جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 14 اسفند 1391 - 12
امروز بجنبيم كه فردا دير است
ظرف روزهاي اخير چند اتفاق اميدوار كننده رخ داده كه نوشتار امروز را به آن اختصاص مي دهم. تدوين دستورالعملي جديد براي مذاكرات، ملاقاتي مهم با يكي از مردان موثر و چند تقاضا از كليه مالكين محتواي نوشتار امروز است

ملاقات مهم

متعاقب تلاشها و پيگيريهاي ممتد صورت گرفته در هفته هاي اخير ،در روز يكشنبه 13 اسفند 1391 بنده به اتفاق يكي از مالكين بسيار فعال موفق به ملاقات با يكي از نزديكترين چهره ها به مقام معظم رهبري شديم.(عكس مقابل تزئيني است و ربطي به اين ملاقات ندارد) در اين ملاقات شرح مبسوطي از مشكلات فعلي به صورت شفاهي و كتبي به نامبرده منتقل شد. ايشان نيز قول مطالعه كامل اسناد مورد نظر و طرح ويژه موضوع با مقام معظم رهبري را دادند. اين ملاقات در راستاي اطلاع رساني در خصوص وضعيت خاص مالكين به بالاترين مقام كشور و تاثير گذاري مثبت در روند فعاليتها صورت گرفت. البته قبلا نامه هاي متعددي در خصوص وضعيت زمينها خطاب به مقام معظم رهبري نوشته و تحويل دفتر معظم له شده بود ولي اميد واثق داريم كه تاثير گذاري اين ملاقات مهم بيشتر از مكاتبات و ملاقاتهاي قبلي باشد. پس از ملاقات نيز در حال تماس مستقيم با فرد ملاقات شده و تكميل اطلاعات درخواستي هستيم.. اين مطلب را براي اين نوشتم كه دوستان و خوانندگان محترم بارها از ما خواسته بودند مقام معظم رهبري را مستقيما و نه صرفا از طريق دفتر معظم له در جريان ماوقع قرار دهيم و با توجه به نزديكي فرد ملاقات شده با مقام معظم رهبري  اين خواسته تامين گرديد.

تلاش بسيار سودمند

در جلسه اي كه روز پنجشنبه 10 اسفند 91 بين يكي از افراد مورد وثوق تمامي تعاوني ها و يكي از مسئولين ارشد وزارت جهاد كشاورزي صورت گرفت، تمامي خواسته هاي به حق تعاوني ها در قالب دستورالعملي ويژه تاليف و گردآوري  و به عنوان نظر رسمي وزارت جهاد كشاورزي براي جلسه با  وزارت مسكن(آقاي دكتر وطنخواهي) مدون شد. اين اتفاق مهم به طور مستقيم سبب اتحاد كليه تعاوني ها و تشكلها در مسير مذاكرات و يكسان شدن اهداف و شعارها حول يك محور مكتوب مي شود و شخصا آن را اقدامي استراتژيك و بسيار سودمند مي دانم. رعايت حقوق مكتسبه و حق ساخت و ساز و احكام قضايي صادره در خصوص قيمت گذاري زمينها مهمترين ركن اين دستورالعمل تلقي مي شود. اگر نمايندگان وزارت جهاد در مذاكرات بر اين دستورالعمل تاكيد كنند و مسئولين دولتي براي شركت نمايندگان تعاوني ها در مذاكرات همچنان كه قول داده اند فضاسازي كنند اميد واثق مي رود كه نتيجه نهايي مطلوب خيلي زود حاصل گردد.

افزايش تلاش دلالان و سودجويان

ظرف روزها و هفته هاي اخير، روشن شدن افقهاي جديد براي حل مطلوب و عادلانه مشكل ديرينه سبب افزايش تلاش دلالان و سودجويان براي خريد زمينهاي مالكين شده است. برخي افراد مطلع و رانت خوار با بهره گيري از اطلاعات پشت پرده ، به اين خريد و فروشها دامن زده اند و سودجويان براي خريد زمين از افراد بي اطلاع هجوم آورده اند. بارها در اين سايت در خصوص اين وضعيت نابسامان اطلاع رساني كرده ايم و باز هم به همه مالكين هشدار مي دهيم كه مواظب تحركات سودجويان و كلاهبرداران باشيد. در ضمن شركت كاشانه در خصوص خريد و فروش زمينها هيچ فعاليتي نداشته و افرادي كه خود را منتسب به اين شركت  و مطلع از قضايا مي دانند به هيچ وجه با ما رابطه اي ندارند. اعضاي هيئت مديره و كارمندان شركت كاشانه نيز اكيدا از شركت در اين گونه معاملات منع شده اند.

هر مالك يك آگهي منتشر كند

 آقايان وزارت مسكن ، آگهي هاي روزنامه ها را يكي از ملاكهاي قيمت گذاري تلقي مي كنند و در بيان اين موضوع نيز ابايي ندارند. قاعدتا اين مبناي قيمت گذاري كاملا غلط است ولي از آنجا كه ممكن است بي تفاوتي ما سبب پشيماني شود از كليه مالكين محترم تقاضا مي شود حداقل يكبار با انتشار يك آگهي در روزنامه هاي كثير الانتشار ، زمين خود را با قيمت واقعي(مثلا متري دو يا سه ميليون تومان) در معرض فروش قرار دهند.اين تلاش از يك سو مستندات لازم براي ارائه در مذاكرات را براي ما فراهم مي كند و از سوي ديگر دست سودجويان براي بز خري و مفت خري را كوتاه مي كند. از همه مالكين تقاضامنديم در اين خصوص كوتاهي نكنند.

از نفوذ اداري خود براي فشار بر مسئولين امر حداكثر استفاده را بكنيد

تقاضاي بعدي اين است كه ما وضعيت خود را تا آنجا كه توانسته ايم به صورت كتبي يا شفاهي يا در قالب ملاقات حضوري حضوري به بالاترين مسئولين كشور اعلام كرده ايم ولي با اينحال از همه مالكين محترم بالاخص كساني كه در نهاد رياست جمهوري يا نهاد رهبري ، قوه قضائيه يا مجلس داراي آشنايان پرنفوذ (مثلا نمايندگان مجلس) هستند تقاضا مي كنيم از آنها بخواهند كه به وزارت مسكن براي قيمت گذاري عادلانه و بر طبق راي مراجع قضايي و قانوني و قيمت زمينها ساخته شده در كنار زمينهاي ما (توسط نهادهاي فراقانون مثل ارتش و سپاه و اطلاعات ) و رعايت عدالت در اين كار فشار بياورند. بايد مسئولان وزارت مسكن و تصميم گيران از هر سو خود را در محاصره وفشار ببينند. بخصوص از مالكين محترم كه خود جزو نمايندگان مجلس، پرسنل استانداري و وزارت مسكن و ... هستند توقع بيشتري  براي اينكار مي رود. نمايندگان ولي فقيه در دستگاههاي اجرايي براي اين كار خيلي مناسب هستند. خلاصه بعدا نگوئيد ما نگفتيم...ما الان به كمك هاي پشت پرده شما براي فشار بر مسئولين وزارت مسكن و سازمانهاي ديگر براي رعايت عدالت در قيمت گذاري نياز داريم...امروز بجنبيد كه فردا دير است...افرادي كه بايد تحت فشار قرار بگيرند عبارتند از وزير مسكن و  معاونين آن، مسئولين استانداري تهران ، رئيس جمهور و معاونين او و بالاتر از آن نمايندگان دفتر رهبري از جمله اقاي شمعي و حسيني و حاج اقا وحيد

 

 

نكته آخر

در زمان قيام حق طلبانه حق جويان و عدالت طلبان، تقيه حرام است. هر كس در منزل بنشيند و به دعا اكتفا كند جز آسمان خشك چيزي نصيبش نمي رود...خدا جنگ جوياني كه استوار و در صفهاي به هم فشرده در راه او و براي احقاق حقوق عادلانه خود جهاد مي كنند را دوست دارد و فرشتگان خود را براي ياري آنها مي فرستد و لا تذر الظالمين الا خسارا

 پس در راه خدا و نجات مظلومين و مستضعفين و براي برپايي عدالت به پا خيزيد و در اين راه از هيچ كوشش و تلاشي خودداري نكنيد...يا علي

منبع خبر :
تعداد بازديد : 9144
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 143
ميرقاسمي
|
1391/12/14 - 13:08
52
12
آقاي دكتر ميرافضلي باسلام با توجه به اينكه چندي پيش جهت فروش يك قطعه 100 متري در مرادآباد از طريق مشاورين املاك تهران اقدام كرده بودم امروز با اينجانب تماس گرفتند و قيمت 57 ميليون را پيشنهاد كردند آيا نظر جنابعالي در مورد فروش به اين مبلغ مثبت مي باشد يا بنا به فرمايش شما فعلا" دست نگه دارم. با تشكر فراوان
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:33
با سلام و احترام...خوشبختانه قيمت زمينها داراي روند صعودي خوبي است و به سمت واقعي شدن حركت دارد و اميدورام با تلاش همه مالكين محترم در همه تعاوني ها چه زيتون، دارآباد، سوهانك، مرادآباد، هواپيمايي و ... اين افزايش ادامه يابد...در ضمن از تبليغات روزنامه اي غافل نشويد   ...نكته آخر اينكه در خصوص فروش يا نفروختن نمي توانم نظر بدهم و اين كار براي اعضاي هيئت مديره كاشانه ممنوع است
شریف نیا
|
1391/12/14 - 13:58
0
203
با سلام و قدردانی از زحمات مستمر شرکت کاشانه و همینطور همه مالکین پیگیر امور.... امیدوارم به زودی جواب مثبت و امیدوار کننده ای از طرف مسئولین دریافت کنیم و سال جدید را با تحولی مبارک در زندگیمان آغاز کنیم.. این یک قطعه زمین تنها پشتوانه و دارایی ماست . پدرم بازنشسته ایست که با داشتن بیشتر از 75 سال سن توان پرداخت اجاره های سنگین و واقعا فضایی امروز را ندارد. (حتی برای گذران زندگی و تهیه مخارج روزانه در این سن رانندگی میکند) با وجود سن بالا ، سالهاست پیگیر قضیه این زمینها هستند و مکاتبات و رفت و آمدهای زیادی به سازمان ها و ادارات مختلف داشته اند . در تجمع مالکین هم شرکت داشتند. آیا مسئولین برای دادن زمینی که حق ماست باید خون مردم را در شیشه کنند؟بتازگی شنیده ایم این زمین ها هم در طرح هادی استان تهران قرار گرفته. یعنی زمین شهری و با قیمت شهری حساب میشود. الان قیمت در محدوده پونک متری 4 تومان است و ارزش زمین های ما بیش از این 50 و 60 میلیون هاست که دلالان زمین معامله میکنند( یعنی فط پول 10 متر از زمینمان را بگیریم :))) و آن را مفت بفروشیم) . با این 50-60 تومان امروز نمیتوان جایی را رهن کرد یا اصلا زندگی کرد.. اگر شهرداری یا هر سازمانی توان پرداخت معقول حداقل ( تاااکیییداً حداااقل) متری 2/5 برای این زمین ها ندارند آنها را تفکیک کرده و مجوز ساخت بدهند. فکر کرده اند می توانند از استیصال ما استفاده کرده و با مبلغی ناچیز سرو ته قضیه را هم بیاورند؟؟؟؟!!!!!!!! داشتن سرپناهی بدون منت حق ماست . ما از کسی درخواست کمک مالی یا زمین معوض نداریم. فقط مجوز ساخت زمینهایمان را بدهید .
شریف نیا
|
1391/12/14 - 14:02
2
181
اگر مالکین همگی همکاری کنند و هر کدام آگهی فروش زمینهایشان را به نرخ مناسب منطقه پونک یعنی همان متری 3 تومان بدهند نگاه ها به این زمین ها ( مرادآباد) تغییر کرده و مسئولین هم میفهمند که مردم میفهمند که نباید خود را به نفهمی زد...
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:36
با سلام و احترام...دقيقا همينطور است..لطفا از تاثيرات مثبت اين كار غلط !!!غافل نشويد
احمدی
|
1391/12/14 - 14:29
27
70
خب اگه قضیه اینه که قیمت ها باید خودکار خودش بالا بره. و آگهی های روزنامه ها هم قیمت های بالا درج کنند. این چه تناقضیه؟! هر چند من خودم امروز آگهی فروش با متری 1500 را در روزنامه ها درج خواهم کرد. عادلانه است. ولی آقای دکتر این کار تا به کی باید ادامه داشته باشه؟ اصلاً این چه سیستم قیمت گذاری است؟ آدم شاخ در میاورد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:39
با سلام و احترام...بنده هم با شما هم فكرم...كار درست اين بود كه آقايان 5 دقيقه و فقط 5 دقيقه دست از بدجنس بازي بردارند و حقوق حقه و ضايع شده اين ساليان دراز را به رسميت بشناسند..درست كنار زمين سوهانك و حتي بالاتر از آن شهرك قائم توسط ارتش ساخته شده و حال آقايان مي گويند زمينهاي سوهانك جزو منابع طبيعي است...در خصوص بقيه تعاوني ها هم چنين بي عدالتي ديده مي شود...
توکل احمد
|
1391/12/14 - 14:33
17
2
دکتر جان مواظب باش این چاه قیمت گذاری رو به این شکل به دست خودمان نکنیم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:40
ممنون از هشدار شما...اگر نظر بهتري داريد بفرمائيد
فرامرز گرمرودي
|
1391/12/14 - 14:45
0
58
باسلام اقاي مير افضلي بنده با پيشنهاد اگهي كاملا موافقم و حتي اين موضوع راقبلا عنوان ولي چون شرايط فعلي مطرح نبود لذا توجه خاصي نشد ولي در حال حاضر ضمن قبول اين موضوع بياييد براي اين پيشنهاد برنامه ريزي كنيم كه لازم است از طريق شركت و با يك شماره تلفن جهت ثبت نام داو طلبين ومشخص نمودن روز درج اگهي براي هر نفرهماهنگي مرتبط ولازم بر قرار شود بهتر است هر روز با توجه به تعداد افراد عضو تعاوني 2 الي 3 نفر تعهد درج اگهي را با يك قيمت منطقي بدهند كه انجام اين مهم دو فايده دارد 1-قطعا با درج اگهي روزانه از سوي چند نفر بصورت مستمر وبراي يك دوره مثلا دو ماهه از سوي سايرين مطمئن باشيد مانند ساير شايعات اين امر حتي با توجه به عدم اقدام مراجع دولتي اثر رواني خود را بر قيمت فعلي داشته و خود بخود باعث بالا رفتن قيمت ها مي شود (حداقل تاثير مورد انتظار ) 2-اين موضوع همانطور كه شما بيان داشتيد ميتواند براي مراجع ذي صلاح سنديت داشته باشد لذا خواهشن از اعضا تقاضا داريم فقط يكبار با پرداخت هزينه به مبلغ 160000 ريال وبا هدايت تعاوني كاشانه اين اقدام را انجام دهيم در اين راستا لازم است با درج قيمت مناسب در اگهي و امادگي لازم جهت پاسخ از پيش تعيين شده به تماس گيرندگان اين پروسه را ازمايش كنيم با تشكر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:42
با سلام و احترام...با شما تا حد زيادي موافقم...ما از طري طرح پيشنهاد در اين سايت براي انتشار آگهي و تشويق حضوري يا تلفني دوستان و مالكين در اين زمينه اقدام كرده ايم...حال نوبت مالكين محترم است كه در اين خصوص تلاش كنند..آهاي ..آقايان...خانمها...بجنبيد...خطاب من به همه مالكين همه تعاوني هاست...يا علي
احمدی
|
1391/12/14 - 14:48
0
3
آقای میرافضلی بهتر است شما که در نیازمندی های روزنامه ها آگهی می دهید شماره های پذیرش آگهی مزبور را هم برای استفاده دیگر مالکین در اینجا قرار دهید. با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:47
با سلام و احترم...شما بفرمائيد اعلام كنيد!!! البته اين شوخي بود..همه مالكين اگر خودشان بفهمند كه اين كار غلط!!! در اين برحه از زمان چه اهميتي پيدا كرده  دست به كار مي شوند
محمد حسن زرابادی
|
1391/12/14 - 14:50
0
71
با سلام به اراده های خستگی ناپذیر دکتر میر افضلی و همکارانشو ن عرض کنم زمان دقیقی را که به موقع باشد را در اینده نزدیک اطلاع رسانی کنید تا همه قیمتها را به روزنامه ها بسپاریم و از تمام اعضاء خواهش میکنم همه به روزنامه ها اگهی فروش دهند با تشکر. از یک دست صدایی در نخواهد امد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:48
با سلام و احترام..از امروز و از همين الان و همين  ساعت و دقيقه و همين ثانيه  تا روزهاي بعد...
اسمعیل معطری
|
1391/12/14 - 15:26
0
10
اگر خداوند را درنظر داشته باشید و به این دنیا و اموال آن دل نبسته باشید میتوانید به راحتی حق مارا از زمینیکه 10 سال است چشم به انتظار دریافت این زمینها جهت ساخت یک آشیانه درزمان کهولت وسپری کردن آن دوران درکنار خانواده می باشیم ولی چه بسا افرادی مغرضانه چشم به این اندوخته ؛ دوخته وسدی در برابر دریافت این زمین می باشند لذا خواهشمند است حق این قشر جهادی سنگر سازان بی سنگر را به صاحبان اصلی آن بازگشت دهید .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:50
با سلام و احترام...شك نكنيد كه عده اي قربه الي الله به اين زمينها چشم دوخته اند..برخي از آنها دين خود را براي آبادي دنياي ديگران به معرض حراج گذاشته اند و خودشان هم نمي دانند
صادق جعفري
|
1391/12/14 - 16:51
0
251
آنهاييكه به طرح مهر مسكن در پرديس و پرند تمايل نشان دادند، اين مطلب را در سايت www.tabnak.com بخوانند: تحصن، اعتصاب و شكايت در مسكن مهر پرند روزانه شده است متقاضیان معترضی که این روز‌ها برای احقاق حقوق مغفول مانده‌شان راهی پرند می‌شوند، به چشم بر هم زدنی از کوره در رفته و موجبات خلق چالشی را پدید می‌آورند که تنها راه رهایی از آن، حضور مأموران انتظامی است؛ رویدادی که از فرط تکرار تبدیل به روند روزمره فضای شرکت متولی ساخت بخش عمده مسکن مهر در پایتخت شده، ولی هنوز خبری از چاره‌جویی برای رفع آن نیست!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:51
با سلام و احترام...لطفا بحثها مخلوط نشود..الان بحث پرند خيلي موضوع روز نيست بلكه بحث قيمت گذاري است....لطفا به دقت به مطالبي كه در متن مقاله نوشته شده توجه فر مائيد
آمنه اسکویی
|
1391/12/14 - 18:20
116
10
اگه اوضاع بازار اینطوریه و وزارتی ها هم قرار بر این دارن با قیمت های پایین کار خود را انجام دهند که فروش به همان دلال ها بهتر است
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 09:53
اگر با قدتر بر سر حق خود بايستيم و قيمتها را منطقي كنيم اين توطئه خنثي مي شود
شریف نیا
|
1391/12/14 - 19:01
0
290
یک روز نو با حرکتی نو امروز در آگهی روزنامه همشهری دیدم که برای اولین بار نوشته بود : مرادآباد پونک تعاونی جهاد خریدار فوری و فروش زمین متری 1 میلیون مسلماً این اقدامات چه توسط یکی از مالکین بوده باشه و چه واقعی باشه در هر صورت باعث خواهد شد تا زمین های ما به قیمت واقعی خودشون در منطقه که در حال حاضر بطور میانگین 4 تا 5 میلیون هست نزدیک بشه. امیدوارم هر کدوم از مالکین چه از طریق آگهی در رسانه های مکتوب و چه از طریق اینترنت این حرکات رو بیشتر انجام بدن . زمین های خودتون رو حتی بطور صوری برای فروش به قیمت حداقل متری 3 تومان بگذارید تا مسئولین بدونن ما 20 سال صبر و دوندگی نکردیم که الان که زمان گرفتن حق خودمونه کوتاه بیایم. ارزش واقعی هر متر زمین های ما بالاتر از این 1 میلیون و 2 میلیون هاست. حداقل متری 3 تومان . اگه شهرداری بودجه خرید زمین های ما رو با قیمت روز منطقه پونک نداره باید زمینهامون رو بهمون بده تا از دادن این کرایه های سرسام آور خلاص بشیم و بتونیم سرپناهی برای خانوادمون تهیه کنیم. ما حق وافعیمونو می خوایم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 10:04
با سلام و احترام...ممنون از اظهار نظر شما
حجت احمدی
|
1391/12/14 - 20:07
0
4
دکتر شما از یه طرف گفتید قیمت گذاری ناعادلانه و از طرف دیگر در قسمت دلال ها گفتید افق های حل مطلوب و عادلانه. چرا؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 10:14
قيمت گذاري نا عادلانه مربوط بود به مسئولين و افقهاي مطلوب مربوط است به همه مالكين كه بايد با تلاش خود آن را بسازند و كسي آن را در سيني به ما هديه نمي كند...بزخري و مفت خري هم مربوط به دلالان و سودجويان 
حمیدرضا ضیایی
|
1391/12/14 - 20:13
0
102
با تشکر از زحماتی که میکشید . با درچ اگهی موافقم و بزودی انچام میدهم . به امید موفقیت .
غریبی
|
1391/12/15 - 09:45
1
54
سلام آقای دکتر بنده دیروز آگهی برای فروش زمین به روزنامه همشهری دادم و فردایعنی چهارشنبه در روزنامه چاپ خواهد شد. متن این آگهی به این قرار است : مراد آباد _ پونک 110 مترزمین تعاونی 300 میلیون تماس ....
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 10:15
با سلام و احترام...آفرين..لطفا در باره نظر قبلي خودتان كه تلفني صحبت كرديم و مورد سوال دوستان هم بود كمي توضيح بدهيد
محمد رضائی
|
1391/12/15 - 10:14
4
5
کلنگ احداث پردیس جدید دانشگاه صنعتی شریف در زمینی به وسعت 60 هکتار به زمین زده شد.این پردیس در بزرگراه شهید خرازی واقع در غرب تهران احداث خواهد شد!!!!!!!! این زمین قبلا متعلق به کدام دستگاه اجرائی بوده است؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/15 - 10:16
شايد دانشگاه  صنعتي شريف 
ميرقاسمي
|
1391/12/15 - 11:21
0
23
جهادگران و ذينفعان محترم سلام بنده خبر موثق دارم كه بيت رهبري تمام تلاش خود را بدستور مقام معظم رهبري جهت بانجام رساندن معظل زمينهاي مرادآباد و سوهانك براي كمك به جهادگران و بسيجيان انجام داده است و انشالله بزودي خبر خوشي در راه است. لطفا"مراقب فروش زمينتان باشيد.
ایران
|
1391/12/15 - 11:36
0
7
سلام اقای دکتر میر افضلی روزنامه همشهری 15 اسفند از قول رئیس سازمان محیط زیست نوشت او یک خبر خوش برای شهروندان تهرانی داشت جنگل کاری برای حفظ ارتفاعات و مقابله با تصرفات شهر تهران و گفت بنا به تاکید مقام معظم رهبری و احیای منابع طبیعی در ارتفاعات شمال تهران با هدف جلوگیری از تخریب و تصرفات احتمالی در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس توسعه فضای سبز در این مناطق با جنگل کاری در عرصه ای به وسعت 2800 هکتار با جدیت دنبال میشود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 10:43
با سلام و احترام...البته اگر آنها زمينهاي ما را با رضايت كامل از ما تحويل نگيرند حتي يك چوب خشك هم نمي توانند در زمينها فرو كنند...دوستان تعاوني ها همگي مواظب باشيد تا زمينهاي شما را عروس نكنند
زهره رستمی داویجانی
|
1391/12/15 - 11:37
0
8
باعرض سلام وخسته نباشید از شماوهمکارانتان از تمام زحماتان ممنون هستیم آقای دکتر من هرروز سایت را پیگیری میکنم وهرکاری ازدستم برمیاید انجام میدهم ومنتظر خبرهای خوب از شما هستیم وبرای روز پنجشنبه درهمشهری آگهی دادم زمین 160متر ی سوهانک متری 2میلیون وپانصدتومان .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 10:49
با سلام و احترام...قيمت خوب و منطقي بود...در ضمن تعاوني هاي ديگر هم لطفا قيمت زمين خود را اعلام كنند..يكي از دوستان تعاوني دارآباد قيمت زمين قابل ساخت را در دارآباد متري 7 ميليون اعلام كرد..تعاوني هواپيمايي 12 ميليون..مرادآباد و سوهانك نيز متري 7 ميليون...پيشنهاد آقاي ساوالانيان اين است كه متراژ زمين را تقسيم بر سه كرده و در قيمت زمين قابل ساخت ضرب كنيد...مثلا در خصوص يك زمين سيصد متري مراداباد ، عدد 100 را در 7 ضرب كرده و قيمت آن 700 ميليون برآورد مي شود..بقيه زمينها هم همينطور...لطفا همگي تلاش كنيد تا قيمتها بالا بيايد...از  بنگاه داران محترم  هم تقاضاي همكاري مي كنيم...
زهره رستمی داویجانی
|
1391/12/15 - 11:38
0
1
باعرض سلام وخسته نباشید آقای دکتر من هرروز سایت را پیگیری میکنم وهرکاری ازدستم برمیاید انجام میدهم ومنتظر خبرهای خوب از شما هستیم وبرای روز پنجشنبه درهمشهری آگهی دادم زمین 160متر ی سوهانک متری 2میلیون وپانصدتومان .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 10:51
با سلام و احترام...قيمت خوب و منطقي بود...در ضمن تعاوني هاي ديگر هم لطفا قيمت زمين خود را اعلام كنند..يكي از دوستان تعاوني دارآباد قيمت زمين قابل ساخت را در دارآباد متري 7 ميليون اعلام كرد..تعاوني هواپيمايي 12 ميليون..مرادآباد و سوهانك نيز متري 7 ميليون...پيشنهاد آقاي ساوالانيان اين است كه متراژ زمين را تقسيم بر سه كرده و در قيمت زمين قابل ساخت ضرب كنيد...مثلا در خصوص يك زمين سيصد متري مراداباد ، عدد 100 را در 7 ضرب كرده و قيمت آن 700 ميليون برآورد مي شود..بقيه زمينها هم همينطور...لطفا همگي تلاش كنيد تا قيمتها بالا بيايد...از  بنگاه داران محترم  هم تقاضاي همكاري مي كنيم...
رنجبری
|
1391/12/15 - 11:56
0
4
از جناب آقای دکتر و کلیه کاشانه ایها که سعی در متحد کردن اعضا دارند کمال تشکر می شود. تنها سؤالی که برای بنده باقی می ماند در خصوص این پیشنهاد این است که درج آگهی به تعداد زیاد اگر فرض کنیم یک سوم اعضا یا به فرض هزار نفر این آگهی را در روزنامه ها درج کنند اولا نشانه عرضه بالا بدون تقاضا خواهد بود که منجر به پایین آمدن قیمت و به اصطلاح تو سری خوردن مال خواهد شد و ثانیا نشانه ای است بر سیاسی کاری اعضا بنابر این بهتر نیست تعداد محدودی آگهی هم خرید و هم فروش اعلام و به همین مقدار بسنده شود. که مشت نمونه خروار است. متشکرم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 10:55
قاعدتا اين كار غلط، اشكالات خود را دارد ...عدم هماهنگي ها، تفاوت در قيمتها، سياسي جلوه كردن كار و مطالب ديگر همگي از اين جنس هستند ولي ظاهرا در افزايش مقطعي قيمت موثر است و چشم آقايان هم به همين آگهي هاست پس ما هم همين كار را مي كنيم....باز هم تاكيد مي كنيم كه كار درست ، اجراي عدالت، توجه به راي محاكم قضايي و رعايت حقوق حقه همه مالكين، توجه كافي به نظرات مالكين و نمايندگان آنها، سرنا را از سر اصلي زدن، وارد شدن به خانه ها ار درب آنها و نه از پنجره و گذاشتن پاشنه درب حق در محل خود است و گرنه بار كج به منزل نمي رسد
صادق جعفري
|
1391/12/15 - 12:10
0
29
سلام دوستان، قبل از همه از آقاي ميرافضلي بابت اين ايده آگهي تشكر مي كنم. ثانياُ كساني كه براي زمينهاي مراداباد و سوهانك آگهي مي دهند به دو نكته توجه داشته باشند: قيمتها بين متري 3 ميليون و 4 ميليون تومان باشد و در روزنامه هاي مختلف بدهند (ترجيحاُ همشهري) و بعضاُ هم آگهي خريد با همين قيمتها بدهند و زماني كه كسي تماس گرفت بفرماييد خريد انجام شد (با اين نيت كه شما صاحب همچون زمين هستيد و اين هم حقيقت دارد).
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:00
با سلام و احترام...پيشنهادات خوبي است...ما ملت هم براي اينكارها عجب استعدادي داريم هاااااا!!!! اي ول...كم كم راهنماي ملي افزايش قيمت  زمين را هم  مي توانيم تصويب كنيم...    !!!!How we can elevate the price of our investment dramatically 
محمد رضا محمد كريمي
|
1391/12/15 - 12:21
0
143
با سلام، بحث قيمت گذاري مهم است ولي در اين بين هدف اصلي اين كار فراموش نشود و آن قبولاندن يك واقعيت در تمام جلسات با مسؤلين است و آن اينست كه دولت پول خريد زمينهاي ما را ندارد و هيچ زمين هم ارزش براي تعويض با زمينهاي ما هم ندارد. پس بهترين گزينه همان دادن مجوز براي ساخت در همان زمينهاي خودمان است.
عبدالله سليمي
|
1391/12/15 - 12:52
0
18
آقاي دكتر بنده به عبارت "كار غلط" خواندن قيمت گذاري توسط شما اعتراض دارم. اگر امروز به زمينهاي ما جواز ساخت بدهند آيا قيمتهاي آنها متري 3 و 4 ميليون نمي باشد؟ ما هم مالك زمين هستيم و هم قصر فروش داريم. آنها جواز ساخت را مي توانند ندهند ولي ما اختيار قيمت گذاري زمين خود را كه داريم؟ صلب مالكيت زمينهاي ما به مدت 17 سال و اقدام به بز خري توسط مسؤلين كار غلط است نه قيمتگذاري زمينها توسط مالكين.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:03
لطفا دقت بفرمائيد كه كلمه غلط ناظر بر كار و ايده اقايان است كه براي تخمين قيمت زمين به روزنامه ها مراجعه مي كنند و نه به اصل عدالت و نظريات كارشناسي  و الا اينكه دوستان زمين خود را با قيمت درست و عادلانه در معرض فروش بگذارند اصلا غلط نيست
صفاري
|
1391/12/15 - 13:04
0
2
با سلام وخسته نباشيد ،لطفا بفرماييد جهت آگهي در روزنامه همشهري زمين هاي سوهانك را متري چند اعلام كنم ؟ با تشكر وتوفيق براي شما وهمه دينفعان.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:07
اليوم اينگونه محاسبه فرمائيد:  متراژ زمين تقسيم بر سه و نتيجه ضرب در 7 ميليون يا هر رقمي كه عشقتان مي كشد...انشاء الله اين رقم مرضي خداي باريتعالي خواهد بود...والسلام...اين ايده جناب ساوالانيان است ..بنده هم آن را منطقي مي دانم و براي منطقي شدن قيمت خوب مي دانم(...واقعا كساني كه فتوا مي دهند عجب حالي مي كنند ها...جملات و پاسخهاي كوتاه به سوالات خيلي دراز)
علیرضا مهتاب
|
1391/12/15 - 14:02
0
131
سلام .خسته نباشید خدمت دکتر وهمدردان عزیز.من امروز قیمت گرفتم از بنگاه های محلی شما هم بگیرید عزیزانم کمترین قیمت در انتهای معین متری هفت میلیون بود چطور میگید 4 تومن .خواهشا بروز کنید اطلاعاتتون رو .جناب دکتر مرسی از زحماتتون .فقط رهبر عظم رو مطلع کنید که ممنوعیت ساخت رو بردارن همش درست میشه وخودبخود حل میشه . خدا خیرتون بده .و خواهشا ده هزار تومن خرج کنید هممون یه آگهی بدیم قیمت واقعی
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:11
با سلام و احترام...امر شما اطاعت و اجرا شد...در خصوص اطلاع رساني به مقامات ارشد ديگر كار انجام نشده نداريم...خيالتان راحت
رضا مولائی
|
1391/12/15 - 17:53
39
5
با سلام دکتر از شما تشکر میکنم که همیشه در احقاق حق تلاش میکنید بند هم از اینکه در روزنامه ها آگهی فروش بزنیم موافق هستم اما این را هم در نظر بگیرید که این اگر تکرار بشه وکسی هم فروشنده نباشه امکان لوث شدن داره ودیگر کسی سراغ نمیگیره با تشکر.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:12
با سلام  و احترام...بله ولي فعلا اينكار را بايد انجام دهيم تا ببينيم خدا چه مي خواهد
محمد حسن زرابادی
|
1391/12/15 - 17:53
0
0
با سلام امروز در برنامه کانال 6 رییس ستاد جنگل داری ورییس حفاظت از محیط زیست و یک نفر دیگر برنامه ای در مورد هوای تهران و جنگلهای اطراف تهران داشتند که یکی از از اننها گفت در شمال تهران 118000متر زمین وجود دارد که 24000متر ان باید به جنگل ودرختکاری تبدیل شود و در ضمن در اخبار 5دقیقه بعدش رهبر انقلاب گفت که اصلا در شمال تهران به هیج وجه ساخت و ساز نباید صورت گیرد به خاطر الودگی.... تمام اینها را به گوش شنیدم گفتم شاید به درد بخورد با تشکر جناب دکتر لازم ندونستید لطفا در سایت نیاورید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:15
با سلام و احترام...بله شنيدم..ما كاملا مطيع مقام معظم رهبري هستيم و اصولا شاكي هستيم كه چرا دولت اينقدر دير به نظرات معظم له توجه مي كند...حق مطلب همان بود كه ايشان فرمودند..اميدواريم مقامات دست اندركار دولتي براي 5 دقيقه دست از بدجنس بازي بردارند و زمينهاي ما را خيلي سريع به قيمت عادلانه  بخرند و بدهند شهرداري كه در آن فضاي سبز ايجاد كند تا هواي تهران پاك شود....ما كه بخيل نيستيم....تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد
فاطمه کریمی
|
1391/12/15 - 17:58
0
20
باتشکر از زحمات همه مسئولین محترم , موضوع چاپ آگهی بسیار ایده درست ومناسب و کاملا ضروری است و ارزش واقعی را بهتر معرفی می کند , لذا بیظرم می بایستی بیشتر به آن تأکید شود , حتی بدون توجه به حرف و حدیث ها , دقیقا مطابق قیمت روز و زمین های اطراف باشد.باتشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:16
احسنت..لطفا مالكين همه تعاوني ها قيمتهاي خودشان را اعلام كنند
امید غزال پور
|
1391/12/15 - 18:37
1
21
با سلام عرض ادب خدمت دکتر میر افضلی دوستان میتوانند آگهی زمین ها را در سایت دیوار بصورت رایگان به مدت دو ماه قرار بدهند با قابلیت دریافت در نرم افزار دیوار در گوشی های اندروید  . بعنوان مثال: http://divar.ir/v/jcknXwUG/
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:18
با سلام و احترام...چه جالب...پاي شركتهاي تبليغاتي هم به موضوع باز شد..اينكه مي گويند اقتصاد و سرمايه ، پيشران توسعه كشورهاست حرف بدي نيست ها...اينهم يك مثال 
انتظاری
|
1391/12/15 - 20:34
1
105
به کجا ما میخواهند ببرنند ... خودشان هستند ]درس زمین های خودمان فقطا
صمدی گل ابادی
|
1391/12/15 - 21:56
1
42
با سلام خدمت آقای مهندس میر فضلی ضمن تشکر از زحمات شما ما خواسته شما را اجرا می کنیم آیا نتیجه ای هم دارد ؟؟ به نظر من باید تا آخر ایستاد ومبارزه کرد از فرمایشات رهبر عزیزمان که می فرماید اگر کسی نتواتد حقش را بگیرد مرده ی متحرک است .به امید موفقیت
غریبی
|
1391/12/15 - 22:00
1
0
ببخشید آقای دکتر نمی دانم راجب به کدام نظر می فرمایید بنده تلفنی با یکی از اعضاء راجب به حکم دیوان صحبت کردم و امروز یعنی سه شنبه جهت پیگیری به سازمان زمین و شهرسازی به دفتر آقای وطنخواهی تلفن زدم که به شما اطلاع دادم .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:20
عجب...پس معلوم مي شود كسي به اسم شما نظر داده..بي خيال..ممنون از تلاشهاي شما
حجت احمدی
|
1391/12/15 - 23:32
65
6
قیمت ها به مرز عادلانه ای -حتی تقریبی - رسید، بفروشیم بفروشیم به خدای عالم من که دیگه سبرم سراومده
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:23
آقاي احمدي لااقل يكبار ايملتون رو درست بنويسيد 
ثقفی
|
1391/12/16 - 00:36
1
2
با عرض سلام و خسته نباشید !بنده مالک یک قطعه زمین در بخش تلو (ثبت و اسناد )می باشم .خواهشمند است درخصوص زمینهای ما نیز اگر اطلاع دارید به مانیز اطلاع دهید. باتشکر از پیگیریهای مجددانه شما سروران عزیز
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:25
با سلام و احترام...فكر كنم شما نمايندگان فعال خوبي داريد..لطفا به آنها مراجعه كنيد..البته اكثر خبرهاي ما در اين سايت عمومي است و تعاوني ها و تشكلها نيز اگر اطلاعيه اي دارند مي توانند بدهند تا منتشر كنيم...
قربانعلی کوهستانی
|
1391/12/16 - 00:45
0
21
با عرض سلام و احترام . جناب دکتر بنظر میرسد تا مشخص شدن چهار چوبه زمین جهت قیمت گذاری باید صبر کرد چرا که ممکن است زمین یک مالک بر خیابان و یا دو بر باشد که در ان صورت قیمت ان به جهت داشتن سه دهنه مغازه پنجاه متری فوقالعاده بالا خواهد بود .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:26
با سلام و احترام...داداش قربانعلي..يك آگهي بده و بيخيال شو...پيچيدش نكنيد..و الا قضيه گاو قوم موسي پيش مياد ها !!
محمد ابهري
|
1391/12/16 - 01:15
0
175
سلام.آگهي فروش متري يک ميليون کار بنده بود.به شما هم زنگ زدم جناب مير افضلي.شايد با اين حرکت مالکين به خودشون بيان و لااقل قيمت زمينهامون رو خودمون مشخص کنيم.هزينه اش براي هر مالک پانزده هزارتومن ،ناقابله.هرکس هم نميتونه من پانزده هزارتومنش رو ميپردازم.پنجشنبه براي يکي از مالکين متري دو ميليون آگهي کردم.پيشنهاد ميکنم مالکيني که سندهاشون رو براي فروش به بنگاههاي املاک سپردن برن و سندشون رو پس بگيرن.تادير نشده!چون تو همين چندروز دلالان براي مفت خريدن سندها اقدام کردن.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:28
با سلام و احترام و تشكر از تيز چنگي شما....همگي محمد ابهري باشيم...همين امروز 
علیرضا رهبری
|
1391/12/16 - 03:51
18
34
سلام آقای دکتر.رهبر هم لطف کرد تو روز درخت کاری تیر خلاص رو زد.گفت که تو اطراف شهر های بزرگ باید درخت بکاریم نه اینکه خونه بسازیم.دیگه فکر ساخت و ساز رو تو زمینای خودمون باید از سرمون بیرون کنیم بریم درخت بکاریم که به جاش از خدا عوضش رو بگیریم.فکر کنم اون درختا هم تو جهنم هیزم آتش باشه که خوب بسوزیم.راستی قیمتا چی شد آقای دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/16 - 11:34

با سلام و احترام...متن كامل خبر  به اين شرح است :...در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) دو اصله نهال غرس کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در سخنانی، گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشاره به سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشان کردند: گلایه ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این است که گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می شوند.
ایشان افزودند: علاوه بر غصب زمین های اطراف شهرها و آبادی ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخی افراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان های بلند مرتبه تبدیل می کنند، مجموعه ی جنگل های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت شکل گیری عزم و اراده راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر قانونی مناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‏، بخصوص جنگل ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت، مجلس، قوه قضائیه و شهرداری ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدام جدی بعمل آورند.

تحليل: به نظر ما  سخنان مقام معظم رهبري تير خلاصي بود به سستي هاي دولت...سالهاست كه زمينهاي ما بلاتكليف باقي مانده در حالي كه اگر به توصيه هاي معظم له توجه مي شد اين زمانها تاكنون به جنگلها و مناطق سبز خيلي زيبا تبديل شده بود و مشكلات ما هم حل مي شد و از سرگرداني نجات پيدا مي كرديم. وقتمان هم براي سرو كله زدن با وطنخواهي و غراوي و جناب دكتر پروفسور نيكزاد تلف نمي شد...ما اميدواريم دولت در چند روز عمر باقيمانده خود  به نظرات معظم له توجه جدي كرده و خيلي زود اين زمينها را با قيمت عادلانه از ما بكيرد و پول يا زمين معوض خوب بدهد و بعدش زمين ها را بروند سبزي و درخت بكارند تا در سيزده بدر در آن غلت بزنيم و  سبزي گره بزنيم و فرزندانمان تاب بازي كنند....انشاء الله

محمود رضا اسفندياري(ملتمس دعا)
|
1391/12/16 - 12:56
267
16
به نام يكتاي بي همتا آقاي دكتر مير افضلي عزيز ، فرمايشات مقام معظم رهبري به نظرم فصل الخطاب و مطاع است ، به نظرم پيگيري براي زمين معوض با قيمت عادلانه و رضايتبخش در شهر تهران مورد نظر همه مالكين باشد و اين حقير شهر جديد پرديس ( واقع در شمال شرق تهران ) را به سبب ويژگي هاي بسيار خوب آب و هوايي و رو به رشد آن به عنوان يكي از گزينه هاي مناسب پيگيري مي بينم و تقاضا مي كنم در ادامه پيگيري ها مد نظر قرار دهيد ، براي استحضار عرض مي كنم كه متوسط قيمت زمين ها در حال حاضر دراين شهر 2 تا 5/2 ميليون تومان و امكانات و زير ساخت هاي شهري در آنجا به سرعت در حال پيشرفت بوده و زمين هم به اندازه كافي براي واگذاري وجود دارد . پايدار باشي
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/16 - 22:33
با سلام و احترام....خدا را شکر که در این سایت همه روزه با دوستان مطلع و خوش فکری آشنا می شویم...از اطلاعاتی که ارائه دادید سپاسگزارم. . لطفا همانگونه که تلفنی صحبت کردیم قیمت بخشهای مختلف پردیس را روی یک نقشه نوشته و به بنده برسانید.در ضمن اگر در باره ایده خود مطلب مفصلتری هم بفرستید منتشر می کنم.البته مسئولین هیچگاه پردیس را پیشنهاد نداده اند و ما هم دنبال آن نرفتیم بلکه دنبال زمین معوض در تهران بودیم یا ساخت و ساز در محل زمینهای خود و هم اکنون نیز ساخت و ساز در محل زمینهای خود گزینه اول ماست ولی اگر مجبور به تعویض شویم اطلاعات جنابعالی و دیگر دوستان خیلی مفید خواهد بود
حشمت الله رضایی آذین
|
1391/12/16 - 16:39
0
203
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به جناب دکتر میرافضلی و همراهان عزیز،همانگونه که در تجمعات اخیر دوستان یک صدا گفتند ساخت‌ و ساز در زمین خودمان.در غیر این صورت براساس گفته جناب عالی و عزیزان،واگذاری زمین ها با زمین های همجوار و معوض آن با منطقه ی هم طراز باشد.ولاغیر ...انشاالله پیروز خواهیم شد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/16 - 22:34
با سلام و احترام..دقیقا ما هم نظر شما را داریم . ممنون
سید جوآد آفضلی
|
1391/12/16 - 17:27
1
20
بآ سلآم و درود بر دکتر عزیز وهمکآرآنشون وهمه مآلکین محترم . دوستآن طرح آگهی بسیآر پسندیدیده ودر حآل حآضر بعنوآن سلآحی در دستآن مآ برآی مقآبله بآ نآآهلآن مسئول در پروِِِِِِژه زمینهآیمآن آست . آزدوستآن خوآهش میکنم در آین مورد کوتآهی نکنند.آز جنآب دکتر میر آفضلی هم تقضآ دآرم در صورت آمکآن آعضآ بصورت گروه هآی چند نفره در آمده وآگهی خرید وفروش هآ آنجآم بپذیرد.دوستآن مآ زیآرآن چشم یآری دآشتیم مصدآق خوبی پیدآ کرده. یآ علی مدد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/16 - 22:36
با سلام و احترام....تا آنجا که بشود سعی می کنیم گروه بندی کنیم والبته اگر همه دوستان همکاری کنند گروهها نیز به راحتی تشکیل می شوند
امیر مهراسبی
|
1391/12/16 - 18:56
0
74
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای دکتر و همکارانتان وکلیه ذینفعان . آقای دکتر با درج آگهی حرکتی خوب وشایسته حقمان انجام میدهیم ولی نباید تجمعاتمان حتی کمرنگ هم بکنیم و اگر بتوانیم به سراغ زمینهایمان برویم و حرکتی روی آنها انجام بدهیم موثرتر ومفیدتر خواهد بود و زودتر هم به نتیجه میرسیم . اصلا اگر زمینهایمان را تصرف کنیم مگر چه میشود ؟ من هم چند آگهی میدهم .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/16 - 22:40
با سلام و احترام..زمینها همین الان هم در تصرف ماست ولی باید فکری کنیم قیمت آن را به هر شکلی که می شود چه با تفنگ چه با مشت در بازار بالا ببریم..اگر در این خصوص اگر در این خصوص ایده دیگری دارید بفرمائید
هاشمی
|
1391/12/16 - 20:01
8
288
با سلام.اقای میرافضلی در مورد این محاسبه یک سوم زمینی که عرض کردید من کلا متوجه نشدم.شما دارید برای 100مترش قیمت محاسبه میکنید پس 200 متره باقیمانده یا همان دو سوم دیگر چه میشود.کسی که زمینی می خرد پول کل زمین را پرداخت میکند نه به اندازه متراژ ساخت ولی کسی که ساخت و ساز میکند ومثلا در یک زمین 4طبقه میسازد واپارتمان سازی میکند پول متراژ ساخت خود را برای هر واحدش را میگیرد.امیدوارم انتظار نداشته باشید که بنده دو سوم متراژ زمین خود را به رایگان تقدیم این دولت کنم.با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/16 - 22:47
با سلام و احترام..اساس محاسبه جناب ساوالانیان اینگونه است که در زمینهای متراژ بالا معمولا مالک باید با شهرداری توافق کند . توافقها به صورت 40-60 یا 30-70 است. یعنی  شهرداری به میزان سی تا چهل درصد از زمین را مجوز ساخت می دهد و بقیه را به مشاعاتی مثل فضای سبز و خیابان کشی و ...اختصاص می دهند...برای جبران زمین از دست رفته هم به مالک تراکم برای بلند مرتبه سازی  می دهند...فکر کنم واضح باشد. به نظر من همین مبنا هم برای افزایش قیمت خوب و با کفایت است و لازم نیست زیاد مته به خشخاش بگذاریم
پرویزخامحمدی
|
1391/12/17 - 03:05
0
57
با سلام و عرض خسته نباشید.از زحمات تمامی دوستان بخصوص آقای دکتر میر افضلی.خیلی دوست داشتم تهران بودم واز نزدیک فعالیت میکردم اما شرمنده که در شهرستان زندگی میکنم.که هفت ساعت با تهران راه است.اما با این حال یکبار تونستم در تجمعات شرکت کنم.بازم مرسی.همینطوری ادامه بدیم با توکل به خدا به زودی زود به نتیجه خواهیم رسید.بنده هم با طرح قیمت گذاری موافقم اما نباید قیمت الکی و همینجوری بدیم حساب شده ومنطقی باشه.در ضمن اگه امکانش باشه برای کسانی که در شهرستان هستند شاید مقدور نباشه آگهی بدن اگه بتونین راهنمایی کنین که چه جوری بتونند آگهی فروش بدهند ممنون میشم.با تشکر.اندکی صبح سحر نزدیک است.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:05
با سلام و احترام...ضمن تائید نظر جنابعالی شما می توانید با تماس با دفتر آکهی های روزنامه همشهری یا روزنامه های دیگر در این خصوص اقدام فرمائید
انتظاری
|
1391/12/17 - 10:30
0
408
جنابان لطف فرمائید به ضرب وتقسیم حسابهای بانکی تان برسید از زمین های ما بیرون بروید کاری نکنید که آخر مجبور بشویم برای جمع کردنتان از جاروهای اشغال جمع کن استفاده کنیم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:07
چقدر با خشونت نوشتید...تنم لرزید..حساب این را هم بکنید که ما قلب نداریم ها !!!
صبا بشیری
|
1391/12/17 - 13:48
0
2
جناب آقای میر افضلی با سلام و عرض تشکر و قدردانی خدمت شما بخاطر زحماتی که بابت پیگیری امور زمین های مرا دآباد انجام داده و میدهید، با توجه به اینکه اینجانب مرتباً پیگیر این وب سایت و زحمات شما هستم ،خواستار احقاق حق برای کلیه مالکین زمین های فوق الذکر، از جمله خودم می باشم. خواهشمند است اینجانب را در زمینه فعالیت های زمین های مراد آباد آگاه کرده و در صورت نیاز به حضور فیزیکی بنده و یا نام نویسی برای جابجایی زمین ها ، مرا مطلع سازید. با تشکر من الله توفیق
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:08
با سلام و احترام...ضمن تشکر از لطف شما...چشم...ولی هر کس برای احقاق حق خودش، باید آستینهایش را بالا بزند و در امور عمومی مثل تجمعات و انتشار آگهی حضور جدید داشته باشد..از شما حرکت از خدا برکت
مرتضی فضلعلی
|
1391/12/17 - 13:53
0
2
سلام آقای دکتر. در خصوص آگهی یه سوال داشتم. وقتی که تو روزنامه آگهی کردیم در جواب به تلفن ها باید چی گفت؟ مثلا 160 متر زمین در سوهانک قیمت 370 میلیون. اما جواز ساخت ندارد؟ یا چیزه دیگری باید گفت؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:10
با سلام و احترام...یک قطعه زمین مشاع ..همین جوری ....بدون جواز ساخت اگر 160 متر جواز ساخت داشت که قیمت خیلی بالاتر می شد
علیرضا مهتاب
|
1391/12/18 - 00:36
0
45
با سلام مجدد در مورد راهکار افزایش قیمت جناب دکتر عزیز علاوه بر آگهی ها خواهشا بر روی تفکیک زمینها حتما فکز کنید این صدبار
محمد رضا محمد كريمي
|
1391/12/18 - 11:02
0
410
با سلام، بنده منتظر روزي هستم كه زمينهاي مراداباد و سوهانك با همين وضعيت فعلي يعني مشاع و تقكيك نشده به قيمت متري 3 و 4 ميليون تومان خريد و فروش بشود. انشاءالله. در عين حال نگراني بعضي دوستان در خصوص پيشنهاد چرند و پرند احتمالي مسؤلين ناراحت كننده است. اين افراد تنها به اين نكته توجه كنند كه مسؤلين تصميم گيرنده از تعداد دو دست بيشتر نيستند در حاليكه تعداد مالكين اين زمينها بيش از بيست هزار نفر هستند. يك دانش آموز اول ابتدايي هم مي داند كه زور بيست هزار نفر بيش از زور آن ده نفر است. پس خودمان را دست كم نگيريم. خيال اين مسؤلين هم جمع باشد كه مالكين اين زمينها از ارزش واقعي زمين شان آگاهند و با همبستگي و اتحاد كه بين اين مالكين وجود دارد نمي گزارند كسي در اين مورد نقشه اي براي تضعيف حقشان پياده كند. جواب هر پيشنهاد غيرعادلانه "نه" است. پس جاي هيچ نگراني وجود ندارد. ما با كمك خداوند متعال به حقمان ميرسيم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:11
با سلام و احترام...همین طور است...انشاء الله
عبدالله سليمي
|
1391/12/18 - 12:24
0
380
آقاي دكتر مير افضلي چرا گفته هاي رهبر را به زمينهاي ما ربط مي دهيد؟ ايشان نگران دو مسئله بودند: قطع درختان و غصب زمین های اطراف شهرها و آبادی ها. وزارت كشاورزي نه درختي قطع كرد براي ساخت و ساز در زمينهاي مراداباد و سوهانك و نه زمينهاي كسي ديگر را به ما فروخت. ما اين زمينها را غصب نكرديم بلكه خريداري كرده ايم. لذا با توجه به اينكه در زمينهاي ما درختي وجود ندارد، ساخت و ساز مسكن در زمينهاي ما مخل محيط زيست نمي باشد. كسي با ساختمانهايي كه در كوههاي پشت چيتگر و اطراف زمينهاي ما ساخته شده كاري ندارد و فقط به زمينهاي ما گير داده اند. آيا ريه هاي شهر تهران در زمينهاي ما هست كه ساخت مسكن آنرا سوراخ ميكند؟ انصاف هم خوب چيزي است كه متاسفانه مسؤلين ما فاقد آن هستند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:14
ربط داشت به نظر من...اگر هم ربط نداشت منافع ما اقتضا می کند که آن را ربط دهیم تا سرعت حرکت پرونده ما بیشتر شود...ما باید موج سوار خوبی باشیم تا زودتر به مقصد برسیم..اگر زورمان می رسید حتما یک راهپیمایی وسیع برای اعتراض به دولت و تقاضا برای تسریع در تعیین تکلیف زمینها و تبدیل زمینهای حریم به فضای سبز و حل مشکل هوای تهارن و نجات ریه تهارن و شهر سبز و ...راه می انداختیم...حیف که زورمان نمی رسد
صادق جعفري
|
1391/12/18 - 12:39
0
42
در جواب آقاي هاشمي شما فرموديد "شهرداری به میزان سی تا چهل درصد از زمین را مجوز ساخت می دهد". واقعيت بر عكس اينست. شهرداري به هر زمين مجوز ساخت 60 در صد مسكن را ميدهد. حداقل در تهران و كرج اينگونه است.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:19
پس اگر اینطور است من اینگونه فتوا می دهم...بسم الله الرحمن الرحیم...الیوم اگر اینگونه قیمت گذاری شود موجبات رضایت خدا و خلق خدا حاصل می شود...60 درصد متراژ زمین ضربدر قیمت هر متر زمین قابل ساخت...والسلام..الاحقر سید محمود الموسوی المیرافضلی السریزدی...
امیر مهراسبی
|
1391/12/18 - 14:03
0
27
با سلام آقای دکتر . منطورم از تصرف سکناگزیدن الآن در زمینهایمان بود و میدانم که مالک قانونی و شرعی و عرفی خودمان هستیم و هیچکس هم نمیتواند با سیاست یا حتی با زور از ما بگیرد و یا تصرف کند و عرض کردم به تجمعاتمان تا حصول نتیجه مطلوب ادامه بدهیم تا صدایمان به گوش رهبر عزیزمان برسد و اینکه ما میخواهیم قیمت زمینها را بالا ببریم اشتباه است درست اینست که میخواهیم ارزش زمینهایمان را به قیمت واقیعیشان برسانیم و به حقوق حقه خود برسیم . آگهی یادتان نرود.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/18 - 14:27
با سلام و احترام...خوشبختانه الان که این جملات را می نویسم پیام مطلومیت ما به گوش رهبر عظیم الشان رسیده و امیدواریم که این کشتی طوفان زده با عنایات حضرت حق به سرمنزل مقصود برسد..الان که ظهر روز جمعه 18 اسفند است خیلی خوب است که یادی کنیم از منجی بر حق عدالت پیشه، حضرت حجت ابن الحسن عسکری روحی و ارواح العاللمین له الفداه و به مناسبت این روز که روز حضرت است قطعه شعری را تقدیم شما خوانندگان محترم می کنم:(متاسفانه نام شاعر را نمی دانم):

سالهای پیش بال آسمانی داشتیم

 

بال کبوتر کران تا بی کرانی داشتیم

 

میوه بودیم و سر سال استفاده می شدیم

 

چون که بالای سر خود باغبانی داشتیم

 

چهار فصل موی ما برف زمستانی نداشت

 

پیر هم بودیم اگر رنگ جوانی داشتیم

 

روزها گردی اگر بر روی دلها می نشست

 

شب که می شد سنت خانه تکانی داشتیم

 

مثل شیر مادران ما حلال و پاک بود

 

در میان سفره ها گر لقمه نانی داشتیم

 

نذری روز ظهور مهدی موعودمان

 

صبحها چله به چله عهد خوانی داشتیم

 

صبح جمعه پیشواز تکسوار فاطمه

 

زوی پشت بامها صوت اذانی داشتیم

 

گاه پاهی جمعه ها اهل زیارت می شدیم

 

گاه گاهی میل سجده جمکرانی داشتیم

 

پر نداریم و دل بپُر نداریم و...فقط

 

یادمان باشد که اینها را زمانی داشتیم


شریف نیا
|
1391/12/18 - 17:24
0
20
با سلام .. دو سایت رو معرفی میکنم تا بتونید آگهی های خودتون بصورت رایگان در آنها ثبت کنید : http://www.netdarj.com http://www.hamshahree.com من هم برای زمین ها در سایت های بسیاری آگهی دادم برای قیمت متری 3 تا 4 میلیون مسلماً آگهی از طریق روزنامه و بخصوص نیازمندی های همشهری تاثیر بیشتری خواهد داشت اما از طریق اینترنت هم بی تاثیر نخواهد بود. ثبت نام رایگان و سریع هست. امیدوارم دوستان کوتاهی نکنند و در روزهای آینده شاهد بالا رفتن عادلانه قیمت ها باشیم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/19 - 08:24
با سلام و احترام...از پيشنهادات شما سپاسگزارم. دوستان عزيز لطفا عنايت فرمائيد
شریف نیا
|
1391/12/18 - 17:27
0
22
آیا زمان قیمت گذاری زمین ها که قرار بود قبل از عید انجام بشه مشخص هست یا خیر ؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/19 - 08:27

بر اساس آخرين اخبار، دستورالعمل نسبتا مورد توافق تعاوني ها و تشكلها توسط آقاي افشار به وزارت راه ارسال شده و هم اكنون منتظر هستيم تا از تلفيق دستورالعمل استانداري تهران و اين دستورالعمل( كه البته به متن آن دسترسي كامل نداريم) دستورالعملي تهيه و قبل از عيد براي معاون اول ارسال شود. ما هم با بيت رهبري و مسئولين مذاكراتي داريم تا در قيمت گذاريها منافع مالكين محترم و حقوق حقه آنها رعايت شود.بايد بود و دي كه ايا اين تدبيرها تاثيري در سرنوشتها و تقديرات دارد يا خير. والله اعلم

امید پورمدحجی
|
1391/12/18 - 22:35
0
56
:))))) امروز یکی زنگ زد گفت در رابطه با آگهی تون تماس گرفتم. گفتم فروخته شد. چه حالی داد :))))) .من زده بودم 300متر زمین در مرادآباد 750 میلیون.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/19 - 08:29
با سلام و احترام...خيلي خوبه...اين جور كارها قاعدتا بي تاثير نيست...ممنون
رحیمی
|
1391/12/19 - 09:31
0
2
با سلام و احترام خدمت دکتر میرافضلی فقط خواستم بگم دکتر دستتون درد نکنه امیدوارم بتونیم از خجالت شما دربیاییم چون واقعا زحمت می کشین
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:05
با عرض سلام و احترام...از لطف شما سپاسگزارم
صادق جعفري
|
1391/12/19 - 09:56
0
16
آقاي دكتر لطفا كمي بيشتر دقت فرماييد. ما منتظر مساعدت رهبري هستيم براي حل مشكل زمينهاي مراداباد و سوهانك ولي ما مصداق انتقاد رهبر به غاصبين زمينهاي حريم نيستيم. آدم عاقل در فصل گرگ كشي قاطي گرگ ها نمي شود وگرنه به كسي كه زميني غصب كرده زمين معوض نمي دهند. درست؟ لذا صلاح نيست هر گفته رهبري را به خودمان ربط بدهيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:08
جناب جعفري عزيز...بنده مستقيما دولت را مقصر اين معطلي مي دانم و كاملا واضح است كه خود را مخاطب نمي دانيم.
رحيم عزيزي
|
1391/12/19 - 10:03
0
6
آقاي پورمدحجي كار درستي كرده. كدام انسان عاقل زمين مراداباد را كمتر از متري 3 ميليون تومان ميفروشد؟
سید صادق محمودی
|
1391/12/19 - 10:22
0
0
آقای دکتر سلام با تشکر از زحمات بی شائبه شما و همکارانتان بنده امروز شنبه 19/12/91 آگهی تبلیغاتی متری سه میلیون زدم تعاونی ما مربوط به ریست جمهوری است
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:14
با سلام و احترام...ممنون از لطف شما...قاعدتا كساني كه آگهي مي زنند مجبورند به تماسهاي تلفني زيادي پاسخ دهند و مخاطبين خود ار براي اين قيمت قانع كنند. اين قيمت ، حد نسبتا مطلوب قيمت است كه توسط مالكين پيگيري مي شود و بهترين پاسخ به سوال كنندگان اين است كه :...من زمينم را به اين قيمتت مي فروشم ...يا اينكه قيمت و.اقعي زمين من اين قدر است و من ازادمك زمينم را به قميت واقعي آن بفروشم و از اين جوابها ...اميدوارم موفق باشيد
پروانه غفاریان پاکنژاد
|
1391/12/19 - 11:44
0
1
سلام از اینکه برای قیمت زمینها بستر سازی میکنید عالی است اما هنوز یک هفته دولت برای جواب دادن تمام نشده قرار بود نهایتا تا دوشنبه به ما جواب قطعی را بدهند که یا معو ض در تهران یا به قیمت زمین ساخته سده در تهران مخصوصا در محل زمینهای ما متشکرم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:36
با سلام و احترام...متاسفانه ما به هيچ شكلي نمي توانيم دولت و افراد دست اندركار را مجبور كنيم سرعت كار را بيشتر كنند. ...چند روز پيش تلفني با اقاي شمعي از نمايندگان دفتر رهبري صحبت كردم و از طولاني شدن روند كار خيلي گلايه كردم...ايشان گفت قبول كنيد كه اين كار خيلي سخت  است و من هم فوري جواب دادم شما هم قبول كنيد  حل اين مشكل نبايد 5 سال طول بكشد...با اين جمله طعنه اي زدم به طولاني شدن روند كار...او گفت 5 سال نشده ...من هم گفتم از ارديبشهت سال 90 تا الان 2 سال شده و اگر نجنبيد 5 سال هم مي شود...ايشان هم گفت: انشاء الله نمي شود و مسئله خيلي زودتر از اينها حل مي شود...گفتم يكي از علل طولاني شدن پروسه اين است كه شما از نمايندگان تعاوني ها و تشكلها دعوت نمي كنيد..او گفت آقاي افشار از طرف وزارت جهاد كه اين مشكلات را درست كرده در جلسات هست..گفتم افشار نماينده تعاوني ها نيست و ايشان گفت شما بايد نظرات خود را از طريق ايشان به ما منتقل كنيد ..گفتم تاكنون همين كار را كرده ايم ولي اينها به معني اينكه كار شما اشتباه نيست نيست...شما براي حل مشكل از متدولو‍ژي درستي استفاده نمي كنيد..كارهاي شما شفاف نيست...هم چيز را مخفي مي كنيد...از نمايندگان واقعي دعوت نمي كنيد...عدالت را در نظر نمي گيريد و صدتا اشكال ديگر و اينگونه مي شود كه روند كار اينهمه كند مي شود...به هر حال اميدوارم فعاليتهاي شما خيلي زود به نتيجه برسد....از اينگونه مذاكرات بين ما هست ولي هنوز اين فشارها و تماسها منجر به تسريع جدي كه مطلوب ماست نشده...
غریبی
|
1391/12/19 - 14:24
0
1
باسلام ، آیا قرار است دوباره نامه ای از وزارت راه برای دفتر ریاست جمهوری فرستاده شود؟چون حدود 10 روز پیش دکتر وطن خواهی نظر خودشون رو طی نامه ای به معاون اول رییس جمهور فرستادند .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:39
با سلام و احترام...آن نامه حاوي وصوبات دو جلسه نخست شورايعالي معماري بوده و حاوي نكته مهمي نبود...بله قرار است از تلفيق دستورالعملها متن جديدي به معوان اول ارسال شود
امید پورمدحجی
|
1391/12/19 - 14:51
0
97
دیشب در سایت www.iranfile.ir آگهی دادم، صبح یک خانمی تماس گرفت از طرف سایت بود گفت زمینتون کجای مرادآباد هست.گفت اگه آدرس دقیق ندید نمیتونید در سایت ثبتش کنید. خلاصه از خودم یه چی در اوردم گفتم کوچه مدنی. بعدش اون خانم پرسید واقعا 300متر زمین رو در مرادآباد می خواهید 750 میلیون بفروشید؟ گفتم پول لازم هستم مجبورم زیر قیمت بدم بره. بعد از اینکه قطع کرد هم ناراحت بودم هم خوشحال. ناراحت بودم بخاطر اینکه در مرادآباد خودمان (بالای پونک ) زمین هایی هستند که متری 5-6 میلیون ارزش دارند آنوقت زمین ما چون بالای 1800 متر است دولت اینگونه با آن برخورد می کنند . مقام معظم رهبری از وضعیت ما کاملا آگاهند. پس چرا یک دستور نمی دهند قال قضیه کنده شه.
امید پورمدحجی
|
1391/12/19 - 15:00
0
20
دوستان این سایت هم خیلی قوی هست : www.dodota.com این هم لینک آگهی خودم http://dodota.com/realestate/%D9%85%D9%84%DA%A9/%D8%AE%D8%B1%D9%8A%D8%AF_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4/%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%86/%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86_%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF_14778/view/416864473927585888/
زندنیا
|
1391/12/19 - 15:54
0
29
سلام وخسته نباشید.امروز 300 متر در همشهری اگهی کردم.متری5م.خوب نتیجه داد از مالکین دیگر هم تقاضا دارم که این کار را بکنند تا انشا الاه به حق واقعیمان برسیم.بنده برای رسیدن به ارمانمان هر تلاشی را میکنم و هر نوع همکاری را دارم.با کمال تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:41
آفرين...خيلي خوب است...اميدوارم به نتيجه برسيم
حامد اسماعیلی
|
1391/12/19 - 21:32
0
90
با درودبه همه ی دوستان . جناب آقای میرافضلی ، امروز تلفن همراه من به واسطه ی آگهی درج شده در روزنامه همشهری ، بیش تر از همیشه زنگ خورد . الان که در حال نگارش این مطلب هستم ساعت 21 و همچنان کم و بیش تماس گرفته میشه . حتی خودم هم تصور این حجم تماس به ذهنم خطور نمی کرد . شکل و فرم سوالات بسیار متنوع و جالب بود . عده ای به شدت دچار بهت و تعجب شده بودند که در میان آنها عدهای از صاحبان کنونی زمین ها بودند . عده ای از چند و چون ماجرا با خبر نبودند و بودند کسانی که با دید تمسخر به قضیه نگاه می کردند . اما چیزی که در جواب من به همگی این دوستان مشترک بود ، دادن اطلاعات مفید در مورد وضعیت امروز زمین ها بود . اینکه هیچ مقام و دستگاهی نمی تواند منکر حق قانونی مالکان در تملک زمین ها باشد . ما به عنوان مالکین به حق زمین ها این حق را برای خود قائل هستیم که قیمت واقعی زمین هایمان را حتی با توجه به بدون جواز ساخت و ساز بودن ، به همگان اعلام کنیم ( با توجه به اینکه در صورت مشخص شدن وضعیت زمین ها ، قیمت آن بسیار بالاتر خواهد بود ) خواه خریداری باشد خواه نباشد . بودند کسانی که حتی کوچکترین خبری از اتفاقات رخ داده پیرامون زمینها نداشته و به قول یکی از دوستان سند را در گنجه گذاشته و به فراموشی سپرده بودند . پیشنهاد من به این دوستان دادن اگهی به روزنامه و پیگیری هرچه بیشتر سرنوشت زمین هایشان بود . در کل امید دارم که در روز های آتی و با افزایش تعداد آگهی ها و ایجاد جنب و جوش بیشتر در میان افکار عمومی ، افق تازه ای در برابر چشمانمان گشوده شده و راه رسیدن به مقصود کوتاه تر شود . سپاس ازتمامی زحمات و دلسوزیهای بی دریغ شما
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 10:35
با سلام و احترام...كاملا واضح است كه اين تحرك شما مالكين محترم بقيه مالكين خواب الود را بيدارتر از گذشته كرده و آنها را به صحنه مي كشد..لطفا همگي بسيج شويد و اگهي بدهيد و قميتها را بالا بكشيد.اين شعر را في البدهاهه از خودم در كردم:(نام شعر: اميد)
.اي غريقهاي چسبيده به تكه چوبهاي شكسته ...
از تكه هاي لباس اميد اندك خود بادباني از يقين بسازيد ...
بلند ترين جوبي كه داريد را دكل قايق خود كنيد..
اي ملاحان ..
همه زور خود را جمع كنيد و بادبانها را بالا بكشيد...در آن دور دستها جزيره اي پيداست...
اي غريقهاي چسبيده به تكه چوبهاي شكسته خود را به اين قايق برسانيد كه دست خدا با جماعت است..
اي خداي درياهاو خشكي ها !
نسيم خود را به اين بادبان كه با يقين و اميد و توكل به آيات تو برپا شده بوزان...
اندكي هم خورشيدت را بگو از پشت ابرهاي كلفت خارج شود تا جسم يخ زده مان كمي گرم شود...
اي پرندگان دريايي كه همواره حضورتان نويد بخش ساحل است...از ما دور نشويد...
اي پاروزنان ...
قوي باد بازوهايتان...
محكم تر و تند تر پارو بزنيد..
به زودي گرمي شنهاي ساحل، خستگي و كرختي  سالهاي غرق شدگي را از تن ما خارج خواهند كرد...
امید پورمدحجی
|
1391/12/19 - 22:05
0
18
از دوستان اگر کسی این شخص را می شناسد لطفا با ایشان تماس گرفته و راهنمایی اش کند. این آگهی را در سایت istgah.com پیدا کردم زمین مراد اباد پونک 150متر زمین دارای سند منگوله دار تعاونی جهاد واقع در مراد اباد پونک زیر قیمت منطقه 35 میلیون تومان ... م.کریمی، تهران، تلفن: 44466155 این هم لینکش http://www.istgah.com/search/?stext=%D8%B2%D9%85%D9%8A%D9%86+%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF+%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AF
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 09:38
احتمالا از آگهي هاي قديمي است
غلامحسین پیرحیاتی
|
1391/12/20 - 06:35
0
21
سلام دکتر جان خسته نباشید.دکتر به اخر سال رسیدیم 10 روزبیشتر نمونده لطفا فشار را بر روی مسعولین بیشتر کرده تا حداقل قیمت هارا مشخص کنند گرچه این اشغال ها به هدفشون رسیدند و کار را به سال بعدی انداختند مانند 20 سال گذشته.با تشکر از زحمات شما
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/20 - 10:43
با سلام و احترام..چشم.
عبدالله سليمي
|
1391/12/20 - 13:27
0
133
با سلام آقاي ركتر خوب نبود يه مصاحبه اي با آقاي افشار داشته باشيد تا بدانيم تا چه حد ايشان با خواسته هاي ما هماهنگ هستند؟ و اگر نيستند ايشان را توجيه كنيم و اگر اصرار داشتند ساز ديگري را بنوازند به نهادهاي مرتبط اعلام كنيم ايشان نماينده ما نيستند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/20 - 22:41
با سلام و احترام...فکر نمی کنم ایشان تن به مصاحبه با ما بدهند...روابط زیاد حسنه نبوده در قبل
صادق جعفري
|
1391/12/20 - 14:20
0
17
آقاي دكتر لطفا آدرس كامل و دقيق از زمينهاي مراداباد را مرحمت بفرماييد تا خريدار را ببرم زمين نشان دهم. متري 4 ميليون ميفروشم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1391/12/20 - 22:42
از پای زمینها بروید بالا تا برسید به میخهای قرمز رنگ روی کوه. از آنجا به بالا زمینهای ماست
هادیان
|
1391/12/20 - 22:56
0
110
امروز 20/12/1391 با قیمت4350000تومان برای هر متر در روزنامه همشهری آگهی گذاشتم ...شور وشوقی بیش از انتظار از سوی مالکین و بهت وحیرت از سوی دلالان و پیگیری زیاد از سوی سازندگان ساختمانی انجام پذیرفت.مالکین و دوستان براستی با پیگیری دلسوزانه و خردمندانه از سویمان به حقمان خواهیم رسید...اندکی جنب و جوش نیاز است درنگ نکنید...بیاید همدیگر را دوست داشته باشیم و به منافع یکدیگر بیندیشیم..ادامه سفارش آگهی از سویپتان فراموش نشود سپاس..
رحيم عزيزي
|
1391/12/21 - 08:44
0
48
در آستامه سال 18 اميدوار بوديم امسال از رهبر مجوز ساخت در زمينهاي خودمان را عيدي مي گيريم. ولي افسوس ايشان باز هم ما را نا اميد كردند.
عبدالله سليمي
|
1391/12/21 - 13:46
0
101
سلام آقاي دكتر خبري از آن "نزديكترين چهره به مقام معظم رهبري" نداريد؟ اميدوارم رهبر هم آدرس رياست جمهوري ندهد و مشكل ما را با حكم حكومتي حل كند. بالا غيرتآ 18 سال معطلي براي حل مشكل زمينهاي مراداباد و سوهانك در شاءن جمهوري اسلامي ايران نيست.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/21 - 14:42

با سلام و احترام...هنوز خير ..البته ما فقط به ايشان اكتفا نكرده ايم و تماس ما با مسئولين ديگر نيز ارتباط دارد...شما عزيزان هم موضوع انتشار آگهي را جديتر از گذشته بگيريد...باز هم از دوستان پشت پرده تقاضا مندم دست خود را براي ياري ما دراز كنند. ما نياز به افراد قدرتمند براي فشار اداري بر مسئولين پرونده داريم و اين را پنهان نمي كنيم بلكه اين سياست را كاملا شفاف ادامه مي دهيم

اسماعیل حاج امینی
|
1391/12/21 - 14:54
1
83
بسمه تعالی باسلام واحترام حضور دکتر افضلی من ازمالکین این زمینها هستم ولی بتازگی باسایت شما آشنا شده ام ولی درسایت شما هیچ گونه راهنمائی راجع به نحوه اعطای وکالت کاری به شرکت شمارا ندیدم لطفاً راهنمایی فرمایید. باتشکر از تمامی تلاشها و زحمات شما عزیزپزان
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/22 - 09:06
نحوه وكالت كاري
عزيزاني كه مايلند با اعطاي وكالت كاري به جمع مابپيوندند ميتوانند با در دست داشتن كپي واصل شناسنامه وكارت ملي وهمچنين اسناد مربوط به زمين خود اعم از سند منگوله دار ، بنچاق ، وكالت نامه و ... به دفتر شركت كاشانه واقع در ميدان انقلاب - خيابان كارگر جنوبي - ساختمان شهيد رحيمي مراجعه نمايند.براي تسهيل در كار قبل از مراجعه با دفتر شركت تما س بگيريد.

صادق جعفري
|
1391/12/21 - 16:07
0
41
راستش آگهي دادن براي تاثير گذاشتن روي قيمت را قبول دارم ولي خودم اين كار را نكردم. واقعا تصور اينكه كسي براي زمينهاي مراداباد متري 4 و 5 ميليون تومان بخرد برايم غير قابل تصور بود. اما از اينكه يكي از مالكين موفق به فروش شده خيلي خوشحال شدم. حال تصميم گرفتم خودم اين كار را انجام دهم.
غریبی
|
1391/12/21 - 22:10
0
197
باسلام و خسته نباشید به جناب آقای دکتر و بقیه دوستان زحمت کش ، با توجه به حکم دیوان عدالت اداری که شهرداری را موظف به تحویل زمینهایمان کرده و فقط حکم رهبری ماتع این قضیه شده من فکر می کنم که کار ما ربطی به سازمان زمین شهری یا ریاست جمهوری ندارد و فقط دفتر رهبر ی است که باید مشکل ما را حل کند و شاید حالا حالا مشکل مار احل نکنند . انشاءالله بعد از عید برویم سرزمینها و شروع به حصارکشی کنیم تا بالاخره صدای شهرداری اگر درآمد یا از ما به نرخ مسکونی بخرد یا زمین هم ارزشش را بدهد خودش هم برود جواب رهبری را بدهد . مشکل ما این است که مثل توپ فقط بازیچه دستشان شده ایم و این مشکلی است که باید خودشان بین خودشان حل کنند ، ما که سند رسمی داریم و بی قانونی هم نکرده ایم ، خودشان قانون وضع میکنند و خودشان تغییرش میدند پس خودشان هم مسئولیتش را بپذیرند و پیگیری کنند.
امید پورمدحجی
|
1391/12/22 - 01:06
0
205
با سلام جناب دکتر. خسته نباشید. این آگهی ها تا کی ادامه دارد؟ وزارت مسکن چه زمانی قرار است اقدام کند؟ مگر قرار نبود از شنبه نماینده گان تعاونی ها را تک تک دعوت کند و قیمت گذاری کند؟ چه شد؟ چرا به شکل دیگر عمل کردند؟ چرا خلاف قول خود عمل کردند؟ آن هم قولی که در برابر همگان دادند.جناب دکتر هر کس به نحوی صبرش تمام شده. شاید بعضی ها تاریخ نتیجه زیاد برایشان مهم نباشد. اما برای من و خانواده ام هر روزی که از نتیجه عقب می مانیم، اتفاقات نا خوشایند در پیش خود میبینیم. نگویید حکمت خداست به والله خدا حکمتش اقتضا نمی کند که بندگانش بدبخت باشند. این ظلم و ستم بندگان بر یکدیگر است که بدبختی می آفریند. این زمین ارثیه ی پدر بزرگوارم است که انشا الله روحش شاد باشد.اکنون ما فرزندان و مادرمان به نقطه حساسی در زندگی رسیده ایم. لطفا این حساسیت را درک کنید که دیگر توضیح جزئی ندهم. ما تصمیمان این بود قبل از سال 92 نتیجه بگیریم. اما الان نشستیم و نگاه می کنیم. درست است آگهی دادن خوب است اما کافی نیست. یه چاره ی جدید بیندیشیم.مقام معظم رهبری به خوبی می داند. بعید می دانم کسی از مسئولین جا مانده باشد. کاری که با یک حکم حکومتی حل می شود چرا باید اینگونه متوقف شود. چرا باید پیر مرد و جانباز بیایند و ساعت ها در تجمع شرکت کنند؟ جناب دکتر. دلیل عدم صدور حکم حکومتی از جانب رهبری را بیابید. این کلید ماست. نه وزارت مسکن و نه هیچ سازمان دیگری خود را به خاطر ما به دردسر نمی اندازد. مگر ما چه مکنیم؟ هر چند وقت حمع می شویم 4 تا شعار می دهیم آنها هم می آیند و 4تا قول می دهند تا ماه دیگر. اصلا کارشان را مختل نمی کنیم. آنها هم به این رویه راضی هستند. جناب دکتر خواهشا و عاجزا تقاضا دارم راه حل اساسی تدبیر کنید. من می دانم چیز هایی در ذهن دارید. پیاده کنید آنچه را که در ذهن دارید. 300 نفر پشت شما هستند. بخدا این وضع زندگی وخیم است.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/22 - 09:11
با سلام واحترام به جوان پرشوروباهوش جناب اميد عزيز.سوالاتي كه پرسيديد سوالات ما هم هست و من هم نگراني هاي شما را دارم. اميدوارم به همين زود يفرجي حاصل شود حسب اطلاع آنكه حقوق ما توسط وزارت جهاد به رسميت شناخته شده وهم اكنون در تلاش هستيم كه وزارت مسكن و رهبري را قانع كنيم. بايد صبركنيم هر چند برخي مشكلات با تحمل هم حل نمي شود وبايد تسليم تقديرات شد
هاشمی
|
1391/12/22 - 14:31
0
107
سلام اقای میرافظلی.در جوابی که به اقای پورمدحجی دادید و فرمودید که باید تسلیم تقدیرات شد. این را بدانید این پروژه اگر تا امروز به اینجا رسیده بخاطر اعضاییست که مداوما تجمع کرده اند وگرنه در این 20 سال کوچکترین روزنه ای برای این زمین ها نبوده و بقول معروف تا بچه گریه نکند مادر به او شیر نمیدهد.اگر ما بخواهیم به هوای تقدیر و سرنوشت بنشینیم مطمئن باشید که هیچوقت ما به حقمان نمیرسیم.تنها راهش تجمع مستمر در مقابل بیت رهبریست و قاطع بودن است.اینها قرار بود اواخر اسفند تکلیف ما را مشخص کنند.پس وقتی هنوز اهمیتی به ما نمیدهند باید این تجمع ها راپشت سر هم بگذاریم تا هرچه زودتر به نتیجه برسیم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/23 - 08:50
با سلام و احترام...فكر كنم سوء تفاهم شده...من يك سخن كلي به اميد جان عزيز گفتم...در خصوص پرونده خودمان ما هنوز در حال تلاش مستمر هستيم و اميدواريم به زودي نتيجه حاصل شود...اينكه حل چنين مشكلي نياز به اين همه تلاش و كوشش داشته باشد تقدير ماست و ما در مقابل ان تسليم هستيم
انتظاری
|
1391/12/22 - 18:40
0
0
پیشنهاد میگردد طی نامه ای از مقام معظم رهبری درخواست شود به عنوان عیدی به این سنگر سازان بی سنگر طی حکم حکومتی دستور واگذاری زمینهای خودمان را به ارگانهای ذیربط صادر فرمایند. اجرکم عندا...
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1391/12/23 - 08:53
در اين خصوص مكاتباتي شده است...فقط اشاره به عيدي نكرديم...
غلامحسین پیر حیاتی
|
1391/12/22 - 22:25
0
0
مثل روز روشن بود تا سال 93 خبری نیست امسال هم تمام.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون