جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 19 تير 1392 - 10
نامه اداره كل منابع طبيعي استان تهران به دانشگاه آزاد
همانطور كه در خبر قبلي نوشتيم، اداره كل در صدد نوشتن نامه اي به دانشگاه آزاد براي مستثني كردن زمينهاي ذي مالك مثل مرادآباد براي تبديل به فضاي سبز بوده است. خوشبختانه اين نامه منتشر شد و ما متن آن را در اينجا منتشر مي كنيم. قاعدتا نگارش اين نامه كافي نيست بلكه لازم است آقاي عبدي نژاد بابت اقدامات صورت گرفته رسما از مالكين محترم عذرخواهي نمايد .

اين موضوع به طور دقيق نشان مي دهد دست اداره كل منابع طبيعي استان تهران در پشت اين چاله كني ها بوده و اين اداره كه در گذشته سعي داشت به صورتي كاملا ناجوانمردانه سند اين زمينها را ابطال  كند و با همت مالكين محترم و پيگيري تعاوني ها و تشكلها شكست خورده بود اينك نيز در اين اقدام ناجوانمردانه نقش داشته است. تصوير نامه اقاي عبدي نژاد در زير نمايش داده شده است:

 

به نظر ما صرف نوشتن اين نامه  كافي است بلكه ضروري است اقاي عبدي نژاد با نگارش نامه اي ديگر رسما از همه مالكين زمين مراد آباد بابت تجاوز صورت گرفته و همچنين بابت زحماتي كه به مالكين  محترم براي رفع اثرات سوء اقدامات صورت گرفته تحميل شد رسما عذرخواهي كند و الا اين موضوع مفتوح باقي خواهد ماند.

منبع خبر :
تعداد بازديد : 17534
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 169
صادق جعفري
|
1392/04/19 - 11:18
0
59
با سلام بر اساس اين نامه، نقشه بردار اداره كل منابع طبيعي قرار است محدوده زمينهاي واگذار شده را به اطلاع دانشگاه و سازمان فضاي سبز برساند. آيا الان وقتش نرسيده شركت كاشانه پروژه گچريزي را اجرا كند تا بتوانيم جلوي هر تجاوز احتمالي در آينده به حريم زمينهاي مراداباد را بگيريم؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:14
با سلام و احترام..باید وضعیت جدید را به دقت بررسی کنیم ...خوشبختانه نقشه های هوایی جدید این زمینها نیز آماده شده است
کسری صدر
|
1392/04/19 - 13:50
1
24
با سلام وخسته نباشید وقبولی طاعات وعبادات شما دکتر عزیز ومالکان از پیگیریهای شما کمال تشکر وقدر دانی رادارم به یمن ماه مبارک رمضان انشالله پیروزی نزدیک است امیدوارم در تمام مراحل زندگیموفق وموید باشید وسر نماز دعا یادتون نره
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:15
با سلام و احترام و تشکر
حجت محمدی
|
1392/04/19 - 14:42
1
84
جناب آقای دکتر:باسلام آخه این نامه ها چه دردی دوامی کند.الان 7ساله ازاین نامه ها درسایت می گذارید وبعدش هم همه ازیادتان می رود.راستی تجمع چی شد؟انتخابات هم که دیگه تموم شد.بهانه ای مونده ؟جواب نامه موسوی به نیکزاد چی شد؟دکتر ما بشما علاقه داریم ولی ازحاشیه هاکم کن وبه متن برس .وقت تنگ است .آخر مثل تعاونی زیتونیها همه دیوانه میشیم وبه هم فحش میدیم.خواهشن نذار کار بانجا برسه.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:18
با سلام و احترام....همه اقدامات ما در اینجا به صورت شفاف و مرتب گزارش می شود و سعی می کنبم ابهامی نباشد...مشکل تلاشهای ما نیست و بلکه مشکل ، به هم ریختگی کشور و بی صاحب بودن مملکت است ..وقتی آقای شمعی که نماینده رهبری است خود را از این مهلکه بیرون می کشد خودتان حدیث مفصل را بخوانید ...باید به همین موفقیتهای کوتاه قانع باشیم تا زمان پیروزی قطعی و نهایی برسد...انشائ الله
محمد زرابادی
|
1392/04/19 - 14:46
0
2
دکتر جان سلام و خسته نباشید وبا تشکر از همت بالای شما .و همکارانتان و اقای قلیچ خانی و در ماه مبارک رمضان دست به دعا میشویم تا انشاء الا به نتیجه دلخواه برسیم .یا علی
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:19
با سلام و احترام و تشکر...آمین یا رب العالمین
حشمت اله رضایی اذین
|
1392/04/19 - 14:56
0
1
باسلام و ارزوی قبولی طاعات وعرض خسته نباشید به حضرتعالی ودست اندرکاران ومالکین محترم انشااله به یاری حق کار درست خواهد شد فقط صبر وشکیبایی اعضا لازم است تا مسئولین بدانند که این زمین ها صاحب دارد وهمچنین ایستادگی بامید فردای روشن
محمد ضیافتی
|
1392/04/19 - 15:05
0
1
مدیر کل حریم شهر تهران با بیان این که 960 هکتار اراضی واقع در حریم در تصاحب تعاونی هایی است که در سال های گذشته مجوز ساخت گرفته اند گفت : به دلیل این که در محدوه حریم اجازه ساخت و ساز وجود ندارد،شهرداری این مجوز را به آنها نمی دهد و با وجود پیگیری های مختلف شهرداری تا امروز هیچ اقدامی از سوی دولت در این زمینه صورت نگرفته است که امیدواریم در دولت جدید به این موضوع توجه جدی شود . به گزارش پرتال داخلی شهرداری تهران، مهندس سید صباح الدین متقی با بیان اینکه حریم شهر یک فرصت است که اگر به درستی از آن استفاده نشود تبدیل به تهدید می شود ، گفت : از این رو با برنامه ریزی های مختلفی انجام شد تا موضوع فضای سبز ، کمر بند سبز و ایجاد فضای گذران اوقات فراغت درحریم شهر اجرایی شود . وی با اشاره به ارتباط مستقیم هویت کالبدی با هویت محتوایی و تاثیر آن با روح و روان شهروندان افزود : در این زمینه نیز در فضاهای واقع در حریم برنامه ریزی های مختلفی انجام شد تا در نهایت موجب ایجاد آرامش روح و روان مردم شده و از این فرصت در جهت ایجاد فضاهای تفرج گاهی ، گردشگری، ورزشی ، بوستان مشاهیر و ایجاد مزارع گردشگری استفاده شود . متقی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد : در محدوده حرایم مناطق 4، 22، 5، 20،19 و 13 که به عنوان بزرگترین قطب گردشگری است اقدامات مختلفی انجام شده و همچنین با این رویکرد د رمنطقه 18 نیز که بیشترین اراضی کشاورزی را دارد بسترهای لازم به این منظوردر حال ایجاد است . مدیر کل حریم شهر تهران افزود : اراضی کشاورزی واقع در حریم بیشتر در مناطق جنوبی مانند مناطق 20 ، 19 و 18 قرار دارد و د رمجموع در این سه منطقه 180 کیلومتر مربع اراضی کشاورزی برای استفاده مناسب شهروندان وجود دارد . وی صیانت از حریم شهر را طی سال ها ی گذشته موفق ارزیابی کرد و گفت : تعاونی های مختلفی در گذشته اجازه ساخت و ساز در محدوده های حریم گرفته بودند اما در این چند سال از ساخت و ساز آنها جلوگیری شد،چراکه این محدوده ها جزو اراضی مسکونی نیست . وی با اشاره به برگزاری 54 جلسه مختلف دردفتر ریاست جمهوری به منظور رفع مشکل این تعاونی ها افزود : هم اکنون 32 تعاونی در محدوده حریم احراز صلاحیت شدند که باید تعیین تکلیف شوند چراکه 960 هکتار در اراضی واقع در حریم در تصاحب آنان است و حدود 25 هزار خانوار در این موضوع دخیل هستند . متقی با بیان این که با وجود پیگیری های مختلف شهرداری تا امروز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است ابراز امیدواری کرد تا در دولت جدید به این موضوع توجه جدی شود .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:25
با سلام و احترام....آقای متقی دائما توپ را به زمین دیگران می اندازد و پای شهرداری را از مهلکه بیرون می کشد...این رویکرد غیر عادلانه و فرصت جویانه قالیباف سبب شد تا در انتخابات تیرهایش به سنگ بخورد و هم در رسیدن به صندلی ریاست جمهوری ناکام باشد و هم صندلی شهرداری را در خطر تسلط عنقریب هاشمی ببیند...افسوس که گذشت روزگار و اتفاقت عبرت اموز، سبب عبرت آنها نمی شود...آقای متقی هم به یاد داشته باشد که هنوز نامه ما را علی رغم اصرار زیاد بدون پاسخ گذاشته و در این اوصاف و احوال او هم باید به فکر شغلی جدید برای خودش باشد...
حشمت اله رضایی اذین
|
1392/04/19 - 15:40
50
49
باسلام وخسته نباشید به حضرتعالی ودیگر دست اندرکاران واعضای محترم وارزوی قبولی طاعات.من امیدوارم که به یاری حق کار درست خواهد شد.فقط مالکین تا به حال ایستادگی نمودند الان هم تحمل نمایند ومنسجم باشیم تا مسئولین تسلیم شوند بامید موفقییت وپیروزی
محمد و همسر (بن)
|
1392/04/19 - 15:59
0
0
با سلام فکر میکنید چقدر تا حصول نتیجه فاصله داشته باشیم؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:29
با سلام و احترام...نمی دانیم ای هم سفر چقدر از راه باقی مانده، مهم این است که راهمان درست باشد و تلاشمان مقبول
حاج رضا زعفراني
|
1392/04/19 - 16:25
41
163
حالا اگر نقشه بردار اين اداره ، زمينهاي ما را بالاكشيد چطوري متوجه ميشويم؟؟ بايد الان باستناد اين نامه به ثبت برويم و از ثبت درخواست كنيم سريعا" حدود و ثغور زمينمان را باستناد شماره ملك مندرج در اسناد و بصورت ديجيتال مشخص و راسما" در روزنامه رسمي درج كند درخواست عسر و حرج بايد بكنيم يه دادخواست ساده دستور لازم را در صورت لزوم براي ثبت فراهم ميكند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:30
با زهر چشمی که از آنها گرفته ایم حداقل تا چند سال از شر آنها ایمن هستیم ولی همانگونه که گفتید باید هوشیار باشیم
احمد سادات مهریزی
|
1392/04/19 - 20:32
1
1
با سلام وخسته نباشید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات واینکه برای شهرداری خرید زمین متری 4 میلون تومان بودجه ای ندارد کافی است است توافقات انجام شود و بعد روی آن جواز صادر کند و بعد متری چند ارزش دارد که بفروشد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:32
با سلام و احترام...اصل ماجرای تقاضای شهرداری برای خرید زمینها صحت ندارد..آنها منتظرند تا ما با دولت توافق کنیم و آنگاه زمینها را به راحتی از دولت بگیرند..دولت یعنی .وزارت مسکن هم به خوبی می داند که برنده نهایی این نبرد شهرداری است و لذا از اعطای زمینهای خود در داخل تهران برای حل مشکل سرباز می زند
پورمدحجی
|
1392/04/19 - 23:53
17
71
لعنت بر شیطان که همواره انسان را وسوسه می کند و همواره او را به راه غیر انسانی دعوت می کند و تاسف بر انسان که این دعوت را اجابت می کند. فکر به اینکه چه چیز باعث می شود که آقای عبدی نژاد از این عذر خواهی خود داری کند، ما را به این نتیجه می رساند که در وجود ایشان جایگاهی برای شیطانیان محیا است. آخه مرد مومن. از خدا بترس. زن و مرد و پیر و جوون اومدن و چاله هایی که شما حفر کردید رو پر کردن. نمی خوای یه عذرخواهی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجباً وا عجبا. اینقدر در منیت خودت گرفتار نباش. یه کم از خودت بکش بیرون بابا. یه عذر خواهی تو رو پیش ما عزیز تر می کرد. نکردی. نکردی.نکردی.!!!!!!!!!!!!!
حجت اله قنبرزاده
|
1392/04/20 - 05:57
60
392
با سلامی صمیمانه بر جمع مالکین فعال و با بصیرت و همیشه در صحنه و دوستان فعال در عرصه احقاق حقوق زمینهای تعاونیها.... بالاخص تقدید سلام و سپاس همیشگی بر سید سبزه قبا و فرزانه ی کاشانه ای و دیگر زحمتکشان همکار در این عرصه ....دوستان و سروران اگر بنده حقیر بخواهم تشبیهی ، ازمجموعه احوالات و روند امور مربوط به جریانات تعاونیها ومالکین زمینهای دامنه البرز داشته باشم ، بلکه این تشبیه را( شاید با کمی تند روی ) بر امور جاری مملکت و نظام و جریانات اجرایی و حکومتی و سیاسی و غیرو ! تسری دهم ..... چاره ای باقی نمیماند که موضوع را به کشتی طوفان نشسته ای تشبیه نمایم که در کشاکش امواج سرکش ، دچار گردابهای بلا گشته و ناخدایان و کشتیبانانش ، بدون نقشه واقعی راه هر کدام به نوبت ، به خیال و امید یافتن ساحلی امن ، سکانش را با خودمحوری و طمع ورزی بدست موهومات دلخواسته و موافق جریان حاکم پیدا و پنهان قدرت ، سپرده اند که شاید با کمترین هزینه و قبول قهر زمان ، بر ساحلی ، لنگر نشانند .... غافل از آنکه طوفان هر لحظه این سفینه را به قعر بلا و سرگردانی ، به عمق اقیانوس قهر خود خواهد کشانید و سرنشینان بهت نشینش را ، که هر کدام از تیره بختی خود صدها ناله بر درگاه معبود تسلیم میدارند ، جملگی به کام فنا فروکشاند .....و آنچه که در این میان به ورطه تباهی و نابودی افتاده چیزی نیست جز حقوق و ذمه ی عده ای زیر دست و رعیت مظلوم ، که برحسب نجابت و به رسم وفا ، پای در این کشتی نهاده و دوششان از سنگینی خدمت به بالادستان ، بر زمین نشسته است ....امثال جناب شمعی ها و حاج محمودها و رحیمی ها و بقائی ها و نیکزادها و غروی ها و مهرآبادیها و عبدی نژاد ها و دانشجوها و بی تمدن ها و سایرین از رجال و مسئول نماها..... چه بسیار آمده اند و رفته اند و از خود جز بی مسئولیتی و بی مبالاتی و عدم پاسخگوئی وحق خواهی ، بر جای نگذاشته اند و..... اکنون برحسب کوتاهی درمسئولیت و ضایع ساختن حقوق مظلومین بی یاور و بیدفاع ، به رو ، در آتش عذابی دوزخی ، دچار آمده اند و " و ســــائت مصــــیراً " .... چه بسیار بوده اند آنانکه با حرص و ولع ، در نهایت صبوعیت ، دست تا آستین ، بر تاراج حقوق بیت المال و کسب شهرت و منسب و موقعیت حکومتی و اجتماعی ، فرو برده اند و ..... اکنون درپیشگاه حساب الهی دست در گریبان و چنگ بر دیده و رخسار کشان ، آرزو دارند که ایکاش هرگز از مادر زائیده نشده بودند !!! ..... کدام عقل سلیم و نفس پاک ، برقبول ذمه گروهی پابرهنه ، اینچنین بی مهابا حکم میراند و، در پی قدرت استیلای بر حقوق مظلوم ، حق و باطل را در هم می آمیزد ؟؟؟.... باری قصد اطاله کلام و اتلاف وقت شما عزیزان را ندارم که در مطالب چند سال گذشته مان ، بر این موضوعات پرداخته ایم .... زمان ، خود نیکوترین محک و صالحترین غربال است بر غربیل این ناخالصان ...../ اما روی سخن اکنون با شما خوبان است ، شمایانی که با اخلاص و رشادت و در حد وسع و توان ، چنگ در چنگ این ظلم و بی عدالتی ، سر نشین این کشتی طوفان زده گشته اید ! همچنانکه در طی سالیان گذشته بارها نگاشته ام ( که همه مطالب در سایت موجود است ) بر این عقیده بوده و هستم که ما نباید در زمینی که اینها برایمان ترسیم میکنند وارد بازی شویم ، نباید با قوائد بازی که اینها دیکته میکنند دنبال امتیاز باشیم . ما همه راهها را بارها آزموده و بر مکر اینان اطمینان حاصل کرده ایم . دیگر در زیر این آسمان نیلگون ، بالاتر از احکام رهبری ، که مدعیان و چسبیدگان انگل صفت به تنه نظام ، آن را حکم ولایت معصوم میخوانند بالاتر میتوان گرفت ؟؟... که با تعدادی از این احکام به مانند وحی منزل برخورد میشود و ده ها سینه چاک پیدا میکند .... اما با سایر این احکام که بر حقانیت ما مظلومان صحه میگذارد و ضرب الاجل میفرماید به مانند حدیث جعلی کعب الاحبار ؟؟!!!.... پس اینان در صدد حل عادلانه موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود .... از چه باید دل به اینها خوش کرد ؟؟.... راه درست همان است که رفته ایم ، چرا خود را باور نداریم ؟؟ چرا با اینکه رهبری و شهرداری و منابع طبیعی و قوه قضائی و هر سازمان و ارگان دیگر بر مشروعیت مالکیت شرعی و قانونی ما صحه میگذارند و بر همین مبنا ، متجاوزین به املاکمان را عقب رانده و به شکرخوری وادار نمودیم ، بر افراز و تصاحب مالکانه زمین اقدام کامل نکنیم ؟!!... تکلیف ما در داخل زمین ما باید روشن شود .... دیگر بس است کاسه گدایی در دست گرفتن پیش ناجوانمردانی که با تحقیر پیران و میانسالانمان ، چراخ سبزشان به پشت !! و چراغ قرمزشان بطرف ما روشن است !!!!... دیگر کافیست اینهمه ذلت ، که استبراء نشده ی کاکل به پیشانی که ، دست به پشت بگیرد و در مقابل هزاران پیرزن و پیرمرد آبرومند و رنج بیخانمانی کشیده ، صدا در
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:43
با سلام و احترام...بخش نطرات دارای محدودیت در نوشتن کلمات است...مطلب بسیار جالبی نوشته اید....ممنون از لطف و عنایت جنابعالی... در ضمن نمی دانم این موضوع سید سبز قبا از کجا آمده...تاکنون هیچ وقت لباس سبز نپوشیده ام!!!!لطفا دوستنا در توصیف این حقیر جانب اعتدال را رعایت کنند تا وهم و خیال بر ندارش!!!!
سیدابراهیم حسینی
|
1392/04/20 - 08:27
1
14
سلام مرسی آقای دکتر قطعا فرمایش شما صحیح است عذر خواهی اقای عبدی نژاد کار کوچکی است در مقابل زحمات زیادی که مالکین در قبال پر کردن چاله ها کشیدن.
مرتضی جعفری
|
1392/04/20 - 10:22
41
303
سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان من که نفهمیدم چرا نامه ای که به نفع ما از طرف حتی عالی رتبه ها صادر میگردد در پروسه های طولانی و نفس گیر قرار میگیرد وگاها به دست فراموشی سپرده میشوند ولی نامه های به ضرر ما حتی اگه یه مسول دون پایه هم بنویسه سریع به جریان میافتد وترتیب اثر میدهند
علی خادمی
|
1392/04/20 - 11:11
0
16
با سلام با سپاس از پیگیریهای شما . باید عرض کنم که بیشتر مشکلات و گرفتاری های دامنگیر ما ناشی از سپردن کارها و مسیولیت ها به افرادی است که در رشته های مربوطه نه دانش کار را دارند و نه تجربه انرا .امدوارم که مجریان اینده چاره اندیشی کنند .
امیریوسفی
|
1392/04/20 - 11:24
0
12
باسلام ضمن تشکرازهیات مدیره محترم پیشنهادی داشتم اگرصلاح بدانیدنظربه اینکه دولت دهم درپایان راه است ومیخواهدخودراخدمتگذارنشان دهددست به اقداماتی مشابه:راه اندازی مجدد خانه سینما،رسمی کردن نیروهای سازمان تامین اجتماعی و...نامه ای که ازدفتررییس جمهوربه وزارت مسکن نوشته شده پیگیری عاجل صورت پذیردودرصورت لزوم اگرنیازی بود تجعی اعلام شود یوسفی
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:55
با سلام و احترام...یکی از مالکین محترم که با احمدی نژاد نزدیکی دارد پیام ما را با رسانه است. به علاوه همه روزه برادر فعال آقای ساوالانیان به وزارت مسکن ، دفتر ریاست جمهوری و دفتر رهبری رفت امدهایی دارد و مطلب منتقل شده است...برخی بر این باورند که احمدی نژاد و یارانش قصد حل مشکل را ندارند و توفیق آن را نخواهند یافت
دهنوی
|
1392/04/20 - 17:31
2
50
باسلام خدمت دکتر و همکاران محترم تشکر از پیگیری های شما امیدوارم به حق این ماه عزیز این تلاشها نتیجه بدهد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 16:55
با سلام و احترام و تشکر....آمین
کامیار پروانه
|
1392/04/20 - 17:36
0
17
با عرض سلام و قبولی طاعات خدمت تمامی مالکان . جناب دکتر ميرافضلی از شما خواهشمندم تمام سعی و تلاش خود را در هر چه سريعتر برگزار شدن جلسه با وزير مسکن بگذاريد چرا که چنداد نميتوان با مشکلات موجود دل به دولت اقای روحانی بست زيرا باید برای رسیدن به این وضع فعلی باید حداقل يکسال ديگر تلاش نمود
احمدسادات مهریزی
|
1392/04/20 - 19:49
0
64
با سلام لطفا تا پایان دولت دهم برنامه ریزی برای یک تجمع را فراهم نماید. اکنون 20سال میگذرد و این اعضاء چند سال دیگر عمر خواهند کرد . حق مارا بلوکه کرده اند و ما باید ماهی چند صد هزار تومان اجاره بدهیم یعنی تمام حقوق را
علیرضا مهتاب
|
1392/04/20 - 23:09
0
482
با سلام .جالبه هراران نفرو میشناسم که زمین بدون سند رو که مالک نبودن ساختند وگرفتند و الانم با قولنامه میلیارد میفروشن اوتوقت ما زمینهایی داریم که اکثرا قشر رزمنده وجانباز و...... و سند داریم وپول هم دادیم اونوقت حتی نمیتونیم دورش حصار بکشیم .واقعا متاسفم برای ای زندگی ذلت بار خودم. دکتر عزیز حداقل رو قول گچ ریزیتون هم نموندید آخه چطور امیدوار باشیم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 17:00
با سلام و احترام...موضوع پچ ریزی منطو شد به تهیه نشقشه های جدید و بازنگری نقشه های قبلی ..اخیرا نقشه های هوایی جدید آماده شده...در همین ایام به مشکل چاله کنها برخوردیم که به لطف الهی حل شد...الان هم ماه رمضان است و هوا گرم و امکان تجمع نیست..هدف از پچ ریزی دفاع از حدود زمین بود که بحمدالله انجام شد و به زودی نقشه برداران اداره کل منابع طبیعی اقدام به نقشه برداری های دقیقتر و تعیین حد و مرزها می کنند....شاید به زودی مشکل حل شود و نیازی به این کار نباشد
نتظاری
|
1392/04/21 - 00:36
6
115
با سلام به همسگران بی سنگرعزیز و جناب دکتر میر افضلی. آقای عبدی نژاد ظبق قانون و عرف و شرع تجاوز به حریم خصوص میباشد لذا لازم است ایشان نسبت به پرداخت ضرر زیان و جلب رضایت تک تک مالکین زمین های مراد آباد اقدام نماید و این موضوع باید در دیوان عدالت اداری طی لایحه ائی طرح شود.
عبدالله سليمي
|
1392/04/21 - 11:18
25
317
با سلام اوايل امسال گزارشي در اين سايت بود كه يك جمله آن به صحت خود باقي مانده و آن اين بود: پرونده زمينها در زير دست و پاي اسب شيفتگان خدمت پاره پاره و به هر سو فكنده شده. دوستان ذينفع بدانيد كه اگر با همان روال سابق بخواهيم پيش برويم 18 سال ديگر نيز وضعيت ما همين خواهد ماند. بايد بپذيريم كه جز پيگيري اداري در طول سه ماه گذشته شركت كاشانه كاري انجام نداده: نه نقشه ديژيتالي جديد از زمينها تهيه كرده و برنامه گچريزي كه قولش را داده بود نيز عملي نكرده. مديريت اين دولت و شهرداري هم با وجود شعارهاي عدالت محور كه گوش فلك را كر كردند كاري براي تحقق اين شعارها در خصوص زمينهاي مراداباد و سوهانك انجام نداده اند. سئوال بنده اينست كه آيا ما جز اميدوارانه منتظر خبر خوش نشستند چه برنامه داريم و چه كاري براي احياي حق پايمال شده خود انجام خواهيم داد؟ چون كارهاي قبلي ما موثر واقع نشده چه كار جديد ميخواهيم انجام بدهيم تا اين نظام خفته و بي خيال را مجبور كنيم حق و حقوق ما را كه به مدت 18 سال نديده گرفته بپردازد؟ همه ذينفعان پيشنهادهاي خود را اينجا اعلام كنند تا شركت كاشانه بهترينش را عملي كند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/21 - 17:04
با سلام و احترام....تجمعات پی د ر پی در محل زمینها، تجمع در جلوی شهرداری ، حضور در جلسه عبدی نژاد و مفتضح ساختن او...ملاقاتهای مکرر با مسئولین مختلف..اینها کم است؟ کم لطفی می کنید...
علیرضا شیروانی
|
1392/04/22 - 00:55
790
10103
با سلام و عرض ادب خدمت زمین داران و مالکین عزیزو دکتر عزیز و ساعی و خستگی ناپذیر و همچنین قبولی طاعات و عبادات در این ماه پرفضیلت. صد سپاس و هزار شکر که شیشه ی عمر این دولت خدمت گزار و عدالت محور و عدالت گستر به سر رسید و نفس های آن به شمارش افتاد. خانم ها و آقایان در این چند سال اخیر در کلیه ی تجمعات و اجتماعات شرکت کردید و صدای رسای خویش را به دولت مردان رساندید ولی افسوس که هیچ حرکتی از جانب دولت عدالت گستر مشاهده نشد اینجانب شخصا در اکثر تجمعات شرکت داشته و از نزدیک شاهد حضور مالکین صبور بوده ام علی الخصوص در تجمعات کاخ سیاه تباهی در میدان آرژانتین وزارت مسکن پیر و جوان زن و بچه کارمند و بازنشسته و همچنین مادری را دیدم که با طفل شیرخوارش حضور به هم رسانده بود و تقاضای عدل و داد می کرد ولی افسوس هیچ داد و درمانی درد این زنان شیردل را درمان نکرد و سوگلی کاخ سیاه تباهی حتی به خود زحمت نداد تا حرف این معترضان را بشنود اکنون که 8 سال از این دولت مثلا مردمی گذشته است و هیچ حرکت مثبت قابل قبولی سر نزده است و نخواهد زد پس امیدی به دولت فعلی نیست!چرا؟ برای اینکه از ابتدای این دولت هیچ اراده ای و برنامه ای برای حل مسئله و مشکلات این پرونده نبوده است و تا پایان این دولت غیر مردمی هیچ حرکت مثبتی نخواهد اتفاق نخواهد افتاد خداوند عذابشان را بیشتر و بیشر کنند الهی آمین. پس ما مالکین و زمین داران باسند جمهوری اسلامی به دیدار رئیس جمهور منتخب دکتر روحانی خواهیم رفت و با یک تجمع گسترده و وسیع در محل کنونی تشخیص مصلحت نظام اولا تبریکات فراوان خود را جهت پیروزی رئیس جمهور منتخب به ایشان ابراز می نماییم دوما درخواست اعاده ی عدل و داد خویش را به اطلاع ایشان می رسانیم این متجمع چند خیر و برکت برای مالکین عزیز خواهد داشت 1-به احنمال بسیار قوی رسانه ای خواهد شد 2- از نزدیک با رئیس جمهور دیدار خواهیم کرد زیرا هم اکنون آقای روحانی سرشان خلوت تر است و راحت تر می تواند ما را به حضور بپذیرو و یا امکان پاسخ گویی سریع از جانب ایشان باشد 3-و محرکی بسار قوی برای دولت فعلی برای حل مسئله ی ما و پاسخ به کلیه ی نامه ها می باشد 4-و هنگامی که دکتر روحانی بر مسند پاستور نشسته باشد مسئله و پرونده ی ما برای ایشان غریب و نا آشنا نیست 5-همانطور که اکثر وزرا دیدار و ملاقات هایی با دکتر روحانی داشته اند رئیس جمهور منتخب آقای روحانی می تواند از وزیز مسکن فعلی باز خواست و سوال جواب کند که چرا این پرونده این همه طول کشیده و به سرانجام نرسیده است و در پایان از کلیه ی مالکین خواهش منذ است در روز تجمع با شاخه های گل در محل تجمع حضور به هم رسانده و قسمت مهم این نامه تاریخ تجمع و برگزاری هر چه باشکوه تر آن که بر عهده ی شرکت کاشانه سبز مهر تهران و دکتر میر افضلی می باشد خداوند به همه خیر دهد والسلام
صادق جعفري
|
1392/04/22 - 11:22
193
500
با سلام آقاي دكتر ميرافضلي شما ميخواهيد كاري كه اين دولت و شهرداري در 20 سال گذشته انجام نداده را در 20 روز پاياني عمرشان انجام دهند. آيا اين انتظار منطقي است؟ ثانيآ بالفرض اعلام كردند زمينهاي مراداباد و سوهانك متري 5 ميليون مي ارزد. دولت كه نه پول براي خريد اين زمينها دارد و نه زمين مناسب براي تعويض. پس اين قيمت گذاري چه دردي را دوا ميكند؟ بهتر است دنبال تغيير كاربري و خواهان زمينهاي خودمان باشيم. حالا شركت كاشانه بگويد چه كسي براي تحصيل اين نتيجه موثر است برويم سراغ آنكس و تجمع بعدي را آنجا برگزار كنيم. در عين حال گچريزي هم انجام بدهيم و هم در رسانه هاي خارجي اين ظلم را مطرح كنيم. آقاي دكتر شما غصه آبروي موكلين خود را بخوريد كه روز به روز با افزايش اجاره بدبخت تر ميشوند نه آبروي دولت مرداني كه براي ما پشيزي هم اهميت قايل نيستند.
زهره هماوند
|
1392/04/22 - 12:32
4
6
سلام ضمن تشکر از زحمات شما و دیگر دوستان.جناب دکتر میر افضلی من یکی از مالکین زمین های 160 متری تعاونی ثبت هستم که ظاهرا متولی نداشته و تلاش برای کسب اطلاع از طریق لینکی که شما در سایتتان گذاشتید فایده ای نداشت . خواهش می کنم چنانچه اسم و یا شماره تماس نماینده تعاونی فوق را که زمین های تلو متعلق به آنجاست می شناسید اطلاع رسانی فرمایید با تشکر
رضا بزرگ
|
1392/04/22 - 15:19
5
200
چقدر خفتن.جواب مشت بامشت. درمقابل سیستم وسیع اداری که دارد ذره ذره زمینهارا باداشتن دهها وکیل واقتصاددان وجامعه شناس وروانشناس.موریانه وار شماراازدرون تهی میکند.ویافرصت سوزی یکی یکی مارا به سرای باقی میفرستد.بازماداریم دورخودمیگردیم.چرامابه صلاح انها مجهز نمی شویم.جناب دکتر.برای دهمین بارعرض میکنم.که وکلای مجرب بگیرید.گزارشهای جامع به سیستم قضائی اقای لاریجانی بدهید.تاببینید.که قوه ایکه میگوید.باپدرشان هم رودرواسی ندارند.بااستدلال قوی وکلای شما کاررا به اخر میرسانند.واله این کامنت های مردم درمند را که میخوانم روحم ازرده میشود.مگرحق شما از ان فردی که وابسته رژیم گذشته بود ولی چون قتلی نکرده بود بعداز20سال امدوزمین 3000متری خودرا درسعادت اباد.بوسیله همین وکلای وطنی.وهمین قوه قضائیه از دست بنیاد دراورد.والان درحال بر جسازی است کمتراست؟.اقاجان کمی خرج کنید.اگرپول داده شده مالکان کم امد بگوئد تا حصول نتیجه.ازگلوئمان میزنیم وخرج احقاق حقمان میکنیم. امام علی ع میفرماید.حق گرفتنیست نه دادنی اغلب حقتان را نمی دهند.مگرباقدرت ازانها بگیرید. عمل کنید. دوصدگفته چونیمکردارنیست حق یارتان
هوشیار
|
1392/04/22 - 20:56
10
520
با سلام با توجه به اینکه این زمینها در دوران آقای خاتمی و رفسنجانی به مردم واگذار شده وهم اکنون که نزدیکی بین این افراد با رئیس جمهور فعلی و احتمالا شهردار که ممکن است فرزند آقای هاشمی باشد ، بهتر است با این افراد وارد صحبت شد زیرا هم برش این کار را دارند و هم سرشان خلوت تر از دیگران است و هم ممکن است کمی از دیگران بیشتر احساس مسئولیت کنند چون این ابی است که در دوره آنها ریخته شده است.
عباس رحمتی
|
1392/04/22 - 23:59
50
3207
با سلام خدمت آقای دکتر و مالکین محترم زمین های سوهانک و مراد آباد پیشنهادی داشتم در رابطه با خلاص شدن از دست چندین دلالی که مرتبا در همشهری آگهی فروش زمین های تعاونی های مختلف را به قیمت اندک و فقط برای پر کردن جیب خودشان و بیچارگی مالکین خسته انجام میدهند.پیشنهاد من به مسیولین ارشد تعاونی ها این است که ترتیبی به کمک شرکت کاشانه اتخاذ نمایند تا هر معامله ای که توسط این دلالان صورت میگیرد و برای استعلام از تعاونی ها نامه میخواهند همکاری نشود و مالک فوق را به تعاونی دعوت نموده و ایشان را کاملا توجیه نمایند و طبق گفتگوهای قبلی که در این سایت بین مالکین محترم از بابت قیمت گذاری انجام شده، یک قیمت واقعی و توافقی و تثبیت شده جدید را برمبنای قیمت زمین های مناطق 1 و 5 ارزش گذاری کنند و قیمت فوق را مبنای معاملات و چانه زنی ها قرار دهند.با تشکر
مید مدنی
|
1392/04/23 - 00:55
2
194
با سلام تو روخدا بیایید یه فکر اساسی کنیم من که شخصا دیگر مغزم جواب نمیده..اینها خیلی خوب ما را به بازی گرفتن البته تقصیر خودمان میباشد اینها هم خوب ما را شناختن که اینجور از ما و خوانوادمان سو استفاده میکنند اگر با یه عده هم جنس خود طرف میشدن تا حالا هزار بار مشکل حل شده بود لطفا بروید قیمت خانه و زمین را جویا شوید که حتما همه همدردیم خبر دار از قیمتها این از خدا بی خبرها چه از جون ما میخواهند یک نگاه به این چند ساله گذشته بیاندازید در همین سایت ببینید چگونه با من و شما دارند بازی میکنند..
حجت اله قنبرزاده
|
1392/04/23 - 00:59
131
734
(ادامه مطلب قبلی) .....تکلیف ما در داخل زمین ما باید روشن شود .... دیگر بس است کاسه گدایی در دست گرفتن پیش ناجوانمردانی که با تحقیر پیران و میانسالانمان ، چراخ سبزشان به پشت !! و چراغ قرمزشان بطرف ما روشن است !!!!... دیگر کافیست اینهمه ذلت ، که استبراء نشده ی کاکل به پیشانی که ، دست به پشت بگیرد و در مقابل هزاران پیرزن و پیرمرد آبرومند و رنج بیخانمانی کشیده ، صدا در قب قب و سینه کلفت نمایدکه : از کجا معلوم این زمینها را دزدکی به شما واگذار نکرده باشند! از کجا معلوم که پول دادین! ما این اسناد را قبول نداریم ! زمینهاتون کشاورزیه ! فاقد کاربریه ! بی ارزشه ! و هزاران اراجیف دیگر!!!.... ارزشگذاری واقعی زمینها بدست خودمان است و در حضور پای زمینهای خودمان ، ولا غیر ..... نباید تلاش سالها وجاهت اندوزی شما و مالکین پادر رکاب ، در خصوص اثبات حقوق مکتسبه و مالکیت مالکان ، به دست خودتان و خودمان ، در پشت دربهای بسته ، به یکباره قلع و قم شود و منجر به فرمولی ظالمانه از طرف حکومت گردد !!... نباید بدست خود گور خود را حفر کنیم !!... اینان بازیگران قهار و مکار و اختاپوس صفتی هستند که شرم از اتلاف وقت و سیه روزی این جماعت به تنگ آمده ندارند .... دست ناپاکان ، دست در دستهای ناپیدای مشتی ناپاکند ..... همیشه و همواره از ماست که بر ماست ......فراموش نکنیم ، صلابت حضور مالکان در زمینها بود که حضور و قبول نمایندگان تعاونیها را بر این قوم بد کردار و بد پندار ، دیکته کرد .... ما را دیگر با اینان کاری نیست !.... اگر ثبت اسناد منطقه در ارائه نقشه دیجیتالی کوتاهی مینماید ، با همین صلابت مقابل اسناد کل صف میکشیم و این حرکت غیر قانونی و مزبوحانه را محکوم میکنیم و با گچ ریزی و کارشناسی دقیق زمینها متجاوزین را به جای خود مینشانیم .... برای چند دهمین بار تکرار میکنم که : در کنار تمام فعالیتهای اداری و استراتژیک، (که بسیار هم قابل تقدیر است ) استراتژی حیاتی گچ ریزی و حضور مداوم و هفتگی در زمینها و انجام فعالیت ایزائی (هر چند که به شکل صوری باشد)، قدرتمندانه به پیش ببریم ، چون این روش بهترین ابتکار عمل است که آن قوم نابکار را مجبور به تسلیم شدن در مقابل حقوق از دست رفته ما ، خواهد کرد ..... ما با اتلاف وقت و منتظر ماندن در پشت دربهای بسته اینان هیچ نتیجه ای نخواهیم گرفت .... با حضور منسجم در زمینهایمان نسبت به تفکیک و طراحی و اجرای باغ و باغچه خصوصی ، به زمینهامان بهای واقعی میبخشیم ...... آنوقت اینها ، باید بیایند دنبال ما ..... زمینهای هشتگرد و پردیس و چرند مفت چنگ خودشان ، بروند هرچه میخواهند ارزش افزوده ببندند و بسازند ..... پس بیائیم سکان این کشتی متلاتم را خود بدست گیریم و لنگرش را در ساحل امن زمینهایمان فرود آوریم و از برخورد با صخره های کوبنده و دهشت انگیز این نابکاران روزگار و ناجوانمردان ظلم پیشه ، بپرهیزیم و سر سفره مکر و ریا و خدعه این حرام لقمه گان ، لقمه نگیریم .... والسلام ...........{ در پایان ضمن سپاس مجدد از سید بزرگوار و شکسته نفسمان ، عرض میکنم که ردا و قبای " مهر سبز" تان آشکار است ، مانده یک "کاشانه" ناقابل ، که انشاءاله آنهم به همین زودیها مسمای نامتان باشد . آمین یا رب العالمین .}
رضا محتشم
|
1392/04/23 - 10:00
0
45
با سلام وخسته نباشید برای بار هزارم فکر کنم پیشنهاد اعضا گرفتن یک وکیل مجرب وبه سامان رساندن احکامی است که دیوان عدالت مبنی بر شناخته شدن ماها به عنوان مالکین وپیگیریهای دیگر وانعکاس خبر به خبرگزاریهای داخلی وخارجی مبنی بر تضعیف حقوق مالکین
شکیبا
|
1392/04/23 - 10:33
0
43
باسلام آقای دکتر با توجه به بذل و بخشش اخیر آقای احمدی نژاد در آخر کار دولت به نظر می رسد اگر پیگیرها تشدید و یا تجمی صورت پذیرد بسیار مفید خواهد بود شاید در آخرین روزهای ایشان این مشکل حل و به نام خود تمام کند . اگر یه گوشه از زمین های نمایشگاه بین الملی را با زمین های ما تعویض می کرد عالی می شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ايران
|
1392/04/23 - 11:55
0
101
سلام به برو بچ كاشانه اي مدیر کل حریم شهر تهران از اجرای طرح ساماندهی حریم در 1200 کیلومتر حریم تهران خبر داد و گفت : در ادامه اجرای طرح ساماندهی حریم ،هم اکنون این طرح سیستمی شده و به این ترتیب شهروندان می توانند برای ساخت و ساز ، استعلام لازم در این محدوده را نیز دریافت کرده و از مجوز قانونی محدوده ساخت و ساز خود مطلع شوند . به گزارش خبرگزاری مهر، سید صباح الدین متقی با اشاره به وضعیت طرح جامع ساماندهی حریم تهران گفت : از سه سال گذشته اقدامات لازم برای تهیه این طرح اغاز شد و اواخر سال 90 این طرح آماده و به شورای شهر ارائه شد که اعضای شورا به ما اعلام کردند که طرح تهیه شده برای شش هزار کیلومتر از تهران است که شامل 24 شهر و 204 روستا است و مدیریت حریم هر یک از این شهرها مجزاست و مدیریت یکپارچه شهری وجود ندارد .وی افزود : برای رفع این مشکل پیشنهاد شد تا این طرح راهبردی توسط شورای عالی شهرسازی و معماری به همه شهرستان های واقع در این شش هزار کیلومترو همه 24 شهرداری واقع در محدوده حریم این طرح ابلاغ شود تا ملاک عمل حریم خود را این طرح قرار دهند و این محدوده را پهنه گردشگری بدانند و اجازه ساخت صنعتی و ساخت و ساز ندهند . مدیر کل حریم شهرداری تهران تصریح کرد : این طرح هم اکنون در مرکز مطالعات قرار دارد تا در صورت امکان این مرحله دنبال شود . متقی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین پیشنهاد دادیم تا درصورت عدم اجرای آن، این طرح در 1200 کیلومترحریم مصوب تهران که نیاز به مصوبه ای ندارد و جزو وظایف ذاتی شهرداری است اجرا شود که هم اکنون این کار درحال انجام است و هر آنچه در این طرح دیده شده در این محدوده 1200 کیلومتری حریم تهران انجام می شود .وی تصریح کرد : در ادامه اجرای این طرح ، هم اکنون این طرح سیستمی شده و به این ترتیب اگر کسی خواست ساخت و سازی انجام دهد می تواند از این طریق استعلام کند و از مجوز قانونی محدوده ساخت و ساز خود مطلع شود .
عبدالله سليمي
|
1392/04/23 - 13:05
1
92
با سلام و عرض پوزش به دليل اشتباهي كه در نظرات قبلي اينجانب وجود داشت. برداشت بنده اين بود كه سه ماه از زمان آخرين تجمع در مقابل وزارت راه و شهرسازي مي گذرد، ولي اين صحيح نيست. آن جمله را دقيقآ به اين شكل اصلاح مي كنم:بايد بپذيريم كه جز پيگيري اداري در طول دو ماه و 12 روز گذشته شركت كاشانه كاري انجام نداده. كم لطفي بنده را به بزرگواري خودتان ببخشيد.
کسری صدر
|
1392/04/23 - 19:18
257
1250
باسلام وقبولی طاعات اقای دکتر لطفا با پیشنهاد اقای علیرضا شیروانی موافقت نمایید ودستور یک تجمع را بدهیدخواهشن
محمدکهفی
|
1392/04/24 - 01:19
311
1452
با سلام خدمت کلیه ی همسایه های عزیز در اراضی مرادآباد و سوهانک با پیشنهاد آقای علیرضا شیروانی موافقم.نظر بسیار جالب و ایده ی منحصر به فردی می باشد انشاالله تمامی زمین داران و همسایه ها و بچه محل های مراداباد و سوهانک در این تجمع شرکت می کند آقای دکتر یا الله....
مرتضی جعفری
|
1392/04/24 - 10:44
0
83
سلام وعرض ادب من هم باپیشنهاد آقای علیرضا شیروانی موافقم لطفا تامل و نتیجه را اععلام کنید
حسین مظفری
|
1392/04/24 - 11:00
0
33
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان و اعضای هیئت مدیره در صورت امکان از همه دوستان خواهشمند ام از نرم افزار google Earth برای تعیین ارتفاع زمینهای مراد آباد که نشان میدهد بیشتر این زمینها زیر ارتفاع 1800 میباشد استفاده کنند اینجانب به همراه دوستانی از کارشناسان نقشه برداری متوجه این امر شدیم .
هدا خدامی
|
1392/04/24 - 12:28
4
173
واقعا همگی چقدر دلهاتون خوشه هی ازشرکتکاشانه تشکر میکنید و منتظر تغییرات هستید ولی درکل به حال ما فرقی نخواهد کرد چون همه دولتها مثل هم هستند این آب از سرچشمه خراب است و به پایین دست ربطی ندارد امید به آقای روحانی نداشته باشید چون ایشان بارها گفتند که مردم از من زیاد توقع نداشته باشند تا ایشان بیایند و برمسند کار سوار شوند میشود سال آینده وما هنوز داریم از آقای دکتر تشکر می کنیم و دردها را در دل خود نگه می داریم تا بالاخره تبدیل به غده بزرگی شود و بترکد تا راحتمان سازد. این مشکل با انشاله ماشااله حل نمیشود برید منطقه را ببینید اونوقت منظور مرا خواهید فهمید.
م. رحمتي
|
1392/04/24 - 14:16
0
7
با سلام آقاي دكتر طرح ساماندهی حریم در 1200 کیلومتر حریم تهران كه مدیر کل حریم شهر تهران مطرح كردند پيگيري و نتيجه را اعلام فرماييد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/25 - 14:41
با سلام و احترام...خبر را بنده هم خواندم...بسيار كلي بود و معلوم نيست واقعا چه مي خواهند بكنند و اينكه ايا به ما هم مربو.ط است يا خير...زياد سخنان متقي را جدي نگيريد
میری
|
1392/04/24 - 16:56
0
4217
سلام خدمت همگی مالکان مرادآباد و سوهانک با پیشنهاد آقای علیرضا شیروانی موافقم و این نظر بهتر می شود اگر طی نامه ای کلیه تعاونی ها مطلع شوند و با تبلیغات وب سایتی و وب لاگی در همه تعاونی ها و طی حرکتی عظیم که اگر تصور کنید از هر تعاونی حد اقل 20 نفر بیایند (حداقل) به عبارت حد اقل 25 تعاونی می شود 500 نفر ، که پیشنهاد می شود آقایان همسران خود را نیز حتما بیاورند، که هم تعداد زیاد باشد و هم به کمک خانم ها می توان کنترل تجمع و ماموران را در دست گرفت و وقتی هم تعداد زیاد باشد آقای روحانی به بزرگ بودن مسئله بیشتر واقف می شود. و مطمئناً رسانه ای هم خواهد شد. با تشکر
مهری جلوه
|
1392/04/24 - 17:10
0
42
جناب آقای دکتر منتظر چی هستین چرا یه تجمع نمیزارین چرا باتجمع مخالفین؟ چرا کامنت قبلی منو نذاشتین.؟
انتظاری
|
1392/04/24 - 20:38
0
14
سلام جناب دکتر میر افضلی با آرزوی قبولی طاعات ، آیا فکر نمیکنید سرعت مکاتبات بین آقای عبدی نژاد ودانشجو و... به دلیل دستور ارگانهای قدرتمند انجام گرفته؟ و دلیل این دستور و حرکت شتابان این لاک پشت صفتان بخاطر ایستادگی مالکان بود؟ آیا قبول دارید باید همچنان به تاکتیک فشار از پائین و چانه زنی از بالا ادامه داد؟.
محمد کمری
|
1392/04/25 - 01:46
0
10
با سلام ودرود خدمت دکتر ومالکان بی قید و شرط زمینهای مراد اباد وسوهانک از ان جهت بی قید وشرط که سند منگوله دار به اسم مالکان است. من هم با اقای شیروانی موافقم اما این تجمعها با جمعیت اندک اثرش نیز کم است امیدوارم در صورت اعلام تجمع همگی شرکت کنیم
سهرابی
|
1392/04/25 - 01:53
0
75
باعرض سلام واحترام تمام مالکان دیگر متوجه هستند که سالیان درازیست که بازیچه دست نا بخردانی شده اند که زمانی ادعا داشتند که همچون قدیسان هاله ای از نور اطراف سرشان رافراگرفته ما از چه کسی انتظار داریم اگرمشکل مارا حل میکرد کارش تعجب برانگیز بود وفقط یک راه باقی مانده اتحاد وهمبستگی گسترده وتجمعهای پی در پی والسلام
پوران رنجبران
|
1392/04/25 - 09:20
4
12
سلام و خسته نباشید جناب دکتر ....دیشب اخبار ساعت 6:30 شبکه پنج اعلام کرد که در شهرری شهرداری بعد از بیست سال زمینهای بدون جواز آکسانی که خریداری کرده بودن را متری 000/000/28 ریال خریداری کرده است ....سوال من از شما اینه که چرا شما با این شبکه تماس نمیگیرید و مشکلون رو بگید حتما اگه 10 یا 20 نفر تماس بگیرند حتما مشکل زمینهای ما رو هم بیان و پیگیری میکنند...؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/25 - 14:53
با سلام و احترام....فكر مي كنم در اين باره قبلا خيلي صحبت شده است...كساني كه فرموديد زمينهايي در داخل محدوده داشته اند و زمينهاي آنها را هم شهرداري به قيمت مفت خريده و قطعا فروشندگان هم راضي با اين كار نيستند ...زمينهاي ما در حريم قرار دارد و شهرداري هيچوقت براي خريد اين زمينها اعلام آمادگي نكرده و نمي كند بلكه آنها نشسته اند تا دولت اين زمينها را از چنگ ما در بياورد و بسپارد به شهرداري كه آنها پزش را بدهند و بوستان و باغستان و منطقه گردشكري ووو در بياورند و روبانها را ببندند و صلوات بفرستند و عكس بگيرند و در رزومه خود هر روزه افتخارات جديدي را ليست كنند و البته در گوشه كنار كار هم به واسطه زحمات طاقت فراسايي كه كشيده و عرقهايي كه ريخته  اند چند لقمه لذيذ از اين زمينها را به ويلايي كوچك چند هزار متري تبديل كنند و در آن مجلس عزاداري امام حسين عليه السلام برگزار كنند و بر سرو سينه بكوبند و يتيمان را اطعام كنند و هزار امر خير ديگر....شما ملتفت نيستيد مثل اينكه!!!
کامیار پروانه
|
1392/04/25 - 10:58
0
162
دکتر جان سلام . ایا جلسه نمایندگان با وزیر برگزار میگردد ؟ اگر احتمال این را میدهید که این جلسه تشکیل نمیشود حتما بفکر تجمع گسترده در وزارت مسکن باشید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/25 - 14:56
با سلام و احترام...خير جلسه برگزار نشد كه نشد كه نشد ...تجمع در وزارت مسكن كه هيچ جلوي دفتر رهبري هم به ظاهر ثمري ندارد...امروز دوستان ما به بيت رهبري رفتند و مذاكرات تندي داشتند...آنها هم گفتند از دست ما فعلا كار  ساخته نيست ..بايد صبر كرد تا اين دوران تمام شود و بعد آقاي روحاني كليد را در دستي و جارو را در  دستي بگيرد  و يكي هم اب بريزد و شروع به اصلاحات و رفت و روب كنند!!!
صادق جعفري
|
1392/04/25 - 13:08
0
39
با سلام خوبست در اين ماه مبارك رمضان آن ضرب المثل قديمي را به ياد بياريم که ميگه: هرچقدر که پول بدهی همان قدر آش می خوری. شركت كاشانه نمي خواهد يك وكيل درست و حسابي بگيرد تا در ديوان عدالت اداري شكايت موكلين خود را پيگيري كند و نمي خواهد گچ ريزي براي مشخص كردن محدوده زمين انجام بدهد و نمي خواهد يك گزارش ويديويي از پرونده زمينها درست كند و در سايت بگذارد تا به راحتي مالكين آن را براي رسانه هاي مختلف ارسال كنند. پس با اين شرايط، وضعيت ما بهتر از اين نمي شود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/25 - 15:01
با سلام و احترام....شما هم مثل اينكه خوب ملتفت نيستيد...ما چند سال پيش ملاقات مفصلي با آقاي رازيني معاون قوه قضائيه داشتيم و صحبتهاي زيادي رد و بدل شد كه در اين سايت به طور مبسوط منتشر شد...فكر كنم آن را نخوانده ايد..خلاصه آنكه صدها پرونده كت و كلفت اداري در ديوان عدالت اداري خاك مي خورد و همينها سبب شد تا دفتر رهبري  در سال 90 نمايندگاني براي حل مشكل اعزام كرد و بقيه ماجرا تا امروز كش پيدا كرد...مشكل انتخاب وكيل نيست زيرا همين الان بيش از ده نفر از صبح تا عصر تمام ادارات را زير و رو مي كنند تا راهي بيابند ولي مسئولين قصد پاسخگويي ندارند...شما اگر به مفهوم بي صاحب بودن مملكت و مرگ سازماني كه بارها در اين سايت نوشتم توجه كنيد بهتر متوجه قضايا مي شويد....در ضمن مگر فيلم و تصاوير و خبر تجمعات  حداقل دو بار در سايت من و تو منتشر نشد...چه تاثيري داشت؟ ...
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/25 - 15:56
6
3
سلام خسته نباشید من یه خبر در رابطه با جلسه ای در روز پنج شنبه برای گرفتم مجوز از کسی شنیدم صحت داره؟ کلی خوشحال شده بودم سجده شکر رفتم...اما متاسفانه چند روزی دسترسی به نت نداشتم تا به سایت بیام و الکی ذوق نکنم الان که اومدمو تمامی خبر ها و کامنت هارو خوندم دپرس شدم یعنی شایعه بود؟گریه زندگی واسم شیرین شده بود رویایی قشنگی بود
واعظی
|
1392/04/25 - 16:04
12
308
خوب شد نمردیم معنی فوری رو هم فهمیدیم. اینطور که معلومه نامه موسوی به نیکزاد هم سرکاری بوده. فقط امیدوارم که خدا خودش جواب تک تک این مسئولین بی مسئولیت از خدا بی خبر رو بده. و تو همین دنیا تقاص اعمال و افکار پلیدشون رو پس بدن. خدایا تو خودت شاهدی که چطور حق کشی و مظلوم کشی می کنن .به حق همین ماه عزیز از خدا می خوام تمام ظالمین رو به فلاکت و درد بی درمان دچار کنه. الهی آمین.
م. رحمتي
|
1392/04/25 - 16:36
32
171
آيا در اين برهه از تاريخ كه شعارهاي اين نظام فلك الافلاك را كر كردند، بي عدالتي از كوچه پس كوچه جمهوري اسلامي سرازير شده، بي تفاوتي مانند تار عنكبوت دور مسئولين تنيده، فساد چشمهاي چاپلوسان دولت را كور كرده و دورويي جزء خصلت ايراني برجسته شده، انتظار دادرسي و انصاف توسط اين نظام و اين جمهوري اسلامي و اين مسئولين و اين چالوسان و اين ايران محال است. هيچ كاري از هيچ كس در اين سرزمين ساخته نيست. و اين يك هشدار بزرگيست كه آخرالزمان رسيده و زمان ظهور منجي عالم نزديك شده. اللهم عجل لوليك الفرج.
حمید مئنی
|
1392/04/26 - 00:02
5
504
سلام دیگر پی چه میگردیم آخر مگر چه اندازه عمر خواهیم کرد این از خدا بی خبرها که وضعیت ما را نمیفهمند اصلا به فکر حل مشکل نیستند تنها میخواهند با دروغ سر ما را گرم کنند همانند این چند سال....اگر واقعا زمینها و حق خود را میخواهید به این مملکت بی قانون هیچ امیدی نداشته باشید در این بی قانونی راه قانونی وجود ندارد مگر قدرت آنچنانی یا نور چشمی باشید..باید خودمان دست به کار شویم وتنها با اتحاد همبستگی حقمان را میگیریم حال بنشینید تا مشکلتان حل شود البته اگر عمر نوح داشته باشید
کریمیمان
|
1392/04/26 - 02:04
3
446
با سلام و قبولی طاعات , باتوجه به اعلام موافقت دفتر رئیس جمهوری و تأکید بر رسیدگی سریع , خیلی عجیب است که این موضوع پیگیری و حتی اعتراض شدید حتی با انجام تحصن برای پاسخگویی به موضوع نمی شود , دیگر اینکه سرکار گذاشتن ندارد, یعنی چه که فقط بگویند که علت از بی درو پیکری و بی صاحب بودن مملکت است, ولی بانهایت تعجب به اصل مسئله یعنی اقدام سریع خواسته شده در رابطه با موافقت ریاست جمهوری صورت نمی گیرد.حتی اقدامات قضایی و پیگیری از طریق مراجع قضایی نمی شود, نه تنها مدعی خسارات وارده نمی شوند , حتی مدعی مالکیت قانونی خود هم نمی شوند تا با حکم مقام قضایی که خود را مستقل از بازی های سیاسی می داند , عمل نمایند.
عباس غفوري
|
1392/04/26 - 11:15
2
262
نه تنها شركت كاشانه و اعضاء آن سركار هستند بلكه كل مملكت سركارند.
حمید اسکندری
|
1392/04/26 - 12:05
1
78
برادر گرامی جناب آقای میرافضلی با سلام و احترام. مگر اهالی مجلس شورای اسلامی نمایندگان ملّت نیستند؟ مگر نمیتوانند از مسئولان بازخواست کنند؟ مگر نمیتوانند دست کم از وزرا سوال کنند؟ آیا بهتر نیست که چند وقتی هم از طریق مجلس پیگیری شود؟ آیا اگر تجمعات جلوی مجلس باشد بهتر نیست؟ وقتی زور افراد عادی به بازخواست از مسئولان نمیرسد خب لابد باید به وکلای مجلس متوسل شد. همین آقای مطهری یا توکلی یا چند نفر دیگر که دستکم ادای دلسوزی را درمی آورند و گاهی هم الحق والانصاف مواضع حق طلبانه ای دارند شاید بتوانند کاری کنند! ضمن اینکه وزرای دولت آینده حداقل در ابتدای مسئولیت شان حرف شنوی خوبی از اهالی مجلس خواهند داشت. با تجدید احترام و خسته نباشید
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/27 - 15:10
با سلام و احترام...مکاتباتی بآ آقای لاریجانی در این خصوص داشته ایم...همچنین از طریق یکی از مالکین محترم که نماینده مجلس شورای اسلامی است ملاقات مفصلی با دکتر آقایی رئیس کمیسیون عمران مجلس که مستقیما با موضوع ارتباط دارد صورت گرفت...در همین تماسها با نماینده پارلمانی وزیر جهاد و وزیر مسکن در مجلس نیز ملاقات های مفصلی صورت گرفت و نمایندگان مجلس که در این جلسات حضور داشتند از نمایندگان پارلمانی خواستند که وزرای مربوطه را به تلاش بیشتر برای حل مشکل ترغیب کنند...در این خصوص تلاشهای دیگری هم در سالهای اخیر صورت گرفته که ذکر آنها طولانی است...نرود میخ آهنین بر سنگ
اسدي
|
1392/04/26 - 14:31
0
20
سلام آقاي ميرافضلي چرا شما براي درخواست اعضا ارزشي قائل نمي شويد وقرارتجمع را نمي گذاريد ؟ آيا اين راه درستي است كه شما در پيش گرفته ايد براي بار هزارم خواهش مي كنم كه حتما كاري كنيد ومنتطر نامه نگاري ها نباشيد اگر به اميد اين دروغگويان باشيم 20سال ديگر هم سركار خواهيم بود من تجمع مقابل مجلس وشواري شهر را پيشنهاد ميكنم در آخر وكيل زبده اي را مي شناسيم كه مدعي است از طريق قانون به سرعت نتيجه مي گيرد ودر اين نظام هم آشنايان بي شماري دارد و اين ادعا را دارند كه مي توانند مشكل را حل كنند.بهتر نيست بعد از تماس با ايشان پرونده را واگذار كنيد .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/27 - 15:15
روز دوشنبه هفته اخیر جلسه ای با یکی از مسئولین دفتر رهبری برگزار شد و در آنجا به بی توجهی دولت و بخصوص وزارت مسکن و بی نتیجه ماندن تلاش سالهای اخیر اشاره شد...در این جلسه به این نکته مسئول مربوطه به این نکته اشاره کرد که اختلاف شدید احمدی نژاد با هاشمی و این اعتقاد که من وظیفه ندارم مشکلات دولتهای قبلی را حل کنم سبب شده تا احمدی نژاد نسبت به حل مشکل بی تفاوت باشد..از دید مقام فوق ادامه تلاشها در این دولت بی نتیجه است و باید صبر کنید تا دولت بعدی که اعتقاد به حل مشکل دارد بر سر کار بیاید...در خصوص وکیلی که فرمودید با بنده تماس بگیرید
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/26 - 14:55
2
23
سلام اقای میر افضلی مجدد میپرسم که آیا خبری که من شنیدم شایعه بود؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/27 - 15:16
با سلام و احترام..لطفا با بنده تماس بگیرید و توضیح دهید که چه شنیده اید...09122151206
راد هستم
|
1392/04/26 - 19:46
1
37
سلام اخرتکلیف ما چه میشود چرا نمی توانیم بر سر زمین خودنمان کاریانجام دهیم مانند دانشگاه ازاد ارتعفا را به 1600 برسانیم مگر دستور رهبری این نیست تورا بخدا قسمتان میدهم دست از سر این دولت برداریم وخودمان کاری انجام دهیم چون کسی در این مملکت برای کاری انجام نمیدهد
محمدچمنی
|
1392/04/26 - 20:59
0
182
آیاخداوندهم ازمظلومان ومستضعفان ورنج کشیدگان روی برگردانده وناله ها واستغاثه های شبانه ی آنهارانمیشنودپس الله لایحب الظالمین چه میشود.برادران وخواهران عزیزماهیچ راهی جزاقدام عملی نداریم وچاره ای نداریم جزاینکه برزمینهای خودحاضرشده وآجری روی آجربگذاریم .
پورمدحجی
|
1392/04/27 - 01:34
0
169
با آقای شیروانی موافقم
ظاهری
|
1392/04/27 - 09:20
43
0
با سلام و با قبولی طاعات و عبادات کلیه ذینفعان محترم و شرکت تهران کاشانه دیروز خبری در یکی از روزنامه های صبح تهران منتشر شد و آن اینکه آقای احمدی نژاد دستور داده اند در خیابان پاستور یک دفتر بنام دفتر ریاست جمهوری قبلی راه اندازی شود تا به مشکلات همه آنهایی که رسیدګی نشده بعدا رسیدګی شود پس نگران نباشید 30 نفر هم قرار است در آنجا مشغول بکار باشند
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/27 - 15:20
با سلام و احترام...این خبر تکذیب شد ...و اذا جاء اجلهم لا یستقدمون ساعه و لا یستاخرون..احمدی نژاد به زودی به تاریخ خواهد پیوست و فرصتها از او سلب می شود و دیگر توفیقی برای خدمت به ما و حل مشکلات تعاونی ها و تشکل ها نخواهد داشت..او و همکارانش لیاقت این کار را نداشتند و نخواهند داشت
انتظاری
|
1392/04/27 - 13:04
0
607
با سلام درود به همسایگان بزرگوارم در مراد آباد وسوهانک و جناب دکتر میرافضلی. پیشنهاد میشود باید نسبت به برنامه کاری و زمانبندی شده را با استفاده از نظرات مالکان جهت گرفتن جشن کلنک زنی تا آخر امسال تهیه و راه کارهای لازم برای به پایان بردن این مشکل تحمیلی انجام گیرد ت،باید امسال زمین های خودمان با ضرر زیان دیر کرد تحویل بگیریم. در رابطه با تعریف و تمجید از و رنگ ... نیاز ی نیست همه رنک خاک زمین های خودمان هستیم. به امید گرفتن جشن پیروزی در این نبرد نا برابر.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/04/27 - 15:20
با سلام و احترام...انشاء الله چنین خواهد شد..الیس الصبح بقریب
سهرابی
|
1392/04/27 - 23:21
26
67
سلام برهمسایگان عزیز این دولت زمانی که قدرت داشت مملکت به لجن کشید با بالاترین در امد بالاترین تورم وگرانی وفقر را باقی گذاشت ونفرین هم هیچ نتیجه ای نداره باید سعی کنیم اجتماعمان را افذایش دهیم حالا هم کسانی که به این سایت مراجعه میکنند قابل توجه وچشمگیره اسلا جای ناامیدی نیست مطمئنا با امید داشتن به یاری خداوند متعال کلا سیستم اداری که عده ای شارلاطان بر مسند ان تکیه زده اند تغییر خواهد کرد
صادق جعفري
|
1392/04/28 - 11:41
384
315
حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست حق گرفتني است حق گرفتني است حق گرفتنيست
دکتر محمد منصوری
|
1392/04/28 - 12:26
0
25
سلام بر تمامی دوستان وبا تشکر از دکتر عزیز.برای اولین بار است که در سایت کامنت میگذارم.به نظر من دو کار دیگر نیز میشود انجام داد:1-رسانه ای کردن موضوع (البته می دانم که کار سختیه ولی چاره ای نیست.) بدین صورت که مسوولین سایت شماره تلفن یا پیامک برنامه هایی که از صدا وسیما پخش می شود و می توانند موضوع را منعکس کننداعلام کنند تا مالکین در اقدامی هماهنگ با آن برنام ها تماس بگیرند(در شرایط حاضر که تجمعی صورت نمی گیره بهترین راهه.از طرفی نباید از تاثیر رسانه ها غافل شد) 2-همچنانکه پیگیریها از سمت جناب دکتر و دیگر دوستانشان انجام میشود باید پرونده ای در قوه قضاییه باز شود در شکایت از کسانی که زمینهای غیر قابل واگذاری را سند زده وموجبات گرفتاری خانواده های بیشماری را فراهم نموده اند(حسن انجام اینکار در اینه که نام اشخاص بزرگی مطرح میشه که لااقل برای حفظ آبرو وموقعیتشان هم که شده مجبور میشوند این قضیه را حل نمایند.)با تشکر
س ر سلیمانیان
|
1392/04/28 - 15:15
0
0
با سلام از اینکه به جمع شما پیوستم خوشحالم با تشکر از زحمات شما این شایعه بسیار داغ که بین بچه های تحقیقاتی پیچیده مبنی بر جایگزینی زمین در منطقه 22 بنام چیتگر که شاید ارزش قیمتی بیشتری نسبت به مراد اباد داشته صحیح میباشد یا خیر با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/29 - 12:19
با سلام و احترام...اين شايعه مربوط به قديم بوده و الان بحثي در اين خصوص نيست
پورمدحجی
|
1392/04/28 - 22:56
0
19
نمی دانم چرا بعضی نظرات فقط در حد یک کامنت می ماند و تحلیلی برای آن صورت نمی گیرد.جناب دکتر فرمودید که احمدی نژاد می گوید که مشکلاتی که دولت های قبل ایجاد کرده اند را حل نمی کند و می گوید به من ربطی ندارد. و شما در جواب می گویید که صبر می کنیم تا با دولت بعدی مشکل را حل کنیم و ....... من در زمان جنگ و در زمان انقلاب نبودم. اما همیشه فکر می کردم جنگ و انقلاب درسی فراتر از این گفته ی شما به مردمان ایران زمین داده است. شما همان کسی هستید که آن متن جنجالی و قدرتمند را شجاعانه در جلوی وزارت مسکن خواندید. بنده با این وضع موجود پیش بینی می کنم که تجمع بعدی با تمام تجمعات تفاوت خواهد داشت. نگذارید این شور خاک شود
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/29 - 12:21
با سلام و احترام....درود بر شما جوان پرشور و زحمتكش...تصميم به اين موضوع كه فعلا صبر كنيم تا دولت عوض شود يك تصميم تلخ و ناگوار است...ما هم دوست داشتيم كه اين مشكل در همين زمان حل شود ولي تلاشهاي ما فايده نداشت...جام  زهر كه مي گويند همين است 
م کیمیایی
|
1392/04/29 - 03:26
0
45
آقای میرافضلی باتوجه به کامنت آقای شیروانی قبل از به ریاست رسیدن آقای دکتر روحانی تجمع می گذارید یا نه؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/29 - 12:23
با سلام و احترام....اگر كسي خواب باشد اميد بيدار كردنش است ولي كسي كه  خود را به خواب زده را نمي توان بيدار كرد...احمدي نژاد مشكل ما را نمي خواهد حل كند ..به زور هم نمي توانيم كاري بكنيم...اين چند روز هم  خيلي زود مي گذرد و انشاء الله در دولت روحاني شرايط بهتر خواهد بود..به اميد خدا...صبر كنيد هر چند خيلي تلخ و ناگوار است
م. فضل اللهی
|
1392/04/29 - 10:19
0
457
با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر و تمامی دوستان عزیز- اینجانب از مدیران ارشد شهرداری که از دوستان صمیمی و خانوادگی بنده است با قاطعیت تمام و اطمینان مطلق شنیدم که تنها راه برای به رسیدن به حقمان این است که همگی جمع شویم و بر اساس محدوده زمینمان دور تا دور محدوده هر کس را محصور کرده و در حد بتن ریزی پایه و زدن میل گرد و فونداسیون بسیار ابتدایی، زمین خود را مشخص کنیم چون وقتی تعداد نفرات زیاد باشد به هیچ وجه حق ندارند ساخت و سازهای ایجاد شده را تخریب کنند و مجبورند با مالکان به توافق برسند و اگر دست به تخریب بزنند این کار پیگرد قانونی دارد در صورت موافقت شما با این مسئله، تا به گوش مسئولان نرسیده و شگرد دیگری به کار نبسته اند جلسه ای بگذارید و کار را به این ترتیب ادامه دهیم والا مثل باقی زمینها و موردهای دیگر که همه دیدیم و شنیدیم دستمان به هیچ جا نمیرسد. امیدوارم شما بزرگوار و سایرین به این مسئله خوب بیندیشید و راه چاره را در این کار ببینید. با آرزوی قبولی طاعات
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/29 - 12:52
با سلام و احترام....لطفا با بنده تماس بگيريد
احمد سادات مهریزی
|
1392/04/29 - 22:28
0
11
با سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات پیشنهاد میشود جهت برگزاری یک مجمع بابت اعضاء زمینهای مراد آباد وسوهانک در یکی از ساختمانهای وزارت جهاد کشاورزی و یا مکانی دیگر بر گزار شود خلاصه ای از پیشرفت کار به اعضاء اطلاع رسانی شده و تصمیماتی از بات گچ ریزی - حصارکشی -آجر ریزی -بتن ریزی و وغیره زیر نظر حقوق دان مربوطه پیگری و به انجام رسانید
احمد سادات مهریزی
|
1392/04/29 - 22:29
3
21
با سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات پیشنهاد میشود جهت برگزاری یک مجمع بابت اعضاء زمینهای مراد آباد وسوهانک در یکی از ساختمانهای وزارت جهاد کشاورزی و یا مکانی دیگر بر گزار شود خلاصه ای از پیشرفت کار به اعضاء اطلاع رسانی شده و تصمیماتی از بات گچ ریزی - حصارکشی -آجر ریزی -بتن ریزی و وغیره زیر نظر حقوق دان مربوطه پیگری و به انجام رسانید
شقایق اسماعیل پور
|
1392/04/30 - 01:43
10
66
سلام خسته نباشید ببخشید نشد تماس بگیرم راستش پدرم با یکی از دوستانش که ذینفع هستند تلفنی صحبت کرده بودن که ایشون مثل اینکه با شرکت شما تماس گرفته بودند و اخباری رو دریافت کردند که طبق این نقل و قول روز پنجشنبه اقای محرمخوانی در وزرات مسکن جلسه ای داشتند که موفق امیز بوده و با دادن جواز ساخت موافقت شده و تنها دستوری در جهت اینکه زمین ها باید وارد محدوده شهری بشه باقی مونده!!صحیح است ایا؟!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/30 - 12:20
با سلام و احترام...خير...درست نيست
م. رحمتي
|
1392/04/30 - 12:12
13
318
با سلام به جناب آقاي دكتر ميرافضلي با توجه به اين كه زمينهاي مراداباد و سوهانك در زمان آقاي هاشمي رفسنجاني واگذار شده و ارادتي كه آقاي روحاني به آقاي هاشمي دارند، خوبست گزارش بلاتكليفي اين زمينها و پيشنهاد ما را به سمع و نظر آقاي هاشمي برسانيم و ايشان هم سفارش حل اين معضل را كتبآ به آقاي روحاني بكنند. اين باعث ميشود در دولت جديد به مشكلات ما سريعتر رسيدگي شود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/30 - 12:30
با سلام و احترام...حتما اين كار را مي كنيم..بالاخره اين شكل بايد حل شود و اين كاري كه فرموديد نيز يكي از راههاي حل مشكل است
حسین مظفری
|
1392/04/30 - 12:58
0
0
باسلام آقای دکتر آیا از نرم افزار google erth استفاده کردید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/04/31 - 13:57
قبلا استفاده كرده ام
منوچهر علیزاده
|
1392/04/30 - 13:09
2
8
با سلام خدمت همه بعضی از سایتها به منم منم افتادن بعضی دیگه صبورن منم دلم میخواست یه کمری بخرم بعضی به زخماشون مرحمی میخواستن باید شکر کنیم که اقلا این سایت تونست نفسای مراد رو به تپش نگهداره فهمیده بودم که این آقای + دانا با دارو دستش وقتی شهردار بود + 4 سال رئیس + و _ 4 سال دیگه رئیس = نخواست دل +_ نتونست دل خیلیارو شاد کنه پس بعد از 10 سال فقط باید بهش و حرفاش خندید....خدا خودش عادل و بیناست و حالا مطمئنن میخوان یه جورایی مثلا یه حالی بما بدن نکته اینه که باید بدونیم این زخمایی که بوجود اومد مر حمش فقط زمین ...خودمونه..... خدایا شکرت
انتظاری
|
1392/04/30 - 13:48
0
10
با سلام درود به م.رحمتی و جناب دکتر پیشنهاد خانم یا آقای م.رحمتی میتواند یکی از راه کارهای حل این مشکل تحمیلی باشد سپاسگذارم.
زندنیا
|
1392/04/30 - 14:00
63
545
سلام اقای میر افضلی.نمیدانم شما منتظر معجزه هستید که از اسمهن برای ما زمین سند دار ان هم با جواز ساخت بی افتد یا اینکه احمدی نجاد که این روزا داره خودشو جمع و جور میکنه که بره برامون زمین جدید بده یا منتظرید اون نیکزاد بی لیاقت بیاد کاره مارو انجام بده.احتمالا انتظار دارید که اقای روحانی هم تمام مسائل اقتصادی وسیاسی مملکت رو ول کنه و سندهای مارو بگزاره داخل یک سینی وبا احترام بفرسته درب منزل شما؟اقای دکتر .جنابعالی هم همچین خودتون رو به خونسردی زدین که اصلا انگار نه انگار.حالا اینکه یا نفستان از جای گرم بلند میشه یا اینکه شما هم از همین گروه دولت هستین که خیالتون راحته.شما فقط دارین اب در هاون میکوبین با این روشها هم خودتونم میدانید تا 20 سال دیگه هم هیچ اتفاقی نمی افته.تنها اتفاقی که افتاده اینکه مردم بیچاره که تنها امیدشون همین زمینهاست گرفتار تر شدن و در نهایت هم با همین امید از دنیا میرندوالبته دور از جان مالکین محترم.من خیلی وقته که پیشنهاد میدم و باز هم میگویم که مالکین محترم و اقای میر افظلی.تنها وتنهاوتنها راه چاره ما فقط ساخت وساز غیر قانونیه ولا غیر.لطفا جان هر کسی رو که دوست دارید به این مسئله فکر کنید و بر نامه ریزی کنید وانجام دهید.من حتم دارم کلیه مالکین استقبال میکنند.بسه دیگه بیشتر از این وقت خودتان رو هدر ندین وبا گرفتاریهای مردم هم بازی نکنید لطفا.امید وارم شماهم مثل رئیس جمهور از بازگو شدن حقایق ناراحت نشوید و انصاف را در نظر بگیرید.منتظر جواب واضح وروشن شما در این سایت هستم.
هادی احمدی
|
1392/04/30 - 19:42
3
37
دولت هیچ گونه اقدامی برای آزادسازی 960 هکتارزمین تعاونی های حریم نکرده است! با وجود نص صریح قانون و تاکیدات مقام معظم رهبری تاکنون دولت هیچ گونه اقدامی برای آزادسازی 960 هکتار زمین تعاونی های حریم نکرده است ! به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، سید صباح الدین متقی ، مدیرکل حریم تهران ، با انتقاد ازعملکرد دولت دهم دراجرای قوانین مرتبط با حریم گفت : بند "ج" ماده 147 قانون پنج ساله دوم دولت را مکلف کرده تا کلیه اراضی واقع در حریم شهر را در یک بازه یکساله برای تبدیل به فضای سبز ، به شهرداری واگذارنماید . وی ادامه داد: همچنین بند "د" ماده 172 همین قانون نیز تصریح می کند که کلیه هزینه ها لازم برای ایجاد فضاهای سبز باید توسط دولت تامین شود. متقی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری نیز طی دستوری دولت را مکلف به خریداری زمین تعاونی ها یا واگذاری زمین معوض واقع در حریم نموده است گفت : اما با وجود تمام این قوانین ودستورها ، دولت دهم هیچگونه تلاشی برای آزادسازی 960 هکتار زمین تعاونی های واقع درحریم شهر تهران نکرده است! به گفته وی هم اینک بیش از 42 تعاونی در حریم تهران درحال ساخت و ساز هستند که درصورت آزاد سازی و تبدیل آنها به فضای سبز، حجم فضای سبز حریم تهران ، بسیار بیشتر از امروز بود. http://www.tehran.ir/default.aspx?tabid=135&ArticleId=10440
میری
|
1392/04/31 - 15:56
0
1524
مالکین خواهشمن می باشم با این لینک زیر وزرات راه و شهرسازی را نامه باران کنید.حد اقل این کار را انجام دهید . http://mrud.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=cc257a21-4ed0-4666-9644-52388fe49235
میری
|
1392/04/31 - 16:02
0
4
مالکین خواهشمند می باشم با این لینک زیر وزرات راه و شهرسازی را نامه باران کنید.حد اقل این کار را انجام دهید . http://mrud.ir/Portal/Home/Default.aspx?CategoryID=cc257a21-4ed0-4666-9644-52388fe49235
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/01 - 17:47
0
76
سلام خسته نباشید طاعات عبادات همگی قبول منم رفتم تو لینک شهرسازی و یه نامه تند فرستادم امیدوارم در دولت جدید دیگه ریخت این نیکرادو حتی تو هیچ یک از پست های کوچک هم نبینم
؛لامرضا معلومی
|
1392/05/02 - 09:38
0
270
با سلام خدمت همه عزیزان . در رادیو ایران برنامه ای وجود دارد به اسم پیک بامدادی که هر روز از صیح از رادیو شنیده می شود و همواره اعلام میدارد که منتظر سوژه های خبری از سوی شنوندگاه میباشد و خود برنامه پیگیر تمامی کارها می شود . پیشنهاد میشود از این راه هم امتحان بکنیم
صادق جعفري
|
1392/05/02 - 13:36
0
369
با سلام، ماه مبارك رمضان ايام باران رحمت الهي است يعني كسانيكه دلهايشان بي مروت و بي انصاف گشته از بس غرايض دنيوي بر روح و روان آنها مسلط شده در اين ماه به لطف خداوند متعال دوباره زنده ميشوند مگر آنكه دلهايشان مرده باشد. لذا بد نيست در همين ماه با مسئوليني كه كاري از دستشان بربيايد تماس حاصل كنيم. ماه رمضان كه فقط براي خوردن و خوابيدن نيست كه ما در خصوص زمينها هيچ كاري انجام ندهيم. يكي از بزرگان گفته:مردان شجاع فرصت مي آفرينند، ترسوها و ضعفا منتظر فرصت مي نشينند.
پورمدحجی
|
1392/05/02 - 15:25
19
3079
این نامه من به ناکزاد بود: سلام بر از خدا بی خبران سلام بر ظالمان سلام بر اهل کفر و عصیان لعنت خداوند بر شما باد جهنم هم سنگینی شما را نمی تواند تحمل کند. این آه دل سوخته ی یکی از مالکین زمین های مراد آباد می باشد که خود و خانواده اش نیاز مبرم به این زمین دارند و شما کفار، نمی خواهید این اهالی به حقشان برسند. لعنت خدا بر شما. نفرین تمام مالکین از آن شماست. ای گرگ صفتان بی خرد. ای اهل جهنم.به حق ائمه معصوین و به حق 124 هزار پیامبر و به حق خداوندی خدا، اساعه مورد لعن و نفرین مالکین قرار بگیرید. الهی آمین. جانمان را از دهانمان بیرون کشیدید. لعنت بر شما. سزاوار این هستید که به تعداد شما در زمین های مرادآباد درخت بکاریم و از هر کدام طناب داری آویزان کنیم و شما کثیف رویان را به دار بیاویزیم که الحق شایسته این هستید. لعنت لعنت لعنت. خداوندا همین الان بلایی بر این مسلمان نماها نازل کن تا بفهمند این آه گیراست.
حسن اکبری
|
1392/05/02 - 18:09
0
168
باسلام خدمت تمامی مالکین وآقای دکتر این نمشود گرفتن حق تا زمانی که ما روبروی مانیتور کامپیوتر خود نشسته ایم و فقط کامنت میگذاریم وخبر میخوانیم واین نامه ها یکی پس از دیگری به بایگانی سپرده میشود صبر ما سر آمده لطفا یک تجمع ویک یا علی دیگر یا مجوز ساخت یا زمین معوض تجمع -تجمع-تجمع-
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/03 - 15:29
با سلام و احترام...الان گشو شنوایی وجود ندارد و اقایان با لجبازی تلاشها را بی اثر کرده اند...خیلی تلخ است که بعد از این همه تلاش به نتیجه نرسیده ایم .این را قبول دارم...ولی باید صبر کردو  منتظر زمان مناسب نشست
جعفر خزائلی
|
1392/05/02 - 18:31
0
45
خسته شدیم دیگه. بسه
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/03 - 01:54
47
165
به نظرم بهتره به جای زیارت عاشورا خوندن و نفرین کردن به یزیدو معاویه از این به بعد تو مساجدو مصلی ها زیارت جمهوری اسلامی خونده بشه و هرچی لعن و نفرینو فحشه بار مسولین به خصوص نیکزادو احمدی و دار و دستش بشه که روی هرچی یزیدو معاویه رو سفید کردن اقایان الهی به حق همین شبهای عزیز در این دنیا و اخرت عذاب و قهر خدا نصیبان شود.باشد که بیچاره شوید آمین
یوسفی
|
1392/05/03 - 17:13
0
257
با سلام اقای میر افضلی مگه شما نگفتید نامه به عنوان (فوری ) از دفتر ریاست جمهوری برای نیکزاد ارسال شده پس چرا یک تجمع در جلوی وزارتخانه مسکن تشکیل نمیدهید تا جواب این نامه را خود ما از انها بگیریم و حتی با چاپ بزرگ این نامه میتوانیم از ان به عنوان پلاکارت استفاده نمائیم و جواب انرا بخواهیم ما اگر بشینیم هیچ کس حق ما را به ما نخواهد داد ما باید انقدر تلاش کنیم که این موضوع رسانه ای بشود بله شاید شما بگوئید ما تمام این راهها را رفته ایم ولی باز هم باید تلاش کرد حتا اگر دست اوردی .ناچیز نسیب ما گردد و حتی اگر این تلاش در ماه مبارک رمضان و با لبانی تشنه باشد
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/03 - 18:34
0
386
بازم صبر؟!! دیگه چقدر صبر؟من نگران خودم نیستم نگران خانوادم هستن که دارن زجر میکشن دیگه نمیتونم تحمل کنم این وضعیتو ادم هرچی صبور تر باشه بدتره ...بیشتر اذیت میشه اما اگه کم طاقت باشه همه چی زود روبه راه میشه به هر چیزی هم که بخواد زود میرسه درسته که خدا صابرین رو دوست داره اما هر چیزی هم حدی داره این همه صبر هم یک بهایی داره نمیشه که تا آخر عمر صبر کرد و هی انتظار کشید! میترسم زمانی بخواد این زمین ها درسته بشه که دیگه از بس انتظار کشیدیمو حرص خوردیمو تو استرس بودیم کاملا مریض شده و ناراحتی روحی روانی گرفته باشیم اونوقت هرچی پول این زمیناست باید خرج کنیم تا خوب شیم لطفا اگه میشه زودتر تجمع برگزار کنید تایه حرکتی بکنیم انقد جلو شهرسازی بسط میشینیم تا کارمونو درست کنند دیگه وعده و وعید نمیخوایم انقدر به درو شیشه ها میکوبیم تا همون روز جلسه برگزار کنند و تکلیف مارو روشن کنند
کریمیان
|
1392/05/04 - 01:21
0
0
باسلام , این متن آخر آقای دکتر با نتایج بدست آمده خیلی تقاوت داشت , آخرین اخبار این بود که دفتر ریاست جمهوری , موافقت دولت را با پیشنهادات ارائه شده اعلام و دستور اقدام سریع در اجرایی شدن آنرا صادر نمود , لیکن جناب آقای دکتر صحبت از بی نتیجه بودن تلاشها و ... دارند , مگز موضوع چیست ؟ این دفعه دیگر چه شده که حتی دستور دفتر ریاست جمهوری هم به بن بست منچر می شود.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/04 - 19:00

با سلام و احترام...مشکل اصلی این است که دفتر ریاست جمهوری به وزرات مسکن فشار وارد کرده که تصمیم گیری کند...وزارت مسکن هم اذعان دارد که اخذ تصمیم در این خصوص از توان او خارج است و حتما باید رئیس جمهور یا معاون اول تصمیم گیری کند...تنها کاری که آنها قبول کردند انجام دهند این بود که نامه ای بنویسند به مقام معظم رهبری و اعلام کنند حل مشکل از طریقی که رهبری فرموده اند امکان پذیر نیست و باید در حکم خویش تجدید نظر کنند. حتی در نوشتن این نامه هم کاملا وقت کشی کردند و دست به دست کردند و هر روز کار را به روز دیگر انداختند و لدا در این کار  هنوز موفق نبوده اند و هیچ نامه ای با امضای وزیر مسکن نوشته نشده است..ما قبلا نامه ای را از طریق فرزند مقام معظم رهبری به معظم له نوشتیم و از طریق دفتر رهبری هم پیگیری کردیم....دفتر رهبری  عقیده دارد که نیازی به تجدید نظر نیست و  وزارت مسکن با همین امکانات هم می تواند تصمیم گیری کند ولی چون احمدی نژاد مشکل را یک مشکل باقی مانده از زمان هاشمی می داند حاضر نیست برای حل آن عرق بریزد و فقط توپ را به زمین دیگران می اندازد.و با این اوصاف از دست آنها هم فعلا کاری بر نمی آید..با این اوصاف پیگیری اداری و حتی تجمع نیز کمکی نمی کند زیرا کسی گوشش بدهکار نیست و همگی در پنهان و آشکار و به زبان حال می گویند که ما عرضه و لیاقت حل مشکل را نداریم ...فکر کنم موضوع شفاف باشد...فقط یک کار می ماند و آن این است که فعلا صبر کنیم تا زمانه و مردان آن عوض شوند

کریمیان
|
1392/05/04 - 01:24
0
0
باسلام وآرزوی قبولی طاعات و عبادات, این متن آخر آقای دکتر با نتایج بدست آمده خیلی تقاوت داشت , آخرین اخبار این بود که دفتر ریاست جمهوری , موافقت دولت را با پیشنهادات ارائه شده اعلام و دستور اقدام سریع در اجرایی شدن آنرا صادر نمود , لیکن جناب آقای دکتر میرافضلی صحبت از بی نتیجه بودن تلاشها و ... دارند , مگز موضوع چیست ؟ این دفعه دیگر چه شده که حتی دستور دفتر ریاست جمهوری هم به بن بست منچر می شود.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/04 - 19:05

با سلام و احترام...مشکل اصلی این است که دفتر ریاست جمهوری به وزرات مسکن فشار وارد کرده که تصمیم گیری کند...وزارت مسکن هم اذعان دارد که اخذ تصمیم در این خصوص از توان او خارج است و حتما باید رئیس جمهور یا معاون اول تصمیم گیری کند...تنها کاری که آنها قبول کردند انجام دهند این بود که نامه ای بنویسند به مقام معظم رهبری و اعلام کنند حل مشکل از طریقی که رهبری فرموده اند امکان پذیر نیست و باید در حکم خویش تجدید نظر کنند. حتی در نوشتن این نامه هم کاملا وقت کشی کردند و دست به دست کردند و هر روز کار را به روز دیگر انداختند و لدا در این کار  هنوز موفق نبوده اند و هیچ نامه ای با امضای وزیر مسکن نوشته نشده است..ما قبلا نامه ای را از طریق فرزند مقام معظم رهبری به معظم له نوشتیم و از طریق دفتر رهبری هم پیگیری کردیم....دفتر رهبری  عقیده دارد که نیازی به تجدید نظر نیست و  وزارت مسکن با همین امکانات هم می تواند تصمیم گیری کند ولی چون احمدی نژاد مشکل را یک مشکل باقی مانده از زمان هاشمی می داند حاضر نیست برای حل آن عرق بریزد و فقط توپ را به زمین دیگران می اندازد.و با این اوصاف از دست آنها هم فعلا کاری بر نمی آید..با این اوصاف پیگیری اداری و حتی تجمع نیز کمکی نمی کند زیرا کسی گوشش بدهکار نیست و همگی در پنهان و آشکار و به زبان حال می گویند که ما عرضه و لیاقت حل مشکل را نداریم ...فکر کنم موضوع شفاف باشد...فقط یک کار می ماند و آن این است که فعلا صبر کنیم تا زمانه و مردان آن عوض شوند

خوانساری
|
1392/05/04 - 10:40
0
92
سلام دوستان ، شماره پیامک پیک بامدادی رادیو سراسری 30000610 است پیامک بزنید اگر با شما تماس گرفتند آمادگی بیان مشکل را بصورت خلاصه داشته باشید مجری برنامه آقای سید حسین حسینی است تا حالا که آدم خوبی بوده انشاالله نتیجه میگیریم. برای نیکزاد هم اگه دوست دارید پیام بفرستید آدرسش را دوستان بالا گذاشته اند.
سهرابی
|
1392/05/04 - 17:42
0
476
سلام کارماشده عین گاو عصارخانه که چشم بسته به دور خود میچرخیم وقتی چشم باز میکنیم هنوز سرجای اولیم دوستان عزیز ما باید همدیگر را پیدا کنیم وباید ببینیم مالکانی که از طریق این سایت کاررا دنبال میکنند چه تعدادندباید راهی پیدا کنیم که ا جتماعمان را افزایش دهیم کارماشده اه وناله سردادن ونفرین کردن به مشتی رمال که دیگر مهره سوخته اندوحیاط سیاسی شان رو به پایانه که کارنامه جز غارت وچپاول وتورم وگرانی بجای نگذاشتند جناب شیروانی پیشنهادهای خوبی ارایه دادند از ایشان تقاضا دارم اگر ممکنه به این شماره 09132720042تک بزنید ممنون میشم --اظهار عجز پیش ستمگر زابلهیست -اشک کباب باعث طغیان اتشست ---
هاشمی
|
1392/05/04 - 19:15
8
22
واقعا بابت اینکه اسمم هاشمی است از خودم متنفرم .فقط امیدوارم این ظالمان بحق این شبهای عزیز قدر به خاک سیاه بشینند اینها مسلمان نیستند بلکه یک مشت کمونیست هستند والله صهیونیستها در مقابل اینها شرف دارند مرگ بر حزب توده .
رستمی
|
1392/05/04 - 23:13
0
60
حالم از این حرفای تکراریتون بهم میخوره مادیگه پیر شدیم
علیرضا شیروانی
|
1392/05/05 - 03:06
1
740
بسم الله الرحمن رحیم با عرض سلام خدمت تمامی مالکین و زمین داران مرادآباد و سوهانک و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه ی زمین داران بی زمین و با عرض درود و سپاس خدمت دکتر جهادی و خستگی ناپذیر! این دومین کامنتی است که در رابطه با موضوع تجمع خدمتتان ارائه می دهم و با عرض سپاس از کلیه ی عزیزان و مالکین عزیز که ابراز احساس نموده و با گذاشتن کامنت و لایک کردن وظیفه ی خودشان و این جانب و شرکت کاشانه را بیشتر و بیشتر کردند لیکن افسوس از شرکت کاشانه و علی الخصوص جناب دکتر میرافضلی هیچ گونه پاسخی و یا حرکتی دیده نشد!مع الصف کلا هشت روز ما فرصت داریم ضربه ی نهایی را به صورت کاتو به پیکره ی این دولت وارد نماییم! و این ضربه جز یک تجمع گسترده و حجیم و مدت دار با کلیه ی زمین داران و مالکین عزیز و تعاونی های یازده گانه در جلوی درب مرکز استراتژیک راهبردی تشخیص مصلحت نظام (محل فعلی دفتر رئیس جمهور منتخب)نمی باشد و با هماهنگی های ذیل قابل دسترسی و تظاهر و اشعار می باشد 1-با دوستان عزیز و مالکین گرامی آقایان و خانم ها که مایل هستند که در این تجمع شرکت کنند ثبت نام و نام نویسی به عمل آید و این مطلب که ما فقط به مالکین مرادآباد و سوهانک دسنرسی داریم. 2-حداقل مدت تجمع 36 ساعت الی 48 ساعت می باشد.شرکت کاشانه متعهد می گردد وسیله ی پذیرایی و تدارکات جهت صرف افطار و سحر را آماده و مهیا بنماید. 3-بهترین و ایده آل ترین زمان موجود سه شنبه و جهارشنبه می باشد که البته همگان می دانند که سه شنبه روز شهادت و تعطیل می باشد و شرکت کاشانه با یک فراخوان خصوصی و عمومی قبل از سحر چهارشنبه تجمع را هدایت و آماده بنماید و خیلی جالب است که قبل از آمدن رئیس جمهور منتخب آقای روحانی به دفتر خود و همچنین قبل از آمدن رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آقای هاشمی به دفتر خود با یک هجمه ی وسیع تجمع و بایک عقبه ی امواج مردمی برخورد کنند واقعا دیدنی می شود! 4-کلیه ی مالکین عزیز و مجتمعین می توانند بک کار سمبولیک ولی کار ساز انجام بدهند و بدین صورت که نعداد حداقل صد تا دویست و به بالا ماکت کلید از جنس لاستیک-پلاستیک یا مقوا یا مشمع یا تخته چوب و یا هر چیز دیگر و به سایز حداقل یک متر و بزرگتر از آن که روز تجمع همه ی مالکان عزیز بالای سر خویش بگیرند. 5-مالکین عزیز در روز تجمع با هماهنگی شرکت محترم کاشانه سایه بان هایی و یا چادر هایی برای فرار از گرما و آفتاب تهیه و در محل تعبیه نمایند. و در آخر خواهشا تا پایان مدت از پیش تعیین شده از جانب شرکت و یا دیدار و گفتگو با دکنر روحانی محل تجمع را ترک و یا متفرق نشوند امید است این حرکت رسانه ای و یا تلویزیونی شود و ضربه ای کاری به این دولت بی لیاقت وارد شود و همگان می دانند این دولت خواست و اراده ای برای حل و فصل مشکلات این جماعت را نداشته و ندارد و ما جز ملعبه ای در دستان و چنگال آنان نیستیم باشد که با این حرکت دولت آینده مخصوصا آقای روحانی و آقای هاشمی به درد و رنج ما مالکین رسیدگی نمایند. با تشکر از حوصله ای که به خرج دادید و کلیه ی عزیزانی که موافق این طرح و تجمع می باشند لطفا کامنت و اسم و شماره تلفن خود ار بگذارند تا در صورت لزوم شرکت کاشانه هماهنگی های لازم را با آن ها بنماید. خداوند آرزوی کلیه ی مالکین را مستجاب بنماید. انشاال...
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/06 - 11:12

با سلام و احترام...البته بنده حتي المقدور سعي كرده ام كه در خصوص نظراتي كه شما عزيزان مي نويسيد اظهار نظر كنم تا حدي كه برخي دوستان اظهار مي كنند بنده زيادي حرف مي زنم و لازم نيست همه نظرات را پاسخ گفت...در خصوص مطلبي كه نوشتيد نيز قبلا نظر خود را داده ايم...تا پايان دوره احمدي نژاد چند روز مانده و ما هم به اين نتيجه رسيده ايم كه احمدي نژاد و دار و دست اش نمي خواسته و نمي خواهد و نخواهد خواست كه مشكل ما را حل كند..با اينحال ما در ماهها و سالهاي اخير به تعداد زياد مكاتبه و تجمع داشته ايم و بالاتر از آن اينكه با دفتر رهبري نيز صحبتهاي زيادي داشته ايم...القصه اين كابينه به زودي خود را به مردان جديد و روزگار جديدي خواهد داد...بايد به اينده بسيار خوشبين بود و ما هم خيلي خوش بين هستيم...فكر مي كنم بهترين كار اين باشد ظرف روزهاي اينده يك نامه براي دفتر رياست جمهوري و خطاب به رئيس جمهور جديد آقاي روحاني آماده  كنيم و درست بعد از تنفيذ حكم ايشان  و شايد پس از نشستن صاحب منصبان جديد و وزراي جديد و اغاز به كار دولت جديد آن را تحويل بدهيم و سپس سعي كنيم از راههاي موجود اداري خواست خود ار پيگيري كنيم...اميدواريم وزراي جديد خيلي زود مسندهاي خود را تحويل بگيرند ولي تا زمان نشستن افراد جديد بر اين مسندها شايد مجبور باشيم مدتي صبر كنيم. زيرا بعيد مي دانم تا وقتي كه نيكزاد و غراوي و مهرابادي بر مسند وزارت مسكن هستند مشكلي حل شود... به علاوه اميدوارم كه شر قاليباف نيز از شهرداري كنده شود تا مجبور شويم ذيل نامه هايمان بنويسيم جناب اقاي قاليباف جهت استحضار و همكاري براي حل مشكل ...علي ايحال اين چند هفته را با آرامش طي كنيم خيلي بهتر است و شركت كاشانه و تا جايي كه مي دانم تعاوني هاي 25 گانه و ديگر تشكلها نيز فعلا صلاح نمي دانند تجمعي برگزار كنند

علیرضا خسروآبادی
|
1392/05/05 - 11:07
0
0
آقای دکترسلام:گذاشتن قراریه تجمع که خرجی نداره. اینهمه درخواست ؟ ترتیب اثر بدین لطفا. باتشکر.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/06 - 11:13
با سلام و احترام...البته بنده حتي المقدور سعي كرده ام كه در خصوص نظراتي كه شما عزيزان مي نويسيد اظهار نظر كنم تا حدي كه برخي دوستان اظهار مي كنند بنده زيادي حرف مي زنم و لازم نيست همه نظرات را پاسخ گفت...در خصوص مطلبي كه نوشتيد نيز قبلا نظر خود را داده ايم...تا پايان دوره احمدي نژاد چند روز مانده و ما هم به اين نتيجه رسيده ايم كه احمدي نژاد و دار و دست اش نمي خواسته و نمي خواهد و نخواهد خواست كه مشكل ما را حل كند..با اينحال ما در ماهها و سالهاي اخير به تعداد زياد مكاتبه و تجمع داشته ايم و بالاتر از آن اينكه با دفتر رهبري نيز صحبتهاي زيادي داشته ايم...القصه اين كابينه به زودي خود را به مردان جديد و روزگار جديدي خواهد داد...بايد به اينده بسيار خوشبين بود و ما هم خيلي خوش بين هستيم...فكر مي كنم بهترين كار اين باشد ظرف روزهاي اينده يك نامه براي دفتر رياست جمهوري و خطاب به رئيس جمهور جديد آقاي روحاني آماده  كنيم و درست بعد از تنفيذ حكم ايشان  و شايد پس از نشستن صاحب منصبان جديد و وزراي جديد و اغاز به كار دولت جديد آن را تحويل بدهيم و سپس سعي كنيم از راههاي موجود اداري خواست خود ار پيگيري كنيم...اميدواريم وزراي جديد خيلي زود مسندهاي خود را تحويل بگيرند ولي تا زمان نشستن افراد جديد بر اين مسندها شايد مجبور باشيم مدتي صبر كنيم. زيرا بعيد مي دانم تا وقتي كه نيكزاد و غراوي و مهرابادي بر مسند وزارت مسكن هستند مشكلي حل شود... به علاوه اميدوارم كه شر قاليباف نيز از شهرداري كنده شود تا مجبور شويم ذيل نامه هايمان بنويسيم جناب اقاي قاليباف جهت استحضار و همكاري براي حل مشكل ...علي ايحال اين چند هفته را با آرامش طي كنيم خيلي بهتر است و شركت كاشانه و تا جايي كه مي دانم تعاوني هاي 25 گانه و ديگر تشكلها نيز فعلا صلاح نمي دانند تجمعي برگزار كنند
دکترمحمدمنصوری
|
1392/05/05 - 11:21
0
130
سلام جناب دکتر.یک سوال از شما دارم:مگر این مشکل در زمان خاتمی هم وجود نداشت.؟با اینکه خاتمی هم رابطه خوبی با هاشمی داشت این مشکل حل نشد.حال چه تضمینی وجود داره که حتما در زمان روحانی این مشکل حل بشه ؟به نظرم ما فقط داریم زمان را از دست می دهیم.حال که تجمعی قرار نیست انجام بشه لااقل همانطور که یکی از دوستان کامنت گذاشته بود برنامه ای ترتیب بدهید تا بصورت هماهنگ به برنامه های مختلف صدا وسیما پیامک بزنیم.با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/06 - 11:16
با عرض سلام و احترام...قطعا پيگيريها در آن زمان در اين سطح نبوده ...به علاوه تضمين حل مشكل خود ما هستيم ...اگر پيگيري خوبي نكنيم و در صحنه نباشيم مشكل حل نمي شود...در خصوص صدا و سيما هم دلمان خون است...فكر كنم جنابعالي به تازگي مطالب را مي خوانيد ...اگر به مطالب قبلي مراجعه كنيم مثل ما از صدا و سيماي ميلي دل خواهيد كند
حاج رضا زعفراني
|
1392/05/05 - 12:14
0
580
اينجور كه شما نوشتين و با جمعبندي چند نكته گذشته يعني اينكه كلا اين دوسال اخير تنها كسي كه تو جلسات مخاف بوده همون آقايان شمعي و وحيد بودند كه از طرف بيت تو جلسات شركت مي كردند و اصل داستان ما از جاي ديگر گل آلوده است و اين قضيه به اين دولت و دولت بعدي ارتباط پيدا نميكنه چون دولت امكانات و زمين جايگزين نداره و از طرفي نيز در هزينه كردن امكاناتش هم مقاومت ميكنه چون دستور از بيت اومده و دود آن تو چشم ما ميره ... ايني كه بگيم دولت فعلي موضوع را بخاطر اتخاذ تصميم در دوران رفسنجاني عقب انداخته ساده انديشي است همين آقاي وحيد شهرك قائم و محلاتي را در همان زمان مجوز ساختش را گرفت ولي الان دوست نداره كسي اونطرفها صاحب ملك باشه و فقط مخالفت ميكند بي هيچ پيشنهاد جايگزيني و حتي حاضر نيست به ارتش فشار بياره زمينها منطقه ٢٢ را ازاد كنند و جابجا كنند با زمينهاي ما تا خودشون به هدفشون برسند . به ارتش پيشنهاد بدين جابجا كنيم با همين شرايط فعلي تا خودشون بعدا مجوز بگيرند بسازند ما زورمون كمه جهادي هستيم اونها توانش را دارند كه مجوز را براحتي بگيرند
پورمدحجی
|
1392/05/05 - 15:29
0
56
با سلام. در خصوص پاسخ جناب دکتر به سوال جناب کریمیان باید بگویم که در کنار صبر خیلی کارها می توان کرد از جمله گچ ریزی. تهیه نقشه . پیگیری در این زمینه که آیا دانشگاه در بخشی از زمینهای ما برای ساخت, تجاوز کرده یا خیر و ... اشکال نداره که ماه رمضان هست. چند نفر جمع می شویم و آن روز را روزه نمی گیریم و کار گچ ریزی را انجام می دهیم. غذای روزه را بعد ماه مبارک می گیریم. خدا هم راضی است. چون در راه احیای حق قدم بر می داریم.
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/05 - 17:51
0
657
خب پس مثل اینکه تو مملکت ما از کسی کاری بر نمیاد و نمیتونند به مشکلات ما رسیدگی کنند ..پس حتما باید همه یه ایمیل به اوباما بزنیم از اوباما بخوایم مشکل مارو حل کنه!! اخه ما نه رهبری داریم نه رییس جمهوری نه وززیری نه هیچی همه فقط فکر زمین خواری خودشونن و رهبر عزیزمونم که نمیخواد قضیه را کشش بدهد حرفی نمیزند حکومت از این اسلامی تر و با عدالت تر و انسانی تر تو هیچ تاریخی ثبت نشده و نخواهد شد اقای جمهوری اسلامی دستت شما درد نکنه اخه اینهمه ابراز محبت چیه؟ من میخوام به ایمیل به برنامه ماه عسل بزنم شاید یه فرجی بشه به حول قوه الهی
هدا خادمی
|
1392/05/06 - 10:51
2
317
منکه قبلا گفتم آب از سرچشمه گل آلود است مقام معظم اینقدر این کلات شهر تهران معضل دارد که بتوانند دخالت کنند و فرمان حکومتی صادر کنند که برای زمینهای یک مشت کارمنر دون پایه که یک عمر زحمت کشیدند و جزء حقوق بخور و نمیر چیزی عایدشان نشده فرمان بدهند و ایشان از حرف خود نخواهند گذشت چون دور و بری های ایشان نمی گذارند. منطقه ای به اون خوبی و با صفایی که جدا بام تهران شده چرا نصیب ما شود اینقدر ها هستند که اونجا را حق خود می دانند و ارث پدری که به ما قد نمی دهد. به این ترتیب تا آقایان توپ بازی کنند امسال هم گذشت و سال آینده هم معلوم نیست چی میشه. اونوقت آقای دکتر می فرمایند ناامید نباشید. اولین شب قدر که حاجت نگرفتم ببینم شیهای دیگر چه میشه کرد موضوع مال دنیا نیست موضوع حق مسلم ماست مثل انرژی اتمی که بخاطرش بدبخت داریم میشیم و رهبر از حرف خود برنگشتند و همچنان پافشاری میکنند. پس در مورد زمینها هم همینطور میشود ایشان خیلی یک کلام هستند. و فرد یا افرادی که به ایشان اطلاع دادند چنین ژمینهایی وجود دارد که فرمان صادر کنند حالا هم حتما نمی گذارند ایشان فرمان خود را لغو کنند.
انتظاری
|
1392/05/06 - 13:26
0
120
باسلام و سپاس همسایگان عزیز من و هم سنگران بی سنگر ، و دکتر میر افضلی من رفتم توسایت آقای دکتر روحانی ریاست جمهو منخب مردم و پیام کذاشتم و در چهار سطر خلاصه مشکلاتمان را طرح کردم پیشنهاد میشود در صورت صلاحدید مالکین محترم اینکار را انجام دهندتا امادگی ذهنی برای رئیس جمهور محترم آقای دکتر روحانی مهیا شود.خلاصه نوشته شود.
پورمدحجی
|
1392/05/06 - 15:15
1
270
دوستان بیایید خودمان تجمع بگذاریم. پیغام آقای شیروانی را بخوانید. نیازی هم نیست 200 نفر باشیم. با 50 نفر هم می توان کاری کرد. من آماده ی تجمع در جلوی مجمع تشخیص هستم. 09353356391 من و آقای شیروانی هستیم 48 تا با غیرت دیگه هم پیدا بشن به امید خدا تجمع را می گذاریم.
حمزه زرقانی
|
1392/05/06 - 19:10
2
80
آقای دکتر با سلام خدمت حضرتعالی من بطور روشن نفهمیدم چرا هروقت بحث تجمع میشه شما یه جوری بحث رو عوض می کنید و نمی گذارید موافقت افراد شکل بگیره؟ پیشنهاد جناب شیروانی بسیار خوبه و اگه اثر مثبتی نداشته باشه اثر منفی هم نداره! به نظرم فرصت ه دارن براحتی از دست می روند. یه جوری باید این همه استیصال و درماندگی این همه شهروند این مملکت و خانواده هاشون به گوش تصمیم گیران اصلی این زمین ها برسه! بعد از این همه مدت بدبختانه ما حتی هنوز نمی دونیم گره کار کجاست و کی میتونه مشکل رو حل کنه!
سلطان -فکرکنم نفر63 لیستتونم
|
1392/05/07 - 11:44
2
821
باسلام وقبولی طاعات شماعزیزان آقای دکترعزیزودوستان باپشتکارم ،بنده برای باردوم پیشنهادمیکنم کاری کنیم که آنهااعتراض کنندچراهمیشه مادستمون روجلوی آنهادرازکنیم به نظربنده گچ ریزی پیاده کردن مصالح و...حتی بصورت صوری هم که شده اعتراض شهرداری رابرخواهدانگیخت تااین پرونده بهترومحکمتربه جریان بیفته! درموردزمان تجمع هم هرچه زودتربهتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟دکترجون ودوستان عزیزم لطفانظرتون روبفرمایید باتشکر
حسن اکبری
|
1392/05/07 - 15:38
0
13
باسلام به تمامی مالکین و لیدر عزیز من هم آمادگی خود را برای تجمع مقابل مجمع اعلام میکنم نفر سوم ( به امید نفر 3000)و تاریخ مشخص
پورمدحجی
|
1392/05/08 - 13:09
0
20
جناب رزقانی. اگر شما هم موافق تجمع هستید اینجا اعلام کنید و شمارتونو بزارید. همونطور که بنده این کار رو کردم. تا اینجا من , شما و آقای شیروانی شدیم 3 نفر. مطمئنان خیلی ها با ما همراه می شوند. فقط باید در جریان این کامنت ها قرار بگیرن. ما 50 نفر می خواهیم و بس. لطفا همکاری کنید دوستان. جناب شیروانی خودتان هم مجدد اینجا آمادگی خود را اعلام کنید و شمارتون رو بزارید. با تشکر از دوستان متحد...
محمد دایی
|
1392/05/08 - 14:48
8
330
با سلام-تشکر میکنم از پیگیریهای مکرر! با تجمع در زمین ها در یک روز مشخص میتوان رسانه و جراید را از این موضوع اگاه و در تصریع نمودن امور اقدام کرد- قبلا صمیمانه از همه دوستان بلاخص دکتر میرافضلی -علیرضا رزبان-امیر امامیان-رضا یادگار -علی ابوذر و مرتضی دایی که در تجمعات حامی ما بودند تشکر میکنم....
حممیدرضا ضیایی
|
1392/05/09 - 14:39
0
53
با تشکر از زحمات کشیده شده من هم با تجمع جلوی مجلس یا مجمع تشخیص نظام موافقم ، من با هر گونه ابراز ناراحتی از وضع موجود زمینها موافقم .فقط اجاره نشینها میدانند سختی زندگی حقوق بگیرها چقدر وحشتناک است، این فریادها را باید به کجا برد؟ دادرسی وجود ندارد؟1
بایرام علی رضوانجو
|
1392/05/09 - 15:18
0
62
سلام ضمن تشکر اززحمات آقای دکتر وضمن قبولی طاعات وعبادات شما بنده عضو تعاونی نیستم ولی آمادگی را دارم هرگونه همکاری نمایم حتی اگر شده چندین شبانه روز این تجمع طول بکشد واعتقاد دارم هیچ گونه صدمه ای به ما نخواهد رسید چون ما چیزی نداریم از دست بدهیم . در این دنیا هرکس به اندازه فعالیت وتلاش خویش از دنیا بهره خواهد برد اگر تلاش وجدیت به خرج ندهیم سالهای سال نیز این زمینها بلا تکلیف خواهد ماند .وهر روز گرگ صفتان به این زمینها دندان تیز خواهند کرد . با تشکر رضوان جو
پورمدحجی
|
1392/05/09 - 16:43
0
310
با سلام. جناب اکبری بنده شمارم رو گذاشتم. اس ام اس بدید بهم. اگر هم خواستید شمارتون رو بزارید رو سایت. جناب شیروانی هم خبری نیست ازتون.!!! اس ام اس بدید که همدیگه رو داشته باشیم. 50نفر آدم می خوایم بریم پیش دکتر روحانی. تا الان بنده و آقای شیروانی و آقای شیروانی و آقای زرقانی و آقای اکبری. شدیم 4نفر. فقط دوستان شماره موبایل بدیم به هم که بتونیم راحت تر هماهنگ باشیم. با تشکر.
راد
|
1392/05/10 - 09:58
0
40
سلام آقای دکتر افضلی و اعضای محترم دیشب رئیس جمهور جدید آقتی روحانی در جمع جهاد گران کشاورز حضور داشتند و سخنرانی کردن آیا کسی از اعضای تعاونی آنجا حضور داشت یا نه در سخنان ایشان من متوجه شدم که آقای رئیس جمهور خوب جهاد گران را می شناسد پس از آقای دکتر افضلی درخواست می شود جهت ملاقات با ایشان درخواستی شود.
پورمدحجی
|
1392/05/11 - 00:37
0
830
با سلام. جناب دکتر یکی از کامنت های من ثبت نشده تو سایت. یه چک بکنید. ممنون. از آقای سهرابی هم بابت اس ام اس شون ممنون. انشاالله این زنجیره بزرگتر شود و خود مالکین به این تفکر برسند که هر کدام باید برای خود یک (دکتر ) میر افضلی باشیم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/11 - 23:39
با سلام و احترام...بنده هرکاری بکنمف نظرات شما برادر عزیز و فداکار را حذف نمی کنم...شما و عزیزان همیشه در صحنه سرمایه بزرگی برای این حرکت هستید و احترام شما برای ما لازم است...گفتید هر یک یک دکتر میرافضلی باشیم هم جمله جالبی بود...قبلا هم از شما عزیازن خواهش کردم که در توصیف نوکران خود جانب احتیاط را رعایت کنید
صادق جعفري
|
1392/05/11 - 10:44
3
41
سلام آقاي دكتر ميرافضلي شما پيشنهاد م. رحمتي مبني بر ارائه گزارش و پيشنهادات به آقاي هاشمي رفسنجاني را پذيرفتيد. اين پيشنهاد 12 روز پيش در اين سايت داده شد. بهتر است اين كار را در همين ماه رمضان انجام دهيم تا عنايت مخصوص خداوند متعال به اين ماه شامل حال ما شود. لطفآ وقت را غنيمت بشماريم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/11 - 23:36
با سلام و احترام...ما  با عنایت الهی و پشتیبانی شما عزیزان هر کاری از دستمان بر می آمده انجام داده ایم و نوشتارهای متعدد این سایت نشان دهنده این تلش دامنه دار است...آقای هاشمی نیز یک استوانه انقلاب است که متاسفانه در سالهای قبل مورد بی مهری قرار گرفته و انشاأالله با ایشان هم تماس خواهیم گرفت...فعلا منتظر دوران جدید تدبیر و امید هستیم تا در شرایط مناسب مطالب را به مسئولین منتقل کنیم
پورمدحجی
|
1392/05/12 - 02:11
0
551
با سلام. آقایان بایرام علی رضوانجو و حممیدرضا ضیایی با شماره بنده تماس بگیرید. ما در حال تشکیل یک گروه 50 نفره جهت تحسن هستیم و برای این کار نیاز داریم که شماره موبایل همدیگر رو داشته باشیم. بنده شمارم رو در کامنت های قبل گذاشتم. شما هم اگر دوست دارید شمارتون رو اینجا بنویسید و یا به بنده اس ام اس بزنید. ما نیاز به تحسن داریم. تا به حال 5نفر اعلام آمادگی کرده اند. انشاالله این تیم هرچه زود تر شکل بگیرد تا بتوانیم یک نیروی محرکه برای خودمان و همه ذینفعان که برادران و خواهران ما هستند باشیم.
عبدالله سليمي
|
1392/05/12 - 12:26
49
2234
سلام آقاي دكتر ميرافضلي حالتان در اين ماه مبارك رمضان خوب است؟ ضعف جسمي كه نداريد؟ فشار خونتان نيافتاده؟ اينها را ميپرسم چون حوصله هيچ كاري در اين ماه را نداريد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/13 - 09:39
با سلام و احترام و تشكر...ما در وقت خودش همه كار  كرده و مي كنيم
هاشمي
|
1392/05/13 - 09:49
14
0
باسلام خدمت همه دوستان مرادآبادي و سوهانك. من روزي رو مي بينم (4 سال ديگه ) يه چنين روزي كه نشستيم رئيس جمهور جديد بيايد شايد يه فرجي بشه .
پورمدحجی
|
1392/05/13 - 12:57
0
98
با سلام. تشکر می کنم از جناب رضوانجو به خاطر تماس تلفنی. از دوستانی که با دیگر ذینفعان در ارتباط هستند خواهش می کنم به آنها اطلاع رسانی کنند تا گروه 50 نفره را جهت تحسن تشکیل دهیم. ما نمی توانیم صبر کنیم تا دولت دکتر روحانی متوجه اهمیت این موضوع شوند. شاید 1سال طول بکشد. خودمان باید با همکاری هم این اهمیت را به ایشان گوشزد کنیم ضمن اینکه ایشان فرد منطقی هستند. این لیست افرادی است که تا به حال اعلام آمادگی کرده اند: پورمدحجی , بایرام علی رضوانجو , حممیدرضا ضیایی , شیروانی , رزقانی , حسن اکبری , سهرابی از دوستان خواهشمندم کمک کنید برای گرفتن زمین های میلیاردیمان. یعنی از بین این همه , 50 نفر نیستند که بخواهند با ما تحسن کنند؟ تا دیروز می گفتید که دکتر جون تجمع بزار. حالا که خودمان می خواهیم این کار را بکنیم همه جا زدید؟ بنده فکر می کردم ظرف 1 هفته این گروه تشکیل شود. اما تا الان 7 نفر اعلام آمادگی کردند. حتما با این اراده ای که داریم می توانیم زمین هایمان را بگیریم. زهی خیال باطل.........................
انتظاری
|
1392/05/13 - 21:16
0
23
با سلام به نظر میرسد ما مالکین زمین های مراد آباد وسوهانک و تعاونی مسکن جهاد از سال 75 درخواب بودیم و در2-3 سال اخیر ازخواب بیدارشدیم متاسفانه این بیداری ما مصداف با زمان صدارت جنابان احمدی نزاد ها و نیکزاد های بد طینت شد فکر میکنم باید دوستان محترمی از خواب سنگین بدار شدند یک کمی آهسه برند تا بقیه هم برسند < یادتان میاد مدیر عاملان بعضی تعاونی مسکن ها شده دلال علنی آدامان به اصطلاح خیر> همان موقع باید دوهزاری مان میفتاد با تاوان سستی خودمان را با فکرو تعقل و کمی فرصت بپردازیم.
پورمدحجی
|
1392/05/14 - 02:18
0
42
با سلام. از خانم ضیائی بابت تماسشون تشکر می کنم و همچنین بابت تصمیمی که گرفتن در مورد شرکت در این گروه. انشالله با همکاری هم بتوانیم کمکی باشیم برای همه مخصوصا جناب دکتر, در نتیجه گیری بهتر در روند اداری. لازم به ذکر است هدف ما فقط تحسن است. نه چیز دیگری ... بنده دوستی دارم در قوه قضائیه که خودشان در چندین تحسن که مربوط به موارد دیگری بود شرکت کردند و نتیجه گرفتند. انشالله خیلی زود نتیجه می گیریم.
محمد رضا محمد كريمي
|
1392/05/14 - 13:33
4
54
خدا بخير كند. دو وزراي كليدي پبشنهادي آقاي روحاني قبلآ همان سمت ها را داشتند و كاري براي مالكين زمينها انجام ندادند. آقاي محمود حجتي در كابينه آقاي خاتمي هم وزير كشاورزي بود و آقاي عباس آخوندي هم در كابينه آقاي رفسنجاني وزير مسكن بود. خب آنموقع مالكين خيلي منفعل بودند و فكر مي كردند مشكل زمينها به زودي حل ميشود ولي نشد. در صورتيكه زمان وزارت آخوندي ممنوعيت رهبري براي ساخت و ساز بالاي 1800 متر هم صادر نشده بود. پس ذينفعان محترم كمربند هايتان را سفت تر كنيد براي تشديد مبارزه حق طلبگي چون اين آقايان حق بده نيستند و حق گرفتني است مگر اينكه آقاي روحاني دخالت كنند و دستور صادر كنند. بعد از پايان ماه رمضان همه بايد در تحصن و تجمع و رسانه اي كردن اين معضل 18 ساله شركت كنند. يا علي مدد!
پورمدحجی
|
1392/05/14 - 15:13
0
3
با تشکر از جناب سادات مهریزی بابت تماسشون. آقایان شیروانی و رزقانی و اکبری!!!!! خبری ازتون نیست. ما همچنان منتظر تماس شما هستیم. تا به حال 9 نفر اعلام آمادگی کرده اند. از بین هزاران بازدید کننده این سایت.
محمدچمنی
|
1392/05/14 - 21:51
0
29
باعرض سلام وادب خدمت دوستان عزیز خدمتتان عارضم که بنده هم باهرگونه تشکل وتحصن وتجمع هم موافقم وهم آمادگی حضورخودرااعلام میکنم اماباتوجه باینکه مملکت مادرحال حاضردربلاتکلیفی وسرگردانی بسرمیبردوصاحبی ندارد(البته هیچوقت نداشته)و ازآنجائیکه دولت تدبیروامیدتازه درحال شناسائی دربهای ورود وخروج ساختمان ریاست جمهوری میباشدهرگونه اقدامی فعلاٌبی نتیجه بوده ووقت تلف کردنه .
هداخادمی
|
1392/05/15 - 10:02
26
69
با سلام به همگی خوب بحمداله دولت تدبیر و امید هم اومد سرکار حالا چی میشه دوباره از اول کاشانه سبز بنده خدا اول باید معاون اول رئیس جمهور را توجیه کند بعد وزیر جدید مسکن را بعد لابد شهردار جدید را یکسال دیگه هم به همین ترتیب خواهد گذشت و به نتیجه نخواهیم رسید. با آرزوهامون چه کنیم من به مادرم قول دادم براش یه خونه خوب بخرم و لی هنوز که نشده و ایشان بیمار هستند و حال خوبی هم ندارند می ترسم این آرزو را به گور ببرم. نفرین به همه اون کسانی که این بلا را سر ما آوردن از اون بالایی تا اون پایینی تا سال دیگه ببینیم چه میشود. تدبیر و امید چه خواهد کرد معلومه هیچی !!!!!!!
هداخادمی
|
1392/05/15 - 10:03
0
1
با سلام به همگی خوب بحمداله دولت تدبیر و امید هم اومد سرکار حالا چی میشه دوباره از اول کاشانه سبز بنده خدا اول باید معاون اول رئیس جمهور را توجیه کند بعد وزیر جدید مسکن را بعد لابد شهردار جدید را یکسال دیگه هم به همین ترتیب خواهد گذشت و به نتیجه نخواهیم رسید. با آرزوهامون چه کنیم من به مادرم قول دادم براش یه خونه خوب بخرم و لی هنوز که نشده و ایشان بیمار هستند و حال خوبی هم ندارند می ترسم این آرزو را به گور ببرم. نفرین به همه اون کسانی که این بلا را سر ما آوردن از اون بالایی تا اون پایینی تا سال دیگه ببینیم چه میشود. تدبیر و امید چه خواهد کرد معلومه هیچی !!!!!!!
پوران
|
1392/05/15 - 11:53
0
20
سلام آقای دکتر خسته نباشید توروخدا یه کاری یه حرکتی یه نامه ای یه تجمعی نمیدونم یه جوری باید صدای مارو بلندتر از قبل به گوش مسئولین برسونید وگرنه همین جوری بس بشینیم مشکل زمینها حل نمیشه اینقدر تند و زود به زود باید اعتراض کنیم بابت این بیتوجهی مسئولین که یه حرکتی بکنند ............
صادق محمودی
|
1392/05/15 - 12:20
0
12
آقای افضلی سلام من دیشب بازارچه خیریه سوهانک بودم خیلی ساخت و ساز شده است بویژه نهادهای دولتی آنجا ساخت و ساز کرده بودند پس چطور می گویند که آنجا اجازه ساخت و ساز نداریم
كفايتي
|
1392/05/16 - 09:42
0
18
با سلام و سپاس از زحمات بي شائبه افرادي كه تا بحال از هيچ تلاشي دريغ نكرده اند ،بدين وسيله آمادگي خود را جهت تجمع اعلام مي دارم
ثمین
|
1392/06/07 - 14:30
1
0
سایت خیلی قشنگ بود
محمدناظری
|
1392/08/22 - 10:10
0
1
سلام ضمن خسته نباشی ایام سوگواری سالارشهیدان تسلیت باد دست شما دوستان درد نکند ازاین که پیگیر اراض مراداباد هستید
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون