جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 5 شهريور 1392 - 13
متن نامه هاي ارسال شده به آقاي روحاني و آخوندي
جهت تكميل خبر قبلي در خصوص ارسال نامه به مقامات مسئول در موضوع زمينها، در اين نوشتار متن كامل نامه هاي ارسالي خدمت شما عزيزان ارائه مي شود. لازم به توضيح است با توجه به مشترك بودن متن نامه ها بخشهاي تكراري را حذف كرده ايم.

 متن نامه هاي ارسالي خطاب  به آقايان دكتر روحاني و آخوندي

تذكر: در اين نامه فقط به چند فقره از زمينها كه مسئولين پيگيري آنها در تهيه اين نامه نقش داشتند اشاره شده و البته نمايندگان ديگر تعاوني ها و تشكلها نيز احتمالا نامه هايي ارسال كرده اند كه اگر صلاح ديدند و براي ما ارسال كردند در اينجا منتشر خواهيم كرد. همچنين همانطور كه در متن نامه مشخص است اين نامه داراي سوابق و ملحقات بسيار زيادي است كه به دليل حجم بالا  از انتشار آن معذوريم.

منبع خبر :
تعداد بازديد : 26858
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 100
حسين اكبرزاده خوئي
|
1392/06/05 - 13:50
52
1132
با سلام و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل مطهرش ضمن تقدير و تشكر از هيئت مديره محترم شركت كاشانه تهران مهرسبز و اعضاي محترم صبور و اميدوار با تشكر از جناب آقاي دكتر ميرافضلي بزرگوار ، انشاالله كه اتتظار چندين ساله اعضاي محترم با تدابير اين دولت محترم به پايان برسد و حق اعضاي گرامي با سعي و تلاش شما بزرگواران شركت، گرفته شود. يا علي مدد ، التماس دعا ، ارادتمند شماعزيزان حاج حسين
حسین احمدشعار
|
1392/06/05 - 20:24
26
163
با سلام و احترام درود و فراوان. به امید روزهای خوب و شاد بودن همه مالکان.ا نشالله امسال تکلیف زمینها مشخص شود و همه مشکلات حل شود.با تشکر از شرکت کاشانه.
پوران رنجبران
|
1392/06/06 - 09:43
410
29
با سلام و خسته نباشید ...جناب دکتر من با تعاونی جهاد تماس گرفتم آقای حسینی گفتش که احتمال زیاد زمینهای مرادآباد رو میخوان با یک واحد آپارتمان 50 متری با ما عوض کنند آیا این موضوع حقیقت داره ؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/06 - 15:18
از همان تعاونی بپرسید. بنده نمی دانم
پورمدحجی
|
1392/06/06 - 10:31
30
106
با سلام. نامه فشرده و در عین حال کاملی بود. انشالله مورد عنایت ریاست محترم جمهور قرار گیرد که حتما هم همینطور است. تشکر از زحمات جناب عالی. بنده مطمئنم که این نامه به سرعت نتیجه خواهد داد چون شخصیت دکتر روحانی ایجاب می کند که اینگونه باشد.......................جناب سعید یوسفی , اگر شما هم عضوی ازخانواده مرادآباد هستید لطفا قدمی در این راه بردارید. اگر تجمعی بود به همراه خانواده شرکت کنید. از دوستان خواهشمندم به سایت پایش مراجعه کرده و در بخش ارسال عکس و تصویر, اگر عکسی دارند از تجمعات و ... ارسال کنند. تا قبل از این یکشنبه, اگر تعداد ارسالی ها چشمگیر باشد, دوباره این موضوع مطرح می شود. حتی اگر دوستانی عکس های زیادی دارند آن را طی چند مرحله ارسال کنند. مطمئن باشید برنامه پایش در این هفته اگر با تعداد زیادی از نظرات و ارسالی ها مواجه شود, اعلام خواهد کرد. به این می گویند اتحاد رسانه ای اعضای مرادآباد در دنیای مجازی. طبق صحبتی که با دوستان شد, قرار بود وقتی تعداد اعظای گروه تحسن به 25 نفر رسید , اسامی را در سایت اعلام نمایم. اگرچه انتظار می رفت خیلی زودتر این گروه شکل بگیرد اما متاسفانه دوستان کم لطفی می فرمایند. باز هم خدارا شکر : 1- بایرام علی رضوانجو 2- حممیدرضا ضیایی 3- پورمدحجی 4-حسن اکبری 5- سهرابی 6- نومیری 7- احمد سادات مهریزی 8- امیر یوسفی 9- کمال صادقی 10- علی چلانی 11- توکلی 12- ظاهری 13-خانم فرهادی 14-سعید شاهی 15- محمد زرابادی 16- مرتضی جعفری 17- حانم مریم آریامنش 18- حسين اكبرزاده خوئي 19-20- اسدی (2نفر) 21-22- اسد الهي (2نفر) 23- چمنی 24- فیض اللهی 25- محمدکریمی .........دوستانی که تمایل دارند عضوی از این گروه شوند اس ام اس بدهند. 09353356391 . لطفا افرادی که توان تحسن دارند عضو شوند. بابت عضویت در این گروه قرار نیست به شما پولی یا سهمی داده شود. فقط در راه احیای حق خود گام بر میداریم. پس خواهشمندم دوستانی که فقط می خواهند اسمشان در لیست باشد, پیامک ندهند. ما به افرادی با اراده ی قوی نیازمندیم. انشاالله که کار به تحسن نکشد و با همین نامه ها مشکل حل شود. آمین...
کسری صدر
|
1392/06/06 - 16:28
30
97
با سلام وخسته نباشید خدمت دکتر گرامی انشالله هر چه زودتر به نتیجه میرسیم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/08 - 19:25
انشاء الله
بایرام علی رضوانجو
|
1392/06/07 - 10:53
30
5
با سلام بنده بایرام علی رضوانجو هستم ضمن تشکر ازدکتر امیر افضلی ودیگر مسئولین شرکت کاشانه ضمن اینکه با تمام وجود اعلام می نمایم برای تحسن آماده هستم حتی اگر تعداد ما 10 نفر باشد تنها خواهشی که دارم تحسن کنندگان فکر بکنند این اشخاص تحسن کننده نیاز به هدایت ورهبری ندارندبرعکس نیاز به رهبری ومدیریت قوی دارند که شجاع وروشن ومدبر باشد لذا فبل از اقدام تحسن به نوشته های که لازم است نوشته شود ومحل تحسن دقیق انتخاب شود ویا اشخاص که نماینده تحسن کنندگان است به سادگی فریب نخورد تا زحمات تحسن کنندگان ومسئولین شرکت کاشانه به بارنشیند به نظر بنده رهبری ومدیریت به زور نیست به درایت بازی فکر است تا به حال مسئولین شرکت کاشانه این بازی را خوب انجام داده اند .یعنی تمام راه ها را رفته اند یعنی هر بازی که مسئولین دولتی بخواهند انجام دهندبرای مسئولین شرکت دیگر نتیجه آن کار مشخص است (جزء تن دادن مسئولین به خواسته ها به حق مالکین راه دیگر نمانده است که انشالله با تحسن تکمیل خواهد شد 09122247365 با تشکر رضوانجو
امیر مسیبی
|
1392/06/07 - 13:13
35
1
با سلام و احترام خدمت آقای دکتر میرافضلی و دوستان گرامی بنده قبلاً هم اعلام آمادگی کرده بوده ام ولی به دلیل مشغله کاری چندی بود که حضور پررنگ نداشتم 09125191699
امیر مسیبی
|
1392/06/07 - 13:22
25
71
با سلام مجدد بنده در وبسایت برنامه پایش گلایه ای مفصل ثبت نمودم، تقاضا دارم بقیه دوستان نیز دل نوشته اعتراض گونه ای ثبت نمایند مطمئناً اگر 50 نفر اینکار را انجام دهند حتماً در برنامه مطرح خواهد شد لطفاً هرهفته اینکار را انجام دهید ...
سلیمان محبی
|
1392/06/07 - 21:57
31
58
با عرض سلام و خسته نباشید آقاي دكتر ميرافضلي بنده سلیمان محبی فرزند یکی از ذینفعانم خیلی وقته سایت رو مطالعه میکنم و اخبار را به پدرم اطلاع میدهم اما تا به حال نظری درج نکردم, ما در شهرستان ساکنیم اما پدرم 2 بار در تجمعات شرکت کردند. با شروع دولت تدبير و اميد ما هم امیدمون دو چندان شد. این شد که پیام دادم تا از زحمات و همت بالای شما و همکارانتان تشکر هر چند ناچیزی کرده باشم. من همه ی درد دلهای اعضا را چند سالیست میخوانم و از زحمات شرکت و همه ی اعضا آگاهم. مانند این عزیزان با اخبار خوب شاد شدم و با اخبار بد غمگین, ما درد مشترکی داریم امیدوارم بنده ی حقیر را از خود بدانید. و امیدوارم بتوانم گام کوچکی در پیشبرد اهداف چندين ساله ی خود, شرکت و تمامی اعضاي محترم بردارم. به امید روزی که با یاری همدیگر به حق خود برسیم. انشاالله
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/08 - 19:27
با سلام و احترام و تشکر از زحمات جنابعالی و خانواده محترم...امیدوارم در تجمعات بعدی جنابعالی را زیارت کنم
سلیمان محبی
|
1392/06/07 - 22:04
30
0
سلام این خبر را امروز خواندم http://www.donya-e-eqtesad.com/news/749079/ آقاي دكتر خواستم بدونم این خبر شامل زمین های ما هم میشه؟؟ با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/08 - 19:32
لطفا عنوان خبر را بفرمائید. لینک فعال نمی شود
فیاضی
|
1392/06/07 - 22:42
110
22
سلام جناب دکتر میر افضلی ضمن قبول تاکتیک مکاتبه و ملاقات با مسئولین دولت و دکتر آخوندی و لحاظ نمودن اینکه هنوز بدنه وزارت مسکن رادر سطح مدیریت معاونت ها آقایان قبلی هنوز عهده دار هستند ایا فکر نمیکنید این حضرات پیش زمینه های نامساعد در رابطه با ما مالکین زمین ها در دکتر آخوندی بوجود بیاورند؟ برای آگاه نمودن آقای آخوندی بهتر نیست با تهیه دسته گل مناسب و حضور مالکین در وزارت مسکن نمایندهائی به حضور دکتر آخوندی بفرستیم؟.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/08 - 19:29
با سلام و احترام...ما هم از این موضوع نگرانیم و دنبال وقت ملاقات هستیم. البته امیدوارم آقای آخوندی با عنایت کافی به موضوع در این دام نیفتند.
احمد سادات مهریزی
|
1392/06/08 - 16:49
30
0
با سلام و خسته نباشید شماره تلف 09126959694 بنام آقای رخ فروز میباشد که اعلام نموده است میتواند با ارتباطی که دارد در حل مشکل کمک کنند
سلیمان محبی
|
1392/06/08 - 21:06
75
15
گروه مسکن- معاون شهردار تهران از ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای دو هزار متر مربع تا پایان سال 95 براساس طرح تفصیلی جدید خبر داد. علیرضا جاوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت موضوع فضای سبز در طرح تفصیلی تهران اظهار کرد: در این راستا اراضی با وسعت بیش از 2 هزار متر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. به گزارش سایت شهرداری تهران، جاوید با بیان اینکه طرح تفصیلی تهران توجه خاصی به موضوع فضای سبز دارد، گفت: در طرح تفصیلی جدید پهنه‌ای با عنوان G تعریف شد که تنها به فضای سبز اختصاص دارد و ساخت‌وسازی در آن صورت نمی‌گیرد و همچنین اراضی با وسعت بیش از دو هزارمتر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. او با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه فضای سبز شهر افزود: در این زمینه ضوابطی نیز لحاظ شد تا اراضی که دارای کاربری فضای سبز و خدماتی هستند اگر بخواهند به صورت انتفاعی بهره‌برداری شوند، مالک موظف باشد تا 70‌درصد ملک را رایگان به مدیریت شهری واگذار کند و در 30 درصد قدرالسهم مالک بارگذاری صورت بگیرد. معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: این اقدام به تامین سرانه‌های خدماتی انتفاعی به ویژه سرانه خدمات غیر انتفاعی شهر مانند سرانه فضای سبز و همچنین سرانه خدمات هفت گانه کمک قابل توجهی می‌کند
فیاضی
|
1392/06/08 - 22:09
41
25
معاون شهرسازی شهردار تهران: باغات تهران محافظت می‌شوند کد خبر: DEN-749079 تاریخ چاپ: ۱۳۹۲/۰۶/۰۷ منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۰۰۳ گروه مسکن- معاون شهردار تهران از ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای دو هزار متر مربع تا پایان سال 95 براساس طرح تفصیلی جدید خبر داد. علیرضا جاوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت موضوع فضای سبز در طرح تفصیلی تهران اظهار کرد: در این راستا اراضی با وسعت بیش از 2 هزار متر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. به گزارش سایت شهرداری تهران، جاوید با بیان اینکه طرح تفصیلی تهران توجه خاصی به موضوع فضای سبز دارد، گفت: در طرح تفصیلی جدید پهنه‌ای با عنوان G تعریف شد که تنها به فضای سبز اختصاص دارد و ساخت‌وسازی در آن صورت نمی‌گیرد و همچنین اراضی با وسعت بیش از دو هزارمتر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. او با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه فضای سبز شهر افزود: در این زمینه ضوابطی نیز لحاظ شد تا اراضی که دارای کاربری فضای سبز و خدماتی هستند اگر بخواهند به صورت انتفاعی بهره‌برداری شوند، مالک موظف باشد تا 70‌درصد ملک را رایگان به مدیریت شهری واگذار کند و در 30 درصد قدرالسهم مالک بارگذاری صورت بگیرد. معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: این اقدام به تامین سرانه‌های خدماتی انتفاعی به ویژه سرانه خدمات غیر انتفاعی شهر مانند سرانه فضای سبز و همچنین سرانه خدمات هفت گانه کمک قابل توجهی می‌کند.
پورمدحجی
|
1392/06/08 - 23:36
35
45
با سلام و خسته نباشید. جناب رضوانجو ممنون از همکاری و ایستادگیتون . منظور بنده از اینکه برای تحسن نیاز به لیدر نداریم این نیست که همه چی بی برنامه باشد. اتفاقا برای این کار بیش از پیش نیاز به برنامه ریزی است. منظور بنده این است که مالکین و ذینفعان خود را آنقدر وابسته به لیدر نکنند تا مبادا قدرت تحرک و تصمیم گیری را از دست بدهند. 100% برای تحسن نیاز به برنامه ریزی است. اما انشالله کار به تحسن نکشد...
پورمدحجی
|
1392/06/08 - 23:59
30
542
http://www.donya-e-eqtesad.com/news/749079/ این لینک مستقیم خبری است که صحبتش را کرده بودید. منظورشان از اینکه گفته اند تا پایان سال 95 چیست؟ مالک موظف است در 30% بارگذاری کند یعنی چه؟ آقای جاوید در این خبر گفته که حق ساخت و ساز نداریم پس در 30% بارگذاری چه باید کرد؟ درست است که این خبری خوبی است اما واقعا مسئولین چه فکر کرده اند که برای ما با منت و تهدید تعیین و تکلیف می کنند. پس آن زمان که سند منگوله دار به ما دادید حتما سرتان در منقل فرو رفته بود که حواستان نبود. جورش را ما باید بکشیم؟ بنده تا پای جان زمین پدری ام را با سند منگوله دارش به دست این دردان نمی دهم. کم کم کار دارد به جایی می رسد که خودسرانه برای زمینمان تصمیم بگیریم. ما رو باش با کیا اومدیم 13 به در. ما رو باش خودمون رو علاف کیا کردیم. یه مشت آدم ( حیف این اسم ) که بعد از 20 سال آمده اند و با منت 70% زمینمام را می گیرند و برای 30% باقی مانده هم کلمه ی مبهم بارگذاری را به کار می برند. آره . ما از خوشحالی داریم می ترکیم که می خواید 70% زمینمون رو بگیرید. ما داریم بال در میاریم . وااااای. ما خودمون که هیچی. نوه و نتیجه و ندیده و نبیره یمان مدیون شما هستند . آهای مسئولین نا مسلمان با شما هستم. اگر پایتان را در زمینمان بگذارید خودتان و مجلستان را روی سرتان خراب می کنیم. مواظب باشید پایتان از گلیمتان آن ور تر نرود. دیگر جایی برای احترام و نرم خویی نیست. علی (ع) با آن عطوفتش ناچار شد که شمشیر بکشد. حواستان باشد. ما علی نیستیم که اینقدر عطوفت داشته باشیم.....................................................................................................................................................................................
مرتضی جعفری
|
1392/06/09 - 10:35
65
16
گروه مسکن- معاون شهردار تهران از ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای دو هزار متر مربع تا پایان سال 95 براساس طرح تفصیلی جدید خبر داد. علیرضا جاوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت موضوع فضای سبز در طرح تفصیلی تهران اظهار کرد: در این راستا اراضی با وسعت بیش از 2 هزار متر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. به گزارش سایت شهرداری تهران، جاوید با بیان اینکه طرح تفصیلی تهران توجه خاصی به موضوع فضای سبز دارد، گفت: در طرح تفصیلی جدید پهنه‌ای با عنوان G تعریف شد که تنها به فضای سبز اختصاص دارد و ساخت‌وسازی در آن صورت نمی‌گیرد و همچنین اراضی با وسعت بیش از دو هزارمتر مربع که در طرح قبلی دارای کاربری فضای سبز بودند و حقوق مکتسبه در مورد آنها شکل نگرفته بود در قالب تثبیت فضای سبز تا پایان سال 95 تعریف شدند. او با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در زمینه فضای سبز شهر افزود: در این زمینه ضوابطی نیز لحاظ شد تا اراضی که دارای کاربری فضای سبز و خدماتی هستند اگر بخواهند به صورت انتفاعی بهره‌برداری شوند، مالک موظف باشد تا 70‌درصد ملک را رایگان به مدیریت شهری واگذار کند و در 30 درصد قدرالسهم مالک بارگذاری صورت بگیرد. معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: این اقدام به تامین سرانه‌های خدماتی انتفاعی به ویژه سرانه خدمات غیر انتفاعی شهر مانند سرانه فضای سبز و همچنین سرانه خدمات هفت گانه کمک قابل توجهی می‌کند. http://www.donya-e-eqtesad.com/news/749079/
م مبشر
|
1392/06/09 - 11:49
0
120
لطفا همگی از طریق سامانه 136 سازمان بازرسی کل کشور شکایت نمایید بسیار ساده فقط با تلفن شکایت شما را میپذیرند
شاهي
|
1392/06/09 - 12:21
0
50
با سلام در اخبار ساعت 30/6 بعداظهر چهارشنبه 6 شهريور 1392 شبكه پنج دقيقا زمينهاي منطقه پنج شهرداري مراد اباد را نشان داد. آقاي خبر نگار تشريف مباركشان را برده بالاي ارتفاعات با ارتفاع سنج مشخص كردن ايشان ارتفاعات بالاي 1600 متر است چرا شهرداري پنج به آين آقا اجازه داده با دادن 4 ميليارد تومان حق خريد تراكم و.... جواز دريافت كند و و يك ساختمان ده واحد احداث ناميد. ايشان به شهرداري رفتند در آنجا نشان داده شده در طرح تفضيلي جديد شما مي توانيد در اين مكان ساخت وساز نمائيد . حالا اين يعني چه؟ بهتر نيست شماره ثبتي اسناد يك به يك چك شود در اين نقشه طرح تفضيلي جديد و دقيقا مشخص شود ما كجاي اين ارتفاع هستيم؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/10 - 15:34
با سلام و احترام...زمين مراد اباد از 1800 متر به بالا و زمين سوهانك از 2000 متر به بالاست
حسن اکبری
|
1392/06/09 - 12:30
10
210
باسلام خدمت آقای دکتر وتمامی مالکین سوهانک ومراد آباد آقای دکتر به نظر شما وقت آن نرسیده با کمی هزینه پرونده این زمینها را به سمت قوه قضایئه کشاند با این حرکت با یک تیر دونشان میزنیم اول اینکه مستقیم با قانون خود نظام پیش میرویم ومحکوم به بی قانونی نمیشویم دوم اینکه از طریق قویه قضایئه حرف وخواسته ما زودتر وبدون حرف وحدیث به گوش این روئسا میرسد
مرتضی جعفری
|
1392/06/09 - 12:47
0
156
سلام آقای دکتر میر افضلی عرض ادب و ارادت لطف میکنید نتیجه بررسی خبر سایت دنیای اقتصاد را اطلاع رسانی کنید ودر ضمن تصمیمات اتخاذ شده را هم به نظر مالکین برسانید سپاسگزارم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/06/09 - 14:08
0
195
اره دیگه اینم یه نقشه جدیده واسه پول ملت بدبختو بالا کشیدن... اول میان میگن حفظ فضای سبز بعد با گرفتن 70 درصد زمین اجازه ساخت میدن... هم خودشونو طرفدار فضای سبز میدونن هم با یه حرکت کلی پول بی زبون به جیب میزنن! ای خدا احه چه فکری میکنند اینا راجع به مردم؟
اسدي
|
1392/06/09 - 15:00
5
145
سلام دوستان ادرسي به شرح ذيل وجود دارد جهت ارتباط مستقيم با اقا ي آخوندي شما هم به ادرس ذيل مراجعه كرده ودرخواست خودتان را عنوان كنيد بايد تمام راهها را طي كرد باتشكر از همكاري شما ارتباط مستقيم با وزير -وزارت راه وشهر سازي www.mrud.ir
عبداله دارافرین
|
1392/06/09 - 15:16
0
250
با سلام حضور مسئولین شرکت کاشانه / اقایون ذینفع معاون شهردار تهران از ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای 2000 متر صحبت کرده چه ربطی به زمینهای ما دارد . اول اینکه زمین ما باغ نیست دوم اینکه زمینهای ما زیر 2000 متر هستش یعنی 1700 تا 1800 متر سوم اینکه چطور زمینهای وا گذاری جنگلها و مراتع که همتراز با زمینهای ما هستش مجوز ساخت مسکن و گردشگری گرفتن / ذینفعان گرانقدر زمینهای واگذاری از جنگلها و مراتع که در قطعات 330 و 660 متری واگذار شد . برای صاحبان اصلی هیچ سودی نداشت چونکه به دلیل طولانی شدن اکثرا فروختند و سود اصلی را دللان بزرگی که اسمشان را نمی اورم دارند می برند. همین دلالها برای زمینهای ما همن نقشه را کشیده اند می خواهند اینقدر این قضیه را کش بدهند تا ماها را مستهسل کنند تا اینکه نا امید بشویم و مفت و مجانی این زمین که تنها سرمایه یک عمر یک حقوق بگیر بخور و نمیر است را صاحب شوند.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/10 - 15:38
با سلام و احترام...يك جاي اين خبر خوب است. اگر شهرداري دبه نكند ما هم اكنون داراي حقوق مكتسبه هستيم و زمين مراد ابا دزير 2000 متر است پس قاعدتا بايد به ما تا 30 درصد مجوز ساخت بدهند. البته 30 درصد رقم منصفانه اي نيست ولي بعيد مي دانيم شهرداري بر روي حرف خود بماند. در هر حال اين حرف را پيگيري مي كنيم
احمد سادات مهریزی
|
1392/06/09 - 22:55
1
150
باسلام خسته نباشیدخدمت همه عزیزان اگر عزیزترین چیز برای انسان عمر او باشد . با گذشت بیست سال تاکنون هیچ چیزی عاید ما نشده است پول مان را گرفتند سند ظلمی که در حق این اعضاء روا شده بدست تمان دادند. باید برای گرفتن حقمان تلاش کنیم تجمع ٰتحسن و هرکاری که تلاش ما را متوجه آنانی بکند که بدانند ماهستیم و برای گرفتن آن کوتاه نمی آیم
اسدي
|
1392/06/10 - 15:04
20
667
سلام .اقاي مير افضلي پس شما كجا هستيد نه نظري نه اقدامي بازم دست رو دست !!!!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/10 - 15:39
با سلام و احترام...ما كه هميشه هستيم...مشغول پيگيري...
سهرابی
|
1392/06/10 - 18:17
330
0
سلام دوستان ااگر این خبر مثل خواب ملانصرالدین نباشد که خواب میدید یکی9دینار داره بهش میده از گرفتنش امتناع میکرد که 10دینارش کن از خواب بیدار شد دید از دینارهاخبری نیست دوباره چشماشوبست وگفت همون9دینارابده !!!!!!اگرخبر شامل حال ما بشه وبدان عمل بشه خوبه !!!اصلا قابل مقایسه با تعاونی قوه قضاییه نیست (داد تعاون)9درصدهم معوض بشون ندادند
بابك كريمي
|
1392/06/10 - 21:34
0
15
با سلام ، منظور شهرداري مساحت زمين است نه ارتفاع چون از متر مربع استفاده كرده است
ناظریه
|
1392/06/10 - 22:10
0
21
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای میرافضلی همانطور که در اسناد موجود است زمینهای مرادآباد و پونک حدودا 200 هکتار است که از این 200 هکتار حدود 20 هکتار آن را به تعاونی ها واگذار کرده اند ضمن اینکه در این 20 هکتار زمین درختی هم وجود ندارد چه از طرف غرب چه از طرف جنوب و چه از طرف شرق که احتمالا تمام نیازمندی های موردنظر شهرک در نظر گرفته شده است ولی متاسفانه هیچ یک از مسئولین مربوطه این اطلاعات را به سازمان شهرسازی ارائه نکرده اند شاید از این موضوع با خبر نباشند که تاکید بر این موضوع الزامی است.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:05
با سلام و احترام...اطلاعات شما اشكال دارد.كل زمين 200 هكتار است كه همه آن به پرسنل جهاد فروخته شده است...بقيه اطلاعاتي كه داديد هم نامفهوم بود
سلیمان محبی
|
1392/06/11 - 13:35
45
195
با سلام و احترام... اولا اجازه بدهید اقایون جواب نامه ها را بدهند بعد راجع به تجمع. تحسن. قوه ی قضاییه و... صحبت کنیم و تصمیم واسه اقدامی دیگه بگیریم. ثانیا بحث اینا راجع به وسعته نه ارتفاع. اراضیه ما هم که وسعتش بیش از دو هزار متره. ثالثا اقای دکتر ما سند منگوله دار دستمونه معلومه که حقوق مکتسبه داریم در ضمن اگر هم بخوان 30 در صد کل زمینهامونو بدن ایا این واقعا انصافه؟ ایا بعد از 16 سال حق ما اینه؟ اقای دکتر من خواهش میکنم زیر بار این حرف زور نرین که نه تنها من بلکه مطمىٔنآ خیلی های دیگه راضی نیستن 70 درصد زمینشونو مفت مفت بدن بره. با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:05
با سلام و احترام...پيشنهادات مكتوب ما همان بود كه در نامه خطاب به آقاي روحاني و آخوندي مطرح كرديم
صادق جعفري
|
1392/06/11 - 14:18
200
141
با سلام از تمام مالكين محترم تقاضامندم نظرشان نسبت به اين پيشنهاد ظالمانه شهرداري را اعلام كنند , تاكيد كنند كه به هيچ عنوان زميني كمتر از آنچه كه در سند ما ذكر شده قبول نمي كنيم. اميدوارم عنقريب همراه قاليباف تمام مديران ظالم شهرداري گورشان را گم كنند و ديگر روي هيچ پست همتراز را در عمرشان نبينند. الهي آمين
شقایق اسماعیل پور
|
1392/06/11 - 15:04
35
160
اگرم شهرداری اجازه ساخت 30 درصد رو بده با این تورم و گرانی چه به درد ما میخوره؟؟ بعد از این همه صبرو سختی و انتظار حق ما این نیست
مریم غریبی
|
1392/06/11 - 15:21
0
139
با سلام به آقای دکتر و همه متضررین زمینهای مراد آباد بیایید همگی جلوی دفتر وزیر جهاد که مسئول اصلی این مشکله و تمامی هزینه ها که سالها پیش بابت زمینها از پرسنل گرفته اند و به حساب آن اداره رفته جمع شویم و اعتراض خودمان را به گوشش برسانیم ما باید از فروشنده این زمینها بخواهیم که ضررو زیان چندین ساله ما را برگرداند و سرگردان این اداره و آن اداره نشویم که هربار با کوچکترن امیدی مارا فریب دهند و این قصه کشدار شود . تنها مسئول این مشکل وزیر جهاد است که باید کار ناتمام همکارش را تمام کند و پاسخگو باشد چرا باید اینقدر ما را بازیچه قراردهند که اول 60% اجازه ساخت و بعد ما را به 30% راضی کنند و بعدش معلوم نیست ( به مرگ می گیرند که به تب راضی شویم) . و یا همگی سرزمینها جمع شویم و برای ساختشان اقدام کنیم .
رحيم عبدالهي
|
1392/06/11 - 16:23
0
70
آقاي ميرافضلي آيا شما حاضريد ما 70 درصد زمينهاي خود را به شهرداري واگذار كنيم و در عوض 30 درصد مجوز ساخت بگيريم؟ به عبارت ديگر بنده پس از 18 سال سند 100 متر زمين را بدهم و مجوز ساخت در 30 متر زمين بگيرم؟ واقعآ شما اين را قبول ميكنيد؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:07
خير..پيشنهاد ما همان بود كه در نامه كتبي به اقاي روحاني و آخوندي نوشتيم
علیرضا زمانی
|
1392/06/11 - 18:52
50
0
باسلام و احترام خسته نباشید تشکر از پیگیری ها
فیاضی
|
1392/06/12 - 01:07
0
156
با سلام و احترام به مالکین محترم و جناب دکتر میر افضلی آیا فکر نمیکنید وزیر محترم مسکن وشهرسازی حداقل به 15 پرونده روی میز نظری انداخته و برای نمونه در رابطه با طرح مسکن مهر تصمیماتی را اتخاذ نمودند لذا لازم است با اتخاذ روش معقول و منطقی در رابطه با زمینهایمان ملاقاتی با ایشان در ساختمان آرزانتین داشته باشیم؟.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:08
با سلام و احترام...دنبال اين موضوع هستيم و در نامه مكتوب و تماسهايي كه گرفته شده دنبال وقت ملاقات هستيم
م. رحمتي
|
1392/06/12 - 09:25
0
66
معاون شهردار تهران از ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای 2000 متر مربع از سطح دريا تا پایان سال 95 براساس طرح تفصیلی جدید خبر داده. از آنجا كه زمينهاي مراداباد زير 2000 متر است طبق مقررات شهرداري بايد به مالكين اين زمينها مجوز ساخت 60 درصد را بدهد و به غير از فضايي براي عبور و مرور نمي تواند در مقابل اين مجوز سهم خواهي كند. جبران خسارت صلب مالكيت بر اين زمينها كه به مدت 18 سال انجاميد را چه كسي و كجا ملاحظه مي كنند؟ آقاي ميرافضلي ظاهرآ شما از مرگ ترسيديد و به تب راضي هستيد. ما 18 سال صبر كرديم كه امروز 70 درصد زمين هاي ما را به شهرداري واگذار كنيم؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:11
لطفا دقت كنيد.پيشنهاد ما همان بود كه در نامه كتبي به اقاي روحاني و آخوندي نوشتيم...و البته بنده از مرگ مي ترسم و تب را قابل تحمل تر از آن مي دانم..اين را درست نوشتيد!!!!
مرتضی جعفری
|
1392/06/12 - 10:06
0
166
سلام دوستان این متن نامه ای هست که بنده در سایت وزارت راه وشهرسازی در قسمت ارتباط با وزیر گذاشتم لطفا هر کسی که میتواند پیغام بگذارد.بنام خدا باسلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)و نایب بر حقش وزیر محترم جناب آقای آخوندی: ضمن عرض سلام خواهشمندم مساعدت نموده ومشکل مالکان زمینهای سوهانک ومرادآباد را منصفانه حل و فصل نمایید و این بحث 20 ساله را با درایت و حسن اخلاق که از شما شنیده ام به نتیجه عادلانه برسانید. امید همه مالکان بعد از خدا به شما میباشد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/12 - 14:12
با سلام و احترام...احسنت..كار بسيار خوبي است...از بقيه دوستان نيز دعوت مي كنم همين كار را انجام دهند
مرتضی جعفری
|
1392/06/12 - 10:10
0
25
سلام دوستان ادرسي به شرح ذيل وجود دارد جهت ارتباط مستقيم با اقا ي آخوندي شما هم به ادرس ذيل مراجعه كرده ودرخواست خودتان را عنوان كنيد بايد تمام راهها را طي كرد باتشكر از همكاري شما ارتباط مستقيم با وزير -وزارت راه وشهر سازي www.mrud.ir
احمد سادات مهریزی
|
1392/06/12 - 13:23
0
15
با سلام وخسته نباشید فرمودید که طی حکم دادگاه باید شهرداری به ما جواز ساخت بدهد ولی نمدانم این حکم دادگاه کی باید مشکل این اعضاء را حل کند آیا نمی خواهید با همین حکمی که دردست دارید طرف را مات کنید. ترا بخدا دست روی دست نگذارید امسال شش ماهش گذشت راهی را که امسال آقای محرمخانی رفتنه اند شما نرویدبا همین حکم پیش آقای رئیس جمهمر ٰ رئیس مصلحت نظام و رئیس وزارت مسکن و... بروید باتشکر
پاسخ ها
ميرافضلي سريزدي
|
1392/06/12 - 14:14
با سلام و احترام....همشهري خيلي تند مي روي...آرام...
اسدي
|
1392/06/12 - 14:17
236
582
سلام .آقاي مير افضلي 30% مجوز ساخت يعني چه ؟؟؟/اگر كسي 150متر زمين دارد يعني بايد در 45 متر زمين خانه اي بسازد واقعا ممنون از اين همه گشاده دستي وممنون از شما بابت گرفتن حق صاحبان زمين كه به 30% راضي شده ايد .اگر زمين خودشان يا پدرشان هم بود اين نظر را مي دادند!.فضاي سبز روي زمينهاي فروخته شده كه بابت هر متر پول دريافت كرده اند!!!!فضاي سبز روي زمنهايي كه با هزار اميد خريداري شده بعد بايد 70% زمينها را مفت مفت واگذار كرد ودر مرحله آخر در اين فضاي سبز زيبا و داراي آب وهواي سالم به دليل نداشتن منزل و ناتوان بودن در پرداخت اجاره هاي سرسام اور چادر زدن ماخيلي خوب است دست شما هم درد نكند كه تمام تلاشتان قبول كردن ياوه گوييها وحق وناحق كردن است دست شما هم در نكند سپاس فراوان با بت تلاشتون
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/13 - 09:11

با سلام و احترام...از جنابعالي و دوستاني كه همين جوري و بدون دقت در مطالب اظهار نظر مي كنم بسيار دلخور و متعجب هستم....جناب اسدي...دوستان گرامي توجه كنيد...چند بار بنويسم....نظر ما 30 درصد ساخت و ساز و 70 درصد فضاي سبز اختصاصي يا 30 درصد ساخت و 70 درصد بقيه مجوز توريستي و تفريحي يا 60 درصد ساخت به صورت خاص است...چرا دقت نمي كنيد...مزاياي فضاي سبز اختصاصي يا توريستي تفريحي ( كه به نوعي تجاري شدن ملك است)  و مالكيت آن كلا متعلق به مالك يعني شماست ...لطفا قبل از آنكه با عصبانيت و خشم بنويسيد بر روي كلمات و جملات دقت كنيد...در ضمن جناب اسدي شما اين مطلب را بيش  5 بار تكرار كرده اي و ارسال كرده ايد...لطفا دقت كنيد

س.وزیری
|
1392/06/12 - 17:38
0
1720
سلام من فکر کنم دوستان در مورد خبری که اعلام کردند دچار مشکل شدند تو متن خبر نوشته " ممنوعیت ساخت وساز در باغات بالای دو هزار متر مربع تا پایان سال 95 براساس طرح تفصیلی جدید " و در ادامه در مورد همون طرح 30 درصد و .... صحبت شده من فکر کنم منظور زمینهای ما نبوده دقت کنید نوشته دو هزار متر مربع یعنی منظور مساحت است نه ارتفاع! این خبر مربوط به زمین هایی با مساحت بالای 2000 متر مربع هست که قرار بوده در تهران تبدیل به پارک و فضای سبز بشه حالا می خواهند کسانی که زمین هایی به مساحت بالای 1800 متر مربع دارند بتوانند در 30 درصدش ساخت و ساز کنند و باقی را به شهرداری برای فضای سبز واگذار کنند. شاید تشابه اعداد باعث شده دوستان اشتباه متوجه بشوند.
كفايتي
|
1392/06/13 - 10:28
23
142
با عرض ادب و احترام و سپاس از حوصله جناب دكتر مير افضلي، به استحضار مالكين مي رساند ،تحليلها و اخبار خام منتشر شده از سوي هريك از اعضاء مي تواند باعث پراكندگي افكار و تصميمات اشتباه و نگرانيهاي مالكين گردد ، لذا لازم است دقت بيشتري صورت پذيرد و به گفته هاي مسولين شركت و جناب مير افضلي توجه بيشتر شود تا ايشان مجبور نباشند براي رفع اثرات خبرهاي كذب يا احتمالات وقت خود راتلف نمايند با تقديم احترام
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/14 - 23:29
با عرض سلام و احترام....آخیش...ممنون...انگار یک هوای خنک خورد تو صورتم....چقدر ما به این تشویقها نیازمندیم ها !!!ممنون
عبدالله سليمي
|
1392/06/13 - 10:44
0
24
سلام آقاي ميرافضلي همه اين بحث و حديث بر سر گفته هاي آقاي علیرضا جاوید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران است كه فرمودند: "مالک موظف باشد تا 70‌درصد ملک را رایگان به مدیریت شهری واگذار کند و در 30 درصد قدرالسهم مالک بارگذاری صورت بگیرد." همه مالكين پيشنهادهايي كه در نامه به آقاي روحاني ذكر گرديد موافقند ولي با جوابي كه جنابعالي به نظرات آقاي عبداله دارافرين داديد مشكل دارند. شما فرموديد: "يك جاي اين خبر خوب است. اگر شهرداري دبه نكند ما هم اكنون داراي حقوق مكتسبه هستيم و زمين مراد اباد زير 2000 متر است پس قاعدتا بايد به ما تا 30 درصد مجوز ساخت بدهند. البته 30 درصد رقم منصفانه اي نيست ولي بعيد مي دانيم شهرداري بر روي حرف خود بماند." اين به معني پذيرش واگذاري 70 درصد زمين به شهرداري توسط شركت كاشانه. پس به جاي اينكه بگوييد ما "همين جوري و بدون دقت" اظهار نظر مي كنيم شما اشتباهات خود را قبول كنيد و اين بزرگواري شما را نشان ميدهد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/14 - 23:37

با عرض سلام و احترام....شهرداری حتی به یک سانت اجازه ساخت و ساز هم راضی نبوده و نیست و اگر در همین شرایط که همکاریهای او با ما در حد صفر و کمتر از آن بوده اگر ناگهانی تغییر سیاست داده و به سی درصد راضی شود نشان دهنده بهبود شرایط است...همین...متاسفانه رفتار و عمل شهرداری و شورای شهر در این سالها اینقدر بد و زیر صفر بوده که هر خبری که مسئولین آن عوض شوند ( مثل خبر تغییر چمران و یا خبر تغییر احتمالی قالیباف که از ته دل آرزو می کنم این خبر را  به زودی در اینجا منتشر کنیم ) یا هر گونه خبری که نشان دهد آنها حقی برای ما قایل شده اند واقعا باعث مسرت است...مطلبی که در بالا نوشتم ناظر به چنین مطلبی است و اصلا به این معنی که ما به سی درصد راضی شده ایم نیست...امیدوارم که شفاف و قانع کننده باشد...از اینکه در خصوص این ابهام تذکر دادید ممنون

سالاري
|
1392/06/13 - 20:03
0
0
سلام و عرض خسته نباشيد بسيار نامه كامل و حساب شده اي ارايه شده تشكر مي كنم و اميدوارم دوستان دقت كنند كه چنين نامه اي نياز به ماههاتامل و ارزيابي دارد مثلا اشاره كوتاه به غير شرعي بودن اين كار بسيار زيركانه بوده وارايه راه كارهاي عملي از جمله هفتاد به سي نه تنها از ارزش زمينها نمي كاهد بلكه شايد باعث افزايش ارزش آنها شود موفق ومويد باشيد
فیاضی
|
1392/06/13 - 20:37
12
31
باسلام واحترام به دکتر میر افضلی و جناب اسدی احتراما اگر به خاطر داشته باشیم مو قع فروش زمین ها(مرادآباد) همان موقع اعلام نمودند از این 300متربع حدود 30% زمین ها برای فضای سازی (خیابان کشی و خدمات شهری و مدرسه) در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و هر دونفر باید باهم به توافق برسند وقطعه ای در حدود450 متربع به دو نفر تعلق میگیرد لذا پیشنهاد میگردد از تفرقه و ایجاد تفهم خوداری نمائیم و تلاش کنیم اقایان را به پای میز مذاکره بکشانیم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/14 - 23:38
با سلام و احترام و تشکر....با نظر شما موافقم
سهرابی
|
1392/06/14 - 17:29
114
104
سلام قریب20سال گذشت فکرمیکنیدکی این ماجراخاتمه پیدامیکنه فکرمیکنیدتمامابه خواسته های ماعمل میکنندکدوم تعاونی رامشکلاتش راحل کردندبغیرازقوه قضاییه که دخالت مستقیم رییس قوه قضاییه وشهردارودفتررهبری که اگرخوب پیش برود5سال دیگه باهزینه هنگفت متری1700 باتمام برسد !!!!دوستان ملک ما بیسته که صفرش دست ما و2ان دست شهرداری وغیره است!!!!! ملک ما مشاعه که حدود20الا30درصدان برای جاده سازی میرود بنده تعجب میکنم شهرداری اگر70درصد رابرای فضای سبز بگیره اصلا حساب میکنیدکه ارزش اون30درصد چقدره الان300متری چند داره معامله میشه این بلاتکلیفی باعث این وضعیته فقط خداکند این خبر واقعیت داشته باشه وشامل حال ما بشه البته تلاش باید کرد که به درصدبالاتری برسیم نه تاحدی که30درصدرامنتفی بدونیم
محمد رضا محمد كريمي
|
1392/06/15 - 10:16
0
776
سلام دوستان ما 18 سال از حق خود بر اساس قانون دفاع كرديم و زور قانون بيشتر از زور افراد با نفوذ است. لذا كوتاه آمدن براي كساني كه 18 سال صبر كرده اند به معناي واگذاري حق و تن دادن به بي قانوني. چون زمينهاي سوهانك و مراداباد را براي ساختن سرپناه خريداري كرده ايم و منع ساخت و ساز بعدآ صادر شد، بر اساس قانون ما حق ساخت مسكن در 60 درصد زمينها را داريم همراه با دريافت خسارت. ما شركت كاشانه را وكيل خود قرار داديم تا به اين حق برسيم. من به نوبه خودم مي خواهم شركت كاشانه به وظيفه خود عمل كند و حتي جلوي كساني كه مي خواهند ما كمتر از آن چيزي كه حق ما است قبول كنيم جلوگيري كند.
Hussin Zeytuney
|
1392/06/15 - 10:55
0
56
گروه مسكن- عباس آخوندي قبل از دست‌زدن به تركيب فعلي معاونان و مديران اجرايي وزارت راه‌وشهرسازي، در قدم اول، تيم تصميم‌ساز در حوزه مسكن اين وزارتخانه را با دو حكم انتصاب تغيير داد. وزير راه‌وشهرسازي در احكام جداگانه، حسين عبده‌ تبريزي را به عنوان مشاور وزير در امور مديريت و تامين مالي و رضا هاشمي را به عنوان مشاور خود در امور معماري و شهرسازي منصوب كرد. عبده‌تبريزي دبير كل پیشین بورس اوراق بهادار تهران (در سال‌هاي 80 تا 84) و همچنين بنیانگذار چندين شركت سرمايه‌گذاري در حوزه ساختمان و بخش‌هاي ديگر، از بدو ورود آخوندي به وزارت راه‌وشهرسازي، كنار دست او به عنوان مشاور كار خود را شروع كرده بود. رضا هاشمي نيز در زماني كه آخوندي وزير مسكن بود –دهه 70- در معاونت شهرسازي و معماري اين وزارتخانه مشغول به كار بوده است. اولين انتصابات آخوندي نشان مي‌دهد وزير تصميم قطعي به توقف سياست‌هاي فعلي و تدوين طرح‌هاي جديد براي بخش مسكن دارد و براي اين منظور، مشاور‌ان جديد وزارتخانه در اين بخش از هم‌اكنون ماموريت دارند برنامه‌هاي جديد را به او پيشنهاد دهند. درباره مشي‌فكري عبده‌تبريزي در حوزه مسكن و به خصوص مدل‌هاي مدنظر او براي تامين‌مالي بخش مسكن، در روزهاي آينده گزارشي منتشر خواهيم كرد.
محمود شکرالهی
|
1392/06/15 - 11:59
0
130
با سلام و عرض تشکر از زحمات شما و کلیه مالکین محترم! بنده نیز مدتهاست این موضوع را دنبال می کنم. طبق آنچه از تلاشها نتیجه شده است وجود گره در مباحث اداری بین سازمانهای زیر مجموعه دولت است که بنده گمان میکنم این مسایل حتی با ملاقات آقای رئیس حمهور هم حل نشود. پیشنهاد بنده اعلام شکابت به "دیوان عدالت اداری" ز طریق وکالت اداری است که مالکین پیش از این به شرکت محترم کاشانه تهران مهر سبز داده اند. با توجه به اینکه رای دیوان مذکور نافذ است و 3 نسخه از آن جهت اجرا به 3 قوا ارسال می گردد بهترین روش برای حل موضوع می باشد والا همچنان در این بحث گره مذکور میمانیم. ضمنا هیچ دولتی ضامن اجرای مصوبات سازمانهای زیر مجموعه دولت قبلی نمی باشد و تنها مسایل به درازا می انجامد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/16 - 09:08
در دوره هاي قبل دولت زير بار راي ديوان عدالت اداري نمي رفت ولي شايد الان وضعيت فرق كند و آقاي روحاني بهاين راي اهميت بدهد. عل ايحال فعلا بايد منتظر باشيم تا پاسخ نامه هايي كه داده ايم را از طريق اداري و غير اداري پيگيري كنيم و اگر دولت به حرف ما اهميتي نداد شكايت گسترده اي را انجام دهيم
حجت اله قنبرزاده
|
1392/06/15 - 16:17
0
794
با سلامی صمیمانه بر جمع مالکین فعال و با بصیرت و همیشه در صحنه و دوستان فعال در عرصه احقاق حقوق زمینهای تعاونیها.... بالاخص تقدید سلام و سپاس همیشگی بر سید سبزه قبا و فرزانه ی کاشانه ای و دیگر زحمتکشان همکار در این عرصه ....دوستان و سروران اگر بنده حقیر بخواهم تشبیهی ، ازمجموعه احوالات و روند امور مربوط به جریانات تعاونیها ومالکین زمینهای دامنه البرز داشته باشم ، بلکه این تشبیه را( شاید با کمی تند روی ) بر امور جاری مملکت و نظام و جریانات اجرایی و حکومتی و سیاسی و غیرو ! تسری دهم ..... چاره ای باقی نمیماند که موضوع را به کشتی طوفان نشسته ای تشبیه نمایم که در کشاکش امواج سرکش ، دچار گردابهای بلا گشته و ناخدایان و کشتیبانانش ، بدون نقشه واقعی راه هر کدام به نوبت ، به خیال و امید یافتن ساحلی امن ، سکانش را با خودمحوری و طمع ورزی بدست موهومات دلخواسته و موافق جریان حاکم پیدا و پنهان قدرت ، سپرده اند که شاید با کمترین هزینه و قبول قهر زمان ، بر ساحلی ، لنگر نشانند .... غافل از آنکه طوفان هر لحظه این سفینه را به قعر بلا و سرگردانی ، به عمق اقیانوس قهر خود خواهد کشانید و سرنشینان بهت نشینش را ، که هر کدام از تیره بختی خود صدها ناله بر درگاه معبود تسلیم میدارند ، جملگی به کام فنا فروکشاند .....و آنچه که در این میان به ورطه تباهی و نابودی افتاده چیزی نیست جز حقوق و ذمه ی عده ای زیر دست و رعیت مظلوم ، که برحسب نجابت و به رسم وفا ، پای در این کشتی نهاده و دوششان از سنگینی خدمت به بالادستان ، بر زمین نشسته است ....امثال جناب شمعی ها و حاج محمودها و رحیمی ها و بقائی ها و نیکزادها و غروی ها و مهرآبادیها و عبدی نژاد ها و دانشجوها و بی تمدن ها و روحانی ها و آخوندی ها و ترکان ها و هاشمی ها و سایرین از رجال و مسئول نماها ، ( چه جدید و چه قدیم )..... چه بسیار آمده اند و رفته اند و از خود جز بی مسئولیتی و بی مبالاتی و عدم پاسخگوئی وحق خواهی ، بر جای نگذاشته اند و..... اکنون برحسب کوتاهی درمسئولیت و ضایع ساختن حقوق مظلومین بی یاور و بیدفاع ، به رو ، در آتش عذابی دوزخی ، دچار آمده اند و " و ســــائت مصــــیراً " .... چه بسیار بوده اند آنانکه با حرص و ولع ، در نهایت صبوعیت ، دست تا آستین ، بر تاراج حقوق بیت المال و کسب شهرت و منسب و موقعیت حکومتی و اجتماعی ، فرو برده اند و ..... اکنون درپیشگاه حساب الهی دست در گریبان و چنگ بر دیده و رخسار کشان ، آرزو دارند که ایکاش هرگز از مادر زائیده نشده بودند !!! ..... کدام عقل سلیم و نفس پاک ، برقبول ذمه گروهی پابرهنه ، اینچنین بی مهابا حکم میراند و، در پی قدرت استیلای بر حقوق مظلوم ، حق و باطل را در هم می آمیزد ؟؟؟.... باری قصد اطاله کلام و اتلاف وقت شما عزیزان را ندارم که در مطالب چند سال گذشته مان ، بر این موضوعات پرداخته ایم .... زمان ، خود نیکوترین محک و صالحترین غربیل است بر غربال این ناخالصان ...../ اما روی سخن اکنون با شما خوبان است ، شمایانی که با اخلاص و رشادت و در حد وسع و توان ، چنگ در چنگ این ظلم و بی عدالتی ، سر نشین این کشتی طوفان زده گشته اید ! همچنانکه در طی سالیان گذشته بارها نگاشته ام ( که همه مطالب در سایت موجود است ) بر این عقیده بوده و هستم که ما نباید در زمینی که اینها برایمان ترسیم میکنند وارد بازی شویم ، نباید با قوائد بازی که اینها دیکته میکنند دنبال امتیاز باشیم . ما همه راهها را بارها آزموده و بر مکر اینان اطمینان حاصل کرده ایم . دیگر در زیر این آسمان نیلگون ، بالاتر از احکام رهبری ، که مدعیان و چسبیدگان انگل صفت به تنه نظام ، آن را حکم ولایت معصوم میخوانند بالاتر میتوان گرفت ؟؟... که با تعدادی از این احکام به مانند وحی منزل برخورد میشود و ده ها سینه چاک پیدا میکند .... اما با سایر این احکام که بر حقانیت ما مظلومان صحه میگذارد و ضرب الاجل میفرماید به مانند حدیث جعلی کعب الاحبار ؟؟!!!.... پس اینان در صدد حل عادلانه موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود .... از چه باید دل به اینها خوش کرد ؟؟.... راه درست همان است که رفته ایم ، چرا خود را باور نداریم ؟؟ چرا با اینکه رهبری و شهرداری و منابع طبیعی و قوه قضائی و هر سازمان و ارگان دیگر بر مشروعیت مالکیت شرعی و قانونی ما صحه میگذارند و بر همین مبنا ، متجاوزین به املاکمان را عقب رانده و به شکرخوری وادار نمودیم ، بر افراز و تصاحب مالکانه زمین اقدام کامل نکنیم ؟!!...
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/16 - 09:09
با سلام و احترام و درود بر شاهسوار عرصه سخن و نگارش جناب  اقاي قنبر زاده كه چون بر اسب سخن نشيند و   بر او هي بزند ، طوفانها جلودار قلمش نيست
قنبرزاده - ادامه مطلب قبل
|
1392/06/15 - 16:20
0
1439
تکلیف ما در داخل زمین ما باید روشن شود .... دیگر بس است کاسه گدایی در دست گرفتن پیش ناجوانمردانی که با تحقیر پیران و میانسالانمان ، چراخ سبزشان به پشت !! و چراغ قرمزشان بطرف ما روشن است !!!!... دیگر کافیست اینهمه ذلت ، که استبراء نشده ی کاکل به پیشانی که ، دست به پشت بگیرد و در مقابل هزاران پیرزن و پیرمرد آبرومند و رنج بیخانمانی کشیده ،، صدا در قب قب و سینه کلفت نمایدکه : از کجا معلوم این زمینها را دزدکی به شما واگذار نکرده باشند! از کجا معلوم که پول دادین! ما این اسناد را قبول نداریم ! زمینهاتون کشاورزیه ! فاقد کاربریه ! بی ارزشه ! و هزاران اراجیف دیگر!!!.... ارزشگذاری واقعی زمینها بدست خودمان است و در حضور پای زمینهای خودمان ، ولا غیر ..... نباید تلاش سالها وجاهت اندوزی شما و مالکین پادر رکاب ، در خصوص اثبات حقوق مکتسبه و مالکیت مالکان ، به دست خودتان و خودمان ، در پشت دربهای بسته ، به یکباره قلع و قم شود و منجر به فرمولی ظالمانه از طرف حکومت گردد !!... نباید بدست خود گور خود را حفر کنیم !!... اینان بازیگران قهار و مکار و اختاپوس صفتی هستند که شرم از اتلاف وقت و سیه روزی این جماعت به تنگ آمده ندارند .... دست ناپاکان ، دست در دستهای ناپیدای مشتی ناپاکند ..... همیشه و همواره از ماست که بر ماست ......فراموش نکنیم ، صلابت حضور مالکان در زمینها بود که حضور و قبول نمایندگان تعاونیها را بر این قوم بد کردار و بد پندار ، دیکته کرد .... ما را دیگر با اینان کاری نیست !.... اگر ثبت اسناد منطقه در ارائه نقشه دیجیتالی کوتاهی مینماید ، با همین صلابت مقابل اسناد کل صف میکشیم و این حرکت غیر قانونی و مزبوحانه را محکوم میکنیم و با گچ ریزی و کارشناسی دقیق زمینها متجاوزین را به جای خود مینشانیم .... برای چند دهمین بار تکرار میکنم و تاکید مینمایم که : در کنار تمام فعالیتهای اداری و استراتژیک، (که بسیار هم قابل تقدیر است ) استراتژی حیاتی گچ ریزی و حضور مداوم و هفتگی در زمینها و انجام فعالیت ایزائی (هر چند که به شکل صوری باشد)، قدرتمندانه به پیش ببریم ، چون این روش بهترین ابتکار عمل است که آن قوم نابکار را مجبور به تسلیم شدن در مقابل حقوق از دست رفته ما ، خواهد کرد ..... ما با اتلاف وقت و منتظر ماندن در پشت دربهای بسته اینان هیچ نتیجه ای نخواهیم گرفت .... با حضور منسجم در زمینهایمان نسبت به تفکیک و طراحی و اجرای باغ و باغچه خصوصی ، به زمینهامان بهای واقعی میبخشیم ...... آنوقت اینها ، باید بیایند دنبال ما ..... زمینهای هشتگرد و پردیس و چرند مفت چنگ خودشان ، بروند هرچه میخواهند ارزش افزوده ببندند و بسازند ..... پس بیائیم سکان این کشتی متلاتم را خود بدست گیریم و لنگرش را در ساحل امن زمینهایمان فرود آوریم و از برخورد با صخره های کوبنده و دهشت انگیز این نابکاران روزگار و ناجوانمردان ظلم پیشه ، بپرهیزیم و سر سفره مکر و ریا و خدعه این حرام لقمه گان ، لقمه نگیریم .... والسلام
شهری
|
1392/06/15 - 17:24
46
101
باعرض سلام واحترام وتشکراززحمات جنابعالی....بااین خبر یعنی ما سند200متری در دست داریم درحالی که مالک 30درصد زمین هستیم 70درصد رایگان دراختیار شهرداری.به نظرشما این ظلم به مالکین زمینهای سوهانک وغیره نمی باشد ! آیا منطقه اگر تفریحی توریستی بشودجبران آن 70درصدرا خواهد کرد !آیا آن30درصدرابایدبانقشه آنها بسازیم یابانقشه دلخواه باتایید شهرداری؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/16 - 09:11
با سلام و احترم به جناب اقاي حسام تشكري..اولا نام و نام خانوادگي خود را دقيق بنويسيد و ثانيا پاسخ جنابعالي قبلا داده شده است
علی چلانی
|
1392/06/16 - 10:30
1
36
با سلام بنده هم با نظرات به جا وحق اقای حجت الله قنبرزاده موافقم.مالکین باید همگی دست به کار شویم ومنتظر از خدا بیخبران نظام نباشیم.
م.ر. عليپور
|
1392/06/16 - 12:13
1
256
ضمن عرض سلام و ادب خدمت جناب اقاي دكتر مير فضلي و ساير همكاران و مالكين محترم اراضي مرادآباد و سوهانك مي خواستم مطالبي را با ماهيت حقوقي جهت استحضار همگان ارائه نمايم و بر اين امر پافشاري نمايم كه توسل به مكانيزم هاي قانوني و حقوقي كه الحمدا... به شرح مفاد و موارد ذيل تماماً مويد حقوق حقه ما مالكين قانوني اراضي يادشده مي باشد، راهكاري بس قوي، موثر و قابل دفاع خواهد بود: فراموش ننمائيم كه طبق ماده 56 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگلها و مراتع تشخيص منابع ملي و مستثنيات قانوني با وزارت منابع طبيعي (وزارت جهاد كشاورزي فعلي) است. بر اساس اين ماده قانوني وزارت جهادكشاورزي با اقدام به واگذاري اراضي يادشده، به مر قانون عمل نموده و تشخيص اين مرجع ذيصلاح اين نبوده كه اين اراضي جزو منابع ملي و يا مستثنيات قانوني مي باشد. آنچه كه در همين خصوص قابل ذكر مي باشد اين است كه هيات عمومي ديوان محترم عالي كشور در يك دعوي حقوقي مرتبط در راي وحدت رويه خود به شماره 681 مورخ 26/7/1384 رسماً اعلام داشته كه "تشخيص مراجع قانوني بر ملي بودن اراضي و قطعيت تشخيص مذكور كفايت بر مالكيت دولت بر اراضي ملي دارد". اگرچه اين راي معطوف به تائيد مالكيت دولت در دعوي حقوقي مربوطه بوده است ليكن دال بر تائيد يك اصل خدشه ناپذير حقوقي و قانوني بر اساس ماده 56 قانون حفاظت از جنگلها و مراتع بوده كه بر آن اساس وزارت جهاد كشاورزي به عنوان تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، تشخيص داده اراضي ذيربط جزو مستثنيات قانوني نبوده و نسبت به واگذاري قانوني آن ها اقدام نموده است. مضافاً بر اين،‌ ديوان محترم عالي كشور در راي فوق الذكر خود در خصوص دعوي حقوقي ذيربط به صراحت اعلام داشته "مدعيان اين قبيل اراضي بايد استناد و مدارك كامل و قابل قبول ارائه نمايند والا مالكيت دولت روشن است". بر اساس استنادات حقوقي معتبر و رسمي و قابل دفاع فوق الذكر، لذا: 1- اراضي واگذارشده سوهانك و مرادآباد از سوي تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، جزو مستثنيات قانوني تشخيص داده نشده و اقدام به واگذاري آن ها از سوي اين مرجع تشخيص (وزارت جهاد كشاورزي)، دال بر خدشه ناپذير بودن اين اقدام مي باشد. 2- اخذ سندهاي معتبر و رسمي مالكيت خصوصي از سوي مالكين محترم نسبت به اراضي يادشده، حق مكتسبه براي آنان تلقي گرديده و همانطوري كه از سياق الفاظ و عبارات مستعمل در ماده 22 قانون ثبت استنباط مي‌گردد مقررات اين ماده در مقام ايجاد تكليف دولت در شناسايي مالكيت املاكي است كه طبق مقررات بنام افراد در دفتر املاك به ثبت رسيده و بموجب انتقال عقدي يا قهري به تملك افراد درآمده و اين انتقال هم در دفتر املاك ثبت شده باشد. راي فوق الذكر ديوان محترم عدالت اداري مبني بر ضرورت ارائه مدارك مثبته از سوي مالكين جهت احراز مالكيت آن ها نسبت به اراضي مورد نظر، دليلي ديگر بر صحت مدعا حقوقي و قانوني ما مي باشد. 3- بر اين اساس، اجازه تصرف اراضي سوهانك و مرادآباد توسط مالكين محترم حق قانوني و حق مكتسبه آنها تلقي مي گردد . اميدوارم نقطه نظرات اينجانب بتواند ملاك عمل واقع گردد. با تجديد احترام م.ر. عليپور
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/17 - 09:33
با عرض سلام و احترام. مطلبي كه فرستاديد بسيار فني، قوي و كارشناسي شده بود . از لطف شما سپاسگزارم. نظر شما را به عنوان يك مطلب مستقل منتشر كردم و انشاء الله در مكاتباتي  كه انجام مي دهيم از آن استفاده خواهيم كرد
م.ر. عليپور
|
1392/06/16 - 12:15
0
0
ضمن عرض سلام و ادب خدمت جناب اقاي دكتر مير فضلي و ساير همكاران و مالكين محترم اراضي مرادآباد و سوهانك مي خواستم مطالبي را با ماهيت حقوقي جهت استحضار همگان ارائه نمايم و بر اين امر پافشاري نمايم كه توسل به مكانيزم هاي قانوني و حقوقي كه الحمدا... به شرح مفاد و موارد ذيل تماماً مويد حقوق حقه ما مالكين قانوني اراضي يادشده مي باشد، راهكاري بس قوي، موثر و قابل دفاع خواهد بود: فراموش ننمائيم كه طبق ماده 56 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگلها و مراتع تشخيص منابع ملي و مستثنيات قانوني با وزارت منابع طبيعي (وزارت جهاد كشاورزي فعلي) است. بر اساس اين ماده قانوني وزارت جهادكشاورزي با اقدام به واگذاري اراضي يادشده، به مر قانون عمل نموده و تشخيص اين مرجع ذيصلاح اين نبوده كه اين اراضي جزو منابع ملي و يا مستثنيات قانوني مي باشد. آنچه كه در همين خصوص قابل ذكر مي باشد اين است كه هيات عمومي ديوان محترم عالي كشور در يك دعوي حقوقي مرتبط در راي وحدت رويه خود به شماره 681 مورخ 26/7/1384 رسماً اعلام داشته كه "تشخيص مراجع قانوني بر ملي بودن اراضي و قطعيت تشخيص مذكور كفايت بر مالكيت دولت بر اراضي ملي دارد". اگرچه اين راي معطوف به تائيد مالكيت دولت در دعوي حقوقي مربوطه بوده است ليكن دال بر تائيد يك اصل خدشه ناپذير حقوقي و قانوني بر اساس ماده 56 قانون حفاظت از جنگلها و مراتع بوده كه بر آن اساس وزارت جهاد كشاورزي به عنوان تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، تشخيص داده اراضي ذيربط جزو مستثنيات قانوني نبوده و نسبت به واگذاري قانوني آن ها اقدام نموده است. مضافاً بر اين،‌ ديوان محترم عالي كشور در راي فوق الذكر خود در خصوص دعوي حقوقي ذيربط به صراحت اعلام داشته "مدعيان اين قبيل اراضي بايد استناد و مدارك كامل و قابل قبول ارائه نمايند والا مالكيت دولت روشن است". بر اساس استنادات حقوقي معتبر و رسمي و قابل دفاع فوق الذكر، لذا: 1- اراضي واگذارشده سوهانك و مرادآباد از سوي تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، جزو مستثنيات قانوني تشخيص داده نشده و اقدام به واگذاري آن ها از سوي اين مرجع تشخيص (وزارت جهاد كشاورزي)، دال بر خدشه ناپذير بودن اين اقدام مي باشد. 2- اخذ سندهاي معتبر و رسمي مالكيت خصوصي از سوي مالكين محترم نسبت به اراضي يادشده، حق مكتسبه براي آنان تلقي گرديده و همانطوري كه از سياق الفاظ و عبارات مستعمل در ماده 22 قانون ثبت استنباط مي‌گردد مقررات اين ماده در مقام ايجاد تكليف دولت در شناسايي مالكيت املاكي است كه طبق مقررات بنام افراد در دفتر املاك به ثبت رسيده و بموجب انتقال عقدي يا قهري به تملك افراد درآمده و اين انتقال هم در دفتر املاك ثبت شده باشد. راي فوق الذكر ديوان محترم عدالت اداري مبني بر ضرورت ارائه مدارك مثبته از سوي مالكين جهت احراز مالكيت آن ها نسبت به اراضي مورد نظر، دليلي ديگر بر صحت مدعا حقوقي و قانوني ما مي باشد. 3- بر اين اساس، اجازه تصرف اراضي سوهانك و مرادآباد توسط مالكين محترم حق قانوني و حق مكتسبه آنها تلقي مي گردد . اميدوارم نقطه نظرات اينجانب بتواند ملاك عمل واقع گردد. با تجديد احترام م.ر. عليپور
رز
|
1392/06/16 - 12:56
124
0
با سلام آقای اسدی از خواندن متن نظرتون خیلی متعجب شدم واقعا با این شرایط طمین شما چه چیزی رو توقع دارید واقعا نمی دونید حتی اگر همانطور که فکر کردید 45متر در مراداباد زمین داشته باشید ارزش اون به اندازه یک آپارتمان بزرگ تو پردیس واقعا اگر به بنده به چای200متر فقط همان 40متر رو هم بدن میگم خداپدرشون رو بیامرزه به شرطی که دیگه مشکل ساخت نداشته باشه. اقای میر افضلی از شما هم تشکر می کنم فقط امیدوارم که زودتر کارها به نتیجه برسه منتظر متن جدید شما هستیم
رز
|
1392/06/16 - 12:58
3291
1564
با سلام آقای اسدی از خواندن متن نظرتون خیلی متعجب شدم واقعا با این شرایط ما چه چیزی رو توقع دارید واقعا نمی دونید حتی اگر همانطور که فکر کردید 45متر در مراداباد زمین داشته باشید ارزش اون به اندازه یک آپارتمان بزرگ تو پردیس واقعا اگر به بنده به چای200متر فقط همان 40متر رو هم بدن میگم خداپدرشون رو بیامرزه به شرطی که دیگه مشکل ساخت نداشته باشه. به جای تفرقه اندازی واقع بین باشید اقای میر افضلی از شما هم تشکر می کنم فقط امیدوارم که زودتر کارها به نتیجه برسه منتظر متن جدید شما هستیم
گرفتار
|
1392/06/16 - 15:30
0
54
فکر نمیکنم قالیباف عوض شه البته با توجه به اینکه شورای شهر رو اصلاح طلب ها در دست گرفتن امیدوارم اوضاع درست شه . و با توجه به اینکه در حقیقت شهردار رو رهبرتعیین میکنه فکر نمیکنم شورای شهر بتونه کاری بکنه . از زمانی که شهرداری تهران نقش بزرگی در به قدرت رسیدن خاتمی کرد این پست مهم رو به کسانی که خودشون تایید می کنند می دن و رهبر چندان خوش نداره که قالیباف عوض شه ! اوضاع اینطوریه دیگه هر کسی به فکر خویشه ! متاسفانه وقتی تصمیمات پای منقل گرفته بشه اوضاع کشور بهتر از این نمیشه چون اونها دنبال رفاه و ثروت باد اورده و تریاکشون هستن . و میگن به درک که مردم چی می کشند که امیدوارم به زودی درک رو خودشون تجربه کنند.
ناشناس
|
1392/06/16 - 23:58
0
12
گویا نظراتی که باب میل آقایان نیست منعکس نمی شود
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/18 - 09:48
علت حذف پيامهاي شما اين است كه نام و نام خانوادگي خود را دقيق نمي نويسيد
محمد ابهري
|
1392/06/17 - 00:12
0
6
سلام،به عمل کار برآيد ،به سخنداني نيست.انشاالله اگر قرار بر تجمع و تحصن شد.کماکان درخدمتيم.ياعلي
عبدالله سليمي
|
1392/06/17 - 10:00
0
160
با سلام درسته نظام اداري ما مريض است و مسئولين اداره نظام سوار بر اسب بي عدالت هستند ولي ما قرار نيست تسليم حقه هاي اين فريبكاران بشويم. بالاخره تحمل ظلم هم حد و حدودي دارد. از آقاي مير افضلي ميخواهم كمي محكم تر عمل كنند و بفرمايند تا كي ما منتظر جواب اين نامه ها بنشينيم؟ يك ماه دو ماه سه ماه؟ تاريخ مشخص كنند تا با گذشت آن ما گچ ريزي و تحصن را انجام دهيم.
فتوحی
|
1392/06/20 - 22:14
57
14
شهردار که عوض نشد، قرار هم نیست هیچ همکاری ای با مالکین زمین ها صورت بگیره، خب همون 30% که از اول گفته شده باید صرف فضای سبز بشه از زمین کم کنن(ما هم میگذاریم رو حساب هزینه ی صدور مجوز ساخت) باقیش رو با مجوز ساخت تحویل صاحبانشان بدن خلاص دیگه
رامین بدر
|
1392/06/26 - 13:53
0
0
سلام من مالک یک قطعه زمین 170 متری در مراد اباد هستم که سال 82 خریداری کردم . زیر مجموعه تعاونی استقلال . در زمان خرید به من گفتند که مجوز ساخت ان تا سه سال دیگر داده میشه ههههههههههههههه که البته نشد . شخصا امیدوارم در دولت جدید اتفاقی بیفته . به هر حال این حکومت خودش این زمین ها را واگذار کرده و پولش را گرفته و سند داده . هر چند که ادعای اسلام و عدالتش میشه . ولی به نظرم وضعیت این زمین ها ثابت میکنه که نه تنها حاکمیت قابل اعتمادی نیست بلکه به قولی به امضای خودش هم تعهدی ندارد . این حرکت حاکمیت با هیچ عقل سلیمی جور در نمی اید . هدفم از این نوشتار این بود که یک مطلب را یاد اوری کنم . اینکه حق گرفتنی هست و اینکه اشتباه هست که بنشینیم که این حکومت حقمان را بدهد . چون تکلیف این حاکمیت مشخص هست . چگونه میشود یک سیستم حکومتی خودش یک زمینی را بعنوان مسکونی بفروشد سند صادر کند بعد زیرش بزند ؟ این کار یعنی اینکه اولین حقوق شهروندی که حق مالکیت و دارایی هست . و حکومت ها مسئول تامین امنیت ان هستند زیر سئوال میرود . بنا بر این راه اساسی گرفتن حق در این سیستم ظالمانه قهری و با تجمع و اینهاست . البته این نظر من هست . یعنی اینکه هشتاد در صد تلاش ها باید در این جهت باشد . البته من اعتراف میکنم که تا به حال در این زمینه عملکردی نداشته ام . و دلیلش عدم اطلاع از روند موجود بوده . اصلا نمیدانستم تشکلی در این موضوع وجود دارد . شخصا فکر میکردم سرم کلاه رفته و باید فراموش کنم . حالا با این حال من بعد در همه تشکلات و تجمعات شرکت خواهم کرد . شماره موبایل خودم را هم میگذارم که اگر نیاز به حضورم بود اطلاع بدهید . 09121758781
mosadegh
|
1392/07/09 - 23:38
5
5
سلام .اقاي مير افضلي پس شما كجا هستيد !!!
زمانی
|
1392/10/15 - 14:58
1
0
هیات مدیره محترم و دلسوز سلام شما را به خدا کاری کنید که این قضیه تمام وختم به خیر شود دیگه مردیم تینقدر انتظار کشیدیم.
شهرام
|
1392/10/26 - 15:22
0
1
جناب اقای افضلی بهتر است این صدا فقط به گوشه مقام معظم رهبری برسد چونکه همه ی مسولین فقط به فکره خودشونن وگرنه طی این چند سال یکی از انان این مشکل که حل ان از خوردنه اب خنک راحت تر است را حل میکرد .من امسال برای اولین بار از نزدیک زمینها را دیدم و صحنه ای که برام جالب بود این بود که در همان ارتفاع که میگن مجوز ساخت نمیدن یک مجموعه ی ساختمانی بزرگ در همان ارتفاع در حال ساخت بود وقتی موضوع را از مردمه ان منطقه پرسو جو کردم گفتند که مالک این ساختمان قوه ی قضاییه است البته این فقط به گفته اهالی محل است ولی منطقی بنظ میاد که درست باشه چون مجوزه ساخت به مردمه عادی نمیدن ایا این منطقی است که شهرداری به خوده مردم که مالکه بحق زمین هستند مجوز ساخت نمیدن ولی دستگاهای دولتی از این قانونها مصون هستند. به نظره من تو مملکته ما فقط معنای وازه ی عدالت زیاد بکار میرود خوده عدالت رو اگر یافتید یه اطلاعی هم به ما بدید با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/10/26 - 22:02
با سلام و احترام...جناب شهرام کاظمی دفعه بعد نام و نام خانوادگی خود را کامل بنویسید...
شهرام کاظمی
|
1392/10/27 - 18:41
0
0
با سلام اقای میر افضلی با همه ی این تفاسیر شما وضعیت را چگونه پیش بینی میکنید؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/10/28 - 21:46
با عرض سلام و احترام...قطعا مشکلات حل می شود و ابرهای سیاه کنار می روند ولی سختی هایی پیش است که  با امید و صبر وتوکل باید آنها را طی کنیم...انشاء الله
ABBAS
|
1392/11/22 - 23:23
0
0
باسلام باتشکر اززحمات کسانیکه صادقانه وبدور ازهرسودجویی پیگیر این مسئله هستند امیدوارم درسال 93عیدی دولت جدیدبه فرزندان وخانوادههای مااعطای حقوق معوقمان بهطورکامل باشد ومطلب اصلی اینکه " (ا گر دولتمردان درکشورمازنده هستند ) نبایداجازه دهندحریم یک پایتخت دردست ارگانها معامله شود وسودش درجیب افراددیگر برود وطبق معمول خون جگرش برای مردمیکه روحشان هم ازداستانهای حاشیه ای بیخبراست بماندماهمه کشوروخاک انرادوست داریم ولی دقت کنیم که این حریم ها باید تاابدبرای پایتخت ایران بماند نه در یک زمان خاص مثل حریم پارک جمشیدیه وغیره......!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/11/23 - 09:05
با سلام و احترام جناب عباس جهانگيري...دفعه بعد نام خود را كامل بنويسيد
مهدی مظفری
|
1393/05/07 - 16:04
0
1
با سلام و احترام جناب آقای دکتر با تشکر از زحمات دلسوزانه شما می خواستم ببینم خبر جدیدی نشده؟ با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/11 - 10:57
با سلام و احترام...در حال دریافت اخبار خوبی هستیم.
محمد
|
1395/02/04 - 14:45
0
0
سلام من ناشنواهستم چیگارکنم کارنیست باباپول نمیده وبهزیستی پول نمیده خداشد من خیلی ناراحت شدم من میخام کاروزن وخونه راست میگم امام حسین راست میگم ای خدا من سوادکم من شهرستان بندرلنگه.
زنگنه آرا
|
1395/04/27 - 12:01
0
0
جناب آقای دکتر روحانی سلام علیکم، من و نامزدم هر دو کارشناسی ارشد نرم افزار هستیم و به خاطر بیکار بودنم خانواده هایمان مانع ازدواج ما شده اند از طرفی پشتوانه مالی هم نداریم که کاری راه اندازی کنیم، آقای دکتر روحانی به شدت به کار احتیاج داریم وگرنه همسرم را از از دست میدهم، ما فقط میخواهیم یک خانواده تشکیل بدهیم لطفا کمک کنید که بتوانیم زندگیمان را شروع کنیم. با تشکر.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون