3
ممنون از قلم آقای دکتر . اما بدونید مردمانی که شما رو قبول دارند همه با فرهنگ هستند و لی برخی از اونا یه با حرفاشون مشخص میکنندعوضی هستند که اگر یک اسلحه به دستشون بدی همه رو میکشن. فرق اینا رو میتونید از سایت کارگروه تشکل ها و ... و سایت اونا فهمید اونا برای یه کار بی فایده جار و جنجال و تبلیغات میکنند اما شما بیصدا اما موثر کار میکنید خدایاورتان باشد
پاسخ ها
محبی
|
1395/08/15 - 15:25
دقیقادرسته یه تعداداونورعقلشون رو گذاشتند سرچندتاپیرزن یاوه گو یه تعداد هم براشون سینه میزنن بقدری حرفاشون چندش آور سخیفه همش در حال فحش و نفرینند اَه اَه اَه تف به ذات کثیفشون
محمودي
|
1395/08/16 - 10:20
4
2
سلام كاشانه چرا اين همه فس فس مكند با چند نفر دلا ل فرصت طلب برخورد نمي كند
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/16 - 15:50
ما چند بار به سویشان دست دوستی دراز کردیم متاسفانه شروع به فحاشی و اهانت میکنند . البته انتظاری بیش از این از برخی از افراد آنها نمی رود و چون از سوی لیدرهاشون حمایت می شوند فاتحه اتحاد را باید خواند. متاسفانه این دوستان فکر میکنند که چهارصد نفر پول به حساب غیرقانونی شان واریز کرده اند، همه چهارصد نفر با اینها موافق هستند در صورتیکه این مالکین برای اینکه هر چه زودتر به زمینشان برسند کمک میکنند تا شاید از روزنه ای فرجی بشود. چندتا خانم اونجا مدام گوشی دستشان هست و مدام با الفاظ زشت بقیه زحمات کارگروه و این شرکت را زیر سوال می برند و انتظار دارند شرکت کاشانه با این تیپ گروه ها  وارد مذاکره شوند. خودشان میگویند خودشان برای خودشان کف میزنند خودشان خودشان را تایید میکنند در صورتیکه اکثر کارهایشان نادرست و به بیراهه رفتن است. البته باور بفرمایید ما از هر طریقی و از سوی هر کسی که امکان باز کردن این گره را دارد دعا میکنیم و خدا را گواه میگیریم که اگر چوب لای چرخ حرکتی بگذاریم مگر آن حرکت درست نباشد.
از همینجا اعلام میکنیم « ما دست دوستی به سوی شما دراز کردیم در عوض اهانت کردید ، شرکت کاشانه بیش از این تحمل اهانت را ندارد و از گروه بد دهن و تهمت زن خداحافظی میکند»
بگذارید به راهشان ادامه بدهند حداقل بعد از هفت سال یه عده انگشت شمار، مخالف ما شدند اما به زودی سیل مردم به سویشان سرازیر خواهند شد و خواهید دید سزای تهمت و نادیده گرفتن زحمات چیست.
اسامی شما در لیست کاشانه ثبت شده است و امیدواریم جلوی خدا رو سیاه نشوید.
با تشکر از شما که حضور دارید .
سليمي
|
1395/08/16 - 12:57
5
5
ااگر شما كاشانه اي ها تدبير و عقل داشتيد خودتان را با اديسون مقايسه نمي كرديد كه صد البته قياس مع الفارق است.( اديسون يك كشف انجام داد و يك ايده شخصي بدون هرگونه تحميل هزينه بر عامه مردم و ثبت شركت و گرفتن پول و ..... و در برابر هيچكس متعهد نبود جز خودش )، واقعا كه اين دكتر ميرافضلي وقتشه كه بره دكتر. بابا شما جلسه مجمع تشكيل بديد گزارش كارتون رو بديد و انتخابات مجدد با كانديداهاي جديد و خودتان هم كه مي توانيد كانديد شويد اگر موكلين به شما راي دادند خود به خود دهان همه را بسته ايد و اگر شما را نخواستند خوب مي كشيد كنار . تمام، اين همه فرافكني و آسمون ريسمون و التماس و عجز و لابه نميخواهد برادر محترم اگر واقعا جوياي احترام مردم هستيد. ببينم مرد و مردانه اين كامنت رو منتشر مي كنيد تا بقيه هم نظر بدهند( البته به شرطي كه بازهم مردانه و صادقانه همه نظرات را منتشر كنيد )
پاسخ ها
میر افضلی
|
1395/08/16 - 15:35
با سلام و احترام... ذکر قضیه ادیسون برای تقریب مطلب و درک بهتر وضعیت ما بود و الا مشخص است در این مملکت گل و بلبل که نه دولت و نه نظام دلشان به حال کسی نمی سوزد و همگی تلاش دارند این زمینها را ببلعند چقدر کار کردن و نتیجه گرفتن سخت است .. خواستم به شما بفهمانم که ما هر راهی که بوده رفته ایم و الان هم داریم راههای جدیدی را تست و یا راههای قدیمی را مجددا تجربه می کنیم که شاید مسیری گشوده شود و هیچگاه خسته نشده ایم ... بقیه حرفهای شما هم جوابش بماند برای یک وقت دیگر
مختار
|
1395/08/16 - 13:40
0
1
مالکین عزیزقدری خویشتنداری.همه که درحال فعالیت برای اثبات ملکیتشان هستند.هدف متعالیی رادنبال میکنند.ولی ظرف تحملشان فرق میکند. جوابیه دکترخوب وسیدعزیزکه برصداقتش شکی نیست .درهمین راستاست.که ازبدوپیگیری زمینها.بهمین منوال بوده وهست.منتهی بعضی ازعوامل که بتازگی دستی برکارهادارند.سوپرانقلابی شده اند.بدون انکه ببینندکه مشکل ازکجاست.///بابا مشکل ازهزارفامیل دولت فشل است.///که تاکدورودرانداشته باشی بحقت نمی رسی./اگرپای فریدون ویافلان اقازاده دراین ماجرابود.میدی که چه زودسیستم بورکرات دولتی راه تصاحب زمینهاراجلوی پایتان قرارمیداد.شماچرابدکتروهمکاران کاشانه ای ایرادمیگیرید.بابااین وزیروداردسته جرثمه اش حرف رهبرامت را5سال استکه نادیده گرفته اند.وانقدرشقی هستند.که یکقسمت انراکه حق این مالکین رابدهیدراکلانادیده میگیرند.خلاصه ازدعوای شما نتنهابرای مازمینی حاصل نمیشود.بلکه ابی به اسیاب زمینخوارانیکه درکمین نشسته واقازاده های حرامخوارکه یکیشانهم درزندان است.می ریزید.پس بهتراست مانندسابق متحدوبرای احقاق حق وضربه به سیستم فشل (کلیدمدار.)ازیک سرفرماندهی دستوربگیرید.نه هرگروهی سازخودش رابزند.که حاصلش تفرقه است.وبجای زمین.مین هم گیرتان نخواهدامد.ازماگفتن بودکه گفتیم.حکیمان دانندوبس.یاحق
امیر ساعی ورضا صیادی
|
1395/08/16 - 14:01
0
7
باسلام و خسته نباشید خواهشن برای تجمع کاری کنیدواقعا باید انقدر فاصله برای گرده همایی باشد...........
علی محمدی
|
1395/08/16 - 15:01
0
9
جناب آقای دکتر میرافضلی! همه خواسته های مردم حل مشکل زمین هایشان می باشد و تاکنون متاسفانه عملکرد حضرت که خروجی آن برای مردم ملموس باشد وجود نداشته است. لذا توصیه می کنم با اینهایی که تازه وارد این گود شده اند همگام شوید و اینها 10 سال دیگر مردم را سرکارگذارند.
سراج
|
1395/08/16 - 15:04
1
13
با سلام جناب اقای دکتر میر افضلی هیچ کس منکر زحمات شما و اکیپ همرا نسیت و نخواهد بود دست همه شما درد نکند با شد به یاری خداوند بزودی تمامی مشکلات سر راه حل شود و زحمات چندین ساله شما به ثمر بشیند شک نداریم اگر قرار باشد ولبشویی شود تا 20 سال دیگر باید چشم انتظار باشند ورراثا از ما که گذشت ترا خدا بیایید دست به دست هم دهیم از این انتقادها و چوب لای چرخ گذاشتنها دوری کنیم یکسری افراد از همین اعضا به نان شب محتاجیم بیایید یک دعای سر سفره برای خود و گذشتگان خود بگذارید خداوند خیرتان دهد تمام بحث ها بر زمین مراد اباد است جناب اقای دکتر زمین های سوهانک به کجا ختم میشود لطفا اطلاع رسانی کنید
محمودي
|
1395/08/17 - 17:52
0
5
كاشانه چرا در خصوص تسطيح وخاك برداري از مراداباد اطلاع رساني نمي كند
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/18 - 11:39
با سلام جناب آقاي محمودي كاشانه اطلاع رسانيهاي لازم در خصوص تسطيح و تفكيك و افراز را قبلا" بطور مفصل انجام داده و باز مجددا" اعلام مينماييم در شرايط فعلي انجام موارد فوق امكان پذير نسيت و دوستانيكه در حال حاضر صحبت از تسطيح ، تفكيك وافراز ميكنند وخواسته وناخواسته كاشانه را مورد حمله و انتقاد غير سازنده قرار ميدهند اگر منصف باشند تا سه ماه آينده اعتراف خواهند كرد وحتما" از رفتار يكه با كاشانه انجام دادند نادم خواهند شد
حامد
|
1395/08/17 - 20:12
3
4
سلام به همگی عزیزان.... توجه‌‌‌/ توجه دوستانی که برای زمین ها آگهی میدن .... لطفا اینقدر آگهی قیمت زمینا رو‌پایین ندن و زمینا رو‌کم ارزش جلوه ندهند.... ما خودمون داریم قیمت زمینامونو کم جلوه میدیم و این‌خیلی بد میتونه باشه.... یه سری دلالام و یا افراد سود جو هم قیمت زمینا رو پایین نگه داشتن و دارند خوب خرید می کنند..این‌امکان رو بدید اگر عزیزی پول لازم‌شد و خواست بفروشه لااقل بعد از این‌همه مدت بتونه به یه قیمت قابل قبولی بفروشه و‌ به یه زخمی بزنه.... دوستان دیگه کم لطفی نکنن و زیر ۴۰ قیمت ندهند.... اگر شرکت کاشانه در خصوص متعادل نگه نداشتن قیمت زمینها هم حرکتی انجام‌بدهد بد نیست.... لااقل دوستان بیشتر از این متضرر نشوند...با تشکر
عبداله دارافرین
|
1395/08/18 - 08:59
0
11
با سلام وتشکر از زحمات مسیولین و زحمتکشان ... در رابطه با کامنت اقا حامد.. اولا روی سخن با شرکت کاشانه است که نباید کامنتهای این چنینی که در رابطه با قیمت گذاری است . اون هم قیمت گذاری مغرضانه مثلا 40 میلیون یا زیر 40 میلیون قیمت ندهید. بیان این موضوع به نفع زمینداران نیست. و کاشانه هم نباید با چاپ این کامنتها اب به اسیاب دشمن بریزد. . اقا حامد عزیز قیمت 4 متر این زمینها 40 میلیون هست . بارها هم شرکت کاشانه به زمینداران این توصیه را کرده که زمینداران صبور باشند. ولیکن هرکسی صاحب مال خویش است. و شاید بخواهد. متری 100000 تومان بفروشد. و شاید هم متری 10میلیون. در هر صورت شما با اعلام قیمت نباید تو سر زمین بزنی . شاید کامنت شما مغرضانه و شاید هم نا خواسته باشد. با تشکر موفق باشید.
پاسخ ها
ابراهیم قاسمی
|
1395/08/18 - 12:12
دمت گرم جناب دارآفرین پاسخ بسیار زیبا و به جایی بود با تشکر.
امیر مهراسبی
|
1395/08/18 - 09:47
2
3
سلام و عرض ادب خدمت همه مالکین وکاشانه ایها علی الخصوص دکترعزیز. دکتر جان یک رفتار غلط و بد بین یکسری از ما انسانها وجود دارد که چشممان را روی کارهای پر ارزش دیگران میبندیم و فقط خودبین هستیم و خودخواهانه وبدون هیچ تخصص و اطلاعاتی قضاوت ناعادلانه در مورد اتفاقات و کارهای دیگران میکنیم وهیچ کس و کاری راقبول نداریم جز خودمان . بر هیچکس زحمات باارزش شما و کاشانه ای ها و دیگر افراد زحمتکش درجهت احقاق حقمان پوشیده نیست حال هر کس هر چی میخواهد بگوید مهم نیست . اگر واقعا راست میگویند و میتوانند خوب بفرمایند این گوی و این میدان . خیلی ها این ادعاها را داشتند و وسط راه فهمیدنند که نمیتوانند و قضیه چه خبر است .
ناشناس
|
1395/08/18 - 12:34
2
1
احتمالا کارگروه محترم نشسته اند ببینند اگه گروه خودجوش موفق شدند که شدند و اگه نشدند شروع به واویلا و وااسفا کنند.امیدوارم شما نیز اگر کمکی به این گروه نمیکنید جلوی آنها سنگ هم نندازید تا ثابت کنید کار خودتان درست بوده
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/18 - 16:28
کافر همه را به کیش خود پندارد
علیرضا مهتاب
|
1395/08/18 - 13:19
0
9
باسلام.خدمت دکتر و بقیه همکیشان.اقای دارافرین ممنون و افرین.من این مطلبو چندین بار گفتم بابا نفروشید به این مفتیا و یا حرف نزنید ازش بخدا من ساکن همون محدوده هستم الان باغ و زمین کشاورزی تو مراد اباد و حصارک متری سه میلیون تومنه مسکونی متری ده میلیون تازه جاهای معمولی.بابا تو نفت گرونتر هم هست.خواهشا جدی بگیرید واقعا شما صاحب زمین با ارزشی هستید و تا خودمون نخوایم قبول کنیم چطور از دیگران انتظار داریم ارزش خوبی بزارن.بعدم اقایان مسول و.. من قبلا چندبار گفتم الان هم میگم بیایید یه جلسه ایی یا به توسط واسطه ایی یه دفتر رهبری ارتباط پیدا کنید و خدمت اقا بگید که ما طبق دستور شما رو زمینمون ساخت وساز نمیکنیم.شما امر کردید فضای سبز بشه چشم فقط اینهمه ما کوناه اومدیم اوکی ماهم میگیم ما هم بدستور شما زمینمونو درخت میکاریم ومیگذاریم اکسیژن به تهران برسه اینجوری خوبه هرکسی سیصد متر خودشه باغچه میکنه حداقل متری سه میلیون همون میارزه.چرا به این سمت نمیرید لطفا.تا ده سال دیگه توش یه خونه کوچیکم میسازیم یا اصلا نمیسازیم.خواهشا مردم نظراتتونو در اینمورد بگید.ما زمین خالی خودمونو میخواییم و قول میدیم به دولت و رهبری ساختمون نسازیم اینجوری هم بهونه اونا حله هم ما حداقل به خواستمون تا حدود زیادی میرسیم.
مراد آبدی
|
1395/08/18 - 14:41
2
0
خوشم میاد دکتر ساوالان به آروزی خودش داره میرسه اونم گرفتن پول وجیب زدنش بخاطر همین پوله که ازکارگروه و جاهای دیگه انداختنش بیرون و الان اومده توی گروه نجاری تا پول به جیب بزنه اونم با بالاترین سطح فریبکاری و شیره مالوندن به سر این مردم بیچاره آخه این مردک میدونه که روی این زمینها ساخت وسازنمیشه چرا پول مردم رو داره حیفو میل میکنه بابا بعضی از این مردم این پول ندارند وای به حال گروه نجاری اگر به جایی برسند که الان کاشانه هست یعنی باید هیچی براشون نذاشت نقشه یوتی ام که برای ما مسکن نمیشه مردم فریب نخورید
حامد
|
1395/08/18 - 18:49
0
3
سلام بر جناب آقای دارآفرین عزیز.... برادر عزیز با حلوا حلوا دهان شیرین نمی شود.... این کامنت نه ناآگاهانه بود نه مغرضانه... اون چیزی که واقعیت است الان جمعی از دوستان به خاطر نیاز مالی این زمینها رو به مراتب کمتر از این میفروشند و دلالان هم از این آشفته بازار نهایت استفاده را می برند.... برادر عزیز این قیمت اگه اینجا مشاهده نشه میتونه تو آگهی های دیوار و همشهری که پر بیننده تر از این سایت هستند مورد مشاهده قرار بگیره....یه مقدار واقع بین باشید....در ضمن قیمت واقعی متری ۶ تا ۸ میلیونه یه مقدار کم گفتید...منظور نظر اینجانب این بود که شرکت کاشانه اگه بتونه روی این مطلب مدیریت داشته باشه و به عزیزان اطلاع رسانی کنه و قیمت ها رو تو نرخ متعادلی نگه داره که عزیزان نیازمند هم متضرر نشوند بهتره..و به نظر من این کار خوبی میتونه باشه که عزیزان از یه حدی بیشتر آگهی نکنند.... دوستان این رو هم بدونند که وقتی تو بازار زمینهای مراد آباد وارد میشید.... موارد مشکوکی دیده میشه که یک سری دلال انگار تعمدا قیمت زمینها رو پایین نگه داشتند و دارند برای جایی خریداری می کنند... و این مطلب خیلی خطرناک و درخور تأمل میتونه باشه.... با تشکر
مریم
|
1395/08/18 - 20:28
0
2
باسلام ، در پاسخ شما باید بگم آقای دار آفرین گفتن متری 10 تومن ، 4 متر 40میلیون تومن ، نه 6 یا8 تومن .... این حق ماست نه کس دیگه وباید به کار گروه کاشانه احترام گذاشت . باید از خدا کمک بخواهیم اطمینان داشته باشید خدا جای حق نشسته . باتشکر
عبدالهی
|
1395/08/19 - 12:49
0
1
سلام بر دوستان کاشانه شواهد پیداست که گروه قزوینیان نتوانستند کاری پیش ببرند و در پی بهانه تراشی هستند و همه کارهاشان فقط این شده که یک نامه را در ادارات پیگیری میکنند و به این نتیجه رسیده اند که کاشانه خیلی خیلی قدرتر از آنهاست حال زود است چند وقت دیگر اینها بدجوری به بن بست خواهند رسید فقط مراقب باشید که عدم کارآیی خودشان را به گردن شما عزیزان نندازند تنها کاری که الان دارند میکنند به جای رسیدگی به کار مردم بدبخت و گرفتار و ایجاد روابط حسنه در حال ساختن تلگرام و همش در فکر جاسوس و جنگ و ... که بسیار بچه گانه و یا ابلهانه است نمیدانم چرا همش قایم موشک بازی میکنند اگر ریگی در کفشتان نیست چرا پنهان کاری میکنید کاشانه که صداقت خودش را بارها به شما اعلام کرد اما مدام اهانت کردید . باش تا صبح دولتت بدمد
پاسخ ها
محمد
|
1395/08/19 - 15:54
دقیقا همینطوره همش در حال تهدیدکردن هستند و مدام در فکر ریموو کردن افراد هستند خب نادان تووقتی ریموو میکنی کسی دیگه به شما پول نمیده که ... ببین مردم پول بی زبونشون دارن به کیا میدن اینا یه مشت نادونند که یکی چاله میکنه اون یکی پر میکنه خانم قزوینیان ول کردن مردم بیچاره رو دیوانه شون کردی بابا حالم بهم میخوره از رفتارشون
علیرضا مهتاب
|
1395/08/19 - 14:59
0
1
باسلام.جناب دکتر عزیز چرا در مورد کامنت بنده نظری ندادید درمورد صحبت با رهبری و... درمورد درخت کاشتن رو زمین خودمون وکمک به رسیدن به هدف همه که اکسیژن سازیه وبریدن این بهونه. با اینکار حداقل زمبنمونو تفکیک و میتونیم توش بریم بگیم این مال ماست.خواهشا جواب بدید
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/19 - 15:58
با سلام و احترام.. این یکی از پیشنهادات ما بود در گذشته البته نه پیشنهاد رده اول بلکه پیشنهاد اولویت ۵ یا شش ما ... ما مستقیما هم این را در مکاتبات وهم مذاکرات بارها مطرح کرده ایم ... آنها زیربار نرفتند و نمی روند و البته در باره ارتباط با مقام معظم رهبری لازم است حتما یک چیز را بگوییم .. ارتباط با دفتر  رهبری و نوشتن نامه به ایشان در سالهای اخیر سخت ترین و مشقت بارترین کاری بوده که بارها انجام داده ایم ولی متاسفانه هیچ تاثیری نداشته و حتی نتایج معکوس داشته تا جایی که  گاهی اوقات احساس می کنیم اگر دفتر رهبری وارد موضوع نمی شد مشکلات راحت تر حل می شد
حامد
|
1395/08/19 - 22:40
1
0
سلام بر خواهر گرامی(مریم خانم).... ببخشید در کامنت من شاه بیت مطلب چیز دیگری بود....‌نه اختلاف قیمت بین ۴ و ۶ و ۸ و ۱۰... حالا دیگه....اینم استنباط های مختلف از صحبت های ماست...باتشکر
پاسخ ها
مریم
|
1395/08/20 - 17:19
با سلا م به شما برادر گرامی آقای حامد ، من قصد جسارت و بی احترامی نداشتم حلال بفرمایید
علیرضا مهتاب
|
1395/08/20 - 23:49
0
3
با سلام مجدد خوب استاد ارجمند میگید قبلا اولویت پنجم ما بوده الان اولویت اول باشه و بجدیت دنبال این باشید که خیلی بهتره تا ساخت اونم که شما میگید تا قانونی مجوز ندن کاری نمیکنید که از مهالاته.خوب برید رو این موضوع فوکوس کنید و از ارتباطات استفاده کنید بنظر بهترین و ممکنترین گزینست.لطفا با مجلس با هرجا که لازمه منابع طبیعی و شهرداری برید بگید و لابی بزنید بگید شما که داشتید خرج میکردید و کلی ادم و حقوق هزینه میکردید برا درخت ما خودمون میکاریم بهترین فضای سبزم درست میکنیم با هزینه خودمون.لطفا جواب بدید ولی نه با دید منغی یبارم بگید باشه
مهدی
|
1395/08/21 - 20:17
0
2
با سلام. کسی منکر تلاش کاشانه نیست ولی باید پذیرفت که این تلاش تا کنون بجز امتحان کردن راههای بیثمر نتیجه دیگه ای نداشته. از اون طرف عده ای بصورت عملی مشغول بکار شدن و نتیجه اش فعلا مشخص نیست. اما این رو هم باید پذیرفت که گروه خانم قزوینیان : 1- هویت و مشروعیت قانونی ندارد. 2- دچار این توهم هست که هر کس به کارشون انتقادی داشته باشه جاسوس و نفوذی کاشانه هست! 3- در بین خودشون جنگ قدرت شدیدی دارند یعنی بین باند خانم قزوینیان و اقای مولایی و نیک از یک سو و بقیه اعضا جنگ قدرن در جریانه و همین چند روز پیش تو گروه پته همدیگرو ریختن رو آب که پسر این یا دختر اون میخواست سایت رو بزنه و ......! و علنا همدیگر رو به سو استفاده متهم کردند! 4- شروع به جمع آوری کپی سند مالکیت اعضا کرده اند که ممکن است در آینده تاثیرات سو و خطرناک زیادی داشته باشد و هر کس هم که در این رابطه انتقاد میکند تهدید و توهین میکنند! 5- نماینده اکثریت مالکین نیستند! راه حل زمینهای مراد آباد البته کار عملی هست و تملک زمینهای قانونی خودمون علی الخصوص در این زمان قبل از انتخابات ولی این کار عملی باید یک پشتوانه و نمایندگی قانونی داشته باشد که متاسفانه کاشانه با وجود اینکه از نظر قانونی این خاصیت را دارد ولی از نظر تمایل ظاهرا بهردلیلی مایل به این کار نیست... شاید به خاطر دستور رهبری ..... بهرحال متاسفانه مرادآباد به کلاف سردرگمی بدل شده که آینده خوبی ازش استنتاج نمیشه! خدا کنه که بنده اشتباه کرده باشم.
قاسمی
|
1395/08/23 - 21:18
0
3
با سلام ؛ جناب آقای دکتر میرافضلی بنده نیز با نظر بسیار ارزشمند جناب آقای علیرضا مهتاب موافقم. بهترین و منطقی ترین پیشنهاد در شرایط فعلی هست . لطفا به جد اون رو در اولویت اول دستور کارتون قرار بدید و به شدت پیگیری کنید مطمئناً به نتیجه می رسه و حداقل مالکان صاحب یه باغچه میشن. مگه ما بر اساس اسناد رسمی صاحبان این املاک نیستیم. تنها مشکل این زمینها عدم صدور مجوز ساخت و کاربری مسکونی هست. هیچ جا گفته نشده که شما نمی توانید این زمینهای مشاع را تفکیک کنید و یا نمی توانید بر روی آن درخت بکارید و یا برای دسترسی بهتر به اون، جاده بکشید و یا تسطیح کنید. بسیار خوب؛ ما هم می پذیریم و در راستای کمک به محیط زیست، این زمینها رو تبدیل به باغ می کنیم و خود نگهداری و بهره برداری از اون رو به عهده میگیریم. باور بفرمایید ارزش این باغچه ها حتی از زمین مسکونی هم بالاتر و با ارزش تر خواهد شد. لطفا نظرتون رو اعلام بفرمایید و موضوع رو به عنوان تنهاترین گزینه و پیشنهاد، بشدت پیگیری بفرمایید. متشکرم
مسي
|
1395/08/24 - 16:57
0
2
خب من نه اونها را مي شناسم و نه هدف جانشيني شما را دارم شما خواهشا در اين چند سال چند قدم پيشرفت داشته ايد . اين كه يك سايت درست كرديد اطلاع رساني مي كنيد خوبه ولي كافي نيست ببخشيد شما هم واقعا دچار روزمرگي شده ايد. و شايد خداي نا كرده راضي . همه را هم با با چوب سوئ نيت نرانيد . با نشستن چيزي درست نمي شود. قديمي ها مي گن تنها چيزي كه با گذشتن زمان درست ميشه ترشي است. بقيه چيزها خرابتر ميشه . ما شما را دوست داري به شما هم اعتماد كرديم اختياركارمان را به شما داديم . پول هم داديم اما واقعا از آن سال تا به حال كار مثبتي نشده قبول بفرماييد بسيار از ما مستاجريم حتي اگر يك زمين قابل ساخت در كرج به ما داده بودند الان صاحب مسكن شده بوديم.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/24 - 21:23
سلام . شما به خودتان زحمت نمی دهید که ده ها خبر همین سایت را که گوشه ای از زحمات این شرکت است را مطالعه کنید بعد به ما اتهام میزنید که شرکت کاری نکرده است . این شرکت کارهای بزرگی انجام داده است که مدعیان این راه در همان ابتدای کار عاجز مانده اند . بزودی خبری در سایت درج می کنیم که اینگونه سوالات هدفمند از سوی جریان خاص را جمع خواهیم کرد.
مسي
|
1395/08/29 - 10:37
0
3
پاسخ به پاسخ مسي باسلام شما راحت تهمت و افترا مي زنيد از كارهاي بسيار بزرگ به اندازه انگشتان دست بگوئيد من تمامي مطالب شما و حتي كامنت هاي دوستان را تا حد زياد مي خوانم. متن من را بار ديگر بخوانيد . من دوستانه هشدار دادم كه براي خود حجاب درست نكنيدو در جوي كه خود ساخته ايد گرفتار نباشيد. مگر قرار بود اعضا كاري بكنند كه شما مي فرمائيد حتي اين متون را نمي خوانيد. خوب دوست من بفرمائيد چه كاري شده و كدام يك از اين كار ها مشكلي را حل كرده . اگر كاري كرديد مشكلي را از سر راه به نتيجه رسيدن وضعيت زمين ها برنداشته . خوب خيلي كار شاقي نيست . در ضمن لطفا بفرمائيد با اين زحماتي كه كشيده ايد افق آينده تان چند ساله است يعني چند سال بعد ميشود روي ساخت اين زمين يا معوض آن حساب كرد. شايد شما نبوديد اعتراض هاي اعضا بصورت خودجوش اثر بيشتري هم داشت. به هرحال ما مسلمانيم خداي نكرده حق الناس برگردنتان نباشد چون شما را به زور كه نياوردن اونجا . حتما توانش را در خودتان مي ديديد من اگر زحمت نخواندن متون را به خودم ندهم حداكثر در حق خودم ظلم كردم . ان شاا... نيت تان خير است و به اين نيت خير خدا ياري تان كند براي اعضا كاري كنيد
پاسخ ها
حسین قیچ خانی
|
1395/08/30 - 15:19
سلام،جناب مسی درکنار گود نشستن و اظها. نظر کردن برای فردی مانندجنابعالی بسیار راحته، دوست عزیز منتقدی. که در انتقاد خودت اصرار داری. پیشنهاد میکنم فقط یکبار دیگر گزارشات و مستنداتی را که از گذشته تا کنون در سایت شرکت گذاشته ایم با دقت بخوانید در آنصورت شما پی به عملکردهای واقعی شرکت برده و خروجیها و نتایج به دست آمده را ملاحظه خواهید کرد!در ضمن در حال حاضر با بکارگیری راهکارهای قانونی این شرکت به همراه کارگروه تشکلها پیگیر تحت فشار گذاردن راه وشهرسازی. جهت اجرایی کردن تبصره 46-54 در اراضی میباشدکه در صورت تحقق مسکونی بودن اراضی به اثبات رسیده و برای مسئولین. نظام نیز احراز خواهد شد و در آنصورت ما با دست بالا میتوانیم درخواست اجرای سایر تبصره های قانونی جهت ساخت و ساز را از شهرداری و ثبت داشته و به خواسته. خود برسیم. هرچند به هر دلیلی و حتی در صورت مسکونی شدن زمینها دولت و نظام با ساخت و ساز برروی آن اراضی مخالفت کند،بازهم ما به هنگام مذاکره و چانه زنی در خصوص مجوز توریستی، تفریحی و گردشگری و یا گرفتن معوض هم تراز و هم ارزش در موقعیت بالا قرار خواهیم داشت. لذا تقاضا میکنم به هنگام نقد عملکرد اندکی منصفانه شمشیر انتقاد خودرافرود بیاورید.
مسي
|
1395/09/01 - 12:41
0
2
باسلام ضمن تشكر از پاسخ اگر قرار بود ما داخل گو باشيد خب برادر ما جزو هيئت مديره شركت بوديم ما به وظيفه مان كه وكالت و پرداخت وجه بوده عمل كرديم اين كه كلي بفرماييد كار كرديم ديگه كلي گوئيه كار شده ولي به نتيجه رسيدن مهم است .من خودم را از شما مي دانم مقابل شما نمي بينم ولي .....
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون