جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 1393/04/25 - 18:55
اطلاعیه شماره 7
تاریخ تشکیل جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس با وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی

پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بردریافت جواب از دفترهیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص تاریخ تشکیل جلسه مشترک هیئت رئیسه مجلس با وزارتخانه های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، بدینوسیله به اطلاع کلیه مالکان محترم می رساند، طبق اطلاعات واصله موثق ازمجلس از اوایل هفته جاری تا پایان آن جلساتی با دستگاه های ذیربط برگزارگردیده و یا درحال برگزاریست و در طول هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت که به محض رسیدن به نتیجه وخروجی نهایی، ازطریق دفترهیئت رئیسه مجلس از نمایندگا ن مالکان جهت شرکت درجلسه موردنظرحتما" وقطعا" دعوت به عمل خواهد آمد.

                                            دبیرخانه تشکل های قانونی و تعاونی های مسکن

تعداد بازديد : 14959
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 158
امیر ساعی
|
1393/04/25 - 20:52
0
62
با سلام وخسته نباشید ویژه امیدوارم پیروز باشید فقط باید تجمع کنیم وگرنه راه درازی خواهیم داشت ...............................!؟
پاسخ ها
مهرداد بهرامی
|
1393/05/11 - 09:38
سلام آقای دکتر امروز از اصفهان اومدم تهران مستقیم رفتم سازمان ثبت اسناد و املاک کن واسه اینکه بتونم سند تکبرگی بگیرم وقتی شماره ثبت سند را وارد کرد صفحه منابع طبیعی باز شد که کا رمند ثبت بهم گفت اینجا نوشته اقدامی نشود (منابع طبیعی) با کمال تعجب بهش گفتم مگه میشه بدون رضایت ما بنام منابع طبیعی هیچ حرکتی نتونیم بکنیم ؟؟ هیچی دست از پا درازتر برگشتم اصفهان میشه بگید داستان این قضیه چیه (منابع طبیعی) به چه جراتی اینکارو کردن لطفا توضیح دهید لطفا لطفا... پاسخ ها میرافضلی|1393/05/05 - 09:07 با سلام و احترام..اداره کل منابع طبیعی تهران تحت فشار برخی نهادهای نظارتی و با هماکاری برخی مراجع قضایی اقدام به درخواست ابطال برخی زمینها کرده و در خصوص برخی زمینها نیز احکام بیهوده ای صادر شده که به پشیزی نمی ارزد و اصلا برای ما اارزش اجرایی ندارد این عبارت اقدامی نشود نیز اشاره به چنین تلاشهایی است . با سلام جناب آقای میر افضلی راجع به این مورد که به صورت کاملاً خزنده و با ایجاد نفوذ انجام شده هیچ اقدامی نمی کنید .
هاشم درخشانی
|
1393/04/25 - 21:12
0
18
با عرض تسلیت به مناسبت ایام و شبهای قدر و قبولی طاعات و عبادات انشائاله اقا و اربابمان امام علی به یاری مان میاید ونتیجه در ماه مبارک خوب خواهد بود التماس دعا........
عباسعلی پژوتن
|
1393/04/25 - 21:42
1
27
مسئولین محترم لطفا به زمینهای زیر ارتفاع 1800 متر جواز ساخت دهید
سیدعلی قاضوی
|
1393/04/25 - 21:43
3
12
با سلام و احترام، خبرگزاری ایسنا با تیتر "بلاتکلیفی مالکان زمین‌های مرادآباد پونک و سوهانک شمیران" خبری منتشر کرده است، در متن خبر آمده "در سال 87 مقام معظم رهبری از این زمین‌ها بازدید کردند و فرمودند: "در این زمین‌ها هیچ ساخت و سازی نباید صورت گیرد چراکه این اراضی حاشیه شهر تهران هستند اما باید به مالکان این زمین‌ها خانه بدهید یا معادل آن، زمین‌های دیگری برای این افراد در نظر گرفته شود". " امیدوارم این پیگیریها منجر به نتیجه مطلوب گردد. لینک خبر: http://www.isna.ir/fa/news/93021611037/%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%AA%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%81%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D9%86%DA%A9-%D9%88
پاسخ ها
رهبری
|
1393/04/30 - 01:57
سید جان این خبر قدیمی هست مال اردیبهشت بود.
محسن موسوی
|
1393/04/25 - 23:01
0
15
با سلام . بدبین نیستیم ولی خیلی عجیب است که مجلس چندین جلسه تا بحال داشته و هنوز ادامه دارد مگه قرار است کوه ابوقبیس را از جا بکنند. مگه مجلس این قدر وقت دارد که بتواند این همه جلسه بگذارد. من به زودی با عواملی که از دوستان در مجلس هستند حقیقت این اطلاعیه را در می آوردم که آیا جلساتی بوده یا نه فقط برای دل خوشکنک ما گفته اند . این حرف را برای این گفتم که مشکل اصلی این زمینها ما هستیم تا زمانی که نمایندگان ما موافقت نکنند که مجلس لزومی ندارد این همه جلسه بگذارد . لذا خیلی خوشبین نیستم. ولی دنبال خواهم کرد و اطلاع رسانی خواهم کرد. مرسی
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/04/29 - 11:23
با سلام و احترام....ممنون جناب موسوی...اگر حرفهایی که می زنند خلاف واقع بود به ما هم اطلاع دهید
محمودرضا اسفندياري
|
1393/04/31 - 09:38
با سلام و عرض ادب خدمت آقاي موسوي، خبر فوق به استناد پيگيري هاي به عمل آمده از سوي دبيرخانه تشكل ها با مجلس شوراي اسلامي و به طور كاملا موثق منتشر شده است، لطفا يه نمايندگان خود در دبيرخانه اعتماد داشته باشيد و براي توفيق هيئت رئيسه محترم مجلس و دستگاه هاي اجرائي ذيربط كه در حال پيگيري رفع هرچه سريع تر موانع موجود تا حصول نتيجه مطلوب هستند؛ دعا بفرمائيد.
محسن آذرمی
|
1393/04/26 - 02:04
1
15
با سلام خدمت همه خدمتگزاران به اين مرز و بوم و تشكر از شركت كاشانه بخاطر زحماتشان بنده در وبگردي كه داشتم برخورد كردم به خبري جالب از تخريب پارك جنگلي خرگوش دره توسط لودر شهرداري كه در اين تخريب هزاران درخت قلع و قمع گرديده است . لينك خبر عبارت است از : http://jamshidi6.blogfa.com/post-287.aspx در ضمن ظاهرا خبر داراي تصوير هم بوده ولي تصوير آن قابل رويت نيست و سانسور شده است . سوال من و ديگر مالكين از شهرداري اين است آيا آباد كردن دو قطعه زمين خشك و بي آب و علف كه به غير از مورچه و جيرجيرك و مارمولك چيزي پيدا نميشود و تبديل آن به باغشهر يامجتمع تفريحي و توريستي بهتر است يا عمل شنيع شما كه هزاران درخت زنده و پايدار را نابود كرده ايد ؟ اين نشان دهنده اين است كه ريگ بزرگي در كفش شهرداري هست كه به ما مجوز هيچ كاري نميدهند حتي ايجاد باغچه و گلخانه و .......
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/04/29 - 11:24
با سلام و احترام....چیزی که در کفش قالیباف و شهرداری تهران است فراتز از ریگ است...آنها هر گونه تلاش مثبت در جهت حل مشکل را با اختلال روبرو می کنند و از شورای شهر نیز بخاری بر نمی خیزد.
محسن آذرمی
|
1393/04/26 - 02:23
1
11
با سلام مجدد اين هم نقشه و آدرس پارك جنگلي تخريب شده خرگوش دره واقعا جاي تاسف داره . حالا ميفهميم كه اينها اشك تمساهي بيش نيست از شهرداري محترم.
امیریوسفی
|
1393/04/26 - 07:28
1
14
باعرض سلام حضورهيات مديره ودست اندركاران شركت كاشانه وتشكرازاطلاع رسانيهاي بموقع ،اميدوارم باتلاش شما دوستان وانشالله حمايتهاي مامالكين واعضا شركت هرچه زودتراين مشكل اساسي كه حتي اگرمسولين به فكر حل نشدن آن باشند تبعات خيلي سنگيني براي خودآنها خواهد داشت (خصوصا" نمايندگان محترم مجلس).
نوروزی
|
1393/04/26 - 09:22
0
39
جناب اقای میر افضلی و همچنین اعضا, کاشانه سبز وخسته نباشید و دست علی همراهتان طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد بااجازه شما و اگر اعضا, موافق باشند بر سر زمینها رویم در مرحله اول خط کشی و بعد ساخت و ساز انجام دهیم چون که این اقایان نه به ما زمین را می دهند نه معوض و نمیگذارند که حرف ما به اقای خامنه ای برسددر صورت موافقت به گفته ی حقیر پاسخ دهید و رای گیری کنیم. مشخص است که خودشان هم یک جورایی با ساخت و ساز ما مخالف نیستند
حسینی
|
1393/04/26 - 10:24
0
8
با سلام... ایشاا... ککه این یکی خبر رو اونهایی که به شما گفتند راست گفته باشند
علی بخشی
|
1393/04/26 - 12:26
0
15
اینا همش دارن کشش میدن ، به خدا قسم فقط خوده ما میتونیم مشکلمون رو حل کنیم خودمون یه قرار تجمع میزاریم میریم جلو مجلس ، همش میگن در هفته های آتی ، مکه یه تسمیم گیری چند سال وقت میبره .
shahram
|
1393/04/26 - 14:31
0
17
با سلام. تجمع هنگام جلسات نمایندگان ما باعث قبول شدن مطالبات ما واهرم فشاری خواهد بود که سرعت و کیفیت جلسات به نفع ما تمام شود و در ضمن هر گونه گزینه معوض بایدهمتراز با قیمت روز وبا پیشرط اینکه به هیچ وجه هیچ ارگانی بعد از ما حق ساختن این زمینها را ندارد تا در صورت سو قصد ما حق جلوگیری داشته باشیم
سیاوش بختیاری
|
1393/04/26 - 15:05
1
9
با عرض سلام و خسته نباشید به هیت مدیره محترم باتشکر از زحمات و پیگیرهایتان ما هم در سنگر پشتیبانی از شما عزیزان آماده ایم با آرزوی موفقیت و سلامتی
آذری
|
1393/04/26 - 17:21
0
9
با تشکر از زحمات شما همه مالکان به این زمین ها امید دارند و همه شما را به خاطر زحماتتان دعا خواهند کرد
مجید محمدی
|
1393/04/26 - 23:23
0
9
با سلام وعرض تسلیت وارزوی قبولی طاعت وعبادات همگان درپیشگاه حضرت حق باز هرانچه که می خواسته اند تصمیم گرفته اند ودر اخر از شما دعوت می شود که هرانچه که انها تصمیم گرفته اند شما را موجاب میکنند به قبولی ان والا غیر ... باز یاداور میشوم قدمهایتان را محکم تر برداریدوهوشمندانه تصمیمگیری نمایید با تشکر من اللاه التوفیق..
مذحجی
|
1393/04/27 - 11:40
0
9
با سلام و قبولی طاعات و عبادات انشا الله که در همین ماه عزیز تکلیف مشخص شود تا بفهمیم با گروهی عادل طرف هستیم یا با گروهی زمین خوار. اینطوری راحت تر می تونیم تصمیم بگیریم. انشاالله نمایندگانمون در جلسه نهایی سربلند بیرون بیان.
محمد پيري بلاسی
|
1393/04/27 - 16:01
0
10
دیده بکشای ای صنعم ای ساقی کوثرعلی.دیده بکشای براین ستم ای ساقی مستان علی.باعرض سلام.فرارسیدن ضربت خوردن وشهادت مولا امیرالمومنین علی سلطان عالم شیرخداوندرابه همه مسلمین تسلیت عرض مینمایم.یا علی توکه یار همه مظلومانی به دادما مظلومین هم برس وحق ماراهم بگیر عدالتت زبان زده به دادمابرس.یاعلی
غریبی
|
1393/04/28 - 12:30
0
16
امیدوارم که به نتیجه رسیدنشون هم سر کاری نباشه .....
محسن موسوی
|
1393/04/28 - 22:30
0
16
طرح استیضاح وزیر مسکن آقای آخوندی با 50 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد. و این فرصت خوبی برای چونه زدن با مسئولین وزارت است .
پوررسول
|
1393/04/29 - 07:59
0
9
سلام و تشکر . خسته نباشید خدا به شما سلامتی و قدرت دهد .
سید اصغر حسینی
|
1393/04/29 - 11:23
2
38
با سلام محبت بفرمایید در صورت به نتیجه نرسیدن در همین هفته حتما" وقطعا" از همه ی مالکان درخواست نمایید تا در جلوی بیت رهبری تجمع نمایند... ما حق خود را تنها از رهبری میتوانیم بگیریم و بس.. چرا که ایشان در سال 87 دستور داده اند که مشکل مردم را حل و فصل نمایند اما بدلیل نبودن قانون مشخص در این رابطه همواره حقوق حقه مردم زیر پا له شده است.. تجمع در برابر بیت رهبری با نوشته های در دست که برای شکایت به نزد رهبر آمده ایم بزرگترین نتیجه و بازخورد خبری را در پی خواهد داشت.. دوستان مطمئن باشید اگر رهبری معظم از بلاتکلیفی زمینهای ما اطلاع داشته باشد به سادگی مشکل همگی ما حل خواهد شد... پایان همین هفته در صورت به نتیجه نرسیدن و عدم پاسخگویی مجلس فقط و فقط نزد رهبر برویم... راه کار رسیدن به نتیجه تنها تجمع پر شور در جلوی بیت رهبری میباشد... دوستان لطفا نظر خود را بدهید... با تشکر
حسینی نیک (حسینی)
|
1393/04/29 - 12:23
0
8
همه ی دوستان لطفا توجه فرمایید.. لطفا همین حالا در اولین زمان ممکن شکایات خود را به صورت کتبی نوشته و به صندوق پستی 1555-13185 مرکز رسیدگی به شکایات مردمی دفتر مقام معظم رهبری ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که ارسال نامه کتبی جهت رسیدن به نتیجه بسیار مهم میباشد.. همین حالا شروع کنید.. اگر تک تک شما عزیزان نامه شکایت خود را به بیت رهبری ارسال نمایید حتما شکایات همه ی ما به گوش مقام معظم رهبری خواهد رسید. ............................................................................... در نظر داشته باشید که با مراجعه به آدرس ذیل نیز میتوانید شکایات خود را به صورت اینترنتی اعلام نمایید.. اما در بالای سایت بیت رهبری آمده است که جهت رسیدن به نتیجه مطلوبتر شکایات خود را کتبی بنویسید. www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter دوستان لطفا هم کتبا و هم به صورت اینترنتی اقدام به نامه نویسی به دفتر مقام معظم رهبری نمایید تا در صورت تجمعات بعدی حرفها و شکایات ما برای آنها تازگی نداشته باشد.. با تشکر
حسینی نیک (حسینی)
|
1393/04/29 - 14:15
0
20
دوستان بنده هم اکنون طی نامه ای کتبی شکایت همه ی ما و طرح مشکل زمین هایمان را به صندوق پستی 1555-13185 دفتر مقام معظم رهبری ارسال نمودم. لازم به ذکر است به دليل وجود مسائل قانوني و حقوقي، نامه هاي `درخواست` و `شكايات` بايد بصورت كتبي به صندوق پستي دفتر مقام معظم رهبری (ارتباط مردمي) ارسال شوند. و همچنین حتما به آدرس : http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter مراجعه نمایید و فایل شکایت خود را به صورت word تایپ نمایید و فایل فوق را به همراه طرح شکایت به صورت اینترنتی هم ارسال نمایید. مطمئن باشید حجمه عظیم نامه های شما عزیزان صدای شما را به گوش مقام معظم رهبری خواهد رسانید. فراموش نشود حتما میبایست به صورت کتبی نیز نامه نگاری نمایید. و هیچ یک از افراد از سود شخصی سخن به میان نیاورید و حق تمامی مالکان را در نامه خود بیان کنید. طبق اطلاعات واصله در دفتر مقام معظم رهبری حتما در رسیدگی به شکایات مردمی به شکایاتی که تعداد آنها بیشتر باشد و حق الناس موضوع آن باشد اولویت بیشتری قائل خواهند شد. در ذیل نامه خودم را که به صورت کتبی و به صورت اینترنتی به دفتر مقام معظم رهبری ارسال نمودم برای نمونه قرار می دهم.. امیدوارم همه ی دوستان با انرژی بسیار فراوان و با امید به درگاه باری تعالی این کار را انجام دهند. بسمه تعالی با سلام به رهبر عظیم اشان انقلاب اسلامی و با آرزوی سلامتی روز افزون و قبولی طاعات و عبادات موضوع: بلاتکلیفی مالکان زمینهای مراد آباد پونک و سوهانک شمیران و ناراحتی و سرگردانی هزاران مالک مستاجر نشین. بعد از گذشت 21 سال، ما مالکان زمین‌های مرادآباد پونک و سوهانک شمیران با در دست داشتن سند شش دانگ قادر به ساخت و ساز و فروش زمین‌های خود نیستیم. از سال 72 زمین‌های مرادآباد پونک و سوهانک شمیران توسط تعاونی مسکن به مردم واگذار و به صورت شش دانگ برای این زمین‌ها به نام افراد سند زده شده و بابت آن وجه نقدی برابر روز از مالکان زمینها گرفته شد. اما بعد از مدتی شهرداری جلوی روند ساخت و ساز این زمینها را گرفت . تا جایی که برای باطل کردن سندها نیز اقدام شده اما بر اساس حکم دیوان عدالت اداری به هیچ وجه اجازه باطل شدن سندها داده نشده است.در سال 87 مقام معظم رهبری از این زمین‌ها بازدید کردند و فرمودند: "در این زمین‌ها هیچ ساخت و سازی نباید صورت گیرد چراکه این اراضی حاشیه شهر تهران هستند اما باید به مالکان این زمین‌ها خانه بدهید یا معادل آن وجه نقد و یا زمین‌های دیگری برای این افراد در نظر گرفته شود". در آخرین تجمعی که در مقابل مجلس شورای اسلامی در اردیبهشت 93 داشته ایم به ما قول داده شده است که حقوق حقه همه ی مالکان این زمینها در اسرع وقت به همه ی ما داده خواهد شد.. و تاریخ مشخصی که حدودا اواسط تیر ماه 93 میباشد مشخص گردید تا حق همه ی ما داده شود. در پیگیریهای صورت گرفته توسط نمایندگان ما تا این تاریخ یعنی 29 تیر ماه 93 هیچگونه خبری دال بر به نتیجه رسیدن جلسات مختلف بدست نیامده است. و نمایندگان ما هر روز نا امید تر و مستاصل تر از روز قبل به عدم پاسخگویی مجلس اذعان دارند.. در حالیکه آقای لاریجانی در آخرین صحبت خود به همه ی ما قول داده است که این مشکل را تا اواسط تیر ماه 93 حل نمایند.. و حتی جلسات زیادی توسط نمایندگان تعاونیهای مسکن با مسئولین محترم دستگاهها و نهادهای مختلف در محل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار کرده اند و حتی از زمینهای فوق در تاریخ 10 خرداد 93 توسط نمایندگان تعاونی ها و مجلس و وزارتخانه های درگیر موضوع بازدید به عمل آمده است و همه ی مسئولین فوق که تنها نام عده ای از آنها در ذیل آوده شده است از حقانیت رسیدن مردم به حقوق حقه شان سخن به میان آورده اند : آقای دکتر شریف حسینی - آقای مهندس ترابی و آقای دکتر حناچی و آقای مهندس پژمان معاونین محترم وزارت راه و شهر سازی - آقای فاطمی نماینده رئیس محترم کمیسیون عمران مجلس - معاونین محترم وزیر جهاد کشاورزی ( مهندس افشار - مهندس دژدار) - آقای علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و بسیاری افراد دیگر آنها حتی قبول دارند که طی این 21 سال حقوق همه ی ما ضایع شده است. اما در عمل هیچ یک پاسخ مشخصی که ما را به نتیجه برساند نمیدهند در حالیکه قسمتی از زمینهای ما در ارتفاع زیر 1800 متر می باشد و میتوان در آن زمینها مجتمع های بزرگ ساخت و به هر یک از مالکان خانه ای به جای زمین تحویل داد. و یا راهکارهای زمین معوض + وجه نق برای ما به التفاوت این زمینها.. و بسیاری راهکارهای انجام شدنی. خواهشمند است صدای مظلومانه ملتی را به گوش مقام معظم رهبری برسانید که سالهاست در پشت دیوارهای بلند مجلس و وزارتخانه ها به تمسخر گرفته شده اند.. و همگی سخت چشم به
karami
|
1393/04/29 - 15:14
3
23
با سلام و آرزوي قبولي طاعات همه مالكان محترم اراضي و نمايندگان شريف و قاطع و راسخ ؛ بنظر مي رسد؛ تجمع بسيار جدي و پور شور در اعتراض به تمرد مسئولين بظاهر پيرو فرامين رهبري و همچنين درخواست صدور دستور مجدد و مؤكد از سوي مقام معظم رهبري ، درمقابل بيت مكرمشان ضروري و لازم باشد ؛ انشاالله همگام با پيگيري وعده هاي مجلس شوراي اسلامي . با تشكر
عمرانی
|
1393/04/29 - 17:10
2
23
باسلام من هم با رفتن به بیت مقام معظم رهبری موافقم بگذارید ایشان متوجه بشوندما تاالان باچه آدمهای بی مسئولیتی روبه روبودیم وهستیم دست علی به همراهمون باید درد دل مارا علی زمان بشنود سلامتی رهبرصلوات
عمرانی
|
1393/04/29 - 17:39
0
14
باسلام خدمت آن دسته ازدوستان که دائم درحال سرزنش و توهین به جناب آقای دکترودیگرهمکارانشان هستند جناب میرافضلی از خودشان که وعده و وعید نمیدهند ایشان هم براساس جلسات ومکاتباتی که داشتند به سمع ونظر دوستان میرسانند هرکسی بهتر میتواند کار کند وبه نتیجه برساند این گوی و این میدان ماهم حمایتش میکنیم خواهشا بی ادبی ممنوع کسانی هم که باید مشکل این زمینها راحل کنند ازاین یکه بدوها سو استفاده میکنند وبه کارشکنی ها ادامه میدهند به حق این شبهای عزیز خدابه همه عافیت عطا نماید آمین یا رب العالمین
علی بخشی
|
1393/04/29 - 17:39
0
13
بنده هم با آقای حسینی موافقم ، ولی همگی داریم در حد حرف جلو میریم ، اقایان تا دیر نشده باید خودمان تصمیم گیری کنیم وگر نه آن تور که باید به حقمان نمیرسیم .
موسوی
|
1393/04/29 - 19:55
0
50
سلام ممنون از زحمات شما. خواهش میکنیم جلوی درب مجلس تجمع بگذارید. خواهش میکنیم فقط تجمع
سیدمرتضی
|
1393/04/29 - 20:20
3
21
باعرض سلام خدمت کاشانه ایهای همیشه سبز وباعرض قبولی طاعات وعبادات.از دکتربزرگوار عاجزانه تمنا میکنم که ایندفعه جلوی بیت رهبری تجمع کنیم.ماکه اینهمه و همه جاتجمع کردیم بجز بیت رهبری امیدوارم که جواب میگیریم.ان شاا..
علیرضا سلیمی
|
1393/04/29 - 21:19
0
17
پیشنهاد می کنم به جای انتظار جوابی از مجلسی ها به اگهی همشهری مراجعه کنید.هر روزی که دیگر کسی به عنوان فروشنده نبود و همه خریدار بودند و حتی تلفنی به شما پیشنهاد خرید دادند.ان روز یک اتفاق خوب افتاده منتها وقتی این خبر به اعضا می رسد که متاسفانه تعدادی از اعضا به اجبار روزگار زمینهای خود را مفت فروخته اند. در طول این سالها سود بردن از اخباری که به بیرون درز میکند حلال حلال اعلام شده.
عزت اله رهبری
|
1393/04/30 - 02:09
1
10
http://alef.ir/vdccm0qix2bq1o8.ala2.html?234970 طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی که در آن به تملک اراضی هم اشاره شده
ظاهری
|
1393/04/30 - 09:22
0
8
با سلام خدمت همکاران کاشانه و مردم خدمت کلیه دوستان و جناب آقای حسینی نیک برادر بزرگوار بنده از سال گذشته بارها و بارها به آدرسی که جنابعالی داده اید نامه نوشته و مکاتبه کرده ام دریغ از یک تماس یا پیگیری از جانب آنان و از امسال هم چندین نامه به سایت شخصی آقای روحانی به آدرس www.rouhani.ir در بخش تماس با من این سایت نوشته ام و هر روز هم ادامه میدهم ولی باعث تاسف است که با وجود گذاشتن شماره تماس و آدرس ایمیل هیچگونه تماسی گرفته نشده ولی با اینحال باز هم من امیدوارم که بتوانم از طریق سایت آقای روحانی ادامه دهم و اگر دوستان نیز تمایل دارند اینکار را بکنید بالاخره امید خوب است . با تشکر
پاسخ ها
حسینی نیک
|
1393/04/31 - 11:52
دوست عزیر با تشکر از نظر شما.. بنده میگویم همگی نام نگاری به دفتر مقام معظم رهبری داشته باشیم.. بالاخره در صورت عدم به نتیجه رسیدن از طرف جلس در اقدامی هماتهنگ از طرف شرکت کاشانه مهر سبز انشاءا... در تاریخ مشخصی در مقابل بیت رهبری و نهاد ریاست جمهوری تجمع چندیت روزه داشته باشیم.. تا صدای همه ی ما به گوش تک تک مسئولین برسد.. باور کنید گرفتن حق برای ما بسیار آسان تر از این همه کاغذ بازی می باشد. در صورتی که فقط3 روز جلوی بیت رهبری و نهاد ریاست جمهوری تجمع با شکوه داشته باشیم. و از قبل برای این تجمع برنامه ریز نماییم.. و حتی برای شعارها و نوشته های در دستمان نیز برنامه ریزی نماییم به عینه خواهید دید که همه جا حتی در اخبار تلویزیون از زمینهای ما سخن به میاید. ما باید برای شکایت جلوی درب بیت رهبری حاضر شویم. باید شعارهایمان از قبل مشخص باشد. باید در تجمع از ساخت پروژه نور (که در ارتفاع 2000 متر برای مجلسی ها در حال انجام است) به عنوان نمونه بازر بی عدالتی یاد کنیم. ما باید پیروی خود از خط رهبری را در تجمع نمایان و بی صلاحیت بودن مسئولین مجلسی و دولتی را در شعارهایمان لحاظ نماییم. با توکل به خدا و درایت شرکت کاشانه مهر سبز به زودی این امر تحقق می یابد. باتشکر
عبداله دارافرین
|
1393/04/30 - 11:02
1
56
تشریک مساعی دولت و شهرداری نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز در تنفسگاه تهران مدیرکل حریم شهر تهران میزبان جمعی از مقامات دولتی برای بازدید هوایی از حریم تهران شد. ________________________________________ به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری: دکتر حسین خانلری مدیرکل حریم شهر تهران، جمعی از مقامات دولتی دخیل در امور حریم را به بازدید هوایی از حریم تهران دعوت نمود. در این بازدید معاون دادستان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال، عضو شورای اسلامی شهر، مدیرکل منابع آبخیز داری، فرماندار شمیرانات، مدیرکل دفتر فنی استانداری شهر تهران و شهرداران مناطق 1 و 4 با مدیرکل حریم همراه بودند. دکتر خانلری هدف از این بازدید هوایی را اشراف هر چه بیشتر مسئولین حکومتی و دولتی با شرایط ویژه حریم پایتخت و آگاهی از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم تهران دانست. در این بازدید به مناطق (1، 2، 4، 5، 13 و 22 ) شهر تهران از قبیل تلو، اوشان، فشم، لواسانات، سوهانک، زیتون، همه سین، هاجرآباد، بومهن، رودهن، پردیس و مناطق کن شامل: سولقان، سنگان، رندان، کشار، سرکشی شد و مدیرکل حریم شرایط ساخت و ساز های غیر مجاز و خطر گسترش این مناطق و توسعه بی رویه آنها را در تنفسگاه تهران از دغدغه های اصلی اداره کل حریم برای بازدیدکنندگان قلمداد نمود. اقای دکتر خانلری مدیر کل حریم شهر تهران جنابعالی و سایر مدیران از منا طق دیدن کردید شما ها به چشم خود دیدید که تا پای کوه ساخت و ساز شده اونهم برج و کاخ و خوب دیدید که زمینهای سوهانک خیلی پایین تر از این برجها و کاخهای اقا زاده ها و سر مایه دارها و از ما بهترون ها ست . هر روز سخن از حریم و تنفس و تنفس و تنفسگاه در میان می باشد تا حالا کجا تشزیف داشتید . وسوال بنده به عنوان یک جهادکر این هستش که چگونه این برجها و کاخ ها ساخته شده .. شما ها چطور حامی مستضعفان هستیدید بعد از 23 سال می خواهید حقوق مالکان را که اکثرا از اقشار زحمتکش جامعه می باشند را پایمال نمایید. چندین سال خواسته مالکان درد و رنج کشیده از جنابعالی این است که با چشم باز و درایت بیشتری تصمیم گیری نمایید. جناب عالی باید به این نکته توجه نمایید که تصمیم گیری نا عادلانه و نا بجا باعث پایمال شدن حقوق هزاران مالک زنج کشیده می گردد . با تشکر از زحمات تمامی مدیران و مسئولان با وجدان و مسئولیت پذیر.
محمود رضا اسفندياري مقدم
|
1393/04/31 - 10:09
7
38
به نام خدا با سلام و عرض ادب خدمت همه اعضاي محترم تعاوني ها و تشكل هاي مسكن شهر تهران (پهنه شمالي البرز، از شرق تا غرب پايتخت)، اين برادر كوچك به عنوان يك عضو از جامعه بزرگ تعاوني ها و تشكل ها كه افتخار پيگيري گوشه اي از كارها و فعاليت هاي در دست اقدام را عهده دار است، با اطلاع موثق از جريان مثبت اقدامات طي چند هفته اخير از سوي هيئت رئيسه محترم مجلس شوراي اسلامي، پيشنهاد مي نمايد، تا اعلام نتيجه پيگيري ها و نتايج حاصله از سوي مجلس به دبيرخانه و برگزاري نشست مشترك با نمايندگان تعاوني ها و تشكل ها براي بررسي گزينه هاي پيشنهادي ( كه اطمينان دارد به زودي انجام خواهد شد)، سعه صدر پيشه نموده و تلاش هاي خوب و روند مثبت چند ماهه اخير به ويژه بعد از نشست مشترك 28/02/1393 نمايندگان شما عزيزان با هيئت رئيسه محترم مجلس را با كمي صبوري( كه هرگز طولاني نخواهد بود) تقويت و منتج به نتيجه مطلوب نمائيم. براي كسب چنين توفيقي از درگاه يكتاي بي همتا طلب استعانت مي كنيم. آمين يا رب العالمين
پاسخ ها
اسماعیل پور
|
1393/04/31 - 13:40
یعنی چی؟
محسن آذرمي
|
1393/04/31 - 19:34
با سلام و قبولي طاعات و عبادات شما و همچنين آرزوي اجابت دعا هاي شما در شبهاي قدر . و تشكر فراوان از زحمات آقاي محمود رضا اسفندياري دبير دبيرخانه هاي تعاونيهاي شمال شرق و شمال غرب تهران
مجتبی خسروی
|
1393/05/02 - 17:50
من که نفهمیدم چی گفتی
سيد فرامرز گرمرودي
|
1393/04/31 - 15:06
2
6
سلام اقاي مقدم انشاله نفس و كلام شما حق است . من هم با نظر شما موافقم بنده هم بر اين عقيده هستم كه حتما پاسخ اقدامات را به نمايندگان تعاوني بزودي خواهند داد كه به ياري خدا اگر واقع بين باشيم وكمي هم خوش بين و مثبت فكر كنيم حتما نتيجه ان كه بصورت متعادل پيش بيني ميگردد اطلاع رساني خواهد شد لذا با كمي تامل و برد باري بالاخره مشخص ميشود كه اين قوره ،حلوا خواهد شد يا خير كه انشاله همين شود در غير اين صورت و خارج از انتظار (حداقل ) ممكن ،ميبايستي به بقيه روشها ،شامل گچ ريزي ،تحصن و .......عمل نمود انشاله تمامي خواستها و دعاهاي اعضا كه علي الخصوص در شبهاي قدر از خالق يكتا خواسته بودند برآورده شود .به اميد روزي كه همه ما نتيجه دسترنج خودرا بدست اوريم .(آمين)
رضایی
|
1393/04/31 - 16:05
6
8
بنده هم نامه ای برای مقام معظم رهبری به آدرس http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter ارسال نمودم. به امید بخدای متعال نتیجه بگیریم.
خسروی
|
1393/04/31 - 16:07
6
6
متشکر از زحماتتون
مهری جلوه
|
1393/04/31 - 19:55
1
31
با سلام. دس از سر تجمع و نامه نگاری بردارین از اینا نتیجه حاصل نمیشه باید دس بکار شیم برا گچ ریزی و ساخت و ساز. حریم و 1800 همه الکی و یرا رد گم کردنه چون میخان مفت صاحب بشن. تعاونی یه فراخوان بده برا گچ ریزی و ساخت و ساز دو ماه دیگه فصل بارندگی شروع میشه بهونه برا گچ ریزی و ساخت و ساز نکردن شروع میشه بجنبید شرکت تعاونی لطفا لطفا لطفا که فردا دیر است
امین
|
1393/04/31 - 20:15
0
43
من در این سالهای گذشته به جز ریا ودروغ ندیدم و حل مشکل فقط یک راه دا رد وان رفتن بر سر زمین وشر وع به ساخت است .
karami
|
1393/04/31 - 20:15
0
21
با سلام و آرزوی قبولی طاعات , جناب آقای اسفندیاری مقدم ؛ حتما مستحضر هستید که صبور تر از این اعضای محترم و این جامعه جهاد گر و ایثارگر ، که در همه مراحل و صحنه ها با نهایت گذشت و خویشتن داری بخاطر حفظ شئونات و ارزش ها و احترام به وعده های مکرر ، قریب بیست سال است کسانی را که به تکلیف و تعهد خود عمل نکرده اند را شرمنده کرده اند ؛ در هیچ کحا یافت نمی شود . ان الله مع الصابرین
بهاروند
|
1393/05/01 - 08:40
0
45
با سلام در مملكتي كه دادگاه كه كارش دادرساني به مردم است قصد مال مردم را مي كند و و براي ضايع كردن حق مردم تلاش مي كند چه جاي اعتمادي باقي مي ماند!
ظاهری
|
1393/05/01 - 08:54
8
22
سلام خدمت همکاران محترم از تلاش دوستانی که در ارتباط با موضوع مستمر پیگیری می کنند و از اطلاع رسانی شما تشکر می کنیم امیدواریم به زودی نتیجه تلاش همه عزیزان را ببینیم.
سحر اسداله
|
1393/05/01 - 14:28
0
11
سلام وخسته نباشيد . مي خواستم بگم اگر آقاي لاريجاني و ديگر نمايندگان ما در مجلس كه با راي ما به مجلس رفتن فقط يك ذره از اون دلسوزي ونگراني كه براي فلسطين ومردم غزه داشتن به فكر حل مشكل مردم خودشون بودن ايران تاحالا گلستان شده بود .آقايان نماينده حداقل براي خودتون وحرف خودتون ارزش قائل باشين!!!!!!!!!!من براي چندمين بار خواهش ميكنم برنامه تجمع بزارين نمي دونم اين همه دست دست كردن به چه دليله آيا هنوز براتون ثابت نشده كه همه سركار هستيم چند تا از اين 2 هفته ها گذشته و چقدرررررررررر جلسه تشكيل دادن /؟؟؟؟؟؟؟ فقط تجمع تجمع تجمع تجمع تجمع تجمع
مجید محمدی
|
1393/05/02 - 00:46
0
2
باسلام من هم نامه برادر حسینی را کپی کردم ومقداری هم اضافه کردم وبه دفتر امام ارسال نمودم با تشکر . ومن اللاه التوفیق
سید اصغر حسینی
|
1393/05/02 - 12:00
0
7
با سلام آقای اسفندیاری مقدم دبير دبيرخانه هاي تعاونيهاي شمال شرق و شمال غرب تهران ما به سخنان شما با نگاه مثبت و رو به جلو می نگریم. اما در بیانات شما همچنین آمده است که به زودی از این جلسات نتیجه جهت تصمیم گیری اعضای تعاونیها بیرون میاید. وقتی جمله ( به زودی انجام خواهد شد) توسط شما بیان میگردد سخن شما اینگونه تعبیر میگردد که نهایتا تا دو هفته الی یک ماه آینده جواب مشخصی در این رابطه توسط مجلس داده خواهد شد. لذا من از دوستان خواهش میکنم که نهایتا تا انتهای مرداد ماه صبر پیشه نمایند.. و از شرکت محترم کاشانه و آقای میر افضلی عاجزانه تمنا مینمایم در صورتیکه تا 31 مرداد ماه مجلس شورای اسلامی جواب مشخصی در رابطه با جلسات خود به این شرکت اعلام نکرد حتما حتما و حتما برنامه تجمع را عملی نمایند. با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/04 - 13:51
با سلام و احترام....نیازی با تقاضا نیست برادر...حتما باید تجمع بگذاریم...صبر کنید این چند روزه هم بگذرد
اسفندياري
|
1393/05/05 - 15:13
جناب آقاي حسيني عزيز، با سلام و احترام ،دقيقا همينطور است كه نوشته ايد و قرار نيست زمان اعلام نتيجه پيگيري ها از سوي مجلس محترم ، به منظور نشست با نمايندگان تعاوني ها و تشكل ها از پايان مرداد ماه جاري فراتر رود.
حاج رضا زعفرانی
|
1393/05/02 - 14:35
0
6
ان شاُالله که عاقبت بخیر شوید من اینبار واقعاً احساس نا امیدی می کنم و بیم دارم از نتیجه اعمالتان و خبررسانی ها ناقص و حنی لاپوشانی بعضی اخبار مهم و موثق....امید همیشه خوب است مشروط بر اینکه با چشم باز باشد نه اینکه چشم را ببندیم و بگوییم ان شالله گربه است... عمده دلیل روتق این سایت خبررسانی دقیق و بی منت به مردم علی رغم بعضی تلخ زبانها بود فی الحال که به حذف نظرات رسیده اید و باز در این رمضان دعا می کنم که همگی عاقبت بخیر شویم خدا رحمت کند امام را که مردم را همیشه محرم میدانست بگذریم که ما که ذیحق هم هستم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/04 - 13:52
روال ما همان روال قبلی است ولی سبک نوشته ها را قبول دارم که کوتاه هتر شده زیرا از طرف همه تعاونی ها گهگاه اظهار نظر می شود و بنده نمی توانم مثل سابق قلم فراسایی کنم!!!!
علی بخشی
|
1393/05/02 - 15:04
2
4
خدا از اول با پولدار جماعت جوره ، ما بی پولا همیشه کارمون گیره یعنی ندیدم یه بار بی مشکل کارم حل بشه همیشه دردسر ، دردسر ، دردسر ، آخرشم اون طور که باید حقمون رو نمیدن این خط اینم نشون .
hamed shojae
|
1393/05/02 - 17:13
0
6
با سلا و قبولی طاعات همگی. جناب اقای اسفندیاری این هفته نیز مثل صدها هفته دیگر بی نتیجه به پایان رسید.
hamed shojae
|
1393/05/02 - 17:23
0
2
بی شک اگر خداوند بخواهد دوباره پیامبر ایوبی برگزیند در میان این جمعیت هزاران گزینه خواهد داشت. من الله توفیق.
hamed shojae
|
1393/05/02 - 17:33
0
3
جناب اقای دکتر میرافضلی عزیز پیشنهاد میگردد داخل سایت ترانه یه تیکه زمین از آقای محمد اصفهانی را در سایت به صورت موسیقی متن و یا جهت دانلود در دسترس بگذارید. شرح کامل اتفاقات کلیه ذینعان میباشد. اینگار که این شعر را برای ما تدوین واجرا کرده اند. اگر نیاز میباشد ایمیلی بدهید تا ارسال کنم. متشکرم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/04 - 13:55
قبلا این آهنگ را گذاشتم و منتشر شد
hamed shojae
|
1393/05/02 - 17:41
0
0
جناب اقای دکتر میرافضلی عزیز پیشنهاد میگردد داخل سایت ترانه یه تیکه زمین از آقای محمد اصفهانی را در سایت به صورت موسیقی متن و یا جهت دانلود در دسترس بگذارید. شرح کامل اتفاقات کلیه ذینعان میباشد. اینگار که این شعر را برای ما تدوین واجرا کرده اند. اگر نیاز میباشد ایمیلی بدهید تا ارسال کنم. متشکرم.
کمال الدین صادقی
|
1393/05/02 - 18:55
0
2
سلام به همه ی شماکاشانه ای های سبز دوستان عید رمضان را پیشاپیش بهمه روزه داران تبریک می گویم امیدوارم این روزه ی بی خانه بودن راهم حضرت حق از ماقبول فرمایندنه به انتظار درخواستمان از حضرتش ! بلکه موجبات بیداری مارا فراهم سازد .حق همدیگر را برسمیت شناخته وانچه برای خود میخواهیم برای همنوع نیز بخواهیم .دراین روزهای اخر ماه مبارک باید همه دل ورخسار از الودگی شسته و به مهربانی خدای رحمان امید داشت ..در ضمن توجه شمارا به ایه شریفه سوره ی نسا 29 که مربوط به معاملات است جلب می نمایم<<ای کسانی که ایمان اورده اید اموال یکدیگر را به باطل وازراههای (نامشروع)نخورید مگر انکه تجارتی بارضایت شماانجام گیرد.اقتصاد اسلامی ابعادی را بیان می نمایدکه تصرف در دارایی یک دیگراز مسیر انحرافی مانند غصب و ربا ...حرام وتنها داد وستدی که با رضایت طرفین باشد مجاز شمرده می شودودر این ایه به هر چیزی که بر پایه ی نا حق باشد اشاره می نماید .ایه پیامهای روشنی دارد! وان محترم شمردن مالکیت فردی ومعاملات صحیح بر اساس رضایت طرفین است .توجه نمایندگان ملت را در این روزهای پایانی ماه نزول قران به ایات ان جلب می نمایم .باشد که این نشانه ها راسر سری نگیریم ./.عزیزان نا امید نباشیم انشاالله خیر ونیکویی در راه است .با ارزوی موفقیت وشادی برای همه دست اندرکاران وزحمت کشان تعاونی کاشانه .خدا یارتان.
عزت اله رهبری
|
1393/05/03 - 02:18
0
10
آقای دکتر هیچ خبری نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه بخواهید من یه نفر میشناسم که با همین تجمع ها و تجربه هایی که داشت خسارت 25000 نفر از دولت و شرکت ایران خودرو دیزل گرفت.اگه مایل باشید شمارش بدم یه مشورتی بکنید از تجربه هاش یه استفاده کنیم یه راهی پیش رومون بزاره.با تشکر اگه مایل باشید با بنده تماس بگیرید09123416653 رهبری
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/04 - 13:57
جناب رهبری ...کدام راه است که ما نرفته ایم...متاسفانه گوش شنوا نیست...به تدریج به درگیری نزدیک می شویم...درگیری واقعی...وقتی راههای اداری بسته شود و پیگیریهای اداری فایده ای نداشته باشد چه باید کرد. البته ما هنوز به پیگیریهای اداری امیدواریم ولی...
سیدمرتضی
|
1393/05/03 - 20:59
3
10
باعرض سلام وقبولی طاعات وعبادات تمامی اعضای محترم .پیشاپیش عیدسعیدفطررابه همه تبریک عرض مینمایم و امیدواریم تا اخر هفته عیدیمان را از دست مبارک سرورمان اقاصاحب الزمان بگیریم.ان شاا..
پاسخ ها
علی بخشی
|
1393/05/04 - 21:27
سید مرتضی توام دلت خوشه ، جناب آقای دکتر با زبان بی زبانی داره میگه دیگه کاری از من بر نمیاد ، شما هم همش میگید عیدی بده عیدی بده .
شقایق اسماعیل پور
|
1393/05/04 - 14:10
1
18
معنیه اسباب کشی تو گرمای طاقت فرسای تابستون با دهن روزه تو شهر غریب و تنها رو ای اقایون میفهمید؟ نمیفهمید!! شما کجا و ما کجا منی که تا مرز تشنج رفتمو برگشتم از غصه و ناراحتی... فقط به خدا واگذارتون میکنم فقط خدا
ابراهیم قاسمی
|
1393/05/04 - 22:15
0
4
سلام آقای دکتر امروز از اصفهان اومدم تهران مستقیم رفتم سازمان ثبت اسناد و املاک کن واسه اینکه بتونم سند تکبرگی بگیرم وقتی شماره ثبت سند را وارد کرد صفحه منابع طبیعی باز شد که کا رمند ثبت بهم گفت اینجا نوشته اقدامی نشود (منابع طبیعی) با کمال تعجب بهش گفتم مگه میشه بدون رضایت ما بنام منابع طبیعی هیچ حرکتی نتونیم بکنیم ؟؟ هیچی دست از پا درازتر برگشتم اصفهان میشه بگید داستان این قضیه چیه (منابع طبیعی) به چه جراتی اینکارو کردن لطفا توضیح دهید لطفا لطفا...
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/05 - 09:07
با سلام و احترام..اداره کل منابع طبیعی تهران تحت فشار برخی نهادهای نظارتی و با هماکاری برخی مراجع قضایی اقدام به درخواست ابطال برخی زمینها کرده و در خصوص برخی زمینها نیز احکام بیهوده ای صادر شده که به پشیزی نمی ارزد و اصلا برای ما اارزش اجرایی ندارد این عبارت اقدامی نشود نیز اشاره به چنین تلاشهایی است
علیرضا سلیمی
|
1393/05/04 - 23:28
0
14
این انتظار طولانی به نفع ما نبود و نیست .فقط موجب خستگی و ناامیدی اعضا شد.تنها راه عملی مجوز ساخت است بقیه راهها فقط سرگردانی است.به این مجلسی ها اعتماد نکنید.اینها همه خانه های ان چنانی دارند
علیرضا سلیمی
|
1393/05/04 - 23:29
0
8
این انتظار طولانی به نفع ما نبود و نیست .فقط موجب خستگی و ناامیدی اعضا شد.تنها راه عملی مجوز ساخت است بقیه راهها فقط سرگردانی است.به این مجلسی ها اعتماد نکنید.اینها همه خانه های ان چنانی دارند
عزت اله رهبری
|
1393/05/05 - 02:20
0
6
سلام دوباره خدمت آقای دکتر عزیز.اینجور که از سخنان شما فهمیدم احتمالا مجلس هم دردی از ما دوا نمیکند.خوب پیشنهاد شما در این شرایط چیست؟؟؟؟اگر مایل باشید من شماره تلفن آقای سلطانیه رو که قبلا به شما معرفی کردم بدهم تا مشورت کوتاهی با ایشان داشته باشید.ایشان تا حدودی در مورد موضع ما اطلاع دارند ولی اگر شما کمی با ایشان صحبت کنید میبینید که شرایط آن 25000 نفر بدتر از ما بوده است ولی با مدیریتی که این آقا در مورد این موضوع داشتن سرانجام به نتیجه رسید.درضمن آقای سلطانیه آشناهای زیادی در وزارت راه و شهر سازی دارند که شما میتوانید با استفاده از راهنمایی های ایشان موضوع را بهتر مدیریت کرده و به جلو ببرید.ایشان همان شخصی هستند که در یک روز نزدیک به 5000 نفر را در جلوی دفتر دادستانی تهران برای اعتراض جمع کردند.با تشکر رهبری09123416653
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/05 - 09:42
با سلام و احترام بر جناب رهبری....راه حل کاملا مشخص است ولی یک مشکل بزرگ داریم و آن هم جمع شدن مالکین است....ما تاکنون نتوانسته ایم 5000 نفر را جمع کنیم و الا شرایط خیلی فرق می کرد.. قطعا آقای سلطانیه برای این مشکل راه حلی ندارند 
محسن موسوی
|
1393/05/05 - 07:49
0
37
عزیزان راه روشن است آنهائیکه قدرت داشتند تمام احکام قضایی را نادیده بگیرند و بیست و اندی سال ملت را سرکار بزارند به این راحتی نخواهند گذاشت این زمینها به دست ما برسد ما در مقابل محیط زیست . نامه رهبری؛ سپاه؛ اطلاعات؛ و خود مجلس ؛ وزارت مسکن؛ وزارت جهاد؛ شهرداری؛ شورای شهر و ........ قرار داریم و اینها نخواهند گذاشت این کار عملی شود یک راه مانده و آن اینکه این مسئله به یک بحران اجتماعی تبدیل شود نه با یک تجمع یک روزه نه تجمع واقعی واقعی حداقل یک هفته و حداکثر یک ماه که دنیا را تکان بدهد.این است راه درست و اقدام قاطع . بعد از این اگر گوش شنوایی نبود حرکت بسوی زمین و اقدام به ساخت.
موسوی
|
1393/05/05 - 11:21
0
47
سلام. باید یک تجمع داشته باشیم که تا معوض زمین هایمان را ندادند،دست از تجمع برنداریم،یک تجمع بدون زمان،چه چند روز چه چند ماه،نباید اجازه بدهیم به ما بگویند بروید 5 روز دیگر حقتان را می دهیم و دیگر کار از این روز ها و هفته ها گذشته، باید در صورت گرفتن حق تجمع را قطع کنیم. همین
ابراهیم قاسمی
|
1393/05/05 - 12:37
0
50
با سلام و احترام اگر به تعداد زیادی برای تجمع نیاز دارید باید کلیه اعضاء بهمراه خانواده هایشان در تجمع شرکتنمایند که تاثیر بسیار زیادی دارد اگر 1000 نفر از اعضا به طور میانگین 3نفر هم باشند حداقل 3000 نفر در تجمع شرکت خواهند کرد خواهشمند به صورت ویژه و سریع اطلاع رسانی شود
حسینی
|
1393/05/05 - 12:46
0
18
با سلام. آقای میر افضلی عزیز متاسفانه نتیجه صبر مالکین در نا امیدی صحبتهای شما کاملا مشهود است. فدای شما بشم اگر می بینید شما را به بازی گرفته اند رو راست به همه ی مالکین بگویید تا تکلیف خودشان را بدانند. اکثر مالکین هر روز با هزاران امید به سایت کاشانه مراجعه می کنند و چند انتقاد و پیشنهاد یکدیگر را مطالعه میکنند و بدون هیچ نتیجه ای همین کار را روزها و ماهها تکرار میکنند. لطفا صراحتا به ما بگویید که اگر اقدامی از طرف مجلس در این راستا نشده است و اگر ابطال سند زمینها صحت دارد با مشت گره کرده به بیت رهبری برویم و تا حق مان را نداده اند کوتاه نیاییم. در ضمن شما مگر اطلاعات مالکین زمینها را ندارید تا با اس ام اس و تماس از آنها بخواهید برای تجمع آماده شوند. اگر تلفن تماس مالکین را ندارید میتوانید ضرب العجل تعیین کنید تا همه ی مالکین اطلاعات خود را ثبت کنند. لطفا اقدامی صحیح و اصولی و بوقت در این راستا انجام دهید. ما به شما ایمان داریم.. و پشت شما هستیم. با کپی سندهایمان با تجمع یک ماهه در جلوی بیت رهبری به حقمان خواهیم رسید.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/06 - 11:00
با سلام و احترام. نمی دانم کجای حرف بنده ناامید کننده بود. بنده واقعیات را نوشتم . در خصوص تجمع قبلا هم نوشتیم که دبیرخانه تشکیل جلسه می دهد انشاء الله همه تعاونی ها بالاجماع تجمع می کنند. در خصوص ابظال اسناد نیز شایعاتی شنیده ایم ولی هنوز چیزی ابلاغ نشده و اگر هم اتفاقی رخ داده صد در صد غیر قانونی است زیرا بدون توجه به دستور مقام معظم رهبری برای اعظای زمین معوض است و خود بخود باطل است. اگر خبری رسمی دریافت کردیم حتما خبر می دهیم
فريد
|
1393/05/05 - 12:56
3
7
جناب ميرافضلي گويا شما هم ساز نا اميدي ميزنيد اينطور كه معلومه هيچ اتفاق مثبتي از سوي اين انسانهاي زالو صفت بر نمي ايد و فقط بايد از خدا بخواهيم و نه اين مسئولين مومن نما ميدانيد سر ان زمين 5 هكتاريكه زير 1800 متر بود ومربوط به يكي از تعاوني هاي جهاد بودچه آوردند ؟ بعد ازاينكه تغيير كاربري گرفتند درست موقعي كه مي خواستند جوار بكيرند از سوي وزارت راه ،منابع طبيعي ؛شهرداري و نمايندگان بيت رهبري عمليات ايضائي شروع كردند و گفتند اين زمينها بايد خارج از طرح تفضيلي باشد براي همين تمام ارزوهاي اعضا ان بر باد رفت حال بفهميد بعد چه شد ؟ نماينده هاي از سوي بعضي از ارگانهاي انقلابي كه خودتان ميدانيد چه كساني هستند وارد ميدان شدند و قصد خريد اين زمين را به قيمت ناچيز دارند بعد احتمالا مي فهميد چه ميشود خريدار همين اقايون كه جلوي جواز را گرفتند خواهند بود و وقتي سند كاملامنتقل شد ان وقت عرصه منابع طبيعي ميشود عرصه تجاري و مسكوني . كاملا واضح است كه اين نقشه براي ما هم خواهد بود وقتي در ثبت اسم منابع طبيعي را بجاي اسم مالكين ثبت ميكنند ديگر مطمئن باشيد فقط بايد از خداي منان درخواست بكنيد و نه بندگان ريا كار خدايا اين مالكين همه كاري از جمله صبوري و......... انجام دادند پس عنايتي بفرما و مزد حركت و زحمات اين عزيزان را در روزهاي عزيز دريغ مدار ما منتظر قدرت شگفت انگيز تو كه تمام نقشهاي اين بزده لان را برهم ميزند هستيم ومطمئنيم حتما امداد غيبيت را نشان خواهي داد الان چاره ما فقط دعا كردن است نه آويزان شدن از وزارت راه ،مجلس و بيت رهبري و..........چون مبينيم با ديگران چه كردند . آب در كوزه ما تشنه لبان ميگرديم
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/06 - 11:03
با سلام و احترام....انشائ الله تیر آنها به سنگ می خورد و موفق نمی شوند...آنها چند سال است که با حقه های مختلف این راه را رفته اند. چه نتیجه ای گرفته اند؟ هیچ. باز هم به جایی نمی رسند. مطمئن باشید بدون رضایت ما یک چوب خشک هم نمی توانند در این زمینها فرو کنند. یادتان باشد که همه تلاش آنها برای چاله کنی روی زمینهای مراد اباد ظرف دو رور باد هوا شد و جز خجالت، خشم و هزینه  چیزی برای آنها باقی نماند
حسینی
|
1393/05/05 - 14:32
1
15
با سلام آقایان محترم لطفا دقت کنید همه ی اعضا در سایت میگویند که تجمع راه حل ما میباشد. لطفا به نظر اعضا با دقت بیشتری توجه نمایید. شما بعد از چندین سال چطور نمیتوانید اطلاعات اعضای تعاونی را داشته باشید. چطور نمیتوانید با آنها ارتباط برقرار مکنید. آقایان ما هر کمکی که لازم باشد در این راستا انجام میدهیم. لطفا بدون برنامه ریزی قبلی دست به تجمع نزنید. این بار میبایست از دو هفته قبل در سایت کاشانه و سایت دیگر تعاونی ها تاریخ و مکان تجمع را اعلام نمایید. برای تجمع برای گرفتن حق نیازی به مجوز از هیچ ارگانی نیست. در روز روشن کلاه به این بزرگی سر همه ما گذاشته اند و به این سادگی کوتاه آمده ایم. خجالت آور است.. والا اگر خود ما هم جای مجلس و دولت بودیم با چنین انسانهای ساکت و بی رمقی بدتر از این رفتار میکردیم.. تجمع پر شور و پر از خشم تنها راه موفقیت ما میباشد.. در تجمع بعدی قول هیچ کس را قبول نمیکنیم... و تا راه حل و نتیجه و حق ما را ندهند از تجمع کوتاه نمیاییم... بنده خودم با یک زیر انداز برای تحسن میایم.. و تا به حق خود نرسم از تجمع دست بر نمیدارم. عزیزان بزودی صدای ما شنیده خواهد شد.. مجلس فریبکار و عوامل آن عواقب این کوتاهی را خواهند دید... به امید خدا... پیروزی از آن ماست..
کسری صدر
|
1393/05/05 - 18:36
1
12
باسلام وخسته نباشیدفرموده اید که برای تجمع نیاز به اعضای بیشتری دارید حرف شما کاملا درست است شمامیتوانید ازطریقsmsیا تلفن اعضا راخبرکنید که این کاررا نمیکنیدفقط کسانی می آیندکه بااین سایت آشنا هستند لطفا اطلاع رسانی کنیدتاتمامی اعضا حضوربه هم رسانند.
سیدی
|
1393/05/05 - 19:52
4
11
سلام تجمع فایدای ندار وقتی ده بار بیشتر تجمع کردیم و بی نتیجه ماندیم حالا باید وکیلمان را عوض کنیم چون این شرکت دل سوز موکلین خود هم نیست چرا که از سه هزار موکل پنجاه نفر هم در تجمع شرکت نمیکنند همیشه متوصل به دیگران شدهاند باید قرار بزاریم سر زمینهایمان
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/06 - 11:19
با سلام و احترام...ممنون جناب سیدی ...خیلی لطف کردی!!!!
اردشیرصالحی
|
1393/05/06 - 13:29
با سلام .جناب آقای سیدی و... حالاکه زورتان وزورمان به رهبری،قوات قضائیه ومجریه ومقننه نمی رسد،نباید ناراحتی های خودرا سرمدیران فهیم شرکت کاشانه خالی کنیم.تاقبل از وجوداین شرکت،کسی به فکرحل مشکلات اراضی نبود.وقتی خودموکلین بی حال وترسو تشریف دارند،شرکت کاشانه چه کارمی تواندبکند؟مشکل اراضی با پارتی بازی ورشوه شایدحل شود،مسئله نحوه دان تضمین معتبرجهت اجرای تعهدات(رشوه وحق العمل)به مسولین محترم است.هدف این مدیران کشور،هم ایجادخستگی وناامیدی وتفرقه درمالکان است تا درفرصت لازم،بدون تقبل هزینه ای ،این اراضی رابه چنگ آورند.
سامان ظفر
|
1393/05/06 - 01:10
0
17
دیگه خسته شدیم خسته فقط خدا به دادمون برسه خدا..............................................................................
عزت اله رهبری
|
1393/05/06 - 03:45
1
6
آقای دکتر اگر قرار باش این دفعه تجمعی برگزار بشه بهتره مبنای آن دادخواهی باش نه اعتراض.ولی ای کاش حکمی از دادگاه داشتیم که به ما این اجازه رو میداد که ساخت و ساز کنیم.آیا میشود این حکم را از دادگاهی گرفت؟اگر بخواهیم شکایتی مطرح کنیم امکان رسیدگی به آن هست؟؟؟؟؟
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/06 - 11:21
به نظر من اصلا نمی توانیم به مراجع قضایی اعتماد کنیم...ما قوه قضائیه خوبی نداریم و در این سالهای طولانی هیچ کمکی به ما نکرده اند
معصومه صابری
|
1393/05/06 - 10:43
0
32
با آرزوی قبولی عبادات و روزه داری برای همه هم دردان.روزه من که طبق روایات فقط نخوردنش شاید قبول بشه ولی چون دل پر کینه خشمی ازمسئولین داشتم کارم میفته به شب اول قبر .بله دلم تمام مدت پراز کینه بود ونفرین شون کردم.مابایدخشمگین تر از دفعات قبل با این جماعت مواجه بشیم ...آقای محجوب و بقیه شون دنبال این هستن که برای دوره بعد هم رای بیارن .چرا ما ایرانی ها اینقدر زودباوریم.اونا در خانه ملت نشسته اند چه در ساعت کاری و چه با خانواده مگه کی بودن یکی مثل خود ما فقط تونستن برن تو مجلس...چه جورش بماند!!!!! . چهارسال بگذره حقوقی بگیرن از رانت استفاده کنن عمله واکره شون رو بیارن سر کار ..بقیه ملت تو کف کاراشون بمونن نفرین بر چنین آدمایی.و اما............کار ما با تجمع اعتراض آمیز شاید درست بشه.امکان همه چیز هست حتی زندانی شدن .چون اینجا اعتراض یعنی محاربه با خدا!!!!!!!!!!!!!پس اگه جرات داریم جمع بشیم و اعتراض کنیم به نحوه رسیدگی به کارمون که مثل روز روشنه حق خودمون رو میخواهیم.مفهومه?آی رسیدگی کنندگان با شما هستم.تا حالاهی گفتیم لطف میکنید ولی واقعیت اینه که وظیفه شما مسئولین هست که به کار مردم رسیدگی کنید.آیا این حرفا مفهومه?نکنه با زبان فارسی مشکل دارید?
پاسخ ها
مریم آریامنش
|
1393/05/08 - 09:24
خانم صابری با نظر شما کاملا موافقم،شما احساس همه ما را بیان کردی. باید خودمان را برای تجمع اعتراض آمیز آماده کنیم.
سیدعلی قاضوی
|
1393/05/06 - 15:51
1
2
جناب آقای دکتر میرافضلی با سلام و احترام، سایت عصرایران طی خبری با عنوان "بررسی اتهام زمین خواری دو نماینده مجلس در هیات نظارت" آورده:"پیش‌تر سایت منتسب به احمد توکلی طی خبری مدعی زمین‌خواری مقداد نجف‌نژاد شد. نماینده بابلسر پس از انتشار این خبر در یکی از نطق‌های میان‌دستور مجلس اتهاماتی را پیرامون زمین‌خواری متوجه توکلی کرد." ناخودآگاه یاد رفتار آقای احمدتوکلی برای امضاء نامه شما افتادم که گفته بود امضایش را برای کارهای مهمتر خرج میکند. احتمالا" امضایش برای زمین خواری است نه دادن حق مظلوم! لینک خبر: http://www.asriran.com/fa/news/348040/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%87%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA
پاسخ ها
سید محمود میرافضلی
|
1393/05/11 - 09:54
با سلام و احترام....البته این یک اتهام است و آرزو می کنیم جناب توکلی چنین خطایبی نکرده باشند.
علرضا سلیمی
|
1393/05/06 - 18:04
3
2
به طور قطع دستور اخر ابطال سند ها است .نه دادن زمین معوض و نه دادن مجوز ساخت.
هژیر فراهانی
|
1393/05/06 - 19:21
0
0
باسلام آیا این گزارش به ما ارتباطی پیدا میکند یا خیر؟ سفر اعضای کمیسیون اصل90 به 5 استان مرتبط با زمین‌خواری/دریافت گزارش‌هایی درباره برخورد با متهمان سرویس: اقتصادی رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به سفر اعضای این کمیسیون به 5 استان مرتبط با زمین‌خواری، از وصول گزارش‌هایی به کمیسیون درباره برخورد با متهمان و پرونده‌های زمین‌خواری خبر داد. محمدعلی پورمختار درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، از سفر اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس به استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران و گلستان خبر داد و گفت: قرار است که در سفر به این 5 استان روند پیگیری پرونده‌های زمین‌خواری بررسی شود. نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، با اشاره وصول گزارش‌هایی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس درباره برخورد با متهمان و پرونده‌های زمین‌خواری، تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته اما قطعا باید با قوت و جدیت این امور ادامه یابد و اعضای این کمیسیون نیز پیگیر این پرونده‌ها هستند. رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از ارجاع گزارش این کمیسیون درباره پرونده زمین‌خواری به صحن علنی مجلس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در نشست‌های آتی کمیسیون گزارش زمین‌خواری نهایی و سپس برای قرائت در صحن علنی مجلس و ارسال به قوه قضائیه به هیأت رئیسه مجلس ارجاع داده می‌شود./
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/11 - 09:56
با سلام و احترام...فکر نمی کنم ربظی داشته باشد
کسری صدر
|
1393/05/06 - 20:03
0
0
سلام دکتر ماجرای گچ ریزی چی شد؟نمیشه کاری کرد؟یا ماجرای اگهی کردن زمینها درروزنامه ها چی شد؟
سید جواد افضلی
|
1393/05/07 - 02:27
0
7
سلام و درود بر همه مومنین و روزه داران و آرزوی قبولی یکماه بندگی و سر ساییدن بر آستان حضرت دوست واجابت دعاها وضجه های به حقتان در شبهای قدر. عید الله اکبر فطر بر همه شما مبارک. دوستان فکر می کنم زمان صبوری و بازیچه قرار گرفتن به دست این مسئولین بی کفایت فرا رسیده و باید روش و منش خود را در قبال این آقایان به اصطلاح مسئول تغییر دهیم .از عزیزان و زحمتکشان شرکت کاشانه و سایر تعاونیها خواستاریم با روش و تدبیری مناسب این آقایان را وادار به واکنش کنیم و به قول معروف باید چک اول را زد. حضور پیاپی به صورت گروهی بر سر زمینها و گچ ریزی و خط کشی و رسانه ای کردن این حضور به عنوان یکی از راهها پیشنهاد میشود. امید که زحمات شما عزیزان به بار نشیند و مکر و فریب زیاده خواهان به خودشان برگردد. (یا حق)
محسن آذرمی
|
1393/05/07 - 12:35
1
4
با سلام به همه مظلومين جهان از غزه و فلسطين گرفته تا كساني كه زمينهايشان در سوهانك و مرادآباد و زيتون و دارآباد و ... غصب شده . دلم ميخواهد عيد فطر را تبريك بگم ولي چه عيدي كه دسته دسته مسلمانان جهان در سراسر دنيا به خاك و خون كشيده ميشوند . دلم گرفته از اين همه ظلم و جنايت
علی بخشی
|
1393/05/07 - 12:53
0
0
البته از زحمات آقای دکتر تشکر و قدردانی میکنیم ، کاش یه راه واسه مطلع کردن همه مالکین داشتیم اینطوری با یه تجمع کارمون حل میشد ، آقای دکتر شما تجربتون از ما بیشتره یه راهکار به ما پیشنهاد بدین.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/11 - 10:56

مشکل اطلاع رسانی نیست برادر...اکثر مالکین محترم همت کافی یا امید وافی برای شرکت در تجمعات ندارند...خستگی را هم به این موضوع اضافه کنید

هژیر فراهانی
|
1393/05/07 - 18:01
0
6
جنابان کاشانه سبز چرا در اطلاع رسانی کوتاهی میکنید.یعنی خبرها به ذینفعان میرسد به شما نمیرسد که بازگو نمیکنید.جرا اعلام نمیکنید که وزارت جهاد سازندگی مدارک لازم را به دولت تحویل داده است در خصوص معوض زمینهای چیتگر.
پاسخ ها
علی بخشی
|
1393/05/11 - 12:42
اقای فراهانی به خدا همه اینا دست به یکی کردن حق مارو اون طور که باید ندن ، یعنی با خودشون میگن حیف این زمینها یعنی مراد اباد یا چیتگر نیست بیفتد دست مردم عادی .
سهرابی
|
1393/05/07 - 19:21
0
2
سلام دوستان وقتی بسایت معمارنیوزنگاه میکنی روزی نیست که خبرتخریب فضای سبزوقتل عام درختان کهن بچشم نخورد که درتمام انان شهرداری بصورت عمده ذی نفع است حتی دربسیاری ازمواردبرای دادن مجوزشهرداری تا70درصدملک راتصاحب میکنددرست معامله ای باتعاونی قوه قضاییه کردکه فقط8درصدملکشان بعنوان معوض درمنطقه22به انان واگذارنموده که شایدتا10سال دیگرصاحب خانه ای نشوند انهم با هزینه گزاف بلندمرتبه سازی..الان ملک220متری قوه قضاییه حدود45تومان خریدوفروش میشود که اگر70درصد ملکشانرا برای کرفتن مجوزواگذارکرده بودند الان بسیاربهترازاین وضعیت بود
علیرضا سلیمی
|
1393/05/07 - 20:55
0
3
بطور تصادفی به خبری بر خورد کردم که در تاریخ 13/1/1391 از همین سایت تحت عنوان حکم قضایی جالب--شادی بخش و قابل تعمق منتشر شد. موضوع ان رای دادگاه در مورد ا در خواست ابطال سند های زیتون به نفع منابع طبیعی بود..و اما رای دادگاه......زینفعان این زمینها دارای حقوق مکتسبه و غیر قابل انکاری بوده و بر اساس نامه صریح مقام معظم رهبری دولت موظف است این مشکل را حل کند....بر منکران حقوق مکتسبه لعنت.لعنت
سالاري
|
1393/05/08 - 07:29
0
4
سلام و عرض ادب و تشكر از زحمات شما چون فرموديد مسوولين به اين سايت سر مي زنند چند نكته را يادآوري مي كنم نكته اول اينكه الان ممكن است كسي كه نيازمند است كليه خودرا ده ميليون بفروشد ولي اين دليل نمي شود كه قيمت واقعي كليه ده ميليون باشد پس افرادي كه به اضطراراقدام به فروش ملك خود مي كنند بايد بدانند ارزش دارد كه صبر كنند حتي سالهاي ديگر دوم اينكه بيست سال انتظار زمان كمي نيست كه صاحبان اصلي كشيده اند و مطمئن باشند به زودي طرف مقابل بايد به التماس آنها بيايد اما آنچه مهم است نبايد در مذاكره نقطه ضعف نشان داد چون طرف مقابل رحم نخواهد كرد سوم اينكه به نظر مي رسد گردهمايي كليه اعضا بر سر زمين ها لازم است به نظر من تجمعات بي هدف ايجاد فرسايش مي كند اما گردهمايي ها براي انجام آنچه انجام آن ممكن است باعث ايجاد ضعف در طرف مقابل تصميم گير خواهد شد وسپس تجمعات مي تواند بسيار موثر باشد چهارم بر خلاف نظر جناب دكتر وبا عرض پوزش اعتقاد دارم بعد قضايي بايد بيش از پيش فعال شود و اعضا بايد در صورت نياز براي اين موضوع كمك مالي بفرمايند و همچنين خواهشمند است ذيل سوالات حقوقي نظر كارشناس حقوقي به صورت مفصل ارايه شود پنجم ومن يتوكل علي الله وهو حسبه
علی بخشی
|
1393/05/08 - 19:53
0
10
آقای دکتر لطف کنید روز تجمع رو اعلام کنید ، از همه خواهشمندیم همراه خود چند نفر هم اضافه بیاورید ، این بار باید چند روز تجمع کنیم وتا تکلیفمان مشخص نشده از جا بر نخیزیم .
علی بخشی
|
1393/05/08 - 20:11
0
4
رمضان نیز گذشت ، من میدونم اینا انقد طولش میدن که من بمیرمو بچم پی این زمینو بگیره !
پاکباز
|
1393/05/08 - 22:49
0
6
دیگه خسته شدیم توروخدا مارو از بلاتکلیفی درارین
فیاضی
|
1393/05/08 - 23:57
0
7
1-آیا قبول دارین هرعملی را عکس العملی هست مساوی. 2- آیا قبول دارین رفتار مردم در هر عملی جواب عمل مسئولین میباشد. اگر این دو مورد را قبول دارین چرا تا بحال نگاهی به رفتارتان نمیکنید؟!. باور فرمائید این مردم از حق شان نخواهند گذشت ،امیدوارم چندتا کتاب تاریخ بخوانید تا متوجه جوابی که خواهید گرفت را باشید.
آذری
|
1393/05/09 - 11:29
0
10
با سلام به نظر بنده باید عین 5000 نفر باید در جلوی مجلس جمع شویم و اینجور نباشد که 500 نفر به زور بیاورند این تجمع باید از هفته های قبل و به صرت جامع اطلاع رسانی شود و همه مشارکت نمایند
اصغر شریفی
|
1393/05/09 - 13:16
0
7
با سلام بحمدالله ،امسال روز قدس هم با یاری ملت روزه دار به خوبی برگزار شد فکر میکنم دیگر وقت آن نیز رسیده باشد که مسولین به فکرملت خود نیز باشند و حق مردم در زمین ها را به آنها باز گردانند. از شما عزیزان کاشانه سز نیز خواستار پیگیری و برگزاری بیش از پیش اعتراضات و تجمع ها می باشیم
مهدي سلطاني
|
1393/05/09 - 20:10
1
0
با سلام واحترام آقاي دكتر خبري از آخرين جلسه مجلس نشد؟(اطلاعيه شماره 7)
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/11 - 11:00
با سلام و احترام...از مجلس خیر ولی ز وزارت جهاد اخبار و شایعات خوبی به گوش رسیده است...امیدواریم رضایت بخش باشد
رهبری
|
1393/05/12 - 00:57
خوبه میگین شایعات
عزت اله رهبری
|
1393/05/10 - 02:05
0
11
آقای دکتر آیا وقت تجمع نرسیده؟؟؟؟؟؟؟تجمع باید با مدیریت صحیح باشد.به افرادی که بخواهند نظم تجمع رو بر هم بزنند و تبدیل به اغتشاش کنند باید برخورد شود.باید با این تجمع مظلومیت و سرگردانی خودمان را به همه دنیا حتی به شبکه های بیگانه نیز نشان دهیم.باید همه بدانند که تو این 17 سال چقدر به این قشر زحمت کش ظلم شده.این دفعه نیز بهتر است تجمع جلوی مجلس باشد.بعد اگر جوابی نگرفتیم باید از طریق قانونی و رای دادگاه وارد عمل بشیم.چون به گفته یکی از دوستان هرکس کار خود را زیر سوال ببرد قوه قضایی هیچ وقت اجازه اینکار را نمیدهد.شما یکبار هم شدهاز طریق قوه قضاییه اقدام کنید.با تشکر از زحمات شما عزیزان
غریبی
|
1393/05/10 - 09:50
0
22
با سلام و خسته نباشید بنده فکر می کنم با گذاشتن آخرین تجمع جلوی مجلس اگر همان روز وضعیت ما را کتبا" مشخص نکردند ظرف یک هفته مهلت برای اطلاع رسانی همه اعضا، اقدام به خاکبرداری و قطعه بندی کنیم . اگر یادتان باشد قبلا" هم یقین داشتم که اینها فقط ما را سر گردان می کنند. ترا خدا بیا یید برای خودمان احترام قائل شویم.
akarami
|
1393/05/10 - 12:52
1
20
اینجا جنگل است و در جنگل قوانین جنگل حاکم است ؛ نه آنچه که شنیده می شود. در این جنگل هر موجودی یا صید است یا صیاد. در این جنگل خاص صیادها هیچ وقت سیر نمی شوند و هیچ وقت قانع نیستند و فقط و فقط برای آنان همین مهم است . آنان حتی مرگ را باور ندارند چه رسد به عالم باقی و روز جزا. در این جنگل چه انتظاری غیر از این که می بینید ؛ می توان داشت . لذا در این جنگل حق خود را فقط با مبارزه می توان از دهان گرگ بیرون کشید.
پاسخ ها
حجت اله قنبرزاده
|
1393/05/11 - 15:13
ای برادر ! از جنگل نگو ، که الان این حقیر از قعر جنگلهای مخوف آفریقا ، یعنی روستای sangmalima در جنوب کامرون باشما سخن میگویم . قرآن کریم در سوره انفال میفرماید : وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ قَالُوا سَمِعْنَا وَهُمْ لَا يَسْمَعُونَ (21) ۞ إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِندَ اللَّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لَا يَعْقِلُونَ (22) وَلَوْ عَلِمَ اللَّهُ فِيهِمْ خَيْرًا لَّأَسْمَعَهُمْ ۖ وَلَوْ أَسْمَعَهُمْ لَتَوَلَّوا وَّهُم مُّعْرِضُونَ ....... عاجزانه خواهشمندم ترجمه آیات را و تاویل آن را در خصوص مسئله زمینهایمان ، دنبال و تحقیق کنید !! .... آیا شما هم به تاویلی که امام معصوم علیه آلاف التحیه و الصلوات والسلام فرمودند نخواهید رسید؟؟؟؟... قطعا تایید خواهید فرمود کلام صدق امام را که به سند متواتره آمده است که:"قال أبو جعفر : يقول تعالى ذكره : إن شر ما دب على الأرض من خلق الله عند الله ، الذين يصمون عن الحق لئلا يستمعوه ، فيعتبروا به ويتعظوا به ، وينكصون عنه إن نطقوا به ، الذين لا يعقلون عن الله أمره ونهيه ، فيستعملوا بهما أبدانهم "..... وباز از همگان عاجزانه تقاضامندم که ترجمه روایت را شخصا دنبال کرده و نظر فرمایند ..... هیچ جنبنده ای در این جنگل مخوف جز به سیری شکم یکروزه یا نیاز یکهفته یا یکماهه یا یک فصله خود نمی اندیشد !!!. ...جنگل کجا و درنده خوئی کجا؟ ، و حرص و طمع ابناء ابوالبشر یک سر و دو پاو دوگوش کجا ؟؟؟!!!... جنگل کجا ؟ و تباهی و زیاده خواهی و حق کشی و نامرد مسلکی کجا ؟؟؟.... جنگل را در ذات خود جنگل آفریدند !!! .... اما انسان را انسان آفریدند و به انسانیت و حق و عدالت و مهرپروری خواندند و هدایت کردند ، اما چه ها که نکرد و نمیکند این انسان ؟؟... آنسان که دور میشود از هرگونه صفات انسانی ...... دیگر چه میتوان گفت ؟؟؟... ای برادر !!
حمید مدنی
|
1393/05/10 - 18:12
0
26
با سلام و خسته نباشید سالهاست که صبر کردیم همه دردها و رنجها را تحمل و همه این را میدانند با تمام دشواریها تنها برای احترام به قانون و حکومت سکوت کردیم دلبستیم به مسئولین آنهایی که باید خیلی پیش از اینها مشکل اینهمه خوانوار را حل میکردن اما تنها دروغ نیرنگ نصیبمان شد ..امروز دیگر این سکوت و روش جایز نمیباشد و در این مرحله دیگه صبر معنا ندارد اکنون دیگر تنها بحث ضرر و زیان مادی نمیباشد بلکه نادیده گرفتن حقوق شهروندی بازیچه قرار دادن ما پر رنگ تر شده و هرطور شده به هر روشی باید این زخم قدیمی را با اتحاد درمان کنیم.. یا علی..
موسوی
|
1393/05/11 - 12:09
0
14
سلام، تو رو خدا تجمع بگذارید،دیگه نه صبر و نه فرصتی باقی مونده. مسئولین یادشون رفته که فرصتی خواستند تا بررسی کنن زمین مردم رو بدن، ما باید با تجمع دوباره به اینا یادآوری کنیم. ولی این دفه باید حقمون رو بگیریم و برگردیم.
حميد عبدي
|
1393/05/11 - 12:44
1
7
سلام شما به اينهمه تجربه و جلسات و شناخت و دبدبه و كبكبه يعني واقعا" نمي دانيد يا نمي توانيد حدس بزنيد منظورشان از وقت كشي چيست؟ پيشهاد مي كنم (جهنم. سگ خور) از هر نفر چند متري كم كنيد و به اين آقايان بدهيد تا راضي شوند و تكليف ما را روشن كنند. لطفا" اگر ممكن است پاسخ دهيد.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/12 - 10:14
با سلام و احترام...قطعا می دانیم ولی موضوعات دیگر هم هست از این قبیل که برخی موضوعات و برخی آدمها را هیچکس دوست ندارد و همه نسبت به آن اخمو هستند و حوصله اش را ندارند و از جمله اینکه گاهی راست گفتن سخت تر از دروغگویی و راه خدا سخت تر از راه شیطان است و اینکه گاهی برخی یک وقتهایی شعارهایی می دهند و وقت دیگر که به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند و اینکه برخی وقتی می خواهند حقشان را بگیرند می گویتند سگ خور چند بدهید به آنها ولی وقتی پای حساب و کتاب پیش می اید بر سر ما داد می زنند گه چرا اینطوری شد و ما را به حضرت عباس حواله می دهند و چیزهای دیگر...فکر کنم همین چند جمله برای پاسخ کافی باشد
احمد سادات
|
1393/05/11 - 13:13
1
9
با سلام لطفا از بابت موضوعهاي طرح در هيئت دولت ، برگزاري جلسه در مجلس و وزارت خانه ها و بازديد از زمينها هيچ دست آوردي عايد شده است ؟ اگر شده لطفا اعلم نمايد و چناچه نشده همه اعضاء خواهان تجمع ميباشند و حتي قرار گچ ريزي شد كه شما فرموديد هوا ابرب ، باراني سرد و بهانه هاي آورده شد و اگر پروندن ما هم تاكنون دردست يك آدم مسلمان كه عادل نيست افتاده از دست او خارج وبه دست يك انسان كافر بيندازير شما گره كار ما باز شود.
حجت اله قنبرزاده
|
1393/05/11 - 13:51
2
2
با سلام حضور برادر ارجمندتر از عزیزانم .... جناب دکتر سید بزرگوار .... افضل رجل پیشاهنگ جمع بی خانمان این جماعت غرنده ی نالان !!.... زیبا سخنور و نیکو حکمت و والا اندیشه و ایوب مرام و فرزانه پندار و دل به کار زیر دست نواز !!!..... از رنجش سخنم باکی نیست ! زیرا که تو خود نیک با من حقیر آشنایی !!!..... چه سخت گذشت این چهار ماهه ایامی که به سر آمد جوابیه های متین و دندان شکن و از بالای : " شرکت کاشانه " !!!! .... چندی است که مینوازی ما را با عنوان همیشگی و رعیت دوست و محبوب : " میر افضلی " !!!! .... آنزمان که ناله سر دادیم : ای برادر : دل خوش مدار ، به ترنم و نوای دل انگیز این جماعت اهریمن مدار و شیطان آموز و مکر کردار و لقمه حرام !!!!!.... از اثرات لقمات حرام نوشتیم ، به بهانه ی ایام عاشورا که چه کرد با یگانه سرور حق و آزادگی !!... از زیارت عاشورا خواندیم در کاخهای تباهی ، بر گوشهای نافهم و دلهای جمود و چون سنگ خارای آن نا اهلان !!!.... بارها گفتیم که : " ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه ... ولهم عذاب الیم .... بما کانو یعملون .... بما کانو یفسقون ....و هم لا یفهمون و لا یومنون " ..... وباز نوشتیم و آزردیمتان که " تکرار و باز هم تکرار " .... گفتیم که باید زمین بازی را عوض کرد و کشانید این بازیگران را به زمین خودمان !!!.... گفتیم که ای باخدا !! تا کی باید کشتی به طوفانهای نفسانیت و طمع آن از خدا بیخبران نا مسلمان سپرد ؟؟؟ .... فرمودید که لختی درنگ ، سرداب نزدیک است !!.... اما سرابها را یک به یک پشت سر نهادیم و چون چرخ آسیاب باز بر سر اول راهیم !!!!... دبیرخانه زیباست .... اما تدبیر یکطرفه را فرجامی نیست !!!.... دبیرخانه ای که خوش به تدبیر خود است و تلاقی افکار را نمی پسندد و خود عزل میکند و نصب میدارد و افکار جمع را باخرده گیری ، خرد میداند ، همان است که آن نا اهلان می پسندند و پسند آنان بر ما چه ناپسند است !!!.... کاشانه ای که هنوز بر بال آرزوها و امیدهاست، بر سر تجمیع یاری مالی و جذب عضو دست به جیب ، کنایه برخلق میراند و برنظرات اعضای جیب فشانده وقعی نمیگذارد و نه مجمع عموم دارد و نه تراز مالی بر ایشان آشکار میدارد !!... صد البته ما شما را و مجموعتان را امین میدانیم ، اما آموزه رسول اکرم (ص) را ، چون سر به منافع سپردگان نظام (!) فراموش نکنید ، که فرمودند "راههای سوء ظن را به سوی خود مسدود کنید ، با آشکارا عمل کردن" ..... از روی خرده پروری ، خرده گرفتید که چون فقط در فلان تجمع زیارت نکردید مرا ، نوشته هایم بی جواب باشد و زبان و دهان فروبندم از نیش و کنایه و چنین و چنان و ساکت باشیم !!! ... اما اکنون خود بر کرده مان میبالید، که شکستیم دندان منافع طبیعی و شهرداری و استانداری و دانشگاه آزاد و پشت پرده ایها را ، در داستان چاله پر کنی و اقتدارمان در زمینها !!!!.... مگر بنده و امسال بنده عاجزانه بارها این خواسته را فریاد نکرددددییییم ؟؟؟؟؟..... دیگر کوتاه مینویسم که مثنوی هفتاد من نشود .... دیگر کم مینویسم ، که کمتر آزرده شوید !!... اگر از حوصله همگان خارج باشد که تمام مطالب قبلی ام را دوباره ببینند ، از حوصله شما عزیز و سرور عزیزترم جناب مهندس قلیچخانی خارج نیست که این عجز را دوباره و دوباره بنگرید و قضاوت کنید ، که چه میشد اگر مالکان بر سر ملک خود حضور پیدا میکردند ، چنانچه سرور سر گرام ، جناب استاد علیپور بارها به عیان بدان اشاره داشتند !!.... دیگر زیاده تر ، نه شما ونه جمع مالکان را از دیدن و خواندن این جملات پر پیچ و خم نمی آزارم !!....چنانکه پس از آخرین تجمع ، عاجزانه از حضورتان خواستم و دیدم نگاه های عاقل اندر سفیه شما نورچشمان را !!!.... از زحمات یکایک همه عزیزان سپاسگذارم و از این راه دور بر دستانتان بوسه مینگارم.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/12 - 13:22

با سلام و احترام خدمت جناب قنبر زاده عزیز...عیدتان مبروک و سعیتان مشکور و عملتان مقبول ....جنابعالی از یک زاویه به مشکل نگاه می کنید و ما از زاویه ای متفاوت...نوشتید که زمین بازی را عوض کنیم و روی زمین خودمان بایسیتم. برویم گچ ریزی کنیم و ....بعد چه؟ فرض کنید زمین را گچ ریزی کردیم. بعد چه کنیم. الان حدود زمین ما با پیکه های قرمز رنگ در جنوب آن و دو دره در دو طرف آن و قله کوه در بالا تا حدی مشخص است. حال چه باید کرد؟ چادر بزنیم؟ وقتی چادر زدیم آب و غذا و امنیت و مشکلات جنبی آن را چه کنیم؟ برخی می گویند زمین را صاف کنیم و دیوار بکشیم و بسازیم؟ واقعا این کار ممکن است؟ قطعا خیر. اگر هزار تا مشکل دیگر ایجاد شود چه کسی مسئول است؟ شرکت کاشانه. هزینه های این اقدام را چه کسی باید بدهد. شرکت کاشانه؟ اگر مشکلی پیش بیاید چه کسی باید جواب بدهد شرکت کاشانه، اگر کسی پایش لیز بخورد و از کوه بیفتد چه کسی پاسخگوست؟ شرکت کاشانه. چند سال پیش ما آنجا کانتینر بردیم و یک تابلوی بزرگ و یک نگهبان. شب هنگام جمعی ناشناس کانتینر را بردند، نگهبان را کتک زدند و تا الان که 5 سال می گذرد هنوز شناسنامه و مدارک نگهبان بدبخت پیدا نشده . تابلوی ما را هم کندند و بردند. هیچکس هم قبول مسئولیت نکرد . نه شهرداری و نه قوه قضاییه و نه...اگر آن شب نگهبان بدبخت کشته شده بود من و دوستانم در شرکت تا ابد باید جوابگوی زن و بچه او می بودیم و هر چه در می آوردیم به خانواده او می دادیم.شما وقتی قلم دست می گیرید همه جانبه و عملیاتی بنویسید . ارزش خون در این مملکت گل و بلبل چقدر است؟ ارزش مال مردم چقدر؟ ارزش آبروی آنها چقدر؟ خیلی چیزها هست که هم من می دانم و هم شما و هم همه مردم و نیاز به گفتن نیست و نیازی به گفتن ندارد ولی اجمالا به آنها اشاره کردم. در ضمن  شما از کجا می دانید که ما چه کارهایی را می خواهیم و می خواستیم انجام دهیم ولی خیلی از ملاحظات نگذاشت و نمی گذارد که دست به کار شویم. زمین بازی شطرنج ما بی نهایت تنگ است و مهره های ما محدود. ما باید این بازی را ببریم و حتی به مساوی هم راضی نیسیتم ولی قطعا با یک شاه نمی توانیم پیروز شویم.
دوست عزیزم از سخن شما رنجشی نیست زیرا به غایت زیبا و دلنواز می نویسی و خواندن هزار باره  آن همچون شهدی شیرین و دلنواز می ماند ولی کمی گرمیمان می کند و کهیر می زنیم!!! چه باید کرد با این طبع ناسازگار!!! ولی وقتی خواندیم و از سکر آن ذهنمان آزاد شد و پای عمل به میان آمد این سخنان زیبا را باید با عملی به غایت معقولانه و صبورانه همراه و تلفیق کنیم. در گام اول باید قول دهیم که سر خود را نتراشیم، بر تن یکدیگر سیخ فرو نکنیم و ریش هم را نکشیم. دوم اینکه بدانیم اگر ما در کار خود موفق نبودیم آنها نیز در امر خود پیروز نبودند و زمینها هنوز در دست ماست و آنها هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند و به فضل الهی و به واسطه حمایت آحاد ملت نخواهند توانست کاری بکنند. ثالثا باید قبول کنیم که داستان مااز عجایب این روزگار غریب است. اگر روزی که در این مملکت انقلاب شد به ما می گفتند که روزگاری شما به چنین ستمی دچار می شوید باور نمی کردیم ولی اینک در وسط ماجرایی هستیم که آن روزها و شبها به شدت از آن می گریختیم. انگار هیچ حکومتی بدون ظلم و ستم کارش پیش نمی رود و انگار این ساعت شنی در هر روزگاری وجود دارد و چون ساعت آنها فرا رسد هیچ تاخیری و تعجیلی در آن رخ نمی دهد و اراده خدا پیروز می شود و وارثینی   جانشین ستمکاران قبلی می شوند و آنها در خانه های آن ستمکاران قدم می زنند . کم ترکو من جنات و عیون کانوا فیها فاکهون . پس چون مقداری بگذرد آنها را هم بیخیالی و ستم کاری فرا می گیرد و خدا وارثینی دیگر را جانشین آنها می کند و این داستان در تمامی روزگاران رخ می دهد ....و اینگونه خدا ما را به داشتن ها و نداشتن ها امتحان می کند
چهارماینکه در کار خود نیک اندیشه کنیم و راهی که قبلا رفته ایم و نتیجه نگرفته ایم را باز هم نرویم بلکه به راههای جدید فکر کنیم و راهبردی بیندیشیم. مسئولان خدوم اینک آنتی بادی زیادی بر ضد این تجمعات در خونشان جاری شده و اصلا ککشان نمی گزد که ما صد بار دیگر هم تجمع کنیم مگر اینکه در این تجمعات اتفاقی رخ دهد .مثلا در تجمع قبلی تا خیابان بسته نشد و وضعیت حاد نشد کسی حاضر به مذاکره با ما نشد ولی تجمع بعدی چه خواهد شد؟ پنجم اینکه جو غالب و خشمناک فعلی به نحوی است که بیم آن می رود تجمعات بعدی با خشونت و درگیری همراه باشد. شما خودتان هم دیدید که تجمع قبلی از دست ما خارج شد و جنابعالی زحمت بخشی

ناشناس
|
1393/05/12 - 18:12
تقدیم سلام خدمت سرور ارجمندم جناب آقای شرکت کاشانه !! فکر نمیکنم با سطح فهمی که اعضای محترم دارند ' بشود زیاد در حقیقت مسائل طفره رفت !!... همان کاری که نظام مقدس ما سالهاست در این راه قدم برميدارد !!!... فلسفه حضور در زمینها هم اظهرمن من الشمس است..... عرض کردم بارها.و دیگران هم به کرات فرمودند ... به مقاله های قبلی مراجعه فرمائید و تمجید از لحن ادبیاتی نوشته ها زیاد مهم نیست و برای امسال من هم امتیازی محسوب نمیشود... شما باید جان کلام دوستان را دريابيد که متاسفانه با هزاران بهانه از گفته ها و قولهایی که همگان دادید بارها طفره رفتید و باز هم دژ زمین این نا اهلانيد ... در دایره شیطان از نغمات رحمان خبری نیست .. به آغوش ملت باز . همه راه ها را دور زديد .. اما از این خواسته که جناب علیپور هم بر آن ضجه گذاشتند طفره رفتید .... همه گروهها تشکیل شد الا گروه عملياتي تیزابی روی زمینها .. نوبت به ما که رسید آسمون خشک شد شاید طعم سرگروهی برایمان شیرین ميشد!!
حجت اله قنبرزاده
|
1393/05/16 - 15:04
سلام . باز شنیدیم جوابیه های از بالای آقای شرکت کاشانه را !!!... گویی که حکمات نیاموخته ی حاکمان حکمت پندار را از بهرند !!!..... چقدر تک زاویه و یکه رو .... که از زاویه خود به مطلب مینگرند ، نه از زاویه ما .... این راه یکطرفه و این زاویه ی تنگ را نیست فرجامی ، ای برادر! ... / صدبار آزموده را آزمودن خطاست.... جوابیه غلیظ و فونت برجسته تان ، حال و هوای نظام گویی را !! در ذهن تداعی کرد و چه خوش تقبیح فرمودید سرمستان همین نظام را که چقدر از حق و عدالت دور شدند !! .... میدانید چرا و چگونه ؟؟؟؟.... آری اینان هم از ابتدای مسند نشینی و دبیرخانه زنی ، زاویه ای دیگر گرفتند از زاویه مردم پابرهنه و روزگار سیاه ..... همان مردم محروم ، که ایشان را بر سر خود حلوا حلوا کردند و گردن بر زیر پایشان نردبان !.... راه رفته را ، شما دیگر باره نروید!!! .... هنوز در خاطره سایت متین تان باقیست که شیرزنان و دلیر مردانی فریاد و ناله میراندند که بی تجمع و جانبازی کاری نمیتوان از پیش برد !... آدرس دادند که ای دوست ! { مجلس ، ریاست جمهوری ، دفتر رهبری ، علمای قم و نجف اشرف ، دادگاه لاهه ، قوه قضائیه ، رسانه بیگانه !! } و جوابیه هایتان را همه از بهرند که چقدر زمان سوخت تا که از سوراخها بیرون آمدیم و گرد هم جمع شدیم و فریادمان کر کرد گوش ناشنا را !!!.... که اکنون بر آن میبالید ..... آنروز که در جلوی مجلس با شیرزنان ، قرار خیابان را میگذاشتیم که دیگر مگر از سیاهی بالاتر هم رنگی هست؟ ، فرمودید که :هیس هیس !!... اما اکنون علم را بالای سرخود میچرخانید .... که ما بودیم علمدار .... نه ای برادر ! .... من و شما تا ابد باید بیاموزیم از... و بیامیزیم با مرام آن شیرزنانی که هستی و نیستی شان را کف آسفالت داغ ، مقابل موتورهای سوزان خودروهای عبوری سپر کردند ، تا به چشم ولینعمت پروردگان دست خویش دیده شوند !!!!.... اف بر این چشمها ...............!!!!!!!..... و اکنون هر چه بر مصلحت شماست بگویید و بنمایید، شهسوار میدان این شطرنج شما باشید سایران رعیت و پیاده /..... اهداف گچ ریزی را چند ده باره گفتیم و نوشتند و وعده دادید ، اکنون غیر عملیاتی است ؟؟ .... از آنهمه نوشته ی چون نیش و اختصار، که حاوی مطالب نغز دیگر هم بود !! فقط گچش را دیدید و بر ما ، اول و ثانی و ثالت و رابع و خامس آوردید ؟؟؟!!!..... بد نیست که از اول تا خامس متن جوابیه تان ، بر خویش نیز خوش بنگرید .... کوچک همیشگیتان دست بوس شماست ..
حجت اله قنبرزاده
|
1393/05/11 - 14:22
0
0
با سلام حضور برادر ارجمندتر از عزیزانم .... جناب دکتر سید بزرگوار .... افضل رجل پیشاهنگ جمع بی خانمان این جماعت غرنده ی نالان !!.... زیبا سخنور و نیکو حکمت و والا اندیشه و ایوب مرام و فرزانه پندار و دل به کار زیر دست نواز !!!..... از رنجش سخنم باکی نیست ! زیرا که تو خود نیک با من حقیر آشنایی !!!..... چه سخت گذشت این چهار ماهه ایامی که به سر آمد جوابیه های متین و دندان شکن و از بالای : " شرکت کاشانه " !!!! .... چندی است که مینوازی ما را با عنوان همیشگی و رعیت دوست و محبوب : " میر افضلی " !!!! .... آنزمان که ناله سر دادیم : ای برادر : دل خوش مدار ، به ترنم و نوای دل انگیز این جماعت اهریمن مدار و شیطان آموز و مکر کردار و لقمه حرام !!!!!.... از اثرات لقمات حرام نوشتیم ، به بهانه ی ایام عاشورا که چه کرد با یگانه سرور حق و آزادگی !!... از زیارت عاشورا خواندیم در کاخهای تباهی ، بر گوشهای نافهم و دلهای جمود و چون سنگ خارای آن نا اهلان !!!.... بارها گفتیم که : " ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه ... ولهم عذاب الیم .... بما کانو یعملون .... بما کانو یفسقون ....و هم لا یفهمون و لا یومنون " ..... وباز نوشتیم و آزردیمتان که " تکرار و باز هم تکرار " .... گفتیم که باید زمین بازی را عوض کرد و کشانید این بازیگران را به زمین خودمان !!!.... گفتیم که ای باخدا !! تا کی باید کشتی به طوفانهای نفسانیت و طمع آن از خدا بیخبران نا مسلمان سپرد ؟؟؟ .... فرمودید که لختی درنگ ، سرداب نزدیک است !!.... اما سرابها را یک به یک پشت سر نهادیم و چون چرخ آسیاب باز بر سر اول راهیم !!!!... دبیرخانه زیباست .... اما تدبیر یکطرفه را فرجامی نیست !!!.... دبیرخانه ای که خوش به تدبیر خود است و تلاقی افکار را نمی پسندد و خود عزل میکند و نصب میدارد و افکار جمع را باخرده گیری ، خرد میداند ، همان است که آن نا اهلان می پسندند و پسند آنان بر ما چه ناپسند است !!!.... کاشانه ای که هنوز بر بال آرزوها و امیدهاست، بر سر تجمیع یاری مالی و جذب عضو دست به جیب ، کنایه برخلق میراند و برنظرات اعضای جیب فشانده وقعی نمیگذارد و نه مجمع عموم دارد و نه تراز مالی بر ایشان آشکار میدارد !!... صد البته ما شما را و مجموعتان را امین میدانیم ، اما آموزه رسول اکرم (ص) را ، چون سر به منافع سپردگان نظام (!) فراموش نکنید ، که فرمودند "راههای سوء ظن را به سوی خود مسدود کنید ، با آشکارا عمل کردن" ..... از روی خرده پروری ، خرده گرفتید که چون فقط در فلان تجمع زیارت نکردید مرا ، نوشته هایم بی جواب باشد و زبان و دهان فروبندم از نیش و کنایه و چنین و چنان و ساکت باشیم !!! ... اما اکنون شما خود ، بر کرده مان میبالید، که شکستیم دندان منافع طبیعی و شهرداری و استانداری و دانشگاه آزاد و پشت پرده ایها را ، در داستان چاله پر کنی و اقتدارمان در زمینها !!!!.... مگر بنده و امسال بنده عاجزانه بارها این خواسته را فریاد نکرددددییییم ؟؟؟؟؟..... دیگر کوتاه مینویسم که مثنوی هفتاد من نشود .... دیگر کم مینویسم ، که کمتر آزرده شوید !!... اگر از حوصله همگان خارج باشد که تمام مطالب قبلی ام را دوباره ببینند ، از حوصله شما عزیز و سرور عزیزترم جناب مهندس قلیچخانی خارج نیست که این عجز را دوباره و دوباره بنگرید و قضاوت کنید ، که چه میشد اگر مالکان بر سر ملک خود حضور پیدا میکردند ، چنانچه سرور سر گرام ، جناب استاد علیپور بارها به عیان بدان اشاره داشتند !!.... دیگر زیاده تر ، نه شما ونه جمع مالکان را از دیدن و خواندن این جملات پر پیچ و خم نمی آزارم !!....چنانکه پس از آخرین تجمع ، عاجزانه از حضورتان خواستم و دیدم نگاه های عاقل اندر سفیه شما نورچشمان را !!!.... از زحمات یکایک همه عزیزان سپاسگذارم و از این راه دور بر دستانتان بوسه مینگارم.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/13 - 09:18

با سلام و احترام خدمت جناب قنبر زاده عزیز...عیدتان مبروک و سعیتان مشکور و عملتان مقبول ....جنابعالی از یک زاویه به مشکل نگاه می کنید و ما از زاویه ای متفاوت...نوشتید که زمین بازی را عوض کنیم و روی زمین خودمان بایسیتم. برویم گچ ریزی کنیم و ....بعد چه؟ فرض کنید زمین را گچ ریزی کردیم. بعد چه کنیم. الان حدود زمین ما با پیکه های قرمز رنگ در جنوب آن و دو دره در دو طرف آن و قله کوه در بالا تا حدی مشخص است. حال چه باید کرد؟ چادر بزنیم؟ وقتی چادر زدیم آب و غذا و امنیت و مشکلات جنبی آن را چه کنیم؟ برخی می گویند زمین را صاف کنیم و دیوار بکشیم و بسازیم؟ واقعا این کار ممکن است؟ قطعا خیر. اگر هزار تا مشکل دیگر ایجاد شود چه کسی مسئول است؟ شرکت کاشانه. هزینه های این اقدام را چه کسی باید بدهد. شرکت کاشانه؟ اگر مشکلی پیش بیاید چه کسی باید جواب بدهد شرکت کاشانه، اگر کسی پایش لیز بخورد و از کوه بیفتد چه کسی پاسخگوست؟ شرکت کاشانه. چند سال پیش ما آنجا کانتینر بردیم و یک تابلوی بزرگ و یک نگهبان. شب هنگام جمعی ناشناس کانتینر را بردند، نگهبان را کتک زدند و تا الان که 5 سال می گذرد هنوز شناسنامه و مدارک نگهبان بدبخت پیدا نشده . تابلوی ما را هم کندند و بردند. هیچکس هم قبول مسئولیت نکرد . نه شهرداری و نه قوه قضاییه و نه...اگر آن شب نگهبان بدبخت کشته شده بود من و دوستانم در شرکت تا ابد باید جوابگوی زن و بچه او می بودیم و هر چه در می آوردیم به خانواده او می دادیم.شما وقتی قلم دست می گیرید همه جانبه و عملیاتی بنویسید . ارزش خون در این مملکت گل و بلبل چقدر است؟ ارزش مال مردم چقدر؟ ارزش آبروی آنها چقدر؟ خیلی چیزها هست که هم من می دانم و هم شما و هم همه مردم و نیاز به گفتن نیست و نیازی به گفتن ندارد ولی اجمالا به آنها اشاره کردم. در ضمن  شما از کجا می دانید که ما چه کارهایی را می خواهیم و می خواستیم انجام دهیم ولی خیلی از ملاحظات نگذاشت و نمی گذارد که دست به کار شویم. زمین بازی شطرنج ما بی نهایت تنگ است و مهره های ما محدود. ما باید این بازی را ببریم و حتی به مساوی هم راضی نیسیتم ولی قطعا با یک شاه نمی توانیم پیروز شویم.
دوست عزیزم از سخن شما رنجشی نیست زیرا به غایت زیبا و دلنواز می نویسی و خواندن هزار باره  آن همچون شهدی شیرین و دلنواز می ماند ولی کمی گرمیمان می کند و کهیر می زنیم!!! چه باید کرد با این طبع ناسازگار!!! ولی وقتی خواندیم و از سکر آن ذهنمان آزاد شد و پای عمل به میان آمد این سخنان زیبا را باید با عملی به غایت معقولانه و صبورانه همراه و تلفیق کنیم. در گام اول باید قول دهیم که سر خود را نتراشیم، بر تن یکدیگر سیخ فرو نکنیم و ریش هم را نکشیم. دوم اینکه بدانیم اگر ما در کار خود موفق نبودیم آنها نیز در امر خود پیروز نبودند و زمینها هنوز در دست ماست و آنها هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند و به فضل الهی و به واسطه حمایت آحاد ملت نخواهند توانست کاری بکنند. ثالثا باید قبول کنیم که داستان مااز عجایب این روزگار غریب است. اگر روزی که در این مملکت انقلاب شد به ما می گفتند که روزگاری شما به چنین ستمی دچار می شوید باور نمی کردیم ولی اینک در وسط ماجرایی هستیم که آن روزها و شبها به شدت از آن می گریختیم. انگار هیچ حکومتی بدون ظلم و ستم کارش پیش نمی رود و انگار این ساعت شنی در هر روزگاری وجود دارد و چون ساعت آنها فرا رسد هیچ تاخیری و تعجیلی در آن رخ نمی دهد و اراده خدا پیروز می شود و وارثینی   جانشین ستمکاران قبلی می شوند و آنها در خانه های آن ستمکاران قدم می زنند . کم ترکو من جنات و عیون کانوا فیها فاکهون . پس چون مقداری بگذرد آنها را هم بیخیالی و ستم کاری فرا می گیرد و خدا وارثینی دیگر را جانشین آنها می کند و این داستان در تمامی روزگاران رخ می دهد ....و اینگونه خدا ما را به داشتن ها و نداشتن ها امتحان می کند
چهارماینکه در کار خود نیک اندیشه کنیم و راهی که قبلا رفته ایم و نتیجه نگرفته ایم را باز هم نرویم بلکه به راههای جدید فکر کنیم و راهبردی بیندیشیم. مسئولان خدوم اینک آنتی بادی زیادی بر ضد این تجمعات در خونشان جاری شده و اصلا ککشان نمی گزد که ما صد بار دیگر هم تجمع کنیم مگر اینکه در این تجمعات اتفاقی رخ دهد .مثلا در تجمع قبلی تا خیابان بسته نشد و وضعیت حاد نشد کسی حاضر به مذاکره با ما نشد ولی تجمع بعدی چه خواهد شد؟ پنجم اینکه جو غالب و خشمناک فعلی به نحوی است که بیم آن می رود تجمعات بعدی با خشونت و درگیری هم

مجید محمدی
|
1393/05/12 - 00:49
0
2
با سلام خدمت همه دست اندر کاران ضحمت کش اقای دکتر مدت چند ماه است که هیچ خبری دال بر بهحق بودن مابه گوش نرسیده ونخواهد رسید چون گیر بد کسانی افتاده ایم اطفا اندیشه دیگری بفرمایید که داخل ان کمی هم زور باشد متشکرم...
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/13 - 09:21
با سلام و احترام. ما آخرین اخبار دریافتی و روند پیگیریها را مرتب گزارش کرده و می کنیم. خوشبختانه این روند متوقف نیست و متوقف نیز نخواههد شد
محسن آذرمی
|
1393/05/12 - 00:50
0
3
با سلام به همه خوانندگان اين سايت بنده هم نامه اي به دفتر مقام معظم رهبري ارتباطات مردمي نوشتم و ماجراي زمينهايمان و عملكرد مسئولين را شرح دادم و درخواست كمك كردم . اين نامه را هم از طريق پست و كتبي نوشتم و هم از طريق سامانه اينتر نتي دفتر معظم له شايد مثمر ثمر باشد. اكثر شما و مردم ايران ماجراي آن زني كه در چاه 25 متري افتاده بود در برنامه ماه عسل ديده ايد . در اين مورد كه شبيه معجزه بوده ميبينيد كه در قعر چاه خداوند صداي اين بنده خود را شنيد و كمكش كرد . در اعماق چاه 25 متري وسط يك بياباني كه هيچ كس رفت و آمدي نمي كرد . خداوند صدايش را شنيد. ما كه اينهمه امكانات ارتباطي داريم . اداره پست و اينترنت و رسانه و .... شايد صدايمان به آقا برسد و به مسئولين دستورات لازم را جهت حل اين مشكل قديمي را بدهند. بعد از خدا اميد ما فقط به ايشان است.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/05/13 - 09:21
با سلام و احترام و تشکر از لطف و پیگیری شما
كفايتي
|
1393/05/12 - 13:09
0
1
سلام ، احترام و خسته نباشيد::::براي تجمع حق طلبانه و با شكوه موارد ذيل را مد نظر داشته باشيد(جسارتا): 1-اعلام به كليه مالكين با استفاده از بيشترين امكانات از جمله تلفن همراه_اي ميل_اعلام شفاهي _ نصب اطلاعيه در ساختمانهاي جهاد كشاورزي و تاكيد بر اطلاع رساني توسط همكاران به سايرين 2-حداقل 20 روز پيش از تجمع ، روز موعود تعيين و در اين مدت تبليغ و سيع و همه جانبه صورت پذيردتاوسعت و اهميت موضوع آشكار گردد 3-برنامه حضور در محل سوهانك و مراد آباد و ....تنظيم گردد تا در صورت اهمال كاري مسولين ذي ربط اقدامات عملي صورت پذيرد ، تا شايد آنان فعال شوند و ما را بطلبند ، نه اينكه دائم ما به دنبال آنان باشيم
عباس حسيني
|
1393/05/12 - 13:37
1
2
بهترين راه اين است كه يك اسب سفيد تقديم قاليباف كنيم تا مشكل ما را حل كنند در غير اين صورت هيچ اتفاقي نخواهد افتاد
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:31
اسب سفیدش از ما..... تقدیم و حل مشکل از شما و قالیباف...بسم الله
رضایی
|
1393/05/12 - 13:43
0
1
با سلام- لطفا خبر بلاتکلیفی ۲۸ ساله ۲۵ هزار عضو تعاونی مسکن در تهران را در لینک زیر حتما مطالعه فرمایید: http://www.tasnimnews.com/home/single/447191
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:31
با سلام و احترام...ممنون ...خبر را منتشر کردیم
موسوی
|
1393/05/12 - 17:03
0
1
تسنیم گزارش می‌دهد بلاتکلیفی ۲۸ ساله ۲۵ هزار عضو تعاونی مسکن در تهران خبرگزاری تسنیم: در حالی بر اساس قانون از سال ٦٥ تا سال ٨٠ حدود ۱۰۰۰ هکتار زمین به ۳۳ تعاونی برای تامین خانه در تهران واگذار شده که با گذشت ۲۸ سال مجوز ساخت و ساز به ۲۵۰۰۰ عضو این تعاونی‌ها داده نشده و پیگیری‌ها در این رابطه بی‌نتیجه مانده است. نسخه قابل چاپ به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در فاصله سال‌های ٦٥ تا ١٣٨٠ با موافقت وزارت وقت کشاورزی و جهادسازندگی باستناد مواد ٣٢ و٣٣ آیین نامه اجرائی قانون واگذاری و احیاء اراضی مصوبه ١٣٥٩ شورای انقلاب اسلامی بخشی از اراضی پهنه شمال و شمال شرق و شمال غرب تهران به مساحت تقریبی ٩٥٠ هکتار از اراضی ملی عمدتا" در مناطق سوهانک ، مرادآباد، سرخه حصار، تلو، دارآباد، امام زاده قاسم، حصارک ، درکه و... . به منظور کمک به تامین و ایجاد مسکن کارکنان برخی دستگاه‌های اجرایی (کارکنان کشوری و لشکری) به ٣٣ تعاونی مسکن با بیش از ٢٥٠٠٠ نفر عضو واگذار شد. نورمحمدی نماینده ذی نفعان زمین امام زاده قاسم وزارت نیرو و مهاب قدس در این رابطه به تسنیم، گفت: یکی از تعاونی‌های 33 گانه تعاونی ذی‌نفعان وزارت نیرو یا همان مهاب قدس است. بر اساس درخواست وزارت آموزش و پرورش از مقام معظم رهبری و حسب موافقت و دستور ابلاغی از سوی دفتر معظم له به‌شماره 15415/8 مورخ 27/11/1369به جایگزینی قطعه زمینی به مساحت 10 هکتار متعلق به شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس در جمال آباد شمیران که مشرف به اردوگاه شهید باهنر بود و به آن اردوگاه واگذار گردید به کارکنان وزارت نیرو و مهاب قدس داده شد. وی با اشاره به این‌که سند مالکیت این قطعه زمین سنگلاخی به مساحت 13.04 هکتاری در همان ابتدا از سوی وزارت جهاد سازندگی وقت به نام 428 نفر از کارکنان وزارت نیرو و مهاب قدس تنظیم شد، اظهار کرد: با این‌که این زمین بر اساس دستور دفتر مقام معظم رهبری معوض بوده اما متاسفانه علی رغم پیگیری و نامه نگاری های مکرر برای مجوز ساخت و ساز به دلیل اشکال تراشی شهرداری مبنی بر واقع شدن زمین در بالای خط تراز 1800 متر به مالکان زمین امام زاده قاسم اجازه ساخت‌و ساز داده نشد. وی خاطرنشان کرد:‌ برخی دیگر از اراضی واگذار شده که بخش عمده آن ها در بالای این خط تراز و در حریم شهر قرار گرفته اند نتوانستند به مانند آن قسمت از اراضی که به قوای نظامی واگذار شده بود و بدون اخذ سند مالکیت (حتی تاکنون) به ساخت مسکن اقدام کنند. نماینده ذی نفعان زمین امام زاده قاسم وزارت نیرو و مهاب قدس با بیان این که بر اساس مستندات در شهرک‌های حضرت قائم(عج) و شهیدمحلاتی تا ارتفاعات بالاتر از خط تراز 2000 متر و به مساحتی بیش از 200 هکتار( حدود23 برابر قطعه زمین امامزاده قاسم)در همان برهه زمانی ساخت و ساز غیرقانونی انجام شده است، یادآور شد: این ساختمان‌ها هنوز هم سند مالکیت ندارد، علاوه بر این در مناطقی از جمله ولنجک، شهرک خلبانان، درکه، قسمت کوهستانی امام‌زاده قاسم، گلاب‌دره و حق شناس در شما یادگار امام بالاتر از تراز 1800 متر ساخت و ساز انجام شده است. نورمحمدی با بیان این‌که 10 آذر 1387 مقام معظم رهبری در دستوری صریح به رئیس جمهور وقت ماموریت دادند که دولت با عزم راسخ گره را باز کرده و ضمن آزادسازی مالکیت زمین‌های ساخته نشده و تبدیل آن به فضای سبز به مالکان در عوض خانه یا زمین داده شود، بیان کرد: اما متاسفانه دولت وقت و وزیر مسکن و شهرسازی تلاشی برای به حل معظل نکردند و مالکان بلامنازع این اراضی حتی امکان پیگیری تحقق و اجرای امر مطاع رهبر معظم انقلاب را نیافتند. ساوالانیان، نماینده تعاونی‌های 25 گانه در مجلس نیز با بیان این‌که در دو دهه اخیر به اقرار شورای عالی معماری و شهرسازی زمین‌های متعددی در محدوده زمین‌های واگذار شده به تعاونی‌ها ساخته شده است، گفت: شهرداری تهران به‌صورت گزینشی به بعضی‌ها اجازه ساخت داد و به ما نداد، پس از این اتفاق بود در سال 86 شکایتی را نزد دیوان عدالت اداری مطرح کردیم. وی با یادآوری این‌که در طرح جامع تهران آمده است که هر کس حقوقی و حقیقی بتواند از شهرداری مجوز ساخت بگیرد داخل محدوده حساب می‌شود، بیان کرد: این موضوع مربوط به تبصره یک از بند 3 صفحه 11 طرح جامع تهران است. در این طرح گفته شده هر کسی تا 25 اسفند 85 زمینی را ساخته و مجوز آن گرفته است داخل محدوده تهران حساب می شود. روی این مسئله به دیوان عدالت شکایت کردیم و این موضوع به شورای نگهبان رفت و نظر فقهای این شورا بر این بود که این تبصره باید باطل شود. وی ادامه داد: پس از این بود که دیوان عدالت اداری ابطال این تبصره را اعلام کرد و این مصوبه توسط شورای عالی معماری و شهرسازی اجرا شد. وی با بیان این‌که زمین‌ها برای ایجاد مسکن به تعاونی‌ها اعطا شد، گفت: د
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:32
با سلام و احترام...ممنون ...خبر را منتشر کردیم
موسوی
|
1393/05/12 - 18:27
0
9
سلام، با تشکر از تمام زحمات شرکت کاشانه. جناب آقای میرافضلی ما می دونیم که شما واقعا دارین تمام تلاشتون رو می کنین تا مالکان زمین به حق قانونی،شرعی،عرفی خود برسند. اما میتونید تجمع بگذارید بدون درگیری و جنگ،اما طولانی تا حقمون رو بدن، نماینده هر تعاونی اعضای خودشو توجیح کنه که یک تجمع بدون درگیری و بدون شعارهای نامربوط برگزار بشه و به نظام توهین نشه.شعارهایی فقط در راستای گرفتن زمین. همین. ما در حدی نیستیم که بخوایم به شما راهکار بدیم،شما عاقلین و همه جوانب رو می سنجین.باز هم ببخشید. ممنون
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:33
با سلام و احترام...به پاسخ مفصلی که به جناب قنبر زاده داده شد مراجعه فرمائید
بیک محمدی
|
1393/05/12 - 19:09
0
7
باسلام به همه عزیزان همین الان اخبار شبکه پنج خبری رو مبنی بر ساخت وساز در ارتفاعات بالای 1800 مترپخش کرد .بعضی ازبرجها در مرحله نازک کاری بودن.این سوال برام پیش آمد که جناب قالیباف خواب هستن یااین که به صلاحشونه نبینن؟آخه فرق این نظام جمهوری اسلامی با حکومت پهلوی ها کجاست؟اونا هم برای مردم عادی ارزش قایل نبودن ایناهم همینطور.خاندان سلطنتی هم فقط به فکر پرکردن جیبش بود اینا هم همینطور.باز صدرحمت به رضاقلدر.این مسولان منفعت طلب با اسم ورسم حضرت علی ادعای شیعه علی بودن اینطور ظلم میکنن.انشاءله خداوند حق ما ومردم مظلوم غزه رو ازاینها واسراءیل بگیره.ظلم پایدار نبوده حضرات.
محمد ابهري
|
1393/05/12 - 21:24
0
2
سلام،ما همچنان منتظر تصميمات شرکت کاشانه هستيم.
حسين سلطاني
|
1393/05/12 - 22:01
0
7
براساس گزارش اخبار20.30ازرسانه ملي درامشب مورخ 12مرداد93 مبني برساخت وساز ساختمانهاي مرتفع 11طبق با8طبفه مسكوني و3طبقه پاركينگ بعنوان نمونه وتعدادزيادي برجهاي درحال ساخت ديگر درمنطقه شمال شرقي تهران منطقه سوهانك وحتي منطقه پونك مربوط به دانشگاه آزادوافرادبانفوز درارتفاع بيش از 1849متر ازسطح دريا براساس ادعاي كارشناس ناظردرفيلمبرداري درحال وقوع مي باشد كه مي توانندمسئوليني ادعاي مسلماني دارند ومجوز ساخت وساز رادراين ارتفاع نمي دهند به خودزحمت داده وبازديدنمايند علي ايحال سئوال حقيرازمسئولين دلسوز ومدعي مسلماني اين است كه پيشواي ما حضرت علي ع و معمارانقلاب كه روحش شاد ورهبردلسوز وفرزانه انقلاب كه غصه دارطبقه مستضعف جهان مي باشد دوگانه عمل مي كردند كه شما اينگونه عمل مي كنيد اميدوارم اين اقدام شما عمدي نبوده نباشددرغيراينصورت دنيا وآخرت خود را جهت خشنودي بعضي ازافراد سرمايه داروذي نفوذ به پشيزي فروخته ايد مضافا براينكه امثال شما اززمان آدم ابوالبشر تاكنون بوده وبه اعمال نجست خودادامه داده اند.
قندی راد وهمسر
|
1393/05/12 - 22:19
0
4
سلام به همه ودکتر خوب مجلس رفت بقله وزارتخانها حالا چه باید کرد درزمانی هستیم که ازدر دیوار صدای عدالت علی بگوش میرسد ایا کسانیکه بانک عدالت میزنند خود گوش شنوا دارند من گه میگویم نه شما چطور کسی خواب است؟ میشود بیدارش کرد ولی کسیکه خودش را به خواب زده هرگز دکتر عزیز با یدنقشه دیگری کشید انهم کسی که بتواند کسانی خودرا به خواب زده اند؟ بیدار کند خداوند به شما صبر اطا کند
قندی راد وهمسر
|
1393/05/12 - 22:24
0
2
سلام به همه ودکتر خوب مجلس رفت بقله وزارتخانها حالا چه باید کرد درزمانی هستیم که ازدر دیوار صدای عدالت علی بگوش میرسد ایا کسانیکه بانک عدالت میزنند خود گوش شنوا دارند من گه میگویم نه شما چطور کسی خواب است؟ میشود بیدارش کرد ولی کسیکه خودش را به خواب زده هرگز دکتر عزیز با یدنقشه دیگری کشید انهم کسی که بتواند کسانی خودرا به خواب زده اند؟ بیدار کند خداوند به شما صبر اطا کند
حجت اله قنبرزاده
|
1393/05/13 - 04:00
0
3
سلام . باز شنیدیم جوابیه های از بالای آقای شرکت کاشانه را !!!... گویی که حکمات نیاموخته ی حاکمان حکمت پندار را از بهرند !!!..... چقدر تک زاویه و یکه رو .... که از زاویه خود به مطلب مینگرند ، نه از زاویه ما .... این راه یکطرفه و این زاویه ی تنگ را نیست فرجامی ، ای برادر! ... / صدبار آزموده را آزمودن خطاست.... جوابیه غلیظ و فونت برجسته تان ، حال و هوای نظام گویی را !! در ذهن تداعی کرد و چه خوش تقبیح فرمودید سرمستان همین نظام را که چقدر از حق و عدالت دور شدند !! .... میدانید چرا و چگونه ؟؟؟؟.... آری اینان هم از ابتدای مسند نشینی و دبیرخانه زنی ، زاویه ای دیگر گرفتند از زاویه مردم پابرهنه و روزگار سیاه ..... همان مردم محروم ، که ایشان را بر سر خود حلوا حلوا کردند و گردن بر زیر پایشان نردبان !.... راه رفته را ، شما دیگر باره نروید!!! .... هنوز در خاطره سایت متین تان باقیست که شیرزنان و دلیر مردانی فریاد و ناله میراندند که بی تجمع و جانبازی کاری نمیتوان از پیش برد !... آدرس دادند که ای دوست ! { مجلس ، ریاست جمهوری ، دفتر رهبری ، علمای قم و نجف اشرف ، دادگاه لاهه ، قوه قضائیه ، رسانه بیگانه !! } و جوابیه هایتان را همه از بهرند که چقدر زمان سوخت تا که از سوراخها بیرون آمدیم و گرد هم جمع شدیم و فریادمان کر کرد گوش ناشنا را !!!.... که اکنون بر آن میبالید ..... آنروز که در جلوی مجلس با شیرزنان ، قرار خیابان را میگذاشتیم که دیگر مگر از سیاهی بالاتر هم رنگی هست؟ ، فرمودید که :هیس هیس !!... اما اکنون علم را بالای سرخود میچرخانید .... که ما بودیم علمدار .... نه ای برادر ! .... من و شما تا ابد باید بیاموزیم از... و بیامیزیم با مرام آن شیرزنانی که هستی و نیستی شان را کف آسفالت داغ ، مقابل موتورهای سوزان خودروهای عبوری سپر کردند ، تا به چشم ولینعمت پروردگان دست خویش دیده شوند !!!!.... اف بر این چشمها ...............!!!!!!!..... و اکنون هر چه بر مصلحت شماست بگویید و بنمایید، شهسوار میدان این شطرنج شما باشید سایران رعیت و پیاده /..... اهداف گچ ریزی را چند ده باره گفتیم و نوشتند و وعده دادید ، اکنون غیر عملیاتی است ؟؟ .... از آنهمه نوشته ی چون نیش و اختصار، که حاوی مطالب نغز دیگر هم بود !! فقط گچش را دیدید و بر ما ، اول و ثانی و ثالت و رابع و خامس آوردید ؟؟؟!!!..... بد نیست که از اول تا خامس متن جوابیه تان ، بر خویش نیز خوش بنگرید .... کوچک همیشگیتان دست بوس شماست ...... راستی اگر این متن را منتشر فرمودید ! ، جوابیه جنگلی جناب karami راهم منتشر فرمایید . خالی از لطف نیست ...... الحقیر – قنبرزاده – جنگلهای سانگ مالیما – کامرون
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:50

باز هم سلام و صد سلام بر برادر سلحشور...قبلا نوشتم باز هم می نویسم. ..ما ترجیح می دهیم راه طولانی و بی خظر را بپیماییم تا راه نزدیک و پر خطر را...شاید شما رد اطرافتان زره ای از فولادی و بر سرتان خودی از سنگ دارید و خطری شما را تهدید نکند ولی وقتی ما این مردم بی پناه را برای تجمع به جایی می خوانیم فقط خدا را داریم و ایت الکرسی هایی که برای انها می خوانیم و به دور آنها فوت می کنیم تا چشم زخم و گزندی به آنها نرسد...نمی دانم می دانید یا خیر ...در روز تجمع آخر عصرگاهان که شما رفتید ...ما ماندیم و برخی هم بیشتر ماندند تا کسانی که به طور ناگهانی از میان جمع ما ناپدید شده و به ساختمانی در حوالی ...برده شده بودند را بیابیم ...مردیم و زنده شدیم تا دوستانمان را دیدیم و در آغوش کشیدیم...هنوز هم خبری از دوربین های گران قیمت شرکت کاشانه که آن روز و روزی دیگر ضبط شد نداریم...ما از جان خود بیمی نداریم زیرا هر صبحگاه که برای تجمعی از منزل خارج می شویم به طور واقعی از اهل منزل خداحافظی می کنیم و همه امانتها را به اهلش می سپاسریم و به جد فکر می کنیم که شاید این دیدار دیدار آخر باشد ولی شاید شما اینگونه نباشید و نیستید/...برای ما خیلی مهم است که همه سالم باشند نه فقط ما ...در این شرایط اگر تجمعی هم برگزار می کنیم بنا به ضرورت است و نیاز مبرم و گرنه اگر این سیستم اداری فکستنی لک و لکی کند و هر از چند گاه پیشرفت ریزی هم کند ما راضی هستیم..الان هم که می بینید کمی برای تجمع مرددیم به خاطر تلاشهای اخیر دوستانمان در وزارت جهاد برای معرفی زمینهای جدید  و اخبار نسبتا خوبی است که به گوش می رسد...شما هم بهتر است صبرو باشید و اگر خواستید خوب صحنه راببینید لباس مردم عادی را بپوشید و از حصارهای امنیتی  خارج شوید و بعد زیر پایتان یک چهارپایه بزرگتر بگذارید تا همه چیز را خوب ببینید و نه فقط سلحشوران و شمشیر زنان  غرش کنان را بلکه هم پیرزنان و ناتوانان و مادرانی که دیگران چشم به راهشان هستند

Husein Zeytuney
|
1393/05/13 - 12:15
با عرض ادب خدمت پرچمدار حق . جناب دکتر عزیز، این سالخوردگان امروز، سلحشوران دیروز بودند که در چنگال سیستمهای اداری آنچنانی ،ظاهرشان پیر و فرتوت گردیده اند ولی همچنان حق جویند و امیدوار به زندگی. آیا شما فراموش کرده اید زمانی که حضرت امام ٬پرچم مبارزه با رژیم ستم شاهی را بر افراشتند فردی مسن و سالخورده بودند.
محمد رضا محمد كريمي
|
1393/05/13 - 09:46
1
6
با سلام، در همين صفحه آقاي ميرافضلي گفتند: "کدام راه است که ما نرفته ایم". بشماريد: 1- با آقاي رفسنجاني و روحاني ملاقات نكرده ايم. 2- در قوه قضائيه شكايت نكرده ايم. 3- با رسانه هاي خارجي صحبت نكرده ايم. 4- برنامه اي براي انجام نظر سنجي در خصوص موضوعات مهم نداريم. 5- جلسه اي با مالكين برگزار نكرده ايم. 6- از هيچ شخصيت معروف از عرصه سينما و ورزش براي تنوير افكار عمومي استفاده نكرده ايم. و از تنها كاري كه نكرده ايم و گلايه نداريم اينست كه نمرده ايم و خواستار حق خود هستيم.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/05/13 - 09:56
با سلام و احترام....با جناب رفسنجانی و روحانی به صورت با واسطه صحبت شد و مدارک نیز منتقل شد اخیرا هم در هیئت دولت مفصلا در این خصوص با حضور جناب روحانی صحبت شده و وزیر دادگستری حسابی از ما دفاع کرده است. با رسانه های خارجی هرگز صحبت نداشته و نخواهیم داشت. در خصوص نظر سنجی نیز دوستان محترم و از جمله جنابعالی مرتبا در این سایت نظرات خودتان را می دهید و ما هم می خوانیم و در جلسات دبیرخانه یا تعاونی ها هم نظرات مطرح می شود. به اینها تماسهای تلفنی و ... را نیز اضافه کنید...حداقل در این مورد کم لطفی کرده اید. شخصیتهای معروف سینمایی و ورزشی چه کمکی می توانند بکنند وقتی به  نامه  صریح رهبری  گردن نمی گذارند...
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون