جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : سوم ارديبهشت 1391 - 14
زمين در برابر زمين
يكي از بهترين راه حل هاي موجود براي مشكل زمينهاي حريم شهر تهران، تعويض زمينها با زمينهايي است كه اخيرا در اختيار وزارت مسكن قرار گرفته است. در اين مقاله سعي دارم در اين خصوص و برخي نقطه نظرات دوستان عزيز در روزهاي اخير توضيحاتي ارائه دهم

رفع بهانه ها: يكي از بهانه هاي وزرات مسكن در سالهاي گذشته ان بود كه ما زميني در داخل شهر تهران براي تعويض با زمينهاي شما نداريم. خوشبختانه هم اكنون اين موقعيت براي وزارت مسكن ايجاد شده و در نقاط مختلف تهران ، زمين مناسب براي تعويض با زمينهاي حريم شهر تهران و عمل به نقطه نظرات مقام معظم رهبري فراهم شده است. لذا يكي از مهمترين پيشنهادات ما در مذاكرات هم اكنون تعويض زمينهاي خود با زمينهاي آزاد شده است.

مذاكرات شركت كاشانه: هم اكنون در حال مذاكره با برخي مسئولين براي درك بيشتر جنبه هاي ريز و درشت موضوع ساخت مسكن وي‍ژه هستيم. پيشنهاد ويژه ما در اين مذاكرات تعويض زمين با زمين است. به محض انجام و تكميل بحثهاي نخستين شما عزيزان را در جريان ماوقع قرار خواهيم داد.

موضوع جنجالي مسكن ويژه: قطعا ساخت مسكن ويژه در داخل شهر تهران هم اكنون مهمترين موضوع صنعت ساختمان سازي در كشور تلقي مي شود. از آنجا كه اين موضوع رابطه مستقميمي با سرنوشت زمينها ما دارد سعي كرده و يمي كنيم تا شنا عزيزان را در جريان جديدترين اتفاقات در اين خصوص قرار دهيم. برخي دوستان و خوانندگان محترم با درك غلط از آنچه در حال اتفاق است سوال كرده اند كه آيا شركت كاشانه تعويض زمينهاي مرادآباد و سوهانك را با مسكن ويژه و مسكن پذيرفته است؟ برخي از اين هم جلوتر رفته و مستقيما ما را متهم به توافقات پشت پرده در اين خصوص مي كنند. به همه اين دوستان عزيز توصيه مي كنيم در تفكرات خود تجديد نظر كنند. ما بارها گفته و باز هم مي گوئيم كه شركت كاشانه وظيفه پيگيري و اطلاع رساني در باره تمامي اتفاقات در حال انجام و تحليل واقع و همچنين شركت در مذاكرات با دستگاههاي مختلف اجرايي را بر اساس وكالت نامه قانوني بر عهده دارد. قطعا تصميم گير نهايي تمامي موضوعات شما ذينفعان گرامي هستيد و ما بدون نظر شما تصميمي نمي گيريم. متاسفانه اين را صدها بار نوشته ام ولي باز هم دوستان در تماسهاي تلفني و صحبتهاي حضوري مطالبي خلاف واقع را مي فرمايند.لطفا كساني كه اين خبر را مي خوانند و به ما ايمان دارند به بقيه هم اطلاع دهند.

لزوم هماهنگي عزيزان باشركت: از دوستان عزيزي كه مايل هستند دست به پيگيريهاي خاص خارج از روال در حال اجرا توسط شركت كاشانه بزنند خواهشمند است قبل از هر اقدام با ما مشورت كنند. اگر آن تصميم خوب باشد ما شما را تشويق مي كنيم و اگر تصميم خوبي نباشد به شما نظر خود را خواهيم گفت.

مطالعه روزانه يا هفتگي سايت: ما امكان اطلاع رساني فرد به فرد به عزيزان و پاسخ به سوالات فردي و تلفني همه عزيزان را نداريم. اطلاع رساني در خصوص تحولات صرفا از طريق سايت شركت صورت مي گيرد و اگر دوستان عزيز نظري دارند در همين جا بنويسند و بنده هم در حد توان پاسخ مي دهم.ما هيچ بهانه اي دال بر عدم دسترسي به سيات يا وقت نداشتن را قبول نداريم . شما دوستان عزيز در اين خصوص حتما به ما كمك كنيد و مقالات سايت را به صورت روزانه يا هفتگي پيگيري كنيد.

توقف نسبي فعاليتهاي كارگروه رياست جمهوري و استانداري: بر حسب برخي اخبار دريافتي پس از استعفاي جناب دكتر اقا محمدي از موضوع فعاليتهاي كارگروه رياست جمهوري ،هم اكنون فعاليتهاي كارگروه رياست جمهوري و استانداري متوقف شده و فعلا ما موظف شده ايم تا از طريق مراجعه به وزارت مسكن مشكل خود را پيگيري كنيم. البته وزارت مسكن همه سوابق مذاكرات و نتايج آن را در درست دارد و مسئولين دست در اندر كار موضوع در وزارت مسكن از سوابق موضوع به خبوي مطلع هستند و خود نيز جزو آعضاي آن كار گروه بوده اند. بر خود واجب مي دانيم از زحمات تمامي عزيزان در رياست جمهوري و استانداري تهران تشكر و براي آنها ارزوي موفقيت بنمايم

نكته آخر: در اين چند سال راههاي سختي را در كنار هم پيموده ايم. اميد است كه اين پيچ، آخرين پيچ باشد. ما به خداي بزرگ توكل نموده و از او سپاسگزاريم باقي راه را نيز به اميد فضل و رحمت او طي خواهيم كرد...و [ابراهيم] گفت من به سوى پروردگار خود روى مى آورم كه اوست ارجمند حكيم(سوره 29 آيه 26)

منبع خبر :
تعداد بازديد : 16957
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 88
mohsen
|
1391/02/03 - 15:32
2
324
بسمه تعالی الهم عجل لولیک فرج با سلام و خسته نباشید به همه اعضا شرکت کاشانه و ذینفعان محترم و صبور و خسته از راه پر پیچو خم این پروژو . با تشکر از آقای دکتر سید محمود میرافضلی . انشائ الله خداوند خیرتان دهد . بنده حقیر هم باتعویض زمین در تهران موافقم و بهترین گزینه را همین تعویض زمین در تهران می دانم . انشاء االله در این راه موفق باشید . و به فرموده خودتان آخرین پیچ را با سلامت عبور کنید ، و این کاروان خسته را به سر منزل مقصد برسانید. مخلص شما محسن.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:24
سلام و درود بر شما. از لطف شما سپاسگزارم
صميمي
|
1391/02/03 - 16:12
3
185
اين شد يه چيزي. دست شما درد نكند. از اينكه به راي اكثريت احترام مي گزاريد ممنونم. آن عزيزان اقليت هم كه مايلند در آن طرح دولتي شركت كنند مي توانند جداگانه با آقاي ميرافضلي وارد مذاكره شوند. خواهشمندم ديگر اسم آن طرح را نياوريد كه اعصابم را به هم ميريزد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:26
ما در شركت كاشانه به شدت بر روي حق راي افراد مصمم هستيم. قاعدتا يك ايده را عده اي قبول دارند و عده اي ندارند. همه عزيزان بايد سعي كنند مثل جناب صميمي به عقيده بقيه احتارم بگذارند. اگر ما در مقابل دو راه حل ممكن قرار گرفتيم قاعدتا هر كس مايل باشد از هر راه برود ما به او كمك مي كنمي و به گروه ديگر هم در راه دوم. بايد ببينيم چه مي شود
علی
|
1391/02/03 - 16:48
0
129
با سلام بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ نموده اید باور کنید با توجه به دارا بودن بیشترین اعضا به لطف خداوند پیچ اخر را هرچند سخت ولی بخوبی پشت سر میگذارید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:27
با سلام. ممنون. انشاء الله
ذينفع بدوي
|
1391/02/04 - 08:13
1
18
باسلام طومار چه شد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:27
با سلام. طومارها ثبت شده و توسط شركت در حال پيگيري است
ذینفع
|
1391/02/04 - 09:21
1
0
دوستان عزیز بد نیست یک سری به سایت شرکت زیتون بزنید .مثل اینکه قرار است جهت تعویض زمینها بعد از اتخابات مجلس تصمیم گیری شود
هژیر
|
1391/02/04 - 09:54
0
92
اینها مگه نمیگن زمین نداریم برای تعویض یا اصلا دارند ولی متعلق به مسکن ویژه است.( البته مسکن ویژه صیغه جدید برای به دست گرفتن زمینهای مرغوب برای ساخت و ساز انبوه و بردن سود های کلان است).اصلا ما زمین نخواستیم.اینها چرا مقوله فروش تراکم را دنبال نمیکنند.به ارزش کارشناسی درست به ما شهرداری تراکم ساخت و ساز بده.حال بنده تراکمم را به سازنده ای میفروشم.اینجا دولت نه پولی به اعضا داده نه زمین.رو زمین جا نیست.اشکالی نداره رو هوا که جا هست.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:28
اين از پيشنهادات قديم ما بود. شهرداري نپذيرفت
رحماني
|
1391/02/04 - 10:18
1
215
شما در اين گزارش مي فرماييد كه طرح مسكن ويژه رابطه مستقيمي با سرنوشت زمينهاي ما دارد. بزرگترين اشتباه شما همينجا است. مراداباد و سوهانك جزء مناطقي كه براي اين طرح در نظر گرفته شده اند نيستند و به دلايلي كه در همين سايت ذينفعان مكرراُ بيان كردند شرايط آن طرح با منافع ذينفعان مغايرت دارد. در اين طرح گنجايش معاوضه زمين ما با آپارتمان وجود ندارد. حال فرض كنيم اين طرح عادلانه هست ولي زماني كه اكثريت موكلين مخالفت خود را اعلام كردند شما با چه حقي مي خواهيد نظر شخصي خود را بر آنها تحميل كنيد؟ آيا اين كار شما قانوناُ، شرعاُ و عرفاُ درست است؟ از شما آقاي مير افضلي خيلي بعيد است.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:28
لطفا شما دوباره اين مقاله را بخوانيد تا جوابتان را بگيريد
Omid
|
1391/02/04 - 17:47
بابا چرا اینقدر این بنده خداهارو محکوم می کنید؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
1391/02/04 - 11:38
2
643
آفرین به دکتر عزیز فقط تعویض زمین در برابر زمین آنهم به قیمت عادلانه و کارشناسی
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/04 - 14:29
گزينه زمين در برابر زمين بهترين گزينه ماست. اميدواريم بتوانيم راي مثبت وزارت مسكن را بگيريم. البته برخي با مسكن ويژه هم موافقند. به راي آنها هم احترام بگذاريد.
ریحانی
|
1391/02/04 - 14:45
80
57
بسمه تعالی الهم عجل لولیک فرج با سلام و خسته نباشید به همه اعضا شرکت کاشانه و ذینفعان محترم و با تشکر از آقای دکتر سید محمود میرافضلی خواهشمندست به صفحه 7 روزنامه همشهری مورخ امروز 4/2/91 در خصوص نظریات مشاور حقوقی استاندار بذل توجه گردد...
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:19
ممنون
مرتضی
|
1391/02/04 - 15:12
0
76
با عرض سلام . مسکن ویژه رو آیا میشه به قیمت روز فروخت؟ اگر نمیشه چرا بعضی ها در موردش صحبت می کنند و موافقت می کنند. از حق خودتون عقب نکشین. به حداقل راضی نشین . نذاریم به جامون تصمیم بگیرن.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:18
سلام و دورد بر شما. هنوز سرگرم مذاکره هستیم. جزئیات را نمی دانیم
محمد
|
1391/02/04 - 15:28
0
125
تعيين‌تكليف اراضي سرخه‌حصار درانتظار نظركارگروه رياست‌جمهوري مشاور استاندار تهران خبر داد: آغاز اجراي احكام قضايي منابع طبيعي تصرف شده پس از انتخابات » سرویس: اجتماعي - جامعه کد خبر: 91020301062 یکشنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۵ مشاور استاندار در امور حقوقي گفت كه با دستوري كه رهبري مبني بر ممنوعيت ساخت وساز در برخي مناطق از جمله پارك ملي سرخه‌حصار صادر كرده هيچ دستگاهي اجازه صدور جواز و پروانه ساخت را نخواهد داد لذا معاوضه زمين منطقي‌ترين راه رفع مشكلات زمين‌هاي منطقه سرخه‌حصاراست. ولي‌الله داوريان در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به برنامه‌هاي استانداري براي مقابله با زمين‌خواران در سال جاري گفت: پس از برگزاري دومين مرحله نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با قاطعيت با زمين‌خواران پايتخت برخورد خواهيم كرد. وي گفت: عليرغم اينكه استانداري متولي برخورد با زمين‌خواران نيست و نقش حمايتي دستگاه‌ها را برعهده دارد اما بر اساس برنامه زمان‌بندي كه در كميته هماهنگي اجراي احكام قضايي رفع تصرفات غيرقانوني اراضي و منابع طبيعي نسبت به اجراي آن اقدام خواهيم كرد. داوريان تصريح كرد: در اين مرحله از برخورد با زمين‌خواران مناطق اوشان، فشم، كن‌سولقان و بخشي از مرتضي‌گرد را در دستوركار قرار داريم البته در منطقه مرتضي‌گرد حدود 70 درصد رفع تخريب شده است. همچنين مناطق پراكنده ديگري نيز در ليست برنامه‌هاي اجرايي استانداري در مقابله با پديده زمين‌خواري قرار دارند. مشاور حقوقي استاندار تهران همچنين درباره اراضي پارك ملي سرخه‌‌حصار (شهرك زيتون) نيز گفت: اين منطقه بحث حقوقي پيچيده‌اي دارد و متمايز از بحث زمين‌خواري است چرا كه افرادي كه صاحبان اين منطقه هستند سند مالكيت داشته و ادعاي مالكيت بر زمين‌ها را دارند و اين موضوع در دستوركار شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور قرار دارد. وي ادامه داد: استانداري تهران نظرات خود را در خصوص شهرك زيتون براي رفع و حل مشكل مالكان اين زمين‌ها به كارگروه مستقر در رياست‌جمهوري ارائه داده است. لذا تصميم‌گيري با اين كارگروه است. داوريان در خصوص معاوضه زمين اين افراد با زميني ديگر در مناطق ديگر شهر تهران كه پيش از اين براي حل مشكل مالكان زمين‌هاي سرخه‌حصار مطرح شده بود نيز عنوان كرد: سياست كلي دولت در رابطه با فرمان مقام معظم رهبري كه عنوان شده اراضي حريم جنوبي البرز اعم از اراضي واقع در شمال، شمال غرب و شمال شرق، تهران به لحاظ آلودگي هواي شهر نبايد ساخت و سازي انجام شود . وي ادامه داد: بر اساس نظرات كارگروه مستقر در استانداري و نظرات اعضاي تعاوني، خود مالكان با معاوضه زمين موافقند چرا كه با دستوري كه رهبري مبني بر ممنوعيت ساخت وساز در اين مناطق صادر كرده هيچ دستگاهي اجازه صدور جواز و پروانه ساخت را نخواهد داد لذا به نفع اين افراد است كه با معاوضه زمين موافقت كرده و از وضعيت زمين‌هاي آنها بلاتكليفي خارج شود. داوريان خاطرنشان كرد: بهترين و منطقي‌ترين راه حل براي رفع اين معضل معاوضه زمين‌ها است و اين زمين‌ها بايد در مناطقي از تهران كه نظر مالكان را نيز تامين‌ مي‌كند در اختيار اين افراد قرار گيرد چرا كه اكثر اين مالكان از قشر كارمند هستند لذا معتقديم كه نبايد در اين معاوضه حق افراد تضييع شود. مشاور استاندار تهران به ايسنا گفت: ديدگاه دولت و مسئولان اجرايي بر اين است كه فقدان كاربري زمين اين افراد در قيمت‌گذاري‌ها لحاظ نشود و با قيمت مناسب زمين معاوضه‌اي در اختيار آنها قرار گيرد. داوريان در پايان خاطرنشان كرد: استانداري منتظر بررسي نهايي نقطه نظرات خود در كارگروه ويژه است و نتيجه را جهت فاز اجرايي به استانداري اعلام كند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:17
ممنون از اطلاع رسانی شما. خبر بدی که ما در این روزها داشتیم ان بود که کارگروه استانداری نیمه فعال و بلکه تعطیل شده. امیدوارم این کارگروه به کارش ادامه دهد هر چند زیاد مطلبی رو از خودشون در نکردند!!!
محمدی
|
1391/02/04 - 16:36
0
105
از زحمات شما صمیمانه سپاسگزام . من هم با تعویض زمین موافق هستم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:14
ممنون
omid
|
1391/02/04 - 17:53
3
64
thats gooooooooood,i like the way you decided to do. thanks alot dr mir afzali
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:14
merci beaucoup mon amis. cest tres gentile
big nabg
|
1391/02/04 - 19:36
1
0
ببخشید اگه بخوان معوض بدن کجا رو دارن که معوض بدن ؟ اصلان تو تهران زمینی هست که میخوان معوض بدن ؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:11
حتما زمینهایی هستند که می خواند مسکن ویژه بسازند.
ايران
|
1391/02/05 - 08:34
63
71
با سلام به روزنامه ايران صفحه 7 در تاريخ 29/1/91 مراجعه فرماييد براي ما نكات مهمي وجود دارد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:11
با سلام. خمب بود پکیده اون را می نوشتید
موافق با مسکن ویژه
|
1391/02/05 - 12:15
357
83
با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان کاشانه ای بنده با میکن ویژه بسیار موافقم زیرا وقتی من 140 متر زمین دارم اگر به من زمین معوض بدهند باید حداقل 50 درصد آن را به شهرداری بدهم تازه این زمین که سندش در دست ما است مشاء است و طبق حساب و کتابی که انجام داده ام و با کارشناس این موضوع مشورت کرده ام می دان از این 140 متر تنها چیزی حدود 40 الی 30 متر قابل استفاده است و میدانم در انتها باز هم به این نتیجه آپارتمان های 75 متری میرسیم . چرا اینقدر خودمان را معتل کنیم که زمین بگیریم و .... این مسکن ویژه که خودش تازه وام ساخت هم داره . درضمن اگر کسی توی رویا های خودش به این موضوع دل خوشه که زمین بهش بدن و بسازه طبق شرایط موجود که بنده می بینم یه 15 ساله دیگه هم صبر کنه تا بهش زمین بدن و... انشا الله
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:09
با سلام و احترام. نظر شما خیلی خوب بود. البته برخی عقیده متفاوتی دارند و صرفا دنبال زمین در مقابل زمین هستند و ما هم به نظر شما و هم نظر دیگران احترام می گذاریم و هر دو را پیگیری می کنیم
علوی
|
1391/02/05 - 14:16
0
133
آقای دکتر میر افضلی با سلام و خسته نباشید آیا شما اطلاعی از تعاونی زمینهای بالای 1800 متر نیاوران امام زاده قاسم که ظاهرا متعلق به وزارت نیرو است دارید؟ آیا برای تعییت تکلیف آن زمینها باید اخبار و اطلاعات موجود در سایت شما را پیگیری کنم؟ با تشکر از تلاش شما در جهت احقاق حق مالکین.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:08
سلام و درود بر شما. خیر. ما فقط دنبال زمین مرادآباد و سوهانکیم
وحید
|
1391/02/05 - 17:19
0
6
سلام خسته نباشید، آقای میر افضلی لطف می کنید در مورد اینهایی که زمین را شخصی خریداری نموده اند، توضیح مختصری بفرمایید نحوه وکلاتشان به شما چگونه است. با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:07
سلام و احترام. مثل بقیه. به دفتر شرکت مراجعه فرمایید
هژیر
|
1391/02/05 - 20:52
3
39
پیرو جواب کامنت بنده در بالا : جناب آقای دکتر میرافضلی قبول نکردن تراکم بدن؟ به اینا باشه اصلا حق مالکیت ذینفعان در قبال زمینهایشان را هم قبول ندارن.زمینهایی که پولشو 15 سال پیش گرفتن و با این پولها سود های کلان بر جیب زدن و سند هم برایش دادن میخواهن ندهن. حالا شما خیلی عادی از این پیشنهاد گذشتین و دیگر پیگیری نمیکنید.از این پیشنهاد روون تر مگه وجود داره که دولت جمهوری ( اسلامی ) نه زمین خدا رو به بندش میده نه پول نقد میده که یه موقع پرداخت یارانش به مردم شریف و بزرگ ایران اسلامی خدشه دار بشه (اختلاس!!!).شما انگار در سواحل اسپانیا نشستید و در حال نوشیدن لیمونات میباشید.آقای محترم این راهی که شما میروید حکم مرفین را بازی میکند.شما هر چند یکبلر مرفین تزریق میکنید و که گداری فکر مردم را به سمت مسکن مهر و ویژه و خاص و .... سوق میدهید.آیا مگر شما سکان دار قسم خورده کشتی ذینفعان نیستید؟ اگر هستید پس چرا کشتی آنان هدایت میشود؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/05 - 22:06
من دقیقا نفهمیدم چی نوشتید. شما فرمودید تراکم...نوشتم مطرح کردیم. اصولا شهرداری حاضر نیست برای ما قدمی برداره. اونها می کند دولت باید مشکل رو حل کنه
غریبی
|
1391/02/06 - 16:58
0
53
به فرمان شما آب دستمان بود زمین گذاشتیم و همان روز اول رفتیم طومار را امضاء کردیم ، ولی الان یک ماه و اندی از این ماجرا میگذرد و هنوز بطور کامل طومارها ارسال نشده ، بنده پیشنهاد همکاری را هم دادم اگر صلاح میدانید.
محمد
|
1391/02/06 - 18:39
1
305
بسمه تعالی با سلام مجدد. امروز روز شهادت حضرت فاطمه (س) می باشد. اولا از آقای دکتر تقاضا میکنم مانند گذشته ها که به تناسب روزها و سالگردها ظاهر سایت را عوض میکردید مثلا برای 22 بهمن آرم بالای یک طور انقلابی طراحی میشد و برای محرم طور دیگر . اقلا یک پرچم سیاه بالای سایت می گذاشتید. دوما در این ایام که سخنرانان مذهبی ، همه در مورد گرفته شدن باغ فدک توسط خلفای ظالم از حضرت فاطمه صحبت میکنند ، ما ذینفعان یکجوری احساس میکنیم که باغ فدک ما که همین زمینمان است و برایمان خیلی ارزش دارد توسط مسئولین زمان مصادره شده است. همانطور که اوایل انقلاب اموال طاقوتیان را مصادره میکردند . بابا به خدا ما طاقوتی نیستیم . ما جوانها بودیم که شاه و طاقوت را سرنگون کردیم (البته دیگر پیر شدیم) ما بودیم که به جبهه میرفتیم و در مقابل دشمن می جنگیدیم . بعضی ها سنگر میساختند بعضی میجنگیدند. بعضی پشت جبهه کمک میکردند. ای مسئولین محترم کاری نکنید که اسمتان در تاریخ به عنوان غاصب ، هم ردیف عمر و ابوبکر و عثمان ثبت شود. از خر شیطان پیاده شوید و مانند حاکمان دادگر عمل کنید.
علي اكبرعبادي
|
1391/02/07 - 14:34
25
221
باسلام/وضعيت شهرك قائم كه بالاي ارتفاع1800مترساخته شده ودرجوارزمينهاي سوهانك قراردارداگردرطرح تفصيلي جديدتهران داخل محدوده شهري قراربگيرد پس سوهانك نيزدرمحدوده قرارخواهدگرفت.درضمن بررسي فرمائيدشايدزمينهاي سوهانك درمنطقه حفا ظت سبزطرح تفصلي جديد كه بيشترزمينها فضاي سبزومابقي سكونت ميباشدقراربگيرد/باتشكر
آواره
|
1391/02/08 - 22:44
14
95
با عرض سلام وخسته نباشید ایا تاکنون برای گرفتن حقمون به دادگستری شکایت شده ؟اگر شده جواب قاضی چه بوده؟
پاسخ ها
مدیر وبلاگ سوهانک و مراداباد
|
1391/02/11 - 15:10
سلام آقای آواره امیدوارم واقعاً آواره باشید که لااقل نفرینتون دامن هرچی از خدا بیخبره رو بگیره. ما هم مثل شما در حال دعا نفرین هستیم. ان شاالله که قبل از اقدام ما خدا خودش اقدام کنه و خودی نشون بده. من از طرف آقا میرافضل به شما جواب میدم. شما میتونید خودتون دست به کارشید و همکاری داشته باشید. جوابش را هم در قالب یه مقاله تو همین سایت بذارید. در ضمن قبل و بعد هر کاری اول زنگ بزنید هماهنگی نمایید. ما چند سالی است که دنبال گرفتن حق خود بوده ایم. امیدواریم در پایان این راه طاقت فرسا صبر داشته باشید و ما را تنها نگذارید. قال الله: لااکراه فی الدین! امیدوارم تونسته باشم به عنوان نماینده کسی که از شما پول گرفته، و دعا و نفرین سرش میشه، درست و حسابی جواب شما ذینفع عزیز رو داده باشم
ذينفع
|
1391/02/09 - 16:09
0
20
سلام دكتر الان چند ساله شما را دارن سر كار ميذارن؟الان چند ساله كه دارين خبراي خوب و بد اعلام ميكنين؟تا كي؟واقعا خودتان خسته نشديد؟ اصلا اونا ميدونن كاشانه اي هم وجود دارد؟اگه بدونن پس چرا بي تكليفي؟
کولیوند
|
1391/02/09 - 22:59
0
0
با سلام ضمن تشکر از جنابعالی و همه دلسوزان که هنوز سنگر سازان بی سنگر را فراموش نکرده اند نظر جنابعالی نظر خوبی است اگر به فرمایش امام قدس سره که فرمود نند در پیچ و خم زندگی فراموشمان نکنند (انشاالله) خدا می داند دل به این د نیای فانی این آقایان نبسته ایم لاکن بیم این میرود که مثل خیلی از حرفهایی که امروز میزنند ولی فردا عکس آن را انجام میدهند باعث جدایی مردم از راه امام و شهیدان نشود . امید وار هستیم بعضی ازمسئولین به خودشان بیایند و یک جا زمینهای باغ وحش و .... را به آقایان ندهند ویک جا زمینهای مراد آباد و سوهانک را بعد از 17 سال سردر گمی و بلاتکلیفی امروز و فردا کنند خود آقا یان می دانند اکثر قدیمیهای جهاد یا بازنشسته شده اند با حداقل حقوق وتازه بعد از 32 سال تازه می خواهند جزئ نیروهای خدمات کشوری بیایند و..... یا بعضی از آنها فوت کرده اند و یا تعدای به درجه رفیع شهادت رسیده اند به خودتان بیایید و از فرصت استفاده کنید تا دیر نشود که نتوانید جبران کنید زیرا این دنیا و این پستها فانی و یک آزمایش است چند گانه عمل نمودند آثار زیانباری دارد که که عقوبت آن دامنگیر خواهد شد چه در دنیا وچه در آخرت البته اکثریت مسئو لین نظام دلسوزان و بزرگوارانی هستند که اکثر ما آنها را می شناسیم امید وار هستیم مثل سایر وزارتخانه هایی که از منابع طبیعی زمین گرفته اند و اکنون از آن استفاده می کنند همکاران جهاد کشاورزی نیز بهره مند شوند انشا الله و..... البته علاقه ای به نوشتن هیچ متنی نداشتم زیرا آنقدر بی محبتی دیده ایم که این هم یکی از آنها با تشکر خدا نگهدار مقام معظم رهبری و مارا قدر دان خون شهیدان و مسئولین را فرصت خدمت بیشتر به مردم را عطا فرماید
زمانی
|
1391/02/10 - 09:04
0
30
لطفا خواهشا دیگه حرف این مسکن ویژه رو نزنید . به مرگ میگیرن که به تب راضی شیم
منتظر
|
1391/02/10 - 09:50
1
1022
همه اطلاع دارند كه پس از دستور آيت الله خامنه اي مبني بر منع ساخت و ساز بالاي 1800 متر از سطح دريا مسؤلين به زمينهلي سوهانك و مراداباد مجوز ساخت ندادند در حاليكه ارگانهاي ديگر مجوز ساخت و ساز در بالاتر از اين ارتفاع را گرفتند. و جالب اينجاست كه همان مسؤلين به دستور رهبري براي تعويض زمينهاي هم ارزش در تهران با زمينهاي سوهانك و مراداباد هيچ اعتناعي نشان ندادند. در هر صورت اين وظيفه رهبري است كه با هر طريقي حقي را كه ايشان صلب كردند به حقدار برگردانند چون ايشان نزد خدا مسؤل هستند.
پاسخ ها
حسين اكبرزاده خوئي
|
1391/02/10 - 11:55
به نام خداوند بخشاينده مهربان به نام او كه دلها آرام مي گيرد دوست عزيز و هموطن صبور به قول رهبر كبير انقلاب اي كاش من هم يك پاسدار بودم . خدا را شاكرم كه لازم شد يادي از آن ابر مرد كبير و بي همتا شود. و حالا اي كاش ما هم از آن ارگانهاي ديگر بوديم و يا به عبارتي در نزد مسئولين محترم مربوطه از تني ها بوديم. ياعلي ، التماس دعا
mohsen
|
1391/02/10 - 13:12
6
9
بسمه تعالی با سلام آقای دکتر یک هفته از انتشار این مقاله میگذرد ، آیا خبر جدیدی اتفاق نیافتاده ؟ لطفا اگر امکان دارد دوره زمانی برای مقالات و اخبار تعین کنید . مثلا به صورت روزنامه یا هفته نامه یا ماهنامه . اینطوری آدم میداند چند وقت یکبار به سایت مراجعه کند. با تشکر.
خلیل زاده
|
1391/02/10 - 15:15
18
354
با سلام و خسته نباشید جناب آقای دکتر آیا از قانون افزایش بهره‌وری به شماره شماره 32693/144 مورخ 19/5/1389 خبری دارید ؟ در تبصره 2 ماده 9 این قانون آمده که « با تصویب این قانون، انتقال قطعی مالکیت دولت در واگذاری اراضی ملی، دولتی و موات به متقاضیانی که از تاریخ ابلاغ این قانون به بعد شروع به تشکیل پرونده درخواست اراضی می‌نمایند ممنوع بوده و قوانین مغایر لغو می‌گردد لکن صدور سند مالکیت اعیانی احداثی پیش‌بینی شده در طرح مصوب و پس از اجراء کامل طرح و تأیید هیأت نظارت مندرج در قانون اصلاح ماده (33) اصلاحی قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگلها و مراتع کشور مصوب 9/4/1386 مجمع تشخیص مصلحت نظام، بلامانع بوده و بهره‌برداری از اراضی مذکور به صورت اجاره، حق بهره‌برداری و یا حق انتفاع و در قالب طرح مصوب، مجاز می‌باشد.» که اجرای آن بر عهده وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گذاشته شده است. طی جلساتی که در کمیسیون اصلی و فرعی لوایح واگذاری اراضی در ریاست جمهوری با ریاست آقای بختیاری وزیر محترم دادگستری برگزار شده ، اعلام گردیده که طبق این قانون هیچ زمین دولتی و منابع طبیعی به اشخاص حقیقی ، حقوقی و حتی دولتی واگذار نخواهد گردید و هیچ گونه سند ثبتی نیز ارائه نخواهد گردید و کلیه اراضی دولتی بصورت اجاره خواهد بود بعبارت دیگر فعلا همین سند مشاع که دستتان دارید را بچسبید و فقط بفکر اخذ مجوز ساخت باشید چون حتی اگر زمین معوض هم بدهند بصورت اجاره ای بوده و سندی نخواهد داشت.
پرستويي
|
1391/02/11 - 13:33
4
683
به عنوان يك خريدار آزاد زمين واقعا بي اطلاع بودم. تعجب كردم كه اين گرفتاري هزاران ذينفعان سوهانك و مراداباد زير سر رهبري بوده. تا كنون فكر مي كردم رهبر مي تواند با يك دستور همه مشكلات را حل كنند ولي در مورد زمينها ايشان با يك دستور توانستند مشكل بزرگي درست كنند. حال كه مسؤلين به حرف ايشان براي تعويض زمينها گوش نمي دهند و با توجه اينكه در ارتفاعات بالاتر ساخت و ساز صورت گرفته، منطقي است شركت كاشانه به عنوان وكيل هزاران ذينفع از رهبر بخواهيد دستور منع ساخت و ساز را خودشان لغو كنند چون اين عادلانه ترين و راحت ترين راه حل است.
رحماندوست
|
1391/02/12 - 09:22
0
430
آقاي خليل زاده به نكته مهمي اشاره كردند كه براساس قانون افزایش بهره‌وری از 19/5/1389 به بعد هر نوع واگذاري اراضي ملي غير قانوني خواهد بود و اين براي ما دو پيام دارد. اولا زمينهاي فاقد سند فقط به صورت اجاره اي قابل واگذاري هستند بعبارت ديگر قبل از قبول هر نوع پيشنهاد براي تعويض بايد اطمينان حاصل كنيم آن زمين مشكل واگذاري نداشته باشد ثانيا در حال حاضر بهترين گزينه احياء زمينهاي مراداباد و سوهانك است يعني دنبال مجوز تفكيك و ساخت در همان زمينهاي خودمان باشيم و اين كار تنها با مساعدت رهبري امكانپذير مي باشد.
آواره
|
1391/02/12 - 12:39
24
1300
با سلام قیمت زمینها در حال حاضر چند است؟ توی این ایران به این بزرگی یک مسلمان پیدا نمیشه مشکل ما اواره ها رو حل کنه ؟پس با چه رویی اسم خودشونو می زارن مسلمان
پاسخ ها
تنتت
|
1391/02/14 - 12:03
منم موافقم
مهدی
|
1391/02/13 - 13:28
0
2
باسلام وخسته نباشید خدمت آقای میر افضلی عزیز خواهشمند است مطلبی را که درروزنامه دنیای اقتصاد مبنی بر احتمال تغیر کاربرهای تعیین شده درطرح تفضیلی وجوددارد.دوربرگردون درسند پایتخت رادنبال فرمایید
ali
|
1391/02/13 - 13:35
0
0
درود بر میر افضلی عزیز---------------یک خبر ازسوی شورای عالی شهرسازی ومعماری جزیات طرح تفضیلی شهر تهران اعلام شد لطفا مطلب رادنبال کنید
جهاد گر
|
1391/02/13 - 15:25
0
1
با سلام خدمت مسئولین شرکت کاشانه / جناب میر افضلی دارند توی زمینهای ما درختکاری میکنند . اای ذینفعان بیخبر بروید یه سری به زمینهاتون بزنید یه روز تعطیل با خانواده هاتون تفریحی هم که شده بروید مگه زمین نمی خواهید این اقایون با هیچ کس شوخی ندارند دیر بجنبید کارتون تمومه اگرفقط پشت میز بنشینید وسایت نگاه کنید مطمئنا پشیمان می شوید در روزنامه همشهری روز14 اردیبهشت نوشته شده بود برای جلوگیری از سیل و سیلاب شهرداری در زمینهای مراد اباد و سوهانک مشغول کاشت درخت می باشد.
آواره
|
1391/02/14 - 08:21
0
1
با سلام وخسته نباشیدمن موندم این مردم چطوری این 17 سال را تحمل کردن واین مسئولین با ایمان از این همه صبر مردم خجالت نکشیدن
ذينفع
|
1391/02/14 - 13:41
0
0
سلام پس چرا خبري منتشر نمي كنيد؟
بنده خدا
|
1391/02/14 - 23:50
0
1
بهتره بگیم تو این کشور یه انسان پیدا نمی شه مشکل مردم رو حل کنه ؟ تو کشورهای اروپایی که مسئولینش مسلمون نیستند که زندگی همراه با رفاه کامل رو برای مردمش فراهم کردن چوری که همه دارن می رن که اقامت اونچا رو بگیرند و اونجا زندگی کنند یه نگاه به دور و برتون بندازید متوجه همه چی می شید . تا کی میخواهیم خودمون رو گول بزنیم .
سليمي
|
1391/02/15 - 10:36
0
0
در حوالي مراداباد زمين متري 2 ميليون تومان است. از منطقه سوهانك خبر ندارم.
ali
|
1391/02/15 - 15:29
0
0
چرا خبری نیست وکامنت مرا نشان نمیدهید
كريمي
|
1391/02/15 - 16:14
0
0
واقعا شركت كاشانه خواستار زمين معوض در مقابل زمينهاي سوهانك و مراداباد هست؟ ما خيالمان راحت باشد دنبال طرح هاي جديد دولت مانند نان بيار كباب ببر نيستيد؟ قول مردانه ميدهيد آقاي ميرافضلي قرارداد پاياپاي با گوجه فرنگي كاران نمي بنديد؟ به ما اطمينان ميدهيد زمينهاي ما را نمي بريد لبنان يا آنگولا؟ حالا كه اين قول ها را داديد خيال ما راحت شد تا 16 سال ديگر هيچ اتفاقي براي زمينهاي ما نمي افتد. خدا خيرتان بدهد. براي هر پيگيري كه ميكنيد يك در دنيا 16 در آخرت بگيريد.
راهور
|
1391/02/16 - 09:44
0
0
نمي خواستم مزاحم پيگيري هاي طاقت فرساي شما بشوم ولي مدتي است خبر جديدي نداشتيم نگران شدم. نميشه در يك جمله بفرماييد شما فعلا چه كار ميكنيد؟
فرامرز
|
1391/02/16 - 11:39
0
0
چند وقت است خبري نمي دهيد يا تعيين تكليف مارا بي خيال شدند و يا لابد خيلي خبر مهمي داريد كه نمي خواهيد الان بگوييد.
فروتن
|
1391/02/16 - 13:42
0
11
تعویض زمین با زمین مورد قبئل است به شرط آنکه در تهران باشد
علی
|
1391/02/16 - 20:54
0
0
طرح تفصيلي تهران بررسي مجدد شد شوراي عالي شهرسازي و معماري طرح تفصيلي تهران را مورد بررسي مجدد قرار داد و ساخت و ساز در قطعات با مساحت بيشتر از 50 متر تا 150 متر مربع عمدتاً در اراضي و املاک ريز دانه واقع در پهنه R حداقل سه طبقه رويپيلوت را مجاز دانست. به گزارش خبرگزاري فارس ، شورايعالي شهرسازي و معماري ايران در سومين جلسه سال جاري خود طرح تفصيلي تهران را مورد بررسي مجدد قرار داد و به شرح زير اتخاذ تصميم نمود: 1- زير پهنه R111 در نقشه هاي طرح تفصيلي جديد شهر تهران به R112 تبديل گردد و احداثبنا در چارچوب ضوابط و مقررات زير پهنه R112 بلامانع خواهد بود. 2- زير پهنه R112 و R121 در نقشه هاي طرح تفصيلي جديد بهR122 تبديل و احداث بنا در چارچوب ضوابط و مقررات زيرپهنه R122 بلامانع خواهد بود. 3- ساخت و ساز در قطعاتبا مساحت بيشتر از 50 متر تا 150 متر مربع (با رعايت حداقل عرض معبر 6 متر و رعايتبرهاي اصلاحي) عمدتاً در اراضي و املاک ريز دانه واقع در پهنه R حداقل سه طبقه رويپيلوت مجاز است . 4- در اراضي و املاک دارايمساحت کمتر از 50 متر مربع (طبق سند مالکيت) واقع در پهنه (R) شهرداري با اولويت تملکاقدام و در صورت عدم تملک، به شرط رعايت بر اصلاحي احداث صرفاً يک واحد مسکوني (زيرزمينو همکف) با حداکثر 80% سطح اشغال مجاز خواهد بود. 5- در زير پهنه R241 تراکم ساختماني 120% (يکصد و بيست درصد) سطح اشغال حداکثر30% و حداکثر 4 طبقه تعيين مي‌گردد. 6- کليه اراضي دولتي متعلقبه وزارت راه و شهرسازي، در پهنه بندي‌هاي طرح تفصيلي جديد شهر تهران جهت تأمين سياستهايوزارت مذکور به کاربري‌هاي R و M تبديل مي‌گردد، شهرداري تهران با همکاري دبير شورايعاليشهرسازي و معماري ايران ظرف مدت 2 ماه نسبت به تدقيق و لحاظ آن در نقشه‌هاي طرح تفصيليجديد شهر تهران اقدام نمايند. 7- به منظور ايجاد تعادل در توسعه شهر، تراکم پايهمالي در کليه پهنه‌هاي مسکوني (R) واقع در شمال محور انقلاب معادل 120 % (يکصد و بيست درصد) وسعت ملکبرابر سند مالکيت و در جنوب محور انقلاب معادل 180% (يکصد و هشتاد درصد) وسعت ملک برابرسند مالکيت تعيين مي‌گردد. 8- شهرداري تهران مکلف استظرف مدت يک‌ ماه پس از ابلاغ اين مصوبه با همکاري دبيرخانه شورايعالي شهرسازي و معماريايران در پهنه هاي سکونت (R)بندهاي فوق محدوده هاي فوق‌الذکر که داراي شرايط خاص هستند را شناسايي و در حد تراکممصوب طرح جامع و يا در حد تراکم وضع موجود ملاک عمل و يا در حد تراکم وضع موجود غالبمحدوده‌هاي مورد نظر پس از تأييد نهايي در شورايعالي شهرسازي و معماري ايران تثبيتو در نقشه هاي طرح تفصيلي جديد شهر اعمال نمايند. (از جمله اراضي باغات کن و شهرک آزادشهر در منطقه 22، شهرک گلستان در منطقه 4، حريم امنيتي کاخ سعد آباد)
در به در
|
1391/02/17 - 09:03
0
0
يا واقعا خبري نيست يا اينكه نميخواين خبرا را منتشر كنيد
خيري
|
1391/02/17 - 10:31
0
409
كسي هست به ما اطلاع بده نتيجه آن طومارها چي شد، به خصوص جواب بيت رهبري؟ نكند همه قول پيگيري دادند يا طومارها شدند فوتبالي كه همه دارند پاس ميدهند به يكديگر؟
احمد
|
1391/02/18 - 09:05
1
137
باسلام و خسته نباشید جناب آقای میر افضلی اگر واقعا در زمینهای واگذارشده درخت میکارند برای دریافت زمین همین درختهای خشک شده هم برای هر راس آن دیه تعلق میگرد که بعدا زمین راهم باید بگذاریم برویم
محمد
|
1391/02/19 - 10:40
0
0
سلام وقت بخیر بنده بصورت توسط یكی از مشاورین املاك یك زمین 150 متری در مراد اباد خریداری كردم. میخواستم ببینم برای هماهنگ شدن با گروه و شركت جهت پیگیری امور كار خاصی باید انجام دهم یا خیر. با تشكر از دوستان عزیز
انتظاری
|
1391/03/02 - 16:40
2
6
خبر جدید چی دارید ؟ ایا اقدام جدیدی کرده اید؟اپیشنهاد میشود با سپاه به شرط گرفتن مجور ساخت 50-50 مشارکت کنیم.
انتظاری
|
1391/03/04 - 18:14
0
0
آقای دکتر اگر به توافق نامه رییس قوه قضاییه با تعاونی های 11گانه توجه فرمایید ارتش توافق کرده زمینهای واگذاری در اختیار داد تعاون قرار بگیرد بقیه تعاونی ها ول معطل.
حسن
|
1391/03/07 - 21:08
0
4
سلام با عرض خسته نباشید جناب آقای دکتر خواستم یه مطلبی را بیان کنم اگر برای شرکت مقدور هست از زمینهای مراد آباد اول نقشه برداری کنید ببینید با سندهای که واگذارشده تطبیق دارد بعد بصورت جانمایی طبق سند واگذاری شده نقشه قطعات بصورت ابعاد ترسیم و تحویل اعضاء داده شود لازم بذکر است در صورت معلوم بودن جانمایی زمینها بر روی نقشه ترسیمی باعث پیگیری و شفاف سازی میباشدو هم دلگرمی برای اعضاء این مطالب را بیان کردم چون بنده 8 سال در تعاونی مسکن ناجا کار کردم و خوب با این مسائل آشنا هستم و از لحاظ مجوز دادن به زمینها میتوانید از طریق صلح با شهرداری منوط به واگذاری زمین از همانجا و مابقی جهت ساخت بصورت مجتمع و واگذاری آپارتمان به اعضاء باشد اگر زمین ها به معوض کشیده شود اعضاء متحمل ضرر و زیان خواهند شد مگر بطور منصف معوض گردد که جز محالات میباشد چون من تجربه کاری در این خصوص رادارم باتشکر
زهرا
|
1391/03/09 - 14:52
1
2
با سلام و تشکر از شما اقای امیر فضلی می خواستم راجع به زمینهای سوهانک پلاک ثبتی تعاونی مجلس 79/2591 660 متر که 38 نفر خریده بودند بپرسم تکلیف این زمینها چه شد لطف میکنید راجع به این زمینها هم اطلاعاتی بدید بابا به خدا ما خونمون را فروختیم اونم با پول حلال معلمی اگه ندن من یکی که نفرینشون میکنم به زمین گرم بخورن
انتظازی
|
1391/03/14 - 00:28
0
4
روش قانونی برای تصرف زمین برای انجام پروزهای ملی برای گرفتن زمین جهت اجرای پروژهای ملی به روش زیر عمل میشود. 1- با صاحب ملک ارگان یا وزرتخانه وارد مذاکره شده ودر صورت توافق برسر قیمت پول به حساب مالک واریز وزمین توسط سازمان مربوطه تحویل گرفته میشود. 2- در صورت عدم توافق بر سر قیمت و با توجه به ملی بودن پروزه 1 وکیل ازطرف مالک و یک نماینده از طرف ارگان مجری پروزه ملی و1نماینده از طرف قوه قضاییه نسبت به تعین قیمت و واریز ان به حساب مالک تصرف زمین صورت میگیرد (ماده 51 یا 50 تملک زمین های مردم.)
دل سوخته
|
1391/03/14 - 15:56
1
0
خدایا راض نشو انهایی که 6000 خانوار را 18 سال چشم در انتظار گذاشته اند اب گوارا از گلوی خود و هفت پشتشان پایین برو.امین
باقرنيا
|
1391/03/17 - 14:57
5
25
جناب دكتر با سلام و عرض خسته نباشيد .ميخواستم خواهش كنم يك قرار تجمع آرام اعضا ء را هماهنگ كنيد .شايد اينگونه صداي ما به گوش مسئولين از طريق رسانه اي شدن برسد.
haddadi
|
1391/03/23 - 10:39
1
0
بسمه تعالی زره ای خیر و زره ای شر در کارنامه اعمالمان منعکس است هیچ شکی نیست اما امان از دست دنیا پرستان که زندگی را بر همه رنج آور ساخته اند و از هیچ کار خیری مگر برای خودنمای بر نمی آیند انشائالله مسئولین ذیربط دست از شیطنت بردارند بهتر است بترتیب اولویت از چند گزینه دردسترس که قابل اجرا است شروع کنند و اعضایی که تمایل دارند هر چه سریعتر نسبت به خواسته هایشان اقدام نمایند و دیگر اعضائ نیز از تنشها و نفرتهایی که چندین سال در مورد سر کار گذاشتن اعضائ توسط مسئولین ذیربط ایجاد شده رها شوند این درست نیست که سالها مردم در انتظار بمانند و هیچ ترتیب اثری در مورد حق مسلم آنها صورت نگیرد از اسلام و انسانیت خارج است و در شاءن کسانی که خودشان را مجری عدالت میدانند ولی در گرفتن حق خویش مانده اند آنهم در چمهوری اسلامی نه نظام سلطنتی زیرا که افراد نادان دست اندر کار بسیار برای این کشور خطر ناک و برای اسلام نیز انگل زشت و بسیار وحشتناک محسوب میشوند و از کافران بدترند چون کافران تا این حد که حق دیگران را بخورند معروف نیستند اما اینها دیگر معرف شده اند و این لکه ننگ هیچ وقت از دامنشان تمیز نخواهد شد خیلی از اعضائ در نهایت این حق کشی از دنیا رفته اند چطور میخواهند از آنها حلالیت بطلبند ای مسلمانان این است رسم برادری خدا بدادمان برسد اعوض بالله من الشیطان الرجیم العیم و ان الله مع الصابرین والسلام علیکم و رحمت الله و برکاه
عین الدوله
|
1392/07/03 - 15:56
0
1
جناب اقای میر افضلی ؤ بنده یکی از اعضای تعا ونی مسکن منطقه تلو هستم و تقا ضا دارم موضو ع را تنها به زمینهای مراد اباد ختم نکنید بحث تعویض 842 هکتار زمین در اختیار تعاونی ها ، شامل زمین های شمال شرق تهران هم میشود ،بنده به عنوان بازرس علی البدل به بعضی از مقامات دولت احمدی نژاد که متا سفانه انگیزه و اراده حل مشکل را نداشتند و فقط وقت کشی کردند ، عرض کردم تعویض 842 هکتار زمین های تعاونی ها در تهران کار بسیار پیچید ه ای است و حتی در صورت تعویض نیز ، اختلاف های گسترده ای درنوع و مرغوبیت زمین ها ، بین تعا ونی ها پیش خواهد امد و به سادگی سامان نخواهد یافت ، لذا بهترین راه حل این هست که کلیه تعاونی های مورد نظر به صورت محدود در زمین های تحت مالکیت شان طبق اصول شهر سازی با در نظر گفتن اصول زیر بنایی ساخت و ساز کنند ، به هر حال اگر با وضع پراکنده پیگیری شود مثال داستان لوله کشی اب رحمت اباد خواهد شد و زمین ها به نسل بعدی منتقل میشود و دوباره داستان یکی بود یکی نبود را برای انان نقل کنید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 10:03
با سلام و احترام...ما هميشه در مكاتبات خود دنبال منافع همه تعاوني ها بوده ايم. با نظر شما هم موافقم
علی
|
1393/03/17 - 12:04
0
1
لطفا شماره تلفن شرکت کاشانه را ارسال فرمایید
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/03/18 - 08:03
لطفا به قسمت «تماس با ما» سایت رجوع شود.
عبدالله حسنی
|
1394/01/26 - 21:32
0
0
سلام تکلیف زمین های شرکت تعاونی کشاورزی تهران (سرخه حصار) که خریداری نمودیم چه شد. ممنون خدا نگهدار
هامون
|
1394/07/04 - 03:07
0
0
با عرض سلام تکلیف ما رو مشخض کنید یه زمانی بگید بابا دیونه شدیم اینقدر ضبر کردیم.
محمد احمدی
|
1394/07/07 - 11:12
0
0
سلام آقای افضلی دست شما درد نکنه . تفاهم هسته ایی با اون پیچیدگی ظرف 2 الی 3 سال تموم شد . من نمی دونم این مسئله چرا تموم نمشه .
مسعود تقی زاده
|
1394/08/29 - 22:50
0
0
سلام خدمت.آقای افضلی آمنه عباسزاده هستم تکلیف زمین ما درمنطقه سرخه حصار جنب بیمارستان لواسانی که شهرداری تبدیل به پارکینگ ماشینها ی بیمارستان . لواسانی شده چیست لطفا جواب من را زودتر بدهید این زمین بزرگ چندصاحب. ....دیگر هم دارد آنها هم شاکی هستند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1394/09/14 - 16:47
با سلام و احترام. دوستان تعاونی زیتون دارای یک وبلاگ فعال هستند. پیشنهاد می کنم به وبلاگ شهرک زیتون تشریف ببرید . آنجا بحثهای زیادی مطرح است. آدرس آن در کادر مجاور منتشر شده است
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون