جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 1393/08/03 - 15:59
صورتجلسه روز چهارشنبه سی ام مهر ماه 1393 نشست نمایندگان دبیرخانه تعاونی ها و تشکل های قانونی مسکن شهر تهران
صورتجلسه نشست نمایندگان دبیرخانه تعاونی ها و تشکل های قانونی مسکن نوار شمالی شهر تهران به همراه نامه خطاب به جناب آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی مبنی بر معرفی زمین های معوض اشاره شده از سوی ایشان در جلسه روز دوشنبه بیست هشتم مهر ماه 1393 (که به روی این نامه پاراف نمودند: جناب آقای دکتر حناچی - بر اساس تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری و با هماهنگی جناب آقای پژمان اقدام فرمایید. 93/7/29)

 

 

 

 

منبع خبر : شرکت کاشانه تهران مهر سبز
تعداد بازديد : 24077
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 192
رحبم بخشی
|
1393/08/03 - 17:35
0
5
ماشاء الله نباید در نامه به وزیر به صراحت اشاره میکردید به سوهانک و مراد آباد ؟ نامه موهوم و قابل انکاره
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/08/20 - 17:35
صد سال سیاه هم جواز ساخت نمی دهند و یا معوض در جای مناسب
علیرضا سلیمی
|
1393/08/03 - 19:20
2
6
چرا در مورد نامه شهرداری منطقه پنج در مورد پلاک 121.825 هیچ صحبتی نمی شود.چیزی که مسلم است این پلاک شامل همه اعضا نمیشود.ایا اعضایی که در این پلاک هستند و نیز مایل به طرح صحبت در مورد معوض می باشند میتوانند جمع شده و اعلام امادگی نمایند. لطفا در این مورد توضیح دهید. با تشکر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/04 - 13:46
با سلام . موضوع معوض مطلبی است که قبل از پیشنهاد شهردار محترم منطقه 5 پیگیر آن بودیم!
سلیمانی
|
1393/08/03 - 19:55
4
7
با سلام و ادب ضمن تشکر و عرض خسته نباشید بخاطر زحمات شما؛ این موفقیت ها را به خدمت تمامی اعضاء تعاونی ها و مالکین اراضی شمال شرق ، مرکز و غرب تهران و همچنین شما تبریک عرض می نمایم. با امید به موفقیت نهایی. یا علی
روحی
|
1393/08/03 - 20:20
4
29
چقدر مزخرف. واقعا که طرح 30 70 چیه؟ 300 متر زمین توی اون منطقه حداقل 3 میلیارد پولشه میخوان با حداکثر 800 میلیون سرو ته قضیه رو هم بیارن؟ اراضی چیتگرم که الی نبوده بازم اتوبان همت یه چیزی. خوب اگه سردمدارای مملکت به این زمینا علاقه دارن از آپارتمانای خودشون که مشرف به دریاچه خلیج فارسه به ما بدن
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/04 - 13:47
با سلام. دوست عزیز ما هم با شما کاملا هم عقیده ایم ولی چه فایده چون ریش و قیچی دست نظام و دولت می باشد و نه ما!
ناشناس
|
1393/08/04 - 14:03
٢٠٠ تومن بهت بدنم بايد كلاهتو بندازي هوا خوشخيال
مهرداد بهرامی
|
1393/08/06 - 16:56
لطفا از طرف خودت حرف بزن آقای ناشناس خیلی جلوی خودمو گرفتم چیز دیگه ای بهت نگم ...
مهران بهادری
|
1393/08/07 - 15:18
آقا یا خانم ناشناس بهتر که درست حرف زدنو یاد بگیری در غیر اینصورت ببند اون فکو ...
محمد رضا زره بند
|
1393/08/03 - 20:28
2
4
با سلام این متن رابرای ذینفعان محترمی مینویسم که قبل از این نسشت مرتبا فضای کاری هیات مدیره محترم را مسموم میکردند ایا اینان دران موقعه بفریاد کسی رسیدند که فردا درخصوص حقشان فریاد رسی میخواهند؟ایا باینان نگفتیم که کارها بایستی از مجرای اداری وقانونی خود ورود پیدا کند ؟ حالا خوب نتایج این زحمات را ببیند
محسن آذرمي
|
1393/08/03 - 21:10
0
4
بسمه تعالي با عرض سلام و ادب آقاي دكتر آيا از تعاوني جهاد و توسعه كه آقاي محرمخانه مسئول آن است در جلسه با وزير شخصي شركت كرده بود؟ بنده مهر و امضاي ايشان را نميبينم. شايد اشتباه ميكنم يا اينكه مهرشان به اسمي ديگر است.
روحی
|
1393/08/03 - 21:21
0
4
یه سئوال داشتم زمین ملی شده که توی بنچاق نوشته یعنی چی؟ در ضمن من هنوز سند دفترچه ای دارم میتونم برم برای سند تک برگ یا ثبت و اینجور جاها دیگه الان ایراد می گیرن و سند نمیدن؟ لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه. این صورتجلسات خیلی شجاعانست ماها هم باید همینکارارو کنیم.
محمد وحدتی
|
1393/08/03 - 21:22
0
3
سلام وخسته نباشید. من عضو تعاونی مسکن نیرو هوایی هستم ولی شخصی به نام محمدی مدیرعامل تعاونی نیست ! در صورت امکان اسم تعاونی مربوطه رو دقیق تر بفرمایید با تشکر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/04 - 11:25
با سلام و احترام...در خصوص تعاونی نیروی هوایی خدمات ویژه آقای ساوالانیان پیگیر و نماینده هستند.
سرداری
|
1393/08/03 - 22:49
1
6
یا تشکر این اقدامات مسجل اداری فنی حقوقی متقن و قابل تحسین است کاش 25 سال قبل مسولان قبلی بعضی تعاونی ها موضوعات حقوقی را می فهمیدند
حاتم زاده
|
1393/08/03 - 23:33
0
6
با سلام وسپاس از زحمات شما ، پاراف جناب وزیر دقیقاً کجا واقع گردیده؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/04 - 09:24
با سلام- بنا بر دلایلی نامه ای که پاراف وزیر بر روی آن بود را در سایت نگذاشته ایم.
شهرام
|
1393/08/03 - 23:39
0
12
با سلام واقعا از زحمات شما سپاسگزارم شما سنگ تمام گذاشتید اگر کم لطفی هم صورت بگیرد از طرف مسولین دولتیست و اگر بخواهند کوتاهی کنند با خشم کلیه تعاونی ها روبرو خواهند شد
سید کمال صادقی
|
1393/08/04 - 00:10
0
11
با سلام وعرض خسته نبا شید وتشکر وسپاس فراوان برای حرکتهای بموقع وسریع جمعی شما عزیزان (نمایندگان تعاونیهای چند گانه وکاشانه ای های مهر سبز).انجام کارهای صورت گرفته را بواقع اگر بر دل سنگ بگذاری نرم ومنعطف می شود .تا ببینم همت عالی حضرات چه اندازه ودرک انها برای حل این معضل سی ساله چگونه است .ما در کمال خوشبینی به انها نگاه می کنیم وامید ان داریم مسیولین باچشم های شسته وصافی قلب این مساله را برای همیشه حل نمایند ...ودل این مردم رنج دیده راشاد ودعای خیر مردم صبور وقانون مدار رابرای حسن عاقبت خود داشته باشند .امیدوارم شما زحمت کشان شرکت هم با قدمهای محکم وایمان کامل به اینکه حق گرفتنی است هر روز وهر لحظه برای رسیدن به این هدف عزمتان جزم وخدایتان یار ویاور باد .با تبریک وتشکر برای پیشرفتهایی که داشته اید.وسپاس مجدد.
عزت ا... رهبری
|
1393/08/04 - 00:46
15
6
خب انشا... کی قرار زمین های معوض را پیشنهاد بدن.اقای دکتر بنده هم با فرمایشات اقای زرقانی که فرمودند اگه کسی مایل باش خارج از تهران مثلا شهر زنجان زمین معوض بدن موافقم.امکانش هست این مسأله در مذاکرات پیشنهاد بشه؟با تشکر از زحمات شما عزیزان.
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/08/04 - 14:00
برادر من اينقدر پراكنده و دور و دراز طلب نكنيد اينها خودشان مترصد هوا كردن مطلبند حرفهاي حلشيه اي خود مقوله اي ديگر مي طلبد بگذاريد اصلا ببينيم زمين معوضي وجود خارجي دارد؟؟ مصوبه دى پارسال شورا عالي كه نياز به دستور وزير نداشت انرا هنوز عملي نكردند دارند وقت كشي ميكنند اونوقت شما اون وسط يهو تقاضاي زمين در فلوريدا و سواحل هاوايي ميكنيد!!! هنوز باورهايمان در اوهام و خيالپردازانه است وباصداي بلند رويا ميبينيم
امیر ساعی ورضا صیادی
|
1393/08/04 - 00:50
0
13
با عرض سلام و خسته نباشيد به تمام هیت مدیره وکسانی که ما را دراین راه حمایت نموده اند درباره نامهای بالا ازنظر اینجانبان گزینه8 ( اولویت چهارم )مطلبی غیره ادلانه است که به زبان ساده تر از چاله به چاه افتادن است !!!
هژیر فراهانی
|
1393/08/04 - 07:34
1
15
با عرض سلام خدمت شما جناب آقای میرافضلی سوال بنده از شما این است که بیست سال مارا کشاندن تا اینجا که دست آخر گوشت لخم مارا بگیرند و آن را با تکه گوشت گندیده ای معاوضه کنند.مگر آن زمان که این زمینهارا به ما فروختند و بجایش پول گرفتند صحبت از حریم بوده است؟ اگر بوده است چرا پس واگذار کرده اند و یا دیوان عدالت اداری رای به بلامانع بودن واگذاری این اراضی داده بوده است.سی سال از عمر گرانمایه را صرف نکردیم که حالا کاسه گدایی بدست بگیریم.510 هکتار زمین چیتگر چی شد؟ آن هم کفتار صفتانه بردند؟ با این روندی که شرکت کاشانه پیش گرفته است آیا عملا معاوضه در اطراف تهران و کرج را در دستور کار قرار داده است؟ آیا ارزش افزوده زمین در تهران با خارج از تهران در آینده یکی هست؟ وقتی ما خود را مالکین به حق زمین های خود ندانیم کار به اینجا میرسد.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/04 - 11:27
با سلام و احترام...ما خود را به حق مالک زمین می دانیم. الان استراتزی ما دستیابی به حداکثر منافع ممکن است. ساخت و ساز در محل زمینها انتخاب اول ما بود و معوض در تهران نیز هدف دوم ما ولی این به معنی این نیست که اهداف دیگر نمی توانند منافع حداکثری را تامین کنند. اگر عدالت اجرا شود و قیمت گذاری عادلانه باشد به هدف می رسیم. در خصوص گندیده بودن این گوشت هم بعد از اعلام لیست زمینها مشخص می شود. و اینکه زمین ما یک گوشت لخم است موفقم ولی امکان بهره گیری از این گوشت لخم در سالهای اخیر برای ما مهیا نشده است. لطفا عنایت فرمائید
عباس رمضان بيگي
|
1393/08/04 - 13:09
0
22
باسمه تعالي سلام عليكم با احترام اگر زميني را معوض بدهند كه هم ارزشي نداشته باشد وهم ... چه اتفاقي مي افته نكنه بگند همين هست ؟ نظر شما عزيزان چيه ؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/04 - 13:44
با سلام . نظر مالکان مهم است نه نظر دولت.
حسین اژدری
|
1393/08/04 - 13:29
6
8
جناب دکترباسلام وخسته نباشید. ظاهرا خیلی ها باگرفتن زمین درشهرستان ها موافقند به شرط اینکه ارزش زمین مشخص شود پس اگرشما بتوانید موافقت گرفتن معوض را درهمه شهرستان هابه ارزش زمین مطرح کرده وحل کنید تعدادی به ارزش زمینشان از شهرستان ها زمین برمیدارند وفشارروی تهران هم کم میشه
شريف
|
1393/08/04 - 15:22
1
10
با سلام و تشكر از زحمات شما موكلين گرامي پيشنهاد مي كنم جهت بهره گيري از فرصت پيش امده و باي اينكه بازهم حل مشكل مشمول مرور زمان نشود اندسته از مالكان كه باگزينه دريافت زمين معوض هستند را معرفي نمائيد زيرا بخشي از صاحبان زمين ممكن است موافق نباشند و انتظار بيشتر داشته باشند واين فرصت هم از دست برود بنابرين شما ليست افراد موافق با پيشنهاد دولت را تهيه جداگانه ارسال نمائيد باتشكر
روحی
|
1393/08/04 - 15:22
2
11
این قانون ممنوعیت ارتفاع اصلا چرا باید شامل این زمینا بشه؟ قانون که عطف به ما سبق نمیشه مثل اینکه الان برن دانشگاه آزادو خراب کنن آیا اینکارو میکنن؟ هر طور که فکر کنین ما باید دست بالا بگیریم با تشکر از شرکت کاشانه. یا اینکه اصلا شما این پیشنهاد مطرح کنید که مالکین چند دسته بشن. شهرستانی های خواهان زمین در شهرستان، کسانی که هر معوضی رو قبول دارن و اونایی که فقط حق خودشونو میخوان. مرسی. در ضمن از مسئولین شرکت کاشانه یه سئوال داشتم اگر تجمعی باشه ماهم که جزو کاشانه نیستسم ولی مالکیم می تونیم شرکت کنیم؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/05 - 08:40
با سلام و احترام...از مالکین زمین مرادآباد و سوهانک که هنوز وکالت نامه و مدارک خود را به دفتر شرکت کاشانه تحویل نداده اند دعوت می شود در اسرع وقت مدارک خود را تحویل نمایند. در تجمعات هم بله می توانید شرکت کنید
حسین آبادی
|
1393/08/04 - 16:43
2
12
پس اقای دکتر میر افضلی این سید بزرگوار کجاست .نکند زیاده خواهان اورا از شرکت رانده اند.ایا اختلافی در شرکت پیداشده. ایا کامنتهای میرافضلی واقعا" از طرف اوست یا خود ایشان پاسخ می دهند.از کجا باید بدانیم دکتر هنوز با شرکت کاشانه فعالیت دارند.ممنون میشوم پاسخ دهید. واما یک سوال: ایا دوباره باید به خواب خرگوشی برویم تا شش ماه دیگر؟ صبر هم اندازه داردبرادران شرکت کاشانه!!! خلاصه به این حرفهای دل خوش کنک امیدی نبندید.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/05 - 08:44
با سلام و احترام...کامنتهایی که به نام میرافضلی منتشر می شود توسط اینجانب دکتر سید محمود میرافضلی نوشته می شود. برخی از کامنتهایی که به نام شرکت کاشانه منتشر می شود نیز توسط اینجانب نوشته می شود. بنده در خدمت شما هستم. نگران نباشید...در شرکت کاشانه هم هیچکس زیاده خواه نیست..همگی برادرانه با یکدیگر مشغول فعالیت هستیم.
----------------------------------------------------
شرکت کاشانه
با تشکر از پاسخ جناب آقای دکتر میر افضلی
آقا یا خانم حسین آبادی با سلام- لطفا قبل از نوشتن فکر کنید و ببینید چه میخواهید بگویید سپس بنویسید. سه خط نوشتید و در هر سه خط توهین کرده اید. در صورت تکرار اینگونه ادبیات از سوی جنابعالی نظراتتان حذف خواهد شد.
دانیال موحدی
|
1393/08/04 - 20:25
1
7
با سلام و عرض تشکر لطفا بفرمایید آیا تعاونی های 25 گانه جهاد ،شرکت تعاونی مجد رو هم شامل میشه؟ اگر پاسخ منفیه پس تکلیف این تعاونی چی میشه ؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید سپاس
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/05 - 08:47
با سلام و احترام...اغلب اعضای تعاونی مجد و منجمله بنده عضو شرکت کاشانه  هستیم..بقیه را نمی دانم چه می کنند
ناشناس
|
1393/08/04 - 22:45
0
31
با عرض سلام .لطفا بفرمایید کی قرار است زمینهای معوض را اعلام نمایند ؟ ضمنا شاید بعضی از اعضا متصور عمر نوح برای خود باشند ! اما قاطبه ی اعضا به دنبال حل و فصل سریع موضوع بدون رویا پردازی هستند لططفا سریعتر تععین تکلیف نمایید تا خودمان هم نفعی از این زمینها ببریم نه تنها ورثه
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/05 - 08:49
به دوستانی که نامشان را ناقص می نویسند یا نمی نویسند تذکر داده می شود  دفعه بعد نامتان را کامل بنویسید. اگر نظرتان منتشر نشد گلایه ای نداشته باشید
حسين احمدشعار
|
1393/08/05 - 10:10
0
1
سلام جناب دكتر ممنون از زحمات شما و سايرين اعضا
حسین برنگی
|
1393/08/05 - 10:12
0
4
عرض سلام خدمت تمامی بزرگان و زحمتکشان شرکت کاشانه و قدردانی ازتلاشهای شبانه روزی آنها.
صادق جعفري
|
1393/08/05 - 10:43
0
12
با سلام لازم است تمام تعاوني ها قيمت زمين هاي هم جوار را در بياورند و يكجا اعلام كنند تا مسئولين محترم هم بدانند اين تو بميري از اون تو بميري ها نيست و در زمان معوض زمينها آنرا مبنا قرار بدهند. لطفآ تعاوني ها زحمت بكشند از چند دفاتر املاك اطراف منطقه قيمت ميانگين را در بياورند و در ظرف يك هفته اين قيمت ها را يكجا در همين سايت اعلام كنند و نه بر اساس تصورات قبلي و اطلاعات قديمي. با تشكر از زحمات دبيرخانه تعاوني ها و تشكل هاي قانوني مسكن شهر تهران (زمين هاي دامنه جنوبي البرز، شمال شرق، شمال و شمال غرب)
لیلا مرادی
|
1393/08/05 - 11:09
0
3
این پرسشم شاید یه خرده رویاپردازی باشه. اگه خدا خواست و معجزه ای رخ داد و به ما زمین معوض دادن کسانی که دو قطعه زمین دارند مثل من که یه زمین 150متری و یه زمین 200 متری دارم میتونم یکی اشون کنم و یه 350متری بگیرم؟ وکالت هر دو رو به اشانه دادم که در لیست اول که منتشر شد یه قطعه بود و بعد از خبر دادنم هر دو قطعه ثبت شد امیدوارم الان درست باشه. با سپاس از شما
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/05 - 20:52
با سلام. فرآیند نحوه تخصیص اراضی فعلا زود است. باید صبر کرد تا اصل قضییه را به نتیجه نهایی برسانیم سپس پله به پله جلو خواهیم رفت.
rezay
|
1393/08/05 - 12:07
2
12
باسلام ، می خواستم بگویم چرا با این همه تلاش مسئولین نتوانستند جای خوبی برای ذینفعان جور کنند مثل زمینهای چیتگر متاسفانه جاهای که اسم برده اند فقط برای خودشان خوب است چون زمینهای که ما داریم قیمتش بسیار بالاست و بایستی زمینهای به ما بدهند که ارزش آن با این زمینها مشابه باشد نه اینکه بعد از 30 سال تازه برویم سراغ اصل مطلب به هر جهت امیدواریم که این قضیه با خوشی و سلامتی تمام شود و همه به حقشان برسند. با تشکر
محمد رضایی
|
1393/08/05 - 13:48
21
6
باسلام.خداقوت.خداخیرتون بده که برای گرفتن حق مردم تلاش میکنید.من میخوام 1موضوع رامطرح کنم وازشمابخوام این موضوع راموردبررسی قراربدیدودربرنامه ریزی هایتان این موضوع رالحاظ کنید. دراین مرحله که قراراست نمایندگان تعاونی هادریک طرف بنشینندودرطرف دیگرنمایندگان دولت وبرسرارائه زمین های معوض چانه زنی کنند،نمایندگان تعاونی هاقبل ازهرچیزبایداز نحوه ارزش گذاری زمین های مربوط به تعاونی خودآگاه باشند. اطلاع ازنحوه ارزش گذاری زمین هاازدوجهت ضروری است:1-تازمانی که ازنحوه ارزش گذاری مطلع نباشیدنمی دانیدچه زمین معوضی مناسب است. 2-اگرازنحوه ارزش گذاری مطلع نباشید،مالکین نمی دانند ارزش زمین هایشان چقدراست که بازمین معوض پیشنهادی موافقت کنندیامخالفت. پس واجب است درابتدانماینده تعاونی به نحوه ارزش گذاری زمین هادست پیداکند وقبل ازجلسه بامسئولین آن رابامالکین درمیان بگذارد. به طورمثال بنده ازیک کارشناس شهرداری استعلام کردم که نحوه ارزش گذاری به چه صورت است.ایشان گفتندزمین های شماتفکیک شده نیست.بنابراین حداقل نیمی ازمتراژهریک اززمین هابعدازتفکیک برای فضای شهری است.یعنی اگرکسی 300مترزمین دارد،150مترش بعدازتفکیک برایش می ماند.الان هم که دراین نامه ای که شمادراین مطلب گذاشتیداشاره به ساخت30درصدی درزمین هاشده است.پس صاحب زمین300متری قبل ازتفکیک تنهاحق ساخت در50متربعدازتفکیک را دارد.حالااینکه این زمین متری چقدرارزش داردبایدتعیین شودتاارزش زمین هرفردبدست بیاید. غرض من ازذکراین مثال این بودکه خیلی ازمالکین ارزش زمین هایشان رانمی دانند والا ممکن است نظراین کارشناس کاملاغلط باشد.این رامن نمی دانم.اماچیزی که واضح است این است که سطح توقعات مطابق باواقعیت نیست.وقطعابعدازپیشنهادزمین معوض درصدزیادی ازمالکین مخالف هستندوبایدزحمت وزمان زیادی صرف کنیدتامالکین آگاه شوند.پس واجب است این کارراقبل ازرایزنی بامسئولین انجام دهیدومالکین راازارزش زمین هایشان آگاه کنید. این موضوع واقعاضروری است.امیدوارم این مطلب رامنعکس کنیدوایشان مالکین رابانحوه ارزش گذاری زمین هاپیش ازجلسه بامسئولین آگاه کنند. با تشکرفراوان
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:00

با سلام و احترام..با نظر شما موافقم...محاسباتی هم که گفته اید به نظر منطقی است. انشآء الله همه مالکان محترم توجه نمایند

محمد رضا محمد كريمي
|
1393/08/07 - 10:35
با سلام، آقاي رضايي خودشان اعتراف مي كنند كه نظر این کارشناس غلط است يا خير نمي دانند. پس بهتر بود چيزي كه نمي دانند اينجا مطرح نكنند تا به حساب فرافكني گذاشته نشود. ايشان به اين نكته هم توجه كنند كه در شهرهاي ايران مجوز 60 درصد ساخت مسكن مي دهند و دولت به بنده 100 متر زمين براي ساخت مسكن فروخته نه 50 متر. چرا مالكين بايد فضای شهری را تامين كنند؟ پس از 20 سال سلب مالكيت، ضرر و زيان چي ميشه؟ همين فضاي شهري و تراكم ساخت رايگان را به عنوان ضرر و زيان از شهرداري بگيريد. اين را هم يادآوري مي كنم كه هرتوافقي كه نهايتآ امضاء ميشه نمايندگان همه ارگان هاي مرتبط منجمله دفتر رهبري، استانداري، وزارت راه و شهرسازي، سازمان ثبت اسناد و شهرداري هم آنرا امضاء كنند. از شركت كاشانه مي خواستم بپرسم: آيا آقاي محمد رضايي جزء مالكين هستند؟ از شركت كاشانه مي خواهم نگذاريد افراد متفرقه در اين سايت وارد شوند و تشويش اذهان عمومي يا جوسازي كنند. دلسوزي ايشان به نفع هر كه باشد به نفع مالكين نيست. حالا كه قضيه تعويض زمين جدي شده هوشيار باشيد و نگذاريد مسئولين از خدا بي خبر حقه اي به مالكين بزنند. امام علي (ع) فرمودند: بترسید از ظلم کردن به کسی که جز خدا ، یاوری ندارد.
حسینی نیک
|
1393/08/10 - 10:52
دوست عزیز اینگونه نیست که شما میفرمایید: طبق قانون تفکیک زمین در شهرداریها برای زمینهای بالای 500 متر 25 درصد از متراژ زمین به معابر و خیابان تعلق میگیرد و در صورت افزایش ارزش افزوده بعد از تفکیک شهرداری میتواند از 1 تا 25 درصد از مابقی زمین را بابت ارزش افزوده از مالک زمن طلب کند و مالک میتواند به جای 25 درصد دوم وجه آن را به شهرداری به صورت اقساطی پرداخت نماید. لازم به توضیح است که درصد زمینهای زیر 500 متر کمتر از 25 درصد میشود. در ضمن لازم به توضیح است که اگر مالک یا مالکین زمین های تفکیک نشده نسبت به میزان سهم خود از تفکیک اعتراض داشته باشند حق اعتراض و حتی شکایت به دادگاه دارند که مطابق بندهای قانونی ممکن است حکم شهرداری باطل شود و به مالکین سهم بیشتری برای ساخت داده شود. ( همه ی اطلاعات فوق را از سایت شهرداری تهران بصورت خلاصه قرار دادم.) باتشکر
حسین ازاد
|
1393/08/05 - 13:55
1
1
سلام اقای دکتر تعاونی جهاد استقلال جزو تعاونی بیست و پنج گانه محسوب می شود؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:01
با سلام و احترام...از دفتر تعاونی های 25 گانه بپرسید. بنده دقیقا نمی دانم شامل کدام تعاونی هاست
رحیم بخشی
|
1393/08/05 - 15:07
0
8
بزرگواران کاشانه ؛ پاراف وزیر را پنهان نکنید . آیا نکته مشکوکی را قید کرده ؟ آیا نشانی هایی مثل ماهدشت را نوشته که به تف شیطان نمی ارزه ؟ از اعضا نترسید . پاراف را رو کنید
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/05 - 21:02
آقای بخشی - ما به غیر از خدا از هیچکس نمیترسیم چون حق پشتیبان ماست و به دنبال حق هستیم و طبق قانون حرکت میکنیم و دیگر این مطلب را برای ما گوشزد نکنید. ضمنا عین پاراف را بدون کم و کاست نوشتیم. و اگر عین پاراف را نگذاشتیم حتما دلیلی پشت این موضوع است که هیات مدیره صلاح دانسته که دست خط وزیر روی سایت نباشد. ما بهانه دست هیچکس نمیدهیم. ضمنا از وقتی که روی سایت میگذارید بهینه استفاده کنید و پیشنهاد و انتقادات مناسب بنویسید تا وقت ما هم گرفته نشود و دیگران هم از آن استفاده کنند.
احمد سادات
|
1393/08/05 - 15:59
0
11
با سلام وخسته نباشيد بهتر است در همان مكاني كه قراراست براي اعضاء‌ در رابطه با هرگونه تصميمي جهت واگذاري زمين و يا معوض آن اعضاء‌حضور بهم رساند تا بعد از يك دوره طولاني مجددا براي مدتي ديگر بلا تكليف نمانيم
روحی
|
1393/08/05 - 20:08
3
20
شرکت کاشانه من در چند صفحه قبل دو مرتبه خوندم که یکی از آقایون چنین پیشنهادی داده بودن: "باعرض سلام خدمت همه کاشانه ایها و دکترمیرافضلی. میخواستم خدمت شما بپرسم نظرتون در مورد یک رایزنی با مشاورحقوقی دکترقالیباف که وکیل درجه یک میباشد چیست؟ " به نظر منم بد نیست اینکار انجام بشه اصلا خدارو چه دیدی شاید همین مشاور یه جوری بتونه یه سفیرم برای جناب شهردار تهران بشه، از طرفی ایشون مطمئنا میدونه که شهردار تهران چه نقشه ای برای این زمینا داره. ممنون
آرمان
|
1393/08/05 - 23:04
2
1
جناب میرافضلی عزیز لطف میکنید بفرمایید علت اینکه از تعاونی زیتون نماینده ای در تشکل نمایندگان تعاونیهای مسکن حضور ندارد چیست؟! آیا سایر نمایندگان بصورت خودجوش حضور دارند و یا از طرف شما دعوت شده اند یا علت دیگری داشته؟ و آیا تعاملی با نمایندگان زیتون داشته اید یا از طرف آنها با شما ارتباطی برقرار شده یا خیر. با تشکر
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/06 - 15:05
باسلام و احترام...رئیس اصلی این تعاونی را ما فقط یکبار آنهم در جلسه هیدت رئیسه مجلس به صورت ناگهانی دیدیم و در تجمعات نیز خیلی کم ایشان را زیارت کرده ایم. دقیقا نمی دانم ولی تا آنجا که شنیده ام دوستان زیتونی بیشتر مایلند در زمینهای خودشان بمانند و زیاد با ایده معوض موافق نیستند .به علاوه برخی از آنها اظهار می داشتند مشکل ما مثل شما نیست بلکه ما از شما خیلی جلوتر و به راه حل نزدیکتریم. در هر حال بهتر است این سوال را در وبلاک زیتون بپرسید.
ژیلا سلطانی نژاد
|
1393/08/06 - 10:36
1
2
با سلام و عرض احترام بخاطر مساعی شما خواهشمندم راهنمایی بفرمایید که من که دارای دو قطعه زمین مراد آباد هستم آیا در زمان واگذاری معوض ها برایم مشکل قانونی درست نمیکنند ؟ البته من این قطعات را 5 سال قبل از بازار آزاد و با قیمت گزاف خریده ام . سوال بعدی اینست که اگر بخواهم در کاشانه عضو شوم همان حق عضویت یک قطعه زمین کفایت میکند ؟ در انتظار دریافت پاسخ شما .
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:06
با سلام و احترام...انشاء الله مشکلی رخ نمی دهد..خیر کافی نیست باید برای هر قطعه زمین حق الوکاله جدا بدهید ولی فکر می کنم بتوانید یک وکالت نامه داشته باشید. همین جا به مالکین مراداباد و سوهانک که هنوز در شرکت کاشانه عضو نشده اند تذکر می دهیم که هر چه زودتر اقدام فرمایند
ترانه
|
1393/08/06 - 10:54
1
2
باسمه‌تعالي، سلام عليكم، ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و تشكر از كليه نمايندگان محترم شركت كاشانه، بنده فقط خواستم از زحماتتان تشكر نمايم و خداقوت عرض نمايم و از طرف كليه اعضاء كه به علت بي‌تكليفي و انتظار به مدت طولاني ناراحت و عصباني شده‌اند، با نوشتن مطالبي باعث ناراحتي شما شده‌اند عذرخواهي ‌نمايم. بايد آنها را درك كرد مثلاً بنده هزينه خريد مسكن را خرج وديعه مسكن و ازدواج فرزندم نمودم. منظورم اين است كه هر كدام از اعضاء مشكلي دارند. به هرحال شما ما اعضاء را عفو فرماييد. با تشكر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:08
با سلام و احترام و سپاس از لطف جنابعالی....خیر ما اصلا ناراحت نشدیم و اگر دلخوری و ناراحتی داشتیم از دولت و بدقولی های پی در پی آنها  و مشکلات عدیده مالکین محترم بود
کوهستانی
|
1393/08/06 - 11:11
2
6
با سلام واحترام ای که بگم خدا چکارتان کند افتادید تو فاز شک و تردید این وسط مردمند که در رنج و عذابند
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:09
با سلام و احترام...توجیه نشد...چه کسی در فاز شک وتردید است؟ ما که شکی در این مسیر نداشته و نداریم
دلاوری
|
1393/08/06 - 11:24
0
14
عرض احترام.لطفا بفرمایید ایا برای اعلام زمین معوض .در کل پاسخ صورتجلسه ونامه وکلای اعضا زمانی تعیین شده است یا خیر.ممنون
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/06 - 15:12

خیر نشده ...بر فرض هم که می شد کی دولت به قولهای قبلیش عمل کرده...قولهایش به ما بماند کی به مصوبات خودش عمل کرده ..مصوبات خودش توی سرشان بخورد از نامه رهبری مهمتر که نداریم..داریم؟   سرنوشتش بعد از چند سال به کجا رسیده؟ برای همین ما هم خودمان را راحت کرده ایم و دلمان را به هیچ وعده ای خوش نمی کنیم...ریلاکس ریلاکس

محمود رضا اسفندياري مقدم
|
1393/08/07 - 16:06
به نام يكتاي بي همتا آقاي/ خانم دلاوري گرامي و همه مالكين عزيز ديگر كه ممكن است سوالي مشابه سوال فوق داشته باشند، ضمن سلام و احترام به همه عزيزان، تسليت ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين و با تشكر از صبر و شكيبائي شما، به استحضار مي رساند، پيرو دستور صريح جناب آقاي دكتر آخوندي وزير محترم راه و شهرسازي براي پيگيري رفع مشكل، پيگيري از طريق معاونين محترم ايشان ( آقايان دكتر حناچي و مهندس پژمان ) در حال انجام است و به زودي اخبار مربوط به زمين هاي معوض، مكان زمين ها، كيفيت و عرصه تعيين شده دريافت و اطلاع رساني مي گردد، طبعا تعامل پنج ماهه دبيرخانه با مجلس محترم شوراي اسلامي بسيار مثبت و نتيجه بخش بوده و هيئت رئيسه محترم مجلس، در كنار دبيرخانه مجدانه پيگير موضوع بوده و هستند و به لطف الهي همه مسئولين محترم ذيربط، عزمي راسخ براي حل مشكل دارند، لذا بنده به عنوان خادمي كوچك در دبيرخانه كه با همكاري صميمانه ساير اعضاي محترم پيگير امور فوق است؛ از شما استدعا دارد، براي پيمودن موفقيت آميز اين آخرين گام هاي باقيمانده ، همچنان آيه شريفه " اَمّنْ يُجيبُ المـُضْطَرّ اذا دَعاهُ و يَكْشِفُ السٌوء " را ذكر لسان قرار داده و براي توفيقات هرچه سريع تر در اين راه، خدمتگزاران خود را از دعاي خير فراموش نفرمائيد. "بار الها چنانكه سرانجام كار، تو خشنود باشي و ما رستگار، آمين يا رب العالمين" حسبنا الله و نعم الوكيل، نعم المولي و نعم النصير
کسری صدر
|
1393/08/06 - 15:59
0
4
باسلام وخسته نباشید خدمت شما اقای دکتر نمیدونید چه زمینهایی پیشنهاد شده?
سیدی
|
1393/08/06 - 17:41
0
1
آقاق رضایی فرضا حرف شما درست 150متر زمین. متری ده میلیون میشود یکونیم میلیارد و کسی که یک زمین 150متری میخرد کاری ندارد چند متر جواز میدهند
سیدی
|
1393/08/06 - 17:45
0
0
آقاق رضایی فرضا حرف شما درست 150متر زمین. متری ده میلیون میشود یکونیم میلیارد و کسی که یک زمین 150متری میخرد کاری ندارد چند متر جواز میدهند
سلامتی
|
1393/08/06 - 18:58
0
0
باسلام وعرض تشکر اززحمات شما ودوستان دیگر تکلیف زمینهایی که آزاد خریداری شده است چگونه می شود ،درصورتی که تعاونی منحل شده باشد وضعییتش چه می شود باتشکر از راهنمایی شما
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:13

با سلام و احترام..مالکین زمینهای مراداباد و سوهانک ب دفتر شرکت کاشانه مراجعه کنند..بقیه هم به تعاونی های خود

گلریز
|
1393/08/06 - 19:17
1
0
سلام/وضعیت زمین های مهاب قدس چگونه است؟به نظرمی رسد مهاب قدس جلوترازتعاونی های دیگراست چون این تعاونی اعتقاد دارد زمین فعلی معاوضه زمین جمال آباد بوده است ازطرفی چندی پیش دادگاه به نفع مالکان این تعاونی رای داد لطفا"دراین خصوص توضیح دهید.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:15
با سلام و احترام...لطفا این سوال را در وبلاگ شرکت مهاب قدس مطرح بفرمائید...
کوهستانی
|
1393/08/06 - 19:51
0
2
با عرض سلام و احترام . کسانی در فاز شک و تردید هستند که باید در باره این موضوع و یا این مشکل تصمیم گیری کنند.یعنی نمایندگان دولت.جناب اقای دکتر میر افضلی شاید بد نباشد برای تسریح و تصمیم گیری نمایندگان دولت به طریقی به انها کمک کنیم.مئلا شرکت کاشانه زمینه ای را فراهم کند فرمی را چاپ کند و از ذینفعان دعوت کند برای دریافت این فرم ظرف یک هفته به مرور به تعاونی مسکن و پس از دریافت ان یکهفته فرصت دارند تا در باره قیمت زمین خود تصمیم گیری واعلام نظر کنند . {در اینجا ممکن است گفته شود کدام زمین ؟ همان قطعه زمین مشاع در سوهانک }.شاید کسی بخواهد زمینش را اینقدر .... بفروشد و یا شاید کسی بخواهد انقدر ........ بفروشد. هنگامیکه نظرها مشخص شود شرکت کاشانه به یک جمع بندی دست پیدا کرده و بصورت گزارش در زمان لازم تقدیم نمایندگان دولت میکند این یک نوع کمک به نمایندگان دولت برای تصمیم گیری در باره این مشکل بوجود امده است.البته من نمی خواهم بگویم این بهترین راه است اما برای حل این مشکل راه حل بدی نیست.جناب اقای دکتر میر افضلی اگر راه حلهای دیگری مئل تعویض زمین و یا جواز ساخت را هم شبیه به نظر بالا بصورت مدوون انجام دهیم و بصورت یک گزارش اماده ارائه به نمایندکان دولت باشد انگاه تصمیم گیری برای نمایندگان دولت اسان و سهل خواهد بود و اگر ما این راه حلها را رفتیم و نمایندگان دولت در سدد حل این مشکل بر نیامدند باید فهمیده باشیم تلاش در این راه بیهوده است.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/08 - 10:20
با سلام و احترام..مکانیسم قیمت گذاری بر اساس ارزش زمینهای روز منطقه است. اگر این زمین در محدود ساخت و ساز بود و قرار بود به آن مجوز ساخت و ساز بدهند چه می شد؟ هر چقدر در آن شرایط می ارزید الان هم همان ارزش را دارد . قاعدتا بخشی از آن بر طبق ماده 102 شهرداری برای امورات عمومی به شهرداری داده می شد و بقیه اش دارای مجوز می شد. محاسبات دقیقی در زمان خودش انجام خواهیم داد و با اظلاع شما می رسانیم. فعلا منتظریم تا ببینیم دولت چه زمینهایی را پیشنهاد خواهد داد
کاظمی
|
1393/08/07 - 00:32
37
8
بنده هم پیرو فرمایشات دوستمان در بالا بهتر است اعضا را در همین سایت از ارزش واقعی زمینها مطلع نمایید .با این نامه ای که شما برای وزیر نوشته اید و با این خواسته های طول و دراز داستان سنگ بزرگ نشانه نزدن است.ونتیجه اش ابراز شک و تردید خواهد بود .بیایید خواسته هایمان را معقول ومبتنی بر واقعیات موجود در یک مملکت گل و بلبل بنا کنیم .عزیزان ذینفع با مراجعه به اگهی روزنامه به راحتی میتوانند یک قطعه 300 متری را با بیست و پنج ملیون خریداری کنند.این عین واقعیت است.شما عزیزان کاشانه ای موظفید اعضا را از هم تفکیک کنید و افرادی را که این زمین را سرمایه ای برای قیامتشان میخواهند مشخص وافرادی مثل بنده که حلوای نقد را ترجیح می دهند جدا .بعد زمین یا پول معادل هر انچه مقامات مرحمت نمودند به ما بدهید برویم بلکه بار سبک تر و ماندنیها زود تر به مقصد برسند.با تشکر
پاسخ ها
محمود رضا اسفندياري
|
1393/08/10 - 15:52
جناب آقاي/ خانم كاظمي گرامي و ساير مالكين محترم با سلام و احترام، قيمت گذاري زمين ها به حول و قوه الهي پس از اعلام زمين هاي معوض از سوي سازمان ملي زمين و مسكن و مطابق قوانين مربوطه، توسط كارشناسان معتمد ذيربط صورت مي گيرد، لذا قيمت هاي اعلام شده براي زمين ها به نقل از جرايد يا هر منبع رسانه اي ديگر معتبر نبوده و از شما و همه مالكين ديگر درخواست مي شود تا تعيين قيمت واقعي زمين ها مطابق فرآيند فوق، از هرگونه اظهار نظر و يا نقل قول اعم از شفاهي، كتبي، پيام كوتاه، كامنت و ... در اين زمينه پرهيز فرمائيد. با سپاس، دبيرخانه
روحی
|
1393/08/12 - 21:20
جناب کاظمی این قیمت که داده اید مال الانه که دولت عملا زمین ها رو توقیف کرده! و هیچ کسی م با این اوضاع و احوال همین قیمیتم نمی خره. بحث ما قیمت واقعیه برای زمینی که اجازه ساخت داره و بدون مشکله که توی اون منطقه بین متری10 تا 15 میلیون قیمتشه
نبی زاده
|
1393/08/07 - 10:41
3
3
باسلام واحترام به اعضای شرکت کاشانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سپاس از زحمات فراوان شما ،بنده درچند تا از تجمعات اعتراضی که با دعوت شرکت کاشانه صورت گرفته شرکت کرده ام واز نزدیک شاهد تلاش مجدانه شرکت کاشانه بوده ام لذا از مالکین خواهش می کنم به شرکت کاشانه اعتماد نمایند همانطوریکه به آنها وکالت داده ایم واعتماد داریم از آنها نیز حمایت نمایم ودر کامنتهایکه برای شرکت کاشانه می فرستیم نهایت ادب را رعایت نمایم اگر هم نظر یا پیشنهادی داریم خیلی محترمانه بیان نمایم چرا که اعضای شرکت کاشانه از خود ماست و به دنبال دستیابی به حداکثر منافع ماست لذا اگر مالکین که به شرکت کاشانه وکالت داده اندفکر می کنند بهتر از اعضای شرکت می توانندکار کنند به شرکت مراجعه وخود را معرفی نمایند قطعا شرکت کاشانه استقبال خواهد کرد در غیر اینصورت با اعضای محترم شرکت کاشانه همکاری نمایم و به آنها اعتماد داشته باشیم .باتشکر
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:24
با سلام و احترام...ممنون جناب نبی زاده..چقدر کیف می دهد از انسان تعریف کنند!!! جدا از شوخی شما لطف دارید...
امیری
|
1393/08/07 - 11:11
1
2
با سلام و خسته نباشی به شما سید عزیز ئ بزرگوار میخواستم بدونم حق الوکاله زمین 200 متری سوهانک چقدر میشه چون من هنوز عضو شرکت شما نیستم.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:25
با سلام و احترام...لطفا با دفتر شرکت کاشانه به شماره 66575503 تماس بگیرید
علی بخشی
|
1393/08/07 - 11:46
0
2
خسته نباشید لطفا آدرس شرکت رو محبت کنید تا برای دادن وکالت مزاحم شویم .
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:26
میدان انقلاب - کارگز جنوبی- ساختمان شهید رحیمی(تعاونی جهاد) دفتر شرکت کاشانه- 66575503
سهرابی
|
1393/08/07 - 14:27
0
10
سلام دوستان باید بخدا پناه برد اکثریت مامالکان درصحنه نیستیم 8هزارمالک مرادابادوسوهانک هستیم ولی وقتی نیاز به تجمع است حداکثربه 300نفرنمیرسددردیگرتعاونی هاوضع ازاین بدتره واین اصلا بنفع مانبوده مسولین دولتی هم ذره ای احساس مسولیت نمیکنند چون این مسولین هم جزیی از ما هستند بقول شاعری ملقب به نسیم شمال که بیش از یکصدسال پیش این شعر را درموردذات ما ایرانیان سروده //مامردم ایران همه باهوش زرنگیم ...افسوس که چون بوقلمون رنگ برنگیم ///بنده هم به هیچ کس خورده نمیگیرم که خود جزو این مردمم
مهرداد دهقان
|
1393/08/07 - 16:45
0
1
سید بزرگوار جناب میرافضلی بجان عزیزت من آسایش ندارم . تو رو خدا متن وزیر را برای ما بنویس . خدا به شما عزت بده
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/08 - 10:34
با سلام و احترام...اگر خبر شد به شما اطلاع می دهیم...خیالتان راحت..فاصله شما با ما از نظر اطلاعات موجود زیاد نیست و ما هم بدجوری دهن لق هستیم!و نمی توانیم هیچ خبری را پیش خودمان نگه داریم!!!
موسوی
|
1393/08/07 - 18:38
1
6
سلام با تشکر از زحمات شما. چرا نماینده زمین های شمال شرق یعنی ( تلو ) در جلسه حضور نداشته است؟!؟یعنی فقط تعاونی هایی که در جلسه حضور داشتند زمین معوض می گیرند؟؟!!!
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:35
با سلام وا حترام...علت غیبت نماینده آنجا را نمی دانیم ولی قطعا دوستان تلو نیز مشمول این ماجرا ها هستند...جناب توسلی برای جلسه بعد در تماس با جناب قلیچ خانی باشند
فاطمه عسگری
|
1393/08/07 - 20:17
0
21
باسلام ومانده نباشید به نمایندگان محترم کاشانه واعضای صبورتعاونی پیشنهادم این است که ازتب تاب لبریزی صبر اعضا استفاده کرده وبرای معرفی زمین معوض زمان تعین کنند وقت کشی بس .بس است درغیر این صورت جهت تعین وقت وآن هم هر چه زودتر تجمع نمایندگانی از اعضا را می طلبد موفق باشید متشکرم
کریمی
|
1393/08/07 - 20:54
13
13
خواهش میکنم به این موضوع توجه کنید که شاید در دولتهای بعد کسی جواب ما را هم ندهد مثل گذشته پس نقد را به نسیه ندهیم قطعا ارزش واقعی زمینها به ما داده نمیشود و اگر این فرصت هم از دست برود باید سالها صبر کرد ایا این منطقی است والله عمرمان تمام میشود
علیرضا سلیمی
|
1393/08/07 - 20:56
1
3
برای چندمین بار می پرسم . درمورد نامه شهردار منطقه 5 که خودشان پیشنهاد معوض برای پلاک121.825 داده بودند چه تصمیمی گرفته اید .طی تماس با دبیرخانه شهرداری منطقه 5 اعلام شد ما منتظر جواب این نامه از طرف وزارت جهاد کشاورزی می باشیم.
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/08/08 - 10:39
نمی دانیم و پیگیری هم نکرده ایم...شهرداری توپ را به زمین وزرات جهاد انداخته ..اینها دارند با خودشان بازی می کنند ...شهردار منطقه 5 به صورت رسمی در اسفند سال گذشته به ما گفت ماجرای زمینها ربطی به ما ندارد ...یک روده راست در شکم این شهرداری نیست...شما هم زیاد خیال شریفتان را ناراحت نفرمائید ..داستنا ما رد مجلس و وزارت راه در حال انجام و پیگیری است
عليپور
|
1393/08/08 - 13:29
9
7
با سلام و خسته نباشيد,به نظر بنده ديگر بعد اين همه سال نبايد دنبال خود زمين ها بود بلکه بايد دنبال معاوضه آن با مسکن يا زمين بود و اجازه ساخت در آن زمين ها بى فايده است حتى اگر ارزش مسکن داده شده به اندازه بخشى از اون زمين ها هم باشد مى ارزد و بايد طالب آن باشيد که به هر شخص يکى از واحد هاى مسکونى که در برج ها يا ساختمان هايى که در مناطق بالاشهر با متراژ بالا ساخته مى شود و براى پيش فروش مى باشد را در اختيار بگذارند که هيچ کدام فروخته نشده و بهترين راهحل ممکن است .
دلاوری
|
1393/08/09 - 15:43
3
8
عرض سلام.به نظر بنده اگر به شهردای اعلام موافقت خود را در رابطه با واگذاری املاک به شهرداری جهت انجام طرحهایی همچون احداث پارکهای تفریحی .نمایشگاه و یا هر طرح سود اور دیگری (همانند تپه های عباس اباد)که مشمول حقوق مالکان ذینفع در غالب یک شرکت سهامی که هر مالک به نسبت متراژ زمین خود صاحب سهام باشد خالی از لطف نخواهد بود به دلایل زیرز: 1-مالکان مالک بالفعل مایملک خود در کوتاه ترن زمان ممکن خواهند شد. 2-نظر رهبری تامین مگردد. 3-هر مالک صاحب سهامی میگردد که مختار به حفظ ویا فروش ان در بازار ازاد به قیمت واقعی میباشد و بدین ترتیب اختلاف بین اعضا که برخی قصد سرمایه گذاری وبرخی قصد استفاده حال از سرمایه خود را دارند منتفی میگردد 4-مالکان از ارزش افزوده زمین خود در محل واقعی اسناد بهره مند میگردند 5- چون شهرداری در این زمینه منتفع میگردد اعضا عملا صاحب یک وکیل قدرتمند خواهند شد . 6-بسیاری از مسائل حتی در صورت اختصاص زمین مرغوب .(که بسیار دور از ذهن است )دراین رابطه متصور نمیباشد چون هر مالک دارای سهمی (((مشاع )))از کل مجموعه بر اساس سند مالکیت میباشد. و عملا اختلاف نظر در رابطه با قیمت گذاری زمینها مرتفع میگردد .البته ارائه چنین پیشنهادی به زیر مجموعه ذینفع دولت نیز امکان پذیر است. والسلام
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/09 - 20:26
با سلام و احترام...با شهرداری مکاتبات و مکالمات و جلسات زیادی برگزار شده...آنتها اصلا حاضر به همکاری با ما نیستند
محسن آذرمي
|
1393/08/09 - 16:28
2
15
بسمه تعالي با سلام و عرض تسليت به امام زمان به خاطر سالگرد عزاداري جدش ابا عبدالله الحسين (ع). خداوند به ما صبر و تقوا عنايت فرمايد. مرگ در نظر امام حسين(ع)در روز عاشورا روز عاشورا چون جنگ شدت گرفت و كار بر حسين بسيار سخت شد، بعضى از اصحاب آن حضرت ديدند برخى از ياران امام در اثر شدت جنگ و با مشاهده بدنهاى قطعه قطعه شده دوستانشان و فرا رسيدن وقت شهادت و جانبازى آنها، رنگ چهره شان دگرگون گشته است و لرزه بر اندام آنان افتاده و ترس دلهايشان فراگرفته است. اما خود سيدالشهدا و تعدادى از خواص يارانش برخلاف آنها هر چه فشار بيشتر، و مرحله شهادت نزديكتر مى شود رنگ صورتشان درخشنده تر گشته و سكون و آرامش بيشتر مى يابند. بعضى از اين شهامت فوق العاده تعجب كرده با امام حسين اشاره كرده، به يكديگر مى گفتند: به حسين نگاه كنيد كه ابدا از مرگ و شهادت باكى ندارد. امام حسين متوجه گفتارشان شده، فرمود:اى بزرگ زادگان قدرى آرام بگيريد! صبر و شكيبايى پيشه كنيد! چون مرگ پلى است كه شما را از گرفتاريها و سختيها عبور داده و به بهشت هاى پهناور و نعمتهاى جاودانى مى رساند. و اما براى دشمنانتان پلى است كه از قصر به زندان مى رساند. و كداميك از شما نخواهد از يك زندان به قصر مجلل منتقل گردد. پدرم از پيامبر برايم نقل كرد، كه مى فرمود: دنيا براى مؤ منان همانند زندان و براى كافران همانند بهشت است . و مرگ پلى است كه مؤ منان را به بهشتشان ، و كافران را به جهنمشان مى رساند. آرى، نه دروغ شنيده ايم و نه دروغ مى گويم . بحار: ج 6، ص 154 و ج 44، ص 297.
پاسخ ها
حسین اکبرزاده خویی
|
1393/08/09 - 21:25
مرگ بر آمریکا و امریکاییها ! ! !
بهرام مرشدی
|
1393/08/09 - 18:48
0
4
برادران محترم کاشانه با سلام میخواستم سوال کنم که آیا احتمال دارد تا پایان پائیز امسال اراضی معوض تعیین تکلیف شوند ؟
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/12 - 15:06
انشاء الله...انشاء الله
روحی
|
1393/08/09 - 21:33
0
3
به نظر بنده چنانچه موضوع در مجلس در حال پیگیری باشد که تنها امید باقی مانده است چون دولت که خودش سنگ انداخته و پول مالکین را برده و خورده کاری نمی کند باید تجمعات در مجلس بیشتر شود و سعی کنیم بفهمانیم به همگی آنها که در حق مالکین ظلم شده است حتی اگر تعداد کمی همراه شوند کار ما پیش می رود . در ضمن ما الان نمی توانیم حقمان را از دولت بگیریم چطور وقتی تبدیل به تفرجگاه شد می توانیم؟ پیشنهاد آپارتمان پیش فروش جالب نیست عزیزم چون اولا ب ما پیش فروش می دهند و زمین را برای پیش پرداخت برمی دارند و بعد هم اگز شهرداری زمین معوض معادل ندهد آپارتمان 2 میلیلردی میدهد؟ فکر نمیکنم. الله اعلم
عبداله دارافرین
|
1393/08/10 - 07:53
0
3
با سلام/ وبا تشکر از زحمات تمامی دست اندر کاران و نمایندگان تشکل ها . امیدوارم تشکیل جلسه تشکل ها در هفتم ابان ماه که به دلیل عدم حضور نمایندگان تعاونی ها تشکیل نشد دلیل منطقی داشته باشه . امیدوارم نمایندگان تعاونی ها با مشورت و با یکدلی و مصممم و بدور از هرگونه اختلاف هرچه زودتر با یدیگر هم رای شده و این مشکل 20 ساله اعضا را با موفقیت به سرانجام برسانند. ( موفق و پیروز باشید)
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/12 - 15:11
با سلام و احترام...به هیچ وجه اختلافی نبوده است...آخرین جلسه تعاونی ها با وحدت کلمه کامل همراه بود...علت تشکیل نشده این جلسه نیز چیز مهمی نبود...برخی افراد به دلیل مشغله کاری نمی توانستند بیاییند و دستور جلسه نیز آماده نبود...
هژیر فراهانی
|
1393/08/10 - 09:24
0
11
باسلام خدمت آقای میرافضلی جناب آقای میرافضلی میشود بگویید تا کی میخواهید به اینها وقت بدهید؟ از ارسال درخواست شما یک هفته گذشته است و اینها ککشان هم نمیگزد.اینها به راحتی با به یغما بردن میلیاردها حق بیت المال زندگیشان را میکنند و ما اینجا نشسته ایم منتظره خبر رسیدن به حقمان از جانب اینها.اینها اگر میخواستن احیای حق کنند که پول بیزبون بیت المال را به تاراج نمیبردند و زندگی های اشرافیه پنهان برای خود نمیساختند.صبر کردن و وقت دادن به این ظالمان دگر بس است.دیگر تمسخر شدن از جانب این کافران بس است.وقت آن رسیده است که پرچم مظلومانه و حق طلبیهای امام حسین علیهم السلام را در روز آشورا بالا ببریم و به این ظلم و جنایت سی ساله پایان دهیم.به خدا قسم که مرگ بهتر است از خفت و خواری.آنان که در مقابل باطل به ایستند همچنان پشت به پشت در صف شهیدان آشورا ایستاده اند.
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/12 - 15:12
با سلام و احترام...در ده روز اخیر روزانه این نامه را پیگیری کرده ایم. نمایندگان مجلس نیز پیگیر بوده اند...انشاء الله به زودی خببرهای خوبی به شما خواهیم داد...انشاء الله
حسین اژدری
|
1393/08/10 - 10:27
0
2
جناب آقای دکترباعرض سلام وخسته نباشید، لطفا ازجلسه چهارشنبه هفتم آبان هم اگرتشکیل شده گزارش مختصری مرقوم بفرمایید. ماچشممون به انتظار پیگیری های حضرتعالی وهمکاران کاشانه سبز وامیدمون به خداست.
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/12 - 15:13
با عرض سلام و احترام...جلسه به زمان دیگری موکول شد
شاهی
|
1393/08/10 - 14:24
0
15
با سلام ، این آقایان اول سند را از دست ما می گیرندبعد میزان متراژ زمین مثلا 300 متر را به سهم تبدیل می کنند. سپس دریک بیابانی خانه می سازند . آخردست می گویند.آن زمین 300 متری شما شد 20 سهم یک آپارتمان مثلا 70 متری در این بیابان !!!! 80 سهم دیگه پول بدهید تا 100 سهم مال شما شود. حالا شما شدید خانه دار!!!!!خوب مادر به قربانشان هم از توبره خوردند هم از آخور!!!! سند از دستان رفت .چکار میخواهید بکنید. آقایان در کاشانه شما موافق هستید؟؟؟؟؟؟آخر امر شما با زیرکی میگوید چاره نبود . آیا وقت را از دست ندادید. من در برخی از تجمعات شما شرکت کردم شما خیلی با احتیاط عمل کردید !!!چرا؟ اگر وارد این کارزار شدید باید با توان جلو می رفتید . البته در عمل نه در حرف. زیاد محافظه کارانه عمل کردن میشود این!!!(قطعا در پس پرده ماجرایی است!!! لطفا با عصبانیت انکار نکنید!!)واقعیت داستان چه توافق خانه مان سوزی است ؟؟؟؟
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/12 - 15:22
با سلام..شما پیشاپیش قضاوت می کنید..هنوز هیچ چیز معلوم نیست...ما در همه تجمعات با نهایت تدبیر عمل کردیم و کمترین هزینه را دادیم ولی شما به قول خودتان فقط گاهی در تجمعات حضور داشتید وهمه چیز را نمی دانید..در خصوص پس پرده هم اگر شما چیزی می دانید بگویید
علي بخشي
|
1393/08/10 - 17:05
2
7
با سلام وخسته نباشيد آقاي دكتر ميشه تخمين زد تا كي ماجرا حل ميشه به خدا انقد مشكل داريم فقط منتظر حل شدن زمين هستيم .
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/12 - 15:23
با سلام و احترام...فعلا نیازی نیست برادر
حسینی نیک
|
1393/08/10 - 17:33
2
9
با سلام و خسته نباشید مطالب گفته شده توسط آقای محمد رضایی کمی قابل تامل است. اما به نظر میرسد قبل از دادن سند به مالکین مقداری از زمین مشاع برای معابر شهری در نظر گرفته شده است و شهرداری حد اکثر میتواند 25 درصد از املاک مشاع بالای 500 متر ( منظور متراژ کل زمینهای مشاع از 500 متر بیشتر باشد) را جهت خدمات عمومی و ساخت معابر و خیابان از مالک دریافت کند. لازم به توضیح است که در خیلی موارد به خاطر کوچک شدن بعضی از قطعه ها و موارد بسیار دیگر شهرداری مجاز به گرفتن کل 25 درصد نیز نمیباشد و باید با دقت به این امر توجه کرد. جدیدترین مصوبه مجلس شورای اسلامی در این خصوص که تمامی اصلاحات در آن صورت گرفته است به شرح ذیل است: ماده 101 اصلاحی در این خصوص اندک تغییراتی مقرر نموده « ادارات ثبت اسناد واملاک و حسب مورد دادگاهها موظفند در موقع دریافت تقاضای تفکیک یا افراز اراضی واقع در محدوده و حریم شهرها، از سوی مالکین عمل تفکیک یا افراز را بر اساس نقشه ای انجام دهند که قبلا به تایید شهرداریها رسیده باشد» اما توجه به تبصره 3 در این مورد بسیار مهم است: تبصره 3: شهرداری برای تامین سرانه فضای عمومی و خدماتی تا سقف 25 درصد و برای تامین شوارع و معابر مورد نیاز تفکیک یا افراز 20 تا 25 درصد از کل زمین را مطابق ضوابط طرحهای جامع، تفصیلی و هادی شهر حسب مورد با رعایت عواملی همچون موقعیت محل اراضی، مساحت اولیه، باقیمانده پس از تفکیک،کاربری مصوب اراضی و تشویق متقاضیان تفکیک، به متراژهای بالاتر از حدنصاب تفکیک در آن شهر درقبال موافقت با تفکیک و افراز مطالبه می نماید. شهرداری در قبال تفکیک و افراز غیر از موارد ذکر شده حق دریافت هیچ گونه وجه دیگری ندارد .» از مطالعه مفاد تبصره3 مشخص می شود که قانونگذار میزان قدرالسهم شهرداری را بصورت دقیق تعیین ننموده، بلکه صرفا حداکثر حقوق قابل مطالبه رامشخص نموده است که نتیجتا هیچ یک ازشهرداریها نه تنها حق مطالبه زمینی بیشتر از درصد های مقرر در این تبصره را ندارند، بلکه اشاره مقنن به کلمه تا 25 درصد نیز به آن مفهوم نیست که شهرداریها بصورت سلیقه ای عمل نموده وبالاترین درصد را مطالبه نمایند. چراکه مبنای محاسبه این حقوقات به شرح تبصره موصوف سرانه های مندرج در طرحهای جامع و تفصیلی می باشد. شایان ذکر است در طرحهای جامع و تفصیلی هرشهر سرانه های خدماتی ومعابر بصورت دقیق مشخص گردیده و شهرداریها مکلفند قدرالسهم خویش را بر اساس سرانه های خدماتی مندرج دراین طرحها محاسبه و مطالبه نمایند البته سوال دیگری که در خصوص این تبصره وجود دارد این است که نهایتا شهرداریها چند درصد ازاملاک اشخاص را می توانند مطالبه نمایند؟ که در این خصوص نیز معروض می دارد اگر بموجب ضوابط مندرج درطرحهای تفصیلی معابری در ملک متقاضی پیش بینی شده باشد در این صورت محاسبه قدرالسهم شهرداری بابت سهم خدمات از باقیمانده ملک پس از کسر معابر مورد محاسبه قرار خواهد گرفت اما اگرهیچ معبری در زمین موضوع تفکیک پیش بینی نشده باشد دراین صورت بر فرض آنکه سرانه های معابرو خدمات موضوع طرح جامع 25 درصد یا بیشتر باشد و زمین موضوع تفکیک نیز بیشتر از پانصد متر مربع باشد در این صورت شهرداریها می توانند حداکثر 50 درصد ملک را مطالبه نمایند. با توجه به قانون به نظر میرسد وقتی زمینی به قطعات کوچکتر تقسیم شده است و برای مالکین سند جداگانه صادر شده است دست شهرداری از گرفتن 50 درصد از اراضی مالکین کوتاه و خلاف قانون میباشد و در برخی از موارد بدلیل متراژ کوچک زمینها امکان گرفتن همین 25 درصد از کل زمین نیز برای شهرداری میسر نیست. و حتی با بررسی پرونده های اینچنینی در دادگاها و دیوان محاسبات کشور مشخص میشود که در اکثر پرونده ها در این رابطه دادگاهها رای را به مالکین زمینهای کوچک از تفکبک داده اند. یا حتی در برخی موارد فرمولی را طراحی کرده اند که از زمینهای بزرگتر سهم بیشتر و از زمینهای کوچکتر سهم کمتری بابت ساخت خدمات عمومی و معابر کسر میگردد. در ضمن در صورت وجود اعمال قانون 50 درصد برای زمینهای فوق طبق قانون هر مالک میتواند به جای دادن 20 تا 25 درصد دوم از زمین فوق مبلغ ارزش گذاری شده آن را به صورت اقساط به شهرداری بپردازد تا زمین او کوچکتر نشود و این مورد به نفع مالکین است زیرا از ارزش افزوده زمین برخوردار میگردد. در ضمن دقت نمایید که حداکثر سهم شهرداری ( درصورت پیش بینی نشدن معابر برای زمینهای تفکیک نشده) 50 درصد است و با توجه به مطالب بالا و کسر موارد قانونی دست شهرداری از کل 50 درصد کوتاه شده و حتی 30 درصد از کل زمین شهرداری را قانع میکند. حال این سوال را از شرکت محترم کاشانه و جناب دکتر میر افضلی دارم: بررسی نمایید که در هنگام تفکیک و صدور سند برای مالکین آیا از زمینهای فوق قسمتی برای معاب
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/12 - 15:24
با سلام و احترام..لطفا با بنده تماس بگیرید...از نظرات کارشناسی جنابعالی سپاسگزارم
احمد سادات
|
1393/08/10 - 17:47
0
5
با سلام و خسته نباشيد جناب آقاي مير افضلي شما به راي خود نوشنه مرا كه سانسور ميكنيد ( بعضي از وقتها هم حرفهاي آقاي محرمخاني را ميزنيد تاريخي را كه اعلام كرده ايد جلسه بعدي 7/08/93 برگزار ميشود. وتا جلسه بعد و سالهاي بعد.) هچگونه از وضعيت آن به اطلاع نرسانده ايد خودتان برنامه گچ ريزي و تجمعات اعضاء‌را غير ممكن ميدانيد و واقعا حقيقت امر را اعلام نميكنيد و از نظر حقوقي و از نظر وكيل شركت تكليف براي ما نامشخص است لطفا بفرمائيد. چرا با اين وضعيت نبايد اعضاء‌ تجمع داشته باشند
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/12 - 15:28
با سلام و احترام...جناب سادات ...همشهری عزیز....شما در شهر یزد نشسته اید و دستورات را صارد می کنید...نیازی  به تجمع و گچ ریزی نیست...شما اگر به خوبی خبرها را بخوانید متوجه ماجرا می شوید...برخی نظرات شما نشان می دهد که شما به اندازه کافی وقتتان را برای چیزهایی که نوشته ایم مصروف نمی کنید و فقط حرف خودتان را می زنید...علت حذف برخی از نظرات شما نیز همین است
منتظر
|
1393/08/10 - 20:06
1
2
مطلبی از سایت فرارو در خصوص جلسه دولت با قالیباف استاندار تهران گفت: نتیجه کارگروه‌ها در خصوص حریم تهران و سایر مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفته و نهایتا تا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی جلسه مشترک استانداری و شهرداری برگزار می‌شود. سید حسین هاشمی در گفت‌وگو با فارس درباره جلسات مشترک استانداری و شهرداری تهران اظهار داشت: قرار بود جلسه‌های مشترک هر سه ‌ماه برگزار شود که به دلیل برخی از مشکلات در تابستان امسال برگزار نشد. وی ادامه داد: معاونین برنامه‌ریزی در استانداری و شهرداری تهران جلسات را هماهنگ و موضوع مربوطه را بررسی می‌کنند. نهایتا تا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی این جلسه برگزار می‌شود. استاندار تهران بیان داشت: نتیجه کارگروه‌ها درخصوص حریم تهران و سایر مشکلات مورد ارزیابی قرار گرفته و می‌توانیم ارزیابی یکساله‌ای برای سال‌های آینده داشته باشیم.
شهرام کاظمی
|
1393/08/11 - 02:23
0
42
اقای اذرمی اینجا حوزه علمیه وکلاس دینی نیست لطفا نظرات در مورد موضوع باشد همانطور که همیشه عرض کردم تجمع تجمع تجمع میتواند زمان انجام کار ما را تا صد برابر به هدفمان نزدیک کند دکتر عزیز چرا با اینکه میدانید ولی برنامه ریزی نمیکنید الته ما در جایگاهی نیستیم که بتوانیم جای شما تصمیم بگیریم ولی نظرات مالکلن را مد نظر داشته باشید شاید مکملی باشد که بتواند زحمات شما را جامه ی عمل بپوشاند بنظر بنده تجمع در این زمان بی شک روی مکانهایی که برای معوض در نظر دارند تاثیر بسیار مثبت دارد چرا که ایشان باید متوجه خشم مالکین در صورت معرفی فضاهای نامناسب باشند هیچ چیز در این مملکت با برنامه ریزی پیش نمیرود فقط اهرم های فشار کارسازند لطفا اهرم فشار را ایجاد کنید کسانی که با تجمع برای ایجاد اهرم فشار موافقند رای مثبت دهند شاید مدیران کاشانه نیز به نظر مالکین هم توجهی داشته باشند
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/12 - 15:33
همانطور که نوشتید تجمعات ابزار ما هستند نه هدف...ما ابزارهای دیگری هم داریم...تلاش دوستان با نفوذ و پر تلاش مثل جناب دکتر ورزقانی  یا اسفندیاری یا پیگیریهای روزانه جناب قلیچ خانی و ساواالانیان  و تلاش حقوقی جناب محمدی و دیگر اقداامات در حال انجام را دست کم نگیرید. نظرات مالکین هم همواره توسط روسا و مسئولین تشکلها و تعاونی ها مطالعه می شود و در جلسات مد نظر قرار می گیرد
محسن آذرمي
|
1393/08/12 - 17:09
بسمه تعالي با سلام آقاي شهرام كاظمي دين ما و دنياي ما با هم عجين است و همه اعمال ما بر گرفته از دين و اخلاق ماست. همانطور كه مدرس ميفرمايد دين از سياست جدا نيست. اگر به مطلبي كه گزاردم خوب توجه ميكردي ميفهميدي كه ظلمي كه به ما شده در اين 20 سال به خاطر همين زياده خواهي دنيا طلبان و مسئولين بي مسئوليت ميباشد.
ایران
|
1393/08/12 - 17:21
2
17
با سلام خدمت اقای میر افضلی و دوستان عزیز بنظرم اگر قرار باشه زمین معوض در بیرون تهران بدهند یه زمینی باشه با جواز تجاری مسکونی توریستی مثل پردیسبان ایرانیان یا پدیده تا حدودی جبران خسارات بشه با تشکر.
کسری صدر
|
1393/08/12 - 19:08
0
14
با سلام وخسته نباشید وقتی که هیچ چیز در این مملکت سر جایش نیست تا دلت میخواهد وغده ووعید ما منتظر چی هستیم معجزه نه عزیزان تا رسانه های بیگانه پیگیر قضییه انفجار مین وزخمی ومعیوب شدن پنج کودک سردشتی نشدند انگار اتفاقی نیفتاده بود به محص پیگیری توسط انها جمهوری اسلامی متوجه این قضییه شد وبه شکر خدا الان در بیمارستان بستری ومورد مداوا قرار گرفتند ووزیر نیزاز انها عیادت کرد خوب اگر ما عاقل باشیم یک تجمع جانانه راه میاندازیم وحق خود را میگیریم وافرادی را که کار شکنی میکنند را نیز به صاحب این روزهای عزیز میدهیم ودر خاتمه طاعات وعبادات سما عزیزان قبول
محمدرضا زره بند
|
1393/08/12 - 19:18
0
9
باسلام وعرض ادب حضوركليه ذينفعان واعضاء شركت كاشانه جسارتا برخودلازم ديدم كه اين تذكربرادرانه خدمت عزيزان عرض كنم كه عاقلانه فكر كنيم درفضاورويا حرف غير كارشناسي نزنيم اجازه بديم كه برادران زحمتكش دست اندركاركه تابه الان جريان هاراباتيزهوشي وكارداني بيش برده اند كماكان كارهارا هدايت ورهبري كنند دولتيان هم نظرات ماراميخوانند نبايداختلاف نظرداشته باشيم وحدت كلمه رمزموفقيت است هنوزاززمينهاي معوض وساير تصميمات خبري نشده عده اي مشغول قيمت كذاري هستند وخيلي طلبكارانه با اعضاء دبيرخانه صحبت ميكنند واقعا اين كارها درست است?? ما بايستي دراين موقعيت حساس دركنار انان باشيم وبانان قوت قلب دهيم وبراي هرحركت انان هرقدرهم اندك باشد افرين بكويم دست انانرا بكيريم نه باي انان را،،،،
روحی
|
1393/08/13 - 09:34
0
38
از مالکین محترم تقاضا داریم که از الان حرف توی دهن مسئولین نذارن. ما هرکد.م یه سند داریم که توش نوشته200 متر یا سیصد متر زمین مشاع........... چیکار داریم که شهرداری چه شرایطی میذاره اگر زمینامونو آزاد کردنو خواستن مجوز ساخت بدن یعنی هروقت رفتیم شهرداری جواز ساخت بگیریم 20 یا 25 درصدشو ازمون بگبرنحرفی نیست ولی الان برای قیمت گذاری یا خرید و فروش زمین همچین چیزی نیست. مثل اینکه یکی بره پارچه بخره بگه خیاط من 10 درصد پارچه رو پرت میده پس من پولشو به فروشنده پارچه نمیدم. مگه میشه؟ خواهشمندیم این موضوع مورد نظر قرار بگیره که فقط در صورتی 20 درصدو قبول می کنیم که شهرداری بهمون مجوز ساخت زمینای خودمونو بده. با تشکر
پاسخ ها
سید مطفی حسینی نیک
|
1393/08/17 - 01:44
نظر شما کاملا صحیح است و اکثر مالکین هم همین نظر را دارند اما دادن اطلاعات جهت روشن شدن همه مالکین عزیز بد نیست و مطمئن باشید که این آقایان مسئول انقدر حواسشان پرت حساب بانکی و مبلغ فروش امضایشان هست که حتی سالی یک بار هم سر به سایتهای مثل کاشانه نمیزنند چون برای روحیه لطیف آنها خوب نیست که حتی ذره ای دردهای ما را بخوانند..! هرچند اگر بخوانند هم چیزی نمیفهمند..!!
محمد رضا محمد كريمي
|
1393/08/13 - 14:14
1
22
با سلام، آيا دولت زمينهاي خوب يا بد را براي تعويض پيشنهاد خواهد كرد اين بحث بماند براي زمان اعلام آن. ولي وكلاي محترم مالكين (همان تعاوني هاي مسكن منجمله شركت كاشانه) كه از موقعيت زمينها با خبر هستند چرا ارزش اين زمينها را اعلام نمي كنند؟ و چرا نبايد مشخص شود مطالبه ما در قبال ضرر و زيان 20 ساله چيست؟ آيا اين منطقي است وكلاي ما در قبال حق مالكين زمينها منفعلانه منتظر تصميم دولت بنشينند و در برابر عمل انجام شده قرار بگيرند؟ چرا ما نبايد خواسه هاي قانوني خود را اعلام كنيم؟ در حال حاضر اين دو مورد كه عرض كردم (ارزش زمينها و ضرر و زيان) براي مالكين روشن نيست و اگر براي تعاوني ها روشن است، لطفآ اعلام فرمايند. و اگر براي تعاوني ها هم روشن نيست، بي زحمت اين كار را انجام دهند. با تشكر از زحمات همه تعاوني ها.
حسینی نیک
|
1393/08/13 - 18:02
5
9
با توجه به نوشته های این سوال را از شرکت محترم کاشانه و جناب دکتر میر افضلی دارم: بررسی نمایید که در هنگام تفکیک و صدور سند برای مالکین آیا از زمینهای فوق قسمتی برای معابر کسر شده است یا خیر؟
پاسخ ها
حمید درستی
|
1393/08/15 - 17:24
با سلام اقای حسینی نیک تو را به خدا دهان اینا ننداز قطعا قبلا فکر معابر را کردهاند بعد این زمینها واگذار شده چون این زمینها را برای ساخت مسکن داده اند موفق باشید
حمید درستی
|
1393/08/15 - 17:24
با سلام اقای حسینی نیک تو را به خدا دهان اینا ننداز قطعا قبلا فکر معابر را کردهاند بعد این زمینها واگذار شده چون این زمینها را برای ساخت مسکن داده اند موفق باشید
عبدالله سليمي
|
1393/08/14 - 09:08
0
52
با سلام، اگر امام حسين (ع) زنده بودند تمام مسئولين كه در بيت رهبري در عزاي ايشان گريه مي كردند و كاري از دستشان بر مي آمد و نه تنها كاري براي حل مشكل 20 ساله كاركنان وزارت جهاد انجام ندادند بلكه باعث سلب مالكيت بر زمينهايي شدند كه اين كاركنان خودشان خريده بودند، گردن تك تكشان را مي زدند. فرقي بين اين آقاياني كه تا كنون ظلم و حق كشي و نيرنگ كردند و يزيد و ياران يزيد نيست.
حقیقی
|
1393/08/14 - 09:58
51
8
تعاونی وزارت نیرو مناسب است جلسه ای بگذارند. من و برخی از دوستان دیگر که مالک زمین در نیاوران ( امام زاده قاسم ) هستیم مطلقا با گرفتن زمین معوض موافق نیستیم. حتی اگر شد این زمینها به ما نرسد مشکلی نیست انشاالله نسل بعد از ما احقاق حق خواهند کرد. لذا اگر کسی به نمایندگی میخواهد در این جلسات حضور داشته باشد لازم است که نظر مالکان زمین را کسب کرده باشد.
پاسخ ها
مسعود مقربي
|
1393/08/15 - 12:55
سلام آقايان چرا مشكلاتتون را از رسانه تلوزيون مطرح نميكنين؟؟؟ بهترين گزينه برنامه پايش هست كه دوستان ميتوانن مشكلات را در آنجا مطرح كنند، همگي به سايت اينترنتي برنامه پايش برين و مشكلتون بگين و در خواست پيگيري بدين تا در برنامه مطرح بشه و از مسئولان بخوان جوابگو باشن
شرکت کاشانه تهران مهرسبز
|
1393/08/16 - 17:45
سلام جناب آقای حقیقی اگرنظرجنابعالی شرکت تعاونی مهاب قدس میباشدنماینده رسمی وقانونی اعضاسرکارخانم دکترنورمحمدمیباشدکه بایستی پاسخگوی شماباشند.درادا مه شایسته است به استحضاربرساندکه مدیران کلیه تشکلها نمایندگان رسمی وقانونی اعضای خودمیباشندوهرگونه اقدامی که ازسوی آنهاصورت میپذیردیقینا"بادرنظرگرفتن صرفه وصلاح اعضای خودمیباشدولاغیر.وامامطمئن باشیدکه نظرنهایی درموردتعویض ویاعدم تعویض اراضی راالبته درصورت نهایی شدن آن ازسوی دولت اعضای کلیه تشکلهاوپس ازبرگزاری مجمع وبدست آوردن رآی اکثریت خواهنددادونمایندگان آنهاصرفا"براساس نظرمذکورتوافق نموده ویاتوافق ننموده وتوافقنامه راتآییدوامضاءنموده ویاتآییدنخواهندنمودلذانگرانی موردی ندارد.درضمن براساس اطلاعات مستندوموثق ودستورحاکمیت فقط موضوع معوض مدنظردولت میباشدوبه هیچ عنوان باماندن مالکان برروی اراضی خودودادن هرگونه تغییرکاربری به آنهاموافق نمیباشدالبته صلاح ملک خویش خسروان دانند.
علی محمدی
|
1393/08/14 - 13:24
3
3
با سلام ودعای خیر به نظر بنده زمینهایی که زیر 1800 متر است باید به مالکین خود واگذار کنند وبرای مابقی افراد طبق ضوابط مدیریت واحقاق حق شود درودتان باشد
محمد کربلایی
|
1393/08/14 - 15:08
3
0
خدا قوت
داود معرف
|
1393/08/14 - 18:30
0
3
با سلام خدمت مسئولین و مدیران کاشانه سبز .. با تشکر از زحمات و پشتکار شما مطمئنم که با صداقت و شجاعتی که از شما عزیزان مخصوصا اقایان میر افضلی و قلیچ خانی میشناسم این کشتی طوفان زده به ساحل نجات میرسد . و من الله توفیق
محسن آذرمي
|
1393/08/14 - 19:22
0
17
سمه تعالي با سلام خدمت آقاي دكتر و دبير خانه تشكلها و اعضاي شركت كاشانه و ذينفعان محترم جناب دكتر مير افضلي 14 روز است كه از نامه شركت و تشكل تعاوني ها به وزارت مسكن ميگذرد و هنوز زمين معوض معرفي نشده است. به نظر ميرسد كه قول وزير و معاونينش نيرنگ جديدي ميباشد براي وقت كشي تا به اهداف پنهاني خود برسند . به نظر بنده اصلا زمين هم ارزش زمين ما در تهران و حومه وجود ندارد و اگر داشته باشد هم معارض دارد . پس بايد تا مهلت باقيست فكري كنيم فكري اساسي يا تجمع و تحسن و يا ..
پاسخ ها
کاشانه تهران مهر سبز
|
1393/08/17 - 11:43

با سلام و احترام . از روز اول هم در خصوص اینکه آیا وزیر راست می گوید یا خیر شک داشتیم. در هر حال دروغ گفتن انهم جلوی اینهمه نماینده مجلس و استاندار فارس جگر شیر می خواهد که امیدوارم وزیر اینگونه نباشد. در هر حال به زودی حقیقت مطلب معلوم می شود

رضایی
|
1393/08/14 - 19:47
1
14
با سلام جناب اقای کریمی کدام زمین معوض اصلا شرکت کاشانه از زمین معوضی خبر ندارد که بخواهد اعلام کند فقط نمایندگان محترم دارن بازی می دن همه رو
میرقاسمی
|
1393/08/15 - 21:42
0
6
با سلام از تمامی مسولین محترم کاشانه تشکر فراوان میکنم.امیدوارم هرچه سریعتر با یاری خدا وتلاش اقای دکتر میر افضلی وهمکارانشان ودعای شما عزیزان معضل این فقره هم بپایان برسد. با تشکر
میرقاسمی
|
1393/08/15 - 21:45
0
2
با سلام از تمامی مسولین محترم کاشانه تشکر فراوان میکنم.امیدوارم هرچه سریعتر با یاری خدا وتلاش اقای دکتر میر افضلی وهمکارانشان ودعای شما عزیزان معضل این فقره هم بپایان برسد. با تشکر
fahidi
|
1393/08/16 - 14:29
0
2
سلام ...نتایج جلسه ای که روز جهارشنبه رو داشتین میشه اعلام کنین
حسینی نیک
|
1393/08/17 - 01:55
0
7
امام حسین (ع) فرمودند: اگر دین ندارید آزاده باشید.. و وای بر ما که امید به عدالت افرادی داریم که (ظاهرا) دین دارند اما ذره ای آزادگی ندارند.. و ما به دنبال گرفتن حق از اینچنین مسئولینی هستیم..!
حسینی نیک
|
1393/08/17 - 01:55
0
12
امام حسین (ع) فرمودند: اگر دین ندارید آزاده باشید.. و وای بر ما که امید به عدالت افرادی داریم که (ظاهرا) دین دارند اما ذره ای آزادگی ندارند.. و ما به دنبال گرفتن حق از اینچنین مسئولینی هستیم..!
حامد
|
1393/08/17 - 07:49
0
29
یک پیام مهم باسلام خدمت دوستان عزیز و گرامی و عرض خسته نباشید به همه دست اندرکاران شرکت کاشانه سبز دوستان مراقب باشند کلیه پیامهایی که قرار می دهند توسط کلیه وزارت خانه ها، نهادها، ارگانها و حتی خود وزیر و نمایندگانی که به نوعی با مسائل زمینها درگیر هستند مورد رصد قرار می گیرد (حتی دلالان) و همه این پیامها مورد تجزیه وتحلیل و افکارسنجی قرار خواهد گرفت .اینکه ما به چه مبلغی راضی هستیم؟ قابل توجه دوستانی که در پیام هاشون مبلغ ذکر می کنند، اینکه میزان اتحاد ما چقدر است و خیلی مطالب دیگر که می تواند مبنای تصمیم گیری در مورد زمینها باشند از این رو خواهشا دوستان در پیامها اتحاد کلامی و نظراتشون در مورد قیمت و مبلغ توجه بیشتری داشته باشند (آنچه که مسلم است قیمت زمینهای ما به مراتب بیش از آنست که دوستان برای ما در نظر گرفته اند ) ضمنا دوستان مراقب دلالان هم باشند که این روزها آرام آرام فعالیتشون رو شروع کرده اند. با تشکر از همه دوستانی که به این موارد توجه دارند.
آذری
|
1393/08/17 - 08:38
4
11
واقعا از این نظرات تعجب می کنم به زمین های سوهانک 100 در صد جواز نمیدهند خواهشا روی زمین معوض زوم کنید با این وضع کشور پول امروز با ارزش تر از پول فرداست سعی کنید زمین معوض در بهترین جا بگیرید.روی سوهانک پا فشاری کنید برای او هم قانون وضع می کنند و مانع تفکیک می شوند.با قول زدن خودمان هیچ چیز درست نمی شود همینکه یه راهی باز شده قدر این راه را بدانیم.
حسن اکبری
|
1393/08/17 - 13:39
3
0
http://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA
پژمان کشاورز
|
1393/08/17 - 13:40
3
38
حالا چند ماه دیگه باید صبر کنیم تا این دروغشون هم معلوم بشه؟ چرا اینجوری میکنید مگه اینا تا آخر مهر وقت نداشتن تا مشکل رو حل کنن؟ لابد بعد از شش ماه رییس جمهور وارد گود میشه و قول همکاری میده و دوباره باید صبر کنیم.......... هر روز به سایت سر میزنیم ببینیم جناب وزیر چه فرمودند. آقای میرافضلی شما گفتید اگر تا آخر مهر مشکل حل نشه قرار تجمع میزاریم ؟؟؟
پاسخ ها
شرکت کاشانه تهران مهرسبز
|
1393/08/17 - 22:32
سلام دوست عزیزآقای کشاورزبنابراطلاعات واصله کاملا"موثق وزیرراه وشهرسازی مجوزلازم جهت واگذاری اراضی مدنظررااز شورایعالی معماری وشهرسازی گرفته ونمایندگان شمادردبیرخانه تشکلهای اراضی نوارشمالی شهرتهران درحال پیگیری اخذجواب ازوزیردراینخصوص میباشند.درضمن باعنایت به تآکیدکلیه تشکلهای اراضی نوارشمالی شهرتهران برحقوق اساسی وعادلانه خوددرنامه تقدیمی به وزیرمحترم امیدواریم که دولت اراضی معوض موردنظرش صرفا"براساس خواسته مالکان مکانیابی شده واراِِیه گرددولاغیر.
کرمی
|
1393/08/18 - 01:28
0
22
با سلام در صورت امکان میزان اراضی زیر 1800 متر و نام تعاونی یا تعاونی های مربوط به این اراضی را اعلام بفرمائید.
محمد اسکندریون
|
1393/08/18 - 10:43
8
24
اینجانب به عنوان یکی از ذینفعان و مالکان زمین های مرادآباد بر خود لازم دانستم که در این برهه از زمان مراتب تشکر و قدردانی فراوان خود را از زحمات کلیه دوستان دست اندرکار خصوصاً جناب آقای دکتر میرافضلی نمایم . باشد که با تلاش بی وقفه و خالصانه این عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن شاهد حل و فصل مشکلات اراضی یادشده باشیم . اردتمند-اسکندریون
پاسخ ها
میرافضلی
|
1393/08/18 - 14:29

ممنون از لطف شما ...گزارشاتی که در اینجا ارائه یم شود حاصل یک تیم بزرگ است که در جلو و پشت صحنه مشغول پیگیری هستند و ما صرفا نویسنگان این وقایع و حلقه ارتباطی بین شما و آنها هستیم

غلامحسین کردافشاری
|
1393/08/18 - 15:10
2
14
عرض سلام و احترام. به عنوان یکی از مالکین زمینهای سوهانک مراتب تشکر فراوان خود و خانواده ام رااز جناب آقای دکتر میرافضلی و همکاران محترم ایشان اعلام می دارم. انشاالله که خداوند به شما و همکارانتان اجر بزرگ عطا فرماید. با تشکر
اکبری
|
1393/08/18 - 17:22
0
0
آقا خسته شدیم خوب جواب بدین دیگه تاسوعا و عاشورا تموم شد. عذاداری هاتونو کردین حالا بیاین به درد دل ما برسین بالای سعادت آباد هتل کاسپین و ساختن ارتفاع 10.000 پا رفته خجالت بکشین حیا کنین دیگه زواسه مجلسی ها بالای 2300 متر مجوز می دن ااین دنیا به ریش ما بخندین 50 سال دیگه هیچ کدومتون نیستین اون دنیا خدا به ریش شما می خنده. یه مشت آدم احمق نادان این همه پیرزن پیرمرد و سرکار گذاشتن. وای به حال شما.بچه های شما می خواد چی کاره بشه خدا می دونه.
درخشانی
|
1393/08/18 - 18:41
0
10
با سلام وخسته نباشید خدمت کلیه دست اندر کاران و مسئولین شرکت کاشانه تهران مهر سبزدر خصوص پیگیری زمینها تا کنون واینکه اگر شرکت ده سال قبل تشکیل و قبول زحمت امور زمینها را متقبل شده بود اکنون مشکل نداشتیم و حتما در اینده نزدیک خبر های خوش با تلاش شرکت به گوش همگان میرسد به امید موفقیت نهایی دعای چشم انتظاران بدرقه یک رنگی و صداقت و انسانییت همه شما خواهد بود سر افراز و سر بلند باشید ......
روحی
|
1393/08/18 - 18:48
1
17
سلام خدمت همه دوستان و مسئولین شرکت کاشانه. عزیزان لطفا در تفسیر قانون دقت کنید اون درصد از زمین که کسر می شود در زمان تفکیک زمین های مشاع هست اگر قرار معوض باشد اصلا زیر بار این موضوع نباید رفت فقط و فقط در صورتی می توانند این کار را انجام دهند که زمین ها را تفکیک و برای هر کدوم از مالکین یک سند تفکیک شده و مجاز برای ساخت به ما بدهند وگرنه اینا که میگن بالای 1800 متر ساخت و ساز ممنوعه چه معبری، چه خدمات شهری؟ حواس دوستان خیلی جمع باشه. مرسی
روحی
|
1393/08/18 - 18:54
0
0
یه سئوال از خدمت مسئولین کاشانه داشتم. دبیرخانه این تعاونی های نمیدونم چندگانه که این زمین ها رو واگذار کردن الان کجاست؟ ممنون میشم اگر کسی میدونه
علی محمدی
|
1393/08/18 - 21:49
4
0
با سلام ودرود بی پایان بر شما دست اندر کاران وبخصوصدکتر عزیز که بی منت در تلاشند دکتر جان هر از گاهی بنده نظراتی دستو پا شکسته مینویسم وچون سواد رایانه ای هم ندارم مسلط نیستم .جالب است انهم در سایت دیده نمی شود ارادتمند شما ودور از پایتخت محمدی
محدرضازره بند
|
1393/08/19 - 00:43
5
12
سلام برمنتظران. ،،،، دست بدست هم با قدرت تمام وايستادكي وباحمايت ازاعضاي تشكل شركت كاشانه وبامشت اهنين وكوبنده قانوني ونكاه مثبت بفرمايشلت رهبري حتي از يكسانت از،زمينهاي خود نمي كذريم همانطور درجنك ثابت كرديم دراينجا نيز حق خودرا خواهيم كرفت
کاظمی
|
1393/08/19 - 01:00
2
19
سلام واحترام.ضمن خسته نباشید به عزیزان کاشانه.لطفا خبرها واقدامات هر چند کوچک وخرد را به اطلاع مالکان برسانید تا هم قوت قلبی باشد هم قدر دان زحمات شما عزیزان باشیم.ضمنا لازم به ذکر است به هیچ وجه نباید از قدرت وعظمت بالقوه اعضائ 25000 نفری تشکلها غافل شوید اگراعضائ همه شرکتها با هم همدل شویم قطعا نیروی عظیمی خواهیم شد که به راحتی توانایی احقاق حقوق حقه خود را خواهیم داشت لذا از شما برادران عزیز تقاضای هماهنگیهای لازم را دارم تا در صورت بیراهه رفتن اقایون وزارت خانه ای اقدامی عاجل و قاطع را به معرض حضور ایشان بگذاریم چراکه به نظر این حقیر مماشات دیکر جایی ندارد. والسلام
محمد و همسر
|
1393/08/19 - 11:29
8
7
حالا که رئیس صدا و سیما عوض شده، دعا کنید یه تکونی بخوره و یک کم بشه به داد مظلومان واقعی رسید و همش دغدغه شون مشکل فوتبالیستها نباشه
احمد سادات
|
1393/08/19 - 18:16
5
7
با سلام وخسته نباشيد و آزروي موفقيت و به سرانجام رسيدن پيگيرهاي زمينهاي مراد آباد و سوهانك ، جناب آقاي مير افضلي و اعضاء هيئت مديره محترم با خسته نباشيد ،آيا با عوض شدن رئيس صدا و سيما تغييراتي در اين سازمان بوجود آمده است و اعضاء‌ هيئت مديره ديگر ميتواند از اين طريق ناله هاي بيست سال گذشته را به مسئولين برسانند و اين گره را از اين طريق بگشايند . با آرزوي موفقيت
آرمان
|
1393/08/20 - 01:04
1
13
به نقل از سایت زیتون: سوال: بر اساس آخرین اخبار، وزیر مسکن اجازه واگذاری زمین معوض را از شورای عالی معماری دریافت نموده است و به زودی نشست با نمایندگان جهت واگذاری و مشخص نمودن هر تعاونی در ده زمین پیشنهادی گذاشته خواهد شد. خبر موثق است می توانید پیگیری کنید. کار برای همه تعاونیها تمام شده است. این یک تصمیم قطعی است و حق اعتراض برای کسی باقی نخواهد ماند و همه تن خواهند داد. ضمنا زمینها با اجازه ساخت خواهد بود. پاسخ: به استحضار می رسانیم آقای ساوالانیان روز دوشنبه میهمان جلسه هفتگی ما در شهرک زیتون بودند و گزارش فعالیتهای انجام شده در تعاونی های دیگر را ارایه نمودند. نکته مهم و حایز اهمیت، راستی آزمایی سخنان آقای وزیر در خصوص اعلام 14 نقطه می باشد که این موضوع توسط نمایندگان محترم مجلس پیگیری می شود و تا اعلام مشخصات کامل نقاط مطرح شده شامل شماره قطعه، متراژ، بلامعارض بودن و ... این سخنان همچون سخنان پوچ گذشته است.
صادق جعفري
|
1393/08/20 - 09:42
5
14
دبیرخانه تعاونی ها و تشکل های قانونی مسکن شهر تهران مديريت آتش نشاني را در پيش گرفته. به عبارت ديگر: هر گاه آتش گرفت فكر آبش را هم مي كنيم. پيشنهاد يكي از مالكين براي تعيين ارزش زمينها و ضرر و زيان كار منطقي است تا مسئولان هم بدانند خواسته قانوني ما چيست. اين باعث مي شود در زمان معرفي زمينهاي معوض حداقل يك قدم جلو باشيم چون آنموقع تنها به دنبال ارزش يابي زمينهاي پبشنهادي بايد رفت. از دبيرخانه مي خواهم موضع خود را در خصوص اين پيشنهاد اعلام كند.
پاسخ ها
ناشناس
|
1393/08/21 - 10:35
این پیشنهاد خوب است ولی خدایی ضمانت اجرایش چیست ؟ دایره حقوقی شرکت کاشانه با حقوقدانان پیگیرش؟ الان یک ماهه جلسه داخلی خود دبیرخانه را تشکیل ندادند چه توقعاتی داری جعغر آقا!
پير حياتي
|
1393/08/20 - 12:05
5
9
با سلام و تشكر از زحمات شما اقاي دكتر مير افضلي و همه ي همكاران گرامي
سهرابی
|
1393/08/20 - 12:21
11
7
سلام دوستان شواهدنشان میدهدکه شهرداری تهران یک مانع بزرگ برسرحل مشکل میباشد شهرداری دردرجه اول منافع کلی خود رادرنظرمیگیرد وبه یک قدرت بلا منازع تبدیل شده که حتی به رای دیوان عدالت که بالاترین مرجع قضایی است هم توجه نمیکند اگرمابتوانیم بصورت مستقیم باانها بنوعی وارد معامله بشویم وباواگذاری قسمتی ازملک خودمان مشکل راحل کنیم بهتراست جون شهرداری قصد دارد جدیدا محدوده تهران را افزایش دهد
شاهی
|
1393/08/20 - 15:31
3
30
با سلام ، زمین معوضی وجود ندارد. این یک بازی است. و تلف کردن وقت.بر اساس اخبار شنیده برنامه دیگری در حال اجرا است.که اگر به یاری خدااجرا شود همه به حقمان خواهیم رسید.
پاسخ ها
روحی
|
1393/08/21 - 10:32
جناب شاهی چه برنامه ای که اینقدر قاطعانه؟ میشه بفرمائید؟
روحی
|
1393/08/21 - 10:32
جناب شاهی چه برنامه ای که اینقدر قاطعانه؟ میشه بفرمائید؟
رضایی
|
1393/08/21 - 17:57
جناب شاهی لطف می کنید بفرمایید چه برنامه ای؟؟؟
کسری صدر
|
1393/08/22 - 13:25
با سلام اقای شاهی در صورت مطلع بودن بیشتر توضیح دهید
محسن آذرمی
|
1393/08/22 - 13:52
چه برنامه ای؟ لطفا بیشتر توضیح دهید.
عليپور
|
1393/08/20 - 18:17
3
50
با سلام و عرض خسته نباشيد,جناب دکتر آيا اين زمين هاى معاوضه اى تا پايان آذرماه به دست ما ميرسد؟يعنى ما ميتوانيم تا قبل از سال 94روى اين سرمايه حساب کنيم؟ممنون از زحماتتان.
سیدمرتضی پورحسینی
|
1393/08/21 - 02:37
0
6
سلام خدمت دکترمیرافضلی.این سکوت تا کی ادامه دارد؟
مهدی کفایتی
|
1393/08/21 - 09:28
1
1
سلام و عرض ادب :::::ما یقین داریم که شما زحمت بسیاری را متحمل می شوید و بی منت تلاش می کنید و مجبورید بعضی اوقات حرفهای نیش دار را به جان بخرید ، آنانی که به این موضوع واقف هستند سپاسگزار شما بزرگان هستند و همه خوبیها را برایتان آرزو می کنند
احمد سادات
|
1393/08/21 - 13:00
0
3
با سلام وخسته نباشيد ايام محرم است و قيام امام حسين (ع) درس ازادگي براي تمامي جهانيان است و مابراي احقاق حق خود فقط بايد تجمع و حضور در هر مكاني را با اكثريت اعضاء داشته باشيم . لطفا تاريخي را براي تجمع در مقابل مجلس اعلام فرمائيد.اينقدر هم دست دست نفرمائيد.
عبداله دارافرین
|
1393/08/21 - 14:04
0
3
با سلام با تشکر از زحمات تشکلها. در رابطه با نظر اقای شاهی می خواستم بپرسم اقای منظو رتان از برنامه دیگری بجز معوض در حال اجرا است کدام برنامه دیگری در حال اجرا است . درصورت امکان توضیح بیشتری در این رابطه در کامنت جداگانه برای اطلاع بیشتر برای ذینفعان قرار بدهید . با تشکر:
علی سهرابی
|
1393/08/21 - 22:57
0
3
سلام.با عرض خسته نباشید.ما دیگه خسته شدیم.چقدر صبر.چقدر این هفته اون ماه.اقای میر افضلی چقدر دیگه تحمل کنیم.تا کی حق ما بدستمون میرسه
علی علی سهرابی
|
1393/08/21 - 22:59
0
7
سلام.با عرض خسته نباشید.ما دیگه خسته شدیم.چقدر صبر.چقدر این هفته اون ماه.اقای میر افضلی چقدر دیگه تحمل کنیم.تا کی حق ما بدستمون میرسه.لطفا جواب بدید.با تشکر
کوهستانی
|
1393/08/22 - 03:38
1
0
باسلام و احترام از اینطریق از زحمات شرکت کاشانه تهران مهر سبز تا به اینجای کار. سپاسگزاری و قدر شناسیمان را تقدیم مینمایم خدا پشت و پناهتان باشد.
علی شکری
|
1393/08/22 - 12:10
0
3
سلام دکتر فکر میکنید چقدر به راه حل نزدیک شدید؟معمولا بعد از خبر خوب یه خبر بد به ما میدید و همه چیز منتفی میشه.آیا این بار هم این اتفاق میافته یا همه چیز درست میشه.؟لطفا اخبار جدید رو منتشر کنید.
علی شکری
|
1393/08/22 - 12:13
0
2
سلام دکتر فکر میکنید چقدر به راه حل نزدیک شدید؟معمولا بعد از خبر خوب یه خبر بد به ما میدید و همه چیز منتفی میشه.آیا این بار هم این اتفاق میافته یا همه چیز درست میشه.؟لطفا اخبار جدید رو منتشر کنید.
رضا ناموری
|
1393/08/22 - 12:28
0
3
با عرض سلام و خسته نباشید به تمام زحمتکشان کاشانه ی سبز خواستم بپرسم ما امیدوار باشیم یا دیگه بیخیال باشیم و زمین ها رو تقدیم کنیم به دولت با عدالت؟
حامد شجاعی فرد
|
1393/08/22 - 12:49
0
4
سلام. قضیه ما مثل قضیه فلسطین و اسرائیل . جنگ سر خاک . حالا یا باید بریم به جنگشون یا تا روز قیامت دستمون به جایی بند نیست.
کسری صدر
|
1393/08/22 - 13:22
0
3
سلام خسته نباشید محل زمینها مشخص شده یا نه لطفا اطلاع رسانی کنید
کرمی
|
1393/08/23 - 10:30
0
7
سلام وقت بخیر ؛ من متوجه شدم اکثر ما دچار مشکلی شده ایم که برای رفع آن باید هر ساعت به سایت مراجعه کنیم و از آخرین اخبار مطلع شویم ؛ و هر روز که بی نتیجه می گذرد و به سال های از دست رفته گذسته اضافه می شود؛ اثر ناراحت کننده داشته و به محیط بویژه خانواده منتقل می شود ، و اگر بیش از یک ساعت به سایت مراجعه نشود ماننذ کسانی شده ایم که انگار چیز مهمی را گم کرده و دچار بی قراری شده اند. فقط خدا می داند چه عوارضی تداوم این وضعیت بر سلامتی روحی و جسمی اعضا و خانواده ایجا کرده و بعد از این چه می شود . ولی شکی نیست که تحت بهترین شرایط یعنی اگر حقوق کامل اعضا محقق شود ؛ باز هم هیج کس قادر به جبران این خسارات نمی باشد.
عباس پورزاهدی
|
1393/08/23 - 20:28
0
9
سلام بر تمامی زحمتکشان کاشانه سبز بخصوص برادروسرور گرام آقای دکتر میر افضلی عزیز که همانند کوهی استوار تمامی ناملایمات وسختی های این راه دشوار را بجان خریده اند ما تمامی اعضا یقین داریم به حول قوه الهی به هدف مقدسمان خواهیم رسید شک نکنید خداوند با صابرین است والسلام
فرهاد حیدری
|
1393/10/02 - 00:24
0
1
با سلام وتقدیم احترام و عرض خسته نباشی به بزرگوارانی که تاکنون سعی و تلاش کردند تا شرایط تا به اینجا رسیده است، از مسئول محترم شرکت کاشانه سوالی دارم در صورت امکان پاسخ دهند. لطفا بفرمایید آیا ذینفعان زمینهای تعاونی فنی و حرفه ای در فرحزاد هم در این ماجرا هستند یا خیر ؟ در صورت مثبت بودن آیا اقدامی برای ثبت مقدار سهام خود،نزد شرکت کاشانه باید انجام داد یا خیر؟ با سپاس و تشکر فراوان
پاسخ ها
شرکت کاشانه
|
1393/10/02 - 19:23
بله انشالله همه هستند''۰۰۰بخیر نیازی نیست
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون