جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 17 شهريور 1392 - 10
مالكيت بر اين زمينها، جزو حقوق مكتسبه ماست
دوست عزيز جناب آقاي علي پور با ارسال يك نقطه نظر حقوقي در خصوص اينكه مالكيت بر اين زمينها خدشه ناپذير و جزو حقوق مكتسبه ماست به شرح و تفسير حقوقي آرا صادره از سوي محاكم قضايي پرداخته اند. در اين نوشتار اين مطلب را منتشر و به چند خبر ريز و درشت جديد نيز اشاره مي شود

ياد شهيدان 17 شهريور 57 گرامي باد

وقتي در حال نوشتن تاريخ اين گزارش بر روي صفحه پانل سايت بودم ، با نوشتن عدد 17 شهريور به طور ناگهاني به ياد واقعه جمعه سياه و شهادت جمع كثيري از هموطنانمان در آن روز خونين و اندوهناك افتادم. مشاهده تصوير مردمي كه در ميان جمعي از سربازان  بي رحم و خون آشام از هر سو گرفتار شده اند و تصور مادراني كه چند ساعت بعد از واقعه شنيدند كه فرزندانشان اينگونه مظلومانه و غمبار كشته شده اند و پدراني كه براي ترخيص جنازه فرزندانشان مجبور به پرداخت حق تير شدند و بعد از آن هم تشييع جنازه اي آرام و بي سر وصدا و زير نفوذ شديد ماموران امنيتي حتي بعد از 35 سال از آن واقعه، قلب انسان را به درد مي آورد.

 واقعه هفده شهريور تير خلاصي بود بر پيكره رژيم ستمشاهي و اعلاني بود بر كارزار بي پايان مناديان حق و باطل . خون شهيدان مظلوم 17 شهريور خيلي زودتر از وقتي كه رژيم شاهنشاهي فكرش را بكند، دامان آنها را گرفت و آه مظلومان دودمان اين نظام فاسد را بر باد داد. و اينك ما به آنها از پشت اين آيينه 35 ساله با صداي بلند مي گوئيم كه تا آخرين نفس راهتان را ادامه خواهيم داد اي شهداي عزيز و هرگز از پيگيري حقوق مظلومان و ستمديدگان خسته و دلسرد نخواهيم شد...انشاء الله اينگونه باد..آمين

مطلب دريافتي از اقاي عليپور در باره حقوق مكتسبه مالكين

ضمن عرض سلام و ادب خدمت جناب اقاي دكتر ميرافضلي و ساير همكاران و مالكين محترم اراضي مرادآباد و سوهانك مي خواستم مطالبي را با ماهيت حقوقي جهت استحضار همگان ارائه نمايم و بر اين امر پافشاري نمايم كه توسل به مكانيزم هاي قانوني و حقوقي كه الحمدا... به شرح مفاد و موارد ذيل تماماً مويد حقوق حقه ما مالكين قانوني اراضي يادشده مي باشد، راهكاري بس قوي، موثر و قابل دفاع خواهد بود:

فراموش ننمائيم كه طبق ماده 56 قانون حفاظت و بهره‌برداري از جنگلها و مراتع تشخيص منابع ملي و مستثنيات قانوني با وزارت منابع طبيعي (وزارت جهاد كشاورزي فعلي) است. بر اساس اين ماده قانوني وزارت جهادكشاورزي با اقدام به واگذاري اراضي يادشده، به مر قانون عمل نموده و تشخيص اين مرجع ذيصلاح اين نبوده كه اين اراضي جزو منابع ملي و يا مستثنيات قانوني مي باشد. آنچه كه در همين خصوص قابل ذكر مي باشد اين است كه هيات عمومي ديوان محترم عالي كشور در يك دعوي حقوقي مرتبط در راي وحدت رويه خود به شماره 681 مورخ 26/7/1384 رسماً اعلام داشته كه "تشخيص مراجع قانوني بر ملي بودن اراضي و قطعيت تشخيص مذكور كفايت بر مالكيت دولت بر اراضي ملي دارد". اگرچه اين راي معطوف به تائيد مالكيت دولت در دعوي حقوقي مربوطه بوده است ليكن دال بر تائيد يك اصل خدشه ناپذير حقوقي و قانوني بر اساس ماده 56 قانون حفاظت از جنگلها و مراتع بوده كه بر آن اساس وزارت جهاد كشاورزي به عنوان تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، تشخيص داده اراضي ذيربط جزو مستثنيات قانوني نبوده و نسبت به واگذاري قانوني آن ها اقدام نموده است. مضافاً بر اين،‌ ديوان محترم عالي كشور در راي فوق الذكر خود در خصوص دعوي حقوقي ذيربط به صراحت اعلام داشته "مدعيان اين قبيل اراضي بايد استناد و مدارك كامل و قابل قبول ارائه نمايند والا مالكيت دولت روشن است". بر اساس استنادات حقوقي معتبر و رسمي و قابل دفاع فوق الذكر، لذا:

1- اراضي واگذارشده سوهانك و مرادآباد از سوي تنها مرجع تشخيص ذيصلاح كشور، جزو مستثنيات قانوني تشخيص داده نشده و اقدام به واگذاري آن ها از سوي اين مرجع تشخيص (وزارت جهاد كشاورزي)، دال بر خدشه ناپذير بودن اين اقدام مي باشد.

2- اخذ سندهاي معتبر و رسمي مالكيت خصوصي از سوي مالكين محترم نسبت به اراضي يادشده، حق مكتسبه براي آنان تلقي گرديده و همانطوري كه از سياق الفاظ و عبارات مستعمل در ماده 22 قانون ثبت استنباط مي‌گردد مقررات اين ماده در مقام ايجاد تكليف دولت در شناسايي مالكيت املاكي است كه طبق مقررات بنام افراد در دفتر املاك به ثبت رسيده و بموجب انتقال عقدي يا قهري به تملك افراد درآمده و اين انتقال هم در دفتر املاك ثبت شده باشد. راي فوق الذكر ديوان محترم عدالت اداري مبني بر ضرورت ارائه مدارك مثبته از سوي مالكين جهت احراز مالكيت آن ها نسبت به اراضي مورد نظر، دليلي ديگر بر صحت مدعا حقوقي و قانوني ما مي باشد.

3- بر اين اساس، اجازه تصرف اراضي سوهانك و مرادآباد توسط مالكين محترم حق قانوني و حق مكتسبه آنها تلقي مي گردد .

اميدوارم نقطه نظرات اينجانب بتواند ملاك عمل واقع گردد.

                                                                    با تجديد احترام م.ر. عليپور

تحليل: نظر جناب آقاي عليپور بسيار خوب و فني بود و انشاء الله در مكاتبات بعدي از آن استفاده خواهد شد. از دوستان حقوقدان  و قانونشناس ديگر نيز دعوت مي كنيم در اين خصوص نظرات خويش را بيان كنند . از ايشان تقاضا مي كنم براي همكاريهاي بعدي با بنده يا آقاي قليچ خاني تماس بگيرند: 09122151206- ميرافضلي

چند خبر 

تهيه و ارسال نامه به اقاي نوبخت

پيرو برنامه كاوش، نامه مفصلي به همراه مستندات قانوني تههي و به اقاي نوبخت معاون رئيس جمهور تحويل داده شد. 

نامه مجدد به آقاي آخوندي وزير مسكن 

جهت محكم كردن پاي  نامه ارسال شده قبلي، مجددا نامه اي تهيه و  از طريق يكي از رابطين محترم شخصا به اقاي آخوندي تحويل داده شد.

دستور اقاي آخوندي به معاونين خويش

پيرو مكاتبات و مراجعات قبلي، وزير محترم مسكن آقاي آخوندي به معاونين خويش دستور داده در خصوص مشكلات تعاوني ها و تشكلها گزارش مبسوطي تهيه و به ايشان تحويل گردد

پاسخ آقاي غراوي

آقاي غراوي معاون وزير مسكن و دبير شورايعالي مسكن، از زمان وزير قبل  در حال تهيه نامه اي در خصوص اين مشكل براي مهندس نيكزاد بود. خوشبختانه يا متاسفانه عمر نيكزاد به اين نامه قد نداد  و او موفق به حل مشكل نشد و اينك پس از چند ماه اقاي غراوي آخرين نسخه ويرايش شده اين نامه را به عنوان پاسخ دستور وزير مسكن تهيه و تنظيم و قرار شده به وزير تحويل نمايد. بر حسب اطلاعات دريافتي، چانه زني دوستان عزيز كه به طور مرتب به وزارت مسكن مراجعه و امورات را پيگيري مي كنند و بخصوص جناب اقاي ساوالانيان مثمر ثمر بوده و در متن اين نامه سه پيشنهاد اساسي  كه در نامه شركت ماشانه به رئيس جمهور و وزير محترم مسكن  به ان اشاره شده بود نيز ذكر شده است. اميد مي رود وزير محترم مسكن با توجه به جميع مستندات تحويل داده شده بتواند در كوتاهترين زمان راهي براي حل اين مشكل بيابد.  

بركناري چمران از سمت رياست شوراي شهر

يكي از اخبار خوشحال كننده در اين روزها، خبر بركناري آقاي چمران از سمت رياست شوراي شهر و جانشيني آقاي مسجد جامعي به جاي ايشان بود. اقاي چمران در خصوص مشكل زمينها، اصلا موضع مثبتي نداشت و برخورد او با مشكل به هيچ وجه كارگشا و سازنده نبود. شوراي شهر به رياست او هيچ راهي براي حل مشكل نگشود و پيشنهاداتي كه براي حل مشكل مطرح شد را نيز عقيم گذاشت. ما كه نفهميديم آيا حل مشكلات زمينهاي حريم شهر وظيفه شوراي شهر هست يا خير؟ اگر نيست پس اينهمه اظهار نظرهاي مختلف و متونع از سوي اعضاي او و بالاخص جناب چمران در سالهاي اخير براي چه بوده و و اگر هست چرا هيچ ابتكاري براي حل مشكل از سوي آنها مطرح نشد؟ ما چند سال پيش يكبار با او مكاتبه و پيشنهاداتي را مطرح كرديم ولي پاسخ ايشان اصلا منطقي و موثر نبود بلكه بالعكس تهديد آميز و دلسرد كننده بود. بنده بالشخصه  از اتفاق رخ داده عميقا  احساس خوشحالي كرده و اميدوارم كه چنين افراد منفي بي ابتكار و بي خيالي در دوره هاي بعد  اصلا راهي به شورا نيابند.

منبع خبر :
تعداد بازديد : 21764
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 189
فیاضی
|
1392/06/17 - 12:35
2
156
باسلام واحترام ضمن خسته نباشید و احترام به مکاتبات انجام شده که میتواند در مراحلی کارگشا باشد آیا فکر نمیکنید ما نیاز به فعالیت های میدانی در راستای پیشبرد اهدافمان داریم همان طوریکه دوست گرامی مان فرمودند تکلیف زمین های ما در زمین هایمان تعین خواهد شد .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/18 - 09:53

با سلام و احترام...الان برادر عزيز جناب آقاي مذحجي پرچم يك كار ميداني را به دست گرفته اند كه ما هم به احترام نظرات اين دوستان عزيز مخالفتي نكرديم و اخبار تلاشهاي آنها و پيامهاي آنها را منتشر كرديم. اگر دوستان مايلند با اين برادران عزيز و سلحشور همكاري كنند. ...ما هم با توجه به اينكه اين دولت به تازگي كارش را شروع كرده در حال مكاتبات و  مذاكرات اوليه هستيم  . همين الان كه اينها را مي نويسم جناب اقاي ساوالانيان و قليچ خاني در وزارت مسكن هستند...اگر اين تلاشها موثر واقع نشود مجبور به تجمع خواهيم بود.لطفا دوستان عنايت فرمايند

علی چلانی
|
1392/06/17 - 14:18
4
120
نمیدانم از این خبر شاد شوم یا ناراحت ویا بی تفاوت. بس که به این اخبار دلخوش کردیم ونتیجه ای نشد.
رحيمي
|
1392/06/17 - 14:32
3
123
با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي دكتر ميرافضلي من خودم زميني در مراد آباد ندارم پدر مرحومم كه از همكاران شما بود كه خودش هيچ استفاده اي نكرد فقط خواستم بگم از شما ممنونم و اميدوارم خداوند به شما خير دهد و قدرتي كه بتوانيد حق تمام مالكان مظلوم را بگيريد كه انشاءالله خودشان بتوانند از اين زمين ها استفاده كنند چون من و خانواده ام هيچ حس خوشايندي از استفاده كردن آن نداريم اميدوارم مسئولان ببينند و بدانند كه پايمال كردن حق ديگران در نزد خداوند خيلي سنگين است
حمید مدنی
|
1392/06/17 - 14:52
17
183
سلام خدمت شما حال که دوباره قالیباف شهردار تهران شدن به نظر شما می توان امیدوار بود ؟؟ 20 سال گذشت تا به امروز صدها نامه به مسئولین مختلف ارسال شده و هیچ یک از آنها حتی یک قدم مثبت برای پایان دهی به این مشکل برنداشته تا به کی باید چنین شرایطی را تحمل کنیم ؟؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/18 - 09:54
با سلام و احترام...بنده بالشخصه اصلا از انتخاب مجدد قاليباف كه فردي است به شدت منفي احساس خوبي ندارم....در خصوص اينكه اين تلاشها چه زماني به نتيجه ميرسد انشا؟ء الله خيلي زود
محمد مهدی توحیدی
|
1392/06/17 - 15:37
403
2003
فقط حرف . حرف . حرف .حرف . کو عمل ؟؟ بازم صد بار خدا پدر شاه و بیامرزه به مردم دروغ نگفت و خیانت نکرد و رفت .مخصوصا به مردم ندار و نیازمند . ایناییکه ادعای مسلمونی میکنند ! ! چند ساله یه زمینو نمیتونند تکلیفشو مشخص کنند بعد میخوان برن فضا . همش دنبال سوریه و بحرین و مصر و لبنان و فلسطین و . . . هستن هر که دارد سفر سوهانک بسم ا . . .
پورمدحجی
|
1392/06/17 - 17:59
3
415
با سلام. ممنون از جناب دکتر بابت مکاتبات و نامه نگاری ها واینکه با سرعت بیشتری اخبار را منتقل می کنند و همچنین مالکین محترمی همچون آقای علیپور که اینچنین جسورانه تحقیق می کنند و ... طبق صحبت های ارائه شده مالکیت زمین ها قانونا و شرعا و وجدانا از آن ماست و ما قادریم و این اجازه را داریم برای تردد در زمین هایمان نگهبان بگذاریم و یا حصار بکشیم و گچ ریزی کنیم. ما باید این حق را به رخ آحاد جامعه بکشیم و در واقع باید جار بزنیم و این مالکیت را هویدا کنیم و این کار جز با اتحاد مالکین صورت نخواهد گرفت. از خودمان کسانی را انتخاب می کنیم تا در زمین ها نگهبانی دهیم و حتی اگر مالکین موافق بودند می توانیم با مقداری آجر و سیمان و دار و درخت کلبه ای در آنجا بسازیم تا 3-4 نفر بتوانند در آنجا نگهبانی دهند. مثل سایر شهرک هایی که نگهبان دارد. ساخت همچین کلبه ای کار ساده ایست. همانطور که چاله ها را پر کردیم این کار را هم می توانیم بکنیم. این می تواند اولین قدم در جهت ابراز عمومی قانونی بودن حقوق مکتسبه ما باشد. در راستای اطلاعات مفیدی که جناب علیپور ایراد کردند بنده کنجکاو شدم و قانون حفاظت و بهره برداري از جنگلها و مراتع را مطالعه نمودم و قوانینی که ممکن است به درد ما بخورد را استخراج کردم: (((ماده 53 - دادسراها و دادگاهها موظفند پرونده هاي جزايي (اعم از خلافي و غيره ) ارسال شده از طرف سازمان جنگلباني و واحدهاي تابع را خارج از نوبت رسيدگي نمايند ماده 54- مامورين جنگلباني كه به موجب احكام سازمان جنگلباني مامور كشف و تعقيب جرائم مذكور در اين قانون ميشوند در رديف ضابطين دادگستري محسوب و از اين حيث تحت تعليمات دادستان محل انجام وظيفه خواهند نمود. تبصره 1- در صورتي كه ماموران مذكور بر خلاف واقع به منظور نفع شخصي و يا اعمال غرض گزارش خلاف واقع بدهند به كيفر جرمي كه موضوع گزارش بوده محكوم خواهند شد. تبصره 2- مامورين كشف و تعقيب جرايم كه از طرف سازمان جنگلباني تعيين مي شوند از حيث اجراي اين قانون وقتي ضابط دادگستري محسوب مي شوند كه وظايف ضابطين دادگستري را در كلاس مخصوص تعليم گرفته باشند. تبصره 4- در صورتي كه مامورين جنگلباني خود مرتكب جرايم مذكور در اين قانون گردند يا شركت و معاونت در آن نمايند به حداكثر مجازات مقرر در اين قانون محكوم مي شوند و در صورتي كه مسامحه در اجراي مقررات قانون يا آيين نامه هاي مربوطه نمايند به حبس تاديبي از يك ماه تا سه ماه محكوم خواهند شد ماده 55- هر گونه تجاوز به جنگلها و مراتع و بيشه ها و اراضي جنگلي ملي شده ممنوع است و بر حسب مورد مشمول مقررات قانون جلوگيري از تصرف عدواني خواهد بود. ماده 56- تشخيص منابع ملي شده و مستثنيات ماده دوم قانون ملي شدن جنگلها و مراتع با رعايت تعاريفي كه در اين قانون شده با مامورين سازمان جنگلباني و يا اشخاص واقع شود معترض بايد اعتراض خود را ظرف سه ماه پس از اخطار كتبي يا آگهي سازمان جنگلباني به آن سازمان تسليم نمايد. اعتراض مزبور ظرف سه ماه در كميسيوني مركب از فرماندار، رئيس دادگستري ، رئيس ثبت ، رئيس كشاورزي و رئيس جنگلباني محل يا نمايندگان آنها(نماينده رئيس دادگستري يكي از قضات خواهد بود) مطرح و ظرف سه ماه نسبت به آن رسيدگي و اتخاذ تصميم خواهد شد و تصميم اكثريت كميسيون قطعي است و در صورتي كه تصميم اكثريت كميسيون مبني بر ملي بودن و خلع يد باشد ماموران انتظامي مكلف به اجراي آن هستند))) پیشنهادی که بنده دارم این است که با مامورین جنگلبانی صحبت کنیم چرا که در ردیف ضابطین دادگستری می باشند و هم اینکه چه جرمی بالاتر از اینکه 20 سال است مارا دوانده اند. بالاخره سازمان جنگلها و مراتع باید بتواند بر اساس شواهدی که موجود است اعلام کند که این زمین ها جزو اراضی ملی نیست و این پیگیری باید توسط این مامورین انجام شود. ضمن اینکه اگر خطائی کنند توسط قانون به اشد مجازات می رسند.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/18 - 09:59
با سلام و احترام...مدينه گفتي و كردي كبابم...چند سال پيش با شور و نشاط زياد يك تابلو بزرگ بر سر زمين نصب كرديم و يك كانكس را با تلاش زياد روي زمين برديم و يك نگهبان ...شبي افراد ناشناس كه دستشان شكسته باد نگهبان ما را كتك زدند و بيرون انداختند و كانكس ما را با تمامي مدارك موجو.د در آن به سرقت بردند...بعد هم هر چه تلاش كرديم و جستجو اثري از آن پيدا نكرديممتاسفانه شناسنامه  و مديگر مدارك آن نگهبان محترم هم به غارت رفت و هيچ اثري پيدا نشد...در خصوص تماس با جنگلباني نيز فكر نمي كنم مفيد باشد زيرا اين زمينها ملك شخصي است و ما بايد مالكيت خودمان را محكم كنيم
فرجی
|
1392/06/17 - 21:38
51
398
دکتر واقعا خوشحال شدم این آقای چمران برکنارشد.آدم به برادرشهید این آقا نگاه می کنه(شهید مصطفی چمران)این کجا وآن کجا!! امیدوارم آقای مسجدجامعی نگاه مثبتی به این زمین ها داشته باشن ومارو از آمپاس در بیارن. ان شاالله
اسکندری
|
1392/06/18 - 10:52
10
408
با سلام و خسته نباشید. مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیته ای دارد به نام «مسکن و شهرسازی». با توجه به اینکه اسناد کلان نظام با هماهنگی این مجمع تصویب میشود و با توجه به روابط حسنه ی آن با دولت, بد نیست اگر از این طریق هم پیگیری شود. با آرزوی موفقیت
ﻣﻬﺮﯼ ﺟﻠﻮﻩ
|
1392/06/18 - 13:27
52
356
ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﭼﻴﺰﯼ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻗﺎﻧﻮﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﺣﺮﻑ ﺍﻭﻧﺎﺳﺖ ﻭﻟﻮ ﺑﻪ ﻗﻴﻤﺖ ﮐﺸﺘﻦ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺎﻟﮑﻴﻦ ﺍﻳﻨﻮ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺳﯽ و ﺍﻧﺪﯼ ﺳﺎﻝ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﻦ ﭼﻦ ﭼﺸﻤﻪ ﺷﻮ ﺗﻮ ﭼﻦ ﺳﺎﻝ ﺍﺧﻴﺮ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﻳﺪﻳﻢ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺍﺭﺯﻭﻣﻮﻧﻮ ﻣﺜﻞ ﭘﺪﺭ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﻣﺎﻟﮑﻴﻦ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﺣﻤﺖ ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﮔﻮﺭ ﻧﺒﺮﻳﻢ
سلیمانی
|
1392/06/18 - 15:44
0
430
باسلام آیا اراضی سوهانک واگذاری سازمان جنگلها که 54 هکتار میباشد را تعاونی شما پیگیری میکند؟ چند نکته جهت اطلاع اراضی این تعاونی به لحاظ ارزش در حال رشد میباشد دلیل این موضوع گرفتن رای قطعی از دیوان عدالت اداری جهت ساخت میباشد و دوم اینکه شهرداری تهران مجوز گردشگری برای این طرح صادر کرده که طبق شنیده ها سرمایه گذاری با قیمت پایه متری 4 میلیون تومان حاضر به خرید یکپارچه زمین میباشد در ضمن فعالیت های بسیار خوبی توسط برخی از مالکین در حال پیگیری میباشد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/19 - 08:28
با سلام و احترام ...خير ..ما قطعه 48 هكتاري را وكالت مي كنيم
علی خادمی
|
1392/06/18 - 16:54
0
42
با سلام و ارزوی موفقیت در پی نوشتار قانونی وحقوقی جناب علیپور پیشنهاد میشود که برای ورود به این عرصه شایسته است که یک وکیل با تجربه و مبرز را به کمک بطلبید.
پورمدحجی
|
1392/06/18 - 18:38
0
130
جناب فیاضی و جناب مهدی توحیدی. اگر احساس می کنید که مرد عمل هستید و اعتقاد دارید که می تونید کاری کنید یا علی مدد. بسم الله. اگه هم فکر می کنید که می تونید توی گروه تحسن شرکت کنید با بنده تماس بگیرید یا اس ام اس بدید..... راستی دیشب اخبار پایش شبکه 1 بالاخره یکی از 50 عکسی که واسش ارسال کرده بودم رو نشون داد. بازم جای شکرش باقیه. باز هم دوستان اگه عکسی از تجمعات دارن حتما به اخبار پایش ارسال کنن این هم سایتش هست www.payeshtv1.ir اگه خواستید آرشیو عکس هایی که این هفته از شبکه 1 پخش کردن رو ببینید بعد از اینکه وارد سایت شدید روی اون نوشته هایی که متحرکن و عوض می شن, روی بخش پایش مردمی کلیک کنید و سپس روی قسمت دانلود. اگر هم خواستید چیزی ارسال کنید توی بخش ارسال عکس و فیلم می تونید این کار رو انجام بدید. با تشکر از جناب دکتر و تمام برادران و خواهران دلسوز
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/19 - 08:47

با سلام و احترام....بله در متن اسلايد شويي كه نمايش داده شد عكسي از اين تجمع وجود داشت:

تجمع مالکین زمین های مرادآباد جلوی شهرداری منطقه 6 به دلیل چاله کندن در زمین هايشان توسط شهرداری، دانشگاه آزاد و سازمان مراتع و جنگل ها- ارسال كننده: پورمدحجی  


بنده اين فايل را روي سايت شركت هم گذاشته ام تا دانلود ان اسانتر باشد:براي دريافت روي عبارت مقابل كليك فرمائيد:  تصاوير  ارسالي از سوي مردم در برنامه پايش
 
يك خبر جالب كه ديروز دريافت كردم اين بود كه برادر آقاي آخوندي يك يكي از نزديكان او خود يكي از اعضاي هيئت مديره يكي از شركتهاي تعاوني يا مرتبط با آنهاست و موضوع را مفصلا براي ايشان نقل كرده. متعاقب ارسال نامه از سوي شركت كاشانه به ايشان و بررسي اوليه، ايشان به صورت فوري دستور تهيه گزارشي در اين خصوص را مي دهد و خوشبختانه گزارش آقاي غراوي كه مشتمل بر سه درخواست اصلي ما بوده براي ايشان ارسال شده است. البته ما از طرق ديگر هم در حال ارسال اطلاعات براي ايشان هستيم.

محمد ابهري
|
1392/06/18 - 23:37
0
259
باسلام،جناب دکتر بنده تلفن آقاي اسفندياري مجري برنامه پايش را جهت هماهنگي وحضور يکي از مسئولين تعاوني در برنامه پايش ،ويامصاحبه تلفني از خودشان گرفتم.اگر صلاح بدانيد ،باتوجه به اينکه مسئله ي مراداباد دراين برنامه پيگيري شده ،اقدام با برنامه اي صورت پذيرد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/19 - 08:50
با سلام و احترام و تشكر از لطف جنابعالي...خبر خيلي خوبي است...لطفا با بنده تماس بگيريد يا پيامك بفرستيد بنده تماس بگيرم..09122151206
معراج امیرپور
|
1392/06/19 - 00:25
0
88
باسلام وخسته نباشید من از اقای علیپور سوالی دارم در رابطه با احکام صادره ازسوی قوه قضاییه هر چند به نفع اعضا هم که باشد اگر حکم حکمتی روی ان بگذارند بازم هم قابل اجرا می باشد؟ منظورم حکمی می باشد که ایت الله خامنه ای صادر کرده اند
صادق جعفري
|
1392/06/19 - 10:26
8
71
با سلام، از آقاي عليپور تشكر ميكنم بابت گزارش خوب حقوقي ايشان و بزرگترين حسني كه داشت ما را نشان داد شركت كاشانه اين حق مكتسبه ما را باور نداشته و گرنه اين نكته از مسلمات است و اصلآ نياز به گفتن نداره. بنده فكر ميكردم ما حداقل يك وكيل خوب در اختيار داريم ولي نبود همچون موجوداتي در شركت كاشانه را آقاي ميرافضلي تاييد كردند با گفتن اين كلمات: "انشاء الله در مكاتبات بعدي از آن استفاده خواهد شد. از دوستان حقوقدان و قانونشناس ديگر نيز دعوت مي كنيم در اين خصوص نظرات خويش را بيان كنند." و همجنين شركت كاشانه اگر اين حق مالكيت ما را باور داشت همان روزهاي آغازيد گچ ريزي را انجام داده بود. ما به خوبي ميدانيم چشمها و دستهاي ناپاك كه در اين نظام نفوذ دارند دنبال اين زمينها هستند و مي خواهند با هر ترفندي اين زمينها را مفت از دست مالكين در بياورند. حالا هم دير نشده. ما بايد هر كاري كه مالكيت ما را بر زمينها محكم ميكند انجام دهيم تا آنها را از رسيدن به آرزوهاي واهي كاملآ نا اميد كنيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/20 - 08:51
......ما اين حق را قبول داريم و همواره به دنبال آن بوده ايم و كساني كه به ما همراهند و نزديك اين را بخوبي مي دانند..در ضمن  بنده با دفتر شركت تماس گرفته و در خصوص جنابعالي بررسي كردم. نام جنابعالي در ليست موكلين شركت كاشانه نيست شما كه هنوز به شركت كاشانه وكالت نداده ايد چگونه به خود حق مي دهيد و ما را مخاطب خود قرار مي دهيد و از حق وكالت حرف مي زنيد...به علاوه شما اگر خيلي شجاع هستيد بفرمائيد در يكي از تجمعات يكي از پرچمها را به دست شما بدهيم.....لطفا مواظب ادبيات خود باشيد. نظر شما را به عنوان مثالي براي تربيت آموزي منتشر كردم
شقایق اسماعیل پور
|
1392/06/19 - 14:40
37
150
سلام خسته نباشید من دیشب یه خوابی دیدم(خنده) و به دلیل اینکه 95 درصد از خواب هایی که میبینم همونجور تعبیر میشه گفتم تعریف کنم.... خواب دیدم که در برنامه پایش هستم و کسی برای حل مشکل زمینها انجاست بعد از یکسری حرفا من تقاضایی دادم که زودتر مشکل زمین مارو حل کنند و پس از چند لحظه اسم من به همراه عکسم خوانده شد و اقای مجری با خوشحالی تمام به من گفتند که مشکل شما حل شد ...(خنده)امیدوارم این خوابم هم مانند بقیه خوابام تعبیر شه به زودی..
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/20 - 08:53
با سلام و احترام....انشائ الله اين رويا، از نوع روياهاي صادقه بوده و خيلي زود تعبير خوب شود. در ضمن بنده نام شما را جزو موكلين شركت كاشانه نمي بينم.
فیاضی
|
1392/06/19 - 23:46
7
566
باسلام احتراما اینجانب تا جائی که میدانم خداوند متعال در رابطه با حق الناس فقط حق تصمیم گیری را به بنده صاحب حق واگذار نموده است که میشود از مقام معظم رهبری استفسار نمود و تا جائی که من میدانم حکم حکومتی در رابطه با حق الناس میتواند جای استفسار از آیات عظام داشته باشد.
نسرین سلیمانی
|
1392/06/20 - 09:41
0
38
با سلام. جناب آقای دکتر میر افضلی، من نیز به شرکت شما وکالت ندادم زیرا اولا تازه با این سایت و شرکت کاشانه آشنا شدم و یکبار هم از شما خواستم کسانی را که تحت وکالت شما نیستند راهنمایی بفرمایید که چکار کنند اما جوابی ندادید. دوما من قبلا هم برایتان نوشتم زحمات شما واقعا قابل جبران نیست پس لطفا هزینه پرداختی وکالت را بفرمایید تا با خانواده ام در این مورد مشورت کنم و یا هر وقت این کار به نتیجه برسد خدمتتان پرداخت کنم. بهر حال آنچه مسلم است من و سایر اعضا زحمات شما را منکر نیستیم و انشاالله جبران خواهیم کرد. اما قرار نیست به خاطر وکیل قرار ندادن شرکت شما مشکلی برای ما ایجاد شود یا خدایی نکرده با عرض معذرت حق و ناحق شود یا مثلا شرکت شما اظهار کند کسانی که ما وکیلشان نیستیم کارشان به نتیجه نمیرسد و حقشان ضایع میشود. چون در این صورت نام شرکت شما هم وارد لیست سیاه شرکتهایی مثل... میشود و تازه ما باید پیگیر شکایات این طرف قضیه بشویم. قصد جسارت نداشتم اما به دلیل شغلم و مسائلی که در طول سالیان کاری با آنها برخورد کرده ام احتیاط را شرط هر کاری میدانم. با نهایت احترام
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:11
با عرض سلام و احترام...برای تکمیل مدارک و صدور وکالتنامه با دفتر شرکت به شماره 66575503 آقفای افضلی تماس بگیرید
حبیب اله حمزه زرقانی
|
1392/06/20 - 14:04
0
0
جناب آقای دکتر میرافضلی با سلام دیدم به بعضی ها گفتید وکالت نداده اند. وکالت برای انجام پی گیریهای حقوقی است دیگه نه؟ بفرمائید باید چطور وکالتی داده بشه؟ اگه نمونه هم باشه ایمیل بدم خدمتتون(habibzarghani@yahoo.com) ارسال بشه تا مثل همون بنویسم.من به دلیل زندگی در شیراز موفق نشده ام وکالت بدهم. حالا اومدیم خدا نگاه یکی از ما جمع مشکل دار کرد و انشاء اله کار سرو سامانی پیدا کرد تازه نرسیم به اینکه چرا وکالت ندادیم! لطف بفرمائید یه راهنمائی کنید همین شیراز بشه وکالت میدم پست می کنم برای شرکت عزتتون زیاد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:14
با سلام و احترام...وکالت از نوع وکالت کاری است. برای تکمیل مدارک یا تشکیل پرونده با دفتر شرکت تماس بگیرید. 66575503 افضلی
منصوری
|
1392/06/20 - 15:56
0
1
بنظر می آبد در عکس منطقه پنج باشد نه شش اگر اشتباه نکنم
پورمدحجی
|
1392/06/20 - 23:32
415
267
با سلام. بعضی ها سعی در سنگ انداختن دارند. حالا که بعد از سالها, در شرف نتیجه گرفتن هستیم این موضوع شدید تر شده است. وارد سایت می شوند و نظر های مشکوکی می دهند و سعی دارند ما را وارد سیاست کنند تا شاید انگی به ما بچسبانند و الی آخر . از جناب دکتر تقاضا دارم این افراد را شناسایی کرده و اجازه ندهند نظراتشان درج شود. ما در موقعیت حساسی هستیم. نباید به خاطر 2 یا 3 نفر کل مجموعه زیر سوال رود چون ما در خدمت آموختیم که تنبیه برای همه و تشویق برای یکی. با تشکر. از دوستان هم تقاضا دارم همکاری کنند. درست است که در کنار دکتر نیستیم نا نامه ها را تنظیم کنیم. جابه جا کنیم. پیگیری کنیم. اما در جای خود می توانیم مفید باشیم. درخواست های پی در پی به سایت های رهبری- ریاست جمهوری - وزارت مسکن- شهرداری - پایش و ... بدهیم. با تشکر مجدد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:26
با سلام و احترام...با نظرات شما کاملا موافقم. سیاست ما در این سایت ایجاد محیطی برای بیان نقطه نظرات و راهکارها برای حل مشکل است. برخی از مالکین هیچ رابطه حقوقی با دفتر شرکت کاشانه ندارند و جالب است که بیش از بقیه به شرکت کاشانه می تازند. برخی با نامهای جعلی در سایت مطلب می نویسند و از ما می خواهند به صحنه وارد شویم و با تمام وجود بجنگیم در حالیکه خودشان از نوشتن نامشان می ترسند و تقیه!!! می کنند..البته ما از نوشتن حقایق باکی نداریم ولی بارها گفته ایم کسانی که در پستوها خزیده اند و گاهی در این سایت به صورت ناشناس یا با اسامی جعلی می ایند و سخنی را به وسط پرت می کنند و بعضا با زرنگی خاص در تجمعات غایب می شوند با ما هیچ پیوندی ندارند. آنها باید از خدای خدا که سر درون آنها را می داند شرمنده باشند. به نظر ما هیچ فرقی بین کسانی که حق ما را در این سالیان دراز پایمالل کرده اند با کسانی که دیگران را به وسط میدان مهلکه هل می دهند و خود را پنهان می کنند وجود ندارد. آنها ظلم می کنند و اینها هم ظلم می کنند. خدا مجاهدانی را دوست دارد که در صفوف به هم فشرده همچون بنیانی استوار در راه او جهاد می کنند: ان الله یحب الذین بقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص ..ما از روز اول با چنین افرادی روبرو بوده ایم و با این شرایط خو گرفته ایم. و سخن آخر را با درود و سلام فراوان و ارزوی خوشبختی ابدی برای مردان و زنان زحمتکشی به پایان می رسانم که در روزهای سخت همراه و همگام ما بوده اند. سلام علیکم یوم ولدتم و یوم یبعثون حیا
هادیان
|
1392/06/21 - 02:04
0
213
با درودی به بلندای دماوند بزرگ بر تمامی مالکین پیگیر دوستان ،بیاید شبانه روز بهر شکل ممکن تمامی افکار عمومی شهر تهران را به موضوع آگاه نماییم و برای اینکار راه کارهای آسان وساده پیشنهاد دهیم البته پیشنهاد من ،انجام مراسم فرخنده سیزده بدر سال نو پیش رو در زمینهای خودمان (مراد آباد)میباشد. باید زمینهایمان را با تمام وجود دوست داشته باشیم و به آن احترام بگزاریم و تنها به دید صرف سود خواهی پرهیز نماییم .اگر با تمام وجود زمینهایمان را حق مسلم خود بدانیم برای بدست آوردنش تلاش خواهیم کرد و احقاق حق خواهیم نمود.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:26
انشاء الله چنین باد
یسنا عابدی
|
1392/06/21 - 11:29
20
0
سلام سند زمین مراد آباد ما 3 دست چرخیده تا به ما رسیده اسم این مدل افراد را شما دارین ما باید کاری انجام دهیم تا جزوه گروه شما قرار بگیریم ؟ البته ما سالها پیش خریدیم البته زمین به اسم همسرم می‌باشد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:27
با سلام و احترام..با دفتر شرکت کاشانه به شماره 66575503 اقای افضلی تماس بگیرید
سالاري
|
1392/06/21 - 13:49
1
27
سلام با نظر كاربر محترم فياضي موافقم استفتا مخصوصا از چند مرجع با توجه به اين كه غصب صورت گرفته تاكتيك بسيار موثري در راهبرد كلي قانوني است كه شركت به خوبي پيگيري كرده است با تشكر از زحمات شما
محمد مهدی توحیدی
|
1392/06/21 - 14:00
89
637
جناب آقای دکتر . چرا همش به دنبال اینکه ما یکی از موکلین شما هستیم یا نه پا فشاری میکنید مگر شما یک مسلمان نیستید مگر شما ادعای انسانیت و تربیت و ایرانی بودن نمیکنید ؟؟؟ مگر حتما ما باید پولی تقدیم شما بکنیم بعد شما کار ما را (مشخص شدن تکلیف زمینهایمان) انجام دهید . اگر شما این جور باشید از این خدا بی خبران (آقازاده ها و بادمجان دور قابچینها) چه انتظاری میتوان داشت . جناب دکتر از شما توقع بیشتری میرود . خواهشن شما این یک بار را بخاطر پول کار نکنید و بیایید کار یک عده انسان ضربه خورده از این آقایان به اصطلاح مسلمون (صد رحمت به شیطون) را حل کنید و به سرانجام برسانید و من به تنهایی قول میدهم در آخر کار یک دانگ از شش دانگ زمینم را به شما هدیه بدهم ولی خواهشن . التماسن یک زمان مشخصی را اعلام فرمایید خدا به شما و خوانواده تان سلامتی و طول عمر پر برکت عنایت فرماید . من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید / قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید 09192644800
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:36
ما از آغاز سال 1390 با استانداری در تماسیم. طبق قراری که گذاشته ایم ما باید مدارک مالکین  مراداباد و سوهانک را به انها بدهیم و تاکنون نیز مرتبا اسناد جدید را برده ایم. شما هم اگر مایلید اسنادتان را بدهید د تا به استانداری برده شود. این کجایش خلاف اخلاق است؟  به علاوه ما با کسانی که  اسنادشان را به ما سپرده و برایشان وکالت نامه صادر شده  یک رابطه حقوقی داریم که با بقیه نداریم. ما خود را پاسخگوی کسانی که با ما رابطه حقوقی ندارند نمی دانیم ولی در عین حال در این سایت فضای باز نقد و اندیشه برای یافتن راه حل فراهم کرده ایم در حالیکه اگر می خواستیم سخت گیری کنیم فقط باید به کسانی که به ما وکالت داده بودند باید اجازه طرح نظرات خود را می دادیم..به علاوه در همه نکاتبات خود مشکل را حتی المقدور به صورت عام مطرح کرده و در مذاکرات با دولت مردان نیز سنگ همگان را به سینه زده ایم. باز هم کجای این کار غیر اخلاقی است؟  در خصوص یک دانگ و شش دانگ هم باز شما در اشتباهید. پولی که بابت وکالتنامه گرفته می شود همگی صرف امورات شرکت و پیگیرهای آن می شود. وقتی کار تمام شد ما دیگر به پول شما احتیاجی نداریم و از شما خداحافظی می کنیم. لطفا منطقی فکر کنید
حبیب اله حمزه زرقانی
|
1392/06/21 - 15:19
0
0
جناب آقای دکتر میرافضلی پیرو فرمایش خانم سلیمانی من هم پیام مشابهی گذاشتم که برای وکالت دادن بدلیل زندگی در شیراز کسب تکلیف کردم نه پیام خودمو دیدم نه جوابی!! میشه محبت کنید راهنمائی کنید تشکر فراوان از زحمت های شما و بقیه دوستانی که ینحوی در این راه تلاش می کنند درود بر شما
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/21 - 15:36
لطفا با دفتر شرکت به شماره 66575503 تماس بگیرید
سلیمان محبی
|
1392/06/21 - 16:05
0
49
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقاي دكتر ميرافضلي و همه ی مالکین محترم و با تشکر از اقای علیپور بابت زحماتشون و توضیح واضحات . آقاي دكتر بسیاری از دوستان به قول خودتون در نظام نفوذ زیادی دارندو کمک زیادی به طرح سریع و به موقع موضوع در مراجع مختلف داشته اند و راه را به دفتر رهبری ، ریاست جمهوری و مجلس و دیگر ارگانها باز کرده اند و همانطور که پیداست تلاشهای همه جانبه و زیادی از سوی شما و این عزیزان براي باز شدن اين گره در حال انجام است اما ما رعیت ها به جز دعا کاری بر نمیاد از دستمون (البته با دستورات شما در تجمع و تحسن در خدمتگذاری حاضریم) با این همه امروز 16 روز از ارسال نامه های شما به رياست جمهوري و آقاي آخوندي میگذره به نظر شما آیا تا ماه آینده جوابی از سوی آقایون دریافت میشه؟ با توجه به صحبت های ریيس سابق مركز مطالعات ‌و تحقيقات شهرسازي ‌و معماري ايران و انتخاب مجدد آقای قالیباف و صحبت های آقای جاوید و تصور عامه ی مردم از ساخت و سازهای زیاد در تهران. مطلب: (سرنوشت فضای سبز «محله ما»)روزنامه ی شرق آيا امیدی به جواب مثبت و امیدوار کننده هست یا نه؟؟؟ چون با این مطالبت حقوق ما نادیده گرفته شده و تصویر بدی از ساخت و ساز در ذهن مسئولین نقش میبندد. انشا الله بحول وقوه الهي در دولت تدبير واميد باعنايات خدا مشكلات رفع شود.با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/22 - 22:29
با سلام و احترام خدمت اربابان خودم....چه کسی گفته شما رعیت هستید ...شوخی جالبی بود...ممنون....ما نامه هایی که داده ایم را رها نکرده ایم...هفته قبل اقای قلیچ خانی با حضور در وزارت مسکن مفصلا در خصوص این نامه ها صحبت کرده است...از سوی دیگر دو روز پیش نامه ای مفصل به همراه مدارک به آقای مهندس جاوید معاون شهرداری ارسال شد. متن آن به زودی در این سایت منتشر می شود. جهت طرح موضوع در سیمای جمهوری اسلامی نیز تماسهای زیادی با برنامه تهران 20، پایش و حرف حساب برقرار شد و مطالب زیادی برای آنها ارسال شد که امیدواریم به طرح جامع تر موضوع در سیما کمک کند...ما الان بیش از هر وقتی به  حل این مشکل امیدواریم  و انشاء الله به زودی مشکل حل خواهد شد
شقایق اسماعیل پور
|
1392/06/21 - 17:33
0
0
سلام مجدد اقای دکتر من یکم نگران شدم! ایا مدارک زمین ما که برای وکالت به شما دادیم موجود است یا خیر؟قبلا به صورت خصوصی عرض کردم که زمین به نام پدرم هستش ایا هست؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/22 - 22:25
با سلام و احترام. بله هست. با دفتر شرکت تماس بگیرید و کنترل کنید
Husein Zeytuney
|
1392/06/22 - 00:28
0
8
به گزارش Consbank، به نقل از مهر، به دنبال تغییرات مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی جایگزین میرمحمد غراوی در معاونت معماری و شهرسازی می شود.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/22 - 22:34
ضمن تشکر. آقای غراوی واقعا کمکی به ما نکرد و بنده اصلا عملکرد او را در قبال حل مشکل مفید و موثر نمی دانم. او قبلا استاندار ایلام بود و چند بار شنیدم که برخی افراد مطلع او را لایق این پست نمی دانستند و الان معلوم شد که واقعا هم لایق نبود...البته بی لیاقتی نیکزاد سبب شد که عملکرد وزارت مسکن تا حد ساختمان سازی پایین بیاید . آنها علاوه بر بی لیاقتی افرادی بد عهد و دروغگو هم بودند و وقتی این روزها آقای روحانی می گوید دولت من دولت راستگویان است خیلی زود یاد افرادی همچون نیکزاد و غراوی و مهرابادی می افتم...واقعا چه شد که هشت سال چنین افرادی مسندها را اشغال کردند؟ آیا غفلت کردیم یا اینکه ...
محمد و همسر (بن)
|
1392/06/22 - 15:51
16
445
سلام به دکتر و دوستان دو نکته اساسی: 1- ممنون که هم نظرات امیدوار کننده و هم مایوس کننده رو منعکس میکنید 2- باز هم به نظر من باید با پدر به خواستگاری برویم (یعنی وزارت جهاد) به نظر من بدون وزیر جهاد، کارمان به جایی نمیرسد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/22 - 22:37
با سلام و احترام...فعلا پدر رفته گل ببخشید گندم بچینه...وزیر جهاد فعلا سرگرم آماده سازی طرحهای محوری برای افزایش تولید گندم و انتخاب مدیران ارشد خویش است...ولی پیشنهاد شما هم خیلی خوب است...شما زوج طلایی هم کمی بیشتر افتابی شوید  خیلی خوب است
مه جبین صالحی
|
1392/06/22 - 17:13
0
10
با سلام و خسته نباشید بنده حقیر در خصوص مالکیت زمینها که واگذاری آن قانونی بوده مهر تایید میزنم ولی متاسفانه در سیستم قانون گذاری خلع های وجود دارد که از این طریق می توانند مالکیت را مخدوش کنند مانند زمینهای شخصی که سپاه مصادره نمود و آب از آب تکان نخورد تنها راه تثبیت مالکیت همکاری و همیاری مالکین می باشد و بس ، جناب دکتر بنده در همان روز خرید به شرکت کاشانه وکالت دادم جهت پیگیری با این که مسیر منزل با تهران دور می باشد ولی اخبار را از این سایت دنبال میکنم ان شاا.. مالکین به حق خود برسند من التوفیق
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/22 - 22:40
با سلام و احترام...صحیح می فرمائید...ممنون از عنایت جنابعالی
م. رحمتي
|
1392/06/23 - 10:22
0
442
با عرض سلام آيا قبول نداريد ما بيش از اندازه صبوري به خرج كرده ايم؟ به عبارت ديگر به جاي افزايش فشار از هر كانال ممكن بيش از اندازه به نتيجه بخشي پيگيري اداري اميدوار بوده ايم و هستيم؟ پيگيري اداري در نظامي جواب ميدهد كه كاملآ قانونمند باشد و پاسداري از حق و حقوق مردم را سرلوح كار خود قرار داده باشد. همين 18 سال بلاتكليفي مسئله زمينهاي مراداباد و سوهانك نشان داده كه نظام اداري ايران اينگونه نيست. پس چرا در كنار پيگيري اداري اهرم فشار را كنار گذاشته ايم؟ قبلآ موكلين پيشنهاد خوب و كم هزينه اي داده بودند مبني بر درخواست استفتائات آيات عظام مراجع تقليد مانند: وحيد خراساني، علي سيستاني، مكارم شيرازي، صافي گلپايگاني، موسوي اردبيلي، نوري همداني و سبحاني. ظاهرآ متوجه وزن اين اهرم نشده ايد. اگر آنها رفتار اين نظام را نسبت به زمينهاي ما محكوم كردند ما ميتوانيم آن را روي سرمان بگيريم و جلوي مسئولين بگذاريم تا ببينيم اينهايي كه دم از اسلام مي زنند چه پاسخي دارند. اگر باز هم نمي خواهيد اين كار را انجام دهيد دليلتان را بيان كنيد تا موكلين قضاوت كنند چقدر كار شما منطقي است. (ضمنآ همسرم به شركت كاشانه وكالت داده است و لطفآ با گفتن اينكه اسمم در ليست موكلين نيست از جواب دادن طفره نرويد.)
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/23 - 12:00
با عرض سلام و احترام. ما با برخي علماي با نفوذ مثل اقاي رازيني، موسوي اردبيلي و رئيس بنياد بعثت و ديگران به طور مستقيم يا با واسطه  مذاكره داشته ايم و مطالب خود را مفصلا مطرح كرده ايم.با فرزندان مقام معظم رهبري هم همينطور . در خصوص اهميت نظر علما در دوره قبل كه شما شك نداشته باشيد كه نظر آنها براي احمدي نژاد ارزشي نداشت . او حتي به نقطه نظرات مقام معظم رهبري هم اهميتي نمي داد و از نامه صريح دستور سال 87 كه بلا تكليف مانده مي توان به خوبي اين را فهميد. اين را نوشتم تا به شما اثبات كنم كه بي دليل براي برخي از افراد در اين نظام پوسيده اداري وزن و ارزش قايل شده ايد. البته علماي بزرگ و مراجع تقليد داراي ارزش و مقام والايي هستند ولي يقين داشته باشيد كه در چند سال گذشته سخن آنها اهميتي براي مسئولين نداشته است. الان هم ما قدم به قدم حركت مي كنيم. ابتدا نامه به رئيس جمهور و. آخوندي و اگر موثر نبود نامه به مقامات ديگر . فكر كنم قانع كننده باشد. 
م.ر.عليپور
|
1392/06/23 - 10:32
0
30
با عرض سلام و ادب خدمت همكارمحترم و بزرگوار جناب آقاي دكتر امير افضلي و ديگر همكاران و مالكين محترم اراضي سوهانك و مرادآباد، در پاسخ به برخي سوالات مطروحه از سوي دوستان گرامي همچون جناب آقاي اميرپور معروض ميدارم: تعارض میان مالکیت خصوصی با منافع و حقوق عمومی از جمله سوالات مهمی است که سهم قابل توجهی از دعاوی و اختلاف های قضایی را نيز به خود اختصاص داده است. ماده 30 قانون مدنی مقرر می دارد هر مالکی نسبت به مایملک خود حق همه گونه تصرف دارد مگر مواردی که قانون استثنا کرده باشد. حدیث نبوی «الناس مسلطون علی اموالهم» نیز بر لزوم رعایت حق مالکیت اشخاص تاکید دارد. اما قاعده تسليط كه به معناي همان تسلط مالک بر مال خود بوده، همواره نامحدود و مطلق نمي باشد. گاه رعایت حقوق عمومی و ترجیح آن بر حقوق خصوصی و مالکیت اشخاص، محدودیت مالکیت خصوصی و یا سلب آن را به دنبال دارد. مقررات مربوط به کمیسیون ماده 56 قانون جنگل ها و مراتع و ماده 12 قانون زمین شهری و اراضی شهری (تشخیص نوعیت زمین) و کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری ها نیز نمونه های دیگر از مواردی است که محدودیت و یا سلب مالکیت اشخاص را به دنبال دارد. اما در خصوص اراضي مراد آباد و سوهانك نظر حقوقي اينجانب اين است كه بر اساس همان ماده 56 قانون جنگل ها و مراتع، وزارت جهاد كشاورزي كه به عنوان تنها مرجع ذيصلاح قانوني مي توانست بنا به دلايلي همچون مستثنيات قانوني و يا رعايت حقوق عمومي از واگذاري اراضي فوق الذكر خودداري نمايد، اقدام به تشخيص قانوني قابليت تملك خصوصي اين اراضي نموده و اين تشخيص با اخذ سندهاي رسمي بطورعيني نيز محقق و جزو حقوق مكتسبه قانوني و شرعي (مبتني بر حديث نبوي فوق الذكر) همگي مالكين محترم اين اراضي تلقي شده و همين تشخيص بر اساس نص صريح راي صادره از سوي ديوان محترم عالي كشور در راي وحدت رويه شماره 681 مورخ 1384 خود دال بر صحت و اعتبار قانوني و شرعي مطلق مالكيت خصوصي ما مالكين بر آن اراضي مي باشد. مضافاً بر اين بر اساس ماده 22 قانون ثبت، تكليف دولت نيز برسميت شناختن مالكيت اموالي است كه در دفاتر ثبت نيز ثبت رسمي شده اند. اميد است پاسخ هاي حقوقي ديگر همكاران محترم احتمالي موجود در ميان جمع مالكين محترم بتواند ذهنيت روشنتري را نسبت به قابليت توسل به مكانيزم هاي حقوقي موجود و يا حداقل استناد به اين قبيل استدلالات حقوقي در مكاتبات ذيربط را فراهم آورد. ارادتمند م.ر. عليپور
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/23 - 12:10
با سلام و احترام و تشكر از نقطه نظرات با ارزش جنابعالي
پورمدحجی
|
1392/06/23 - 16:21
0
52
با سلام. جناب منصوری بنده به اشتباه به جای شهرداری منطقه 5, شهرداری منطقه 6 را نوشتم. اشتباه نوشتاری بود که مجری برنامه پایش در گفتمان خود از لفظ شهرداری منطقه 5 استفاده کرد. جناب حیدری هم گفتند که: آره این بنده خدا ها هم به زمینشون تجاوز می کنن یه بار چاله می کنن اینا میرن پر می کنن یه بار ... مالکین هم مجبور میشن تجمع کنن اما این عکس رو وقتی که مهمان برنامه یک کاراآفرین بود نشان دادند که ما دوست داشتیم وقتی که کارشناس حضور دارند این عکس را نشان دهند تا نظر ایشان را بشنویم. انشالله در هفته های بعد.
عبدالله سليمي
|
1392/06/23 - 17:11
0
286
با سلام آقاي ميرافضلي با تشكر از زحمات شما لطفآ بفرماييد چه مدت زماني فرصت معقولي است براي دريافت جواب نامه هايي كه شركت كاشانه به مسئولين نوشته؟ يك زماني معين فرماييد تا پس از گذشت آن اگر جوابي نيامد ما تجمع و تحصن را برگزار كنيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/24 - 09:09
با سلام و احترام...قاعدتا نبايد زياد معطل شويم .
ايران
|
1392/06/23 - 22:54
0
0
سلام اقاي ميرافضلي زمين ما در سوهانك ميباشد توي سند نوشته زمين ملي شده يعني چي؟اين همون زمينهايي هستش كه شما وكالت ميكنيد؟ البته من وكالت به شركت دادم.با تشكر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/24 - 09:10
با سلام و احترام. سندتون رو به دفتر شركت كاشانه ببريد تا اقاي افضلي كنترل كنند. اين زمينها، زمينهاي منابع طبيعي بوده كه با كسب مجوزهاي قانوني به ما فروخته اند
شقایق اسماعیل پور
|
1392/06/24 - 00:06
0
102
شهریور هم داره تموم میشه...فقط عمر ماست که داره با انتظار میگذره(ناراحت)
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/24 - 09:11
آره والله خواهر!!
محمدی
|
1392/06/24 - 21:52
0
2
اقای دکتر میر افضلی با سلام امید وارم چشم انهایی که دیدن روزهای خوش مالکین محترم را که بالطف و تلاش شما و همکارانتان انشا الا... که به نتیجه میرسد باز شوند و حقایق را ببینند که چگونه سال های مدید چشم انتظار این روزها بودیم
رضا
|
1392/06/25 - 00:02
0
8
اقای دکترعزیز.جواب نامه رئیس جمهورچه شد.جواب نامه وزیر چطور؟ قبلی که کاری نکرد.اینها گفتند که باکلید امدیم.ولی مثل اینکه کلید.تبدیل به کلنک شده.چون دائما دارند.وزارتخانه هارا شخم می زنند.مسکن_نفت_علوم_اموزش وپرورش_صنایع_خارجه و........دبیاماشالله. بازمامی مانیم وسرگردانی.کاشکی یه مرد بین اینابود که حرف اخررومیزد.جون مابه لبمون رسید. ضمنا.اقائی که میگی.دکتر بدون حق وکالت صدتومنی شرکت رابگردونه واینقدردنباله کارا باشه.انصاف داشته باش.خودت این مسئولیت راقبول میکنی.بسم الله (جناب محمد مهدی توحیدی عزیز)
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/26 - 08:14
قطعا تغيير مديران و معاونان وزارت خانه ها نيزا به وقت كافي دارد و بايد به رئيس جمهور حق داد. در خصوص نامه ها ، نامه خطاب به رئيس جمهور به مسئولين مختلف براي بررسي  و ظاهار نظر ارجاع شده. در خصوص نامه تاليف شده به آخوندي،  هم تماس گرفتيم. هنوز تصميمي گرفته نشده. 
سید صادق محمودی
|
1392/06/25 - 09:33
0
76
با سلام خدمت جناب آقای میرافضلی امروز در روزنامه دنیای اقتصاد به نقل از معاون شهر سازی شهرداری تهران از اصلاح طرح تفضیلی تهران صحبت شده است که آمده است که به پهنه سبز تهران 700 هکتار افرزایش خورده است می خواستم بدانم نظر شما چیست؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/26 - 08:15
با سلام و احترام..ما اخيرا نامه مفصلي به مهندس جاويد معاون شهرداري تهران نوشتيم و طرح موضوع مجددي انجام شد. الان در حال مذاكره با شهرداري هم هستيم
رحمان حيدري
|
1392/06/25 - 10:45
0
5
با عرض سلام به آقاي دكتر ميرافضلي استفتائات آيات عظام ايده خوبيست. اين اگر منجر به محكوميت اين نظام در خصوص حقوق هزاران مالكين زمينهاي مراداباد و سوهانك به مدت 18 سال گردد براي هيچ كس ارزشي نداشته باشد براي مقام معظم رهبري غيرقابل تحمل خواهد بود. ايشان را مجبور ميكند به تغيير موضع يا حداقل يك فشاري به مسئولين منفعل وارد ميكنند براي حفظ چهره اسلامي اين نظام. شما اين همه نامه نوشتيد. چند تا ديگر هم رويش. براي شركت كاشانه هزينه دارد؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/26 - 08:23
با عرض سلام و احترام. خير هزينه اي ندارد. بنده اعتقاد دارم اگر در خانه كس است يك حرف بس است. اگر فردي واقعا لايق و مدير و دلسوز باشد، بايد به نامه يك فرد فقير از يك روستاي دوردست هم توجه كند. احمدي نژاد اينگونه نبود و همه مكاتبات و تلاشها را عقيم گذاشت. اميدواريم در اين دولت چنين نباشد و نيازي به مكاتبات زياد نباشد. فعلا چند محور را فعال كرده ايم: نامه به رئيس جمهور، معاونين او، وزير مسكن، شهرداري و البته برخي از برنامه هاي پر طرفدار صدا و سيما. اگر مرحله اول موفق نبود يك دو تا تجمع پر سر و صدا و سپس نشستهايي با نمايندگان مجلس و قوه قضائيه خواهيم داشت. اگر موفق نبود نامه به آيات عظام و اگر موفق نبود يك مجلس ختم مي گيريم ...فاتحه..اميدوارم كار به اينجا نرسد
ميرقاسمي
|
1392/06/25 - 11:06
0
102
سلام اميد وار باشيد.شمس پهلوي با اونهمه مشكل كه از طرف رژيم پهلوي داشت بخاطر حقوق مكتسبه كه تو فانون حق را بهش داده بودن تو مهرشهر كرج املاك چند صد ميلياردي را كه فقط يك سند دست وكيلش بود پس گرفت. ما كه اين زمينها را تو جمهوري اسلامي پولش رو ازمون گرفتن .حتما يه مسلمون پيدا ميشه كه ذنبال كارمونو بگيره. .اخه بچه هاي جهادي را هم شايد قاطي انقلاب بدونند. انشا الله
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/26 - 08:23
با سلام و احترام...انشاء الله
عباس صادقی
|
1392/06/25 - 18:43
0
86
خسته شدیم از بس که حرفهای تکراری شنیدیم
محمد زرابادی
|
1392/06/26 - 00:06
358
191
با سلام خدمت جناب دکتر و جناب اقای قلیچ خانی وبقیه زحمتکشان شرکت کاشانه ...............عرض کنم اکه انشا الا اگه جواب نامه هایی که فرستادید بیاد و مثبت هم باشه واقعا خیلی ها رو خوشحال میکنید و اگه مثبت نبود با ید با همون 30 درصد که اگه سر کاری و رد گم کنی نباشه باید کنار بیاییم و وگرنه عمرها داره مثل سرعت نور میگذره و همه دارن پیر میشن و همه هم گرفتارند واقعا من خودم چندتاشونو با چشم دیدم و فقط به خیلیها لعنت فرستادم انشاالا که امسال سال اخر تحصیل زمین هامون باشه با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/26 - 08:24
با سلام و احترام....انشاء الله  اين خشكسالي ها به پايان مي رسد و يوسف از زندان خارج و عزيز مصر مي شود، دانايان مسند نشين ،نادانان مكتب نشين ،خدمتگذاران عزيز و خيانتكاران خاك نشين مي شوند. ديگر همگان مي دانند كه پاسخ سوال ايا آنان كه مي دانند با انان كه نمي دانند برابرند چيست؟ و انشاء الله اين ظرفهاي ترك خورده در زير باران پر خواهند شد..انشاء الله
سالاري
|
1392/06/26 - 12:52
0
96
سلام آقاي دكتر و خسته نباشيد با تمام نظرها وروشهاي شما موافقم جز آنكه شايد روزي فاتحه و خداحافظي مولايمان علي (ع) مي فرمايد «لایمنع الضیم الذلیل! و لایدرک الحق الا بالجد.» افراد ضعیف و ناتوان، هرگز نمی توانندستم را از خود دور کنند; و حق جز با تلاش وکوشش به دست نمی آید. البته تلاش و كوشش شما ستودني است اما حتي لحظه اي نبايد در رسيدن به يك هدف مشروع شك كرد موفق و مويد باشيد
ايراني
|
1392/06/27 - 12:07
0
1
با سلام آقاي حناچي چه كاري مي تواند براي ما بكند ؟ اگر بخواهيد سوابقي در اختيار ايشان قرار گيرد يا مورد ديگر شايد من بتوانم كمك كنم .
ايراني
|
1392/06/27 - 12:21
6
21
خدا رحم كنه باآمدن ابتكار فكر نمي كنيد بيچاره شديم .اين خانم خودش يك مصيبت است . حتما با آزاد شدن اين زمينها مخالفت خواهد كرد . كه ناچار مي شود بگوييم صد رحمت به احمدي نژاد!!!!!!!
احمدسادات مهریزی
|
1392/06/27 - 20:24
0
17
با سلام وخسته نباشید الحمدالله خبرهای مثبت از کابینه دولت بسیار تراوش می نماید و مردم را خوشحال میکند انشااله هم روزی زودما را هم خوشحال کنند. ولی خوب است کارهای درست اجرا برای پیش برد اهداف شرکت کاشانه همه جانبه باشد خوب است نظر علما را هم هرچه سریعتر بدانیم تا بتوانیم برای آینده بهتر برنامه ریزی کرد
shams
|
1392/06/28 - 06:57
8
166
جناب آقای دکترمیرافضلی باسلام و عرض ادب بنظر می رسد دراین دولت نیز شاهد وقت کشی هستیم چون هنوزدرحال عزل ونصب می باشند و بطور یقین این پروژه تا یکسال ونیم بصورت خوشبینانه ادامه خواهد داشت . لذا پیشنهاد می شودبشرح ذیل: 1-انجام کارهای فیزیکی برروی زمینها(مصل دیوار کشی و...)تا اینکه طرف مقابل سهامداران مشخص شود چون درحال حاضر هیچ ارگان و یا سازمانی مسوولیت را بعهد نمی گیرد بلکه توپ را به زمین دیگری می اندازد. 2-درصورت جلوگیری از ساخت وساز توسط هر نهادی بصورت رسمی به قوه قضاییه شکایت نماییم تا پرونده ای از طرف سهامداران باز شود (مثل پرونده که توسط وکیل مهرشهرکرج دنبال شد) شاید فرجی شود. 3- گرفتن وکیل قانونی دادگستری جهت پیگیری و باز کردن پرونده زمینها درقوه قضاییه تا اینکه هیچ ناکسی اجازه دخل وتصرف درزمینها واقدام به کاشت درخت وغیره.. ننمایید باتشکر
مرتضی جعفری
|
1392/06/28 - 08:23
0
123
عزل فرهاد دانشجو را به به تمام مالکین مراد آباد تبریک میگم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/06/28 - 13:25

بنده هم عزل این چاله کن دست دراز را به شما و مالکین محترم تبریک عرض می کنم. خوشبختانه اخباری از برکناری قریب الوقوع مهرابادی دروغگو و غراوی بی خاصیت معاونین وزارت مسکن به گوش رسیده  و امیدوارم به زودی افراد صالحی جایگزین بقایای دولت دروغگویان شوند.اگر خانم راستگو کمی دقت می کرد هم اکنون جشن برکناری قالیباف که منفور همه مالکین است را نیز می گرفتیم. باید به اینها خبر برکناری صباح الدین متقی مدیر کل حریم شهرداری تهران را نیز اضافه کرد . دوستان ما دیروز به وزارت مسکن رفتند تا موضوع نامه فرستاده شده را پیگیری کنند. سر آقای آخوندی به خاطر تغییرات اخیر بسیار شلوغ است ولی بررسی کارشناسی تقاضای ما هنوز ادامه دارد

حمزه زرقانی
|
1392/06/28 - 13:19
0
113
با سلام خدمت همه عزیزان و آقای دکتر میرافضلی یک پیشنهاد: به نظر می رسد تعداد مالکین این زمین ها چند هزار نفر باشند و احتمالا همه مسر هستند تکلیفشان سریع روشن شود. در این سایت لینکی برای ثبت نام همه مالکان (اولیه یا دست دو و سه و...) باز شود و فرجه ای داده شود ولی بطریقی با تلفن از روی لیستهای تعاونی مسکن یا این شرکت و همه اسم نویسی کنند. در حرکت دوم یک تجمع بسیار بزرگ در جلوی یکی از کلیدی ترین نهادهای تصمیم گیری در این باره مثلا ریاست جمهوری به رای گذاشته شود (poll در اکثر گروهها مانند یاهو براحتی انجام پذیر است). همه آمادگی تحصن چندین روزه هم داشته باشیم تا فشاری کافی برای نتیجه گرفتن ایجاد شود همین کار را تا حصول نتیجه ادامه بدهیم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/30 - 08:48
با سلام و احترام...ثبت نام و جمع آوري مدارك مالكين از چند سال قبل آغاز شده و ما هم در اين خصوص فعال بوده و هستيم. كساني كه تاكنون مدارك زمينهايشان را نداده اند مي توانند با مراجعه به دفتر شركت اقدام كنند. در خصوص تجمع هم سال گذشته چند تجمع داشته ايمو امسال هم شايد داشته باشيم. اگر خبري باشد از طريق همين سايت اعلام مي كنيم.
سهرابی
|
1392/06/28 - 18:53
0
0
سلام خدمت اقای اقای دکتر ومالکین محترم ...انانکه بامادر خود......بادیگران .....مالکین قوه قضاییه مشکلشان کاملاحل شد عده ای وحشی در مقابل چشمان پلیس 110فنسهای انان بریدندوباخود بردندوبدون هیچ نگرانی منطقه را به اتش کشیدند وتمام وسایل انهارا غارت کردند این هم ملک معوض
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/30 - 08:50
با سلام و احترام...بنده خبر را به همين شكل نقطه چين دريافت كردم كه اصلا مفهوم نيست. لطفا تلفني به بنده اطلاع دهيد چه شده يا اينكه كاملتر بنويسيد
حمید مدنی
|
1392/06/28 - 20:29
1
146
سلام خسته نباشید با این اوضاعی که من می بینم حالا حالا ها سر دولت شلوغ است و با این اوصاف حل مشکل به این زودیها ممکن نمیباشد باید حرکتی کنیم تا صدایمان در نیاید اینها سرگرم کارهای دیگر خواهند بود خدا خود شاهد است که چه اندازه صبر کردیم حل مشکل اینهمه خوانوار که 18 سال بخاطر سهل انگاری و بی مسولیتی مسئولین بلا تکلیف مانده اند خود جز اولویت های دولت است اگر تنها دلخوش جواب نامه ها باشیم معلوم نخواهد بود کی جواب بدهند واقعا دیگر صبوری کردن جایز نیست
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/30 - 08:54

با سلام و احترام...در اين خصوص مرتبا در حال پيگيري هستيم. با معاونتهاي رياست جمهوري  و كارشناسان آنها چند جلسه برگزار شده و مدارك تحويل شده است. با وزارت مسكن نيز  همينطور. رئيس جمهور به خاطر برخي مشكلات سياسي و سفر نيويورك و تغيير مديران ارشد به شدت درگير است و هنوز به موضوع ورود نكرده است. آقاي آخوندي بيش از همه در تب و تاب حل مشكل است و دستور تشكيل يك كارگروه را داده است. البته به اين دستور ايشان اعتراض كرده ايم زيرا به نظر ما در اين خصوص به اندازه كافي كارگروه تشكيل شده و گزارشهاي مفصلي رفته است. يك موضوع ديگر بحث تغيير معاونين وزارت مسكن است كه تاكنون جانشين غراوي قطعي شده وبر روي صندلي نشسته است. بقيه هم در حال تغييرند. فقط مي ماند صدا و سيما و مجلس كه در حال مذاكره و رايزني هستيم

میری
|
1392/06/29 - 11:06
1
829
از مالکان محترم خواهش می کنم زمین های خود را با قیمت متر 3 میلیون در ایران فایل به طور رایگان و در سایت سویگل به طور رایگان آگهی بدهید. تا در تمامی مشاورین املاک ها در دسترس باشد تا با قیمت های آشنا شوند. http://www.iranfile.net/addfile.aspx سایت ایران فایل. سایت سویگل http://www.suigle.ir/page_sepmelkforoosh/
سهرابی
|
1392/06/29 - 18:19
0
183
سلام دوستان با توجه به پایبندی دولت جدید بقانون اگر اتحادمان راگسترده کنیم موفق میشویم دولت قبلی خصوصادراین4ساله دوم هیچ کار مثبتی انجام نداد وخرابی زیادی برای این دولت ببار اورده اگر تجمع گسترده ای صورت بگیرد بدان پاسخگو خواهند بود
سید صادق محمودی
|
1392/06/30 - 13:04
0
0
با سلام می خوستم بگویم که آقای مهرآبادی هم کنار گذاشته شد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/31 - 11:08
با سلام و احترام....نام مهرابادي هم جزو اسامي نامبرده در اين مقاله بود كه چون شك كردم حذفش كردم. البته بايد به نام صباح الدين متقي مدير كل حريم شهرداري تهران هم اشاره كرد كه گهگاه مصاحبه هايي مي كرد و سپس هر چه زنگ مي زديم و نامه مي داديم يا جواب نمي داد و يا مي گفت به شهرداري ربطي ندارد
فیاضی
|
1392/06/30 - 19:17
0
102
با سلام احترام احساس میکنم درچار یک نوع سر در گمی در تصمیم گیری و تعدد سلیقه شده ایم آیا اعلام یک پلان کاری کمکی در تصمیم گیری نهایی نمیکند?.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/31 - 11:10
با سلام و احترام...بنده به طور مرتب با دوستان خود در شركت و تعاوني هاي ديگر در تماس هستم. نظر قاطبه دوستان بر اين است كه فعلا مرحله اطلاع رساني و تبيين موضوع براي رئيس جمهور و وزرا مربوطه را طي كنيم. در همي حال با صدا و سيما هم در تماس باشيم تا از آنجا نيز فشار وارد شود. اگر نامه ها و مكاتبات اداري بي فايده بود مجبور به تجمع مي شويم. نظر شما چيست؟
کسری صدر
|
1392/06/30 - 22:34
0
9
باسلام وخسته نباشید خدمت شما دکتر عزیز خبری امروز در روزنامه همشهری مبنی بر افزایش 700هکتاری فضای سبز در طرح تفضیلی پایتخت صورت میگیردرا نوشته ایا این خبر ارتباطی با زمینهای مراداباد دارد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/31 - 11:11
با سلام و احترام...بررسي مي كنم. 
سهرابی
|
1392/06/30 - 23:09
0
1
سلام جناب اقای دکتر سری به سایت تعاونی دادگستری بزنید (دادتعاون)ببینید چه برسراین بدبختها در اوردند
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/31 - 11:13
با سلام و احترام....خواندم. كمي عجيب بود. اگر كسي از جزئيات مشكل به وجود آمده خبر دقيقي دارد توضيح دهد.
كفايتي
|
1392/06/31 - 07:45
10
23
سلام" بطور حتم در تصدي دولت فعلي مشكلات مالكين مرتفع خواهد شد ،منتهي تلاش وكلاء و مالكين و اتحاد آنان مي تواند زمان را به نفع همگي تمام كند ،لذا نفوس بد و افكار منفي و ارسال لعن و نفرين جز تخريب افكار چيزي عايدمان نمي كند ، بنظر مي رسد با پي گيري اداري و حقوقي نتيجه حاصل مي گردد و نيازي به تجمع نباشد وليكن در غير اينصورت با برنامه ريزي تجمع با شكوهي خواهد شد"""""""باميد پيروزي
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/06/31 - 11:14
با سلام و احترام...بنده هم همين عقيده را دارم
رحمان حيدري
|
1392/06/31 - 12:02
0
319
با سلام، مالكين محترم 18 سال از عمر خود را با سند و بي زمين سپري كردند و از ده ها نظراتي كه اينجا شاهد هستيم اكثريت از وضعيت فعلي ناراضي هستند. ولي به گفته آقاي دكتر ميرافضلي "فعلا مرحله اطلاع رساني و تبيين موضوع براي رئيس جمهور و وزرا مربوطه" است. سئوال بنده اينست: چه مدت زمان معقولي براي طي اين مرحله در نظر بگيريم؟ به عبارت ديگر تا كي منتظر جواب بنشينيم؟ لطفآ "نظر قاطبه دوستان" را اعلام فرماييد.
فیاضی
|
1392/06/31 - 20:05
334
1
با سلام و احترام ودرک این موضوع پاسخگوئی و جمع بندی اینهمه کاربر انرژی و توان بسیار زیادی را از جنابعالی میگیرد در رابطه با اینکه محبت مرمودید نظر اینجانب را جویا شدید ،در حال حاظر من با هر گونه اقدام تحریک آمیز موافق نیستم و فکر میکنم حداقل برای 2ماه همین روند مکاتبه و رایزنی میتواند برنامه های بعدی ما را مشخص میکند *** فقط در صورت صلاحدید نسیت به تهیه یک دسته گل مناسب از طرف مالکین تهیه و با هماهنگی با دفتر دکتر آخوندی نسبت به ارسال دسته گل و چند نفر نماینده برای عرض تبریک البته بعداز رفتن بعضی معاونین ضد بشر و... اقدام شود.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/01 - 15:03
با سلام و احترام....ممنون از نظر جنابعالي. ما هم همين كار را مي كنيم
مرتضی جعفری
|
1392/07/01 - 15:46
0
8
محمد پژمان از سوی هیات وزیران به عنوان رییس سازمان ملی زمین و مسکن و معاون وزیر راه و شهرسازی تعیین شد. به گزارش ایسنا، محمد پژمان که چهارمین معاون تغییر کرده وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن است، مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه فردوسی مشهد و کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت دولتی از مرکز آموزشی مدیریت دولتی دریافت کرده‌ است. او پیش‌تر در سمت‌های مدیر کل مسکن و شهرسازی استان خراسان، شهردار منطقه ثامن و معاونت فنی و عمران استانداری خراسان رضوی فعالیت داشته‌ است. قبل از این احمد مهرآبادی، رییس سازمان ملی زمین و مسکن و معاون وزیر راه و شهرسازی بود.
احمدسادات مهریزی
|
1392/07/01 - 20:34
7
713
باسلام و احترام حداقل باید هر دو سه ماهی یک خبر جدید از نظر پیشرفت کارها ارائه شود و اگر چنین نیست معلوم میشود که ما با چه آدمهای پست تر از صهیونیستها مواجه هستیم
پورمدحجی
|
1392/07/02 - 09:26
0
51
با سلام. وظیفه اصلی دولت رسیدگی به امورات مردم است. هر چیزی که به مردم ختم شود, دولت موظف است در آن دخالت و تصمیم گیری کند. چرا می گوییم که دولت سرش شلوغ است. چرا می گوییم که تازه اول کار است و تا جا بیفتد طول می کشد. پس اگر اینطور بود چرا ما شاهد بعضی تغییرات و تصمیم گیری ها و تعیین بودجه ها هستیم. این یعنی دولت کار خود را انجام می دهد پس این ما هستیم که با بی اهمیت جلوه دادن این حق طلبی, کار خود را از لیست کار های اهم دولت در آورده ایم. چه چیزی بالا تر از اینکه 18 سال است به این قشر از کارمندان نظام جمهوری اسلامی ظلم شده است. چه چیزی بالا تر از این که سال هاست که چشم مادران و پدران سالخورده, جوانان تازه ازدواج کرده, خانواده های دارای فرزند کوچک و و و و .... به این زمین هاست. چه چیزی بالا تر از اینکه هزاران خانواده و فرزندانشان دارای مسکن شوند. اگر چیزی غیر از این برای دولت مهم است, با کمال تاسف باید گفت که ننگ بر مسئولینی که این اهم ها را در آخر لیست خود و شاید خارج از آن قرار می دهند. اما این بار اینطور نیست و دولت ظرفیتش را دارد . این بار ما هستیم که از اهمیت موضوع کاسته ایم. چرا اکنون طوری عمل نمی کنیم که انگار مهر 93 است؟ حتما باید یک سال بی نتیجه بگذرد تا ما مجدد جدیت به خرج بدهیم؟ نمی گویم جدی نیستیم. اما اینکه بنشینیم و بگوییم که دولت سرش شلوغ است.وزیران تازه نصب شده اند درست نیست. اتفاقا در این گیرودار است که اهمیت موضوع برای این دولت مردان مشخص می شود. جناب دکتر با یک برنامه ریزی خداپسندادنه یک حرکت بزرگ انجام دهیم. چرا با زمین هایمان قهر کرده ایم. چرا حاظر نیستیم حتی همدیگر را در زمین هایمام ملاقات کنیم. جناب دکر بیایید حداقل کار گچ ریزی را انجام دهیم. این کار سنبلیک است. با گچ ریزی زمین های ما متری 10میلیون نمی شود و یا جواز مسکونی به ما نمی دهند. پس نیاز نیست که طبق نقشه گچ بریزیم.حد و حدودش را هم مشخص کنیم کافیست. هر هفته جمع شویم و کاری در آنجا انجام دهیم.بگذارید مردم این تردد را ببینند. این حرکت را ببینند.جناب دکتر از این نیروی متحد استفاده کنید. تا چند وقت پیش وقتی تجمع می شد التماس می کردیم که افراد بیایند اما اکنون ده ها نفر در همین سایت هستند که هر هفته اعلام آمادگی می کنند. نگذارید این اتحاد و قدرت سر در گریبان فرو برد و ساکت سر جایش بنشیند.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 09:47
با سلام و احترام...ما چند روز ديگر صبر مي كنيم و اگر پاسخي دريافت نكرديم در باره تجمع اقدام مي كنيم. برنامه گچ ريزي مهم است ولي شما هم خودتان ديديد كه وقتي پاي چنين كارهايي وسط مي ايد همه بار بر روي دوش عده اي محدود مي افتد و بقيه در يك گوشه مي نشينند. برنامه پر كردن چاله ها را به ياد بياوريد. يادتان هست؟ فقط حدود 30 تا 40 نفر آمده بودند. شما گول اين دهها نفر را نخور. خيلي ها وقتي وقت كار مي شود ناپديد مي شوند
عبدالله سليمي
|
1392/07/02 - 10:04
0
30
با سلام، از پذيرش پيشنهاد آقا/خانم فياضي مبني بر 2 ماه منتظر ماندن توسط آقاي مير افضلي انتقاد دارم. چون منطق پله اي در ايران جواب نداده و نمي دهد. اين منطق ميگويد مسائل مهمتر قبل از مسائل كم اهميت حل شود. ما در ايران تا دلتان بخواهد مسائل گوناگون داريم: از تورم و تحريم و تباني گرفته تا بيكاري و بي خيالي. اصلآ تصور اينكه مشكل زمينهاي ما جزء اولويت هاي اين دولت قرار گرفته اشتباه است. درسته ما نامه نوشتيم ولي همانند اكثر نامه هاي گذشته هيچ بعيد نيست اين نامه هم از دفاتر وزرا و معاونين و مديركلي گذشته و الان در بايگاني خاك مي خورد. اين وظيفه ما است كه مشكل مان را متذكر شويم تا در اولويت قرار بگيرد. اگر با اين روال فعلي راه برويم تا سال آينده هم آب از آب تكان نمي خورد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 09:49
با سلام و احترام...ما مجبوريم اين مسير را به همين شكل برويم  حتي اگر نخواهيم
مرتضی جعفری
|
1392/07/02 - 10:11
0
4
علی نورزاد به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه منصوب شد.
ظاهری
|
1392/07/02 - 10:35
0
11
با سلام خدمت همکاران محترم شرکت تهران کاشانه که تلاش های بی دریغ آنان تا کنون قابل سپاسگزاری و تقدیر است ، متاسفانه پس ازگذشت 18 سال از این معضل هیچیک از مسئولین حتی یک روزنه امید برایمان باز نکردند که امیدوار باشیم اتفاق مثبتی رخ خواهد داد دولت قبلی باوقت کشی و بازیچه قرار دادن مردم جمع کثیری را بلاتکلیف و بی پاسخ گذاشت ، حال که دکتر روحانی با شعار تدبیر و امید پا به عرصه گذاشته اند حال نباید ما زمان را ازدست بدهیم . بنابر این دکتر میر افضلی برادر بزرگوار همه ما خسته از این نامردمی ها و ظلمی که به ما روا داشتند دیگر جای تحمل و صبری باقی نمانده خواهشم این است که پس از بازگشت دکتر روحانی از سفر ترتیبی دهید تا اقدام جدی تر و مردمی انجام دهیم در غیر اینصورت از مردم و اعضا محترم درخواست دارم که عمری باقی نمانده و زمان خیلی زودتر آنی که فکر می کنیم می گذرد دست در دست هم دیگر بگذاریم و خودمان اقدام کنیم و در دفتر ریاست جمهوری تجمعی را ترتیب دهیم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 09:58
با سلام و احترام . هفته قبل با دوستان دست اندر كار  تحليلي انجام داديم.  همگي قبول داشتند كه مسئول اصلي قضيه آقاي آخوندي است و  در چند هفته اخير هم به اندازه كافي مطلب براي ايشان ارسال شده. كمي طول كشيدن موضوع به خاطر جابجايي معاونين منطقي است. الان نامه ها براي بررسي براي آقاي حناچي كه اخيرا جانشين غراوي شده ارسال شده است. شايد جانشين اقاي مهرابادي هم مدتي وقت ما را بگيرد ولي به هر حال از سمت معاونت رياست جمهوري هم در حال تلاش براي تبيين مشكل هستيم. اگر مجموعه همه اين تلاشها ابتر بماند كه انشاء الله اينجوري نشود شايد يك تجمع برگزار شود. بنده شخصا عقيده دارم كه  همين الان هم برگزاري يك تجمع براي هوشيار كردن وزير خيلي خوب است ولي اين عقيده زياد مقبول  قاطبه دوستان نيست. 
شریف نیا
|
1392/07/02 - 11:46
0
17
با سلام و خسته نباشید حضور مالکین محترم و جناب آقای دکتر میراقضلی از انتشار آخرین خبر مدت زیادی می گذرد . روزهای سختی بر عده ای از اعضا از جمله ما میگذرد. هر روز اخبار سایت را دنبال می کنم به امید گرفتن اخباری امیدوار کننده و مسرت بخش :( از مالکین محترم و شرکت کاشانه تقاضا میشود حتی در صورت داشتن خبری کوچک آن را در سایت درج کنند تا به اطلاع سایر اعضا برسد .
محسن آذرمی
|
1392/07/02 - 11:47
0
0
با سلام و خسته نباشید به آقای دکتر میرافضلی و همکاران محترم. زمین بنده در سوهانک و جزو سند مشاء 25 هکتاری است و فرم وکالت هم داده ام و عضو تعانی شما شده ام در صورتیکه در پاسخ یکی از ذینفعان فرموده بودید ما فقط زمینهای 48 هکتاری (اگر اشتباه نکنم) را پیگیری میکنیم پس تکلیف ما چیست لطفا پاسخ دهید.با تشکر
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 10:01
با سلام و احترام...لطفا با دفتر شركت تماس بگيريد
سهرابی
|
1392/07/03 - 15:05
0
41
سلام دوستان باتوجه به مشکل پیش امده برای تعاونی قوه قضاییه نشان میدهد که ارتش یا سپاه از یک متر مربع از تصرفات خوددر منطقه22 نمیگذرد واین درس عبرتیست برای ما 170هکتار واگذاری درازای 14 هکتار!!!!!بعداز انهمه بهبه وجه جه کردن که منطقه چیتگر درجواردریاچه چه اب وهوایی دارد که دل هر شنونده ای را اب میکرد که ناگهان چند نظامی درمقابل چشمان پلیس110فنسهای کشیده شده دور این زمین معوض رابا هوا وبرش بریدند وبا تمام وسایل باروانت کردند وبردند ووقتی نگهبان برای انجام اینکار از انان حکم قضایی خواسته بود چندین فحش ابدار نثار ان کردند والا اخر.....واین حلقه ای باشد بر گوش ما که اگر روزی پیشنهاد چنین معوضهایی را بما دادند بگوییم به این دلیل نه این کلاه به سر ما زیادی گشاداست فقط ملک خودمان مراداباد
صادق جعفري
|
1392/07/05 - 11:12
0
0
سلام آقاي دكتر منظورتان چي بود كه فرموديد: "ما هم همين كار را مي كنيم." يعني شما دو ماه دست روي دست مي گذاريد و كاري نمي كنيد يا دسته گلي براي آقاي آخوندي مي بريد؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/06 - 10:03
با سلام. در اين خصوص  قبلا به اندازه كافي توضيح داده ام
احمد سادات مهریزی
|
1392/07/05 - 14:22
0
14
باسلام با آرزوی موفقیت و پیروزی عید غدیر دارد از راه میرسد و اکنون همه به امید حاکم شدن فضا ی امید در همه بخش های جامعه امیدوار شده ایم و همه پذیرفته اند که فضا عوض شده است آیا بعد از بیست سال فضای اعضاء مراد اباد وسوهانک نمی خواهید عوض بشود ما امید داریم با تلاش همه جانبه و حضور همه در صحنه ما هم به خواسته هایمان برسیم انشالله که بزودی عدالت هم برای ما اجراشود
احمد توکل
|
1392/07/06 - 00:01
1604
931
آقای دکتر سلام بیا و راضی شو زمین تو پرند معوض بدهند. من راضی هستم و اگر کسی راضی نیست حداقل سازوکارهای دریافت زمین معوض توسط مالکان موافق را از طریق وزارتخانه فراهم کنید. با تشکر
علیرضا زمانی
|
1392/07/06 - 09:17
10
46
سلام آفای دکتر خسته شدیم دیگه ، دلمون شور میزنه ، یه خبری یه حرکت جدیدی ...
سلیمان محبی
|
1392/07/06 - 10:55
0
71
با سلام و خسته نباشید و احترام فراوان به اقای دکتر و همه ی ذینفعان عزیز . اقای روحانی از سفر برگشت . مدت زیادی هم هست که نامه ها به مسؤولین رسیده است و خوانده اند و... اقای دکتر شما هم مثه اینکه مانند همه ی ما حوصله تان سر رفته پس 100 ٪ تا هفته ی اینده باید به قول خودتان و دوستان یک حرکتی انجام بدهیییم به امید خدا . یا علی
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/07 - 08:34
با سلام و احترام...چشم
ميرقاسمي
|
1392/07/06 - 15:37
0
115
با سلام دكتر ميرافضلي عزيز براي گچ ريزي شايد لازم باشد ازاعضا حداقل مبلغ 10 تا 20 هزار تومان جمع كنيم و براي خريد وانتقال گچ به بالا وگچ ريزي چند نفر كارگر بگيريم و مقداري نخ تهيه كنيم و طوري گچ ريزي كنيم تا در ديد عموم باشد مثلا" حدود 100 قطعه 300 متري را گچ ريزي كنيم هدف از اين كار اولا" باعث مي شود اعضايي كه مراجعه نمي كنند جهت بررسي گچ ريزي مراجعه كنند از طرفي اين امر باعث مي شود سايرين ( اداره جات دولتي ) نيزبه تكاپو بيافتند. شايد با بررسي اين عمل با فكر پخته تري اقدام كنيم.
احمدسادات مهریزی
|
1392/07/06 - 21:42
7
22
با سلام وخسته نباشید بالحمد الله رئیس جمهور با دست پر برگشت و انشاءالله مسئله هسنه ای کشور با شرایط کشور مان حل وفصل میشود . آیا مسئله زمینهای ما گره اش کور تر از این مسائل مبباشد با داشتن وکیل همت اعضاء و تیم تعاونی هر چه زودتر آقای دکتر با پیگیری مستمر و حضور در صحنه اغضاء حل و فصل شود 9jxh
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/07 - 08:35
با سلام و احترام....انشاء الله
كفايتي
|
1392/07/07 - 07:10
1945
3117
با سلام و احتراما لطفا از انتشار درخواست زمين معوض در پرند خودداري فرماييد،جناب آقاي احمد ت ،شايد خودتان شخصا بتوانيد با اعلام در بنگاههاي پرند درخواستتان را عملي كنيد با سپاس فراوان
م. رحمتي
|
1392/07/07 - 09:49
0
239
با سلام اين دو سه نفري كه خواهان زمين معوض در پرند هستند مي توانند خودشان اقدام كنند. آنها با همين قيمت مرده خري زمينهايشان را بفروشند و زميني در پرند بخرند. پس آقاي دكتر خواهشمندم از انتشار اين نوع درخواست در اين سايت خودداري فرماييد تا كسي نتواند از آب گل آلود ماهي بگيرد.و جهت اطلاع آقاي ميرقاسمي ميرسانم كه قبلآ آقاي دكتر قول داده بودند كه گچ و كارگر با شركت كاشانه است پس اينجا بحث جمع آوري پول را شروع نكنيد ولي تمام كسي كه خواسته باشند در اين امر همكاري كنند بسم الله. اميدوارم گچ ريزي قبل از تجمع انجام شود. بنده منتظر اعلام تاريخ و ساعت اين كار هستم. آقاي دكتر آيا لازم است چند تا سند همراه داشته باشيم براي كسي كه بخواهد مزاحم كار ما شود؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:10
با سلام. فكر نمي كنم سند لازم باشد
احترام سلامي
|
1392/07/07 - 10:12
0
78
با سلام خدمت اعضا محترم و آقاي دكتر . در جواب آقاي يا خانم پورمدحجي بايد بگويم همكار عزيز محترم چيزي مهم نيست براي آقايان ملت ، كدوم مردم كدوم ملت ، نگران چي باشند مسكن مردم و جوانان . مهم بچه هاي خودشون هستند كه هم كار هاي عالي رتبه وهم كاخهاي آنچناني دارند گو.... بقيه . حال هم كه اينهمه صدا و سيما هي شهادت جوانان دفاع مقدس را نشان ميدهند فكر ميكنيد آن جوانان براشون مهمه جان دادن بچه هاي رشيد مردم براشون ارزشه نه ولله بلكه رشادت عزيزانمون نون دوني بود براشون فقط اميدوارم اون غيرتمندها مارو ببخشند كه ( خيلي ببخشيد ) عرضه نداريم حق خودمونو بگيريم . خدا به خون همه اون جونها اون غيرتمندها اون نازنين هاي آبرومند شر هر چه ظالم رو در اين دنيا كوتاه كنه آمين .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:11
با سلام و احترام و تشكر 
م. فضل اللهی
|
1392/07/07 - 11:27
0
248
با سلام. دوست محترم زمینهای پرند همین طوری هم روی دست دولت مانده و با قیمت بسیار مناسب به هر شخص بی خانه ای که مراجعه به شرکت مربوطه یا تعاونی مسکن مهر کند واگذار میگردد. این حرف را با توجه به اینکه دامادمان عضو هیئت مدیره این تعاونی است عرض کردم نه اینکه بدون شناخت حرفی زده باشم. لطفا ارزش زمینهایمان را اینقدر با دست خود پایین نیاوریم و به آنها بها دهیم. با تشکر
پیر حیاتی
|
1392/07/07 - 12:06
0
106
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اقای دکتر به نظر من تشکیل یک تجمع باعث می شود که به پرونده ی ما بیشتر توجه شود چون این دولت تازه تشکیل شده است و اصلا دوست ندارد فعلا که اولش هست همچین تجمعاتی را ببیند و فعلا در جو حل کردن مشکل مردم قرار دارند و تا برای این دولت هم همه چیز عادی نشده زود یک تجمع تشکیل دهیم تا از این فرصت نهایت استفاده را کرده باشیم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:14
با سلام و احترام. فكر كنم اگر همين طوري پيش برويم و پاسخي نگيريم قطعا تجمع خواهيم داشت
مرتضی جعفری
|
1392/07/07 - 13:26
0
20
با سلام و ارادت اگر اطلاع داشته باشید زمینهایی به وسعت 70 هکتار حد فاصل ساحل رودسر تا لنگرود در سال79 توسط شرکت نفت فروخته شده بودند که حتی سند هم ندارند و فقط قولنامه تحویل خریداران شده بود و بعد با مشکل ما برخورد کردند و حتی سند هم به خریداران نمیدادند امروز خبری مبتنی بر آزاد سازی این زمینها توسط مالکین آن رسید و یکی از همکارانم که 7000 از آن زمینها را خریداری کرده بود این خبر را به همراه سور(ناهار) اعلام کرد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:15
با سلام و احترام...ممنون
سهرابی
|
1392/07/07 - 14:46
0
81
سلام مادردولت قبلی که هیچ هدفی بجز ایجاد نارضایتی درسرنداشت چندین بار تجمع اعتراضی برگزار کردیم !!!این دولت تدبیروامیدکه تاکنون درمقابل مشکلات بوجود امده که تماما دولت قبل ایجاد کرده که در بسیاری از موارد روی مغول را سفید کرده خوب عمل کرده ما حتی در این دولت یکبار تجمع نکرده ایم که ببینیم طرز برخورد این دولتمردان چگونه است پس باید ابتدا یک تجمع گسترده وکاملا دوستانه را برنامه ریزی کنیم تا مشخص شود وضعیت از چه قراره !!!!!بنظر می رسد که جناب دکتر روحانی مصمم به حل مشکلات جامعه بصورت کلی هستند وبر خلاف دولتهای قبلی مقام معظم رهبری اختیار تام به ایشان دادهاند اصلا جای نامیدی نیست
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:16
با سلام و احترام...معمولا تجمع به  معني اعتراض است. ما براي اينكه اين اعتراض منطقي باشد قبل از آن اقدام به مكاتباتي كرده ايم. ولي اگر كاملا نا اميد شويم حتما تجمع خواهيم داشت
احمدسادات مهریزی
|
1392/07/07 - 21:01
2
2
با سلام وخسته نباشید آقای دکتر آیا تجمع جلوی وزارت را ه وشهر سازی در روز سه شنبه هفته آینده صحت دارد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/08 - 13:16
با سلام و احترام...بنده خبري ندارم
هادیان
|
1392/07/08 - 07:56
1
406
خب به شادی و تندرستی ...ماه عسل جناب ریِس جمهور هم داره کم کم تمام میشه ...نوبتی هم که باشه ،نوبت پاسخ دادن به تلفنهای داخلیست ...الو جناب ریس الو...
مرتضی جعفری
|
1392/07/08 - 13:20
0
96
سلام و ارادت پیشنهاد میکنم اگر تصمیم به تجمع گرفتید در محل مهمی مثل نهاد ریاست جمهوری برگزار گردد نه بر سر زمینها
سالاري
|
1392/07/08 - 16:53
0
61
باعرض سلام وخسته نباشيد به نظر من براي هرگونه تجمع ابتدا بايد يك جلسه اوليه در كنار زمين ها با هدف هماهنگي وتبادل نظر مستقيم صورت گيرد تا تقريبا هماهنگي صورت گيرد خوب ممكن است به اين صورت زمان مناسب براي حداكثر حضور بدست آيد چون ممكن است به هرحال دريك روز خاص براي فرد خاص مشكلي باشد از طرفي همان طور كه يكي از كاربر ان اشاره فرمودند لزومي ندارد پله اي جلو رفت به نظر من تاكتيك هاي متفاوت همزمان اثر هم افزايي خواهند داشت و آخر اينكه به غير از راهبرد اصلي شركت كاشانه براي حل مشكل فعلي مي توان با يك ديد وفرض منطقي كه اين مشكل ان شاالله حل خواهد شد راهبرد ديگري نيز تعريف شود و أعضا از لحاظ مالي حمايت كنند وآن اين است كه اين عيب و اشكال يك فرصت طلائي براي برنامه ريزي براي زمان پس از حل مشكل است كه با هم فكري كارهايي أصولي كه در مناطق ديگر نيست برنامه ريزي شود به دومثال براي بيان منظور اكتفتا ميكنم واميدوارم شركت كاشانه قبول زحمت بفرمايدو ديگر دوستان هم نظر بدهند متاسفانه در محلات مختلف تهران مسجد كم است ميتوان با همكاري همه أعضا تنها با بخشش درصد كمي از زمينها مكان و سرمايه مناسب را تامين كرد بحث فضاهاي سبز ًبازي براي بچه هاوچمن ورزشي وجاي پارك در اكثر مناطق مشكل دارد و مي شود بيشتر از آنچه كه شهرداري نهايتا در نظر ميگيرد برنامه ريزي كردو مطمئن باشيد اگر يك متر زمينمان كم شود ده متر به ارزش بقيه مانده اضافه ميشود به طور كلي منظور اين است كه اين زمانهايي كه به ناحق از حقوق مردم پايمال ميشود ميتوان در جهت تجهيز و مديريت بهينه آينده با هم فكري أعضا وبرنامه ريزي آينده نگر به كار برد بنابراين زمان فعلي و شركت كاشانه وهمين سايت يك سرمايه بالقوه هستند همچنين بايد به دوستاني كه به ارزش زمينها فكر ميكنند يادآوري كنم كه ارزش هر مكاني بيشتر به انسانهايي است كه در آن مكان زندگي مي كنند اگر فرهنگ همكاري رعايت آداب معاشرت تلاش براي گسترش وزيباسازي محل و احترام به هم نوع وتشكر از كساني كه براي ما زحمت مي كشند داشته باشيم وحتي در انتخاب افرادي كه به محله شما مي آيند دقت كنيد مطمئن باشيد اگر دولت مجوز ساخت صادر كند ارزش منطقه شما از همه جاي تهران بالاتر است
عبداله دارافرین
|
1392/07/09 - 11:08
0
60
با سلا م حضور مسئولین شرکت کاشانه / اقای میر افضلی هفت ماه از سال 92 گذشت تا چشم بهم بزنی به اخر سال 92 رسیدیم بعد از چند سال تازه به نقطه سر خط رسیدیم( مالکیت بر این زمینها حقوق مکتسبه ماست) به نظر شما این درجا زدن نیست با این حال از زحمات شما بزرگواران تشکر و قدر دانی می نمایم.
پورمدحجی
|
1392/07/09 - 21:48
0
128
با سلام و خسته نباشید. جناب دکتر بنده طی یک حرکت که قصد داشتم گروه تحسن را امتحان کنم، متوجه شدم که از 40 نفری که اعلام آمادگی کرده بودند تنها 10نفر قدم هایشان محکمتر از بقیه بود و با کمال تاسف باید بگویم آواز غو از دور خوش است. جناب دکتر. تجمع در ذهن مالکین به مرور زمان مفهومش را از دست داده. شاید خود شما هم اینطور شده باشید. اما تجمع در واقع عبارتست از جمع شدن عده ای در یک محل خاص. چند وقتیست که ما مالکین فکر می کنیم اگر تجمع کنیم باید شعار دهیم و یا باید در جلوی یک ساختمان دولتی این کا انجام شود. چرا ما مالکین همدیگر را ملاقات نمی کنیم. یعنی ماها دوست نداریم زمینمان را ماهی یک بار ببینیم؟ پیشنهاد بنده این است که تحت هر شرایطی ماهی 2بار یکدیگر را ملاقات کنیم. یعنی حتی دلمان هم برای یکدیگر تنگ نمی شود؟ خوبیت نداره که اینقدر رابطه ی مالکین یک رابطه ی حقوقی باشد. بیاید این را یک روال کنیم و در بین خودمان جا بیندازیم. طوری که چه شما بودی ( که اگر باشید چه بهتر) چه نبودید این ملاقات انجام گیرد. لطفا اگر امکان دارد از همین هفته شروع کنیم. حتی 5 شنبه صبح هم اگر این خبر را اعلام کنید باز هم خوب است.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/10 - 11:04
با سلام و احترام....تجمعات براي ابراز اعتراض به مقامات طراحي شده و در همه جاي دنيا  مورد توجه رسانه هاي جمعي قرار مي گيرد ولي در ايران از بس تجمعات بيخودي و با خودي برگزار مي شود حساسيت رسانه ها هم خيلي كم شده. از سوي ديگر مقامات دولتي هم حساسيتي به اين تجمعات و اهميتي براي حرف مردم ندارند زيرا آنها فقط براي خدا كار مي كنند و جز خدا از كسي نمي ترسند. در اين كشور هم هيچ مدير بدي وجود ندارد و خوشبختانه همه مديران كشور خدوم و زحمتكش هستند. اگر برخي امور هم پيش نمي رود به خاطر تحريمها و فشارهاي جهاني و كارشكني دشمن است و نظام اداري ما خوشبختانه از چابك ترين و سريعترين نظامهاي جهان است. در ايران به خاطر اينكه يك كشور اسلامي و امام زماني است پاسخ به ارباب رجوع و تكريم آن در درجه اول والويت و از اهم مهمات كشوري است و خوشبختانه هيچ نقضي هم براي آن وجود ندارد. حال اينكه در رتبه بندي كشورهايي كه خمير مايه اسلام شامل رعايت حقوق مردم، عدالت، تكريم واقعي ارباب رجوع، توجه به رفاه همگاني و ... را رعايت كرده اند ما در رتبه پنجاهم هم قرار ندرايم همه اش به خاطر دشمن است و نه چيز ديگر . مي ماند تجمعهاي دوستانه و تفريحي و ديد و بازديد هاي خودماني...شما نوشتيد كه از 40 نفر حتي 10 نفر هم به خاظر منافع شخصي و پيگيري حق زن و بچه اشان سر قرار نيامدند ايا فكر مي كنيد اگر قراري بگذاريم غير از من و شما كسي مي ايد؟
سیدمحمدرضا موسوی
|
1392/07/09 - 22:34
0
0
احترام به استحضار میرسانم شهرداری تهران در منطقه 22 زمینی به چه وسعت بزرگی به تعاونی های 22 گانه شهرداری داده بنام مروارید شهر که ارتفاع 1400 را هم رد کرده میدانید که در منطقه 22 سقف ارتفاع 1400 است نه 1800 چطور این میشود مال ما نمیشود
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/10 - 11:06
عجب سوالاتي مي فرمائيد ها جناب موسوي
محمد رضا محمد كريمي
|
1392/07/10 - 09:32
0
299
سلام آقاي ميرافضلي اين همه گروههاي مختلف با آقاي رفسنجاني ملاقات كردند. چرا شركت كاشانه نرفته دو كلام حرف حساب بزنه و بفرماييد تما بدبختيهاي ما زير سر دولت شما بوده و بخواهيد سفارش ما را به آقاي روحاني كنند؟ چگونه ميخواهيد آقاي روحاني كاري كنند در حاليكه ايشان از وجود ما و مشكلات ما خبر ندارند؟ مطمئن هستيد نامه ما را ايشان مشاهده كردند؟ ما قبل از تجمع بايد اين آقايان را ملاقات كنيم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/10 - 11:08
با سلام و احترام...در خانه اگر كس است يك حرف بس است....ما در رساندن سخن شما عزيزان به اقايان كوتاهي نكرده ايم و حال اگر انها پاسخي تاكنون نداده اند مقصر آنها هستند
زعفرانی
|
1392/07/10 - 14:05
0
50
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح تفصیلی طرحی راهبردی-ساختاری است و هر سال نیازمند تدقیق ، بازسازی ، اصلاح و بهتر شدن است ، گفت : خوشبختانه در سال اول اجرا و تدقیق صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهروندان شناسایی و حل شد و با ادامه فرآیند تدقیق در نیمه دوم سال، سایر مشکلات احتمالی نیز برطرف می شود . معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح تفصیلی طرحی راهبردی-ساختاری است و هر سال نیازمند تدقیق ، بازسازی ، اصلاح و بهتر شدن است ، گفت : خوشبختانه در سال اول اجرا و تدقیق صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهروندان شناسایی و حل شد و با ادامه فرآیند تدقیق در نیمه دوم سال، سایر مشکلات احتمالی نیز برطرف می شود . به گزارش مهر ، مهندس علیرضا جاوید با بیان این مطلب گفت: از اقداماتی که در فرآیند سال اول تدقیق طرح تفصیلی مورد توجه قرار گرفت موضوع حقوق مکتسبه و انطابق آن با پهنه بندی ها و مندرجات این طرح بود که در این راستا اصلاحاتی صورت گرفت و برخی از مشکلات موجود برطرف شد. وی افزود : بر اساس بند 16-16 ضوابط طرح تفصیلی جدید ، حقوق مکتسبه شهروندان و املاک آنان بسیار با اهمیت است و از این رو در فرایند سال دوم نیز باقی مانده مشکلات در این زمینه شناسایی و اصلاح خواهد شد . معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه با بیان این که طرح تفصیلی تهران ، طرحی راهبردی-ساختاری است و هر سال نیازمند تدقیق ، بازسازی ، اصلاح و بهتر شدن است ، گفت : خوشبختانه در سال اول اجرا و تدقیق صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهروندان شناسایی و حل شد و طرح توانست تا حدود زیادی نیازهای مردم را پاسخ دهد . جاوید تصریح کرد : فرآیند تدقیق طرح تفصیلی در نیمه دوم سال دنبال می شود تا به این ترتیب سایر مشکلات احتمالی نیز برطرف شود . وی خاطر نشان کرد : ایجاد یکپارچگی و نظم از اهداف طرح تفصیلی جدید است و برای آن افق میان مدت و بلند مدت تعریف شده است و امیدواریم با اقداماتی که انجام می شود هر ساله شاهد بهتر شدن اجرای این طرح و افزایش کیفیت اجرای آن باشیم
احمد سادات
|
1392/07/10 - 19:09
0
86
با سلام وخسته نباشید اینکه دست روی دست بگذاریم تا آقای میر افضلی با این سردی پاسخ دهند که نمی شود ما دست روی دست بگذاریم بهتر این ها نمی شنویم از تو حرکت از خدا برکت تا صدای ما را نشنوند تا حضور مارا نبیند نمی شود اقای میر افضلی رساندن سخن پیگیری میخواهد حضور اعضاء را میخواهد دیدن وکیل با در دست داشتن حکم قوه قضائیه که برای شهرداری نوشته است باید برای سندها ی صادر شده جواز ساخت صادر شود مییخواهد همه میگویند تجمع چرا که نه این تورم ها پدر ما در آورده است تا کی باید تورم 50% اجاره را با افزایش حقوق 10% پرداخت نمایم
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/13 - 09:38
با سلام و احترام...به زودي مهلت وزارت مسكن براي پاسخگويي تمام مي شود و زمان تجمع مي رسد. اميدوارم جنابعالي در روزهاي سخت تجمع هم همين طور پرشور بمانيد
پورمدحجی
|
1392/07/11 - 00:09
0
302
جناب دکتر اگر جواب نامه را نداده اند پس تجمع حتمی است. لطفا تدابیری بیندیشید. جناب دکتر شما در برابر این خواسته ی مالکین مسئولید. هم در این دنیا هم در آخرت. دیگر این وضع غیر قابل تحمل است. زمینمان را باید بگیریم .18 سال پیش پول داده ایم.مدرک و سند داریم. زمینمان را می خواهیم و این وظیفه دولت است که زمینمان را با کاربری مسکونی تحویل دهد. بنده فقط به این نگاه می کنم و بس
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/13 - 09:39
با سلام و احترام...متاسفانه تاكنون پاسخي داده نشده و برخورد وزارت مسكن با تدبير نبوده...اين هفته آخرين بررسي انجام مي شود و سپس براي تحصن در مقابل وزارت مسكن برنامه ريزي و سازماندهي را شروع مي كنيم. 
تکرار و بازهم تکرار - قنبرزاده
|
1392/07/11 - 01:41
0
497
با سلامی صمیمانه بر جمع مالکین فعال و با بصیرت و همیشه در صحنه و دوستان فعال در عرصه احقاق حقوق زمینهای تعاونیها.... بالاخص تقدید سلام و سپاس همیشگی بر سید سبزه قبا و فرزانه ی کاشانه ای و دیگر زحمتکشان همکار در این عرصه ....دوستان و سروران اگر بنده حقیر بخواهم تشبیهی ، ازمجموعه احوالات و روند امور مربوط به جریانات تعاونیها ومالکین زمینهای دامنه البرز داشته باشم ، بلکه این تشبیه را( شاید با کمی تند روی ) بر امور جاری مملکت و نظام و جریانات اجرایی و حکومتی و سیاسی و غیرو ! تسری دهم ..... چاره ای باقی نمیماند که موضوع را به کشتی طوفان نشسته ای تشبیه نمایم که در کشاکش امواج سرکش ، دچار گردابهای بلا گشته و ناخدایان و کشتیبانانش ، بدون نقشه واقعی راه هر کدام به نوبت ، به خیال و امید یافتن ساحلی امن ، سکانش را با خودمحوری و طمع ورزی بدست موهومات دلخواسته و موافق جریان حاکم پیدا و پنهان قدرت ، سپرده اند که شاید با کمترین هزینه و قبول قهر زمان ، بر ساحلی ، لنگر نشانند .... غافل از آنکه طوفان هر لحظه این سفینه را به قعر بلا و سرگردانی ، به عمق اقیانوس قهر خود خواهد کشانید و سرنشینان بهت نشینش را ، که هر کدام از تیره بختی خود صدها ناله بر درگاه معبود تسلیم میدارند ، جملگی به کام فنا فروکشاند .....و آنچه که در این میان به ورطه تباهی و نابودی افتاده چیزی نیست جز حقوق و ذمه ی عده ای زیر دست و رعیت مظلوم ، که برحسب نجابت و به رسم وفا ، پای در این کشتی نهاده و دوششان از سنگینی خدمت به بالادستان ، بر زمین نشسته است ....امثال جناب شمعی ها و حاج محمودها و رحیمی ها و بقائی ها و نیکزادها و غروی ها و مهرآبادیها و عبدی نژاد ها و دانشجوها و بی تمدن ها و روحانی ها و آخوندی ها و ترکان ها و هاشمی ها و سایرین از رجال و مسئول نماها ، ( چه جدید و چه قدیم )..... چه بسیار آمده اند و رفته اند و از خود جز بی مسئولیتی و بی مبالاتی و عدم پاسخگوئی وحق خواهی ، بر جای نگذاشته اند و..... اکنون برحسب کوتاهی درمسئولیت و ضایع ساختن حقوق مظلومین بی یاور و بیدفاع ، به رو ، در آتش عذابی دوزخی ، دچار آمده اند و " و ســــائت مصــــیراً " .... چه بسیار بوده اند آنانکه با حرص و ولع ، در نهایت صبوعیت ، دست تا آستین ، بر تاراج حقوق بیت المال و کسب شهرت و منسب و موقعیت حکومتی و اجتماعی ، فرو برده اند و ..... اکنون درپیشگاه حساب الهی دست در گریبان و چنگ بر دیده و رخسار کشان ، آرزو دارند که ایکاش هرگز از مادر زائیده نشده بودند !!! ..... کدام عقل سلیم و نفس پاک ، برقبول ذمه گروهی پابرهنه ، اینچنین بی مهابا حکم میراند و، در پی قدرت استیلای بر حقوق مظلوم ، حق و باطل را در هم می آمیزد ؟؟؟.... باری قصد اطاله کلام و اتلاف وقت شما عزیزان را ندارم که در مطالب چند سال گذشته مان ، بر این موضوعات پرداخته ایم .... زمان ، خود نیکوترین محک و صالحترین غربیل است بر غربال این ناخالصان ...../ اما روی سخن اکنون با شما خوبان است ، شمایانی که با اخلاص و رشادت و در حد وسع و توان ، چنگ در چنگ این ظلم و بی عدالتی ، سر نشین این کشتی طوفان زده گشته اید ! همچنانکه در طی سالیان گذشته بارها نگاشته ام ( که همه مطالب در سایت موجود است ) بر این عقیده بوده و هستم که ما نباید در زمینی که اینها برایمان ترسیم میکنند وارد بازی شویم ، نباید با قوائد بازی که اینها دیکته میکنند دنبال امتیاز باشیم . ما همه راهها را بارها آزموده و بر مکر اینان اطمینان حاصل کرده ایم . دیگر در زیر این آسمان نیلگون ، بالاتر از احکام رهبری ، که مدعیان و چسبیدگان انگل صفت به تنه نظام ، آن را حکم ولایت معصوم میخوانند بالاتر میتوان گرفت ؟؟... که با تعدادی از این احکام به مانند وحی منزل برخورد میشود و ده ها سینه چاک پیدا میکند .... اما با سایر این احکام که بر حقانیت ما مظلومان صحه میگذارد و ضرب الاجل میفرماید به مانند حدیث جعلی کعب الاحبار ؟؟!!!.... پس اینان در صدد حل عادلانه موضوع نبوده و نیستند و نخواهند بود .... از چه باید دل به اینها خوش کرد ؟؟.... راه درست همان است که رفته ایم ، چرا خود را باور نداریم ؟؟ چرا با اینکه رهبری و شهرداری و منابع طبیعی و قوه قضائی و هر سازمان و ارگان دیگر بر مشروعیت مالکیت شرعی و قانونی ما صحه میگذارند و بر همین مبنا ، متجاوزین به املاکمان را عقب رانده و به شکرخوری وادار نمودیم ، بر افراز و تصاحب مالکانه زمین اقدام کامل نکنیم ؟!!...
و باز ادامه تکرار-قنبرزاده
|
1392/07/11 - 01:44
0
1143
تکلیف ما در داخل زمین ما باید روشن شود .... دیگر بس است کاسه گدایی در دست گرفتن پیش ناجوانمردانی که با تحقیر پیران و میانسالانمان ، چراخ سبزشان به پشت !! و چراغ قرمزشان بطرف ما روشن است !!!!... دیگر کافیست اینهمه ذلت ، که استبراء نشده ی کاکل به پیشانی که ، دست به پشت بگیرد و در مقابل هزاران پیرزن و پیرمرد آبرومند و رنج بیخانمانی کشیده ،، صدا در قب قب و سینه کلفت نمایدکه : از کجا معلوم این زمینها را دزدکی به شما واگذار نکرده باشند! از کجا معلوم که پول دادین! ما این اسناد را قبول نداریم ! زمینهاتون کشاورزیه ! فاقد کاربریه ! بی ارزشه ! و هزاران اراجیف دیگر!!!.... ارزشگذاری واقعی زمینها بدست خودمان است و در حضور پای زمینهای خودمان ، ولا غیر ..... نباید تلاش سالها وجاهت اندوزی شما و مالکین پادر رکاب ، در خصوص اثبات حقوق مکتسبه و مالکیت مالکان ، به دست خودتان و خودمان ، در پشت دربهای بسته ، به یکباره قلع و قم شود و منجر به فرمولی ظالمانه از طرف حکومت گردد !!... نباید بدست خود گور خود را حفر کنیم !!... اینان بازیگران قهار و مکار و اختاپوس صفتی هستند که شرم از اتلاف وقت و سیه روزی این جماعت به تنگ آمده ندارند .... دست ناپاکان ، دست در دستهای ناپیدای مشتی ناپاکند ..... همیشه و همواره از ماست که بر ماست ......فراموش نکنیم ، صلابت حضور مالکان در زمینها بود که حضور و قبول نمایندگان تعاونیها را بر این قوم بد کردار و بد پندار ، دیکته کرد .... ما را دیگر با اینان کاری نیست !.... اگر ثبت اسناد منطقه در ارائه نقشه دیجیتالی کوتاهی مینماید ، با همین صلابت مقابل اسناد کل صف میکشیم و این حرکت غیر قانونی و مزبوحانه را محکوم میکنیم و با گچ ریزی و کارشناسی دقیق زمینها متجاوزین را به جای خود مینشانیم .... برای چند دهمین بار تکرار میکنم و تاکید مینمایم که : در کنار تمام فعالیتهای اداری و استراتژیک، (که بسیار هم قابل تقدیر است ) استراتژی حیاتی گچ ریزی و حضور مداوم و هفتگی در زمینها و انجام فعالیت ایزائی (هر چند که به شکل صوری باشد)، قدرتمندانه به پیش ببریم ، چون این روش بهترین ابتکار عمل است که آن قوم نابکار را مجبور به تسلیم شدن در مقابل حقوق از دست رفته ما ، خواهد کرد ..... ما با اتلاف وقت و منتظر ماندن در پشت دربهای بسته اینان هیچ نتیجه ای نخواهیم گرفت .... با حضور منسجم در زمینهایمان نسبت به تفکیک و طراحی و اجرای باغ و باغچه خصوصی ، به زمینهامان بهای واقعی میبخشیم ...... آنوقت اینها ، باید بیایند دنبال ما ..... زمینهای هشتگرد و پردیس و چرند مفت چنگ خودشان ، بروند هرچه میخواهند ارزش افزوده ببندند و بسازند ..... پس بیائیم سکان این کشتی متلاتم را خود بدست گیریم و لنگرش را در ساحل امن زمینهایمان فرود آوریم و از برخورد با صخره های کوبنده و دهشت انگیز این نابکاران روزگار و ناجوانمردان ظلم پیشه ، بپرهیزیم و سر سفره مکر و ریا و خدعه این حرام لقمه گان ، لقمه نگیریم .... والسلام
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/13 - 09:49

با سلام و احترام به برادر عزيز و فرزانه جناب اقاي قنبرزاده...متاسفانه صبر و تلاش ما براي حل موضوع از طريق مكاتبه با وزارت مسكن موثر نبوده و آقاي آخوندي و معاونين محترم هنوز پاسخي به نامه هاي ما نداده اند. اگر همين روند پيش برود قطعا مجبور به تجمع و البته تحصن خواهيم شد. دوستان آماده باشند ...ما اين هفته براي بار آخر مراجعه خواهيم كرد و البته يك نامه اولتيماتوم به وزارت مسكن خواهيم فرستاد. در قدم بعد بايد همه مالكين را سازماندهي كنيم براي تحصن  نامحدود در مقابل وزارت مسكن ...قطعا تحصن در مقابل وزارت مسكن بدون برخورد و سختي نخواهد بود و اين محك خوبي است براي كساني كه اين روزها دائما از تجمع و حركتهاي خياباني سخن مي گويند و مي نويسند و به ما تلفن مي زنند ...ما به تدبير دولت اين دولت اميد داشته و دل بسته ايم اما هنوز تدبيري نديده ايم...به زودي نامه اولتيماتوم را مي فرستيم . فكر مي كنم ماه ذي الحجه فرصت خوبي است براي سازماندهي مالكين براي اين تحصن و اگر در اين ماه تهديدها و اولتيماتوم ها به جايي نرسد روز اول محرم مصادف با 14 آبان روز نخست تحصن ما در مقابل وزارت مسكن خواهد بود...اين را گفتم تا از هم اكنون برنامه ريزي كنيد. اميدوارم كسي بعدا بهانه نياورد كه نمي دانستيم. اگر كار به تجمع كشيد نبايد كسي غيبت كند. والله مستعان و اليه المشتكي 

زعفرانی
|
1392/07/11 - 11:11
1
357
فرصت از این بهتر؟؟؟ اقا بچسبان نان را..... خبر زیر را نگاه کنید: تیم جدید استقرار یافته در وزارت راه وشهرسازی در نخستین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری با حضور رییس شورا (عباس آخوندی) بر گسترش عرصه شهرها در یک چارچوب منطقی و قانونمدار تاکید کردند. این در حالی است که نظر شورای عالی شهرسازی و معماری در دولت گذشته بر جلوگیری از هرگونه گسترش کلان شهرها بود و معتقد بود هرگونه توسعه شهری باید به‌صورت منفصل(توسعه‌ شهرهاي جديد در اطراف كلانشهرها) صورت گیرد. البته در این جلسه معاون شهرسازی و معماری وزارت راه با انتقاد از روند توسعه غیرمنطقی شهرها در سال‌هاي گذشته عنوان کرد: به‌منظور جلوگيري از گسترش و تغيير بي‌رويه و غيرقانونمند شهرها، لغو مغايرت‌هاي اساسي و احاله بررسي اين فعاليت‌ها در قالب بازنگري طرح‌هاي جامع ضرورت دارد. پیروز حناچی، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری استفاده از مشاوران جوان در عرصه شهرسازی را از سیاست‌هاي این دوره دانست و گفت: برخی از طرح‌هاي مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری در دهه‌هاي گذشته در فرآیند اجرایی با اشکال مواجه شده‌اند، در همین راستا بررسی و بازنگری این طرح‌ها در این دوره ضروری به نظر مي‌رسد. با وجود این دبیر جديد شورای‌عالی شهرسازی و معماری اگرچه بر گسترش منطقي شهرها تاكيد كرده اما درباره چگونگی گسترش شهرها و اينكه آيا نحوه گسترش به شکل منفصل خواهد بود یا متصل، توضیحی ارائه نکرده است. همچنین در این جلسه وزیر راه و شهرسازی خواستار ضرورت توجه به منافع عمومي در تهيه طرح هاي توسعه و عمران (جامع) شهري شد. به گزارش مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي، عباس آخوندي وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم با اشاره به برخی تخلفات دولتي، ‌بر قانونمندي دولت در همه عرصه‌ها به ويژه شهرسازي و تغيير نقش دولت از موضع اجرايي به موضع نظارتي تاکید کرد. در اين جلسه دیگر اعضا نیز بر ضرورت توجه به امر سياست‌گذاري در زمينه شهرسازي و معماري، ضرورت نظرات هرچه بيشتر بر اجراي طرح‌هاي توسعه و عمران، توجه هر چه بيشتر به نوسازي بافت‌هاي فرسوده شهري، توجه به شاخص‌هاي زيست محيطي در تصويب طرح‌هاي توسعه و عمران و آسيب‌شناسي شرح خدمات و فرآيندهاي بررسي و تصويب طرح‌هاي با رويكرد جلوگيري از ساخت‌وسازهاي بي‌ضابطه را ضروری عنوان کردند. گسترش منطقي شهرها و جلوگيري از تصويب بي‌رويه مغايرت‌هاي اساسي و فعال کردن گروه‌ها و كميته‌هاي فني و كارشناسي جهت بررسي كارشناسي طرح به صورت كامل پيش از شوراي عالي و به‌منظور استناد اين شورا به گزارش‌هاي كارشناسي توسط اعضا مطرح شد. یه مقاله در همین مورد در دنیا اقتصاذ بصورت گزارش سفارش بدین
عباسعلی پژوتن
|
1392/07/12 - 12:30
0
134
باسلام و خسته نباشید_تنها راهی که مسؤلین برای ما گذاشته اند تجمع درب سازمان ملل است
ساسان حقیقت
|
1392/07/12 - 14:44
141
167
من که دیگه سایتم چک نمی کنم می دونم که هیچ خبری نیست کلاً بیخیال شدم...
محمد رضایی
|
1392/07/13 - 14:21
0
25
دكتر آخوندي وزير محترم وزارت راه و شهرسازي، در حكمي دكتر پيروز حناچي را به عنوان معاون شهرسازي و معماري وزارت راه و شهرسازي و دبير شوراي عالي شهرسازي و معماري منصوب كرد. دكتر آخوندي در اين حكم آورده است: اميد است در جهت كمك به تامين محيط و زير ساخت هاي مناسب و مطلوب براي زندگي و كار همه ساكنان شهري و روستايي كشور و مديريت بهينه زمين و فضاي سرزمين با توجه به حفاظت از ميراث ارزشمند شهرسازي و معماري و اعتلاي آن شهرسازي شهروند محور و جلب مشاركت ذينفعان در تصميم گيري ها، تضمين حقوق متقابل توسعه بين شهروندان و نهاد هاي توسعه و عمران،‌قانونمندسازي عوراض توسعه و عمران موفق و مويد باشيد. همچنين در ادامه اين حكم بر يكپارچه سازي نظام طرح ريزي و كنترل بين شهر و روستا و در كليه سطوح ملي و منطقه اي و محلي فعال سازي مجدد طرح هاي كالبدي ملي و منطقه اي ارتقاي دائمي استانداردها و شاخص هاي كيفيت محيط و خدمات شهري ، تمركز زدايي از ساختار طرح ريزي و پايش و واگذاري تدريجي مسئوليت ها و اختيارات به سطوح منطقه اي و محلي، ‌همراه با ظرفيت سازي در تشكيلات آنها و نظارت بر تهيه و اجراي طرح ها، حداكثر استفاده از توان حرفه اي و پژوهشي بخش خصوصي، در انجام ماموريت هاي قانوني حوزه شهرسازي و معماري و تلاش مستمر براي توسعه و ارتقاي سطح فعاليت هاي اين حوزه تاكيد شده است.
اکبری
|
1392/07/13 - 14:23
0
730
با سلام ضمن آرزوی موفقیت برای اعضا سوهانک و مراد آباد به اطلاع می رساند مالکین زمین های تلو تصمیم دارند روز دوشنبه 15 مهر ماه ساعت 10 صبح در مکان بهارستان ، روبروی مجلس ، ساختمان راهبردی ریاست جمهوری تجمع کرده و مشکلات زمین ها را به گوش مسئولین برسانند.در صورت تمایل می توانید در این تجمع شرکت کنید
حجت اله قنبرزاده
|
1392/07/13 - 18:33
0
547
سرور ارجمند و سید بزرگوارم جناب آقای میر افظلی . با عرض احترام خالصانه قلبی به محضر شما وهمه مالکین غیور و همیشه در صحنه و مسئولیت پذیر ! - همانطور که بارها در مقاله های این حقیر به کرات تکرار شده ونیز با توجه به نظرات سایر دوستان هوشمندمان ، استراتژی اصلی و موثر در کنار سایر فعالیتها ، حضور مالکانه در زمینهای خودمان پیشنهاد گردیده - بنده معتقدم که لنگر این کشتی طوفان زده ، باید بدست شما و به همت سایر عزیزان پا در رکاب و تمامی مالکین شرفمند و غیور ، در زمینهای خودمان باید بر زمین نشیند - و فعالیت جدی خودمان را باید در زمینها آغاز نمائیم - یعنی از کم هزینه ترین حرکت که عبارت است از گج ریزی به هر نحو ممکن ( حتی غیر واقعی !) و حضور هفتگی و اقدام حتی سمبلیک نسبت به تفکیک زمینها توسط یک نقشه بردار ، بر تئوری حقوق اکتسابی و قانونی مالکیت بر زمینها لباس واقعیت و حقیقت و عمل بپوشانیم . حتی با کندن مرزهای زمینهای تفکیک شده شکل و شمای قطعه بندی ، به زمینها بدهیم که هیچ منع قانونی ندارد چون اقدام به ساخت نکرده ایم با اینکار دو نشان زده ایم - یکی اینکه ارزش واقعی زمینها بالا خواهد رفت و مهمتر اینکه (با عرض پوزش !) سر وکله مالک نماهائی که تا کنون در سوراخها خزیده اند پیدا خواهد شد و دنبال قطعه های مرغوبتر !! طرح ادعا خواهند کرد !! - با اقدام به فعالیت فیزیکی و مالکانه در زمینها چنانچه عرض شد مطمئن باشید ، اینبار نوبت این نامسلمانان بی دیانت است که بدنبال جلب رضایت ما باشند و سرو کله نامبارک و میمونشان پای میز مذاکره با ما پیدا خواهد شد . نباید تجربه پر کردن چاله ها و عقب راندن این متجاوزان به حقوق حقه ملت به این زودی از خاطرمان پاک شده و حضورمان در زمینها کم رنگ شود . تجمعات در عین حالی که حق ماست ، اما تنها با تجمع در مقابل کاخ استبداد و ضلم این سیه دلان ، به نتیجه ای تعیین کننده دست نخواهیم یافت .... باید در کنار فریاد حق و عدالت طلبانه ، اقدام عملی و فیزیکی در زمینها داشته باشیم - - این است مخلص کلام اینحقیر سرا پا تقصیر .... و افوض امری الی الله....
محسن اذرمی
|
1392/07/13 - 20:39
13
772
با سلام این هم از رئیس جمهور کلید دار !!!! بعد از 40 روز هنوز یک خط جواب به هزاران نفر مردم مورد ظلم قرار گرفته را ندادند . خدا خیرش دهد . متاسفم برای آنهایی که گول کلیدش را خوردند و به ایشان رای دادند.
ظاهری
|
1392/07/14 - 10:35
0
15
با سلام خدمت دوستان و ذینفعان محترم آقای دکتر میر افضلی هر زمان فراخوان دهید هم در سازماندهی کمک خواهم کرد و هم استوار و محکم تا رسیدن به نتیجه در تحصن شرکت می کنم. امیدوارم دولت تدبیر و امید هر چه زودتر پاسخگوی ما باشد وما را مایوس نکند و این شعار هم در کنار سایر شعارهای جمهوری اسلامی به دست فراموشی سپرده نشود تدبیر و امید را می گویم.
شقایق اسماعیل پور
|
1392/07/14 - 13:22
0
108
سلام خسته نباشید من که دیگه دیوونه شدم از بس انتظار کشیدم دیروز رفتم سایت شهرسازی به وزیر نامه نوشتم
رضامولائی@1785
|
1392/07/14 - 13:56
35
41
با سلام بنده فکر میکنم این دولت منتظر میمونه که ببینه بلاخره جواب انرژی هستهای چه میشه تا جواب حق مسلم ما مالکین رو بده یا نده پس با ید منتظر ماند تا تکلیف با آمریکا روشن بشه بعد نوبت به ما ضعفا برسه.
پاسخ ها
محسن آذرمي
|
1393/05/16 - 20:25
تكليف مذاكرات 5+1 هم معلوم شد و توافقاتي صورت گرفت . ولي هنوز تكليف ما معلوم نشده 93/05/16.
امیر مسیبی
|
1392/07/14 - 19:23
0
267
با سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر میرافضلی و دوستان گرامی به نظر بنده به تاخیر انداختن تجمع به ضرر همگیست زیرا باز سناریو پارسال تکرار می شود ، فرضاً 14 آبان تجمع باشد بعد حداقل 2ماه دولت زمان می گیرد تا پاسخ دهد تا ما قرار تجمع بعدی رابگذاریم سال به اتمام رسیده است و روز از نو روزی از نو.... شاید ما نتوانیم در زمان پاسخگویی دولت تایین کننده باشیم ولی حداقل می توانیم زمان تجمع خودمان را جلو بیاندازیم و اتلاف وقت نکنیم حتی اگر تجمع هایی با تعداد افراد اندک راه بیاندازیم ولی برنامه ریزی شده باشد و در رسانه ها حتی خیلی کم مطرح گردد بهتر از آن است که بایستیم و منتظر پاسخگویی از طرف آنان باشیم آقای دکتر شما خودتان مدیر هستین و در سیستم دولتی کار می کنید و می دانید که وقتی منابع محدود هستند مجبور به تایین اولویت ها می باشیم و مسلماً تایین تکلیف این زمین ها با توجه به وجود مسکن مهر و .... در اولویت های این دولت نیست پس ما باید با اعتراض و رساندن صدای خود از طریق رسانه ها این موضوع را در اولویت دولت بگذاریم شاید بهتر آن باشد که بگویم باید حق مسلم خود را به زور بگیریم زیرا در این دولت حق گرفتنیست و داد نی نمی باشد.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/15 - 12:28
برخي از دوستان هيئت مديره هم همين عقيده را دارند. شايد زمان تحصن و نه صرفا تجمع جلو بيفتد.
بابایی
|
1392/07/15 - 09:27
0
117
من یک پیشنهاد میدیم مسئولین بیاند جلو رسانه بگویند ما غلط کردیم، گو خوردیم که این زمینها را به شما جهاد گران عزیز داده ایم ما از شر این زمین میگذریم. (بعد از قریب 20 سال چه مسخره بازی که در نمیارن این چه وضعی اقای افضلی؟ اگه میخواهند این زمین ها را بدهند چرا نمیدهند این دست ان دست میکنند اگه واقعا این حق بچه ها نیست خب این پیشنهادم را جلوی 70 میلیون نفر بگویند. بخدا خسته شدیم تا کی باید منتظر بمونیم)
پورمدحجی
|
1392/07/15 - 10:18
0
514
با سلام و خسته نباشید. خیلی خوشحال شدم بابت تحسن 14 آبان. بنده با کیسه خواب خدمت می رسم. مالکین محترم از الان آمادگی داشته باشند. زیر انداز، پتو، فلاسک چایی, غذا و ... بیاورند. حتی می توان گاز پیکنیکی هم آورد چرا که غذای گرم چیز دیگه ایست. جلوی وزارت مسکن هم فضای مناسبی برای اتراق کردن است. وسایل لازم جهت گذراندن اوقات فراغت از جمله کتاب و ... فراموش نشود. حتما و حتما هرکس جا نماز بیاورد که انشاالله نماز جماعت برگزار کنیم.این باید آخرین و قوی ترین تیر برای رسیدن به حقمان باشد. پس در جهت هرچه گشترده برگزار شدنش باید تلاش کنیم.جناب دکتر حتما برنامه ریزی گسترده برای حضور مرتب در زمین ها هم بریزید. به قول جناب قنبر زاده گچریزی سنبلیک باعث می شود تا مالکینی که تا به حال خاموش و غافل بودند بیدار شوند و یک تکانی به خود بدهند. جناب آذرمی این نوع ادبیات شما اصلا مناسب نیست. تاسف برای مالکینی بخورید که سر جای خود نشسته اند و اراده ایی ندارند. جناب رییس جمهور هم تا به حال تماما در حال دویدن هستند. به چشم داریم میبینیم. وزیر وزرا هم در حال عزل و نصب کردن زیر دستان و در حال شکل دهی به سازمان ها هستند. شما که تاسف می خورید. در جهت تاسف نخوردنتون گام بردارید. رسما 95% افرادی که در این سایت می آیند فقط سر جای خود نشسته اند و نگاه می کنند. حتی نقش تماشاچی رو هم ندارن که حداقل تشویق کنند و هوررا بکشند. اینجاست که باید گفت تاسف می خورم...
شاهي
|
1392/07/15 - 12:34
103
4
با سلام . اين دولت ، دولت سرمايه داري است . حتم به يقين كاري نخواهد كرد.دولت تدبير و اميد دارد نشانه هاي واقعي از بي تدبيري و نااميدي را نشان مي دهد . فكر كنم آخر بگوييم .محمود بيا.
عبدالله سليمي
|
1392/07/15 - 13:28
0
162
آيا ظلمي مشابه پايمال كردن حق مالكيت هزاران مسلمانان به مدت 18 سال در جهان سراغ داريد؟ واي به حال مسئولين جمهوري به اصطلاح اسلامي ايران؟ اصلآ دولتها و مسئوليني كه در خدمت مردم ايران بودند مردند. الفاتحه مع الصلوات!
lميرقاسمي
|
1392/07/15 - 15:19
0
281
با سلام همكاران همددرد.اگر فقطمنتظر بمانيم پس از حل مسايل بزرگ اين مملكت كسي پيدا شود كه مشكل مارا حل كند زهي خيال باطل .چون عمر ما كفاف نمي دهد. بايد همت كرد همانطور كه مسولين تراز اول كشور مشكل زمينهاي قوه قضاييه را حل كردن با جمع شدن در جلوي وزارت مسكن ونهاد محترم رياست جمهور (اين دولت تدبير واميد) صدايمان را براي بار صدم بگوش اين بزرگان مدبر برسانيم .يك وقت موقع دفاع مقدس لازم بود در جبهه ها براي دفاع از حريم كشور وشرف هموطنان به ايستيم . حالا براي پس گرفتن حقوق مكتسه خود وزن وبچه هايمان جلوي هر وزارت يا ارگان ذيگر خواهيم ايستاد تا بر طرف شدن اين مشكل . حق گرفتني است. تقسيم زمينها با گچ ريزي خيلي موثر است.. طوري كه از خيابانهاي پايين هم مشغص باشد.
عین الدوله
|
1392/07/15 - 16:22
1
1249
با سلام؛اگر قرار باشد با فاصله های زمانی زیاد پیگیری کنید بزودی ماه مناسبتی مثل محرم میرسد و ادامه کار به بعد از تاسوعا و عاشورا موکول میشود و نوبت ماه صفر میرسد و به بهانه سنگینی ماه صفر کار تعتطیل میشود و بعد از ان مراسم 22 بهمن و بعد روز های پایانی سال و خرید شب عید و بعد از ان تعطیلی های عید و سیزده بدر و بعد امتحانات مدارس و دانشگاه و بعد سفر های تابستانی اعضا تعاونی و اندر خم یک کوچه بودن را تکرار کردن است ؛اگر قرار سمور مر غ ها را سحر ببرد همان بهتر که سر شب ببرد ؛اقایان برای تعیین تکلیف 20 ساله ؛این قرار های طولانی برای تجمع ؛ از دست دادن فرصت های طلایی است ؛مرگ یک بار وشیون هم یک بار ؛باید با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر زمین معوض یا منزل مسکونی ویا مجوز ساخت در زمین های فعلی ؛با قدرت تمام از وزیر مسکن و شهر سازی بخواهیم که به داستان 20 ساله پایان بدهدو نکند روزی که با عصا برسر زمین ها حاضر شوید وبرای یکدیگر فاتحه بخوانیم .
mosadegh
|
1392/07/16 - 00:49
0
0
با سلام وخسته نباشید خدمت تمام اعضا واقای دکتر من تازه با سایت اشنا شدم وخوهان همکاری هستم لطفا راهنمای کنید
عبداله دارافرین
|
1392/07/16 - 09:29
0
39
با سلام / حضور مسئولین شرکت کاشانه بخصوص اقای دکتر میر افضلی جناب دکتر میر افضلی و مالکان محترم اگر به کامنت اقای عین الدوله توجه کرده باشی می بینی چقدر به واقعیت نزدیک است اقای میر افضلی جناب اقای عین الدوله حق مطلب را واقعا بجا اورده اند وحرف دل تمامی مالکان را گفته اند . واقعیات را بیان کرده اند سخنان ایشان بسیار متین می باشد . صبر وتحمل هم حدی دارد. .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1392/07/17 - 12:10
با سلام و احترام....چشم به هم بزنيد اول محرم است. زياد دير نيست. وزارت مسكن هم ديگر بهانه نخواهد داشت. اميدوارم شما را آنجا ببينيم
م. فضل اللهی
|
1392/07/16 - 11:11
0
0
با سلام. به قول یکی از دوستان ما که از مدیران شهرداری است اگر تقاضای ساخت مسکن مهر در زمینهای مرادآباد و امثالهم بدهیم سریعا میشود مجوز گرفت و دولت با آن موافقت میکند.بهر حال هر راهی ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. از اینکه بنشینیم تا دانشگاه آزاد روی زمینها دست بگذارد بهتر است.
م. رحمتي
|
1392/07/16 - 11:19
0
323
سلام دوستان اگر يك نهاد دولتي حقوق كارمندانش را ندهد فكر ميكنيد آنها تا چه مدت بدون حقوق كار ميكنند: يك ماه، شش ماه، يكسال يا دو سال؟ بالاخره به اداره كار و كميسيون اصل 90 و نمايندگان مجلس و دادگاه مراجعه ميكنند و اگر از آنجاها جواب نگرفتند ميروند پيش رئيس جمهور و نهايتآ به بيت رهبري. ولي به ما مالكين زمينهاي مراداباد و سوهانك حتي پس از 18 سال هم ككمان نگزيده. درسته همه اين مراحل را طي كرديم ولي باز هم ميخواهيم كارهاي قبلي را تكرار كنيم. آيا وقتش نرسيده به يك ابتكار جديدي بزنيم؟ از مراجع عظام فتواي كوبنده اي در مذمت ظلم و گناه مسئولين خطاكار بگيريم يا گزارشي را به زبان انگليسي تهيه كنيم و به مطبوعات خارجي بفرستيم؟ اسلام به مظلوم اجازه داده تا فرياد بزند و حقش را بگيرد.هيهات منا الذلة‌ (ذلت و خواري از ما دور است‌.) اين فرياد امام حسين (ع) ريشه در آيات قرآن كريم دارد كه در آن خداوند متعال تأكيد كرده كه انسان نبايد هرگز ذلت را بپذيرد.
محمد مهدی توحیدی
|
1392/07/16 - 12:11
1
85
چقدر حرف میزنید .
كاشاني
|
1392/07/16 - 15:19
0
7
با سلام اميد وارم ذر اين روزهاي واپسين از اين سال (البته به قول برادر گراميمان اقاي عين الدوله عزيز) كه بعد از محرم وصفر وخريد عيد ... سال نو وشروع شودو ما باز هم همين روال را در پيش بگيريم. ترا بخدا يك تجمع مردانه راه بياندازيم واز رهبر فرزانه ورييس محنرم جمهور بخواهيم مشكل مارا حل كند. باتشكر فراوان
محمد زرابادی
|
1392/07/16 - 22:07
114
34
با سلام بنده 10 روز خارجم .برگشتم صددرصد انشاالا تو تحسن هستم به خداوندی خدا اگه بالای 200 نفر بشیم 2 تا سه شب بمونیم حسابی میتونیم تو زسانه ها سر وصدا کنیم ... امیدوارم تمام کسانی که سایتو میخون بدونن حقو باید گرفت ...دزدی یا خلاف نمیکنیم که ..همیشه موفقیت بعد از ریسکه پس جر بوزه داشته باشید و ا ینده خودتونو یه دفعه درست کنید و همه بیایید ...اوناییکه انسانن حضور پیدا کنند بجز مریضها و مشکل دارهای واقعی انشاالا و اونایی که بی ... هستند همون بهتر که ریختشونو نبینیم
غلامرضا محمودی
|
1392/08/12 - 16:03
0
2
خدمت سروران و عزیزان سلام. بهترین راه برای رسیدن به حقوق خود بعد از 20 سال انتظار باور کنید فقط و فقط تحصن است و بس.خدائیش بعد از 20 سال هنوز هم منتظرید که اقایون برای شما عزیزان کاری بکنند؟بیخیال بابا.خوش بگذره
ناشناس
|
1392/08/26 - 03:30
1
1
اقای فالگیر افضلی دیگه چه خبر .
پاسخ ها
میرافضلی
|
1392/08/26 - 08:19
این را هم بشنوید از زبان مادر شوهر!!!  محض اطلاع برای خنده
حمید اکبری
|
1392/11/24 - 18:03
2
0
سلام اقای میر افضلی خدا قوت من هم هفته پیش یک قطعه اززمین های مراد ابادو خریدم به امید 20 سال اینده به نظر شما کورسوی امیدی هست تا 20سال دیگه
محمدعلی سیدالحسینی نوخندان
|
1393/05/15 - 08:11
0
3
بنظر بنده ما همه راه های اداری و حقوقی را طی کرده ایم وبه هیچ نتیجه مثبتی نرسیده ایم تنها راه اخر برگزاری تظاهرات در مقابل مجلس است ولا غیر ..... لطفا شما ترتیبی به انجام برسانید تا عده زیادی از 25000 مالک زمینهای شمال تهران در این تظاهرات حداقل به مدت یک هفته شرکت نمایند ..... با تشکر
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون