جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 15 مرداد 1392 - 15:30
آغاز دوران تدبير و اميد
دوران هشت ساله دولت احمدي نژاد به هر شكلي خاتمه يافت و دوران آقاي روحاني با شعار تدبير و اميد با راي ميليوني مردم ، تنفيذ مقام معظم رهبري و تحليف در مجلس آغاز شد. فارغ از دستاوردهاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي اين تغيير مهم، اين موضوع براي مالكين محترم زمينها كه بين 17 تا 20 سال در ادارات دولتي سرگردان مانده اند ، نويد بخش حل مشكل بوده و ما اميدواريم با پيگيري مناسب و سريع اداري موضوع و تلاش همه دست اندركاران اين مشكل مزمن هر چه زودتر حل شود

مروري بر اتفاقات سالهاي اخير

شايد خيلي از كساني كه امروز اين مطالب را مي خوانند با تاريخچه دو قطعه زمين مرادآباد و سوهانك و تلاشهايي كه براي به سامان رسيدن سرنوشت آنها صورت گرفته به خوبي آشنا نباشند. ما هم در اين سايت هنوز به اين پيگيريها به صورت دقيق اشاره نكرده ايم ولي با توجه به آغاز عصري جديد و انشاء الله موفق در تلاشها ، خيلي خوب است تا يكبار به صورت سريع و تا آنجا كه اسناد و مدارك اجازه مي دهد مروري به اتفاقات صورت گرفته داشته باشيم. اين نوشتار براي آن دسته از دوستاني كه مايلند شرح جانگداز اتفاقات صورت گرفته را به صورتي مستند نقل كنند بسيار خوب و موثر خواهد بود.

آغاز داستان

بخشي از اين دو زمين از سال 1376 و بخش عمده تر آن از سال 1380 به پرسنل جهاد سازندگي وقت فروخته شد.

شرح مكاتبات

بر اساس نامه مورخ 1/3/79 آقاي سعيدي كيا وزير وقت جهاد به آقاي عبدالعلي زاده وزير وقت مسكن و شهرسازي به شماره 6890/د در سال 1376 ، دو قطعه زمين به مساحت 68 و 74 هكتار از اراضي مراداباد به 5966 نفر از پرسنل جهاد فروخته شده است. سعيدي كيا در اين نامه درخواست حل مشكل نمود. اقاي عبدالعلي زاده در ذيل نامه خطاب به مهندس درويش زاده معاون وزير و مدير عامل وقت سازمان ملي زمين و مسكن و مهندس حبيب اللهيان معاون شهرسازي و معماري پاراف كرد : اين موضوع بسيار مهم است. با هماهنگي موضوع را بررسي و اقدام فرمائيد. اين دستور در تاريخ 16/3/79 با شماره  1/110/1236 توسط مهندس مهرابادي مشاور وزير و مدير كل دفتر وزير به نامبردگان ابلاغ شد.

در تاريخ 30/2/81 نامه اي به شماره 1376-9/ب از سوي هيئت رئيسه مجلس منظم به درخواست شوراي مركزي تعاوني هاي مسكن جهاد به وزير وقت مسكن آقاي عبدالعلي زاده ارسال شد. عبدالعلي زاده در ذيل نامه خطاب به درويش زاده و مهندس ميريان(مدير عامل شركت عمران شهرهاي جديد ) پاراف كرد: هماهنگي نموده و از زمينهاي جديد تهران مسئله را حل كنيد. اين نامه در تاريخ 3/6/81 با شماره 010/110/979 توسط مهرآبادي به نامبردگان ابلاغ شد.

27/2/82: طومار اعضاي ذينفع مراداباد و سوهانك به حجتي وزير وقت جهاد ارسال شد.

28/3/83 :آقاي محرمخاني نامه اي در اين خصوص خطاب به نماينده ولي وفقيه در وزارت جهاد ارسال كردند.

27/3/82: جمعي از تعاوني ها نامه اي خطاب به مقام معظم رهبري نوشته و رونوشت براي آقاي خاتمي رئيس جمهور وقت ارسال شد. اين طومار توسط نهاد رئيس جمهوري با نامه اي به شماره 19329 مورخ 18/4/82 به مهرابادي ارسال و تقاضاي پيگيري و حل مشكل شد.

23/7/84 اسكندري وزير وقت جهاد نامه اي به شماره 108/020 خطاب به سعيدي كيا وزير وقت مسكن نوشته و تقاضاي ساخت و ساز كرده كه سعيدي كيا به موضوع ممنوعيت ساخت و ساز در اين اراضي اشاره كرده است

17/6/83 :جمعي از جانبازان نامه اي به مهرفر معاون وزير جهاد و مجمع نمايندگان مجلس نامه نوشتند.

18/2/84: نامه اي به شماره 864 توسط محرمخاني به احمدي نژاد شهردار وقت تهران نوشته شد

18/7/85 :محرمخاني نامه اي را به همراه جمعي از اسناد خطاب به مدير كل املاك سازمان ملي زمين و مسكن ارسال كرد.

26/2/85  :شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران در تاريخ 26/2/85  نامه اي به شماره 33644/310 در پاسخ به اين نامه نوشته و ذكر كرده كه چون طرح جامع شهر تهران در حال بررسي است فعلا امكان پاسخ وجود ندارد.

9/2/85: اعضاي تعاوني موسسه تحقيقات جنگلها و مراتع نامه اي به احمدي نژاد رئيس جمهور وقت نوشتند. اين نامه با شماره 24217 در نهاد رياست جمهوري ثبت شد. در تاريخ 9/3 85 احمدي نژاد در ذيل نامه خطاب به سعيدي كيا پاراف كرده و درخواست كرده: مشكل اين افارد با دادن زمين معوض در شهركهاي اطراف تهران حل و نتيجه اعلام شود. سعيدي كيا در تاريخ 14/4/85 در نامه اي خطاب بهاسكندري وزير وقت جهاد در خصوص تعداد اعضاي واجد شرايط مشمول در اراضي مراداباد و سوهانك و سطح اراضي در اختيار و تعيين نحوه تعامل مالي استعلام كرد. در اين نامه زمينهاي پرند و هشتگرد به عنوان زمين معوض معرفي شد.اين نامه توسط اسكندري به آقاي صفايي و از آنجا به اقاي امامي ارجاع شده است. آقاي امامي در پاسخ نوشته اند با توجه به اينكه وضعيت اين زمينها تا چند روز ديگر مشخص مي شود(با انجام نقشه برداريهاي جديد) پاسخ اين نامه پس از ارزشگذاري واقعي زمينها داده مي شود.

4/5/85: نامه اي به شماره 14075/020 از سوي اسكندري به سعيدي كيا ارسال و درخواست تشكيل جلسه مشترك وزرا ، معاونين و ميران مرتبط وزارت جهاد و مسكن به منظور تعيين تكليف اراضي فوق (8000 نفر)، گيلاوند(2000 نفر) سرخه حصار(23500 نفر) + تامين مسكن براي 3000 نفر از اعضاي وزارت جهاد كه غير از دريافت اين زمينها مسكني دريافت نكرده اند + بحث و تبادل نظر در خصوص تامين مسكن كليه افراد در شهرهاي پرند، هشتگرد و ساير مناطق شد.

1/2/86 نامه اسكندري به سعيدي كيا به شماره 930/200 و درخواست 800 واحد از 5000 واحد مسكوني در حال ساخت در شهر جديد پرند و هشتگرد توسط مالزيايي ها

27/4/86 در جلسه اي با حضور آقاي مهندس صفايي معاون محترم جهاد و آقاي محرمخاني و اعضاي گروه راهبردي كه جديدا تشكيل شده بود مقرر شد من بعد پيگيري دو قطع زمين مرادآباد و سوهانك به اين كارگروه محول شود

-آغاز مذاكرات با شهرداري و تكميل پرونده زمينها در كميسيون ماده پنج

9/10/86 تبت شركت كاشانه  تهران مهر سبز در اداره ثبت شركتها و اغاز به كار رسمي اين شركت. تاسيس اين شركت آخرين مصوبه گروه راهبردي تشكيل شده براي پيگيري اين زمينها بود و از آن زمان پيگيري موضوع مرادآباد و سوهانك به اين شركت محول شد. از اين تاريخ به بعد اين شركت شروع به جذب عضو و وكالتنامه هاي كاري براي تقويت بعد حقوقي خويش براي انجام مذاكرات نمود. در همين زمان مذاكرات با اقاي مهندس امانپور مدير محترم مركز مطالعات و برنام ريزي شهرداري تهران در حال انجام بود. اين مذاكرات نهايتا به ارسال نامه هاي زير شد:

-         21/2/87 نامه اقاي دكتر موسي كمانرودي  معاون پژوهشي مركز مطالعات به اقاي مهندس امانپور و اعلام اينكه اين زمينها قابليت احداث مناطق توريستي و تفريحي  را به طور كامل دارا هستند،

-         6/8/87 نامه آقاي مهندس امانپور به اقاي قاليباف به شماره 170/87 و اعلام آمادگي شركت كاشانه براي همكاري با شهرداري براي ايجاد يك منطقه گردشگري و توريستي در كلاس بين المللي در مقابل استفاده از اراضي با كاربردي مسكوني و يا بهره مندي از مزاياي بازسازي بافتهاي فرسوده و موارد ديگر. عين اين نامه توسط اقاي رسايي رئيس هيئت مديره شركت كاشانه به اقاي قاليباف ارسال شد. آقاي قاليباف هر دو نامه را رد كردند ، پاسخي به صورت مكتوب ندادند و حل مشكل زمينها را به طور كلي بر عهده دولت دانستند. بدين ترتيب مذاكرات با شهرداري پس از يك سال و نيم بدون هر گونه نتيجه اي خاتمه يافت،

ارسال طومارهاي اعتراض آميز به دفتر رهبري توسط اعضا و ذينفعان

ارسال اين نامه هاي از سوي دفتر رهبري به سازمان بازرسي كل كشور براي بررسي و تهيه گزارش

10/9/87 نامه آقاي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري به آقاي احمدي نژاد به شماره 4009-1/م : گزارش سازمان بازرسي كل كشور از وضعيت محدوده و حريم شمال و شرق تهران و نحوه صدور مجوزهاي ساخت و ساز ، واگذاري اراضي و تصرفات اشخاص و چگونگي عملكرد مسئولين و دستگاههاي ذيربط كه بر اساس درخواست اين دفتر تهيه كرده اند به استحضار مقام معظم رهبري مد ظله العالي رسيد ، مقرر فرمودند:

جناب اقاي رئيس جمهور

اين گره به دست دولت باز مي شود. زمينهاي شمال و شرق تهران را به تعاونيها فروخته و جمع زيادي از آحاد مردم را درگير ماجرا كرده اند. همه آن زمينها بايد آزاد و فضاي سبز و طبيعي شود و به  مردن عوض آن زمين يا خانه داده شود. وزارت مسكن آماده اجراي اين طرح است. لازم است عزم راسخ دولت پشت سر اين كار باشد

 علي رغم اطلاع از اينككه رئيس جمهور در جريان اين نامه هستند با تلاش زياد در مراسم هفته كتاب در دي ماه 1387 به صورت حضوري با رئيس جمهور ملاقات ، متن اين نامه به همراه درخواست شركت كاشانه براي حل قاطعانه و انقلابي مشكل به رئيس جمهور تحويل داده شد. رئيس مهور نيز نامه را بوسيد، بر روي چشمان خود ماليد و آن را در جيب خود قرار داد و قول داد كه پيگيري كند

رئيس جمهور در ذيل نامه دفتر رهبري ، معاون اول خويش را مامور تشكيل كميسيوني مركب از وزرا و مسئولين مرتبط با موضوع نمود. اين كميسيون به صورت نيمه محرمانه آغاز به كار كرد و مصوبات آن هيچگاه منتشر نشد ولي در عين حال كپي برخي از صورتجلسه ها را توانستيم ببينيم. به عنوان مثال بر اساس نامه 15/2/88 سعيدي كيا به شهرداري ذكر شد كه در جلسه ششم كميسيون رسيدگي به حريم شهر تهران، صدور هر گونه مجوز كاربري و از جمله مجوز گردشگري ، باغ، ايرانگردي براي زمينها ممنوع شده و مالكين نيز حق شكايت به ديوان عدالت ندارند. در خصوص زمين معوض نيز چند قطعه زمين در مرداباد كرج، بومهن، رودهن  و ...پيشنهاد شده بود.

انتشار قانون تاسيس باغستان در آبان 89 : بر اساس اين قانون امكان ايجاد باغستان در زمينهاي حريم شهر تهران براي ما كاملا ميسر شد. شركت كاشانه درست دو روز بعد از انتشار اين قانون و مصاحبه اقاي شاملو در نامه اي به تاريخ 2/9/89 به شماره 25 آمادگي خود را براي تاسي باغستان در هر دو زمين بر اساس ضوابط موجود اعلام كرد. اين درخواست به كارشناسان مربوطه ارجاع شد و نهايتا از اين زمينها  بازديد صورت گرفت و گزارش آن براي اخذ تصميم در اختيار رئيس بنياد مسكن قرار گرفت. در ارديبهشت سال 90 و وقتي آخرين مراحل اداري در حال انجام بود مقام معظم رهبري در سخنراني خود به مناسب هفته درختكاري ، قانون تاسي باغستان را به باد انتقاد گرفت و اين موضوع سبب شد تا تمامي تلاشها و آرزوهاي ما دود شود و دوباره به دامان كميسيون تعيين حريم شهري بيفتيم.

ارديبهشت سال 90: با توجه به بي نتيجه مانده تلاشهاي كميسيون تعيين تكليف زمينهاي حريم شهري پس از نه جلسه و تغيير تركيب دولت كريمه خدمتگذار و شكايات و گله گزاريهاي مكرر تشكلها از كندي جريان اداري  ،دفتر رهبري با معرفي دو نفر ، راسا مديريت عالي اين سلسله جلسات را بر عهده گرفت. بر اساس  نخستين مصوبات ، يك كارگروه اصلي در رياست جمهوري با همان تركيب سابق وزرا و يك كارگروه فرعي در استانداري با تركيب نمايندگاني از سازمانهاي مسئول تشكيل شد.

خرداد تا شهريور 90 : كارگروه فرعي بيش از سيصد جلسه با تعاوني ها و تشكلهاي مختلف برگزار كرد و از آنها خواست مدارك ذينفعان خود را به استانداري تحويل دهند. اين جلسات بدها نيز ادامه يافت تا جايي كه به قول يكي از مسئولين موضوع به 450 جلسه رسيد.در اين زمان هزاران صفحه از مستندات در دهها زونكن از سوي تعاوني ها تحويل استانداري شد. در اين سلسله جلسات بر اراده قاطع نظام  ، تاكيد مي كنم نظام جمهوري اسلامي( و نه دولت خدمتگذار كريمه كه به شدت در حال مقدمه چيني براي  ظهور امام زمان عج بود و فرصت كافي براي رسيدگي به اين امور بي اهميت را نداشت)  بر حل سريع مشكل تا شهريور همان سال تاكيد شد. همچنين ذكر شد كه با توجه به مخالفتهاي عديده مالكين براي دريافت زمين معوض در خارج از شهر تهران، هدف كارگروه بر شناسايي يك يا چند قطعه زمين معوض در داخل تهران متمركز خواهد بود.

شهريور 90: هنوز هيچ تصميم گرفته نشد و زمين معوض در اختيار كارگروه قرار نگرفته است. ظاهرا يك قطعه زمين در منطقه چيتگر مد نظر اقايان بوده ولي با مانع سخت مخالفتهاي ارتش كه اين زمين را به صورت غير قانوني در تصرف خويش نگه داشته بود روبرو شده است(لفظ تصرف غير قانوني ديدگاه مسئولين وزارت مسكن است كه خود را مالك اين زمين مي دانستند)

مهر تا اسفند 90 تمامي تلاشها براي حل مشكل بي نتيجه مانده و نهايتا آقاي آقا محمدي به عنوان رئيس كارگروه اصلي با مقام معظم رهبري ملاقات و مشكل را مطرح كردند.

فروردين تا اسفند 91 : انتخاب زمين معوض به سرانجام نرسيد . كارگروه فرعي يك دستورالعمل اوليه را براي تعويض زمينها با زمين يا زمينهاي فرضي كه در زمان نامشخص از سوي دولت به اين كار اختصاص مي دهد تهيه و براي تصويب در اختيار كارگروه اصلي قرار داد.

بي نتيجه ماندن  تلاشها سبب آغاز يك سلسله تجمعات پي در پي از سوي شركت كاشانه (به عنوان شروع كننده) و ديگر تعاوني ها و تشكلهاي مختلف در مقابل وزارت مسكن، سازمان ملي مسكن و شهرسازي استان تهران، شهرداري، رياست جمهوري، دفتر رهبري  و ... و تهيه و تحويل طومارهاي متعدد شد. در اين تجمعات بعضا مالكين با شعارهاي تندي از قبيل مرگ بر نيكزاد از خجالت زحمات بي شائبه و شبانه روزي وزراي مسئول در آمدند. برخي از اين تجمعات در رسانه هاي بيگانه منعكس شد ولي چون اصولا اينها موضوع مهمي نبود در رسانه هاي ميلي اصلا منعكس نشد. در عوض اين رسانه هاي تا توانستند در خصوص خوشحال بودن مردم، بازارهاي پر رونق و در مقابل  مشكلات عديده استكبار جهاني و عذابهايي كه از سوي خدا به واسطه گناهان بر آنها نازل مي شود گزارش منتشر كرد.

فروردين 92: اداره كل منابع طبيعي استان تهران در تفاهمنامه اي با دانشگاه آزاد و شهرداري و ... از آنها خواست كه اقدام به كاشت درخت در زمينهاي مراد اباد و سوهانك نمايد. زحمت چاله ها را نيز خود متقبل شد.اين اقدام وقيجانه با اعتراض شديد و نفرينهاي قلبي مالكين نسبت به تمامي عاملين و بانيان مشكل از روز نخست تاكنون روبرو شد ، چاله ها پر شد، حساب شهرداري ربا يك تكجمع پر سر و صدا در كف دستش گذاشته شد، آبروي رئيس اداره كل در جلسه عمومي ديدار مردمي رفت و نامه هاي سنگيني به مسئولين نوشته شد.

 در اين چند سال مكاتبات و طومارهاي ديگري نيز نوشته و ارسال شده، جلسات متعددي برگزار شده، با خيلي ها از دفتر رهبري ، قوه قضائيه، دولت تا مجلس و ارگانهاي ريز ودرشت و تا افراد  پشت پرده، كارچاق كنها، رشوه گيرها، سياسيون، رمالها، دعانويسها و ... صحبت كرده ايم( ليست كامل اين پيگيريها در بخش اخبار آمده است ، دست به دامان خداي بزرگ و پيامبر و امامان معصومين عليهم السلام شده ايم و همه ما از هر فرصتي براي دعا و استغفار و توبه از گناهاني كه اينچنين گره به كار ما انداخته استفاده كرده ايم ولي اين گره تاكنون گشوده  و اين قفل باز نشده است. در تيرماه 1392، ملت ايران به مردي راي دادند كه ادعا مي كند كليدي براي حل مشكلات دارد. خيلي از ما به او راي داديم و اميدواريم او بتواند اين قفل زنگ زده را بگشايد. حال بايد بود و ديد كه آيا او موفق به انجام چنين كاري مي شود يا خير.

ما چه مي توانيم و چه بايد بكنيم:

هم اكنون شركت كاشانه به همراه تعاونيهاي ديگر در حال تهيه نامه اي خطاب به همراه آقاي روحاني به همراه تمامي مستندات هستند. اين نامه به زودي به ايشان ارسال مي شود و در آن درخواست ملاقات فوري نمايندگان صورت مي گيرد . از  آن دسته از مالكين محترم كه با وزراي فعلي يا رياست محترم جمهور، معاون اول آقاي جهانگيري، آقاي دكتر نهاونديان، آقاي فريدون رئيس دفتر ، يا آخوندي وزير مسكن رابطه نزديك فاميلي يا دوستانه دارند و مي توانند براي ملاقاتها، تسهيلاتي ايجاد كنند نيز درخواست مي كنيم با ما تماس بگيرند.

نمايندگان محترم تعاوني ها و تشكلها نيز ضمن تماس با‌ آقاي قليچ خاني و ساوالانيان كه سرگرم تهيه اين نامه هستند اعلام آمادگي فرموده و مستندات پيگيريهاي قبلي خود را تقديم نمايند،

مالكين محترم نيز گوش به زنگ باشند تا در صورت نياز در تجمع شركت فرمايند. بايد با تلاش پي در پي و سفت گرفتن موضوع نگذاريم تا مثل سابق اين مشكل مشمول زمان شود. 

منبع خبر :
تعداد بازديد : 13607
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 142
علی ابراهیمی
|
1392/05/15 - 16:20
0
34
با سلام و درود خدا قوت و طاعات قبول درگاه حق تعالی دکتر عزیز ماموریت شهرستان بودم و خیلی وقت بود سایتتان را نمی توانستم ببینم و بخوانم . به خاطر ایام عید فطر چند روزی در دیار خودمان هستم . بابت تمامی زحماتی که می کشید از صمیم قلب تشکر می کنم . در خصوص سایت همسایه به آدرس : http://suhanak-moradabad.blogfa.com/ می شود توضیح دهید . یکسری اطلاعات و اخباری را منتشر کرده و خواهد کرد مطالب آن چقدر حقیقت دارد از شما و شرکت کاشانه هم بدگویی کرده است این سایت را می شناسید یا خیر ؟ جان هر کس را که دوست دارید یک کاری بکنید امسال تکلیف این زمینها مشخص شود . مستاجری - دور بودن از خانواده - کار کردن در جهنم واقعی ( هوا فوق العاده گرم و آلوده عسلویه )به خدا دیگه خسته شدیم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/16 - 23:52
با سلام و ااحترام...از لطف شما سپاسگزارم...در خصوص حرفهایی که افراد مختلف می زنند فقط یک جمله می گویم: حق را بشناسید تا اهلش را بشناسید و باطل را بشناسید تا اهلش را بشناسید...انشاء الله من بعد خدای بزرگ این امر مهم را تسهیل کند تا زودتر به مقصد برسیم...اللهم اجعل فی امرنا فرجا و مخرجا انک علی کل شی قدیر
حسن اکبری
|
1392/05/15 - 17:25
0
43
سلام وخسته نباشید وقبولی طاعات خدمت آقای دکتر عزیز وتمامی مالکین ما همیشه آمادگی داشته وداریم لطفا شما هم خود را برای یک دوئل سخت آماده کنید به امید گرفتن نتیجه مورد قبول
مجید امینی
|
1392/05/15 - 21:37
0
0
دکتر جون همه رقمه آماده ایم . امید وارم اون کلید تو این قفل زنگ زده نشگنه!
سهرابی
|
1392/05/16 - 02:16
0
36
سلام !!!!!ماشاا...قریب6000نفرفقط مالک مرادابادهستیم انگاهبرای تجمع50نفر هم نمیایند اگربدینصورت کهتاکنون پیش رفته پیش برویم شایدبه وارثان بدنیا نیامده وصال داشته باشه لااقل برای متحدشدن نام ونام خانوادگی خودرابه مبایل اقای پورمدحجی 09353356391 پیامک نمایید
عزیز نظیفی
|
1392/05/16 - 07:53
0
17
با سلام و تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر از تلاشهای بی دریغ شما و همکارانتان سپاسگزاری می کنم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/16 - 23:54
با سلام و احترام..بنده نیز به نوبه خود و از طرف همه همکاران شرکت کاشانه این عید سعید را به شما عزیزان تبریک می گویم
حسینی از قزوین
|
1392/05/16 - 07:57
0
36
سلام و خسته نباشید امیدوارم در این دولت و به زودی این مشکل حل بشود ای خدا چقدر به چشم انتظار بشینیم تا به حق خودمان برسیم هر روز وقتی به این سایت به طور مرتب مراجعه میکنم دوست دارم خبر خوش پایانی رو در آن ببینم و مطمئن هستم آرزوی همه ی مالکان هم همین است از هر کمکی مثل شرکت در تجمعات هم به شدت حمایت و حضور به هم می رسانیم. در نهایت از شما کمال قدردانی را دارم.
امیریوسفی
|
1392/05/16 - 08:45
0
1
باسلام ضمن تشکرازجنابعالی به جهت ارایه وشرح پیگیریهای بعمل آمده وهمچنین پیگیریهای مستمر اعضای هییت مدیره،بدینوسیله ماهمچون گذشته اعلام آمادگی خویش رااعلام می داریم
هدا خادمی
|
1392/05/16 - 10:09
38
1
آقای دکتر عزیز با خسته نباشید با این شرح مفصلی که دادید البته برای تنوع سایت خوب بود ولی بطور کامل ما را ناامید کردید تمام دولتها از هاشمی گرفته تا احمدی نزاد نتوانستند این معضل را حل کنند حالا امید به آقای روحانی دارید که بسیار بعید است. منکه دیگه پاک دست از این زمینها شستم. اگه میخواست درست بشه تا حالا شده بود. چیز قیمتی را هیچوقت به ما نمیدن مطمئن باشید. چون میدونند اکثر خواهند فروخت و آنجا ساخت و ساز میشود و باید مسائل رفاهی ازقبیل آب و برق و گاز را تامین کنند که کاری است بس دشوار برایشان.به این ترتیب 4 سال دیگه باید صبر کرد تا دولت بعدی بیاید ببینیم اون چه خواهد کرد. به امید خدا که او هم نتوانست 200 متر زمین به ما ببیند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/16 - 23:58
با سلام و احترام...امیدوارم این گونه نباشد و مشکل ما خیلی زود حل شود. برای حل یک مشکل باید راه حل خوب پیدا شود و طرفین نیز برای حل مشکل آماده باشند. ما به جایی رسیده ایم که هم راه حل ها را به خوبی می شناسیم و هم همگی برای حل مشکل آمادگی داریم فقط دولت در این کار به شدت کارشکنی کرد که او هم عوض شد. الان تمامی حلقه های موفقیت آماده است. به امید خدا این آخرین دور تلاشها خواهد بود
شهره جلودار
|
1392/05/16 - 10:28
0
22
با سلام و خسته نباشید پیشاپیش این عید سعید فطر را به شما و همه مسلمانان تبریک میگویم و امیدوارم که با تلاشها و پیگیری های شما و حمایت ما زمینداران از راه کارهای شرکت کاشانه به زودی در همین دوران تدبیر و امید به نتیجه مطلوب برسیم .
سعید
|
1392/05/16 - 11:23
28
136
زنده باد آقای دکتر میرافضلی. به یاری حق تعالی و تلاش ها و پیگیری های سرسختانه جناب آقای دکتر ما امسال پیروز میدان خواهیم بود.
مير قاسمي
|
1392/05/16 - 13:39
21
110
با سلام اقاي دكتر مير افظلي ازشماو ديگر مسولين شركت كاشانه سپاس گذاريم. پيگيري وپشتكار مستمر جنابعالي وهمكارانتان ستودني ميباشد .مجددا از طرف خود وگروه زيادي از ذينفعان از شما تشكر مضاعف ميكنم . انشا الله بحول وقوه الهي در دولت تدبير واميد اين گره كور توسط رييس جمهور محترم ومنتخب مردم و باعنايات خدا ورهبرباز شود. دعاي خير همگان بدرقه راه مردان مدير ومدبر وسخت كوش باد اكثر ذينفعان جهت خانه دار شدن ويا حل قسمني از مشكلات خود اين ملك را خريدند.باز هم براي باز شدن اين گره كور دعا ميخوانيم. و من الله توفيق ومنهم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/17 - 00:00
با سلام و احترام و سپاس از کلیه عزیزان و مالکین محترم
پورمدحجی
|
1392/05/17 - 13:24
0
29
با سلام و احترام و تبریک پیشاپیش عید فطر خدمت مالکین محترم و شرکت کاشانه و جناب دکتر میر افضلی عزیز. می دانم که این تمام کارهایی نبود که انجام گرفته چون آنقدر زیاد است که در این صفحه نمی گنجد. واقعا کسانی که می گویند شرکت کاشانه کاری نکرده , بی انصافی می کنند. انشالله خدا قوتتان دهد ما هم همه جوره آماده همکاری هستیم. از جناب آقای یوسفی بابت شرکت در گروه تحسن 50 نفره تشکر می کنم. جناب آقای محمد رضا محمد کریمی. شما که آمادگی خود برای تجمع اعلام کردید, شماره ای از خودتان در سایت بگذارید و یا به بنده اس ام اس بزنید. اگر توان این را دارید که حداقل مدت 24 ساعت در جلوی یک وزارت خانه بایستید و یا چادر بزنید حتما تماس بگیرید یا اس ام اس. 09353356391 . آقایان محمد چمنی- کفایتی - محمد امینی - حسینی شما هم همینطور. این آمادگی را با اعلام شماره تلفن خود اعلام کنید. مالکین فعال باید همدیگر را شناسایی کنند تا این زنجیره اتحاد بزرگ شود. این آخرین لیست اعضای گروه 50 نفره تحسن هستند . پورمدحجی . بایرام علی رضوانجو . حممیدرضا ضیایی . شیروانی . رزقانی . حسن اکبری . سهرابی . نومیری . احمد سادات مهریزی . امیر یوسفی . در ضمن جناب چمنی. ما قرار نیست خود سرانه تحسن کنیم. تحسن نیاز به مشورت و بررسی دارد. الان هم وقت تحسن نیستو بنده هم موافقم با شما. اما ما باید جلو جلو شماره هم رو داشته باشیم تا در وقت موعود به مشکل برنخوریم. بنده وقتی تعداد این گروه به 25 نفر رسید, شماره ها را برای کل اعضای این گروه تحسن اس ام اس خواهم کرد. فعلا که 10 نفر بیشتر نیستیم و آقایان شیروانی و رزقانی هم شمارشون رو ندادند هنوز. یعنی رسما 8 نفر هستیم. خیلی ها میان می گن زنده باد دکتر. زنده باد شرکت کاشانه. بله ما هم موافقیم. زنده باد همشون. اما اونی که این رو می گه خودش تا حالا چی کار کرده . آیا نشسته یه گوشه و کاری به هیچی نداره؟ آیا منتظره که وقتی زمینها کاراش ردیف شد تازه سر و کلش پیده بشه؟ اینطوری که نمی شه. متحد باشیم نتیجه می گیریم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/18 - 22:26
با سلام و احترام...بله همینطور است که فرمودید...متعاقب انتشار این متن جناب قلیچ خانی تذکر دادند که خیلی از نامه ها و اقدامات در این متن ذکر نشده ...بنده هم این نقیصه را قبول کردم و گفتم در جایی از این متن خوانندگان محترم را به آرشیو اخبار ارجاع داده ام و دوستان می توانند این نامه ها و پیگیریهای لحظه به لحظه را در آنجا مشاهده فرمایند..در خصوص اقداماتی که هم اکنون در حال انجام هستید هم نظری نداریم و بلکه کاملا به احترام می گذاریم
افشار
|
1392/05/17 - 13:30
0
7
سلام بر تمام ذينفعان و عرض تبريک عيد . جناب دکتر جرا از اعلام ارسال نامه وزارت مسکن به خدمت رهبری خودداری می نماييد ؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/18 - 22:23
با سلام و احترام...بنده تا آنجا که اطلاع دارم این نامه به امضای وزیر مسکن نرسید و ارسال نشد. به علاوه ما چند ماه پیش مستقیما با فرزند مقام معظم رهبری ملاقات و در خصوص تغییر دستور معظم له تقاضا دادیم. بعهد هم موضوع را پیگیری کردیم. گفته شد مشکل از دستور معظم له نیست بلکه مزارت مسکن کم کاری کرده و می توانسته با کمک دولت مشکل را حل کند ...این قضیه ماند تا امروز که دولت عوض شده. شما اگر متن نامه وزیر مسکن به رهبری را دارید به ما بدهید تا منتشر کنیم.
امیر مهراسبی
|
1392/05/18 - 12:57
0
17
خدمت سروران گرامی مالکان محترم واعضای شرکت کاشانه همچنین دکتر عزیز سلام وعرض ادب وتعظیم جناب آقای دکتر واقعا" میدوارم که شما وهمکارنتان خسته نباشید ضمن عرض تبریک عیدوقبولی طاعات میخواستم بگویم زخمات شما وهمکارنتان بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه ما میدانیم که در جهت حل این مشکل در این سالها چه رنجها و زحماتی کشیده اید حال هر کسی هرچه میخواهد بگوید اصلا" اگر راست میگویند این گوی و این میدان بیایند ببینیم چه میکنند . جناب دکتر ما با شما تا آخر هستیم (این را فراموش نکنید ) و اگر از همین روزهای اول دولت تدبیر و امید بتوانیم با تجمع و طومار و نامه های پی درپی ... حرف خودمان را بزنیم ومشکلمان را به دولت جدید بشناسانیم به هدف نزدیکتر شده ایم . تجمعات زیاد وزنجیره ای مهم است .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/18 - 22:30
با سلام و احترام. و تشکر از جنابعالی و همه حمیااهای ارزنده شما عزیزان...امیدواریم نظام اداری که در حال برپا شدن است به اندازه کافی هوشیار و آگاه باشد و با چند مکاتبه  و ملاقات ساده تصمیم مناسب اخذ شود
ali
|
1392/05/18 - 15:11
40
45
با سلام بسیار متاسفم که نظرات رو درج نمیکنید
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/18 - 22:32
با سلام و احترام...علت عدم انتشار نظرات شما و برخی دوستان این است که  نام و نام خانوادگی خود را نمی نویسید...لطفا رعایت کنید
شهری
|
1392/05/19 - 00:42
0
25
باسلام وقبولی طاعات وعبادات شما وتشکراززحمات بی شائبه همه دست اندر کاران من همیشه موقع افطار برای مشکل زمینها دعا می کردم وختم قرآن برداشتم که هرچه زودتر این مشکل حل شود.به امید آن روز
فاطمه مرادی
|
1392/05/19 - 10:26
1
364
سلام امیدوارم دوباره صاحبان زمین ها آگهی دادن ها رو از سر بگیرن .من یکشنبه آگهی دادم تا زمین خوارها و دلال ها دوباره قیمت های دروغینشون رو بهمون تحمیل نکنن.
علی چلانی
|
1392/05/19 - 11:24
0
56
با عرض سلام وتبریک عید سعید فطر ما هم به نوبه خود امادگی خود را برای هر گونه تجمع وتحسن اعلام میکنیم. امید داریم دولت جدید مشکل مالکین مراداباد را حل کند.
سید کمال الدین صادقی
|
1392/05/19 - 13:15
0
201
باسلام وعرض تبریک خدمت همه ی شما بحمداله. ان بشد واین امد .قبولی عبادات واستجابت دعایمان را از خدای مهربان مسلت می نمایم .شکر دوران انتظار بسر امد دولت جدید با کلید حلال مشکلاتش در شرف به سامان است .خدمت جناب دکتر میر افضلی عزیز سلام وخسته نباشید عرض می کنم امید وارم مانند گذشته خستگی ناپذیر تا حصول نتیجه دست در دست هم پیش برویم .لیست کارهایی انجام شده بیش از لیست مندرج بالاست اکنون وقت ان است بیشتر متحد شویم .شاید بخاطر کهولت من فرد مناسبی برای تحسن نباشم اما چون خود را مسئول میدانم شماره ا م را به امید عزیز اس می کنم انشالله نیازی نباشششد به امید روزهای خوش در اینده ی نزدیک
حمیدرضا ضیایی
|
1392/05/19 - 19:03
0
54
امیدوارم دولت تدبیر و امید گره گشا باشد ولی خواهش می کنم با پی گیری حق خود را زنده کنیم.
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/19 - 23:54
0
8
سلام خسته نباشید عید فطر بر شما مبارک و عباداتتون قبول انشالله.... جناب دکتر اطلاعاتی در مورد وزیر جدید وزارت شهرسازی اقای اخوندی دارید؟ایا ایشون انسانی با وجدان یا به قول اقای روحانی واقعا شایسته هستند ؟ میتونیم امیدوار باشیم رو این مهره جدید؟وقعا دیگه روحیه شکست ندارم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/20 - 09:11

با سلام و احترام....انشائ الله بهتر از قبلي باشد. البته بايد به ديگر مسئولين امر و فضاي كاري جديد هم توجه كرد كه خوشبختانه بسيار مثبت است

مرتضی جعفری
|
1392/05/20 - 10:50
0
128
سلام وقت همگی بخیر من دیروز رفته بودم شهرک لاله اگر دوستان خاطرشان باشد انتهای شهرک بنبست بود و یک نهر خشک شده بعلاوه یک کیوسک ویک تپه که محل offrowd بود. دیروز دیدم که اولا یک کیوسک جدید اضافه شده ثانیا گاردیل اضافه شده ثالثا و از همه مهمتر یک جاده جدید خاکی در امتداد نهر که به نظر میرسید تا ابتدای زمینهای سوهانک امتداد دارد. صرفا جهت اطلاع رسانی بود
پورمدحجی
|
1392/05/20 - 11:22
5
293
با سلام/ جناب چلانی. آمادگی خود را با نوشتن شماره تلفن اعلام کنید.از جناب صادقی به خاطر تماسشون تشکر می کنم. افرادی مثل شما که سن و سالی ازشون گذشته اما همچنان مانند سال 57 عزم و اراده دارند, را باید ستود. کمی به جوانان ما آموزش دهید.
حسن اکبری
|
1392/05/21 - 12:23
0
381
با سلام خدمت آقای دکتر عزیز پیرو کامنت آقای مرتضی جعفری همانطور که پیگیر چاله کنهای زمینهای مراد اباد شدید لطفا پیگیر این جاده کشی وگذاشتن کیوسک در زمینهای سوهانک هم شوید من هم چند وقت پیش این کیوسک وخاکبرداری را دیده بودم لطفا تا دیر نشده پیگیر شوید شواهد نشان دهنده شروع ساخت وسازدر این زمینها رانشان میدهد حالا کدام ارگان یا وزرتخانه است الله اعلم
محمد زرابادی
|
1392/05/21 - 13:21
0
18
با سلام خدمت جناب دکتر و همکارانش . خسته نباشید میگم به خاطر صبر بالاتون دیگه همه میدونن چرا و به هر حال مثل همیشه امیدوار و محکم ایستادیم و منتظر اعلام برنامه های شما هستیم
احمدسادات مهریزی
|
1392/05/21 - 21:09
2
235
باسلام وآرزوی موفقیت من هم با تحسن موافقم وقتی برایم تعریف کرده اند که چگونه زمینهای تعاونی شهرک نفت را از اعضاء آنها توسط شهرداری منطقه 5 گرقته شد به بهانه اینکه این زمینها در مسیر رودخانه است و مجددا واگذار شد به انهایی که خودشان خواستند و مجوز ساخت هم برای آنها صادر شد و شهرک نفت بوجود آمد با همان اندیشه میخواهند زمینهای مراد آباد و سوهانک را صاحب شوند و این اعضاء هستند که بابد پیوسته دنبال خواسته خودشان باشند تا حصول نتیجه نهایی
عباس غفوري
|
1392/05/22 - 08:23
0
9
آقاي دكتر ميرافضلي باز هم مسير بيراهه را چرا طي مي خواهي بكني راه اين است كه دستور مقام معظم رهبري را به روحاني اخذ فرماييد. اين راحت ترين راه است.
بایرامعلی رضوانجو
|
1392/05/22 - 10:33
0
2
با سلام بنده یکی از زینفعان ویا ازدارندگان سند ششدانگ هستم ولی زمینم همچنان نا معلوم است چه خواهد شد .خدمت جناب آقای دکتر میرافضلی وآقای پور مدحجی واعضای محترمشرکت کاشانه سلام دارم.می خواهم خدمت اعضاء محترم شرکت کاشانه عرض کنم یک پرنده بدون بال وپر نمی تواند پرواز کند اعضاء محترم شرکت کاشانه در حکم بال وپر مسئو لین هستند وقتی بال وپر کار خودش را به درستی انجام داده مسئولین با قوت قلب بیشتر تجمعات گذاشته .ویابا توانای بیشتر با مسئولین پیگیر مشکلات شده است .تا این موقع حق ال انصاف شرکت کاشانه خوب عمل نموده است .پس بیایم فعالیت را بیشتر کنیم وبرای مسئولین شرکت کاشانه قوت قلب بیشتر بدهیم .تا آنها با قدرت رهری نمایند تک روی هیچ وقت ره به جای نبرده . تنها راه نجات به خداوندی خدا قسم متحد بودن اصولی است وحمایت به موقع از مسئولی شرکت می باشد . پس بیاید به مسئولین بال وپر بدیم پرواز کنند وقله ها رایک یکی فتح نمایند چون خیر صلاح در این است
حشمت اله رضایی آذین
|
1392/05/22 - 13:14
0
0
ضمن عرض سلام. عید فطررا به جناب دکتر و دیگر دست اندر کاران کاشانه سبز وهچنین به مالکین محترم تبریک عرض مینمایم بنده هم امادگی خود رادر همه زمینه. اعلام میکنم. ضمنا دکتر از رزومه کاری کذاشته شده در سایت و زحمات دیگر دوستان تشکر میکنم .بامید موفقعیت در دولت پر شو ر جدید.
حشمت اله رضایی آذین
|
1392/05/22 - 13:22
0
0
ضمن عرض سلام. عید فطررا به جناب دکتر و دیگر دست اندر کاران کاشانه سبز و مالکین محترم تبریک عرض مینمایم .اقای میر افضلی بنده هم امادگی خود در همه زمینه اعلام میکنم ضمنا از رزومه کاری کذاشته شده در سایت و زحمات دیگر دوستان تشکر میکنم .بامید موفقعیت در دولت جدید وپر شور.....
مهناز محتشم
|
1392/05/22 - 13:53
0
0
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیزسوالی داشتم درسایت پروژه های سوهانک ومراداباد که درزیر سایت خودمان است اطلاعیه ای داده شده مبنی بر حضور همه ی مالکان زمین های مراداباد پونک که هشتاددرصدقضیه حل شده اقای دکتر به نظر شما این سخنان صحتی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/23 - 09:37
با سلام و احترام...به نظر من مسئله بيش از 90 درصد حل شده و اگر همكاري دولت قبلي كمي بهتر بود الان مشكل به طور كامل حل شده بود.
پورمدحجی
|
1392/05/22 - 15:02
0
162
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اند کاران شرکت کاشانه. تشکر می کنم از آقایان توکلی و ظاهری که این عزم و اراده را در خود دیدند و در این گروه تحسن شرکت کردند. اما هنوز در عجبم که آن دو نفری که پیشنهاد تحسن را دادند چرا هنوز خبری از خودشون نیست. منظورم آقای شیروانی و رزقانی هست. دلیل اینکه بنده تصمیم گرفتم که همچین حرکتی بکنم این بود که وقتی به این چند سال نگاه کردم دیدم که ما فقط نشسته ایم و به شرکت کاشانه نگاه می کنیم. درست است که چندین بار هم در تجمع شرکت کردیم که آن هم به لطف جناب دکتر بود. دوستان.خیالتان را راحت کنم. اگر روزی خدایی نکرده شرکت کاشانه نباشد و یا ارتباط ما با این شرکت قطع شود و یا مثلا این سایت فیلتر شود و ... چه کاری از دست ما بر می آید؟ غیر از این است که امید همه نا امید می شود؟ پس این نوع دیدگاه و عملکرد ما اشتباه است که بنشینیم و ببینیم شرکت کاشانه چه می کند. هر روز وارد سایت شویم و به دنبال اخبار جدید باشیم. شرکت کاشانه معجزه که نمی تواند بکند. بنده شخصا نیم توانم سر جای خود بنشیانم و فقط نگاه کنم. من می خواهم برای گرفتن حقم قدم محکم بردارم. چندین سال است این حق پایمال شده. چندین سال است نگاه می کنیم. به والله امام زمان (عج) هم با این نگاه های ما ظهور نخواهند کرد. آیا برای حق طلبی, حرص خوردن کافیست؟ آیا در جای خود بنشینیم و منتظر باشیم دیگران برای ما کاری کنند درست است؟ کدام دین این را تایید می کند. کدام ملحد این را تایید می کند. دوستان. حق را باید با عزم راسخ بگیریم. نمی گویم تجمع کنیم و ... این راه کار ها احساسی است. این شور و انگیزه در گرفتن حق را باید با تدبیر به کار برد. ای کاش یک تحن 3روزه در دولت احمدی نژاد انجام داده بودیم. هممون منتظر بودیم جناب دکتر اعلام کند. در صورتی که اعلام همچین تحسنی برای جناب دکتر عواقب بدی داشت. چون معلوم نبود در این 3روز تحسن چه اتفاقی می افتد. شاید کسانی مریض می شدند و ... آنوقت همه دکتر را مقصر می دانستند. دوستان تحسن باید یک حرکت خود جوش باشد. بدون لیدر و راهنما. ای کاش 50 نفر به این دیدگاه برسند و هرچه زودتر اعلام آمادگی کنند. تا اگر خدایی نکرده از راه اداری در این دولت نتیجه نگرفتیم , امیدمان به خدا و تحسن مردان غیور باشد. فقط جنگ در جبهه های نبرد نیست. ایستادگی در برابر حق طلبی نیز یک جهاد است. آیا هستند کسانی که بترسند؟ مطمئنم که هیچ مرد ایرانی و مسلمان نمی ترسد بلکه از این ایستادگی لذت می برد. خسته نشوید. نا امید نشوید که بزرگترین کفر در راه خداوند نا امیدیست. هم رنگ باشیم و حرکت کنیم تا برکت خدا بر ما نازل شود حتی اگر ظالمام نگذارند...
شهره جلودار
|
1392/05/22 - 16:40
0
363
جناب آقای دکتر میر افضلی با سلام و خسته نباشید خدمت شما و ضمن آرزوی موفقت در اخذ جواز ساخت . بنده سئوالی داشتم که اگه لطف کنید و پاسخ دهید ممنون میشوم . در روزنامه قیمت زمینهای مراتع بسیار بالاتر از زمینهای جهاد میباشد که پس از تماس با یکی از این آگهی شخص آگهی دهنده گفتند که تعاونی مراتع و جنگلداری بیشتر تاییده ها را گرفته اند و حتی نقشه آنها نیز تایید شده و تعاونی آنها در این زمینه بسیار فعالیت میکند که این امر منجر به این شده که به زودی مجوز خواهند گرفت . آیا این گفته صحت دارد.
سلیمی
|
1392/05/22 - 21:34
11
3027
باسلام یک خبر خوب واسه مالکان اراضی سوهانک واگذاری سازمان جنگلها قیمت زمینها با سرعت در حال افزایش دلیل اصلی هم خبرهای خوبی است که به زودی علنی میشه قیمت هر قطعه به 900 میلیون تومان رسیده و معامله هم صورت گرفته است سلیمی
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/23 - 13:40
0
1
اقای سلیمی جدی؟واقعا؟مراد اباد چی؟
ميرقاسمي
|
1392/05/23 - 15:32
0
32
سلام ذينفعان محترم بياد داشته باشيد توكل بخدا ودادن انرزي مثبت به مسولين شركت كاشانه توسط مالكين كار را بدينجا رسانده . همانطور كه مستحضر هستيد بااستمرار وپيگيري وايجاد تجمعات از طريق اقاي دكتر مير افظلي وهمكاران شركت كاشانه بوده كه الان صحبت از درخواست ومذاكرره در اين دولت مطرح است .وگرنه از اول بايد شروع ميكرديم.مثل سال 85 .انشا الله با يك ياحسين ذيگر در دولت تدبير واميد با كمك مسولين شركت كاشانه كمر قول نا اميديها شكسته شده وموضوع زمينهاي مراد اباد حل شود انشا الله
حمید مدنی
|
1392/05/24 - 00:55
0
5
سلام خدمت شما چرا خبری نیست دکتر تعاونیهای دیگر همه در این جند وقت در حال فعالیت بودند و هیچ کدام به بهانه دولت جدید فعالیتهایشان را تعطیل نکردن
عاطف بخت
|
1392/05/24 - 19:54
2
250
از آقای پورمدحجی و شیروانی بابت زحمات شریفشون از ته دل دل دل آرزوی موفقیت در تمام عرصه های زندگی می کنم و شعار هم نمی دهم و بدانند که من این عزیزان را از ته دلم دوست میدارم
صادق جعفري
|
1392/05/25 - 13:58
0
25
سلام دوستان يك سئوال از شركت كاشانه دارم: اگر قرار باشد مالكين زمينها خودشان هماهنگي كنند و تحصن برگزار كنند و دنبال پارتي بگردند تا ملاقاتي با آقاي رفسنجاني (همان كسي كه خشت اول را كج گذاشت) داشته باشند، پس آن وظايفي كه در قبال وكالت قرار است شركت كاشانه انجام دهد چه ميشود؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:28
با سلام و احترام...ما وظیفه قانونی خود را باید انجام دهیم و انجام می دهیم. هذف از این فراخوان آشنایی با برخی مالکین محترم است که در نظام نفوذ زیادی دارند. این افراد کمک زیادی به طرح سریع و به موقع موضوع در مراجع مختلف داشته اند و راه ما را به دفتر رهبری ، ریاست جمهوری و مجلس و دیگر ارگانها باز کرده اند. 
نتظاری
|
1392/05/25 - 21:22
0
170
جناب دکتر میر افضلی و مالکین محترم مراد آباد باسلام من از خبر خوب ،حل شدن مشکل زمین های سوهانک بسیار خوشحالم و به مالکین محترم سوهانک آروزی موفقیت می نمایم. نظر به تغیر مدیریت در دولت و انتخاب جناب آخوندی به وزارت راه و مسکن و شهرسازی و نظر به اینکه زمین های ما در زمان آقای هاشمی واگذار شده و در این تصمیم واگذاری جناب آخوندی حضور داشتند و خود ایشان از سنگر سازان بی سنگر میباشد پیشنهادمیگردد مالکین مراد آباد با تهیه دسته گل مناسب در وزارت مسکن حضور یافته و با انتخاب نمایندهائی (دو سه نفر) به خدمت آقای آخوندی رسیده و گزارشی از آنچه به ما گذشته به استحضار ایشان رسانده بشود
سلطان
|
1392/05/26 - 10:15
0
31
باعرض سلام وشادباش خدمت همه ی دوستان عزیزم علی الخصوص آقای دکتروهمکاران محترم ببخشیدآقای سلیمی فرمایشاتتون واضح نبودبیزحمت بیشترتوضیح بدهیدتامتوجه بشیم باتشکر
امیریوسفی
|
1392/05/26 - 12:33
0
151
جناب آقای دکترمیرافضلی نظربه اینکه طبق خبراعلامی درروزنامه دنیای اقتصادامروز،15پرونده روی میزوزیرجدیدراه وشهرسازی قرارگرفته است که نهمین آن تعیین تکلیف زمینهای بلااستفاده تحت مالکیت وزارتخانه هادرتهران می باشد.وچونکه طبق آخرین دستوردفترریاست جمهوری وقت که به وزارت مسکن دستورداده بودکه مطابق پیشنهادمطرح شده درنامه مذکورهرچه زودترمشکل زمینهای مرادآباد،بادراختیارقراردادن زمینهای معوض، مرتفع گردد .فرصت غنیمت شمرده شودوپیگیری لازم دراین خصوص انجام شودتاانشالله ازاین فرصت ایجادشده کمال استفاده اعمال گردد. باتشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:31
انشاء الله
سهرابی
|
1392/05/26 - 18:09
0
133
ضمن عرض سلام خدمت اقای دکتروکلیه مالکان گرامی !!!!تمام مالکانی که دراین سایت کامنت میگذاریم حدود160نفریم یقینا عده زیادی هم هستند که کامنت نمیگذارندفقط خبرها را دنبال میکنند دوستان عزیز ما مالکان مرادابادوسوهانک بایدهمانند اعضای یک خانواده همدیگررا بشناسیم فقط مالکان مراداباد5966است مطمئنا عده بسیاری از این تعداد ازکارهایی که تاکنون صورت گرفته واز وجود این سایت کاملا بی خبرند ما باید قبل از هر اقدامی با همین تعداد اندک صدوچند نفری یک تجمع دوستانه غیر اعتراضی در یک روز تعطیل بگذاریم واز نزدیک هر کسی نظر خودش را بیان کند واز این طریق نوعی اتحاد وهمبستگی بوجود خواهد امد که میشود از طریق اگهی دادن مستمر دیگر مالکان بی خبر به این جمع دوستانه فرا خواند..دوستان عزیز مطمئن باشید که باوجود دولت تدبیر و امید که احترام خاصی برای حقوق شهروندی قائل هستند می توان با متانت و ارامش به حقوق خود دست یافت ...شرکت کاشانه تلاشای زیادی کردند که اگر هر دولت دیگری بود مشکل ما حل شده بود .جادو و جمبل در مورد ما کارساز نبود ولی بارها شنیدکه با یک اجی مجی لاترجی گفتن صندوق ذخیره ارزی کاملا غیب میشد از درگاه ایزد منان برای جناب دکتروکلیه مالکان طول عمر رامسئلت مینمایم سالم وسرافراز باشید
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:32
با سلام و احترام...به نکته خوبی اشاره کردید. امیدوارم دوستان به این موضوع توجه کنند و به موقع در صحنه ها حاضر شوند
هانی
|
1392/05/26 - 19:18
11
123
سلام دوستان ماهی رسیده به دمش لطفا ارزش وقدر زمیناتون را بدونید چون زمیناتون توی منطقه 1 یعنی بالا ترین قیمت ازنظر متری در تهران .ضمنا تا حالا فکر کردین چرا از منطقه 4 شهرداری به منطقه 1 مدارک و اوردن ؟ حالا قیمتاتون رو بر حسب منطقه بدین زییرا گر جمعی باشه نا خدا اگاه قیمت بصورت شدیدی به منطقه نزدیک میشه لطفا اگهی بدین ودست دلال و واسطه های از خدا بی خبر رو کوتاه کنید وخودتان تععین کننده قیمت باشید با تشکر
علي چلاني
|
1392/05/26 - 23:41
0
30
با عرض سلام خدمت شما آقاي پورمدحجي شماره تماس بنده جهت اعلام هرگونه آمادگي٠٩٣٠٣١٢٩٧٧٢
علي چلاني
|
1392/05/26 - 23:42
0
48
با عرض سلام خدمت شما آقاي پورمدحجي شماره تماس بنده جهت اعلام هرگونه آمادگي٠٩٣٠٣١٢٩٧٧٢
کریمیان
|
1392/05/27 - 00:56
0
0
با سلام و احترام , از خبری که آقای سلیمی عنوان کرده اند چندروزی می گذرد, چرا ظهار نظر نمی فرمائید؟ آیا انشاالله صخت دارد؟و اگر دارد , آیا شامل همه زمینها از جمله مراد آباد نیز می شود ؟تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:38
تا آنجا که مای دانیم قطعه زمین مزبور در ارتفاعی در زیر 1800 متر قرار دارد و فقط چند هکتار است و هنوز شامل زمین ما نشده است
ساسان حقیقت
|
1392/05/27 - 16:27
0
8
دکتر لطفاً یه توضیحی راجبه این زمینهای تعاونی جنگلها و مراتع بدین( مگر این زمین ها جزیی از زمین های جهاد نیستن؟ ) آیا اتفاق خاصی در این مورد رخ داده؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:39
اگر مسئولین تعاونی مذکور خبری دارند بفرمایندو در خصوص زمین سوهانک متعلق به ما و زمین مرادآباد هنوز تغییری در وضعیت رخ نداده است
هادی میری
|
1392/05/27 - 17:35
0
130
به نظر حقیر از نشاط ایجاد شده در ابتدای دولت آقای دکتر روحانی بایستی کمال استفاده را ببریم و حرکتی را سریعا شروع کنیم به جای دست روی دست گذاشتن. با استناد به آیه ای از قرآن : «إن الله ما یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» خدا حال قومی را تغییر نمی دهد مگر این که آن ها خود در تلاش برای تغییر حال باشند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/27 - 21:37
با سلام و احترام...خوشبختانه چند نفر از مسئولین اصلی معرفی شده اند . مانده معاونین وزرا که امیدواریم به همین زودی معرفی شوند. البته ما منتظر این نمانده ایم و کار خودمان را شروع کرده ایم
فرامرز
|
1392/05/27 - 22:48
12
0
زمینهای سوهانک مورد اشاره زمینهای جدیدی هستند که سازمان جنگلها بصورت محدود و وکالتی به تعدادی از اعضا واگذار کرده این زمینها زیر 1800متر بوده و فعلا کاربری ان تایید شده ومنتظر جواز ساخت ان هستند که البته شهرداری قسمتی از ان را مطالبه می نماید انطور که پیداست حدود 30% قابل واگذاری وبه صورت انبوه سازی می باشد فعلا قیمت ان حدود متری 800 هزار تومان است فراموش نشود این زمینها جدا از زمینهای معروف سوهانک قدیمی می باشند و در حال حاضر ان زمنهای قدیمی نیز مانند مرا اباد بالای 1800 متر قرار دارد .زمین سوهانک جدید در شهرک لاله واقع می باشد .
محمد زرابادی
|
1392/05/27 - 23:05
0
32
با سلام خدمت همه دوستان ................. اقای پور مد حجی تلفن بنده.. ما هم برای هر گونه برنامه اماده ایم _09303954059
مرتضی جعفری
|
1392/05/28 - 09:52
0
31
سلام و ادب جناب آقای پورمدحجي بنده آماده هر اقدام جمعی وسازنده هستم 09193804688
رهنمایی
|
1392/05/28 - 09:57
0
63
من از مالکین مراد اباد هستم.ازاینکه تا الان نتوانستم کاری در این باره انجام دهم خجالت زده هستم .انشالله در یک تجمع همگانی که شرکت برگزار خواهد کرد ما شهرستانی ها هم شرکت خواهیم کرد.از زحمات اقای میرافضلی تشکر فروان دارم.با امید پیروزی مستضعفان درکل جهان .
م. رحمتي
|
1392/05/28 - 13:29
0
127
با سلام، براي اينجانب كه به شركت كاشانه وكالت داده ام مشخص نيست شركت چه خواسته ها را دنبال ميكند و براي رسيدن به آن خواسته ها چه كاري كرده چون: 1- اگر ميخواهيم دولت مشخص كند قيمت زمينهاي مراداباد و سوهانك متري چند هست تا به همان ميزان زمين اختصاص دهد، كاري نكرده تا قيمت خريد و فروش اين زمينها را بالا ببرد. 2- اگر جايي زميني سراغ دارد (غير از چيتگر كه ارتش نمي خواهد به وزارت مسكن پس بدهد) كه براي تعويض مناسب باشد،اسامي آنها را منتشر نكرده. 3- اگر درخواست ديگري داريد به اطلاع ذينفعان برسانيد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/29 - 10:45
با عرض سلام و احترام...اگر مطالب قبلي را به دقت خوانده باشيد به خوبي متوجه مي شويد كه شركت كاشانه  با حمايت و پشتيباني  مالكين محترم دنبال چيست و تاكنون چه كرده است
خسروی
|
1392/05/28 - 13:55
0
15
ما سهامداران و اعضای تعاونی کارکنان آموزش و پرورش زمین فرحزاد هم در کنار شما هستیم. خوشبختانه شما هیئت مدیره ای دارید که پیگیر کار های زمین هایتان است . ما سهامداران زمین فرحزاد که خودمان آستین ها را بالا زده ایم ! http://blog.faniherfei.com
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/29 - 10:47
خسته نباشيد. اگر كمكي لازم بود بفرمائيد. در ضمن اطلاعات پيگيريهاي خود  خود را براي پيگيريها به بنده يا اقاي ساوالانيان بدهيد
پورمدحجی
|
1392/05/28 - 15:32
0
15
با سلام. جناب ,عاطف بخت ما هم شما را دوست داریم. تماس بگیرید با هم در ارتباط باشیم.اسمتان را در گروه تحسن ندیدم. خوشحال می شوم اگر اسمتان به این لیست اضافه شود :) 09353356391 از خانم فرهادی هم تشکر می کنم بابت این جراتی که دارند و با وجود خانم بودن, آمادگی خود را برای شرکت در تحسن اعلام کردند. واقعا اینجاست که مشخص می شود چه کسانی حاضرند برای گرفتن حق خود جهاد کنند. ظهور امام زمان (عج) هم چیزی جز حق طلبی و برپایی اسلام نیست. کسانی که روحیه ی جهاد دارند را می توان قبل از ظهور ایشان شناحت. کسانی که در زندگی عادی برای احیای حق خود و دیگران قدم بر می دارند مسلما در رکاب امام عصر هم مبارزه خواهند کرد اما کسانی که در مقابل حق خوری ها ساکتند بعید نیست که در زمان ظهور هم ساکت باشند!!!!! یا علی مدد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/29 - 10:48
درود بر شما و همت والاي شما
اسدي
|
1392/05/28 - 15:33
0
72
سلام وخسته نباشيد . اقاي دكتر انتقادي كه به شما وارده اينست كه شما در جريان هيچ چيزي نيستيد هر سوالي از شماشده اظهار بي اطلاعي كرده ايد يا مرتب منتظر فرد ثالثي هستيد تا از راه برسه وچوب جادويي رو بچرخونه تا شايد فرجي بشه بهتر نيست كمي فعاليتتون رو بيشتر كنيد و نشون بدين براي شما هم مهمه و شما اخبار دسته اولي داشته باشين . كلي از دوستان و اعضا منتظر خبر از جانب شما هستند.خواهش ميكنم مثل بقيه دوستان عجله كنيد عجله
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/29 - 10:49
با سلام و احترام...اين نقيصه يعني كمبود و بعضا نقيصه در اطلاعات را قبول دارم . تلاش هم مي كنيم ولي به نظر مي رسد كافي نيست. چشم . باز هم تلاشمان را زيادتر مي كنيم. ممنون از تذكر شما
پورمدحجی
|
1392/05/28 - 15:38
0
209
جناب جعفری. ما باید دست شرکت کاشانه را بگیریم نه پایشان را. شما بکر کردید چون یه وکالت دادیم همه چه حله؟ نه دوست عزیز. داستان پیچیده تر از این حرفاس که بخواد با یک وکالت حل بشه. واقع گرا باش. جامعه را نگاه کن ببین چه خبره!!!!!! . برای همین است که می گویم به جای اینکه سر جا بنشینیم و نگاهمان به شرکت کاشانه باشد, بلند شویم و دست کاشانه ای ها را بگیریم که تا الان بسیار زحمت کشیده اند و از الان به بعد هم می کشند. انشالله نتیجه می گیریم. همه امیدوار باشیم. دل خود را روشن کنیم. به جای نفرین کردن و آرزوی مرگ مسئولین را کردن, رویه و روش تفکر خود را تغییر دهیم. هر کس در نوبه خود تغییر کند تا خداوند مارا لایق رحمت خود بداند. لطفا به این صحبت ها فکر کنید. ممنون.
مریم آریامنش
|
1392/05/29 - 11:17
0
30
من هم به نوبه خود جهت هرگونه تجمع در راستای رسیدن به زمین اعلام امادگی میکنم شماره تماس :09384600738
حسين اكبرزاده خوئي
|
1392/05/29 - 11:39
0
34
بنام الله پاسدار حرمت خون شهيدان سپاس و تشكر از همه عزيزان و دوستان محترم اينجانب امادگي خود را براي پيشبرد اهداف شركت كاشانه مهر سبز كه همان خواسته اعضاي محترم ميباشد اعلام ميدارم 09123617065 ياعلي مدد ارادتمند همه عزيزان حاج حسين
هوشیار
|
1392/05/29 - 14:38
7
67
با سلام امروز خبرهای خوبی در مورد زمینهای اطراف تهران خوندمhttp://www.donya-e-eqtesad.com/news/734407/ درضمن سایت تابناک یک بخش ویژه ای به نام نگاه شما گذاشته ، دوستانی که دست به قلم هستند لطفا یک نوشته در مورد زمینها ارسال کنند. http://www.tabnak.ir/fa/news/291217
حسن اکبری
|
1392/05/29 - 18:04
0
30
باسلام خدمت همه مالکین وآقای دکتر مثل اینکه این دولت اعتدال همه ما را معتدل وامید ما را نا امید ساخته لطفا کاری بکنید تا این فرصتهای خوب از دست نرود (کزارش به اقای اخوندی وریاست جمهور چرا فعال نیستید)با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/30 - 13:41
با سلام و احترام. نامه تهيه شده و الان در حال جمع آوري امضاها هستيم
علی ایمانی
|
1392/05/29 - 21:30
23
76
باسلام با پیگیری های صورت گرفته معلوم شد که مالکین اراضی سوهانک واگذاری سازمان جنگلها هیچ ارتباطی باکاشانه ندارن در ضمن علت رشد قیمت اراضی سوهانک پیگیری های چند ساله آنها و گرفتن رای قطعی از دیوان عدالت اداری جهت ساخت و همچنین پیگیری ها جهت ساخت شهرک ویلایی با زمینه گردشگری که توافقاتی هم با شهرداری صورت گرفته است
انتظاری
|
1392/05/30 - 11:25
0
6
سلام مالکین محترم تعاونی های مسکن جهاد و جناب دکتد میرافضلی جناب دکتر آخوندی در مصاحبه ائی فرمرموده اند ساخت مسکن را به بخش خصوصی واگذار خواهند نمود ودولت دخالتی در ساخت وساز نخواهد نمود(مسکن مهر) آیا از دیدگاه درست جناب آخوندی ما میتوانیم(مالکین تعاونی ها) بعنوان یک بخش خصوصی استفاده نموده و به حقوق پایمال شده 20ساله خود برسیم؟؟؟.لطفا اظهار نظر بفرمائید. سپلسگذارم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/05/30 - 13:43
با عرض سلام و احترام...در مكاتباتي كه در حال انجام است راهكارهاي مختلف مطرح شده و اميدواريم بهترني و عادلانه ترين راه به اجرا در بيايد. البته زمينهاي ما بالاي 1800 متر واقع شده و كاربري مسكوني براي آن تعريف نشده است
اسدي
|
1392/05/30 - 14:26
0
128
سلام وخسته نباشيد من و تعدادي از دوستان ديگر با اين شماره ها براي شركت در تجمع حاضر هستيم .1-09125067371 2-09122716334 3-09190427254 4-09122716142
کسری صدر
|
1392/05/30 - 18:04
0
18
با سلام وخسته نباشید خدمت اقای دکتر ودیگر دوستانی که به واسطه این سایت در کنار هم هستیم اقای دکتر با توجه به صحبتهای شما یعنی این همه تلاش هیچی چون بالای 1800 متر واقع شدیم در ضمن رای دیوان عدالت اداری چه شد سندهای در دست مالکین چی میشود یک بار دیگر پروژه دیسیلند رامطرح کنید وترتیبی بدهید تا با شاخهای گل به دیدن ریس جمهور ووزیر مسکن برویم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/31 - 15:06
با سلام و احترام...اگر دست ما بود دوست داشتیم در محل زمینهایمان ساخت و ساز کنیم ولی بازی دست ما نیست و ما باید بر اساس قوانین موجود عمل کنیم و البته مواظب باشیم که عدالت اجرا شود
سالاري
|
1392/05/30 - 19:57
3
0
سلام و عرض خسته نباشيد آيا منظور اين است كه مجوز مسكوني براي ارتفاع بالاي ١٨٠٠ به هيچ وجه صادر نمي شود و فقط بايد به دنبال راه حلهاي ديگر بود تشكر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/31 - 15:11
با سلام و احترام...البته برای از ما بهتران همواره صادر شده وصادر خواهد شد . هم اکنون بر اساس گزارش رسمی که توسط شهرداری منتشر شده در بیش از 80 نقطه تهران در ارتفاع بالای 1800 متر و حتی 2000 متر ساخت و سازهایی انجام شده  است. نمی دانم ایا امکان بازگرداندن حق بیت المال که امروزه جزو کابین  برخی زنان شده هنوز وجود دارد یا خیر؟
محمدچمنی
|
1392/05/30 - 22:20
0
24
باسلام به دوستان عزیز بنده علی رغم اینکه دربندرماهشهرکارمیکنم امابااین حال آمادگی شرکت درهرتحصن وتجمع وراه پیمائی و...رادارم شماره تماس بنده 09121992520
پوران رنجبران
|
1392/05/31 - 13:45
68
159
سلام و خسته نباشید آقای دکتر ...خبری که امروز شنیدم اینه که آقای روحانی گفتن هر چی زمین اطراف تهران هست باید ساخته بشه و مردم خانه دار بشوند........؟!
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/31 - 15:12
با سلام و احترام...شوخی می فرمائید...ممنون
انتظاری
|
1392/05/31 - 14:27
1
30
با درود جناب دکتر میر افضلی و ماکین محترم برابر نظرات بعضی مسئولین و در نهایت این نظر که برای زمین های ما مسکونی تعریف نشده دارد ما را از هدف دور میکند. زمان فروش زمین به ما توسط دولت قانونی توجه فرمائید دولت قانونی ما زمین برای ساخت مسکن خریداری کردیم آن موقع بند و تبصره ائی در کار نبود اگر بعدا بند و تبصره مطرح شده عطف به گذشته نمیشود از اول برای زمین های ما مسکونی تعریف شده و برای ما فروختند ایا انهائی که در طراز های بالا تر از ما میسازند را نمینیم ما زمین خودرا خواهیم ساخت و ضرر زیان دیرگرد هم از مسببین خواهیم گرفت. (قربان برم خدا را یک بام دو هوا را)
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/31 - 15:13
با سلام و احترام....عین این کلمات و جملات را همواره در جلساتی که با شهرداری، وزارت مسکن و ریاست جمهوری داشته ایم مطرح کرده ایم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/05/31 - 15:09
1
483
من در چندین سایت اگهی زمین مرادابادو متری 5 میلیون زده بودم از اردیبهشت اما چند وقت پیش تغییر دادمو متری 7 تومن اگهی کردم نمیدونم چقد کارم درسته اما هدفم این بود که دلالان یا کسانی که از اگهی ها دیدن میکنند ببینند و بدانند که ارزش زمین ها بالاست و روز به روز هم بالاتر میرود
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/05/31 - 15:14
بسیار کار خوبی است. از کسانی که تاکنون در این خصوص اقدام نکرده و زمینهای خود را آگهی نکرده اند تقاضا می کنم اقدام کنند
احمد سادات مهریزی
|
1392/05/31 - 17:35
0
3
باسلام وخسته نباشید آقای میرافضلی شما هم که میگوئید زمینهای بالای 1800 متر چرا شما مگر نه اینکه حکم دادگستری در دست ندارید و هیچگونه اقدامی جهت حق مالکان انجام نمیگیرد البته باید پول خرج کرد تا نشدنی ها شدنی شود و بسیار جاهایی هم اکنون بالای 2000 متر دارند ساخت و ساز میکنند م ما هم باید با وکیلی مجرب و قوی که ارتباطات خوبی هم داشته باشد جلو برویم اگر پولی موجود نیست بابد هر کس به سهم خود متراژی از زمین خود را برای وکیل نظر بگیرد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/01 - 12:20
با سلام و احترام...مشکل نه پول است و نه وکیل. مشکل این است که افرادی پرقدرت بر زمینهای ما دندانشان را تیز و عزمشان را جزم کرده اند..موضوع دارای پیجیدگیهای سیاسی زیادی است و صرفا یک مشکل اداری نیست
عباس صادقی
|
1392/05/31 - 19:51
0
6
با سلام وخسته نباشیدبه شرکت کاشانه اینجانب آمادگی خودرا جهت هر گونه تجمع اعلام میدارم
سهرابی
|
1392/05/31 - 21:30
0
12
http://armandaily.ir/?News_Id=50709 واگذاری 500 هکتار زمین بلااستفاده نظامی‌ها (خبر جدید)
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/01 - 12:37
خبر را خواندم. واقعا شرم آور است. انگار نه انگار که قول داده بودند که این زمینها را برای حل مشکل ما اختصاص دهند. هنوز سایه شوم  اعقاب و اذناب احمدی نژاد از سر این مملکت کوتاه نشده . دروغگوها در حالی که به ما می گفتند ما در داخل تهران زمین نداریم در همان روز برای فروش مسکن ویژه در تهرانسر و حکیمیه با رسانه ها مصاحبه می کردند. الان هم هنز دنبال همین موضوع هستند
پورمدحجی
|
1392/06/01 - 00:28
0
9
با سلام. بالاخره اومدید جناب چمنی. ممنون که این تصمیم مقدس را گرفتید. از جناب اسدی هم تقاضا دارم که اسامی تمام دوستانشان را که قصد همکاری دارند, بگویند چون قرار است تعداد نفرات که به 25 رسید, اسامی را در سایت اعلام کنم و ... با تشکر
م.رحمتي
|
1392/06/01 - 12:00
0
14
با سلام از آقاي دكتر مير افضلي مي خواستم بدانم كه آيا در نامه به آقاي روحاني ما خواستار مجوز ساخت مسكن هستيم يا خير چون قوانين عطف به ماسبق نمي شود؟ آيا ساخت شهرک ویلایی با زمینه گردشگری كه مجوز آنرا مالكين زمينهاي سوهانك (غير از تعاوني ما)دريافت كردند جزء خواسته هاي ما هست يا خير؟ كلآ اگر اين پنج يا شش پيشنهاد شركت كاشانه را اينجا بيان كنيد (هرچند براي بعضي ها تكراري باشد) خيلي ممنون ميشوم. يك سوال ديگر اينكه آيا ملاقات با آقاي هاشمي رفسنجاني در برنامه كوتاه مدت شركت كاشانه وجود دارد؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/01 - 12:43
با سلام و احترام...ساخت و ساز در محل زمینها، فروش زمینها به قیمت روز منطقه، تعویض با زمینهای داخل شهر تهران، ایجاد باغستان، دریافت مجوز توریستی و تفریحی ...ما دنبال ملاقات با همه این آقایان هستیم و چقدر این روزها این کار خیلی سخت است
انتظاری
|
1392/06/01 - 21:06
0
228
اسلام واحترام مثل اینکه جنابان و حضرات چوخ بختیار حاضر به شنیدن حرف منطقی نیستند و باید با زبان خودشان با این بختکیان شوم حرف زد ما باید خودمان بطور مستقیم اقدام به تفکیک و ساخت بکنیم و این از خدا بی خبران را اچماز کنیم دیگر مکاتبه و ... کافی است با حرکت اخیر واگذاری 500 هکتار به کبوتران دور حرم ما جواب خود را گرفتیم . ***آیا دوست داریم به فرزندانمان بگویم آن زمین ها مال ما بود ولی بی عرضه بودیم و چوخ بختیاران زورمدار تصاحب کردند؟؟؟!!!.
محمد زرابادی
|
1392/06/01 - 22:35
0
478
با سلام بعد از خبری که در روزنامه ارمان خوندم ...به نظر من باید یک تجمع بزرگ در اولین فرصت جلوی وزرارت راه و شهرسازی انجام داد تا ما رو به کلی فراموش نکردند لااقل بدونیم رییس جدید اصلا نظرش در مورد زمینهای ما چیه ؟
شهری
|
1392/06/01 - 22:42
0
2
باعرض سلام وادب: آقای دکترمیرافضلی ازکجا اطلاع حاصل کنیم که زمین ما در سوهانک جدیداست یا قدیم.درسند زمین جهاد کشاورزی امور دام پروری است.ولی به ما آدرس آخرشهرک لاله را داده اند. پیشاپیش از زحمات جنابعالی واعضای شرکت صمیمانه تشکر وقدردانی می کنم . سالم سرافراز باشید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/02 - 09:50
با سلام و احترام..لطفا با در دست داشتن مدارك به دفتر شركت مراجعه فرمائيد
كفايتي
|
1392/06/02 - 08:28
6
308
ضمن سپاس و تشكر از زحمات جناب دكتر افضلي و همكاران محترم ،معروض مي دارد كه با لعن و نفرين به مقصود نمي رسيم بلكه هم انديشي و اعتماد به وكلاي محترم در شركت كاشانه و تاسي از برنامه هاي آنان نتيجه بخش خواهد بود،البته فراخوان جهت تجمع پيشنهاد ي مناسب است
صادق جعفري
|
1392/06/02 - 11:15
0
212
با سلام ما 8000 مالكين زمينهاي مراداباد و سوهانك جمعآ 200 هكتار داريم كه 18 سال دنبال مجوز مناسب هستيم. حال چه كسي مجوز واگذاري 500 هكتار زمين بلااستفاده نظامی‌ها را داده؟ و به كي؟ آيا باز هم مسئولين دفتر رهبري كاري انجام نمي دهند؟ آيا باز هم ما تنها نظاره گر اين ظلم خواهيم ماند؟ آيا وقت آن نرسيده كه تحصني در مقابل دفتر رهبري برگزار كنيم؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:12
با عرض سلام. اين زمينها سالهاست كه در تصرف ارتش است (از زمان شاهنشاهي)
م. فضل اللهی
|
1392/06/02 - 11:25
0
8
با سلام. جناب آقای دکتر چند روز پیش در روزنامه همشهری قطعه 300 متری مرادآباد را در یک آگهی 40 و در آگهی دیگر 60 میلیون تومان قیمت زده بودند. بعید است این کار اعضا باشد. احتمالا مخالفان ما این کار را میکنند تا ارزش زمینها را پایین بیاورند. از هر دری وارد میشوند تا حق به حق دار نرسد. خدا انشاالله جوابشان را بدهد.اگر امکان دارد تا دشمنان ورق را به نفع خود برنگردانده اند با خود آقای رئیس جمهور و وزیر محترم مسکن جلسه ای بگذارید.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:13
با سلام و احترام....لطفا دوستان دقت كنند و اگر يار ما نيستند بار ما نباشند
حسن اکبری
|
1392/06/02 - 11:52
0
63
باسلام خدمت تمامی مالکین وآقای دکتر افظلی به نظر بنده اول با آقاِی آخوندی مکاتبه کنید با استناد به نامه رهبری ورئیس جمهور سابق اگر نتیجه نداد با یک تجمع عظیم وپر شور مقابل وزارت مسکن اراده خود را به آنان نشان میدهیم حق یارتان
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:14
با سلام و احترام...در حال مكاتبه هستيم و نامه هاي تهيه شده در همين روزها تحويل دفاتر مسئولين مي شود
مظاهر
|
1392/06/02 - 13:32
0
11
جناب آقای دکتر میر افضلی و آقای مهندس رحمانیان با عرض سلام و وقت به خیر خدمت شما برادران عزیز و زحمت کش در طی سال های گذشته از اول انقلاب تاکنون دولت های متفاوت آمدند و رفتند و اگر چه در بعضی دولت ها وضعیت برای قشر کارمند و کارگر (هیأت علمی یا غیر هیأت علمی) اندک بد نیود ولی به طور کلی هیچ گاه آن طور که باید و شاید تکریم این قشر در حد و اندازه ای که باید باشد نبوده است و هیچگاه حق این گروهها ادا نشده و وامصیبتا از دو سال اخیر که متأسفانه جماعت حقوق بگیر به قعر جدول زندگی سقوط و فکر نمی کنم حالا حالا دولتی بتواند آنها را از این شرایط نجات دهد چرا که آنقدر سطح حقوقی پایین است که تغییر این شرایط بار مالی زیادی برای دولت خواهد داشت پس باید کارمند در ته جدول زندگی بماند تا فسیل او برای نسل اینده شاید کارآیی داشته باشد. حال از این منظر و پایین بودن حقوق بعضی مواقع دولت را وادار به راه کارهایی از جمله واگذاری زمین به کارمندان می کرد تا شاید از این طریق قدری بتوانند در جامعه و میان اقشار مختلف خودنمایی کنند. ما مالکین زمین های مرادآباد و سوهانک هم از این قاعده مستثنی نیستیم و این زمین با همین اهداف به ما واگذار شده، طبیعی است که جنابعالی وقتی برای فرزندت بستنی میخری بستنی واقعی می خری تا بخورد و لذت ان را نیز ببرد نه اینکه یک بستنی پلاستیکی برای او بخری که هم همیشه بگویی برایت بستنی خریده ام و منت سرش باشد و هم او فکر کند بستنی برایش خریده ای در حالی که دردی از او دوا نمی کند و لذتی برایش ندارد. خوب در طی سال های اخیر شاید شما هم دور و بر خویش دیده باشید کارمندانی که زمین گرفتند و امروزه همان زمین از 500 میلیون تا گاهاً 3 میلیارد برای انها ارزش دارد که گوارای وجودشان باد و حقشان بوده ولی بنده و امثالهم همیشه با این چوب که شما در بهترین نقطه تهران زمین گرفته اید رانده شده ایم و این به عنوان پلاک زمینی به ما واگذار شده که بتوانیم از قبل آن به زندگی های خودمان سرو سامانی بدهیم. ولی چه کنیم که دست غیبی از آستینی بیرون آمد و شیرینی این استفاده به حق را به کاممان تلخ کرده است و مدت مدیدی است شده کابوسی برای یک سری خانواده. در دو سال اخیر هر کسی زمینی داشت 4 -5 برابر افزایش قیمت پیدار کرد ولی زمین ما همچنان در مذان اتهام است. با این توضیح میخواهم خدمت جنابعالی عرض کنم، شاید چندین بار هم با آقای رحمانیان صحبت کرده ام و حتی پیشنهاد مشاوره با وکیلی زبردست که به ایشان معرفی کرده ایم را داده ام ولی تا به حال صلاح دیده نشده با او مشورتی بشود و مانده ایم اینجایی که الان هستیم. معلوم هم نیست حرف و منطق پشت این قضیه توسط تیم جدید خوانده شود و راه کاری اتخاذ کنند یا خیر، بل باید صبر کنیم تا دولتی دیگر و شاید راه کاری دیگر. آن چه مسلم است باید از این وضعیت خودمان را نجات دهیم چون همان طور که خدمتتان عرض کردم این زمین ها با هدفی به ما واگذار شده که در حال حاضر از آن هدف دور مانده است و باید با راهکارهای مناسب افکار مسئولین را به هدف اصلی واگذاری زمین نزدیک کنیم. با آرزوی توفیق جنابعالی و همکاران محترم در شرکت کاشانه. صفدریان از شیراز این مطلب برای سایت نمی باشد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:16
با سلام و احترام...همه حرفهاي شما درست. در خصوص مشورت هم ما با هر كسي كه پيش آمده مشاوره كرده ايم. در خصوص گرفتن وكيل با شما موافق نيستيم زيرا شركت كاشانه خود وكالت همه را بر عهده گرفته و در اين چند سال بسيار بيش از حدي كه تعهد كرده تلاش كرده ...نهايتا مطلب نامه شما يك مطلب عمومي بود و لذا منتشر كردم. لطفا دفعه بعد نام و نام خانوادگي خود را كامل بنويسيد
سالاري
|
1392/06/02 - 13:37
0
7
سلام آقاي دكتر با تشكر از زحمات وتوضيحات شما من هر چه به نقشه هوايي مراد آباد نگاه مي كنم وبه استناد توضيحات شمادليل خاصي براي عدم صدور مجوز نمي بينم فقط شايد عمدي در كاراست تا مناطق دلخواه سياستمداران رشد و پيشرفت كند اگر اين فرضيه درست باشد فقط با اهرم فشار وتجمع مساله حل ميشودو مالكان بايد صبر كنند و زمينهايشان را ارزان نفروشند
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:17
با سلام و احترام...زمين ما در نقشه تفصيلي تهران در پهنه بندي سبز (فضاي سبز) يا سفيد( امنيتي -نظامي) قرار گرفته و دليل جلوگيري از صدور مجوز نيز همين است
عبدالله سليمي
|
1392/06/02 - 13:46
0
32
آيا واگذاری 500 هکتار زمین بلااستفاده نظامی‌ها بدون هماهنگي با بيت رهبري امكان پذير است؟ اين كمال بي توجهي و بي انصافي به خواسته هاي بر حق هزاران نفر است كه به مدت 18 سال اين ظلم تاريخي را در جمهوري به اصطلاح اسلامي تحمل مي كنند؟ هر جا اين خبر منتشر شود جز آبروريزي چيز ديگر براي اين نظام ندارد. بايد هر چه سريعتر ترتيب يك تحصن را جلوي دفتر رهبري بدهيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:20
با سلام و احترام...ظاهرا جنابعالي دقت نمي فرمائيد...قبلا هم نوشتيم. اين زمينها سالهاست كه در اختيار نيروهاي نظامي است و الان وزارت مسكن مي خواهد با استفاده از شرايط موجود آن را از دست ارتش خارج كند . قرار بود اين زمينها را به عنوان معوض به ما بدهند بعد معلوم شد دروغ مي گويند و فقط هدفشان اين بود كه با فشار تعاوني ها زمين را از ارتش بگيرند و سپس در موضوع ساخت و ساز مسكن استفاده كنند و سر تعاوني ها را شيره بمالند...خوشبختانه عمر دولت دروغگوها تمام شد و انشائ الله مابقي دروغگوها و حقه باز ها نيز از اين دولت با لگد به بيرون پرت خواهند شد
اسدي
|
1392/06/02 - 14:23
0
0
سلام وخسته نباشيد يعني هنوز 25 نفر هم جهت تجمع نداريم ؟؟؟؟؟ واقعا نمي دونم چي بايد گفت دوستان يك دست صدا ندارد . 1-09122716334 و 2-09122716142 هردو اسدي 3-09125067371 و 4-09190427254 هردو اسد الهي ما 4نفر آماده ايم شما هم همت كنيد
اسدي
|
1392/06/02 - 14:26
0
31
سلام وخسته نباشيد يعني هنوز 25 نفر هم جهت تجمع نداريم ؟؟؟؟؟ واقعا نمي دونم چي بايد گفت دوستان يك دست صدا ندارد . 1-09122716334 و 2-09122716142 هردو اسدي 3-09125067371 و 4-09190427254 هردو اسد الهي ما 4نفر آماده ايم شما هم همت كنيد
پرویز فروتن
|
1392/06/02 - 16:46
0
0
آقای دکتر میرافضلی با سلام وخسته نباشید بنده از امروز موفق شدم وارد سایت شوم, لطفا از جزِییات موضوع بنده را نیز مطلع نمایید با تشکر
عزیز نظیفی
|
1392/06/02 - 17:16
0
11
سلام آقای دکتر میرافضلی با عرض خسته نباشید میخواستم بدونم قرار نیست تجمعی در روزهای آتی برگزار شود؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:22
با سلام و احترام..فعلا در حال مكاتبه و مذاكره  هستيم ولي اگر موثر نبود خيلي زود به تجمعات مي رسيم...خيلي زودتر از گذشته
احمد سادات مهریزی
|
1392/06/02 - 20:49
0
0
باسلام لطفا گزارشی از فعالیتهای حقوق پیگیری شده از بابت زمینهای مراد را بفرمائید تا مه هم باخبر باشیم باتشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:23
با سلام و احترام...مطالب سايت به روز است و اگر خبري داشته باشيم دريغ نمي كنيم
حمیدرضا ضیایی
|
1392/06/03 - 16:19
0
86
فقط تجمع جلوی مجلس و ریاست جمهوری و وزار ت مسکن بطور مکرر و خواهان افراز زمینهای مراداباد باشیم.ما نباید راضی به سهل انگاری مقامات باشیم .یعنی میفرمایند هنوز بایدصبر کرد؟رییس جمه ور پیشین به گفته خودش با یک طبقه ساختمان امد ی ابا چهار طبقه رفت ما از اجاره نشینی به فلاکت افتادهایم .خدایا داد خود را به کجا ببریم.مملکت اسلامی و این همه بی عدالتی؟ واقعا زشت است.
محمدچمنی
|
1392/06/03 - 22:12
0
1
سلام بنده معتقدم حالاکه اعضاء کابینه ی دولت مشخص شده اندووزراء منصوب شده اند یک تجمع جانانه درمقابل وزارتخانه (هروزارتخانه ای )جواب میده . نظرآقای دکترمیرافضلی دراینموردبایدشنیدنی باشه.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/04 - 11:25
با سلام و احترام..قاعدتا گام اول نوشتن نامه، مذاكره و صحبت و اچناه زني است. اگر موفق نبود و كارشكني كردند تجمعات هم خواهيم داشت. 
سهرابی
|
1392/06/03 - 22:18
0
30
ایکاش ما هم یکدم اتحاد شهرک زیتونی ها را داشتیم برویدتو سایتشون ببینیدچه خبره بزور میخواهند وارد ساخت وساز بشوند اونوقت ما یک شماره تماس ایرانسل را بهمدیگر نمیدهیم
احمد سادات مهریزی
|
1392/06/03 - 22:28
0
13
با سلام و خسته نباشید در هفته دولت هستیم از طرف ما انگار حرکتی نسیت و اگر هم هست چرا ما مطلع نمی شویم . نشود که یکدفعه خبری را بشنویم که نه راه پس داشته باشیم و راه پیش
مهدی طهماسبی
|
1392/06/04 - 00:48
0
87
با سلام و خسته نباشید امشب تو برنامه پایش شبکه یک در مورد زمینهای مرادآباد و سوهانک صحبت شد و دکتر نوبخت مهمان برنامه در موردش صحبت کرد مجری برنامه هم گفت کسایی که در این مورد حرف و صحبت و شکایتی دارند برامون بفرستن تا منعکس کنیم شماره سرویس پیام کوتاهشون 30000111 و آدرس سایتشون www.payeshtv1.ir
مرتضی جعفری
|
1392/06/04 - 09:31
0
49
دوستان و مالکین محترم توجه فرمایید خواهشمندیم برای ارتباط بیشتر ومطلع شدن از احوالات یکدیگر شماره موبایلهای خود را برای آقای پورمدحجی بگذارید تا اگر در هر صورت ارتباطمان از طریق سایت مختل شد بتوانیم با هم تماس داشته باشیم و بدانید تنها راه موفقیت اتحاد و یکپارچگی در نیت وعمل میباشد
حسن اکبری
|
1392/06/04 - 09:41
0
89
باسلام خدمت همه مالکین درتاریخ سوم شهریور برنامه پایش عکس وگزارشی از زمینهای ما پخش کرد وآقای نوبخت هیچ توضیح قانع کنندهای به این عکس نداد لطفا همه مالکین مراد آباد وسوهانک برای برنامه پایش کامنت ارسال کنید ودر خواست رسیدگی به همراه مسئولین به این مشکل شوید من به نوبه خود این کار را انجام دادم وباتشکر از قای جلالی که ای عکس گزارش را برای این برنامه فرستاده بود
ميرزا فندرسكي
|
1392/06/04 - 10:26
0
277
بهتر است مسئول واگذاری 500 هکتار زمین بلااستفاده نظامی‌ها را پيدا كنيم تا از ايشان بپرسيم اين زمينها كجا هستند؟ كي واگذار ميشوند؟ و به چه كسي داده ميشوند؟ ولي مهمترين سئوال را بايد از خودمان بپرسيم: ما مالكين زمينهاي مراداباد كه براي ساخت مسكن آنرا خريداري كرديم تاكنون در مقابل هر گونه تجاوز به زمينهاي خود ايستادگي كرديم. چرا شركت كاشانه حاضر نيست براي اثبات مالكيت بر آن زمين كمترين كاري مانند گچريزي انجام دهد؟
عباس گنج خانی
|
1392/06/04 - 12:40
0
1
با سلام متن ارسالی از طرف آقای جلالی به برنامه پایش را می توانید از لینک زیر ذانلود کنید. http://www.payeshtv1.ir/index.php/component/k2/item/download/128_1e9034bea089cf61bf0fb2c4612af663 با تشکر
ع.حیدری
|
1392/07/13 - 18:57
0
1
ای کسانی که از دست شماکاری برمی آید وانجام نمیدهید از خدابترسید.زمینی که در حدود 20 سال فروخته شده استچرا به مالکان آن نمیدهید،شما خیال میکنید چندسال دیگه زنده هستید وچقدر زمین نصیبتان می شود یک متر آن هم زیر زمین، جواب خدارا چه می دهید؟؟ اینقدر بیرحم نباشید وزمین های مراد آباد را پس بدهید. ماتاآخرین قطره خونمان می ایستیم همانطور که هشت سال جنگ در مقابل تمام ظالمان دنیا ایستادیم. ما از رهبر عزیز وبزرگوارمان می خواهیم که حق ما را از زمین خواران بگیرد. والسلام
بنیامین
|
1393/12/10 - 23:38
0
0
با سلام من شخصا زمینای سوهانک پیگیری کردم فقط جوابه سربالا شنیدم البته با پارتی اگر کمکی ازم بربیاد هستم
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون