جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 1395/08/21 - 14:39
اصلاحیه ماده ۱۰۱ قانون شهرداری
تحلیل دکتر ناصر کرمی راد عضو کارگروه تشکل های منتخب تعاونی ها و تشکل های شمال و شمال شرق و شمال غرب تهران در خصوص اصلاحیه ماده 101 قانون شهرداری: اصلاحیه ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ایجاد یک فضای فکری برای اتخاذ یک تصمیم درست و حرکت به جلو می باشد.

سلام خدمت همه عزیزان و فعالان گروه ها ،هدف از ارسال اصلاحیه ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ایجاد یک فضای فکری برای اتخاذ یک تصمیم درست و حرکت به جلو می باشد.
ابتدا نقشه تهیه شده برای تفکیک یا افراز که به ادارات ثبت ارائه می شود  باید به تایید شهرداری برسد که آیا زمین مورد نظر در حریم و محدوده شهری است یا نه!!!!! آیا سرانه های شهرداری از جمله معابر و سایر سرانه ها از کل اراضی کسر شده است!!!!و .... و..... و نهایتا"نیازمند اخذ نظر مثبت کمیسیون ماده ۵ شهرداری است!!!!
که همه اینها پاسخشان حداقل به ۲ دلیل قطعا"  منفی خواهد بود:
۱-فرمان مقام معظم رهبری برای زمینهای فوق.
۲-خط تراز ۱۸۰۰ متر و این که زمینهای ما بالای این تراز قرار دارد.
پس عزیزان قانونگذار راه را برای تفکیک و افراز مشخص کرده است و هرکاری که بکنید  و از هر راهی که بخواهید دور بزنید نهایتا"باید نظر مثبت کمیسیون ماده ۵ شهرداری را بگیرید!!!! که پیشا پیش همه می دانیم نظر کمیسیون چیست یا چه خواهد بود !؟
بنده بارها و بارها عرض کردم حداقل به دو دلیل تهیه نقشه UTM بسیار بسیار بسیارخوب و واجب است:
۱-مشخص کردن حریم اراضی و تطبیق آن با اسناد موجود در اختیار مالکین یا تعاونی ها و بررسی مغایرتهای احتمالی از نظر متراژ واگذاریهای کل.
۲-پس از تایید آن توسط مراجع ذیصلاح ،براساس آن اقدام به تهیه نقشه شهرسازی و تعیین تعداد قطعات ایجادی با کسر سرانه ها ی عمومی چون معابر،فضای سبز،فضاهای آموزشی و بهداشتی و تجاری و تاسیساتی، جویها و شوارع و غیره...
و نهایتا"ارسال آن به اداره ثبت و شهرداری برای تایید براساس ماده ۱۰۱ (که قطعا باید توسط یک شرکت ذیصلاح تهیه و به تایید رسیده باشد).
 که پس از این مرحله حدود ۵۵تا۵۶ درصد از متراژ کل زمینها کسر خواهد شد. و قطعات تفکیک شده با متراژهای متفاوت و در کوچه خیابهای مختلف براساس نقشه توپوگرافی طراحی شده ،ایجاد خواهد شد.
که اگر خیلی خیلی خوش بینانه فکر کنیم و بگیم تمامی موانع را از سر راه برداشتیم، میرسیم به جانمایی ذینفعان در قطعات موجود بر اساس متراژ متعلقه پس از کسر سرانه ها به هریک،و این احتمال وجود دارد که براساس توپوگرافی اراضی موجود در سوهانک و مرادآباد قطعات ایجادی توسط شرکت طراح و تایید شهرداری و ثبت به تعداد ذینفعان موجود نباشد،که می بایست به صورت تجمیعی و متراژ متعلقه در قطعات مشخص شده عمل نمود.
لذا در این مقطع زمانی که خداوند کمک کرده  و دولت محترم خواسته یا ناخواسته آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره برداری از اراضی منابع طبیعی رو در سال ۹۴ به تصویب رسانده و وظایف وزارت جهادکشاورزی و وزارت مسکن رو طبق ماده ۱۴ این دستورالعمل اجرایی(اگر اشتباه نکرده باشم) مستقیما"نسبت به زمین های ما مشخص نموده  و با پیگیریهای سرسختانه سرکار خانم دکتر نور محمدی لیست تعاونی ها تهیه و از منابع طبیعی به مسکن و شهرسازی ارسال شده است. باید پیگری و مسکونی بودن اراضی ما و دادن مجوز ساخت و ساز در آن را حق قانونی ما می داند را جدی گرفته و با اتحاد و هم دلی و همفکری ،به هر روش ممکن خواهان اجرای آن باشیم تا موضوع ۴۶-۵۴به زودی محقق و حقوق مالکانه ما پس از سالیان سال به رسمیت شناخته شود و بتوانیم به مرحله طراحی شهرک خود و اخذ مجوزهای لازم برسیم.
البته یاد آوری کنم مسکنی ها از این مصوبه اصلا خرسند نیستند و به دنبال کار شکنی و ارائه یک لایحه اصلاحی برای این مصوبه دولت هستند چراکه این مصوبه نتنها ما را به حق خود می رساند بلکه مصوبه خلاف قانون سال ۹۳ ایشان را نیز لغو و بی اثر می کند. لذا ما باید بسیار هوشیار بوده و به هر طریق ممکن خواهان اجرای آن در اسرع وقت از وزارت مسکن باشیم(که البته سرکار خانم دکتر نورمحمدی و آقای مهندس قلیچ خانی بجد پیگیر آن هستند). و اکنون بیشتر از هر زمانی نیازمند اتحاد ،همدلی،همفکری و همکاری هستیم.
در ضمن به زودی جناب آقای مهندس الله دادی در خصوص ۲۲هکتاری مرادآباد با کمک جناب آقای دکتر کیان مدیرکل محترم منابع طبیعی کارهای ارزشمندی انجام داده اند که با کمک خداوند و دعاهای شما بزرگوارن خبر خوشی را خواهند داد.
در خصوص عزیزان تعاونی مجد نیز مدارکی را اخیر بدست آوردیم که با کمک عزیزان کار گروه پس از همفکری اقدام خواهیم کرد و انشاءالله بتونیم به زودی خبر خوشی را هم به این عزیزان بدیم و به احتمال بسیار زیاد خبرهای خوبی خواهد بود. ارادتمند کرمی راد

 

تعداد بازديد : 3606
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 42
محمد
|
1395/08/21 - 21:19
0
6
باسلام وخسته نباشید به همه کسانی که برای رضای خدا وشادی دل انسنهای که عمری متوانند دعا گوی انها باشند . لطفا بفرمائید این مرقومه بیانگر حل مشکل هست یا فقط باز هم امید وافی است
پاسخ ها
کرمی راد
|
1395/08/21 - 21:51
با سلام خدمت شما دوست عزیز - به هر حال همان گونه که عرض شد بدون اجازه تفکیک و طراحی شهرک  توسط شهرداری هیچ احدی نمی تواند و اجازه حتی یه  کار اجرایی بر روی زمینها انجام دهد،درست است زمینها مال ماست ولی از نظر شهرداری کاربری نسکونی ندارد، خارج از حریم شهری است و از همه مهم تر دستور مقام معظم رهبری هم هست.
پس اول باید ثابت کنیم زمینها کاربری مسکونی دارد که اجرای آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ این حق را به ما می دهد.سپس دوستان دولتی می توانند تصمیم بگیرند یا اجازه ساخت در زمینهای خودمان را به ما بدهند یا بر اساس قیمت زمینهای مسکونی و نه بایر قیمت آن را محاسبه  و به دستور مقام معظم عمل نمایند.
لذا درحال حاضر باید پیگیر اجرای مصوبه سال۹۴هیات دولت و اجرایی ماده ۱۴ آئین نامه اجرایی باشیم که در همه حال ما را حمایت می کند.
علیرضا مهتاب
|
1395/08/22 - 02:14
0
6
باسلام وخسته نباشید بخصوص انهایی که درصدد رفع مشکلات هستند.بینهایت سپاس.فقط اولا در مورد زمینهای مجد مگر چه مشکلی دارند که گفتید انها را دراینده خبر خوش میدهید مگر زمین مجد مشکل خاصی جز سایرین در مراداباد دارند چون مجد که هفتادوچهار هکتاریه.دوما الان مشغول چه کاری هستید و اگر این قانون نودوچهار بوده چرا تابحال کاری نکردیم?? سوما اینکه گفتید اونا میگن مسکونی نیست و کار ساخت نمیشه کرد و زمین مال ماست خوب چرا بس ما میگیم حداقل بگید درخت بکاریم باز چیزی نمیگید.ازتون خواهش میکنم جواب سوالاتو کامل بدید چون حتما این سوال یعالمه ادم هست.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/22 - 09:05
با سلام. سوال شما برای آقای دکتر کرمی راد ارسال شد. منتظر پاسخ از سوی ایشان باشید. تشکر
قاسمی
|
1395/08/23 - 22:15
با سلام ؛ جناب آقای دکتر میرافضلی بنده نیز با نظر بسیار ارزشمند جناب آقای علیرضا مهتاب موافقم. بهترین و منطقی ترین پیشنهاد در شرایط فعلی هست . لطفا به جد اون رو در اولویت اول دستور کارتون قرار بدید و به شدت پیگیری کنید مطمئناً به نتیجه می رسه و حداقل مالکان صاحب یه باغچه میشن. مگه ما بر اساس اسناد رسمی صاحبان این املاک نیستیم. تنها مشکل این زمینها عدم صدور مجوز ساخت و کاربری مسکونی هست. هیچ جا گفته نشده که شما نمی توانید این زمینهای مشاع را تفکیک کنید و یا نمی توانید بر روی آن درخت بکارید و یا برای دسترسی بهتر به اون، جاده بکشید و یا تسطیح کنید. بسیار خوب؛ ما هم می پذیریم و در راستای کمک به محیط زیست، این زمینها رو تبدیل به باغ می کنیم و خود نگهداری و بهره برداری از اون رو به عهده میگیریم. باور بفرمایید ارزش این باغچه ها حتی از زمین مسکونی هم بالاتر و با ارزش تر خواهد شد. لطفا نظرتون رو اعلام بفرمایید و موضوع رو به عنوان تنهاترین گزینه و پیشنهاد، بشدت پیگیری بفرمایید. متشکرم
محمد
|
1395/08/22 - 09:17
0
4
جناب كرمي از جواب فوري شما تشكر ميكنم
مختار
|
1395/08/22 - 10:43
0
5
عزیزان سئوال اقای مهتاب وامثال ما.یه خواسته منطقیه.چرا؟ برای اینکه دراین کلان شهر قانون یک بام ودوهواست. ازکرانه های شیمران.داراباد.قائم ولویزان گرفته تاشمال سعادت ابادوفرازوتاشهرکهای غرب وجنوب تهرون.اکثرافاقدسندوبنجاقندوتمامانیزساخته شده اندوقولنامه هستند.وجالب اینه که چندسال بعدازواگذاری زمینهابما.یعنی بعداز72ساخت وسازانهادرزمان وزیرمسکن سابق اقای کازرونی انجام شده.انموقع شهرداروقت.خواب بودند.ویارانت وامثالهم وجودداشت.که هنوزهم بی سندخریدوفروش میلیاردی میشود. حال زمینهای ماکه همه قانونی وسندوبنجاق منگوله داراداره فخیمه ثبت تهران راهم دارد./بایدالتماس دعائی درخواست شود/.یکی نیست تواین دولت بگه .این سندهاازنظرقانونی باسندهای زمینهای میلیاردی کلفت مردان بالاشهرنشین.چه فرقی دارد/.چراین حضرات شهرداری چی وشورای شهروثبتی هاکه جبهه نرفته خودراازاکثرجان برکفان جهادی انقلابی ترمیدانند.دراین مقوله.واداده اند/.چراینهمه تبعیض؟.ایاگرفتاری این قشرجهادگررانمی بینید.اکثرایناازشماهم زیرکتروهم واردتربودندبه مسائل دنیوی/.ولی جهادراانتخاب کردند.وبه انقلاب وفادارماندند/.اگراین روزهاراحدس میزدند.ریشه شمارامیخشکاندند. شماکه دم ازولایتمداری میزنید.5سال است که دستوررهبرمان رادرخصوص دادن حق مانادیده گرفته اید/.ننگتان باد/.یاحق الناس رامعوض همسطح ارزش روز بدهید/.یاقیمت روزانراپرداخت کنید.یااجازه تملک (ای دولت کلیدارمدعی اعتدال.همه قیمت این زمین هاشاید به اندازه حقوقهای نجومی واختلاسهانرسد)این دولت هااززمان رفیجان تابحال چه گلی برسراین خداجویان جهادی که سنگرسازان بی سنگربودند نزده اند/.بترسیدازخشم خدا-وای اگرازپس امروزبودفردایی
ناشناس
|
1395/08/22 - 10:56
1
4
ایهاالناااااااااااااااااااااس - به والله قسم گروه نجاری و قزوینیان و ساوالانیان هیچکاری نمیتونند بکنند اینها مردم رو سرکار گذاشتند بااینکه اینا ادامه راه کاشانه را دارند میرند باز نمیتونند کاری بکنند خانم ها آقایان عقلتون رو بیشتر بکار بگیرید اینا کلاه بردارن که عقلشون رو دادن به چند زنی که هیچ سابقه کار مفیدی ندارند از صبح تا شب در حال بد وبیراه گفتن و هوراکشیدن و دست زدن الکی و کینه ورزی و تهمت زدن هستند گروهی که قوی باشه که نمیاد مدام تهمت و افترا به برادر مسلمان خودش بزنه اینها از صبح تا شب کارشون اینه که به کاشانه حمله کنند اینقدر که اینا ضعیفند -به هیچ صراطی مستقیم نیستند -اینااعصاب همه رو به گند کشوندند - تا این پروژه مراداباد رو نابود نکنند و مردم بیچاره رو به به جان هم نندازند این گروه ول کن نیست
شفیعی ازمرکز تحقیقات
|
1395/08/22 - 10:58
1
5
با سلام وخسته نباشید از اینکه به جد دنبال موضوع هستید تشکر داریم وامیدواریم تا زنده هستیم صاحب خانه شویم باز هم سپاس از زحماتی که می کشید.
مسعود
|
1395/08/22 - 11:20
1
3
با سلام و خسته نباشيد و خدا قوت و تشكر از پيگيريهاي بي امان شما عزيزان لطفا ماجراي تعاوني مجد را بيشتر توضيح دهيد ما تلگرام نداريم .ممنون
hosein
|
1395/08/22 - 15:02
1
4
با سلام احترام؛ شما انقدر خوب و قشنگ به همه چیز واقف هستید پس چرا تدبیری نمی اندیشید که از این بحران خارج شیم فقط فقط دارین به اختلاف ها دامن میزنید . فقط یک سوال شما دارم که این همه مدت دارید برای حق ما و خودتون میجنگید، پس چرا نمیتونیم حقمونو بگیرم؟ تا کی باید صبر کنیم؟ سخت نیست جواب این سوال فقط کمی صداقت و روراستی میخواد همین، بنظر من اگه شماها میخواستین گره از کار مالکان باز کنید. الان کسانی که اومدن به هر دلیل دارن گوشه کار و میگیرن انقدر تحقیر نمیکردین. و شماهم از آنها حمایت میکردید.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/22 - 15:34
دوست عزیز ما هم عرض سلام و ادب داریم. این زمین ها وقتی واگذار شد از همان زمان با مشکل مواجه بود . آقای امانپور معاون وزیر وقت در صدد این بود که مجوزهای لازمه این اراضی را بگیرد که متاسفانه جناب آقای کرباسچی آن زمان به زندان افتادند. تلاش زیادی شد که در همین اوضاع موافقت های لازم از ایشان گرفته شود که متاسفانه امکان پذیر نشد. این مشکل همچنان از آن زمان باقی است و هیچ دولتمردی پیدا نشد که این زمین بکر را برای کارمندان دولت خود کارسازی و گره گشایی نماید و الان به هر دری که میزنیم با در بسته مواجه میشویم. همه گروهها از هر راهی در حال فعالیت هستند . امیدواریم که هر چه سریعتر به آرزوی خود برسیم.
حاج رضا زعفرانی
|
1395/08/23 - 08:36
واقعیت این است که کار سخت است و باید بوروکراتیک جلو برود و البته قانونی ، با هرج و مرج و حرکات لحظه ای و احساسی جز گند زدن به تلاشها و وادار نمودن به پاسخ های انفعالی و غیر عقلانی طرفهایمان کاری جلو نمی رود لذا باید هم صبوری کرد و هم خود سر گوشه کارخود تعریف کرده را نگرفت همه میتوانند بگویند لنگش کن و بابتش داد هم بزنند و طلب کار دادهای زده و اردهای ناشنا و غیرکارشناسی خود هم باشند ولی می بینید که کار به کندی ولی اساسی جلو می رود پس الزاماً شعار کارساز نیست نقشه یو تی ام کلیه زمینها را طلب کنید و در طرح جامع و تفضیلی تهران مشخص نمایید جای زمینها را
خشمگین از آدمهای نادان
|
1395/08/22 - 15:44
1
1
کامنت زیر نمونه ای از چند عضو گروه قزوینیان که همچنان به گستاخی و فحاشی خود بدون هیچ ملاحظه و ادبی که ناشی از نوع تربیت خانوادگی آنهاست را مشاهده میکنید . کسی که به گور اموات کاشانه توهین میکنند یعنی به همه اعضای آن توهین میکند و این یعنی کمال پست فطرتی یک انسان که از هیچ آداب و رسومی انسانی و خانوادگی بهره نبرده است و این بی شرمی را به خانواده خود منتقل میکند. همه ما برای این فرد بی ادب دعا کنیم تا به راه انسانیت و درستی برگردند: حسن زارعی سلام.منم مثل شما میخوام هرچه زودتر زمینمو بسازم بدون اینکه یک مترازش کسر بشه بخدا ماباشماهم عقیده ایم گور پدر کاشانه ودشمن های فرضی هرکی میخواد باشه.تراخداقسم ات میدم به یک مشاور خبره درامور زمین مراجعه کنید واینقدر بااعصاب ما بااین نظراتتان که هیچ فایده ای ندارد بازی نکنید
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/22 - 15:46
ما هم برای آقای حسن زارعی  و اموات ایشان دعا میکنیم
مهدی
|
1395/08/22 - 15:52
از شرکت کاشانه خواستاریم که یک متن به امضای چند نفر از اعضا برساند و از دست این شخص شکایت کند و عکس ایشان را در سایت به همراه کامنتش بگذارید تا همه این فرد را شناسایی کنند اگر بخواهید بنده کار جمع اوری امضا و شکایت را بر عهده میگیرم اینجابرای بنده پیام بگذارید تا اقدام کنم تشکر
محسن
|
1395/08/22 - 15:59
1
2
لطفادرتجمعات این فرد را شناسایی کنید باهاش کارداریم
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/22 - 20:11
گذشت داشته باشید برادر. ایشان سنی ازشون گذشته و برای زمین خود عصبانی هستند و حالا یک حرفی زده اند. حتما عذرخواهی خواهند کرد.
علیرضا مهتاب
|
1395/08/23 - 00:23
0
1
باسلام.جناب مختار ممنونم خدا امواتتو بیامرزه بعد اینهمه کامنت من بالاخره یکی حمایت کرد.دوما اقای دکتر جوابیه سوالات من رو ندادین اقای کرمی لطفا شما بدهی.مموضوه مجد چیست که گفتند در اینده خبر میدهند.دونا حال که خودتون میگید مجوز ساخت نمیدهند چرا رو باغچه کردن زمینامون فوکوس نمیکنید تا چندسال دیکه خدابزرگه یه اتاق میسازیم توش زندگی میکنیم.سوما این قانون اگر از نودوچهار بود چرا تا بحال کاری نشده??
پاسخ ها
کرمی راد
|
1395/08/24 - 21:27
در خصوص واگذاری های تعاونی مجد در مرادآباد بعرض می رساند تا آنجا که من اطلاع دارم گویا زمین مورد نظر توسط وزارت جهاد سازندگی وقت برای کاربری اداری و تحقیقاتی به معاونت تحقیقات وقت واگذار گردیده بود و معاونت تحقیقات بدون اخذ مجوزهای لازم و تشریفات قانونی اراضی خود را در اختیار تعاونی مسکن مجد و متعاقب آن به اعضا واگذار می گردد (درسال ۱۳۷۶) و اداره کل منابع طبیعی استان تهران هم به دلیل واگذاری غیر قانونی زمینها به تعاونی و هم اینکه واگذاری مربوط به بعد از سال ۱۳۷۳ می باشد از اعلام اسم این تعاونی به وزارت مسکن برای اعمال بند الف ماده ۱۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون حفاظت و بهره برادی از جنگلها و مراتع خوداری نموده است. لذا با توجه به انحلال تعاونی مسکن مجد اسنادی برای اثبات این وضعیت وجود ندارد. و در آخرین اقدامات توسط کارگروه در منابع طبیعی و جهاد و کشاورزی اتفلقی به اسنادی ناصر کرمی راد: اتفاقی به اسنادی دسترسی پیدا کردیم که به احتمال بسیار زیاد با استناد بر آنها می توانیم مشکل ایجاد شده برای ذینفعان تعاونی مجد را رفع کرد که مقرر گردید در جلسه بعدی کارگروه اسناد تهیه شده ارائه و تصمیم منطقی و اقدام لازم صورت گیرد. ِدر خصوص باغ ویلا هم قبلا اقداماتی توسط معاونت وقت رِآه و شهرسازی وزارت راه انجام ولی به نتیجه نرسید
محمودي
|
1395/08/23 - 14:00
0
2
اين سوال را از كاشانه و كسانيكه بحساب گروه اجرايي پول مير يزند هنوز با توضيحات مفصل كاشانه وماده 101 قانون شهرداري را كه در سايت وتلگرام گذاشتند اينها متوجه نيستند كار گروه اجرايي غير قانوني بوده وبيخودي مردم پول خرچ ميكنند وبعضي از اانان مثل نجاري ساوالانيان وروزبهاني هنوزهم ميگن ميخواهيم تفكيك كنيم ودوباره سركار بذاريم وپول بگيريم در اينجا جادارد كاشانه بيشتر اطلاع رساني كنه ونيت شوم انها را آشكاركنه
خشمگین از آدمهای نادان
|
1395/08/23 - 21:46
0
1
این هم پیامی از آقای ساوالانیان که در گروه فحاشان قزوینیان که یه عده بی ادب برای این بی ادب سینه میزنند.. ببنید چگونه 24000 هزار نفر از مردم را ترسو خطاب میکند. گویا این مردک خودش را ولی امر مردم می داند این هم پیام : من به عدالت درگفتارورفتاروعملکردشمابطورنسبی، باوردارم، وعادل مطلق، خداوندقادرومتعال بوده والگوی عدالت درجامعه، پیامبراکرم وائمه اطهار، میباشند وقصدشما، عدالت درارائه لیست گروههای فعال به متقاضی بوده، ولی متاسفانه گروههای بی انصاف، دراین خصوص اینگونه عمل نمیکنند، درهرصورت متشکرم ازشما سایراعضاء هییت اجرایی ومالکین شجاع ونترس که درجبهه مقدم، فعالیت دارند، 500نفرمالک حقجو نترس، بهتراز24500مالک مصلحت اندیش وترسو، خواهدبود، ان تنصرالله، ینصرکم ویثبت اقدامکم
پاسخ ها
خشنود
|
1395/08/24 - 08:56
ساوالانیان خوب میشناسم بسیار طماع و بدنبال گرفتن یک پول هنگفت است ایشون گروه رو ناچار میکنه که قانونی بشه وبعدش برای خودش طلب حقوق و مزایاکنه هیچ حرکت این بشر بی دلیل نیست و اونم گرفتن پول از هر راهی داره وارد میشه الان که رفته بالای منبر دم ازخدا پیغمبر میزنه بعدش به 24000 بنده خدا توهین میکنه بعدا متوچه میشید که این چه اعجوبه ایه
خشمگین از آدمهای نادان
|
1395/08/23 - 22:07
0
1
اینم جواب خوده خانم قزوینیان در خصوص تمجید از فحاشان گروه : ممنونم اقای ساوالانیان که بادید خوشبینانه موضع گرفتید من بوجود داشتن فردی چون شما درگروهمان افتخار میکنم وامیدوارم بتوانیم الگوی خوبی دربرخوردها درگروهمان باشیم ، برای شما وخانواده محترم ارزوی سعادت وسلامتی دارم پاینده باشید
مرادآبادی گول خورده
|
1395/08/24 - 10:50
1
1
سلام بر کاشانه ای های عزیز با خبر شدیم که عواملی دولتی به زیتونی ها حمله کردند اگر این خبر واقعیت داشته باشه باید به هیات مدیره کاشانه و عملکردشون غبطه خورد که چقدر اینان حساب شده و اینده نگر هستند اگر این خبر درست باشه ما چند نفر که به گروه به قول دوستان فحاش پول داده ایم میرویم و پولمان را پس میگیرم و دیگر فریب این گروه های مکار را نمیخوریم تشکر از شما بزرگواران
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/24 - 11:12
شرکت کاشانه از این بابت متاسف شده است . ان شاء الله ختم به خیر شود و زیتونی ها به هدفشان برسند.
حمیدی
|
1395/08/24 - 14:46
0
1
توجه توجه مهم گروه مراداباد قزوینیان اطلاعیه منتشر کرده که درقبال پول مردم کاملا سلب مسوولیت کرده و انداخته گردن هیات اجرائی -به دلیل غیرقانونی بودن گروه و مسوولیت حقوقی زیادی که این موضوع داره همه شون دارن توپ رو به زمین هم شوت میندازن به نظرم تا دیر نشده برید پولاتون رو بگیرید نجاری هم که با دارودسته اش سودشون رو کردند وباهمدستی این ساوالانیان کلاه سرمردم بیچاره گذاشتند
پاسخ ها
ناشناس
|
1395/08/24 - 15:45
بفرماییدمحلی که اینا مشینند حرف میزنن کجاست پولم رو میخواماگر نداند بامامورمیرم ازشون میگیرم
اشکانی
|
1395/08/24 - 15:15
0
1
درسته همین دیشب فردی بنم گلمحمدی توگروه نجاری داشت میگفت این زیتونیها موفق شدند خانه ساختند در خانه شان زندگی میکنند و هیچ مشکلی ندارند بعدش یه تعداد از هم قماشی ها خودشون براشون کف میزدند میخواستم بگویم اینها اینقدر تحلیلشان ضعیف است که حرفشان برای یک نیمروز هم اعتبار ندارد بعدمیخوان برای چند صدنفر تعیین تکلیف کنندالان ساوالانیان میاد یه فایل صوتی میزاره وبه همه الکی امیدمیده که مردم رو وادار به واریز پول کنند فکر نمیگردم به این زودی حیله شان برملا بشه
پاسخ ها
دلنواز
|
1395/08/25 - 09:28
دکتر ساوالان بدو خبر بیار مردم حلوا حلوا کنند دکتر نجاری تو دیگه چرا مظلوم نمایی میکنی تو که دیگه پولت رو گرفتی نقشه رو بخاطر خودت کشیدی گفتی بیا یه پولی هم بگیرم یه نونی هم به دور و بریهام بدم ای ناقلای کوچولو نقشه یو تی ام رو بده سبزی فروشی زبل قزوینیان اگر به کاشانه فحش بدم چقدر به یارات میگی واسم کف و هورا بکشن ؟؟؟ میخوای قشون کشی کنم کاشانه ؟؟؟ گنده ات کنم بری پز بیای بگی به یارانت که رفتم کاشانه رو به هم زدم؟؟؟ چند وقت دیگه همه مردم شما رو توی همون مراد آباد آویزونتون میکنن زرنگاااااااا
صابر
|
1395/08/25 - 09:28
0
1
قزوينيان نمي تواند از خود سلب مسوليت كند چون حساب به نام ايشان است ولي از يك جهت مردم گول تبليغات اينهارا خورده اند وبه اينها پول داده اند كه پس گرفتنش كمي سخت است ولي جلو ضرر هرجا بگيرن سود است وحتي قزوينيان دارد آدامهاي صاف وصادق مثل چالاكي را قرباني ميكند واز طرفي در كارگروه آدمهاي فرصت طلب ودلال مثل نجاري وساوالانيان هست كه فقط براي منافع شخصيشان وارد شده اند وبا وعدهاي دوغ پول ميگيرند واگر اختيار پول در دست اينهاباشد وضعيت خرابتر هم ميشود
گول خورده
|
1395/08/25 - 09:38
0
2
آقا يا خانم ناشناس من هم مثل شما اشتباه كردم وبه حرفهاي كاشانه گوش ندادم بدون تحقيق پول ريختم به حساب قزوينيان و چون اينها محل ومكان مشخص ندارند به نظرم يابايد سر زمين برويم پول مان رابگيريم ويا به بانك مراجعه كنيم آدرسشان رابگيريم ولي من به كاشانه وكالت داد م از كاشانه تقاضادارم راهنماي يكند
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/25 - 11:46
سلام سركار خانم /آقاي گول خورده لطفا" با نام واقعی وارد شوید و از نام مستعار خودداری کنید تا ما بدانيم كه موكل ماهستين يا خير ولي آنچه كه لازم بود قبلا در خصوص گروه قزوينيان ونقشه كزايي نجاري كه بسيار ناقص و بدون تاييد مراجعه ذيصلاح وبدون تفكيك حدود اربعه سه پلاك ثبتي تحويل و26 ميليون تومان پول بي زبان شما را گرفتند وهمدستانشان برای اینها به به وچه چه گفتند وميگویند و از طرفی هر كسي از عملکردشان انتقاد میکند ناجوانمردانه آن را از گروه خارج  مي كنند (خودشان مدام در حال انتقاد و فحاشی کردن همین شرکت هستند)  والان هم نجاري براي جلب وجذب وگرفتن پول ميگويد به يك ارگان دولتي رفتم موضوع را مطرح كردم وگفتند شما مگر زمينتان را ميشاسيد نقشه را نشان دادم كه ديگري جوابي نداشته ولي يكي نيست بگوید آقای دلا ل و فرصت طلب ، مگر جايي مانده كار گروه و كاشانه نرفته باشد؟ مگر سازماني مانده كه مشكلات زمينها به گوششان نرسيده باشد ؟ ديگر از اين عوام فريبيها دست بردار و اما  شما دوست گرامي،  برای دریافت پول باید بدانید که آنها پول شما را هزینه کرده اند و میتوانند مدعی طلب های دیگر را هم بکنند و شما بدهکار شوید. اما از جایی که هیچ جایگاه قانونی ندارند و برای گرفتن پول و سند تبلیغات شبانه روزی میکنند ، آن هم در فضای مجازی جرم سنگینی دارد و با طرح شکایت میتوانید به راحتی پول خودتان را بگیرید اما زمانی که تشکیلات قانونی شود پول شما قابل برگشت نیست و شما ناچارید شکایت کنید اما قانون به نفع آنها رای صادر خواهد کرد.
محمد
|
1395/08/26 - 10:24
0
1
سلام وعرض خسته نباشيد طرح اينگونه مطالب در اين سايت جز دل سردي براي همه ذينفعان فقط دلسردي به دنبال دارد از شركت كاشانه درخواست ميكنم اوقت وامكانت خودتان براي واجبات كارت بگذارد وسعي كنيد از رسانه حتي شبكه هاي خاري براي اطلا ع رساني به دولت ومسئولان استفاده كنيد
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/26 - 11:17
با سلام خدمت شما برادر عزیز. متاسفانه برخی از اعضای محترم بدون توجه به عواقب کار با پرداخت مبلغ 100 هزارتومان میخواهند یک سری را جلو بیاندازند تا ببینند کارها به کجا خواهد رسید بدون توجه به اینکه با همین مبلغ موجبات نابودی زمین خودشان را فراهم کرده اند. متاسفانه این گروه نه تنها نتیجه ای نخواهند گرفت بلکه ضربه مهلکی به این اراضی خواهند زد که دیگر کار از کارخواهد گذشت. در خصوص وقت گذاشتن بر روی کارهای اصلی عرض می نماییم که ما ناچاریم موضوعات این گروه را بررسی کنیم تا کارها را بیشتر از این خرابتر نکنند. چون بر اساس ادعایشان کار اجرایی بر روی زمین ها تا الان باید تمام میشد  ولی وقتی وارد گود شدند دیدند که نه تنها توان آن را ندارند بلکه باید راهی بیابند تا همه مشکلات را به گردن یکی بندازند و از موضوع فرار کنند. با تشکر از پیشنهاد شما
صابر
|
1395/08/26 - 10:45
0
0
سلام همسايه ها گزارش كارگروه خود خوانده را ديديد كه جگونه دارد ناكارامديش را توجيه ميكند وافراد دلسوز مثل آقاي نيك و....كه معترض هستند از گروه اخراج ميكنند وچگونه بر سر پولي كه گرفتنند ودر نقشه نا كام ماندند وچگونه ميخواهند كاررا فرسايشي كنند وپاي شهرداري و....وسط كشيدند بعد بگن كه نشد موافقت نكردند و....
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/08/26 - 11:31
با سلام خدمت جناب آقای صابر- ما آقای نیک را آنچنان نمی شناسیم اما با بررسی که در مورد ایشان انجام دادیم دریافتیم ایشان فرد روشنفکر و آینده نگر هستند و حرف حق را با تمام صراحت اعلام میکنند و برای گرفتن پاسخ سوال خود از کسی واهمه ای ندارد و این نشان از بزرگی روح ایشان است و شرکت کاشانه حاضر است از مشاوره های اینچنین افرادی استفاده و همکاری نزدیک داشته باشد و اما در مورد قسمت دوم فرمایشات شما عرض کنیم که مردم آگاه تر از آنی هستند که این گروه فکر میکنند. در حال حاضر این گروه در دام عنکبوتی هست که خود برافراشته است و ما قبلا تذکرات لازم را بهشان گوشزد نمودیم متاسفانه فقط فحاشی میکنند.
آذرمي
|
1395/08/27 - 18:36
0
2
http://suhanak-79.blogfa.com/ سوء استفاده مسئولين دولت و شهرداري از بازديد رهبر از لواسان و نامه آقاي گلپايگاني رئيس دفتر معظم له
پاسخ ها
آذرممي
|
1395/08/28 - 17:12
سوء استفاده مسئولين دولت و شهرداري از بازديد رهبر از لواسان و نامه آقاي گلپايگاني رئيس دفتر معظم له شهرداری ایستگاه آخر 25 سال بلاتکلیفی نامه ای که بعد از بازدید و سفر مقام معظم رهبری از لواسان نوشته شده و اقای محمدی گلپایگانی رئیس دفتر معظم له رونوشت آن را به ارگانها فرستاده اند و مسولان آن را خط قرمز ما رسم کرده اند و از آن بر علیه تعاونی ها استفاده میشود و آنهم به صورت کاملا سلیقه ای در حالیکه بسیاری از اراضی همجوار ما سرنوشتشان طور دیگری رقم میخورد حال مشکل ما از کجا سرچشمه میگیرد جای بحث بسیار دارد و من الان قصد ورود به این موضوع را ندارم و بهتر است به موضوعات حل مشکلات بپردازیم از این رو خارج از بحث وزارت مسکن و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج که آقای حناچی، مخالف سرسخت ما میباشد البته به صورت کلی ایشان مخالفت میکنند و بحث زمینهای سوهانک به تنهایی هیچ گاه دستور کار نبوده است و همیشه بطور جمعی و کلی نظر سنجی و تصمیم گیری شده است که موفقیت در اینحالت به دور از ذهن و منطق است و نیاز دارد به صورت، کاملاً مشخص و مستقیما توسط اعضای سوهانک رایزنی و پیگیری شود که میتوان از نقاط قوت اراضی سوهانک که اجرای تبصره تعدادی از اعضای مالک است اشاره کرد و وزارت مسکن را وادار به اجرای تبصره برای باقیمانده اعضا محترم کرد و راه کمیسیون ماده پنج برای سوهانک باز شود. البته اجرای تبصره موضوع درخواست ما نبوده است و خود دولت در هیت وزیران تصویب نموده و طبق ابلاغیه آیین نامه اجرایی در سال 94 به تمام دستگاهها ی زیر مجموعه ابلاغ شده و طبق معمول دستهای پشت پرده این ابلاغیه را پنهان نموده اند. لذا نتیجه گیری از این موضوع این است که دولت و قانون در صدد حل مشکلات هستند ولی تا چه اندازه کافی و اجرایی میشود لذا با توجه به اینکه دشمنان ما آشکار نیستند بلکه بصورت پنهانی و زیر میزی و رابطه ای اقدام به تضعیف حق و حقوق مالکان مینمایند و این موضوع که از بالا دستی ها این زمینها را میخواهند کذب محض است و افرادی در حلقه و لایه های پایین سنگ اندازی میکنند و بعضا هدفمند هم نیست و از تعصبات و اجرای دستورات کورکورانه مافوق و ناکارامدی و تصمیمات غیر کارشناسی سرچشمه میگیرد. مثلا در سازمان بازرسی کل کشور مطلع شدیم افکا ر مسئولین آن قسمت به شدت مسموم و تصور آنها این بوده که جهاد این زمینها را رایگان به کارمندان خود هدیه داده است و وزرا از مسئولیت های خود سو استفاده کردهاند در حالیکه اصلا این حرفها صحت ندارد و وزرا با استفاده از قانون اساسی و مصوبات مجلس و بطور قانونی این واگذاریها را انجام دادهاند و به جز جهاد صدها ارگان و اداره و سازمانها هم اراضی خریداری نمودهاند و همه ساخت و ساز انجام داده ولی جهاد تا به امروز نتوانسته است نیازهایش را مرتفع کند
آذرمي
|
1395/08/28 - 17:18
لطفا اين لينك را در قسمت لينك هاي مفيد شركت كاشانه درج نماييد. مربوط به اطلاع رساني پروژه زمين 45 هكتاري سوهانك مي باشد. http://suhanak-79.blogfa.com/
مهدي
|
1395/10/03 - 19:18
0
0
سلام لطفا بفرماييد فرمان مقام معظم رهبري در خصوص زمينهاي فوق چه بوده است
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1395/10/04 - 15:15
رهبر معظم اینچنین فرمودند:
  10/9/1387 جناب آقای رییس جمهور:
این گره فقط به دست دولت باز میشود. زمینهای شمال و شرق تهران را به تعاونیها فروخته و جمع زیادی از آحاد مردم را در گیر ماجرا کرده اند. همه ی آن زمینها باید آزاد و فضای سبز و طبیعی شود و به مردم عوض آن زمین یا خانه داده شود. وزارت مسکن آماده ی اجرای این طرح است. لازم است عزم راسخ دولت پشت سر این کار باشد.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون