جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : -
نامه دریافتی: دروغی بزرگ برای ظلمی بزرگتر
نجات هوای تهران!!....... کمربند سبزنجات!!...... زمین خواران دامنه البرز!!..... مخاطره محیط زیست!!..... این عناوین دروغین و صد البته بی ربط , زمینه ساز ظلمی بزرگ نسبت به حق مالکیت مشروع و اعلام ممنوعیت ساخت زمینهای تعاونیها واعمال تبعیضات ناجوانمردانه و سلب حق انتخاب و حق زندگی از اقشار متوسط به پائین جامعه بوده است

نویسنده: حجت الله قنبر زاده

( در ابتدا اظهار بسی شرمندگی از اینکه شاید به نظر عده ای از دوستان و بزرگواران ، مطالب بنده به سیاه نویسی تشبیه شود. اما شما خود خویشتن بر این حقیقت واقفید که در خصوص این حق کشیها و ناجوانمردیها ، کلامی و مطلبی جز این شایسته نمیبینم ، چراکه پای حق رعیت باید ایستاد . )

دوستان و سید بزرگوار ! بگذارید که تا بر سر دار برود حلقومهائی که از گفتن سخن حق ابائی ندارد ، باشد که بر جوار عموزادگان شهیدش نائل آید !

از آنجا که دیگر حوصله ای برای جمله پردازی و طرح ادله در موضوعات حق و باطل و ظلم و عدالت وظالمیت آن قوم الظالمین ندارم , و در مطالب گذشته شرح مطلب بیان شد , اما کو گوشی شنوا و چشمی بینا و دلی حق جو و زبانی حق گو و سیرتی حق خو ؟؟؟؟ .... که  "  قتل اصحاب الاخدود...الذین فتنوالمومنین والمومنات ....اولئک الذین کانو شرالدواب عندالله ... ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم و علی افواههم وعلی جمیع ما یدرکون ... وهم لا یومنون ولا یسمعون ولا یبصرون و لا یعلمون ولا یدرکون ولا یفقهون .... فزادهم الله مرضا .... لهم عذاب الیم بما کانو یعملون ..... و لهم عذاب جهنم ... هم فیها خالدون .... بما کانو یکسبون...... "

 

در نتیجه عناوینی را بطور خلاصه و بدون پردازش و سوال گونه , با وجدانهای به بند کشیده این دنیاداران که نام آنان را براساس داستان مقاله " فراماسونهای اسلامی " نهاده ام , مطرح میکنم ..... اما تنها از شما محترمین و اعضا خواهشمندم پاسخهای در خور به این سوالات را بیابید و ما را ملطفت فرمائید .

1-   اگر فرض کنیم در هر 25متر مربع یک اصله درخت (با شرایط سخت منطقه) کاشته شود –در 900 هکتار زمین تعاونیها , چند اصله درخت بدون تلفات به بار خواهد نشست ؟ این تعداد چه کسری از درختان تنومند نابود شده جاده تهران شمال است ؟ شاید یک پنجم ؟.... شما بگوئید 

2-   حجم اکسیژن تولیدی این تعداد درخت ( در 6 ماه از سال ) چه میزان است ؟؟.. در مقابل , حجم هوائی که در هر لحظه با جریان متوسط هوائی 30 تا 50 کیلومتر در ساعت با جهت باد غالب , از دامنه البرز از غرب به شرق رانده میشود چه مقدار است ؟  آیا با این حجم جابجائی هوا و موقعیت زمینهای مرادآباد و سوهانک , اصلا اکسیژنی به شهر دمیده میشود !!؟؟ ما بازمینهای دیگر کاری نداریم آنها جداگانه خود تحلیل کنند !!.... مثلا هوای شهرکهای برجکی چیتگر به کدام سو حرکت خواهد کرد ؟؟ که جایگزین درختهای این منطقه میشوند؟...مملکت جالبی داریم !!!... اینطور نیست ؟... جالبتر از آن مدیران لایق ما هستند ... نظر شماچیست ؟!

3-   حجم روز افزون آلاینده های ناشی از سوخت خودروهای دربه داغون تولید داخل( و در شان ملت غیورما !!) , که هرساله حکم محیط زیست و راهنمائی و رانندگی و سایر ارگانهای دلسوز! مبنی بر عدم تایید و عدم صدور مجوز تردد برای آنها صادر میشود , چه میزان است ؟ آیا این حجم آلاینده چندصدبرابر اکسیژن احتمالی حاصل از این درختها نیست , که شاید اصلا بدرون شهر دمیده نشوند ؟؟...آیا به یاد نداریم که چندبار این بازی ممنوعیت تولید تکرار شد وبازهم ( با زد و بندهای پنهانی ) شاهد تولید و روانه شدن آنها به کاروان جهنمی تردد تهران هستیم ؟؟!!...آیا در اینمورد برای دفاع از منافع عامه و  حق تنفس عموم ، مدعی العمومی پیدا شد که حکم حکومتی صادر کند ؟؟؟... آیا اگر حکم رهبری در اصلاح و ممنوعیت این روند صادر میشد , در استانداری و شهرداری و دولت ... وغیره !... به همین اندازه مسئول سینه چاک داشت که در راه اجرای حکم رهبر حنجره پاره کنند و یقه بدرند و عربده سر بدهند ؟؟.... یکی از همین احکام حکومتی بیشتر از 3 سال است که در بیت معظم ریاست جمهور بایکوت مانده است !... کسی توانست نطوق بکشد ؟؟... ( اللَهمَ عجَل لولیَک الفرج والعافیة والنَصرررر ..) ...یکی دیگر از همین احکام از شهریور پارسال در جیب اعضای کار گروههای اولیه و ثانویه و استانداری و وزارتخانه و شهرداری .... وغیره !... پوسیــــد !!... و بدست فراموشی سپرده شد و هرکدام نمایشی بازی کردند و رفتند و علی ماند و حوضش!!.. دیگر حکم , در حال حاضر زیر ساختمانهای شهرکهای برادران غیور و مقدس سپاه و از جان بهتران , گم گشته و خوانا نیست !!... بطوریکه حتی توسط شهرداری و عوامل تعین تکلیف آن شهرکها غیر قابل دسترسی بود و فرمودند که باید دور قضیه را حصار کشید و وضع موجود را به رسمیت شناخت !!!!... نمیدانم شما احکام دیگری را سراغ دارید ؟؟

4-   چه ربطی بین زمینهای سند دار ما - و پهنه هائی که زمینخواران اتیکت دار، قصد تصرف آن را داشته و دارند –وجود دارد ؟؟ ما هم شدیدا معتقدیم که باید دست دست اندازان به زمینهای بیت المال و منابع طبیعی باید از مرفق قطع گردد ... نه اینکه دست آنها به کمک دستهای پنهان و وابسته به فراماسونهای اسلامی و حکومتی ، روی زمینهای ما و زیر خرخره این رعیت پابرهنه فشرده شود تا جائی که به مقداری هیچ ، و ثمنی بخس مجبور به ترک میدان و واگذاری مایملک خود به این از خدا بیخبران شوند  .

5-   دامنه البرزی که آقایان ادعایش را دارند ، از شرقیترین بخش استان البرز تا غربی ترین دامنه رودهن را شامل میشود که باز به ادعای آقایان بالغ بر 200هزارهکتار میباشد که بدون سند و متعلق به منابع طبیعی و بیت المال است ... و حال آنکه زمین تعاونیها پس از اعمال گذر و اصلاحی و در صورت صدور مجوز ساخت به میزان 700 هکتار تقلیل می یابد .... با یک جمع و تفریق ساده ، حدود 199 هزار هکتار از دامن البرز ! باقی است ، بروند هرچقدر درخت که خواستند بکارند ، اصلا آنقدر درخت بکارند که جانشان درآید ! ما که بخیل نیستیم !!...حتی به درختکاریشان هم کمک میکنیم که زودتر تمام شود !!...اگر زمینهای ما به خودمان واگذار شود ، چه آسیبی به این پهنه و طرح درختکاری علما و فضلا ! وارد میآید ؟؟؟؟.....و چه مقدار اکسیژن کسر میآورند ؟؟؟... انشااله که اکسیژن نفسشان به این زودیها قطع نشود !!!...

6-   با صدور مجوز  برای مالکان زمینها و طراحی زیبای شهری و با اختصاص 300 هکتار از مجموعه این زمینها به فضای سبز فشرده ، هم هزینه کاشت و نگهداری و خدمات و توسعه باصاحبان زمین است و هم کمیت و کیفیت فضاها سریعتر سامان می یابد . آیا این پیشنهادی غیر منطقی است ؟ و آیا با منافع جامعه و مدعی العموم در مغایرت است ؟؟... شما بگوئید ....

7-   آیا نمیتوان بدلیل قرارگیری زمینهای مراد آباد و سوهانک در ارتفاعی چشم نواز از نظر طراحی شهری و زیر ساختاری ، این زمینها را به پتانسیل بسیار خوبی از نظر الگوهای منحصر به فرد معماری شهری با هدف آرایش چشم انداز غرب تهران ، تبدیل کرد ، تا چهره و نمای زشت دانشگاه آزاد علوم وفن آوری از بالای سرمان محو شود !! ؟؟... ( اگر حاضر باشید میتوانیم با کمک دوستان اهل فن ، با ماکت سازی از این فضا ، زیبائی آن را نمایش دهیم )... بطوریکه با مشارکت شهرداری زیرساخت های تاسیساتی و فاضلابی و معماری و جاذبه های سیاحتی و تفریحی مناسبی  فراهم شود و به یکی از افتخارات معماری شهری و زیستی تبدیل شود ... آیا این امکان واقعا وجود ندارد ؟؟؟!!.... نظر شما چیست ؟ .. به نظر بنده این چشم انداز در شب زیبا تر از چشم انداز برج میلاد خواهد بود... چرا این امکانات نباید متعلق به قشر متوسط به پائین باشد ؟...آیا باید به مبلغی گزاف به فرمانیه نشین زادگان و نیاوران نشین زادگان و زعفرانیه نشین زادگان سپرده شود ؟؟؟...

داستان و سناریوی احتمالا واقعی  ! چیست ؟

 چندیین سال بود که با مطرح شدن طرح تفصیلی تهران و محدود شدن حاشیه بکر شهری در پشت دربهای بسته ، آقایان و آقازادگان به این نتیجه رسیده بودند که هر طوری شده این زمینهای منحصر به فرد که ارزش جواهر را دارد با طرفندهائی از چنگ یک عده طبقه سومی و چهارمی در بیاورند و چندین سال با پنهان نگه داشتن طرح کذائی و زمینه سازی برای آماده شدن افکار عمومی و خصوصی در قبال دامنه البرز ، با تبلیغات همه جانبه ، افکار را تحت الشعاع قرار دهند که در نهایت به حکم کلی رهبری در خصوص دامنه البرز منتهی شود ، بطوریکه تخلفات و زدوبندهای دولتی زمینخواران را به پای صاحبان شرعی و قانونی تعاونیهای مختلف بنویسند !!... و گناهکار و بیگناه را به یک چوب برانند ....در شریعتی که حکم  شک  بین 2و3 با حکم شک بین 3و4 و حکم شک خارج از محل ، کاملا با هم متفاوت است.. ..در احکامی که با موشکافی فقهی , حکم بیع مشروع با بیع مشبوه ، تفاوتی به فاصله زمین تا آسمان پیدا میکند ... در احکام فقهی که ماهیت یک عمل ، حتی با تغییر کوچکترین نیت قلبی که در ظاهر قابل ادراک برای دیگری نیست ، محکوم به بطلان بوده و تغییر ماهیت میدهد در همین فقه ، حکم دامنه البرز به حکمی حکومتی تبدیل میشود و بیگناه و گناهکار در یک آتش میسوزند و آقایان مسئول نما برای آن یقه میدرند !....بدون اینکه توجه شود که عدالت حکم میکند که هر یک از این زمینها جداگانه و مورد به مورد بررسی و احکام جداگانه و درخور موضوع ، صادر شود .... که توقع همه ما تعاونیها همین خواسته است .

حال در این  میان همه شاهدیم !" نه تبعیض و نه بام صد هوائی " ... نور چشمیهای نظامی ، نظام ...و آنهائی که از نفوذ اطلاعاتی و قدرتی فوق العاده ای برخوردارند ، و قبل از هر گونه منع حکومتی ،  آسوده خاطر ، وقتی ما در خواب ناز به سر میبردیم یا سرمان به بدبختیهای زندگیمان گرم است ، ایشان با شب زنده داری و تهجد سر در اسرار ابجدین داشتند و به کشف راز از آیات آفاق و انفسی ، می پرداختنند که " ان فی خلق السموات والارض واختلاف الیل والنهار لآیات لاولی الالباب ... ودر جمع روزانه دوستان ، به طرح طی طریقات صعب و طی الارض و به طرفه العینی ، رسیدن به مقصود مطلوب را مشق مینمودند و...  در آبادی مزرعة  الآخره ، بسیار ساعی بودند و کوشیدند ... بطوریکه همواره گوی سبقت را از جاده صاف کنها و سنگر سازان بی سنگر ، همواره ربوده اند و  رعد آسا در مساکن امن و شهرکهای مرتفع و جایگاه سیمرغ جای گرفته اند و آنچنان می آرامند که دست فلک به آنان نمی رسد !.... شهرداری و استانداری و مسکن وشهرسازی را ، چه به تخریب شهرک سیمرغان ... تا کور شود هرآنکه نتواند دید.... آیا مگر فراتر از آشیانه سیمرغ هم میتوان آشیانه ای تصور کرد؟... کلا....مگر اینکه به وقتش و به برازندگی مشتری اش و به ثمن درخورش ....

مقصود چیست ؟

مقصود و مطلوب رویائی ایشان این است که فعلا ما باید به مفت سندهایمان را تحویل آقایان نمائیم و مسکن خروس قندی بگیریم و صد داستان ناخوانده دیگر.... و آنزمان که آبها از آسیاب افتاد .... با یافتن نر و ماده ای ! ، آنها را به و بند و تبصره ای ! درآویزند و گوهر به جای خاک قالب زنند....

البته در این میان ما حق نداریم مانع آندسته از دوستان دلخسته ای باشیم که ترجیح میدهند که 80 متر مسکن ویژه را با وام 25میلیون تومانی 99 ساله را برحسب متری 450 هزارتومان با سندشان معاوضه کنند ( البته اگر مسئولین منت گذارند و شرایط مسکن مهر را در مورد آنان نادیده بگیرند! ) یعنی این پیشنهاد هم برای آنان دو سر برد است ! چرا ؟؟؟ خوب حساب دو دوتا چهارتاست دیگه! ... چشم بندی که نیست ! ببینید : 80x450000=36000000حالا ببینید : 36000000-25000000=11000000یعنی سندشونو یازده میلیون تومان قالب کردند به دولت ! تازه اولش هم پولی نداده اند!....و تازه قسط 15 ساله با سود کم براشون میبندند... جناب دکتر مرحمت فرمایند رایزنی جهت این افراد را تسریع بخشند تا ایشان زودتر به حقوق از کف رفته شان برسند و گوی سبقت را از ما طمعکاران بربایند و لااقل یک نفس راحت در وکنند ... به همین علت مسرا و بارها و بارها خواهش کرده ایم که جلسه های شرکت را عاجلا برگزار نمایند که این دوستان زودتر مسیرشان مشخص و بلاتکلیف نمانند ... اما کو گوش شنوا ؟؟؟

اما در مورد امثال من !باعرض هزار شرمندگی  به این فراماسونها ، باید گفت که زهی خیال باطل ...ماکه کمتر از هندیهائی که در فیلم " تبعیض " روز جمعه گذشته، بعداز نماز جمعه ، پای اسطبلشان ایستادند..! و کمتر از راچی کومار نیستیم !!..

 اینطور فرض نفرمایند که با دسته کوران طرفند که با تنگ کردن عرصه و زمان به معدود افرادی که تحت فشار زندگی ناچار به پذیرفتن هر شرایطی هرچند غیر عادلانه میشوند ، با ایجاد تفرقه ، دست زیاده خواهشان به این زمینها خواهد رسید ... ما تا پای جان ایستاده ایم و اگر لازم باشد ، آنقدر به در بیت مقام معظم رهبری (حفظه اله ) دخیل میبندیم تا در خصوص بررسی موردی و منفک زمینها دستور تجدید نظر فرمایند ...

در پایان از مدیران شرکت نیز اندکی گله مندم که علیرغم اصرار اعضا و قولی که قبل از سال تلفنی به بنده داده بودند که در تشکیل جلسه عادی و عمومی  تعجیل و اقدام خواهند نمود ، بدلایل مختلف در این امر کوتاهی نموده اند .... بنده و خیلی از اعضا معتقدیم حتی اگر این جلسات به دفعات نیز برگزار شود ، در انسجام اعضا و سازماندهی پیگیری کار ، اثرات درخشانی خواهد گذاشت ، حتی اگر فعلا به تجمع اعتراضی ختم نشود...

خواهش دیگر اینکه نقشه های منطقه حریم در سایت شهرداری موجود است ، قبول زحمت فرموده موقعیت زمینها را روی این مناطق مشخص و به اطلاع اعضا در سایت برسانید . این مطلب موجب شفاف سازی هرچه بیشتر خواهد بود .

پیشنهاد دیگر اینکه ، چون خاکریز اول بدست شهرک زیتونیها فتح شده و بالاخره قضات با وجدان و کاربلدی هم به امور اشراف دارند ، شرکت  کاشانه مهر هم همت نموده به موازات دیگر زحماتش ، در مرحله اول تنها جهت افراض زمین ، اگرچه منتهی به نگرفتن کاربری شود ، حتما و عاجلا اقدام نماید .. اولا بدلیل اینکه نماینده قانونی بیش از 2000 نفر از اعضاست و از پشتیبانی اعضا برخوردار است و ثانیا شکایت فردی در اینمورد چندان اثر بخش نیست . ... اگر زمین را محصور کنیم لااقل میتوانیم خودمان طراحی باغ ایرانی راه بندازیم و برای هر نفر قطعه ای تحویل دهیم و صورت مسئله کلا عوض میشود و به قیمت واقعی زمین نزدیک میشویم .... با سپاس

منبع خبر :
تعداد بازديد : 7251
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 1
انتشار یافته : 145
خوشبين
|
1391/02/22 - 11:27
0
37
آيا شركت كاشانه و بيش از دو هزار ذينفعان نمي توانند يك كانال يا پارتي پيدا كنند تا مستقيما عرايض و رنجنامه 16 ساله ما به انضمام اين نامه منطقي و متين را به سمع و نظر رهبري برسانيم؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:22
مسائل مفصلا و مکررا به ایشان منتقل شده است
صميمي
|
1391/02/22 - 16:22
1
63
چه شما زمين خود در سوهانك و مراداياد را دو دستي بدهيد به دولت يا عضو تعاوني مسكن ديگر باشي كه هيچ زمين در اختيار ندارد بايد پول بدهيد براي گرفتن آپارتمان از طريق طرح مسكن ويژه. در حاليكه هر كس در تهران زمين داشته باشد با مشاركت در ساخت صاحب دو طبقه از پنج طبقه آپارتمان ميشود بدون اينكه يك ريال بدهد. دور از جون همه ما شركت كاشانه فكر ميكند ما احمق و نفهم هستيم. بايد خجالت بكشد كه حق وكالت از ما گرفته و به نفع ديگران كار مي كند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:23
....
كريمزاده
|
1391/02/22 - 16:46
0
277
آقايان مشكل اصلي ما همين است كسي كه مي تواند كاري كند از مشكلات ما بي خبر است. تا كنون شركت كاشانه چندين مذاكرات با شهرداري و وزارت جهاد كشاورزي و وزارت مسكن و رييس جمهوري انجام داده و جايي نرسيده چون كسي كه با دستور خود هزاران كاركنان وزارت كشاورزي را به مدت 16 سال از حق مالكيت بر زمينهاي مراداباد و سوهانك محروم و متضرر ساخته رهبر بود و ايشان را بايد با پيامد اين دستور و رنج اين قشر زحمتكش و شرايط دگرگون شده منطقه آگاه ساخت تا شايد اين دستور را حد اقل در مورد ذينفعان معلق كنند و اجازه ساخت مسكن را در همان زمينهاي خودمان بدهند و گرنه كاري از دست هيچكس ساخته نيست. از شركت كاشانه يا هر ذينفع ديگر خواهشمندم راهي براي ارتباط مستقيم با رهبر را فراهم كنند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:24
مسائل مکررا و مفصلا به اطلاع دفتر ایشان رسیده و جناب اقا محمدی هم با ایشان ملاقات و موارد منتقل شده است و نمایندگان ایشان نیز به ریز موضوعات آگاهند
خاکباز
|
1391/02/22 - 21:26
2
74
فکر بسیار خوبیه زمینمان را محصور کنیم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:25
زمین سوهانک محصور است و حصر زمین مراداباد نیز هزینه گزافی دارد
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:25
زمین سوهانک محصور است و حصر زمین مراداباد نیز هزینه گزافی دارد
علی
|
1391/02/22 - 23:14
0
151
ضمن سلام وخسته نباشید خدمت اقای قنبرزاده عزیز من وچند نفر ازهمکاران باشما کاملا موافقیم نمیدانم اقا یدکترمیرافضلی چرا مسکن ویزه رامطرحمیکنند مسلما اگرموافقتیباشدباهمین موافقت میشود مااگرسرمانهمبربادرودموافق این نیستیم فقطزمین در برابرزمین انهم همارزش زمین خودمون بهخدا دهنمون کف کرداز بس که گفتیم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:26
ما همه پیشنهادات موجود را مکررا مطرح کرده و می کنیم، منجمله زمین در برابر زمین که اولویت اول ماست ولی کو گوش شنوا
رضا
|
1391/02/22 - 23:22
0
61
باسلام یک روز میرافضلی میره دادگاه لاهه یکروز هم بامسکن ویزوماراسرگرم میکنه اقا فقط زمین درمقابل زمین
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:27
ما به هر راهی می زنیم تا برای مشکل راهی پیدا کنیم.
انتظاری
|
1391/02/22 - 23:43
0
152
به خدا خسته شده ایم ولی زمین در برابر زمین با احتساب ضرر و زیان 18 ساله ولی خاطر جمع هستم خیر از زمین در برابر زمین به هیچ روشی تن نخواهم داد انهم با احتساب ارزش برابر زمین و دیرگرد. خداوند حق را به حقدار میرساند.
آواره
|
1391/02/23 - 00:28
0
97
با عرض سلام وتشکر فراوان از جناب اقای حجت ال..قنبرزاده حرف دل همه ما را زدید .پیشنهاد اخر شما بسیار منطقی است ای کاش مغز نخودی مسعولین مثل شما کار میکرد انوقت تو ایران هیچ مظلومی یافت نمی شد.البته مغز نخودی مسعولین برای کارهای منفی خوب کار میکنه.ما همه دنباله رو راه شما هستیم
اواره
|
1391/02/23 - 00:56
0
279
با عرض سلام وخسته نباشید . به نظر من دادن دوپیشنهاد مسکن ویزه و پیگیری معاوضه زمین به طور همزمان باعث بوجود امدن دودستگی بین اعضا میشه هرچند که کسی با مسکن ویزه موافق نیست ما باید الان با هم یک مسیر شویم تا به حق خود برسیم وباید از غیرت شهرک زیتونی ها درس بگیریم و مثل انها هر هفته در یک حسینه جلسه ای برای تبادل نظرات برگزار کنیم تنها مسیر ما صراط مستقیم به سوی زمینهای خودمون است ولا غیر
رهبری
|
1391/02/23 - 02:15
0
85
آقای دکتر اگر واقعا دلت به ما میسوزه یه لطفی کن یه تجمع را در جلوی مجلس یا هر جا که فکر میکنی خوبه ترتیب بده ببین اعضا میان یا نه.خودت که دیدی چطور اونروز ما با ذوق وشوق اومدیم به اون فراخوانی.حداقل 150 نفری میشدیم.اگه هم کاری ازت ساخته نیست لطف کن بگو یه وکیل بگیریم یه چیزی بهش بدیم تا شکایت رو تنظیم کنه تا شاید از اون راه به زمینامون برسیم.تو این 3 سال که شما کاری بدر بخور نکردی .دیگه خودت میبینی که اعضا خونشون به جوش اومده.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:28
....
امیدوار
|
1391/02/23 - 06:44
0
237
سلام و درود بر آقای قنبر زاده برای راه کار خوب و قانونی امیدوارم آقای دکتر با سفسطه کاری با ان برخورد نکند و بداند که این نظر اکثر عضوها است. یا علی مدد برای افراز، محصور کردن و ساختن باغ ایرانی.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:30
جناب قنبر زاده عزیز ما هستند و ما هم به نظرات دوستان احترام می گذاریم و انها را منتشر می کنیم. انچه در حال انجام است برایند نظرات دوستان است. پیشنهادات جناب قنبر زاده را در جلسه هیئت مدیره مطرح خواهم کرد
سيد محمود جعفري گهراز
|
1391/02/23 - 09:41
1
149
الله اكبر ، الله اكبر ، الله اكبر ما اعضاي ذينفع زمينهاي مراد آباد و سوهانك به نداي مظلوميت و دادخواهي جنا ب آقاي قنبر زاده لبيك مي گوييم. بنده ضمن تشكر صميمانه و وافر از ايشان معتقدم اين موضوع به دست رياست جمهوري قابل حل نيست چرا؟ چون واقعا نمي خواهند شهروند طبقه نه تنها سوم بلكه طبقه چهارم مثل ما به آرامش و آسايش برسد . به قول آقاي قنبر زاده همواره اشراف زادگان در بورسند نه آنسانهاي قشر كارمند و پايين. براي احقاق حق خود تا پاي جان ايستاده ايم و با نظر آقاي قنبر زاده كاملا موافقيم كه موضوع فقط از طريق رهبري پيگيري شود.همانطور كه در كامنت قبلي هم اعلام نمودم دولت با وقت كشي قصد انتقال موضوع به دوره بعدي رياست جمهوري را دارد و اين عملي بس نكوهيده است.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:31
مطالب مفصلا و مرتبا به ایشان منتقل شده ولی تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است
محمد كريمي
|
1391/02/23 - 09:55
0
116
آقاي ميرافضلي در ذيل مقاله قبلي ايشان فرمودند: قیمت زمینهای ما برابر قیمت زمینهایی است که در کنار زمینهای ما در ان ساخت و ساز صورت گرفته است. حال خواسته بنده و ديگر ذينفعان كه مكررا در اين سايت درج شده اينست كه قبول زحمت بفرماييد و از كارشناسان خود قيمت ميانگين براي زمينهاي مراداباد و سوهانك به دست بيارند و در همين سايت اعلام كنند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:35
هر رقمی باشد کمتر از متری یک میلیون تومان نیست ولی در جلسات ، مسئولین به این حرفها توجهی ندارند و دنبال منافع بیت المال هستند.با این دید زمینهای ما ارزش زیادی ندارد و ما باید بپذیریم که به شهرهای اطراف تهران برویم و قید زمینهایمان را بزنیم.
هادي احمدي
|
1391/02/23 - 10:03
143
283
سلام آقاي دكتر مير افضلي در نا اميدي بسي اميد است پايان شب سيه سپيد است چند وقت پيش شنيدم كه كارگران كارخانه لاستيك البرز (كيان تاير) در پي خصوصي سازي كارخانه مذكور كه دچار بحران مالي هم بوده حدود يك سال حقوق خود را دريافت نكردند لاجرم آتش زدن لاستيكهاي ضايعاتي را در كوچه و خيابان و تجمع در مقابل دفتر رياست جمهوري(پاستور!) را برگذيدند. الحق و الانصاف كه به پاسخي درخور نايل آمدند و با مديريت بسيجي از جنس رئيس جمهور محترم آن كارخانه همچون سمندي تيزتك بر عرصه توليد تاير در ايران و بازارهاي بين المللي مي تازد و كارگران هم از اين قضيه شاد و خوشحال و تپل مپل اند. مضافاً كه حقوق و عيدي و سنوات هم به موقع و چرب پرداخت مي گردد. حال انتخاب با دوستان است، توسل به بيت مقام معظم رهبري يا مراجع عظام تقليد يا تجمع در پاستور، نهاد رياست جمهوري!!!! از نياوران نشين ها و فرمانيه نشين ها هم نترسيد كه خدا با ماست و او از همه بالاتر نشسته. ان الله مع الصابرين
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:40
جناب احمدی عزیز. تا آنجا که ما به خاطر داریم بیش از یکصد تجمع توسط تعاونی ها در نقاط مختلف برگزار شده و به قول یکی از دوستان ، ذینفعان زیتون هر هفته در حسینیه تجمع می کنند ولی آیا هیچیک نتیجه گرفته اند؟ باید به دنبال شیوه ای از بازی باشیم که به نتیجه برسیم. ما شیوه اداری را در عمیقترین شکل تاکنون اجرا کرده ایم و دوستان ما شیوه های خیابانی را ولی تاکنون هیچیک به نتیجه نرسیده ایم. در آخرین جلسه ای که با وزیر مسکن داشتیم صریحا گفتیم که بازی به پااین نزدیک است و اگر شما راه حلهای ما را نپذیرید باید خودتان راه حل مناسب را پیشنهاد دهید و دیگر وقتی برای شما نمانده است. در دفتر بازرسی ریاست جمهوری هم همین را گفته ایم. باید فصل آخر این بازی را منتظر باشیم. امیدوارم خدا عاقبت ما را بخیر کند.
علی
|
1391/02/23 - 11:10
39
31
جناب آقای میرافضلی باسلام و احترام، همانطور که قبلا"گفتم زمین پرند(و نه پردیس) بهتر از مسکن ویژه است چون میانگین ساخت برج در ایران 5 سال است(زمانی که برای ساخت مسکن ویژه متصور است). از کسانی هم که مخالف پرند هستند خواهش کنید بازدیدی از پرند و چگونگی پیشرفت آنجا به عمل آورند. فرمودید در ملاقاتی که با آقای غراوی داشتید ایشان پیشنهاد پرند را مطرح کردند. خواهشمنداست این پیشنهاد را جدی گرفته و پیگیر شوید. قطعا" تا 5 سال آینده زمین در پرند بسیار با ارزشتر از مسکن ویژه است. لطفا" تحقیق بفرمایید. باتشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:43
علی اقای عزیز. آنها خیلی حرفها می زنند ولی هیچیک بر روی کاغذ و کارشناسی شده نیست. در 15 سال یا بیست سال اخیر حتی یکبار این آقایان به اصطلاح کارشناس بر روی کاغذ پیشنهاد مشخصی را مطرح نکرده اند. ما در اخرین ملاقات یک پیشنهاد کاملا دقیق و مشخص دادیم. حالا آنها باید در خصوص نظر ما فکر کنند و ان را اصلاح یا رد کنند. ما باید به طور مرتب به این کار ادامه دهیم تا نهایتا به یک تصمیم برسیم. شاید این راه حل موثر باشد.
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:43
علی اقای عزیز. آنها خیلی حرفها می زنند ولی هیچیک بر روی کاغذ و کارشناسی شده نیست. در 15 سال یا بیست سال اخیر حتی یکبار این آقایان به اصطلاح کارشناس بر روی کاغذ پیشنهاد مشخصی را مطرح نکرده اند. ما در اخرین ملاقات یک پیشنهاد کاملا دقیق و مشخص دادیم. حالا آنها باید در خصوص نظر ما فکر کنند و ان را اصلاح یا رد کنند. ما باید به طور مرتب به این کار ادامه دهیم تا نهایتا به یک تصمیم برسیم. شاید این راه حل موثر باشد.
حبیب
|
1391/02/23 - 12:16
0
77
تا دلی آتش نگیرد حرف جان سوزی نگوید حال ما خواهی اگر در "گفته ی" ما جستجو کن با سپاس بسیار و آرزوی توفیق
ناشناس
|
1391/02/23 - 13:20
0
177
آفرین صد آفرین آقای عزیر بالاخره نمردیم و یکی در این سایت دو کلمه حرف حساب زد و به چه زیبایی. کیف کردم بندبند آنرا بارها خواندم و لذت بردم که کل مطلب را خیلی خوب ادا کردنند. بله واقعیت همین است که ایشان گفتند ولی از آنجا که ما ملت فقط در زمانیکه بخواهیم خاکی بر سر خودمان بریزیم با هم متعهد میشویم و تبر را دسته جمعی میگیریم و به ریشه خود میزنیم الان هم در این خصوص توافق نظر نداریم افسوس و صد افسوس دل به وعده ها داده اید و چند سال میخواهید صبر کنید تا برجهای ده طبقه ساخته شود تا 75 متر آپارتمان تازه با وام تحویل بگیرید
علی
|
1391/02/23 - 14:55
0
83
با سلام و تشکر از زحمات دکتر عزیز و تیم همراهش اینجانب به نوبه خود دست نویسنده را می بوسم و خسته نباشید جانانه خدمتشان عرض می کنم . حرف دل همه را چه زیبا بیان نمودند کور شود هر صاحب منسبی ( دست اندرکاران و مسولین نالایقی که حتی حرف رهبر عزیزمان را نیز زیر پا گذاشتند )را که این مطالب را بخواند و کاری نکند . کر شود اگر ناله مظلومی را بشنود.و کاری نکند بمیرد که زندگی مارا سخت و طاقت فرسا نموده است . خداوند لعنت کند اول کسی را که در حق محمد (ص ) و آل محمد ظلم کرده از روز ازل تا ابد و لعنت چندین برابر خداوند متعال به کسانی که به ما سنگرسازان بی سنگر ظلم روا داشته اند.
بهخوبي
|
1391/02/23 - 16:32
10
223
اين مطلب به خوبي روشن كرد تمام دلايل براي منع ساخت و ساز در زمينهاي مراداباد و سوهانك بي اساس است ولي تا زماني كه چشمان ما به كرم اين مسؤلين دوخته باشد جايي نمي رسيم. بايد كاري كرد كه آبرويشان به خطر بيافته مانند دادن دادخواست به دادگاه لاهة هر چند نمايشي باشد. آيا شركت كاشانه جربزه اين كار كه كاملا اداري است را دارد؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/23 - 23:44
این هم از آن حرفها بود ها!!
ali
|
1391/02/23 - 21:56
0
0
با سلام برادر عزیز با تشکر و سپاس از ازلاع رسانی شما خیلی خوشحال شدم. به امید رسیدن به حقوقمان
قنبرزاده
|
1391/02/24 - 01:32
15
69
با سلام و عرض کوچکی و ارادت به حضور همه عزیزان و بالاخص سید یزرگوار -.... دوستان مگر ما چندتا از این دکترها تو کاشاته داریم ؟ آنهم از نوع سیدش و از جنس بزرگوارش ؟؟؟ مبادا به اشتباه و غیر منصفانه ، منکر اینهمه تلاش طاقت فرسا و طی راههای صعب و ناهمواری که جناب میرافضلی با کفشهای آهنین پیموده اند باشیم ... همه شاهدیم که الحق کاشانه ایها جلودار و پیشقراول این مسیر پر چالش بوده اند .... اگر بنده و سایر عزیزان جسارتا نسبت به نوع حرکتها و کیفیت و کمیت موضع گیریها ، انتقاد و پیشنهادی میکنیم صرفا در مسیر تبادل افکاری است که به نتیجه عادلانه از طریق دست اندرکاران نظام بیانجامد و میخواهیم آنان را مجاب به رعایت حقوق حقه و مطالبات برحق این قشر رنجدیده نمائیم ... فشار ما در جهت هر چه متحد کردن این مجموعه باید صرف شود ، و اگر گله گذاری هم از یکدیگر میکنیم ، با ظرفیت بالائی که بزرگان دارند نباید به رنجش خاطر آنان بیانجامد . مبادا ما در حق یکدیگر ظلم و ناسپاسی داشته باشیم و در انتظار اجرای عدالت توسط آن بیگانگان از حقوق ملت ، باشیم .... بنده عینا همه مقاله را جمله به جمله بدون حذف یک "با" در نامه های ارسالی به دفتر معظم رهبری ارسال نموده ام و امید رسیدن مطلب به محضر معظم له را دارم و نیز امید ترتیب اثر عاجل در اینمورد نموده ام تا خدای نکرده ، خون ناحقی بر زمین نریزد که جمع نخواهد شد.... باز هم سپاس
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/24 - 15:12
عليكم السلام و رحمت الله. شما برادر قنبر زاده عزيز نور چشم ما هستيد. قلم خوب و قدرتمندي دارد. زنده باشيد. از زحمات شما سپاسگزارم
جهاد گر
|
1391/02/24 - 07:46
20
255
سلام جناب میر افضلی بنده و سایر ذینفعان کاملا با نظر جنابعالی در رابطه با پاسخ یکی از ذینفعان که فرمودید اقایان به فکر منافع بیت المال هستند با این دید زمینهای ما ارزش چندانی ندارد و ما باید بپذیزیم که به شهرهای اطراف تهران برویم و قید زمینهایمان را بزنیم مخالف هستم . این حرف اگر نقل قول هم که باشد شما نباید بیان کنید این صیغه باید باید باید باید بپذیریم که فلان کنید به جاهای دیگر بروید و زمینهایتان را مفت و مجانی تحویل ما بدهید را کنار بگذارید ما واقعا تا این لحظه از زحمات شما متشکر وممنون می باشیم اما یواش یواش به نظر می رسد که جنابعالی توان ادامه دادن این راه را ندارید بهتر است جلسه ای با اعضا داشته باشید چرا از جمع شدن اعضا هراس دارید؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/24 - 15:14
سلام و اردات خدمت شما برادر عزيز. پاسخ بنده كنايه اي بود به افكار غلط برخي اقايان كه در ظاهر شعار حفظ بيت المال و قطع دست دزدان آن را مي دهند ولي ....از جمع شدن اعضا هم نمي هراسيم. خيالتان راحت
شهريار
|
1391/02/24 - 08:42
4
53
آقاي دكتر مير افضلي همه اين سايت و حرف قنبر زاده و امثالهم را جمع كنيد و اعلان تحصن و تجمع بدهيد تا كار يكسره شود و از اين بروكسي اداري بي نتيجه همه منتظران نجات پيدا كنند
سلامي
|
1391/02/24 - 09:15
0
491
به عرض آن برادر محترم كه از آپارتمان هاي پرند استقبال كرده بودند مي رسانم كه آنجا را اختصاص دادند به طرح مسكن مهر و همانگويه كه دوستان با دليل و برهان و داد و فرياد ما را كاملا روشن كردند طرح مسكن و ويژه به درد عمه و خاله و عمو و دايي من هم نمي خوره. اگر قرار بود جايي زمين بگيريم كه پنج سال و ده سال بعد ارزش پيدا كند اينقدر به هم ارزش بودن زمين معوض پافشاري نمي كرديم. ميرفتيم در كوير اطراف تهران زمين مي گرفتيم. جالب اينجاست كه شركت كاشانه با هر كس مذاكره ميكند محور صحبتهايش فراتر از طرح مسكن مهر و مسكن ويژه نمي رود در حاليكه اگر شركت كاشانه به نظر واحد رسيده بود و مصمم بود كه خواسته ذينفعان فقط مجوز ساخت در زمينهاي خودمان يا زمين معوض هم ارزش در تهران است اينقدر وقت و انرژي را هدر نمي داد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/24 - 15:15
ما همه جور پيشنهادي را در مذاكرات مطرح مي كنيم. خيالتان راحت. ولي بر روي برخي كه امكان نتيجه گيري بيشتر است ، بيشتر تاكيد مي كنيم
علی
|
1391/02/25 - 08:57
به عرض شما برسانم که منظورم از پرند آپارتمان های آنجا نبود بلکه زمین در پرند بود. در مقایسه بین مسکن ویژه و زمین پرند، زمین پرند بهتر است زیرا مدتی که برای مسکن ویژه می خواهیم صبر کنیم(حدود 5سال) ارزش زمینهای پرند هم ارزش زمین تهران شده است، خواهش می کنم واقع نگر باشید و پیشنهاداتی را مطرح کنید که شدنی باشد و فاکتور زمان را هم در نظر بگیرید. در موردزمینهای پرند هم تحقیق بفرمایید. باتشکر
غریبیئ
|
1391/02/24 - 09:29
120
93
خوبه که یکی مثل جناب قنبرزاده هستند که اطلاع رسانی کنه وگرنه ما که از خیلی چیزهایی که در این مورد گذشته و می گذره بی اطلاعیم ، تعجبم از اینه که چرا جناب آقای دکتر ما را بیشتر در جریان این بی عدالتی ها نگذاشته اند و چرا تاکنون با چنین شخصی که حرف حساب و منطقی میزنند همکاری نداشته اند ، شاید میتوانست بیشتر از این مثمرثمر باشد، بحرحال باز هم دست آقای دکتر دردنکنه که مطالب ایشان را در سایت گذاشتند تا ما بیشتر به آنچه در اطرافمان میگذرد واقف باشیم .منهم مثل گذشته باز هم میگویم که فقط زمین خودمان ،و همه اینها بهانه ایست برای اینکه زمین را از چنگمان بیرون بیاورند ، مسکن ویزه هم فقط در حد حرف است و اگر هم عملی شود سالها طول خواهد کشید و مراحل نامعلومی را خواهد داشت ، پس لطفا" دیگه راجبش صحبت نفر مایید.و ترا بخدا دوباره پروژه جدید درست نکنید که باز هم چند سال مسئولین بخواند سرماو خودشان را با این مسئله گرم کنند.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/02/24 - 15:16
ما از جنابعالي و همه ذينفعان دعوت كرده ايم كه نظرات خود را براي ما بفرستند. جناب قنبر زاده در اين مسير همت زيادي دارند . شما هم دست به قلم شويد و بنويسيد. مطمئن باشيد كه ما از انتشار نظرات استقبال مي كنيم
چوپان دروغگو
|
1391/02/24 - 15:06
0
227
ميرافضلي: لحن اين كامنت خيلي تند و خانمان برانداز بود و لذا در چندين نقطه سانسورش كردم . دوستان عنايت فرمايند.....مادلمان خوش بودکه درراس نظام رهبری داریم که جلوی فساد وکم کاری مقامات می ایستد و فلسفه ولایت فقیه را درهمین نکته اصلی یعنی حفظ حقوق مردم واستحکام روابط حکومت اسلامی با مردم می دیدیم.حال آنکه پس از این همه سال بلاتکلیفی معلوم شده که .....که جلوی حل مشکلات اراضی را گرفته اند.حتما چون به نورچشمیهای ...یعنی همان برادران وخواهران سپاهی ازآن اراضی مرغوب داده نشده است، باید بقیه بسوزند.درکشوری که دو نیروی نظامی هوایی،دریایی،زمینی و...... وجود دارد که" درواقع توهینی به مراتب ارادت ارتش به نظام است"، بدیهی است که سپاهی ها نورچشمی وبقیه غریبه باشند.مگر جهادی ها وبسیجیهای جهادگر، کمتر از سپاه زحمت کشیدندکه حالا درهر شهری که برویم برای سپاهی ها ، نه زمین بلکه زمین با مسکن ساخته شده در بهترین نقطه شهرها تحویل داده اندآنهم در کمترین زمان.با این امتیازات است که رحیمی معا ون اول ریاست جمهوری گفته" به کوری چشم دشمنان ، جمهوری اسلامی در حال خوشی به سرمی برد" .آقای رحیمی ودیگر مقامات درخوشی به سرمی برند نه غاطبه مردم .ر.... رئیس جمهورو.... درد مستاجری را نمی شناسند. گرانی مسکن رادرک نمی کنند اصلا احساس نمی کنند.آنها سیرند واز گرسنه بیزارند.ازدیدن طومار وتظلم خواهی ها ،اوقات خوششان، ناخوش می شودالبته نه به خاطر هم دردی بلکه به خاطر آنکه ،اوقات روحانی و ولاییشان ، خش برمی دارد.به قول رئیس جمهور شان،این مملکت را امام زمان البته امام زمان موردنظر آنها اداره می کند. پس همه امور بروفق مراد نظام الهی است وهرکس حرفی بزند،می شود جزو فتنه گران.
فريب خورده
|
1391/02/24 - 15:10
5
766
تو این مملکت دل اقایون مثلا مسئول برای حق مالکیت اراضی فلسطینی ها بیشتر می سوزه و هی فرت و فرت تو این همایش و اون همایش شرکت می کنند و گلو پاره می کنند . اما حق مسلم مردم رنج دیده از ظلم همین آقایون به خصوص همون .... که هی ازش دم میزنید ، 15 ساله که پایمال شده باز هم می خواهند با هزار دوز و کلک و امروز و فردا کردن کاری رو که به نفع جیب خودشونه انجام بدن . دلتون رو به این آقای ....خوش نکنید .................. ميرافضلي: به دليل داغ بودن متن كمي سانسور شد
پاسخ ها
علی
|
1391/02/27 - 17:23
کلام شمادرست است
سنگر ساز بی سنگر
|
1391/02/24 - 15:29
0
19
زمین های فوق را تغییر کاربری قبرستان بدهند بدرد این دنیا که نخورد لااقل ورا ث بفروشند واگر شد یک آلونک در آن موقع بخرند خدا سایه این مسئولین را از سر ما کم کم کم نکنه
حاج رضا
|
1391/02/25 - 10:05
1
43
اقا چرا بعه علماي قم و رئيس خبرگان رهبري استغاثه نمي بريد ظلم و تبغيض را چگونه بايد فريادش را بلند كرد؟ با ديوان لاهه مخالفم چون قران ميگويد مشكلاتتان پيش غيرمسلمان نبريد
خاکباز
|
1391/02/25 - 11:51
0
61
محصور کردن زمین این مزیت را دارد که به انهایی که دندان تیز کرده اند میفهماند که مالکین این زمین فکری در سر دارند.واین خود به حرکت کند شرکت کاشانه و ذینفعان سرعت میدهد.ما به اندازه کافی وقت را برای گرفتن حقمان از دست داده ایم. بیا اید با یک حرکت نمایشی یا شاید جدی وانمود کنیم فکری در سر داریم . چه فکری؟نمیدانم. شما بگید اقای دکتر .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:05
قبلا در خصوص محصور کردم زمین محاسبات زیادی کرده ایم ولی بودجه سرسام آوری می طلبد که در وسع ما نیست
یک دوست
|
1391/02/29 - 20:17
با فنس کشی هم میشود منظور را پیاده کرد . هم هزینه بسیار پائینتر دارد و مصمم بودن مالکان برای احقاق حق خود را نشان خواهد داد و ارزشش را دارد . ارزش افزوده از این کار هم چند ده برابر هزینه کار خواهد بود . باز هم بفرمائید نمیشود
ناشناس
|
1391/02/25 - 15:12
1
0
http://www.asriran.com/fa/news/214306/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%B5%D8%B1%D9%81-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%86-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%86%D8%AF
پاسخ ها
ناشناس
|
1391/02/29 - 19:04
این لینک مربوط به این خبر است: تجمع اعتراضی مقابل مجلس: زمین ما را تصرف کردند و در آن مسکن مهر ساختند
فرج الهي
|
1391/02/25 - 16:30
0
367
به نظرم تنها شعار ذينفعان مراداباد و سوهانك "حق ساخت مسكن در زمين خودمان يا زمين در مقابل زمين قبل از مرگ" باشد و شركت كاشانه آمار تمام كساني را كه غير از اين ميخواهند را در بياورد تا مشخص شود چه موضوع در اولويت باشد. حرف اكثريت ارجحيت دارد ولي به نظر بنده شركت كاشانه به خاطر رضايت اقليت دارد بين ذينفعان شكاف ايجاد مي كند و باعث پايمال شدن حق و منافع اكثر موكلين خود شده. لطفا تعداد كساني كه دنبال طرح مسكن ويژه هستند را با يك نظرسنجي دقيق مشخص فرماييد. اگر پس از 17 سال شركت كاشانه نداند اكثريت موكلين چه مي خواهند جاي تاسف دارد چون با اين روش كار ما اصلا پيش نمي رود. شركت كاشانه بايد بداند چه جايي مسكن ويژه را دنبال كند و چه جايي فقط خواسته اكثريت را دنبال كند. متاسفانه بايد بپذيريد كه شما اين تمايز را رعايت نكرديد. با اين كار شما هم وقت ما را تلف مي كنيد و هم انرژي خودتان را. از دست اندركاران شركت كاشانه تمنا ميكنم شرايط بحراني ما را درك كنيد و روش مذاكرات خود را تغيير بدهيد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:06
قبلا در این خصوص مفصلا توضیح داده ام
فرج الهي
|
1391/02/25 - 16:49
0
0
مسؤل طرح مسكن ويژه آقاي تقي رضايي ميباشند و ايشان مدير كل سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران هستند. لطفا پيگيري هاي مسكن ويژه را با ايشان انجام بدهيد و با دفتر رهبري و رياست جمهوري خواسته اكثريت ذينفعان را كه "حق ساخت در زمين خودمان يا زمين در مقابل زمين" است را دنبال كنيد. در تازه ترين اخبار آمده كه مسكن ويژه در حكيميه تهران پارس و تهرانسر اجرا ميشود و فعلا كارگروه را ميخواهند تشكيل بدهند تا ضوابط ثبت نام را مشخص كنند.
محبتی
|
1391/02/26 - 08:37
1
558
یک طرح بدون انحراف:طرح دیوارکشی محیط و اطراف زیمینهای مراد اباد فرض 8km باشد،اگر ادوار انرا دیوار کشی شود و ارتفاع دیوار 2 متر باشد ،دقیقا طول دیوارکشی 16km خواهد شد هزینه هرینه دبوارکشی هر متر:1000 تومان 16km*1000=16000000 تومان =================================== اگر زمینهای ذینفعان سندمنگوله دار هستند ،که همینطور است پس انتظارداریم یک تشکل فوری ایحاد و عملیاتی کرد ،سپس در داخل زمینهای خود میتوان هم عملیات تصتیح زمین انجام داد، و هم قدرت مانورساخت و ساز در دست ما ذینفعان قرارخواهد گرفت، ضمنابعد از دیوارکشی این مکان میتوان مکانی امن برای تصمیم گیری در اینده محسوب کرد. ================================== ممکن است کسی اعلام کند کروکی هریک از زمینها برای ما روشن نیست،در همین تشکل و یا یک تشکل دیگر به تناسب زمین هر یک از ذینفعان میتوان تقسیم کرد،البته اگر وکیل حرفه ای داشته باشیم شدنی است =================================== ضمنا محاسبات برای زمینهای سوهانک به روش قابل استفاده است که جمعا هزینه 32000000 تومان خواهد شد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:07
کجا هزینه دیوار کسی متری هزار تومان است؟ این هزینه را چه کسی باید بپردازد؟ این ایده غیر ممکن است
صادقي
|
1391/02/26 - 10:16
0
32
در متن بالا آقاي مير افضلي فرمودند: ما همه جور پيشنهادي را در مذاكرات مطرح مي كنيم. خيالتان راحت. ولي بر روي برخي كه امكان نتيجه گيري بيشتر است ، بيشتر تاكيد مي كنيم. اشكال اين روش از برخورد مسؤلين با ذينفعان زمينهاي سوهانك و مراداباد در طول 17 سال گذشته مشخص شده است. به عنوان مثال اگر شركت كاشانه پنج تا گذينه روي ميز مذاكره بگذارد مطمءن باشيد كه ناعادلانه ترين و ضعيفترين پيشنهاد را مي پذيرند. تلزه رديف كردن تعداد زيادي از پيشنهادها نشان ضعف است چون تلويحا ما داريم آمادگي پذيرش هر نوع مساعدت را اعلام مي كنيم. اين نكته مورد تاييد روانشناسي مديريت است. لطفا شركت كاشانه اين نكات را مد نظر قرار دهد و روش مذاكرات را تغيير دهد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:08
جنابعالی شرایط ما را نمی دانید و الا نظر ما را تصدیق می کردید
امید
|
1391/02/30 - 15:10
با سلام.آقای دکتر این شرایطی که ازش حرف می زنید چیه؟چرا ما نباید همه چیز را بدانیم.این چه شرایطیست که حالا کار به جایی رسیده که شما پیشنهادات منطقی را رد می کنید.مگر خدایی نکرده حکم اعدام کسی را بریده اند که شما نمی خواهید این خبر را بدهید.مگر آقای صادقی حرف بدی زدند.من چندین کتاب روان شناسی خوانده ام.از نظر من حرف ایشان درست است.از بین تمام پیشنهادات مسئولین ضعیف ترین پیشنهاد را قبول می کنند.مگر عاشق چشم و ابروی ما هستند که مسکن وِیژه را ول کنند و به زمین معوض بچسبند.تو را به خدا اینقدر احتیاط را سرلوحه ی کارتان قرار ندهید.آقای دکتر.شما وکیل ذینفعان هستید.نه تنها نظر همه بلکه نظر 1 نفر هم باید محترم شمرده شود.تا کی باید تایپ کنیم.تا کی باید مطالب را بخوانیم.در حالی که می توانیم هر هفته در زمین ها حاضر بشیم و در آنجا تبادل نظر کنیم.چرا این درخواست را نادیده می گیرید؟لظفا جواب دندان شکن به من بدهید.نگویید مصلحت فعلا این است.طی یک گزارش توضیح دهید و دلایل خود را مفصلا بگویید.بگذارید در ذهن ما ذینفعان شما همان مرد شریف عدالت طلب و حق جو باشید.
صادقي
|
1391/02/27 - 08:35
0
19
از يكشنبه تا كنون هيچكس نظري نداده؟ نظر خودم شايد به درد بخور نبود ولي ديگران چي؟ اگر آقاي ميرافضلي نباشند همه كارها بايد بخوابد؟ مگه اين سايت مدير نداره؟
علی اکبرعبادی
|
1391/02/27 - 17:10
0
126
باسلام.آقاي رئيس جمهور درسخنرانيهاي سفرهاي استاني ميفرمايندمن پارتي شما مردم دردولت هستم.پس اگراينطوراست لطف بفرماييدمشكل زمينهاي مرادآبادوسوهانك راهرچه زودترحل نماييد-برادران سنگرسازبي سنگر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:09
رئیس جمهور یک چیزی فرمودند که همه بخندیم و خوش باشیم. زیاد جدی نگیرید
نادر
|
1391/02/27 - 18:22
0
1
اقای میر افضلی سلام خسته نباشید یه پیشنهاد دارم این سه چهار هزار نفری که سند دارند بفروشند به یه عده دیگه تا اونا هم چند سالی سرگرم باشند .کاشانه مهر سبز بجای دنبال کردن گرفتن زمین ها و برای رهایی خودش بیاید خرید فروش زمین ها را بین مردم رواج دهد بعد از مدتی که همه فروختن و همه جدید شدند یه چند نفری از بین اینها هم بیایند و برای گرفتن زمین ها تازه خریدها وکالت بگیرند .بالا خره سریال جالبی می شه که تا سالیانی سال ادامه خواهد داشت
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:10
نادر جان سلام. ...آقا نادر....آقا نادر....
افضلي
|
1391/02/29 - 11:23
0
268
آن افق درخشان كه شركت كاشانه سال گذشته ترسيم كرد و در پي آن تعداد زيادي از ذينفعان زمينهاي مراداباد و سوهانك به شركت وكالت دادند در حال حاضر تيره و تار شده. اولا اميدي از ناحيه هيچ مقام مسؤل وجود ندارد. ثانيا هدف شركت از احقاق حق به تسامح تقليل يافته. در اين شرايط مي توان به راحتي پيش بيني كرد كه ما نه جلسه مجمع عمومي خواهيم داشت نه شاهد تبليغ رسانه اي نه شكايت در دادگاه لاهه و نه تظاهرات خياباني. تنها راه فرار براي شركت رسيدن ماشين مسكن ويژه است و آنوقت است كه موكلين را سوار ميكند و ميفرستد به امان خدا و آنهايي كه منتظر ميمانند آنها را مي سپارند به امام زمان (عج) بالاخره شما ذينفعان اين را خواستيد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/02/29 - 19:12
مسئولین این کشور فاقد تعهد لازم برای حل مشکل هستند. اگر در دیار کفر چنین اتفاقی می افتاد زودتر از اینها حل می شد ولی اسلامی که این آقایان به آن اعتقاد دارند و ایمانی که دم از آن می زنند چنین تعهدی را برای آنها ایجاد نمی کند. مقصر ما نیستیم. خودتان هم می دانید. لطفا روی زخمها نمک نریزید
علی
|
1391/02/30 - 02:29
اقای دکتر منظور شما از دیار کفر چیه.حالا هر کی مسلمان نباشه کافره.ما که مسلمان هستیم چه گلی به سر دوستان زدیم.یاد آور بشم که کافر کسی میگن که به خدا ایمان نداشته باشه.
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:45
تعريف كفر و ايمان يك تعريف عملي است بيشتر و نه يك تعريف لغوي. منظور بنده از كفر و ايمان هم اشاره به كنه و غيت اديان الهي يعني برقراري عدالت و احقاق حقوق مردم است و نه صرفا همين ظواهر معمولي.
سليمي
|
1391/02/30 - 09:20
0
0
با سلام اطفا بفرماييد پيگيري جواب طوماري كه به دفتر رهبري داده بوديد به كجا رسيد؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:34
فعلا كه خبري نشده و تماسي نگرفته اند
منتظر
|
1391/02/31 - 09:33
0
6
بس مصداق همین شده که بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد
رحيمي
|
1391/02/31 - 09:52
0
1
آيا 16 سال صبر كافي نيست؟ بقول خودتان مسئولین فاقد تعهد لازم برای حل مشکل هستند. در حاليكه جرم آنها سنگين تر از اين حرفهاست. آنها حق قانوني مسكن هزاران مالكان را پايمال كردند و با صلب مالكيت بر زمينهايي كه از دولت خريدند مسؤلين جمهوري به اصطلاح اسلامي خودشان را در زمره ظالمهاي بني اميه قرار دادند كه زمينهاي حضرت فاطمه زهرا (س) در فدك را غصب كردندآنها كه اصلا از اين ظلم شان نه خجالت كشيدند و نه پشيمان هستند. پس ما ملاحظه چه چيزي را مي كنيم؟ شركت كاشانه به عنوان وكيل هزاران ذينفعان كي شكايت ما را تسليم دادگاه لاهه مي كند؟ كي ميخواهيد در رسانه داخلي و خارجي فرياد ما را برساند؟ زماني كه ما مرديم؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:34
واقعا 16 سال كه هيچ، يكسالش هم خيلي زياده. انشاء الله شما زنده باشيد و نياز نباشه كه به ديوان لاهه و سازمان ملل شكايت كنيم
محمد
|
1391/02/31 - 12:43
284
1
سلام آقای دکتر من به عنوان ذینفع مراد آباد حاضرم زمینمو با مسکن ویژه عوض کنم.پس لطفا اخبار مربوط به مسکن ویژه را در سایت قرار دهید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:33
با سلام و احترام. چشم. حتما اگر خبر جديدي دريافت كنيم منتشر مي كنم
عصباني
|
1391/02/31 - 15:00
4
1
آقاي دكتر الان چند ماهه خبراي بيخود تايپ ميكنيد پس چي كار ميكنيد؟ با تجمع مخالفيد. كاري از دستتون هم كه بر نمي آد. پس..........مي كنيد؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:32
عصباني جان!!! بيخود يا باخود خبر همينهاست كه نوشتيم و هيچ خبر ديگه اي نيست. در خصوص تجمع هم شما زياد خونت رو نجوشون. وقتي شما شجاعتش رو نداري كه اسمت رو زير يك كامنت بنويسي توقع داري من مادر مرده برم جلوي برادران عزيز سپاهي و بسيجي . لباس شخصي و دوستان خود جوش تو خيابون شعار بدم!!!اين منصفانه است؟؟
صادقي
|
1391/02/31 - 15:49
420
0
بنده از پيشنهاد همكارم براي مشخص كردن تعداد كساني كه دنبال طرح مسكن ويژه هستند از طريق نظرسنجي موافقم. تا شرايط ثبت نام اعلام شود، شركت كاشانه اين كار را انجام دهn تا معلوم شود چه درصد مشكل ذينفعان را اين طرح حل ميكند. ولي از آنجا كه شركت كاشانه حامي شفافيت نيست، به نظر بنده خيلي بعيد است اين كار انجام بده.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:29
صادقي جان اولش رو خوب اومدي ولي بعدش...ما كه همه چيز رو داريم اينجا مي نيسيم. ديگه چي تهش مونده كه شما نمي دونيد. در خصوص مسكن به اصطلاح ويژه هم هر وقت خبر شفافي دريافت كرديم به شما مي گيم
اكبرلو
|
1391/02/31 - 15:53
0
206
آقاي ميرافضلي، شركت كاشانه كي شكايت ذينفعان را به دادگاه لاهه تقديم مي كند؟ اين كار را هر چه زودتر انجام بدهيد تا در همين نيمسال 1391 نتيجه خوبي را شاهد باشيم. انشاءلله
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:27
فعلا كه هفته اي دو سه بار به وزارت مسكن مي رويم و مذاكرات فشرده اي در حال جريان است. وزارت مسكن آخرين جايي است كه رفته ايم و بعد از آن جايي نخواهيم رفت مگر ديوانهاي بين المللي
علی
|
1391/03/02 - 19:09
دکتر عزیر در پاسخ دوست عزیر اکبرلو فرمودید : فعلا كه هفته اي دو سه بار به وزارت مسكن مي رويم و مذاكرات فشرده اي در حال جريان است. لطفاً نتیجه رفت و آمدها و مذاکرات فشرده را در سایت قرار دهید تا ما نیز در جزئیات کار قرار بگیریم . مرسی
بنده خدا
|
1391/02/31 - 16:05
0
421
تا حالا دوتا از وزیرهای سوئد تنها به دلیل استفاده شخصی از کارت اعتباری که برای ماموریتهای اونها صادر شده و باید بابت هزینه هتل و بلیط هواپیما و غیره در ماموریتهاشون بشه مجبور به استفا شدن . کدوم دیار کفر . کدوم دیار مسلمانان ! بهتر نیست به خودمون بیاییم . یه سر به سرزمین کفر بزنیم و ببینم فرق دو دیار کفر و اسلام رو . در کشورهای کفر کوچکترین دزدی که لو بره تو رسانه ها غوغا می شه و ابروی طرف رو می برند بعد هم تا خسارت نگیرند ولش نمی کنند . این هم سرنوشت ما به دنبال زمینها مون . صاحب این زمینها یه عده مردند یه عده بازنشست شدن ولی هنوز اندر خم یک کوچه اند .
محمد
|
1391/02/31 - 16:05
1
123
با سلام و احترام اگر یادتان باشد در ابتدای کار شرکت کاشانه اول از ما سند خواستند اونم اصل شو به بهانه های مختلف که نشد بعد گفتند وکالت با کپی سند که باز هم موفق نشدند به وکالت کاری متوسل شدند که اندک افراد وکالت کاری دادند با اندکی پول ، که شاید کار مثبتی انجام شود که هیچ اتفاقی نیافتاد . دراین چند سال هم ما را سر کار گذاستند اگر کمی تامل کنید تمام کارها با نقشه و سیاست بوده ولی کور خوندید مردم نان دانه ای پانصد تومان خوردند اگر میبینید که خبر ی نیست چون همه سند منگوله دار دارند و به امیدی منتظرند انشاالله امام زمان مارا از دست شما نجات خواهد داد ما مطمئن هستیم این سناریوها پشت درهای بسته با حضور خود شما اتخاذ شده و باز هم خواهد شد هر چه نقشه و سیاست دارید رو کنید ولی مطمئن باشید حتی اگر تک تک افراد را سر بزنید باز بچه ها شون و خانواده شون هستند و تا آخرین قطره خون از زمینشان دفاع میکنند چون این زمین ها متعلق به خودشان است نه دیگران در پایان امیدوارم هرجه سریعتر ریشه این افراد پوسیده شده تا دست از سر ما بردارند پیروز هستیم چون بی گناهیم اگر این کامنت روی سایت گذاشته شد برای گفته هایم دلایل زیادی دارم و خواهم نوشت .متشکرم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:26
با سلام و اردات. اقا محمد اولا يقه رو ول كن و گردن و بچسب!!!ثانيا اخمهاتو باز كن!!!ثالثا بالاخره وكالت دادن و كار ادراي اين داستانها رو داره ديگه. بعدشن ما دنبال مذاكرات اداري هستيم و حق شما هيچ فرقي نكرده يعني هر وقت دوست داشتيد مي تونيد زمينتونو بفروشيد به هر كس كه مي خواهيد. درب بسته وباز هم من نفهميدم منظورتون چيه چون ما هر كاري مي كنيم فوري به شما مي گيم. فهميدي داداشششش
rasoul
|
1391/02/31 - 23:50
0
2
سلام اقاي ميرافضلي خوهشا اينقدر دنبال اين موضوع نباش كه زمينها را واگذار كنيم به اين دولت كه دم از حقوق مستضعفين ميزند ولي فقط به ريش من و امثال من ميخندند.حتي 1 سانتيمتر از زمينهارا به خدا نميدهيم چه رسد به علما و فضلا و چشم قشنگا.اقاي ميرافضلي شما شرايط زندگي كردن مارو ميدانيد در چه وضعي به سر ميبره؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:23
از 7 عضو هيئت مديره 5 عضو مستاجر هستند پس ما هم مثل شما هستيم. در خصوص تعويض زمينها نيز انشاء الله عالدانه تعويض خواهيم كرد
عصباني
|
1391/03/01 - 10:54
2
440
جمع كنيد آقا. سه سال است همه را سر كار گذاشتيد. تمام برنامه هاي شما شكست خورده. نه سياست درست داريد نه جرات هيچ كار به درد بخور. اين همه موكلين شما نظرهاي خوب ميدهند ولي كو گوش شنوا؟ انگار شما اربابشان هستيد. هر كاري كه خودتان دوست داريد انجام ميدهيد. جمع كنيد اين شركت و سايت مسخره تان.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/03/01 - 11:48
عصباني جان...عصباني جان...
مدیر وبلاگ سوهانک-مراداباد
|
1391/03/04 - 23:46
سلام بر شما ما هم با شما موافقیم.
بهارلو
|
1391/03/01 - 16:17
0
0
در جواب آقاي رسول حقيقت را گفتيد: تعويض زمينها نيز انشاء الله عالدانه تعويض خواهيم كرد. ما ذينفعان از همين تعويض عالدانه مي ترسيم.
سليمي
|
1391/03/01 - 16:47
0
1
سلام آقاي دكتر، مسكن ويژه براي كسي كه خانه ندارد و وام دولت نگرفته خوبه. اگر اين شرايط را داريد و صد البته پول را، هر وقت اعلام كردند بفرماييد ثبت نام كنيد. ولي اين طرح كاري با زمينهاي ما ندارد و مردم را بيخود اميدوار نكنيد. يادتان رفته يك سال سر ما را گرم كرديد با اخبارهاي مذاكرات با كارگروه فرعي و اصلي. آنها فكشان را زدند و جوجه كبابشان را خوردند و پولشان را گرفتند و رفتند دنبال طرح جديد دولت. واقعا از كارهاي بي فكري شركت كاشانه ناراحت هستم. ماشاءلله شما اعضاي هيئت مديره همه باسواد و مدبر هستيد. چرا بايد راهي برويد كه احتمال يك درصد نتيجه مطلوب را ندارد؟ در خصوص كارگروه شما نمي توانستيد پيش بيني كند ولي اين مسكن ويژه كه مثل روز روشن است و شما ما را ميبرد مقابل چاله ديگر. شما از حرف زدن با رسانه ها ميترسيد و اصلا وكيلي نداريد يك شكايت تنظيم كند. فقط داريد حرف ميزنيد و وقت تلف مي كنيد.
مهرداد
|
1391/03/01 - 17:01
0
5
خدمت آقای عصبانی.برادر عزیزم این حق رو بهت میدیم که عصبانی‌ و نگرانی، ولی‌ خودت بهتر می‌دانی پا رو دمه گربه گذاشتن چه عواقبی دارد .نظامی که ما تو آن زندگی می‌کنیم اسمش نظام اسلامی و آزادی هست ولی‌ اگر خوب بنگریم میبینیم این نظام همان نظام کمونیستی هست که میگن ما شمارو اداره می‌کنیم و شما خفف...بمانید ،و هرچی‌ امکانات و مطالبات مفید هست تنها برای اطرافیان خودشان و دارودسته خودشان هست کنار میگذرند تا بتوانند در کنار این افراد به حکومتشان ادامه بدهند .شما دوست داری که بردار عزیزمون آقای میرافضلی بیاد انگشت درازبکنه برای چندتا آدم بی‌ ایمون. انوقت خودت میدونی‌ چه بالائی سرش میارن. باز هم همّت ایشون و دوستان عزیزی که دنبال این کارها هستند.راستی‌ اینم بگم که اگه میخواهی‌ ارباب (مقامات گردن کلفت) را زیارت کنی‌.باید از خودشون باشی‌ و گرنه جواب سلامت رو هم نمیدن .قربانت مهرداد
ناشناس
|
1391/03/01 - 19:34
0
0
یه نظر من که باید شکایت رو به لاهه برد ما زمینهای خودمان رو می خواهیم وقتی دولت داره زور می گه و همه مراجع همه در دست اون هست راهی نمی مونه
خلیل زاده
|
1391/03/02 - 08:43
0
118
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر عزیز ، در برخی مواقع پاسخهای شما برای من باعث شگفتی می شود که نمیدانم ناشی از بی اطلاعی است یا عدم هماهنگی . - شما طومار میفرستید و بعد هیچ کاری نمیکنید و منتظرید پاسخی به شما داده شود یا با شما تماس بگیرند شما دیگر چه وکیلی هستید که نمیدانید در ایران باید نامه را بطور شدید و روزانه پیگیری کرد وگرنه معلوم است که هیچ جوابی داده نخواهد شد . لطف کنید و در پاسخ ، این پیگیری ها را به گردن ذینفعان نیاندازید چرا که شما وکیل ذینفعان هستید و به قول خودتان وکالت کاری دارید - شرکت کاشانه بعنوان وکیل بیش از 2000 نفر ذینفع ، تاکنون در کدام رسانه ملی و کدام برنامه تلویزیونی ، بحث اراضی و مشکلات ذینفعان را مطرح کرده است یا تاکنون به کدام دادگاه شکایت کرده است که الان بحث دادگاه لاهه را مطرح می کند. (پاسخ آقایان همه از موضوع اطلاع دارند ، کمی قدیمی و تکراری شده ، لطف نموده مدرک ارائه کنید) - شرکت کاشانه در تمام کامنت ها مطرح می کند که با تمامی تعاونی های موضوع اراضی مرادآباد و سوهانک در ارتباط کامل است ولی آیا خبر دارید که یکی از تعاونیهای اراضی سوهانک ، تقریبا بحث تعویض اراضی را با آقای تمدن ، استاندار تهران نهایی کرده و نامه نیز دریافت کرده اند و آیا خبر از تجمع اعضای یکی از همین تعاونی های اراضی سوهانک ، جلوی استانداری را دارید اگر خبر داشتید ، چرا اعلام نکردید و یا شما نیز کاری نکردید و اگر خبر نداشتید پس !!؟؟ در اینصورت حق با آقای عصبانی است که عصبانی باشد. ولی با این اوصاف ، باز هم خسته نباشید
محمد
|
1391/03/02 - 09:52
1
5
اقای دکتر یه متن نوشتم وگفتم که اگه نمیتونید بکشید کنارتا ما وکالت رو بدیم به کسی دیگه ولی دیدی شجاعتشو نداشتی بزاری توسایت و ترست از اینه که سفره پهن رنگین برچیده بشه حالا بگزریم نمی خوام ... اگه دوست داری بگو تا زنگ بزنم تلفنی صحبت کنم .
فرامرز
|
1391/03/02 - 15:12
0
1
سلام :به نقل از يكي از دوستان كه ذي نفع نمي باشد شنيدم كه در برنامه زنده تلويزيون يك مسئول شهرداري در جواب يك شنونده اعلام داشته تكليف زمينهاي مرا د اباد در طرح تفضيلي مشخص شده و تا سه طبقه جواز ميدهند لطفا بررسي فرماييد اين خير در خصوص زمينهاي ما مي باشد يا منظور چيز ديگري بوده
بی خانه
|
1391/03/03 - 11:21
3
7
این زمین ها به وراثه ما هم نمی رسد نه؟ما آواره از این دنیا می رویم دختر داریم پسر داریم تمام چشم امیدمان به این زمین ها بود که هیچ کس به داد ما بی خانمان ها نمی رسه باشه این زمین ها رو هم بخورید نوش جانتان
ذينفع
|
1391/03/03 - 15:56
0
1
سلام پس چرا هيچ خبري منتشر نمي كنيد؟
رضا
|
1391/03/03 - 16:21
0
8
آقاي دكتر ميرافضلي سلام، ما نمي دانيم شما چرا شيفته طرح مسكن ويژه شده ايد؟ حتما شما اطلاعاتي داريد كه ما نمي دانيم. تنها در صورتي كه براي هر 100 متر زمين ما اگر 75 متر آپارتمان در چيتگر بدهند بدون هيچ درخواست پول و وام، اين طرح به درد ذينفعان مراداباد و سوهانك ميخورد. وگرنه شما ول معطليد.
یادگاران ممد و ممدها
|
1391/03/03 - 17:24
0
16
امروز سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در جنگ ایران و عراق است. خرمشهر در طی هفته ها مقاومت بی امان در برابر ارتش متجاوز صدام حسین بکلی ویران شد و امروز با وجود گذشت 24 سال از پایان جنگ هنوز بازسازی نشده و همچنان ویرانه باقی مانده است. . مردم محروم خرمشهر در فقر و بیکاری و فلاکت بسر می برند، اما برای دولت مابازسازی لبنان مهمتر از بازسازی خرمشهر است. یک دانشجو در وبلاگی در باره وضعیت اسفبار مردم جنگ زده خوزستان می نویسد، زمانی که در اهواز دانشجو بودم هرشب کنار درب اصلی دانشگاه پر بود از زنان و دخترکانی که به امید گرفتن غذای پس مانده شام غذاخوری دانشگاه دو ساعت یا بیشتر منتظر می ماندند. هیچ وقت یادم نمی رود زمانی که یکی از دخترکان به سمت من دوید و از من پرسید کی شام رو میارند؟ و من هم به او گفتم تا چند دقیقه دیگه میارند متصدی دانشگاه که می خواست به خانه شان برود آمد کنار من و گفت این دختر را من می شناسم پدرش در جنگ شهید شده است. الان ببین چطوری دارند زندگی می کنند در حالی که زیر پایشان نفت هست.
ذینفع
|
1391/03/03 - 22:32
0
1
سلام دکتر زمین های مراد آباد فقط سند دارد؟چرا وزیر جهاد دفاع نمی کند؟چرا هیچ مسؤلی جواب شما را نمی دهد مگر این زمین ها سر کاری بوده است؟
مینا
|
1391/03/03 - 23:07
1
2
اقای دکتر با سلام جان مادرت که از خدا میخواهم 120 ساله شود یک خبر تازه خوشحال کننده روی سایت بگذار به خدا جون به لب شدیم
مینا
|
1391/03/03 - 23:08
1
1
اقای دکتر با سلام جان مادرت که از خدا میخواهم 120 ساله شود یک خبر تازه خوشحال کننده روی سایت بگذار به خدا جون به لب شدیم
ساعدی
|
1391/03/04 - 15:06
0
4
آقا این سایت چرا آپ نمیشه!؟ کار تعطیل شده؟ واقعا خبری نیس؟
صفی الدین
|
1391/03/05 - 10:00
0
2
با سلام خیلی دلم می خواست بدانم در این دنیای پر کش مکش ما آدم های ساده زیستی که سعی می کنیم روی خط اعتقادات و اخلاقیات راه برویم ، کجای کاریم! کاری به خدا و پاداش اخروی و بهشت خدا ندارم. آنها قلبی هستند و روح بدنبالشان. اما این سؤال را از مسئولین امور و آنها که متولی امورند و به قول امام راحل خدمتگذار مردمند می پرسم. واقعأ شما خود را در چه جایگاهی می بینید و ما آدم هایی را که یک عمر به عشق خدمتگذاری فقط کار کردیم و کار کردیم و کار در چه جایگاهی می بینید؟ البته به امید خدمتگذاری و جلب رضایت خالق و مخلوق بود که به همسر و فرزندامان فقط گفتیم کار داریم و آنها نه خود ما را دیدند و نه پولمان را . آخر ما جهادگر بودیم . در همه عرصه ها اول خط بودیم. در عرصه جنگ، در عرصه علم ، در عرصه کار. آخر ما سنگر ساز بی سنگر بودیم. آخر ما امام خود را دوست داشتیم . اما الان دیگر همه پیر شده ایم . امروز تصمیم داریم با امید به اینکه برای فرزندامان که یک روزی پدر را بالای سر خود نمی دیدند، و برای همسران فداکارمان که عمری به تنهایی زحمت بزرگ کردن بچه هایمان را بر دوش داشته اند، حالا می خواهیم تلافی کنیم. اما ای دل غافل ، طرح و برنامه های بزرگان دولتی و غیر دولتی که یک هو معلوم نیست از کجا سبز می شوند می آید آرزوهای ما را بر باد می دهد. آیا واقعأ شما خادم این ملتید؟ کلاهتان را قاضی کنید و وجدانتان را حاکم. شما کجای کارید؟
خادمی
|
1391/03/05 - 10:01
2
8
بنام خدا وبا درود به همه دوستان در کاشانه مهر سبز جناب اقای دکتر میر افضلی ضمن سپاسگزاری از شما ودیگر عزیزان درشرکت ء نظر این بنده خدا این است که مشکل زمینهابا انشاء نوشتن حل نمیشود. ما در زیر چتر جمهوری اسلامی ودر چهار چوب قوانین شرعی وقانونی این حکومت ومملکت مالک زمینی شده ایمء حال به دلایلی ما را از استفاده منع کرده اند که در این صورت مساله جنبه حقوقی پیدا کرده ومیبایست انرا به مراجع قضایی ودر دادگاهای عدل اسلامی مطرح نمود. با تشکر
بهبودي
|
1391/03/05 - 10:59
0
0
در اين گزارش آقاي قنبرزاده در خصوص طرح مسكن ويژه اشتباه رفتند. اولاُ مجري اين طرح جزييات را اعلام نكرده. ثانياُ كوچكترين قطعه زمين در سوهانك و مراداباد 100 مترمربع است و 11 ميليون توماني كه ايشان در محاسبات در نظر گرفتند ناعادلانه و غير قابل قبول است. ثالثاُ تصور ايشان كه مجريان طرح هر 100 متر زمين را با 800 متر آپارتمان تعويض كنند باورنكردني است. پس بهتر است تمام توان و خواسته ما منسجم و يكي باشد تا حرف ما پيش برود و آن خواسته زمين در مقابل زمين توسط اكثريت ذينفعان است.
پاسخ ها
ناشناس
|
1391/03/08 - 07:16
عرض سلام و ادب به جناب بهبودی - منظور ما هم همین است که این امر ناعادلانه است . اصلا طرح مسکن ویژه با شرایطی که در نظر گرفته اند عملی نیست . به اطلاعتون برسونم که دو شرکت بزرگی که بعنوان پیمانکار در نظر گرفته بودند و در مرحله قرارداد نهائی بودند ، هفته گذشته قراردادها را کلا کنسل نموده اند و طرح عملی نشده است .
سليمي
|
1391/03/05 - 16:29
0
25
شركت كاشانه داره وقت تلف ميكنه. طومار مي فرسته و پيگيري نمي كند. بجاي نماينده رهبر با نماينده وزارت مسكن مذاكره مي كند. طرح مسكن ويژه دنبال مي كند كه به درد نخور است. اگر اينجور ادامه دهد، ما 16 سال ديگر هم به زمين ما نمي رسيم.
غریبی
|
1391/03/05 - 18:04
0
9
آقای دکتراین سایت هم شده سرگرمی ،یه زمانی می گفتید همه چیز و نمیشه توی سایت نوشت چون بعضی ها سوء استفاده میکنند ولی حالا که همگی صبر کردیم و هیچی نگفتیم پس ترا به خدا شفافتر اطلاع رسانی کنید ، به نظر بنده یکی از راههای ممکن اینه که حساب کنید ببینید هزینه فنس کشیدن دور زمینهامون چقدر میشه تا هر کسی که موافق بود پرداخت کنه ، اصلا" سند مادر این زمینها کجاست ؟ آیا سند ش فقط مال ماست یا مربوط به سازمانهای دیگر هم میشود؟ لطفا" ما را در جریان این مسئله بگذارید.
مرادی
|
1391/03/05 - 20:48
0
37
سلام در مورد خبر یکی از دوستان در مورد یکی از تعاونی های سوهانک که اجازه ی معوض دادن اگه امکانش هست ایشون نام اون تعاونی و منبع خبر رو اعلام کنن شاید فرجی بشه.
مرادی
|
1391/03/05 - 20:49
0
18
سلام در مورد خبر یکی از دوستان در مورد یکی از تعاونی های سوهانک که اجازه ی معوض دادن اگه امکانش هست ایشون نام اون تعاونی و منبع خبر رو اعلام کنن شاید فرجی بشه.
مرادی
|
1391/03/05 - 20:55
0
1
سلام در مورد خبر یکی از دوستان در مورد یکی از تعاونی های سوهانک که اجازه ی معوض دادن اگه امکانش هست ایشون نام اون تعاونی و منبع خبر رو اعلام کنن شاید فرجی بشه.
صادقي
|
1391/03/06 - 13:01
0
1
آقاي دكتر ميدانند كه هر چند ذينفعان مراداباد و سوهانك واقعاُ مظلوم قرار گرفته اند و اكثراُ با عصبانيت به شما خطاب مي كنند ولي در واقع اين خشم و نفرت متوجه مسؤلين مرتبط است كه وجدانشان زير بار دروغ و مكرشان مدفون شده است. حال پس از گزشت 16 سال و بعد از به بن بست رسيدن، ذينفعان انتظار دارند شركت كاشانه يك اقدام جديد و انقلابي بردارد تا مسؤلين از بي تفاوتي خود خجالت بكشند و مجبور شوند زمينهاي مناسب براي تعويض ارائه دهند.
حاجيلو
|
1391/03/06 - 15:50
0
1
خدا لعنت كند مسبب اين ظلمي كه در حق صاحبان زمينهاي مراداباد و سوهانك روا داشتند و لعنت كند تمام مسؤليني كه مي توانند كاري كنند ولي حاضر نيستند پس از 16 سال هم مشكل اين زمينها را حل كنند. الهي آمين.
ناشناس
|
1391/03/06 - 16:31
0
1
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت جناب آقای دکتر میرافضلی برای اولین بار پس از خواندن انبوهی از پست های قبلی و وضعیت کنونی تنها یک کامنت در مقطع فعلی کوتاه و بسیار زیرکانه و مفید بود.مرا یاد داستان ملانصرالدین و صف نانوایی و ذکر آش دادن همسایه انداخت و خلاصی و خود باوری خود.از نظر من بهترین نظر را آقای نادر ذکر کرد که واقعا کاری کنید زمینها رونق گیرد و خرید وفروش شود تا همه ما رهایی پیدا کنیم اگر کل این وقتی که گذاشتید برای زمینها تبلیغ می کردید و یک ستون خرید و فروش و قیمت روز را در سایتتان می گذاشتید تا کنون قیمت آن واقعی شده و همه دنبال شما می آمدند.و شاید شما تا کنون مسئولیت را خیلی زودتر تحویل کس دیگر داده بودید و سر پناهی داشتید و ما هم از این زمینها رهایی پیدا کرده بودیم . بد نیست آزمایش کنید و بر اساس نرخ روز ستونی از قیمت در گوشه سایتتان بیاورید.
ناشناس
|
1391/03/06 - 17:10
0
2
لطفا نقشه ثبتی زمین مراد آباد را منتشر کنید.
ترسو
|
1391/03/06 - 22:30
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:30
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:31
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:32
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:33
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:33
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:34
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:35
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:35
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:35
0
144
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:36
0
2
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:36
0
2
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:37
0
2
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:37
0
2
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:37
0
2
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
ترسو
|
1391/03/06 - 22:38
0
1
سلام قصد توهین و بی ادبی ندارم ولی بی خیالتر بی نیازتر بی .............. تر از کاشانه ای ها چه از اعضا وچه از هیئت مدیره نیست بابا بلند شوید بخدا نتیجه میگیریم زمان سریعتر از هر چه فکر میکنید در حال گذر است خداوند فرموده از تو حرکت .... تنها راه ما تجمع در برابر وزارت جهاد یا دیوان عدالت یا ریاست جمهوری وبهترین و با نتیجه ترین بیت رهبری است خداوند را شاهد میگیرم که موفق میشویم نگذارید فرزندانمان بما بگویند ترسو و یا از ما این ترس را یاد بگیرند برادران خواهران زمین از ان ماست پس کمی از خودمان برای بدست اوردن حقمان شهامت نشان دهیم غیر از این هیچ وقت یک متر زمین هم بما از حق خود نمیدهند
غفوري
|
1391/03/07 - 10:10
0
21
بنام خدا و با سلام، ديگر به هيچكس پوشيده نيست كه اين نظام و اين دولت تنها دغدغه اي كه ندارند مشكلات مردم است. وزارت كشاورزي به هزاران كارمندان شريف زمينهايي در سوهانك و مراداباد فروخت ولي پس لز گذشت 16 سال يك قدم براي آنها برنداشت تا آنها بتوانند در آن زمين خانه بسازند. به دلايل نامعلوم آيت الله خامنه اي كه بالاترين مقام در اين نظام هستند ساخت و ساز در اين زمينها را منع كردند بدون اينكه كاري كنند تا خسارت يا زمين معوض به ما داده شود. در اين شرايط ما حق داريم عليه اين ظلم فرياد سر دهيم چه در رسانه داخلي و چه در رسانه خارجي و چون در دادگاه ايران امكان دستيابي به عدالت را نداريم بايد شكايتمان را در دادگاه بين المللي مطرح كنيم تا بخاطر حفظ آبرو اينها كاري كنند. من از تك تك ذينفعان مي خواهم اينقدر فشار به وكلاي ما در شركت كاشانه وارد كنند تا هر چه زودتر اين كار را انجام بدهند و نگذاريم اينها فقط عادت كنند روي صندلي بنشينند و فك بزنند. ديگر از هر مذاكره كننده بيزارم. ديگر تمام كنيد اين مذاكرات تان. يا كاري كنيد ما به زمينهايمان برسيم يا وكالت مان را پس بدهيد و اين شركت را تعطيل كنيد. تا كي مي خواهيد اين وضعيت را ادامه دهيد؟
مینا
|
1391/03/07 - 13:41
0
2
دیروز داشتم یه برنامه در مورد نفت ایران می دیدم که می گفت بزرگترین میدان نفت و گاز جهان میدان پارس جنوبی می باشد که بین ایران و قطر مشترک است و میزان گاز ان به اندازه ای است که می تواند به مدت ده سال همه گاز مصرفی جهان را تامین کند . و قطر برداشت از این میدان را یازده سال زودتر از ایران آغاز کرده و روزانه 360 میلیون متر مکعب گاز خارج میکند . و از میدان نفتی روزانه 450 هزار بشکه نفت استخراج میکند در حالیکه ایران حتی یک بشکه هم استخراج نمی کند . این وضعیت تنها یکی از میدانهای مشترک بین ایران و 5 کشور همسایه ایران است و این درحالی هست که همه کشورها به خاطر اینکه نفت داره کم میشه هجوم اوردن به استخراج از میادین نفتی مشترکشون . با خودم گفتم آینده ما و بچه هامون چی میشه ؟ همه چی داره می ره به ما قشر فقیر هم که چیزی نمی رسه . ما به کجا خواهیم رسید ؟؟
امید
|
1391/03/07 - 16:04
0
3
بنده قرزند یک ذینفعی هستم که 6سال پیش این بزرگوار را از دست دادم.در همین جا اعلام می کنم برای احیای حق خود از جان مایه می گذارم. به خدای کعبه قسم اگر تمام ذینفعان از حق خود بگذرند من نمی گذرم.چه بهتر که با هم همراه شویم.
مخلص
|
1391/03/07 - 16:09
1
3
مدير محترم اين سايت سلام، لطفا كاري كنيد يك كامنت چندين بار اينجا تكرار نشود. با تشكر
محسن
|
1391/03/07 - 19:07
0
3
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر لطفا خبرهای جدید را لا اقل به صورت هفته ای به اعضا اطلاع رسانی کنید. به خدا مردیم از بی خبری . اخبار هرچند کوتاه برای ما مهم است . اگر از نظر قانونی به بنبست رسیده اید بگویید . ما حاضریم برای گرفتن حق خود و فرزندانمان حتی جلوی گلوله هم برویم. شاید با خون دادن این مشکل حل شود.
رحمن مکرمی
|
1391/05/08 - 08:53
1
4
سلام این کار رشوه بزرگ می خواهد که از ضعفا ساخته نیست تنها میماند شکایت را به دیوان عدالت اداری ببرید و تقاضای معوض هم قیمت همین زمین ها را تقاضا کنید.باید جواب این سند ها را بدهند.کلاه سرتان نرود ولو کار به ورثه شما برسدتعدادی شیطان بر سر این موضوع هستند .و رهبر معظم را هم درست اطلاع رسانی نمی کنند.و خود دفتر یک مشکل اساسی است.و من الله توفیق.
رحمن مکرمی
|
1394/01/22 - 02:03
0
1
برادران سند بدست طبق قانون زمین در مقابل زمین هم ارزش است گول کسی را نخورید مثالی بیاورم در بزرگراه حکیم غرب چهار راه بلوار تعاون باغی چند هکتاری بود بنام یک تیمسار بود و بعنوان فضای سبز شهرداری دست گذاشت روی باغ چند سالی طول کشید اول حصارش را کشیدند و الآن میبینیم آپاتمانها در آن در حال ساخت است بکی فروختند و کاربریش را عوض کردند و حالش را بردند این روش فرصت طلبان است معوض همطراز ارزشی همین زمین را با رضایت مالکین باید بدهند و قانون هم از آن پشتیبانی می کند.منتها کار فردی جواب نمی دهد .اینهایی هم که وکیل شده اند می خواهند از این نمد برای خود کلاهی بدوزند حال هر که این کلاه را بدهد ساز او را کوک می کنند بخصوص که سنبه اش هم قوی باشد
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون