جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 28 ارديبهشت 1392 - 9:30
افتان و خيزان رو به پيش
ظرف چند هفته اخير ، علاوه بر برگزاري چند تجمع در محل زمينها و همچنين يك تجمع در جلوي وزارت مسكن، مراجعات مكرر و جلسات متعددي بين نمايندگان تعاوني ها و تشكلها با مسئولين مختلف صورت گرفت كه در اين نوشتار به طور اختصار به آن اشاره مي كنم. آغاز جلسات در رياست جمهوري و شروع بحث در خصوص موضوع قيمت گذاري زمينها ، مهمترين خبر اين چند هفته اخير محسوب مي شود و البته بايد نگاهي داشته باشيم به حواشي سياسي اين روزها

حماسه سرايان

اين روزها تنور انتخابات رياست جمهوري و شوراها بسيار گرم و آتشين است. شيفتگان خدمت !!!! هر يك بر اسبي سوار شده و و با رو كردن عكس و فايل صوتي و فيلم از ديگران شلاقي در دست گرفته و بر صورت اسب خود و بر چهره رقبا مي زنند تا خود در نهايت پيروز شده و بر صندلي رياست نشسته و اسباب خدمت!!!! را ساز كنند... هر روز سخني از يك بداخلاقي در جايي شنيده مي شود و گاهي كسي در جايي شناعتها و زشتيهاي خود در حق مردمان كشورش را در قالب يك داستان حماسي!!!! بيان مي كند تا چند برگ راي براي خود جمع كند....اما بااين اوصاف همه داستان روزگار ما به اين تلخي نيست.....

در همين روزها در موسسه رازي مردي بي سر و صدا سر به خاك گذاشت كه زماني پيكر زخمناك خود را در زندانهاي عراق سپر شلاق شكنجه گران مي كرد تا از درد ديگران بكاهد و وقتي او به رحمت خدا رفت خيلي ها از آن بي اطلاع ماندند...(رجوع كنيد به مطلبي در باره آزاده قهرمان و جانباز گرانقدر آقاي يحيي پيكر در سايت سلام بر تو اي رازي تحت عنوان توئي كه نمي شناختمت )...جالب اينجاست كه مرحوم يحيي هيچگاه در دوران زندگي خود از اين قهرماني ها سخني نگفت...رحمت الله عليه ...واقعا چقدر فاصله است بين آن گمنامان و اين آشنايان...آدم مي ماند كه شرح زندگي آنها حماسه است يا آنچه شبه رجال سياسي در اين دوران در بوق مي كنند...آنها براي نجات هم كيشان خود، پيكر زخمناك خود را سپر بلا مي كنند و اينان با دشنه اي در كف، قربه الي الله، پيكر رقيب را خون آلود مي كنند...واقعا عجيب است..انگار آنها از سياره ديگري آمده اند و اينان از سياره اي ديگر... جالب اينجاست كه هر يك از اينان در هر سخن و هر منبر و مجلسي سنگ آنان را بر سينه مي زنند و خود را هم راه و هم نشين و ادامه دهنده راه آنان مي دانند ولي ...ميان ماه من تا ماه گردون ...تفاوت از زمين تا آسمان است

القصه در اين روزها، پرونده زمينها در زير دست و پاي اسب شيفتگان خدمت پاره پاره و به هر سو فكنده شده...احمدي نژاد جز همراهي با مشايي و دغدغه همراهي با  اين صحابي امام زمان!!!! هيچ خيالي ندارد و رحيمي نيز دل نگران از آينده اي شوم و دوران زندان و پس گردني كه در انتظار اوست اخبار را پيگيري مي كند ...وزير مسكن مهر هم هر روز به دنبال راست كردن اسبابي براي سنگ و قلاب كردن خلق الله و سرگرم كردن آنها به مسكن مهر و پروژه هاي خيالي است كه هيچ يك در سرنوشت مردمان اين كشور آنچنانكه در بوق مي كنند موثر نبوده...از قاليباف هم بايد سخن گفت كه در سوداي رياست بود و اينك دل شكسته از جفت پايي كه از دوستان ائتلاف سه نفره خورد و اينك بايد تا كمر جلوي جليلي كمر خم كند و نگران از اينكه آن سوتر هاشمي ، محكمتر و مصممتر از هميشه به سوي اينان مي آيد و عنقريب مثل يك بولدوزر از روي ايشان مي گذرد...بگذريم

در چند هفته اخير چندين تجمع در محل زمينها و همچنين يك تجمع در جلوي وزارت مسكن برگزار شد...در تجمعاتي كه بر روي زمينها صورت گرفت ، بخصوص تجمع در زمين مراد اباد ، مالكين محترم با پر كردن چاله هاي كنده شده توسط گوركنان، همه آرزوهاي خيال پردازان براي تصرف تدريجي اين زمين را به گور سپردند...در هر تجمعي كاركنان و كارمنداني از شهرداري حضور داشته و گزارشاتي را به اربابان خود دادند و از عزم و تصميم مردمان براي دفاع از حق خود سخن گفتند و اينك بايد مراقب باشيم تا از روي غفلت دستاوردهاي اين حركت پرشكوه و اين خيزش مردمي را از دست ندهيم.

تلاش براي تهيه نقشه ديژيتالي

با تلاش و پيگيري يكي از مالكين محترم كه در اين زمينه داراي تخصص و تجربه بود در صد بر آمديم تا يك سري نقشه  ديژيتالي  جديد از زمينها تهيه كنيم. اين نقشه ها مي توانست به ما در زمينه نشان گذاري دقيقتر زمينها و مجادله حقوقي با دانشگاه آزاد  ياري كند ولي متاسفانه علي رغم پيگيري زياد به دليل دستور دولت به اداره ثبت اسناد دال بر عدم همكاري با صاحبان زمينهاي حريم در تهيه اين نقشه ها، موفق به اين كار نشديم. البته كماكان در صدد بررسي دقيقتر كارشناسي و تهيه و تكميل اسناد قانوني مورد نياز در اين خصوص هستيم.

معرفي نمايندگان تعاوني ها و تشكلها

بر اساس توافق جلسه اخير با وزارت مسكن مهر، قرار شده تا چند نفر به عنوان نمايندگان تعاوني ها و تشكلها به اين ساختمان معرفي شوند...از شركت كاشانه آقاي مهندس قليچ خاني و بنده(و آقاي مهنس رحماني به عنوان علي البدل) ، از تعاوني هاي 25 گانه آقايان ساوالانيان ، محرمخاني، الله دادي و آقاي زياد بخش و از تعاوني زيتون خانم ولي زاده معرفي شدند. روز گذشته(28 ارديبهشت) اين افراد از سوي وزارت مسكن به رياست جمهوري معرفي شدند و اينك قرار است در جلسات آتي از ما (يا برخي از ما بنا به توافق )دعوت شود.

جلسات قيمت گذاري در رياست جمهوري

سه شنبه هفته قبل ، جلسه اي در رياست جمهوري به رياست آقاي رحيمي برگزار شد. بنا به انچه آقاي وطنخواهي نقل كرده  موضوع اصلي اين جلسه بحث و تبادل نظر در خصوص قيمت گذاري زمينها بوده ولي بحثها نيمه كار باقي مانده و قرار است مجددا ظرف چند روزه آينده جلسه ديگري تشكيل شود. اميدواريم در اين جلسه نمايندگاني از تعاوني ها نيز امكان حضور بيابند. قطعا حضور نمايندگاني از اعضا در اين جلسات ما را با جزئيات دقيقتر موضوع آشنا مي كند.

منبع خبر :
تعداد بازديد : 11300
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 128
حمید
|
1392/02/29 - 10:07
72
779
سلام جناب دکتر چقدر گفتم نقشه ثبتی زمینها را منتشر کنید گفته شد بیائید دفتر من نقشه می خواهم چه کار می خواستم منتشر شود همه ببینید زمینشان کجاست من می خواستم بعد از آن بگویم حالا زمینها را علامتگذاری کنید بعد اگر شد دیوار بعد هم تفکیک ... اما نقشه منتشر نشد الان هم که می گویید دیر شده. مگر نقشه گفته نشد که دفتر هست پس از روی آن بدهید دیجیتالی کنند دولت ربطی به قوه قضائیه ندارد شما اگر حکمی از دادگاه دارید ببرید و یا اینکه با وکیل مشورت کنید و با سند به ثبت بروید قانون می گوید که انها موظفند جواب بدهند به مالک . د.ولت مالک نیست. وکیل بگیرید وکیل وکیل و کارشناس بگیرید کارشناس کارشناس کار را هیاتی پیش نبرید علمی پیش ببرید. وکیل و کارشناس پول باید خرج کرد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/29 - 10:13
با سلام و احترام...جناب طرخوراني لطفا نام خانوادگي خود را بنويسيد...اخمهاي خود را هم باز كنيد...محل زمينها مشخص است...بحث بر سر دعواي حقوقي با دانشگاه ازاد است .ما مقداري اسناد الان داريم و قصدمان تكميل و افزايش آنها بود..در ضمن اينقدر از قانون سخن نگوئيد...در اين مملكت هيچ قانوني نيست...هميه چيز ول و ويلان است...يك ارگاني 50 تا كارگر افغاني اجير مي كند و در زمينهاي ما چادر مي زند و چند هزار چاله مي كند و سپس شهرداري و حريم و منابع طبيعي و  بقيه قسم حضرت عباس مي خورند كه اصلا روحشان هم خبر ندارد...دانشگاه آزاد بر روي زمينهاي ما دانشگاه مي سازد و وقتي اعتراض مي كنيم فقط اظهار تاسف مي كنند...مي گويند خط 1800 متر و سپس هر ارگاني كه زور اسلحه دارد يك قطعه زمين را فنس كشي مي كند و هر كاري مي خواد مي كند...كدام قانون 
شقایق اسماعیل پور(24 ساله)
|
1392/02/29 - 12:26
17
1
سلام خسته نباشید ( شماره سامانه پیام کوتاه رحیم مشایی، (30001244 ) می باشد. انتخاب به نقل از سایت مشایی دات کام خبر داد: از این پس هموطنان عزیز در داخل و خارج از کشور می توانند به وسیله ارسال پیامک به این شماره نظرات خود را به طور مسقیم و خارج از کاغذ بازیهای اداری در کمترین زمان ممکن با رییس دفتر رییس جمهور مطرح کنند .) این متنو از یه سایتی خوندمو گفتم بهتون اطلاع بدم که به نظرتون ایرادی نداره پیامک بزنیم؟ این شماره واقعا سامانه مشایی هستش؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:34
با سلام و احترام...خير اما توقع پاسخ نداشته باشيد
جعفر صادقي
|
1392/02/29 - 12:31
0
121
با سلام شما در اين گزارش فرموديد به دليل دستور دولت اداره ثبت اسناد با صاحبان زمينهاي حريم در تهيه اين نقشه ها همكاري نمي كند. اگر اين صحت دارد، جلسات رياست جمهوري و وعده وزارت راه و شهرسازي همه اش سركاري است. دوستان اگر تجمعي قرار است باشه، آن را بايد جلوي بيت رهبري برگزار كنيم و گزارش اين تجمع را در رسانه هاي داخلي و خارجي انتشار كنيم. در شرايط فعلي همين جواب ميدهد. و در كنار اين كار هر چه زودتر نقشه زمينها را تهيه كنيد تا با گچ ريزي محدوده آنها را مشخص كنيم. خدا يار و مددگار همه مالكين باشد. الهي آمين.
علیرضا مهتاب
|
1392/02/29 - 14:11
0
78
با سلام مجدد .جناب آقای دکتر برای ما میشود روشن کنید که آیا واقعا دانشگاه روی زمینهای ما ساخته است یا نه ؟ آیا بعضی از ماها یعنی در واقعیت فقط سند کاغذی داریم وزمینمان رفته جزء املاک دانشگاه یعنی ؟ اگر درست است شما که نقشه داشتید چرا بعنوان موکل اینهمه مالک کاری نکردید زمان ساخت آنها وجلویشان را نگرفتید مگر گفتید چاله کنده اند کسی نیامد ؟ ما دیگر به آخر خط رسیده اییم من بشخصه سر این زمینها روانم هم از دستم رفته دیگه.ملت عزیز چرا نمیایید چرا نمیخواید زمینتونو محصور ومشخص کنید حداقل بدانیم کی زمین داره کی نداره وباید بره سراغ دانشگاه .من نمیفهمم چرا انقد فقط بیخیالیم فقط حرف وحرف وحرف .این جلسات ودلداریها همش وقت کشی ومکره .تنها راه برای هزارمین بار اینه که جمع بشیم ویک گروه تشکیل بدیم ویه شرکت بیاریم برای نقشه برداری وبعد تفکیک وحصارکشی .حداقل اینجوری زیمنمونو ششصد هفتصد تومن میفروشیم میزاریم میریم .خدا نگذره از کسانی که مارو بجای مسیر درست به بیراهه میبرند .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:35
با سلام و احترام....نخستين كسي كه گفت دانشگاه به زمينها تجاوز كرده آقاي محرمخاني در سال 1386 بود...اين اتفاق قبل از ما بوده است
سجاد سالک
|
1392/02/29 - 14:43
0
160
دانشگاه آزاد در کدام منطقه اقدام به ساخت و ساز کرده؟سوهانک یا مراد آباد؟ ما ساکت نمی شینیم و دانشگاه رو هم تخریب می کنیم یا با مجوز دادگاه یا دیوان لاهه.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:35
مراداباد
احمد توکل
|
1392/02/29 - 14:48
0
11
دکتر شما جواب اینو به آقای طرخورانی ندادید مگر نقشه گفته نشد که دفتر هست پس از روی آن بدهید دیجیتالی کنند در ضمن ممکن است بفرمایید نقشه دیجیتالی چه به درد می خورد؟ ممنونم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:36
نقشه هاي دستي توسط  دو كارشناس رسمي دادگستري به صورت جداگانه در زمانهاي مختلف نهيه شده است.نقشه دي‍يتالي يك ور‍ن دقيقتر و جديدتر همان نقشه هاست
پورمدحجی
|
1392/02/29 - 17:51
0
31
با سلام. چقدر این پروسه ی انتخاب و معرفی نمایندگان تعاونی ها طولانی شد. اما بالاخره تمام شد. حال باید منتظر بمانیم تا آقایان از این نمایندگان دعوت کنند تا به جلسه بیایند. این جلسات خوب است و نتیجه بخش اما الله و اعلم که کی این نتیجه حاصل خواهد شد و آیا در این نتیجه تمام انصاف رعایت خواهد شد یا اینکه ما مجبوریم از سر و ته حق خود بزنیم. چرا نیمی از این تلاش و پیگیری ها را در بیت رهبری انجام ندهیم.خوبی پیگیری از دفتر رهبری این است که اگر حقمان داده شود تمام و کمال داده می شود. باز هم من اعتقاد به تجمع متوالی جلوی بیت رهبری را دارم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:37
با سلام و احترام...اصلا پيگيري در سطح رهبري قطع نشده  به طور مرتب ادامه دارد...ولي متاسفانه اثر بخش نبوده است
lمهدی فلاح
|
1392/02/29 - 17:52
1
23
با سلام و احترام - دکتر میر افضلی انشاا... همگی قدر شناس باشیم ضمن تشکر از زحمات کلیه عزیزان - درگذشت این عزیز را به شما و خانواده ایشان تسلیت عرض میکنم اینها به حق جزو شهدا میباشند اگر ایثار این انسانهای خوب نبود شاید این اعراب احمق قلب ما را هم درآورده و بدندان میگرفتند اینها از نسل هند جگر خوار هستند رشادت همه ایثار گران باعث شده است که آقایان با خیال راحت پست و مقام وقدرت بگیرند بعد بگویند خدمت به ملت برای ما افتخار است و با گذشت زمان معلوم شه که همه گفته هایشون دروغ است خدا را شکر که ما ایرانی هستیم بی رحمی در خون ما نیست ما جفای این آقایان را فقط به حساب خودشان میگذازیم افتخار ما اینست که ما شیعه علی هستیم - ایستادگی و حق خواهی وظیفه ماست حالا هر که میخواهد رییس جمهور باشد برای ما راهی جز گرفتن حق نمانده - عمر دولت دهم تمام شده ولی همه ادمها که عوض نمیشوند بالاخره از همین دستگاهها باید وزیر و معاون وزیر بعدی انتخاب بشه پس اونها هم باید خوب مارو بشناسند و بدونند که دیگه با وعده و وعید ما سر کار نرفته دو خسته نمیشیم و تا گرفتن حق پایداری و استقامت میکنیم در ضمن من بنوبه خودم تا حالا از پیگیری شرکت کاشانه رضایت دارم زیرا این سیستم اداری دیگه از جنازه هم اونورتره و معجزه ای نمیده به امید موفقیت و سلامتی همه شما و اعضا
هوشیار
|
1392/02/29 - 17:53
1
124
سلام من نفهمیدم چرا دوباره اسم مسکن مهر این دفعه به همراه وزارت اومده وسط اقایان محترم مسکن ویژه هم دوزار نمی ارزه ، وقتی اسم مهر رو می شنوم یاد صدقه سری و اینجور چیزا می افتم . جناب دکتر من شخصا هر بار برای کاری نشدنی به ثبت مراجعه کردم قبلش چند برگ ایران چک از بانک گرفتم که دست خالی بر نگردم لطفا شما هم به زبان شیوای زیر میزی با برادران ثبت وارد گفتگو بشید اونوقت شاید کار نشانه گذاری هم خودشون انجام دادن این نماینده تعاونی ها هم سمت وزارت وهر نفرستید چون خیلی ها دوست دارند در ارزوی ساخت زمینشون شبا بخوابن ولی پا توی مسکن مهر و ویژه و از این جور مزخرفا نزارن. با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:39
با سلام و احترام..علي رغم ميل قلبي با زبان شيواي زير ميزي هم مذاكراتي با برخي از دست اندر كاران مهم در عالي ترين سطوح داشته ايم...موفق نبوده است
رسول شکری
|
1392/02/29 - 22:33
0
37
با سلام خواستم بگم اگر در این تجمعات پای نهادهایی مثل در شهر باز بشه قطعا بهتر خواهد بود.در ضمن پیشنهاد دیگری هم دارم و اون این هست که به نوعی پای یک سری از دست فروشان رو به اون جا کشیده بشه به طور موقت و یک بازارچه به همین ترتیب برگزار بشه و در همون روز تجمعات در محل زمین ها برگزار بشه.من فکر می کنم بدین شکل جمعیت بسیار بیشتری تجمع پیدا کنند و در واقع همین کمبود جمعیت مشکل اصلی ما ذینفعان است. با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:40
با سلام و احترام..فعلا صدا وسيما وقتش پر است و فرصت رسيدگي به اين موضوعات را ندارد
مرادی
|
1392/02/29 - 23:18
0
65
سلام یکی از اعضا در مورد غصب شدن زمین های سوهانک در پست قبلی نوشته بودند.من در شهرستان زندگی می کنم و قادر به آمدن به تهران نیستم.لطفا اگر کسی عکس جدیدی از ساخت و سازهای سوهانک دارد در سایت بگذارد و این که آیا این موضوع حقیقت دارد؟ در ضمن من امروز آگهی زدم و بیشتر بنگاه ها تماس گرفتند و برای همه ی آنها در مورد فعالیت و اقدامات تعاونی و اعضا توضیح دادم و از پیشنهاد قیمت های ناعادلانه ی آنها گلایه کردم و بعضی از آنها متقاعد شدند که زمین ها در حال ترقی هستند.امیدوارم آگهی ها ادامه یابد و قیمت ها واقعی شوند. من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند/چه کسی می خواهد من و تو ما نشویم؟/خانه اش ویران باد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/30 - 09:42
با سلام و احترام...صرف زندگي در شهرستان توجيه خوبي نيست...شما هم بايد مثل بقيه در همه تجمعات شركت كنيد...هم اكنون نيز برخي از مالكين محترم زحمت مسافرتها را به دوش گرفته و مرتبا در تجمعات حضور دارند...منتظر نباشيد بقيه برخيزند و از حق شما دفاع كنند
majid mohammd biky
|
1392/02/30 - 00:43
0
65
با سلام و غرض خسته نباشید.وبا عرض تسلییت به خانواده ان عزیض از دست رفته انشااللاه خدا وند صبرعنایت بفرماییند... اقای دکتر اگر نیاز به نقشه دیجیتالی هست بگوعید با یک تجمع جلوی اداره ثبت ان را به دست می اوریم ما که تجمع کردن را یاد گرفته ایم
کسری صدر
|
1392/02/30 - 10:41
0
413
سلام ازمملکتی که دروغ و ریا وتزویر ورشوه خواری ودزدی وکلاهبرداری وهمه ی خصلت های این چنینی رادارا است چه تضمینی وجوددارد؟که مارا مالک زمین هایمان بدانند به قول ماهاتماگاندی وقتی ارزش هاعوض میشوند عوضی ها با ارزش میشوند فقط بیاییدهمراه شویم ومجال زندگی به این عوضی ها ندهیم
اکبری
|
1392/02/30 - 14:43
0
0
جناب میر افضلی با سلام و خسته نباشید آفرین بر پشتکار و پیگیری شما و همراهانتان.خواهش می کنم چنانچه از نماینده معرفی شده زمین های تلو به ویژه تعاونی ثبت اسناد خبری دارید ، اطلاع رسانی کنید. ممنون
علی وهابی
|
1392/02/30 - 16:12
0
95
با سلام، آقای دکتر روز جمعه حدودا 20 نفر در محل قبلی در تپه های مرادآباد جمع شدیم. من از جمع جدا شدم و تا بالای تپه بالاتر از محل تابلو رفتم. از جاده سمت دانشگاه آزاد تا روی تپه جاده کشیده اند و مقدار هم با بلدوزر صاف کرده اند. از رد بلدوزر و خاک های جاده به نظر می رسید که به تازگی این کار انجام شده است. سرکشی به زمین ها حد اقل هر جمعه ضرورت دارد. به امید موفقیت : وهابی
رجب علي رحيمي
|
1392/02/30 - 18:02
0
424
آيا ما ميخواهيم تا پنج سال ديگر از اين دايره كاذب گله گذاري، نامه نگاري و پيگيري تلفني خارج نشويم؟ خانه 100 متري كه 25 ميليون رهن ميكرديم الان شده 40 ميليون. تا كي ميتوانيم اين وضع را تحمل كنيم؟ ترا خدا يه فكري اساسي كنيد. حتما يكي از ما جلوي بيت رهبري خودش را آتش بزند تا به مشكل 18 ساله ما توجه شود؟ خدا لعنت كند باعث و باني اين ظلم را.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/31 - 09:11
شركت كاشانه و تعاوني هاي ديگر مجبورند در دايره قانوني حركت كنند و بي قانوني و رفتارهاي خلاف قانون مسئولين نيز در چند سال گذشته تعاول ما را بر هم نزده...البته اگر همه مالكين در تجمعات حضور داشتند و حضور صد در صد مردمي داشتيم قطعا وضعيت فرق مي كرد 
حمید مدنی
|
1392/02/31 - 00:45
0
552
سلام و خسته نباشید به خدا قسم دیگه صبر وحوصله گناه باید حق رو از ظالم گرفت به هر شکلی که میشود اگر قرار بود با قانونی حق خود را بگیریم الان در منزل خود بودیم شما که میبینید قانونی جواب نمیگیریم پس بیایید مثل خودشان با زور و اتحاد حقمان را بگیریم و دیگر انرژی و زمان را بیهوده خرج راه قانونی نکنیم ..بیایید در زمینها شروع به ساخت و ساز کنیم با نقشه که خود تهیه میکنیم زمینها را تقسیم کنیم .....دیگر بس است تا صد سال دیگه هم اینها ما را بازی خواهند داد
انتظاری
|
1392/02/31 - 01:25
1
205
سلام آیا واقعا از گرفتن زمین نا امید هستید که در جلسات قیمت گذاری شرکت میکنید ؟؟؟! من به کمتر از 10میلیارد ریال حاضر به چانه زنی نیستم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/02/31 - 09:13
با سلام و احترام...ما نااميد نيستيم و بر عكس با اميد زياد روند اداري پرونده خود را طي مي كنيم...اگر گزارشات سال گذشته را بخواانيد متوجه مي شويد كه الان چند قدم به حل مسئله نزديكتر شده ايم...همه اينها كه نوشتم به معني تائيد وضعيت موجود نيست...ما هم مثل شما خيلي عصباني و ناراحت هستيم ولي متاسفانه مسئولين دولتي فقط راه حلهاي خودشان را قبول دارند
ظاهری
|
1392/02/31 - 10:05
0
50
با سلام - باعث تاسف است که افرادی مثل محرم خانی و بعضی نمایندگان تعاونی ها که بعد از گذشت چند سال سر وکله شان پیدا شده و خود را نماینده مردمی می دانند که از آنها قطع امید کرده اند زمانی باید حضور داشتند که نبودند و بر علیه مردم و به نفع خودشان عمل می کردند هنوز هم جو سازی می کنند و فقط و فقط به منافع خود فکر می کنند از همکارانم در شرکت تهران کاشانه می خواهم به اتکای 3000 نفر عضو حضور داشته باشند ما آنها را به واسطه زحماتشان نمایندگان خود می دانیم و تنها کسانی که می توانند از حق مردم دفاع کنند فقط آنها هستند از اعضا تقاضا دارم نسبت به این مسئله مواضع خود را اعلام کنند و نگذارید باز هم افرادی وارد شوند که استحقاق ندارند اگر اینها می خواستند کاری بکنند 16 سال پیش انجام می دادند.
کمالی نژاد
|
1392/02/31 - 12:18
0
15
با سلام - از زحمات مسئولین شرکت کاشانه تشکر می کنم اگر طی این سالها تعاونی ها به اندازه شرکت کاشانه تلاش کرده بودند ما الان اینجا قرار نداشتیم متاسفم از اینکه افرادی مثل محرم خانی و امثالهم دوباره پا پیش گذاشته اند و فکر می کنند که مردم به اندازه کافی آنها را نمی شناسند آقای دکتر میرافضلی لطفا با اتکا به اعضای شرکت کاشانه به عنوان نماینده این مردم در جلسه شرکت کنید چرا که ما فقط شماها را می شناسیم اگر قرار بود تعاونی ها کار بکنند سال ها پیش این قضیه تمام شده بود الان هم باز به دنبال منافع خود هستند و بس از مردم کسانی که عضو شرکت کاشانه هستند تقاضا دارم هوشیارانه برخورد کنند.
امیر مسیبی
|
1392/02/31 - 14:22
0
230
با سلام امروز توی سایت باشگاه خبرنگاران خونم که مقداری از زمین های دارآباد که توی طرح تفضیلی باید فضای سبز می شد الان اجازه ساخت و ساز گرفتن اینا جزء زمینای تعاونی هستند؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/01 - 09:58
با سلام و احترام...در حال بررسي هستيم
پورمدحجی
|
1392/02/31 - 16:19
0
1003
در زمین های ما بلدزر اومده. دانشگاه ساخته شده آنوقت ما با کمال آرامش و احترام تجمع می کنیم نامه مینویسیم و ... جای بسی خنده است. به والله اگر این اتفاق در اروپا و امریکا می افتاد مردم آن دانشگاه را به آتش می کشیدند حتی اگر دولت و قانون پیگیر کارشان نبود. حق در تمام دنیا حق است. پس نباید بگوییم ای بابا اینجا ایرانه!!!!!! وقتی به تجمع می رویم و بعضی ها شعار نمی دهند و ما داد و فغان می کنیم که چرا شعار نمی دهید، نتیجه اش این می شود. اینان از صدای ما می ترسند. به والله می ترسند. نگاه کنید. چطور از حق ما سوء استفاده می کنند؟ این ضعف از ماست وگرنه ظلم همواره با بشر بوده و هست تا انقلاب امام عصر (ع). اگر می خواهیم حقمان را بگیریم ابتدا باید خود را بسازیم. وگرنه شرکت کاشانه فقط یک واسطه است. 1-تجمعات باید کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده باشند.2- تراکت هایی جهت رعایت قوانین در تجمعات باید چاپ و به دست مردمی که در تجمع شرکت می کنند داده شود.3- اینقدر در تجمعات به دنبال جناب دکتر نباشیم. هدف دکتر نیست. هدف گرفتن حق است.4- انتظار نداشته باشیم همه چیز از جانب دکتر تنظیم شود. هر کس باید بتواند برای خود یک جناب دکتر باشد تا اتحادمان و در نتیجه احیای حقمان عملی شود.5-در روز گچ ریزی تمام افرادی که به این سایت می آیند در زمین ها حاضر شوند.6- بهتر است بر سر زمین ها بعد از گچ ریزی نماز جماعت خوانده شود. این کار پیامد های زیادی را در بر دارد و خیلی مسائل را برای مسئولین نمایان می کند. چون زمینی که گروهی معترض در آن نماز بخوانند پیام ها را می رساند و آنان که باید این پیام ها را بفهمند ، می فهمند.چند دعا می کنم آمین می گوییم باشد که مورد قبول خداوند قهار قرار گیرد. خدایا ظالم را سرکوب و ظلم را ریشه کن و مظلوم را سر بلند کن. حق را به حق دار برسان و بر روحیه ی حق طلبی ما بیفزای. ما را در برابر ظلم سر به زیر مکن.آنان که در این ظلم بزرگ نقش دارند را به اشد مجازاتت برسان. به حق آبروی انبیاءت کاربری زمین هایمان را به بهترین کاربری تغییر بده . آمین یا رب العالمین
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/01 - 10:02
احسنت بر اين همه شور و حماسه...آفرين...تو اميد ما هستي اي جوان...در خصوص دعاهايي كه كردي هم مي گويم:... آمین یا رب العالمین   ..در اين خصوص كه همه مالكين محترم بايد با همه توان در صحنه باشند و امور به يك نفر متكي نباشد هم كاملا موافقم ...در ضمن اين دعا كه :...به حق آبروی انبیاءت کاربری زمین هایمان را به بهترین کاربری تغییر بده...خيلي جالب و مبتكرانه بود...هر چه جستجو كردم براي تغيير كاربري در مفاتيح هيچ دعايي پيدا نكردم...فكر كنم دعاي ماثور همين دعا باشد!!!
احمد رحیمی
|
1392/03/01 - 13:54
1
582
سلام بردکتربزرگوار: خوبی-چرا تجمع نمی گذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یک خبر خوش یا ناخوش: روزنامه همشهری مورخ 31/2/92روزسه شنبه به نقل ازمدیرکل حریم تهران اعلام کرده صاحبان زمینهای حریم بیایند ومجوزتفریحی وورزشی ووفرهنگی بگیرن.دکتر زود باش تا گرمه نون بچسبون.بیا با همین مطلب ایشان حق خودرا بگیریم.این مطلب را خودم درروزنامه خوندم ونقل قول نیست.
کریمی
|
1392/03/01 - 14:17
0
104
ضمن سلام وعرض خدا قوت , با نظر آقای ظاهری در مورد عدم حضور افرادی که سوابق محافظه کارانه و موقعیت طلبانه داشته و مصلحت خود را اولویت میدانند , کاملا موافق و دقت در اجرای آن را ضروری میدانم
مرتضی جعفری
|
1392/03/01 - 17:18
0
131
سلام خسته نباشید خدا قوت از نظر بنده ا ینکه یک چند نفری مثل شما در پیشانی این حرکت قرار گرفته اند و زحمات را به دوش میکشند بسی جای سپاس دارد اما در زمینه های مختلف وقتی راهکاری به نظرتان میرسد در همین سایت در خواست دهید تا اگر کاری از دست کسی بر میاید بکمک شما بزرگواران بیاید چراکه استنباط میشود در بین این همه عزیزی که در جرگه زمینداران هستند تخصصهای فراوان و مفیدی وجود دارد که باید از همه این تخصصها برای پیشرفت استفاده کرد سپاسگزارم
کمال الدین صادقی
|
1392/03/01 - 18:21
4
101
باسلام وعرض ادب خدمت دکتر وهمه بینندگان سایت کاشانه بدین وسیله از امید عزیز وتلاش سبزشماتشکر می نمایم بانظرات اوموافم ودعاهیش را امین می گویم .اکنون که کاندیداهها تعین شده اند برای ارتباط باانها در فکر لابی باشیم شاید گره از کارمان گشوده شود.چه کنیم در عصر ارتباطات هستیم!!!!!!!!خداوند به لطف رحمت خود کشور عزیزمان از ظلم وستم برهاند.مرحمت فرموده اقدام بعدی اطلاع رسانی کنید.
کریملو
|
1392/03/02 - 18:57
0
3320
دکتر واقعا امیدی هست اگه هست شما پیش بینی میکنید تا کی درست شه
noorbaksh shams
|
1392/03/03 - 22:24
0
12
باسلام وعرض ادب محضر شما عزیزان(دکتر میرافضلی و...) درصورت امکان و داشتن مقتصات جغرافیایی زمین را درسایت قرار دهید. همانگونه که استحضار دارید، با داشتن مقتصات و دستگاه جی پی اس از موقعیت زمین و درصورت تغییرات که از طرف افراد و یا سازمان های ....... صورت می گیرد زودتر باخبر می شویم . درطول هفته ذینفعان به زمین سر می زنند و اوضاع را بررسی و گزارش می کنند. باتشکر و آرزوی توفیق الهی
شقایق اسماعیل پور(24 ساله)
|
1392/03/04 - 00:31
0
0
سلام خسته نباشید کامنت اقای رحیمی چشممو گرفته!!صحت داره؟تو نت سرچ کردم یه چیزایی خوندم اما اینجوری که اقای رحیمی فرمودند نه!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 08:58
با عرض سلام و احترام...منظورتون كدوم نظره؟
انتظاری
|
1392/03/04 - 02:21
0
78
جناب کریملو با سلام برای رسیدن به تمام آرزوهای انسان راهها باز است این به خود فرد بستگی دارد که چقدر پشتکار و توان یافتن راه درست به آرزو و آما لش دارد . جناب این زمین ماست و پول دادیم و از دولت قانونی بصورت قانونی خریدیم و سند داریم زمین را با ضرر زیانش بزودی خواهیم گرفت تاقله فتح یک ایستگاه مانده ، پیش به سوی فتح قله فقط راه درست زمان درست وتوشه کافی ما رابه قله میرساند.
سید جوآد آفضلی
|
1392/03/04 - 10:16
0
24
سلآم ودرود بر جنآب میر آفضلی و سآیر عزیزآن شرکت کآشآنه وهمه مآلکآن محترم. ولآدت آقآ آمیرآلمومنین علی (ع) رآ به همه دوستآن عزیز تهنیت عرض می کنم.دوستآن مآ در طی آین یکسآل گذشته شآهد حرکت روبه جلو بآ سرعت بیشتری نسبت به سآلیآن قبل بودیم وآین خود نشآنه خوبی آست که مصمم تر آز قبل در کنآر یکدیگر در جهت آحقآق حق خود طی مسیر کنیم وآز عنوآن کردن صحبتهآی نآآمید کننده پرهیز کنیم .بآ یک خرد جمعی دست در دست هم و بآ پشتیبآنی آز نمآیندگآن خود تآ پآیآن و کسب حق آز دست رفته مآن چون کوه آیستآده آیم.آز جنآب دکتر میر آفضلی و سآیر همکآرآنشآن هم تقآضآ دآریم محکمتر آز قبل به کآر خود آدآمه دهند وبدآنند که مآ قدردآن زحمآتتآن هستیم ودر همه مسیر در کنآرتآن خوآهیم بود.دست مریزآد. یآ حق
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 09:00
با سلام و احترام...چشم...ممنون از لطف شما
ایران
|
1392/03/04 - 10:20
0
184
با سلام خدمت شما اقای میر افضلی 30 اردیبهشت 92 جارپرس: توجه به حریم شهر تهران و ایجاد فضای مطبوع برای گذران اوقات فراغت شهروندان نیازهای روحی و روانی آنها را تامین می کند. به گزارش پایگاه خبری جارپرس از روابط عمومي شهرداري منطقه يک تهران، دکتر سيد صباح الدين متقي مدير کل حريم شهرداری تهران در جلسات دوره ای از مناطق با حضور در شهرداری منطقه یک با بيان مطلب فوق اظهار داشت: زندگی در کلان شهر تهران با توجه به دغدغه های زندگی روز مره نیازمند فضاهایی است که روح و روان انسان ها را نشاط بخشد برهمین اساس توجه به حریم به عنوان یک فرصت می تواند فضای مطبوعی را برای شهروندان ایجاد کند که اگر به آن توجه نشود به تهدید تبدیل خواهد شد. وی هدف از ساماندهی حریم را اجرای سیاست های راهبردی شهردار تهران در راستای برنامه ریزی اوقات فراغت برای هر خانواده دانست به طوری که بتوانند با حداقل هزینه و ساخت در پیرانشهر تهران فضایی را تامین کند که به ارتقاء بهداشت روانی کمک کند. دکتر متقی تعیین چارت سازمانی حریم را از اقدامات دیگر دانست و گفت: مناطق دارای حریم باید نحوه اداره حریم را به صورت سازمانی پیشنهاد دهند تا نیروهای مورد نظر به صورت ستادی در نواحی یا به صورت ناحیه حریم فعالیت کنند. مهندس محمد تقی میر شکاریان معاون فنی اداره کل حریم شهرداری تهران نیز فضاهای باز شهر تهران را حریم عنوان کرد و گفت: منطقه یک به عنوان یکی از قطب های گردشگری شهر تهران در کنار آثار فرهنگی و تاریخی جایگاه ویژه و ارزشمندی را از لحاظ جذب گردشگر دارد و فضاهای باز شهر تهران همان حریم است و باید از آن محافظت شود که جلوگیری از ساخت و ساز گام اول است ولی باید حریم به سمتی مشخص که قابل استفاده باشد هدایت شود. وی تصریح کرد: مناطق می توانند با همکاری مالکین زمین های واقع در محدوده حریم ، در بحث طرح های گردشگری ، ورزشی ، فضای باز در قالب طرح تفریحی ، ورزشی بدون ساخت و ساز ساختمانی با شهرداری مشارکت کنند. مهندس سید حامد بنی رضی مطلق معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک نیز تصریح کرد: محدوده حریم شهرداری منطقه یک در 204 کیلومتر مربع 7 ناحیه از 10 ناحیه منطقه را در بر می گیرد و با سیاست ایجاد حریم سبز در ارتفاعات جنوبی البرز پروژه های عظیمی را در قالب ایجاد فضای سبز گردشگری، پیاده راه کوهستانی و همچنین تبدیل بستر رود دره ها به پارک عمومی فضای سبز اجرا و آماده بهره برداری نموده است که سایر پروژه ها نیز در حال عملیات عمرانی است.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 09:03
با سلام واحترام...پيگيري مي كنيم و اطلاع مي دهيم...البته قبلا صريحا تبديل اين زمينها را به فضاي توريستي رد مي كردند و...شايد موضعگيري جديدي باشد
صادق جعفري
|
1392/03/04 - 11:30
0
133
خبري كه آقاي احمد رحيمي داده از قول مدیرکل حریم تهران كه در روزنامه همشهري اعلام کرده صاحبان زمینهای حریم بیایند و مجوز تفریحی و ورزشی و وفرهنگی بگیرند اتفاق فوق العاده است چون زمينها ارزش تجاري پيدا مي كنند. به عبارت ديگر ارزش زمينها بالاتر از نرخ زمينهاي مسكوني ميرود. آقاي دكتر لطفا از دفتر سيد صباح الدين متقي استعلام فرماييد كه واقعآ ايشان تغيير موضع داده اند. با توجه به معطلي 18 ساله، اين مجوز را بايد رايگان گرفت. ولي از همه مهمتر بايد مطمئن باشيم كه از ترفند انتخاباتي يا كلكي در كار نباشد. مار گزيده از ريسمان سياه و سفيد هم مي ترسد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 09:03
چشم ...پيگيري مي كنيم...متاسفانه اداره كل حريم هم تغيير مكان داده و شماره هاي قبلي پاسخگو نيستند
س.وزیری
|
1392/03/04 - 14:46
0
302
می خواستم ازتون درمورد خبری که اقای مسیبی در قسمت نظرات فرمودند سوال بپرسم. آیا این زمین ها همان زمین های تعاونی هستند؟ آیا بالای 1800 متر هستند؟ متن کامل قانون را میتوانید از لینک زیر مطالعه کنید. rc.majlis.ir/fa/law/show/844066
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 09:29
با سلام و احترام..الان چند نفر از دوستان در حال كار بر روي خبر هستند...نماينده محترم داراباد اگر خبري دارند بفرمايند...البته مثل اينكه شهرداري مطنقه اين خبر را تائيد كرده ...اگر درست باشد شايد گره كل زمينها باز شود
اداره کل حریم شهرداری تهران
|
1392/03/05 - 09:31
0
18
http://shahrsazi.tehran.ir/Default.aspx?tabid=240
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/05 - 09:55
اين ادرس قديميشه
ABEDI
|
1392/03/05 - 11:49
0
25
شماره جدید اداره کل حریم 88846000 این شماره را از شماره 55611112 گرفتم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/06 - 12:29
ممنون. تماس گرفتم و در خصوص نظرات اخير ايشان سوال كردم. گفتند بررسي مي كنيم و به صورت رسمي تر  اعلام موضع مي كنيم. منتظر تماس ايشان هستم
شقایق اسماعیل پور(24 ساله)
|
1392/03/05 - 12:45
0
3
سلام مجدد منظورم همون کامنت اقای رحیمی در مورد مجوز تفریحی فرهنگی از قول مدیر کل حریم هستش امیدوارم که هر چه زودتر مشکلاتمون حل بشه و دیگه سال بعد نیام اینجا به اسم 25 ساله کامنت بذارم !!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/06 - 12:30
با عرض سلام. ممنون. تماس گرفتم و در خصوص نظرات اخير ايشان سوال كردم. گفتند بررسي مي كنيم و به صورت رسمي تر  اعلام موضع مي كنيم. منتظر تماس ايشان هستم
م رحيمي
|
1392/03/05 - 13:05
0
6
سلام آقاي دكتر، اگر اين خبر صحت داشته باشد، آيا اين يعني همان زمينهاي ما را به ما ميدهند براي فعاليتهاي توريستي و تفريحي؟ ثانيآ زمينهاي مراداباد و سوهانك در كرام مناطق شهرداري قرار گرفته اند؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/06 - 12:21
با سلام و احترام...بله..منطقه 1 و 5
قربانعلی کوهستانی
|
1392/03/05 - 17:55
1
168
با عرض سلام و احترام جناب دکتر میر افضلی (در خصوص قیمت گذاری زمینها) ما هم امیدواریم در جلسه ای که در ریاست جمهوری تشکیل میشود نمایندگانی از تعاونیها حضور داشته باشند این نمایندگان بایددر نظر داشته باشند که قیمت شاخص یک متر اپارتمان در تهران منطقه زعفرانیه بیست و هفت میلیون تومان است یعنی یک اپاتمان دویست متری پنج میلیاردوچهارصد میلیون تومان است بنابراین نمایندگان تعاونیها حق دارند در جلسه ای که تشکیل میشود قیمت شاخص یک متر اپارتمان در تهران را اعلام و بر اساس این شاخص قیمت گذاری بر روی زمینها انجام شود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/06 - 12:30
با سلام  و احترام...چشم...حتما
محمد رضا محمد كريمي
|
1392/03/06 - 09:14
0
433
با سلام، تغيير موضع شهرداري كه توسط مدیرکل حریم تهران اعلام شد در خصوص دادن مجوز تفریحی و ورزشی و فرهنگی به زمينهاي مراداباد و سوهانك به احتمال قوي از دو حالت خارج نيست: اين تصميم را از قبل داشتند ولي پس از تجمع مالكين روبروي شهرداري و پر كردن چاله ها متوجه شدند كه با حضور مالكين زمينها ديگر شهرداري نمي تواند اين زمينها را به دست بياورد. و يا به خاطر جلب رضايت مردم و جمع كردن راي براي آقاي قاليباف دست به اين كار زدند چون اگر ايشان موفق نشوند مديران ايشان نه در رياست جمهوري پست دارند و نه در شهرداري. در هر صورت اين به نفع ما است كه قبل از سرد شدن تنور انتخابات مجوز تغيير كاربري را از شهرداري بگيريم. حالا هر كه بخواهد زمينهاي خود را زنده كند بايد در اين راستا به كمك آقاي دكتر بشتابد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/06 - 12:32
ما قبلا با متقي مكاتبه داشتيم و در سايت هم نامه ايشان منتشر شد كه با تبديل وضعيت زمينها به توريستي تفريحي مخالف بودند...در خصوص اعلام نظر جديد و تغيير موضع بايد احتمالات مد نظر شما را هم مد نظر قرار داد. علي ايحال  تماس گرفتم و در خصوص نظرات اخير ايشان سوال كردم. گفتند بررسي مي كنيم و به صورت رسمي تر  اعلام موضع مي كنيم. منتظر تماس ايشان هستم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/03/06 - 14:07
0
5
خیلی ممنونم از زحماتتون مرسی
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/07 - 08:26
خواهش مي كنم
مرتضی جعفری
|
1392/03/06 - 15:13
1
87
با تقدیم سلام و احترام آقای دکتر ما سرا پا در خدمتیم هر زمانی که فکر میکنید نیاز به حضور یا هرکاری که از دستمان بر بیاید دستور بفرمایید آماده ایم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/07 - 08:27
با سلام و احترام..شما لطف داريد...ممنون
کسری صدر
|
1392/03/06 - 18:44
30
160
با سلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر عزیز خواهشمندیمقضیه را پیگیری کنید احتمالا به نتیجه برسیم چون قالیباف به رای ما احتیاج دارد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/07 - 08:28
با سلام و احترام...قبلا هم در اين سايت در خصوص تماسهايي كه مستقيما و يا غير مستقيم از طريق اعضاي ستاد انتخاباتي با نامبرده گرفته شده توضيحاتي داده ام...
پورمدحجی
|
1392/03/06 - 23:54
0
266
جناب دکتر مختصری در مورد مجوز تفریحی توریستی و فوائد آن بگویید و اینکه اگر این مجوز صادر شود ما زمینمان را به چه کسانی باید بفروشیم و اینکه خریداران با زمین ما چه می کنند و چه سودی برای آنان خواهد داشت. ممنون
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/07 - 08:30
قاعدتا اگر مجوز توريستي تفريحي و گردشگري صادر شود مالك زمين مي تواند اقدام به ساخت هتل و  اماكن تفريحي و يا شهربازي، ديسني لند و ... بزند و بخش مهمي از كاربري زمين به كاربري تجاري تبديل مي شود كه قطعا داراي ارزش افزوده زيادي است
بهاري
|
1392/03/07 - 10:23
0
147
با سلام و خسته نباشيد خدمت تمامي عزيزان خواهشمندم در مورد جلسه نماينده ها در رياست جمهوري كه قرار بود در روزهاي گذشته انجام شود توضيح دهيد و خواهش ديگر اينكه موضوع قيمت گذاري با رياست جمهوري و همينطور قضيه حريم شهرداري را اگر نتوانيم طي دو هفته اتي به جايي برسانيم بعد از ان سخت خواهد شد لذا خواهشمندم تدبير عاقلانه را بينديشيم و عمل كنيم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/08 - 11:51

با سلام و احترام...در خصوص  جلسه در رياست جمهوري متاسفانه با وقت كشي شديد مسئولين روبرو هستيم...البته در همين گير و دار دو جلسه برگزار شده ولي كار تمام نشده است. ما مرتبا با مسئولين در تماس هستيم.به عنوان مثال همين هفته آقاي رحماني ملاقاتهاي مفصلي با اآقاي اسلامي تبار، خانم شانجاني و پربند و دكتر وطن خواهي داشته است. از سوي ديگر ملاقاتهايي با معاون پارلماني وزارت جهاد آقاي بشير نژاد ، نماينده ورامين آقاي دكتر نقوي و دكتر آقايي رئيس كميسيون مسكن نيز ملاقاتهايي داشته اند...از درون دفتر رهبري نيز با افرادي ملاقات داشته ايم...

کریملو
|
1392/03/07 - 11:38
0
0
ضمن سلام وتشکر فراوان از زحمات شما دکتر عزیز ودیگر عزیزان که شما را یاری میکنند سوالی برای من پیش امده مگر پیشنهادی شده که شما در مورد مجوز توریستی وامثال ان صحبت میکنید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/08 - 11:55
با سلام و احترام...فقط يك صحبت توسط آقاي متقي بوده...خير ..پيشنهادي نشده
حجت احمذی
|
1392/03/07 - 11:57
0
2
سلام مدتی است که ازاقای قنبری خبری ندلریم دلمون برای کامنت های زیبا شون تنگ شده
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/08 - 11:56
با سلام و احترام...بله..در سفر كربلا هستند
حسن اکبری
|
1392/03/07 - 13:51
0
324
باسلام خدمت آقای دکتر وتمامی اعضا بنظر بنده بجای این تصورات واهی باید مرد عمل ومنطق باشیم خودمان باید حقمان رابگیریم (حق گرفتنیست فرمایش مولا علی) با اضحار نظر یک مسئول سریع توهم میلیادر شدن به ضهنمان خطور نکند باید تا پایان خط دوید ممنونم از زحمات همه
حشمت ا...رضایی آذین
|
1392/03/07 - 18:41
1
0
سلام دکتر ضمن تشکر از زحمات جنابعالی وهمرزمان عزیز جلسه بعدی قیمت گذاری کی میباشد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/08 - 12:02
 با سلام و احترام..قاعدتا هر هفته يك جلسه بايد تشكيل شود...وزارت مسكني ها مي گويند دولت وقت كافي نمي گذارد و نمايندگان رهبري هم سفت و محكم مشكلات را حل نمي كنند و در كار جدي نيستند و كسي نيست  كه به اصطلاح كار را ببرد
هوشیار
|
1392/03/07 - 20:49
0
203
با سلام دوستان این شایعاتی که در مورد زمینها هست امیدوارم درست باشه ولی نه آقای قالیباف و نه حتی رئیس جمهور حق تصمیم گیری در مورد زمینها رو نداره پس اگر هم اقای قالیباف رای هم بخواد فقط میتونه شایعه ایجاد کنه چرا که اگر هر کدام ما جای ایشان بودیم حداقل چند ماه قبل به این فکر می افتادیم در ضمن تا اونجا که من میدونم به فرض که زمینها یک همچین مجوزی هم بگیره شهرداری کلی حق مرغوبیت از مالکین می گیره خیلی نمیشه به تصمیماتی که این روزا میگیرن دل خوش کرد چون می خوان ادما رو از چاله به چاه بندازن
محمد حسن زرابادی
|
1392/03/08 - 01:02
0
2
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر میر افضلی و دوستان .اولا خدا هیچکس رو اسیر ادم نامرد نکنه . بنده متاسفانه درگیر مسیله پیچیده ای هستم .به همین دلیل حضورم در سایت کمرنگ شده .از این بابت عذر خواهی میکنم .ولی امیدوارم خدای تبارک و تعالی زحمات بزرگوارران را بدون نتیجه نگذارد . و اگر تجمعی باشد به حتم خود را باز خواهم رساند .با تشکر از سروران.
شهره جلودار
|
1392/03/08 - 10:19
285
3
حفظ حريم پايتخت تهران در دوره‌هاي گذشته مديريت شهري همواره مورد هجوم زمين‌خواران مخصوصا در مناطق شمالي بوده است. گسترش بي‌رويه و غيرقانوني پايتخت روز به روز بحران‌هاي جديدي براي اين ابرشهر ايجاد مي‌كرد كه دود آن به چشم پايتخت‌نشينان مي‌رفت. يكي از اقدامات قاليباف در اين دوره كه مورد تأييد رهبري هم قرار گرفت همين حفظ و صيانت از حريم پايتخت و كوتاه كردن دست زمين‌خواران از حريم تهران بود. جناب دکتر این متن در پایگاه اینترنتی قالیباف در قسمت کارنامه ما ثبت شده است . بالاخره ما باید روی حرف چه کسی حساب باز کنیم
رضا زمانی
|
1392/03/08 - 11:28
1
245
سلام اقای دکتر فرصتی باقی نمونده تلاش بیشتری لازم است در صورت امکان یک تجمع دیگر
شاهي
|
1392/03/08 - 12:00
69
706
با سلام شما فكر مي كنيد با اين همه چشم ناپاك كه گرد اين زمينها مي چرخد .مي گذارند ما حقمان را بگيريم. حالا آقايان دنبال جمع كردن راي هستند . فكر كنم تا تعيين رئيس جمهور جديد مثل بچه آدم بشينيم سر جايمان تا بعد.......خدا بزرگه .من قبلا به شما عرض كرده بودم كه در اين باغ ملوكانه همان طور كه مرغ عشق مي خواند .كلاغ هم غار غار مي كند. اصلا امكان ندارد تا آقازاده ها، خانم زاده ها، عمه زاده ها، عمو زاده ها، دائي زاده ها، دوست زاده ها، تا تمام اين زاده ها باشند حق ما حق شود .
مرتضی جعفری
|
1392/03/08 - 12:40
23
0
http://www.ghalibaf.ir/Activities.aspx حفظ حريم پايتخت تهران در دوره‌هاي گذشته مديريت شهري همواره مورد هجوم زمين‌خواران مخصوصا در مناطق شمالي بوده است. گسترش بي‌رويه و غيرقانوني پايتخت روز به روز بحران‌هاي جديدي براي اين ابرشهر ايجاد مي‌كرد كه دود آن به چشم پايتخت‌نشينان مي‌رفت. يكي از اقدامات قاليباف در اين دوره كه مورد تأييد رهبري هم قرار گرفت همين حفظ و صيانت از حريم پايتخت و كوتاه كردن دست زمين‌خواران از حريم تهران بود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 13:41
اگر در اين خصوص رعايت عدالت مي شد بحثي نبود ولي در همين دوران تحت تصدي او و دورانهاي قبلي هر كس كه مختصر زور و تفنگي داتش دور زميني را فنس كشيد و. ساخت و ساخت....به علاوه خود شهرداري نيز با ترفندهايي زمينهاي حريم را تغيير كاربري داد به توريستي و تفريحي و گردشكري و براي خودشان هر چه خواستند كردند ولي وقتي بخش خصوصي مي خواهد چنين كاري را انجام دهد مانع م شوند...عملكرد قاليباف در موضوع حريم بسيار سياه و غير قابل دفاع است
عبدالله سليمي
|
1392/03/08 - 12:47
0
357
با سلام، تا رسما اعلام نكنند منظورشان از دادن مجوز تفريحي-توريستي را دقيقآ نميشود تفسير كرد. اينكه شما فرموديد "اگر مجوز توريستي تفريحي و گردشگري صادر شود مالك زمين مي تواند اقدام به ساخت هتل و اماكن تفريحي و يا شهربازي، ديسني لند و ... بزند" برخلاف گفته آقاي میر شکاریان معاون فنی اداره کل حریم شهرداری تهران است. ايشان گفتند: "مناطق می توانند با همکاری مالکین زمین های واقع در محدوده حریم ، در بحث طرح های گردشگری ، ورزشی ، فضای باز در قالب طرح تفریحی، ورزشی بدون ساخت و ساز ساختمانی با شهرداری مشارکت کنند. " معني اين حرفها اينست كه زمينها را به شهرداري بفروشيد. به چه قيمتي؟ الله اعلم! ولي خيال همه را راحت كنم: ما قرار نيست پس از 18 سال چشم بسته به دام شغال صفتان بيافتيم. لطفا همه مالكين حواسشان را خوب جمع كنند، علي الخصوص نمايندگان شركت كاشانه.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 13:42
با سلام و احترام...دقيقا با شما موافقم
علی پیر حیاتی
|
1392/03/08 - 13:40
0
65
با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر دکتر جان شما که می بینی وقت ما به سرعت داره سپری می شه پس چرا تجمع بر گزار نمی کنی؟ لطفا این دفعه اگر بر گزار کردید بگذارید مردم راحت سر و صدا کنند وهر چه دلشان می خواهد بگویند بزارید چون هر دفعه شما گفتید لطفا ارام تر ومردم هم بخاطر شما ساکت شدند.خواهش این دفعه مثل دفعه ی قبل نشه دوباره یکی بیاد دو کلام صحبت کنه بعد ما هم بیاییم دنبال کارمون. دیگه حالت مسخره به خودش گرفته این تجمعات چون ساعت 9 می ریم ساعت 12 بر میگردیم خونه با یه مشت حرفای تکراری از طرف اقایون وزارت شهر سازی.این یارو که همیشه میاد بیرون به اصطلاح خودشون اسمشو گذاشتن سخنگوی شهر سازی/همیشه میاد یه چرت و پرتی میگه ما هم گوش می دیم بر می گردیم خونه. دکتر این دفعه اگه این یارو بیاد چرت و پرت بگه با اون بلند گو همچین با همون بلند گو می زارم فرق سرش که یادش بره قبلش گجاست البته اگه مسلمون باشه.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 13:43
با سلام و احترام...موضوع برگزاري تجمع به طور مرتب بين نمايندگان تعاوني ها مورد بحث گذشاته شده ولي قاطبه افراد دست اندر كار به خاطر جو امنيتي شديدي كه اين روزها وجود دارد با ان مخالفند و صرفا بر ادامه پيگيري ادراي پرونده تاكيد مي كنند. بايد تيغ در چشم و خار در گلو منتظر وقت مناسب بمانيم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/03/08 - 14:28
0
9
فردا که پنجشنبه شد باز هفته به اخر رسید... از هفته بعد هم که دیگه به خاطر 2 روز تعطیلی 14 و 15 کامل یک هفته همه چی راکد میمونه...بیچاره شدیم
زهرا مخمد صالحی
|
1392/03/08 - 19:42
0
271
چرا اینقدر الکی قول میدهید پس قیمت کزاری چی شد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 13:53
ما نقل قول مي كنيم...لقيمت گذاري بر عهده رياست جمهوري است كه متاسفانه اين دست و ان دست مي كنند. عنت بر هر كسي كه قول بيهوده داده است.
پورمدحجی
|
1392/03/09 - 13:34
0
351
با سلام جناب دکتر. جریان چیه که این انتظار مصادف شده با انتخابات؟ حال که وقت تجمع است تا حقمان را از احمدی نژاد بگیریم دلیل این سکوت چیست؟ انتظار برای شنیدن نتیجه؟ سرمان را گرم کرده اند تا احمدی نژاد بره و نفر بعدی بیاد. جناب دکتر از شما دیگه بعیده. تا رئیس جمهور نرفته باید تجمع کنیم. باید این ظلم آشکار را به گوش همگان برسانیم.3-4روز متوالی در ریاست جمهوری تجمع بگذاریم. حال که به خط پایان نزدیک شده ایم ایستاده ایم و منتظر جواب نامه ها و جلسات هستیم. بخدا دارم میسوزم. یکی بیاد خاموشم کنه. الان وقت تجمع هست. چرا می گذاریم احمدی نژاد برود بدون اینکه حقمان را از او بگیریم. یعنی قبول کرده اید که کم آورده ایم؟ جناب دکتر لطفا از جلسات برایمان سخن نگویید. فقط در مورد تجمع صحبت کنید. جناب دکتر خواهشا این کار را بکنید. بگذارید نشان دهیم که همچنان در صحنه هستیم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 13:55
با سلام و احترام...باتوجه به جو امنيتي موجود ، تعاوني ها و افراد دست اندركار با تجمع زياد موافق نيستند...بايد صبر كنيم
کمال الدین صادقی
|
1392/03/09 - 17:02
6
28
مازنده به انیم که ارام نگیر یم موجیم که اسودگی ما عدم ماست دوستان عزیز لطفا حرف از ناامیدی نزنید.ما سند منگوله دار در دست داریم ماهستیم که باید حقمان را با دیر کرد ان وضررش بخواهیم ما در این راه شهید دادهایم.اگر از مسایل جزیی زندگیبگذریم وهمیشه در صحنه باشیم همه همه با خانواده درتجمع بعدی حاضر شویم می توانیم هر انچه جشم نا باک است کور کنیم به امید خدا به حقمان می رسیم ..من شخصا از زحمات دکتر عزیزو دیگر اعضا کار گروه قدر دانی تشکر می نمایم به انها خداقدرت می گویم .هر بار در تجمعات شرکت نموده ودیگر دوستان راهم دعوت نموده ام اما با کمال تعجب از انهایی که در تهران تشریف دارند دعوت به عمل امده متاسفانه توجهی نکرده اند.!!!!در نهایت از دکتر عزیز در خواست دارم تجمع دیگری راترتیب دهند بلکه در این برهه کار ساز افتد .با تشکر
majid mohammd biky
|
1392/03/10 - 00:44
0
36
ارسال نظر بزای شما به سختی انجام می شود لطفا ایراد را بر طرف کنید
انتظاری
|
1392/03/10 - 02:09
0
120
با درود به شما جناب دکتر و تمام همسنگران بی سنگر. با توجه به اینکه تا 3-4 ماه موضوع بحث ریاست جمهوری و مراحل تفیض و تعین دولت وقت خواهد برد و در این مدت جنابان بفکر میز و صندلی خود خواهند بود و نظر به اینکه در 5-6 ماه گذشته مالکان زمین تا حد امکان تجمعات و اقدامات قابل توجهی انجام دادند پیشنهاد میشود برای گرم نگه داشتن تشکلها و متوجه کردن دولت آینده با این اجحاف 20ساله ومتوجه شدن به مصصم بودن مالکین برنامه هائی از قبیل تجمع یا تقسیم بندی زمین از طریق خط کشی با گج اقداماتی صورت گیرد و احتمال سخن گفتن یکی از کاندیداتورها را محتمل سازد. فعلا شیر تو شیر است هر کاری میتوان کرد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 14:00
با سلام و احترام...از وقتي در زمين مرادآباد تجمع داشته ايم گشت شهرداري در آنجا بيشتر شده...
کریملو
|
1392/03/10 - 12:32
0
157
سلام اقای دکتر چرا هیچ تحرکی ندارید وقت تنگ است تجمع تجمع
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 14:01
با سلام و احترام..تحركات ما در حال حاضر اداري است و متوقف نشده ايم..اوضاع خوب نيست..بايد صبر كنيم تا جو امنيتي كم شود
محمود اسفندياري(ملتمس دعا)
|
1392/03/11 - 09:03
0
25
با سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان خواستم در خصوص خبر مربوط به زمين هاي دارآباد اطلاعاتي خدمت دوستان بدهم و ان اينكه بر اساس موافقت شهرداري و وزارت مسكن مجوز بخش هايي از اراضي دارآباد كه تقريبا مشابه زمين هاي ما مدت ها دچار مشكل بوده است براي تبديل از فضاي سبز به مسكوني، هفته گذشته صادر شد احتمالا مفهوم اين خبر موثق كه با امضاي آقاي غراوي ( معاون وزير مسكن كه به خوبي همه ايشان را مي شناسيم ) اين است كه انشاءا لله با ادامه پيگيري ها مجوز تغيير كاربري براي زمين هاي ما نيز به تدريج قابل انجام است فقط زحمتي كه عزيزان پيگير در شركت كاشانه و نمايندگان تعاوني هابايد متقبل شوند كسب اطلاعات دقيق از دفتر آقاي غراوي و با خبر شدن از كم و كيف قضيه به ويژه وضعيت ارتفاع زمين ها و پيگيري هاي بعدي است . ضمنا متن خبر و نامه آقاي غراوي در پايگاه خبري به آدرس ذيل قابل دريافت است : http://isdle.ir/news/index.php?news=9243 پايدار باشيد بار الها چنان كن سرانجام كار تو خشنود باشي و ما رستگار
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 14:04
با سلام و احتراممم.دوستان دارآبادي عقيده دارند اين زمين همان زمين اعضا داراباد نيست بلكه متعالق به يك مالك شخصي است..اقاي زياد بخش نمانيده داراباد در حال پيگيري هستند
علیرضا مهتاب
|
1392/03/11 - 12:03
0
72
با سلام .الان بهترین موقع است که بطور مستقیم با ستاد قالیباف قراری بگذارید و با تعهد ایشون درمورد انجام کار زمین ما اونم با اخذ مجوز ساخت وساز فقط وفقط ما هم بهشون تعهد میدیم که همه ما به ایشون رای میدیم .بخدا تو این وضعیت که اونها به شهرهای دور افتاده هم یرند برای کسب رای اینهمه رای ما وخانوادمون فکر کنم حسابی براشون ارزش داشته باشه.ولی بازم نگید به کسی گفتیم برید خودتون باهاشون طرف شید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/11 - 14:05
با سلام و احترام...آقاي مهندس طاهر زاده عضو هيئت مديره كاشانه اخيرا به صورت مستقمي و رودرو با قاليباف صحبت كرده و ايشان هم مشتي وعده سرخرمن داده است...در خصوص قاليباف زياد خوشبين نيستيم
lمنوچهر شفیعی
|
1392/03/11 - 15:31
30
15
اگر از عمر خبر داشته باشیم سراغ طرحهای ده بیست ساله نباید برویم بهتر است فعالیت کنیم به اندازه سرجمع زمینها در یکی از مناطق مناسب تهران در ارتفاع تراکم بگیریم به اینصورت آنها زمین کمتری را تخصیص میدهند و برایشان صرف میکند و ما هم سریعتر به حقمان میرسیم. برای آموزش و پرورش در 27 طبقه در شهرک غرب در سنوات ماضی جواز و زمین واگذار شد و مشکلشان حل شد
محمدچمنی
|
1392/03/11 - 20:55
0
137
سلام آقای دکتر"بنظربنده اگرچندکامیون آجروماسه ببریم ودرزمینهای خودمان خالی کنیم وچندکارگروبناشروع کنندبه دیوارچینی حتماسروکله نوکران وبدنبال آنهااربابانشون پیدامیشه وچه بهترکه درگیریی هم آنجاصورت بگیره بالاخره یه طوری میشه وپرونده به محاکم قضائی کشیده میشه وشایدازاینطریق بشه بادعوا ومرافعه کاری کرد.دوستان لطفا نظراتشون روبفرمایندبنده حاضرم درگیربشم وتاتهش هستم.
شقایق اسماعیل پور
|
1392/03/12 - 01:10
1
6
سلام خسته نباشید اینقدر هی اومدمو این تیتر افتان و خیزان رو خوندم خسته شدم پس چرا خبر جدیدی نیست(ناراحت) من رفتم تو سایت قالیباف کامنت گذاشتم!!
مرتضی جعفری
|
1392/03/12 - 09:21
0
22
با تقدیم سلام و احترام آقای دکتر عزیز بفرمایید که: اولا چرا بعضی وقتها کلمات از تاپیکها حذف میشوند. ثانیا خواهشمندم در مذاکرا تی که با قالیباف یا هر یک از کاندیدا های دیگر دارید جوا نب احتیاط را حفظ کنید تا اگر به قدرت رسیدند تشدید رفتار خصمانه و غرض ورزی نداشته باشند. ثالثا آیا اطلاع دارید که قدرتمندا نی که در راس مملکت هستند کامنتها ومطالب این سایت را مرور میکنند؟ و در آخر اگر خاطرتان باشد در تجمع سوهانک عرض کردم خدمتتون که به تازگی زمینی در سوهانک (جهاد توسعه) خریداری کردیم دیروز سند را از محضر گرفتیم میخواستم هماهنگ کنم تا برسیم خدمتتون برای عضویت لطفا مراحل را راهنمایی فرمایید تا به امید خدا یکی از اعضای فعال آن مجموعه محترم شویم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/13 - 11:58
با سلام و احترام...1- نظراتي كه نام و نام خانوادگي نويسنده معلوم نباشد حذف مي شود.2- در باره برخورد با قاليباف و بقيه ما اصلا با خصوصمت برخورد نمي كنيم ولي به شدت از رفتار هاي سوء دولتيان و كارشكني آنها شكايت داريم و انتقاد مي كنيم.3- در خصوص مطالعه صاحبان قدرت اين سايت را!!! برخي مي خوانند و برخي نمي خوانند. 4- براي صدور وكالت نامه به دفتر شركت به آدرس : پايين تر از ميدان انقلاب- ساختمان شهيد رحيمي - دفتر شركت كاشانه - شماره 66575503 آقاي افضلي مراجعه  كنيد
محمود اسفندياري(ملتمس دعا)
|
1392/03/12 - 10:18
0
96
با سلام و عرض ادب مجدد خدمت شما و همه مالكان محترم، لازم است به استحضار برسانم ، برطبق پيگيري كه اين حقير طي دو روز گذشته از طرق مختلف انجام دادم مشخص گرديد مجوز تغيير كاربري زمين هاي دارآباد براي پلاك 6059/25 صادر شده و مكاتبات آن هم اكنون از طريق معاون محترم شهر سازي و معماري شهرداري (آقاي مهندس جاويد ) در حال انجام و پيگيري مي باشد. شايان ذكر است كه اين پلاك مربوط به تعاوني مسكن شهيد بهشتي و كاركنان قوه قضائيه است كه در مجاورت يكي از تعاوني هاي مسكن كاركنان وزارت حهاد كشاورزي ،در همان منطقه دارآباد و به فاصله بسيار كوتاهي از زمين هاي فوق قرار دارد . من به سهم خودم به كاركنان تعاوني مسكن شهيد بهشتي تبريك مي گويم و مطمئنم آن ها نيز سال ها زجر كشيدند تا به حق شان رسيدند و انشاءلله از بركات آن سود و بهره لازم ببرند ؛ اما سوال اين است كه چرا براي زمين هاي مجاور كه مالكين آن اعضاي تعاوني مسكن يك وزارتخانه ديگر از همين مملكت و از كاركنان همين مرز و بوم است نبايد اين مجوز صادر شود؟!!! و چرا ساير اعضاي مظلوم و ستمديده در ساير تعاوني هاي مسكن نبايد اين مجوز را بگيرند؟!!! البته ما اين صدور مجوز را به فال نيك گرفته و آن را سر منشا تسليم متواضعانه و خردمندانه دولت و شهرداري در برابر خواسته به حق مالكين كليه زمين ها و صد البته تمكين عملي به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص دستور رفع مشكل زمينهاي مورد مناقشه مي دانيم و اميدوارانه براي كسب مجوزتغيير كاربري زمين ها و يا حداقل در يافت زمين معوض ؛ هم ارز زمين هاي همجوار داراي جواز؛ تلاش و از درگاه خداوند بزرگ براي متحقق شدن هرچه سريع تر اين موضوع ،ياري مي طلبيم. باور اين برادر كوچك بر اين است كه ثمره پيگيري ها در حال به بار نشستن است و مشكلات باقيمانده، به حول و قوه الهي به زودي و به طور رضايتبخش حل خواهد شد. آمين يا رب العالمين .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/13 - 12:08
با سلام و احترام....از پگيري شما سپاسگزارم..ما هم اين خبر را شنيده بوديم و از نمايندگان آن تعاوني خواستيم اگر خبري دارند بدهند...خوشبختانه شما زحمت اين كار را كشيديد. حتما ما ا ز اين موقعيت استفاده خواهيم كرد..بر اين اساس نامه اي را چند روز پيش به شهرداري داده ايم و تقاضاي تغيير كاربري داده ايم..منتظر پاسخ هستيم. امروز آقاي ساوالانيان با خانم پربند از كارشناسان وزارت مسكن در اين خصوص صحبت كرده اند و او گفته اين زمين داخل محدوده بوده و زير 1800 متر و از طريق طرح شكايت در مراجع قضايي اين حكم را گرفته اند...و الله اعلم...تلفني از آقاي ساوالانيان و زياد بخش نماينده محترم دارآباد خواهش كردم در صورت امكان اين زمين را از نزديك ببينند و GPS بگذارند و تعيين ارتفاع كنند. اگر خبري شد اعلام مي كنم.
مرتضی جعفری
|
1392/03/12 - 11:51
0
0
بنابراین با توجه به بحث ها و جمع بندی نظرات تصمیم بر این شد تا برنامه چادر زدن عملی شود. این برنامه در روز شنبه مورخ 11 خرداد 1392 راس ساعت 2 بعد از ظهر انجام خواهد شد. مکان این برنامه "مقابل درب اصلی وزارت راه و شهرسازی" است.از آنجایی که قبلاً گفته شد این حرکت به مدت 3 الی 4 شبانه روز انجام خواهد شد. البته بستگی به موقعیت به وجود آمده ممکن است این زمان کمتر یا بیشتر شود. لذا همراه داشتن یک چادر به اضافه یک عدد پتو و احیاناً وسایل مورد نیاز دیگر نظیر فلاکس چایی و غیره ضروری است. ضمناً همراه داشتن یک کپی از سند لازم است. http://suhanak-moradabad.blogfa.com/ لطفا راجع به این سایت و مدیریتش و فعالیتشان و ارتباطشان با شما توضیح و راهنمایی بفرمایید
صادق جعفري
|
1392/03/12 - 12:38
0
206
با سلام منظور شما كه فرموديد: از وقتي در زمين مرادآباد تجمع داشته ايم گشت شهرداري در آنجا بيشتر شده..." متوجه نمي شوم! ما كه سند آن زمينها را داريم براي چه جرمي از شهرداري بترسيم؟ آيا بابت گچريزي هم مجوز شهرداري مي خواهد؟ اگر نمي خواهد بياييم اين كار را انجام دهيم. هيچ مسولين اين نظام مقدس نيامد در طول سال گذشته به درد دل ما گوش بدهد و شما مي فرماييد جو امنيتي است و كاري نبايد كرد. اتفاقآ الان كه روزنامه نگاران رسانه هاي خارجي براي پوشش انتخابات به تهران مي آيند ما بايد تجمع كنيم و فرياد بزنيم تا شايد به خاطر حفظ آبرويي كه نزد خدا ندارند به مشكل ما توجه كنند. لطفا مالكين زمينها در خصوص برگزاري تجمع مقابل رياست جمهوري نظر بدهند.
مهناز محتشم
|
1392/03/12 - 13:25
0
0
با سلام وخدا قوت به همه عزیزان دست اندر کار سوالی داشتم قرار بود جلو سازمان مسکن وشهرسازی چادر زده شود ایا عملی شد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/13 - 12:10
شركت كاشانه و تعاوني ها در اين خصوص نظري ندارند...اينها جزو حركات  حركت خود جوش است .
علیرضا مهتاب
|
1392/03/12 - 13:35
0
137
با سلام .درود به همه مالکان .جناب دکتر اینکه بپرید به کسی.ما هر چه میگوییم شما یه بهانه یی میاورید .مگر خودتان نگفتید با گچ ریزی موافقید حالا چی میگید میگید مامورهای شهرداری زیاد میان اونجا .بابا ملت چرا ما خودمونو یه مشت آدم ترسو نشون دادیم که دکتر اینجوری بگه مگه ما داریم خلاف میکنیم اولا ودوما ما ساخت وسازی نمیکنیم که بترسیم وسوما زورآباد وحصارک و.... جلوی چشم همین ها چهار طبقه خونه ساختن اونم نو زمین دولت .بابا بخودمون کی میخواییم بیایم آخه .بسه دیگه اینهمه نکبت وذلت و..... آخه زمین خودمونو میخواییم دورشو گچم بریزیم جرات نداریم .یفکری بکنیم بابا توروخدا بفکر بیفتید جون هرکی دست دارید بیایید سر زمینها گچ ریزی حداقل بکنیم کجان اونهایی که هی گفتند ما میاییم و...... .
م رحيمي
|
1392/03/12 - 17:09
0
140
ما ساكت بنشينيم كه چه شود! حداقل شش ماه طول ميكشد تا دولت جديد مستقر شود و باز ما بايد برويم خودمان را معرفي كنيم: منم مجنون و 18 سال است اين نظام نگذاشته به ليلي برسم! من يكي موافق تجمع هستم و اگر ديگران هم هم عقيده باشند بايد تجمع كرد.
حمید مدنی
|
1392/03/12 - 23:48
0
531
سلام و خسته نباشید این روزها روزهای بسیار مهمی ونسبت به گذشته اخبار های زیادی در مورد زمینهای حریم به گوش میرسه اما از شما وکاشانه هیچ خبری نیست هر چند وقت میایید و تخلیلی که اصلا ربطی به اخبار جدید ندارد مینویسید ...دکتر ناراخت نشوید ولی من شخصا احساس دیگر مثبتی به شرکت کاشانه ندارم و فکر میکنم شما خود دارید با ما بازی می کنید..انشاالله که اشتباه باشد نظرمن
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/03/13 - 12:33
با سلام و احترام....در چند هفته اخير ما حركت ميداني نداشته ايم..اين كاملا درست است..عمده فعاليتهاي ميداني ما در سال 1392 عبارت بوده از تجمع جلوي وزارت مسكن ، چند بار تجمع روي زمينها و  يك تجمع جلوي شهرداري كه جمعا فكر نمي كنم براي اين چند ماه بيلان بدي باشد...البته شما هم ناراحت نشويد..وقتي شما در سايت مي آئيد و به جاي ايميل خود مي نويسيد ...www.iri.yahoo.ir  كه يك ايميل بي ربط است و شجاعت نوشتن ايميل واقعي خود را نداريد نبايد توقع داشته باشيد ما خودمان را به آب و آتش بزنيم...در پاسخ به نظرات قبلي هم نوشتم بنده بالشخصه با ادامه تجمعات موافقم ولي اين فقط نظر من است و بقيه دست اندركاران شركتها و تعاوني ها تجمع در شرايط فعلي را به صلاح نمي دانند..ما هم به كارهاي اداري روي آورده ايم. اولا چند نفر از ما هر روز به وزارت مسكن و رياست جمهوري ، دفتر رهبري، مجلس، شهرداري و ...مراجعه مي كنند...تماسهاي پشت پرده و غير رسمي با مقامات دفتر رهبري و رياست جمهوري هم دائما هست...متاسفانه سيستم در يك حالت فلجي كامل قرار دارد و جوابگو نيست و در اين حالت اگر يك خطاا انجام دهيم ممكن است همه سرنخهاي ماجرا كه داراي پرونده امنيتي  شده اند( به خاطر تجمعات گذشته) به طور كامل از ميدان خارج شوند...شما همين چند خبر كوتاه را مي بينيد و مجموعه اقدامات اداري را نمي بينيد و مي فرمائيد ما با شما بازي مي كنيم و اين در حالي است كه حتي اگر شما هم نبوديد به خاطر منافع خودمان هم كه شده بايد به تلاش خود ادامه مي داديم ... علي ايحال ما مثل روز اول به شما و پيماني كه بسته ايم وفاداريم و حتي يك قدم هم عقب نرفته ايم...مطمئن باشيد...اميدوارم اين توضيحات كوتاه و صدها خطي كه ننوشتم براي شما كافي و وافي باشد
همتی
|
1392/03/13 - 14:57
0
1
با سلام یه پیشنهاد: من به شخصه علاقه دارم تو تجمعات شما شرکت کنم ولیییی همیشه خیلی دیر خبردار میشم. اگه لطف کنین شماره همه مالکین رو بگیرین و از طریق سامانه های ارسال sms روز و تاریخ تجمع رو اعلام کنین تا همه خبردار شن و تعداد حضور بالا بره. اینجوری اطلاع رسانی خیلی بیشتر میشه و بجای 50 نفر کم و بیش 500 نفر میان (اعداد مثال بود )
مرتضی جعفری
|
1392/03/13 - 15:53
0
0
http://suhanak-moradabad.blogfa.com/ لطفا راجع به این سایت و مدیریتش و فعالیتشان و ارتباطشان با شما توضیح و راهنمایی بفرمایید
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/03/17 - 19:52
این وبلاگ توسط یکی از مالکین محترم تاسیس شده است. در خصوص اینکه نام مدیران آن چیست و چه فعالیتهایی کرده اند از خودشان سوال کنید و یا اینکه مطالب وبلاگ را بخوانید
حسین احمدشعار
|
1392/03/14 - 17:26
0
0
با سلام خدمت همه شما عزیزان. جناب دکتر وقت همینطوری داره میگذره باید یه فکری کرد یه کاری کرد چند سال دیگه همه Pireمردیم!!!!!!!
محمد زرابادی
|
1392/03/16 - 00:46
0
0
با سلام و ارادت الان به نظر من بهترین موقعاست که یک نامه طویل با 3000 امضاء به یکی از نماینده ها بفرستیم با بشکر
علیرضا مهتاب
|
1392/03/17 - 00:32
0
81
با سلام .مثل اینکه همه بیخیال شدید کاملا.الان که باید از این فرصت استفاده کرد همه خواب ومسافرت تشریف دارند .فالیباف چی شد ؟ گچ ریزی چی شد ؟ چرا آخه جواب نمیدید آقایان .آقای دکتر جون عزیزاتون بفکر ماها باشید کامل از صحنه خارج شدیم .اه خدا بداد هممون برسه با این بیخیالیمون
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون