جستجو
ورود کاربران ( ثبت نام )
نام كاربري

كلمه عبور
  ورود
پر بيننده ترين اخبار
جديدترين نظرات ببنندگان
سایت های مفید

تاريخ انتشار : 23 خرداد 1394 - 9::30
جلسه مشترك نمايندگان تعاوني ها در دفتر شركت كاشانه
با دعوت شركت كاشانه، جلسه نمايندگان تعاوني ها در روز 5 شنبه در محل اين شركت تشكيل و وضعيت موجودتحليل شد. در اين نوشتار اين مطلب به صورت مختصر گزارش مي شود

با دعوت شركت كاشانه، جلسه نمايندگان تعاوني ها در روز 5 شنبه 21 خرداد 94  در محل اين شركت تشكيل و وضعيت موجود تحليل شد. در اين نوشتار اين مطلب به صورت مختصر گزارش مي شود. اين مطلب نوشته اينجانب دكتر ميرافضلي است و صورتجلسه رسمي جلسه مذكور محسوب نمي شود

مقدمه

در پايان جلسه با آقاي عيدي كه خبر آن در نوشتار قبلي گذشت، دعوت شفاهي  از نمايندگان تعاوني ها صورت گرفت و از آغاز هفته نيز دعوت نامه كتبي براي آنها ارسال شد و نهايتا اين جلسه برگزار شد. در اين جلسه اقايان الله دادي ، كرمي راد و محرمخاني غايب بودند و اسامي حاضرين عبارت بود از : آقايان رحماني، ميرافضلي، محمدي،خانم نورمحمدي،ساوالانيان و زياد بخش

در اين جلسه

- آخرين اخبار مربوط به پيگيريها در وزارت مسكن، دادگستري، مجلس، استانداري و وزارت جهاد مطرح و بررسي گرديد،

- مكاتباتي كه در چند هفته اخير از سوي تعاوني ها و تشكلهاي مختلف صورت گرفته مرور شد از جمله نامه هاي مفصل شركت كاشانه به نمايندگان مجلس، مقام معظم رهبري و رياست جمهوري و همچنين مكاتبات اخير آقاي ساوالانيان با دولت و وزارت مسكن متعاقب مصوبات اخير شوراي پيگيري كننده موضوع زمينها

- به نظر بنده يكي از دلايل عدم موفقيت دولت در حل مشكل، بي برنامگي  ها، رفتار غير مسئولان و حتي در مواردي كارشكني هاي وزرات مسكن و دادن آدرس غلط از سوي وزير و معاونين آن به سازمانهاي ديگر بوده است. وزارت مسكن قبلا ما را سرگردان و سنگ قلاب مي كرد و اينك مجلس و ديگر ارگانها را  گرفتار زشتي هاي رفتار خود كرده است

- حاضرين از وضعيت فعلي عملكرد دولت اظهار نگراني كردند و قرار شد با توجه به استيضاح قريب الوقوع وزير مسكن ، به كليه تعاوني ها اعلام آماده باش گردد تا در زمان مناسب در جلوي مجلس تجمع صورت گيرد. حسب اطلاع، درخواست استيضاح وزير مسكن اخيرا به مجلس اعلام وصول شده و هم اكنون در كميسيون عمران است. اين وزير بي كفايت نبايد از مجلس راي اعتماد بگيرد  و اين وظيفه همه مالكين است كه در اين تجمع شركت كنند. قرار شد در خصوص زمان و محل تجمع در روز سه شنبه  26 خرداد تصميم گيري شود.

- اينگونه خبر داده شد كه اخيرا رئيس كميسيون عمران ، وزير مسكن را به صورت كاملا خاص براي پاسخگويي در باره عملكرد وزارت خانه در خصوص زمينها فراخوانده است.

- محتواي جلسه با آقاي مهندس عيدي مطرح شد و از سوي حاضرين مورد تحليل قرار گرفت،

- قرار شد علاوه بر تهيه مقدمات براي حركت ميداني ، فشار تعاوني ها و تشكلها بر سازمانهاي مسئول از طريق مكاتبه، مراجعه حضوري و ... بيشتر شود

تعداد بازديد : 16670
نظرات بينندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 154
روحی
|
1394/03/23 - 10:18
2
71
جناب دکتر ما باید مشکلاتمان را در صحن علنی مجلس به گوش همه برسانیم. چاره ای نیست . باید مشکل ما بازتاب حداقل ملی داشته باشد.
پوررسول
|
1394/03/23 - 11:28
0
48
چرخ گاری در حسرت واماندن اسب " اسب در حسرت خوابدن مرد گاری چی " مرد گاری چی در حسرت مرگ . ما کجای این چرخه هستیم ؟ سلام و خسته نباشید . هر وقت لازم شد ما آماده هستیم . آب که از سر ما گذشت اگر کاری می کنم برای فرزندم هست .
عبداله دارافرین
|
1394/03/23 - 12:14
3
34
با سلام حصور مسئولین شرکت کاشانه وبا تشکر از زحمات بیدریغ جناب دکتر میر افضلی. جناب میر افضلی خواهشمند است رویه قیمت گذاری زمینها و تعویض زمینها را د نبال وبه سرانجام برسانید.مطرح کردن ساخت وساز که رهبر فرموده به هیچ عنوان در ارتفاعات بالای 1800 متر ساخت و ساز صورت نگیرد و حتی ساخت و سازها را خراب میکنند بی معنی و تلف کردن وقت می باشد. بهترین راهکار قیمت گذاری مناسب زمینهای تعاونیها و انتخاب زمین مناسب برای تعویض می باشد. واین نکته نیز حائز اهمیت است که با عوض شدن مدیر نباید رویه قبلی کنار گذاشته شود. چونکه همه تلاشهای مدیران قبلی و این همه جلسات و زحمات بی نتیجه می ماند . والسلام. موفق باشید.
اميريوسفي
|
1394/03/23 - 12:36
0
36
باسلام حضورهيات پيگيري كننده زمينها،خسته نباشيدتصميم بموقع وشايسته اي اتخاذ شده همگي درخدمتيم لطفابه همه اعضاومالكين اطلاع رساني شودتاانشالله جمع كثيري درتجمع حضوريابيم
آذری
|
1394/03/23 - 13:15
1
50
با سلام حضور خانم ها بسیار در تجمع تاثیر گذار است.
احمد سادات مهريزي
|
1394/03/23 - 13:28
0
44
با سلام و خسته نباشيد خواسته اكثريت اعضاء‌ با توجه به عدم پاسخگويي مسئولين به شركت كاشانه تجمع است . لطفا به اين خواسته ترتيب اثر قائل شويد
صادق جعفری
|
1394/03/23 - 13:38
1
40
حالا این شد یه کاری! سه شنبه 26 خرداد یک روز قبل از رفتن به پیش باز ماه مبارک رمضان است. لذا هیچ کس بهانه نیاورد و همه دو تا نیمرو با یک لیوان شیر بزنند تو رگ و بیایند به میدان. باید مجلس حسابی تکان بدهیم.
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/03/24 - 08:50

تاريخ تجمع هنوز مشخص نشده...سه شنبه 26 خرداد روز جلسه تعاوني هاست براي تصميم گيري ها...لطفا دقت كنيد

علی بخشی
|
1394/03/23 - 15:32
3
35
به نام خدا ، مالکین محترم در این تجمع نه دگیری ایجاد کنید نه بحث و جدل ما اگه بدون حرف زدن با تعداد زیاد مالکین جلوی مجلس برای چند روز تهسن کنیم جواب خواهیم گرفت فقط تاکیدم اینه باید برای چند روز جلوی مجلس صبر و استقامت به خرج بدید تا مشکلمون حل بشه !
ناشناس
|
1394/03/23 - 17:50
0
38
پس نماینده دیوان عدالت کجاست؟ ممکنه توضیح بدید نماینده ها چطور انتخاب شدند؟ بابا دوباره ماه رمضونه همه کارا تعطیل. چقدر فرصتهارو از دست بدیم؟ یعنی به سند منگوله دار این مملکت هم اعتمادی نیست؟ سند خودشو قبول نداره؟!!!!!!!!!
حمید عباسی آذر
|
1394/03/23 - 17:58
0
29
از ما حرکت از خدا برکت
محسن آذرمي
|
1394/03/23 - 20:59
0
28
بسمه تعالي بنده پس از اينكه حدود 3 ماه پيش نامه اي به صورت تظلم خواهي و طرح مشكلات و عملكرد دولت به دفتر رهبري نوشتم و آنرا پست كردم دو باره همين ديروز نامه اي به صورت تظلم خواهي به دفتر معظم له فرستادم و از ايشان كمك خواستم كه به داد اين اعضاي تعاوني هاي 33 گانه كه متشكل 25000 نفر ميباشند برسند و در ضمن آدرس سايت كاشانه را فرستادم تا خواهشا مطالعه بفرمايند. از ديگر اعضا هم خواهش ميكنم همين روند را ادامه دهند تا شايد نتيجه دهد و اين مشكل و اين ظلم بزرگ به دست تواناي اين اين سيد بزرگوار حل شود. والسلام با تشكر
امیر ساعی ورضا صیادی
|
1394/03/24 - 00:07
0
59
با سلام و خسته نباشيد خدمت دوستان زحمتکش باید با تمام توان در تجمع شرکت کنیم تا حق وحقوق خود مان را بگیریم .
نسرین ترابی
|
1394/03/24 - 02:20
0
47
باسلام ظاهرا صدای ما به گوش مسولین محترم نمیرسد اما صدای مردم یمن زودتر شنیده میشود و مسولین بیشتر نگران حال اونها هستند با نشستن و حلوا حلوا کردن دهن هیچکس شیرین نمیشود باید بصورت تجمع نه یک روز بلکه پشت سر هم همه با هم باید فریاد بزنیم . شاید ما هم عرب بودیم مسولین ما صدای ما را متوجه میشدند .
میرقاسمی
|
1394/03/24 - 08:20
0
55
با سلام.از پشتکار وهمت شما مسولین کاشانه مخصوصا جناب اقای دکتر میر افضلی کمال تشکر را دارم.تغریبا مشخص شده اشکال تراشی از سوی کیست.وحال انکه خواسته اکثر مالکین ازقبل تجمع بوده واین مهم در حال فراهم شدن است خواهشمندم همگی در این فراخوان شرکت کنیم که هم ریشه مفسد (اخوندی)را بکنیم وهم راه را یکباره با تجمع گسترده تر از قبل به اخر برسانیم. انشاالله. متشکرم
مراد مرادی
|
1394/03/24 - 09:00
1
31
با سلام و تشکر از شرکت کاشانه- -- باور کنید وزیر مسکن و یا استیضاحش هیچ ربطی به حل شدن قضیه زمینهای مراداباد و سوهانک نداره . اگر میخواهیم زود به نتیجه برسیم بهترین راه تجمع و اعتراض در وزارت جهاد کشاورزی است. چون تقریبا تمامی زمینهای این تعاونیها را این وزارخانه در سالهای دور واگذار کرده. اگر باور نمیکنید برید سابقه این زمینها را بررسی کنید. اجازه ندید این وزاتخانه ماها را مثل توپ فوتبال این طرف و ان طرف پاس بده. اگر واقعا بخواهیم زود به نتیجه برسیم راه حل فقط توی این وزارتخانه است. تجمع و تحصن در وزارت جهاد کشاورزی خیلی زودتر از انچه که فکرشو میکنید ما را به نتیجه میرسونه.
محسن باصری
|
1394/03/24 - 10:09
0
25
با سلام خدارو شکر بالاخره روز تجمع رسید خواهشا دوستان اعلام آمادگی نمایند تا با حضور پور شور و صلح امیز جلو مجلس حق خود رو بگیریم یا حق
معصومه صابری
|
1394/03/24 - 10:55
0
23
با سلام .بهترین کار تجمع میباشد که به امید خداداره محقق میشود .لطفا مالکین همکاری لازم رو داشته باشند.انشاالله خدا کمک میکند و به همه توان شرکت را میدهد.از پیگیری دکتر میر افضلی سپاسگزارم.
موسوی
|
1394/03/24 - 11:39
0
26
با سلام . تحمع تجمع تجمع تنها راه موفقیت است. خدا را شکر که اجماع حاصل شده است که باید همه بیایند وسط میدان. این نقطه شروع خوبی است که می تواند برای مدتی راه را باز کند. البته باید با همه تعاونیها مکاتبه و اعلان کرد که همه بیایند مثلا جمعیت حداقل 2000 نفر باشد از همین الان همه به رفقا اطلاع رسانی کنند وقتی که شرکت روز را مشخص کردند حضور یابند و تحصن باید چند روز ادامه داشته باشد. انشاءالله
علی حسینی
|
1394/03/24 - 15:18
0
19
با سلام.از پشتکار وهمت شما مسولین کاشانه مخصوصا جناب اقای دکتر میر افضلی کمال تشکر را دارم خدمت دوستان زحمتکش باید با تمام توان در تجمع شرکت کنیم تا حق وحقوق خود مان را بگیریم . دوستان گرامی مرگ یک بار شیون یک بار با توکل به خدا هرچه آید خوش آید.
ali mohmmadi
|
1394/03/24 - 17:24
1
30
با سلام به نظر بنده حرف و حدیث به حد کافی گفته شده . وقت ان رسیده که عمل کنیم .تجمع .تجمع .تجمع ... به نظر بنده هرکدام از مسولین وظایف خود را بدرستی انجام ندهد مردم باید در سحنه باشند تا ان مسول را بر کنار وادب کنند تاهیچ کس جرات خطا نداشته باشند واین موضوع در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود . وهمه بدانند که با مردم نمی توان طرف شد. ومن ا... التوفیق
سهرابی
|
1394/03/24 - 17:34
0
30
اگرتجمع ازبرای حصول نتیجه باشد باید مکرر وفشرده باشد اینها میایند یک وعده کذب میدهندومیروند و2سال سرمارا گرم میکنند 25هزارنفر مالکیم اگر نیمی ازلین جمعیت حضور پیداکنند میشود این بدعرب را که اصالتا هم ایرالی نیست ازپست وزرارت بزیرکشید
حمید اسکندری
|
1394/03/24 - 18:46
0
57
برادران و خواهران گرامی. پیرو مسائلی که اخیراً پیش آمده و با توجّه به پیشنهاد تهیه گزارش تفصیلی و ارسالِ آن به کمیسیونِ مادّۀ 5 و... خدمت شما عرض میکنم که مسئلۀ این زمینها کاملاً معلوم است و اصلاً نیاز به بررسی ندارد. همه چیز روشن است و صدها بار برای آقایان دولتی یا حکومتی توضیح داده شده است. مسئلۀ واقعی این است که آیا حاکمیت قصدی جدّی برای حل این معضل دارد یا نه؟ اگر عزمِ حقیقی در مسئولان وجود داشته باشد آنوقت یافتنِ چند قطعه زمینِ مناسب قاعدتاً نباید چندان دشوار باشد. خیلی واضح است که تنها راهِ حلِّ معقول و ممکن فقط اعطایِ زمینِ معوض است. حالا به فرضِ محال این آقایان جداً کوشیدند ولی زمینِ هم‌قیمت در تهران پیدا نکردند؛ خب ایران که منحصر در تهران نیست!!! میتوانند مثلا به جایِ 300 متر زمین در تهران مثلاً دو یا سه برابر متراژش زمین در کرج به ما بدهند یا در هرجایِ دیگر. مهم این است که ارزشِ ریالیِ زمینِ معوض برابر با زمین اصلی باشد تا حقی ضایع نشود. آیا واقعاً در این مملکت بزرگ هیچ زمینی وجود ندارد؟! همه میدانیم که وجود دارد. فقط مسئله این است که اینها هنوز نمیخواهند و نمیخواهند و نمیخواهند که مشکل را حل کنند. تجربه معلوم کرده که اینها هیچ کاری جز اتلاف وقت انجام نمی‌دهند مگر آنکه بلوایی پیش بیاید و مسئله بغرنج شود و درد سر به بارآید. در اون صورت شاید کاری انجام دهند. همۀ ما در ادارات مختلف شاهد بوده‌ایم که مثلاً فلان ارباب رجوع وقتی داد و بیداد کرده و خودزنی کرده و جنجال به پا کرده آنوقت رئیس یا معاون اداره آمده و طرف را با احترام و قربان صدقه به اتاق خودش راهنمایی کرده و با کلی پذیرایی نهایتاً شخصاً خودش کارش را راه انداخته. باور بفرمایید که این مسئولان فقط دنبال وقت‌کشی هستند. اینها خیلی ادعای عدالت و حق و اخلاق و فلان و بهمان دارند ولی عملا اصلا به این چیزها مقید نیستند. طولانی شد. ببخشید
پاسخ ها
محسن آذرمي
|
1394/03/25 - 10:49
بسمه تعالي با سلام احسنت آقاي حميد اسكندري. خيلي خوب اين مملكت را شناختي بنده هم با نظر شما موافقم . فقط تجمع و اگر جواب نداد در ادامه تحصن تا حصول نتيجه.آفرين به شما
مهری جلوه
|
1394/03/25 - 11:53
سلام. جناب اشکندری خبر ندارید مدتیست ارباب رجوعی گه داد و فریاد کند تحویل 110 میدهند
موسوی
|
1394/03/25 - 00:17
0
15
«منصور آرامی» سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: طبق دستور کار اعلامی کمیسیون عمران، قرار بود که جلسه امروز با حضور «آخوندی» وزیر راه و شهرسازی طرح استیضاح وی بررسی شود. وی افزود: با توجه به سفر «آخوندی» به همراه هیئت دولت به استان خراسان شمالی و به دنبال آن سفر به خارج از کشور، این وزیر نامه کتبی به کمیسیون مبنی بر اینکه نمی‌تواند در جلسه حضور یابد، ارائه کرد. سخنگوی کیمسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: بنابراین با توجه به عدم حضور وزیر راه، بررسی نهایی طرح استیضاح وی به یکشنبه آتی موکول شد.
پاسخ ها
محسن آذرمي
|
1394/03/25 - 10:40
بسمه تعالي يكشنبه آتي ميشود 31 خرداد 4 رمضان مصادف با شهادت مصطفي چمران
رضاییان
|
1394/03/25 - 01:30
0
5
باسلام جناب آقای میر افضلی باعرض پوزش فکر میکنم تاریخ جلسه مشترک با نمایندگان تعاونی ها روزپنج شنبه 21 خرداد 94 صحیح باشد که حضرتعالی اشتباها 93 نوشته اید لطفا اصلاح فرمایید
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/03/25 - 10:03
ممنون...اصلاح كردم
سهرابی
|
1394/03/25 - 01:51
3
46
ایا امکان شکایت بردن به مراجعی همانند ایت ا...جوادی املی ومکارم شیرازی وصافی گاپایگانی وجود دارد یانه ///چطوراملاکی راسردمداران رزیم گذشته رهاکردندورفتند باگرفتن وکیل بازپس گرفتند ولی املاکی رادولت مردان جمهوری اسلامی به منظور ساخت وساز به مردم فروخته اند ووجه انرا دریافت کرده اند را نمیتوان استفاده کرد وبه نوعی قصدتصرف انرا دارند درچندسال قبل صحبت از طرح شکایت به دیوان بین الملل به میان امدو دیگر حرفی زده نشد ایا چنین شکایتی امکان دارد یا نه .یا دارد هزینه ان بالاست .حالا دیگر متوجه شده ایم که دولت هیچ ارادهای برای حل مشکل ندارد مگرمیشود دریکسال 500جلسه یعنی از روزی یک جلسه هم تجاوزمیکند برگزارشود وهیچ نتیجه ای حاصل نشود براستی چه بایدکرد
عباس سهرابی
|
1394/03/25 - 10:22
7
12
با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز.به نظر این جانب مساله این زمینها فقط بدست مقام معظم رهبری حل وفسق مشود .من فکر میکنم که ایشان خبر از سرپچیه مسولان از فرمانشان مبنی بر اینکه زودتر تکلیف این زمنها روشن شود را ندارند .پس باید ایشان را به نهوی با اطلاع کرد که فریاد ما برسند.با تشکر
اكبري
|
1394/03/25 - 10:44
67
4
به شما و همه مالكين زمين ها اعلام مي كنيم چنانچه اقدامي يا تجمعي درخصوص سلب رأي اعتماد مجلس به وزير مسكن صورت پذيرد تبعات ناشي از اين اقدامات دامن گير همه اعضاء تعاوني ها و مالكين خواهد شد
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/03/26 - 10:42

جناب اكبري  ...اين  توصيه بود، اطلاع بود يا تهديد؟..اگر توصيه بود ممنون...اگر اطلاع بود و شما خودتان هم مالك هستيد باز هم ممنون....و اگر تهديد بود كه بدانيد موضع درستي نگرفته ايد...وزيري كه شما سنگش را به سينه مي زنيد هم اكنون در آتش جهنم مي سوزد و آتش او دامن شما را هم مي گيرد...او يك فرد دروغگوي پيمان شكن است كه به دستور مقام معظم رهبري براي حل مشكل مالكين پشت كرده و آن را به زمين انداخته...ما هم چيزي براي از دست دادن نداريم ...خدا وكيل و پشتيبان و حامي ماست..بر او توكل مي كنيم و از او ياري مي جوييم. و حداكثر تلاشمان را مي كنيم كه او و معاونان بدرد نخورش را اكه ماه هاست اسباب سرگرداني ما را فراهم كرده اند را از اين مسند دور كنيم .. به نظر ما هر كسي غير از اين مردك عراقي بر اين مسند بنشيند از او بهتر خواهد بود

روحی
|
1394/03/26 - 11:49
جناب اکبری خیلی ممنون. ما که حتما سعی می کنیم وزیر جهاد رو هم چنانچه به این موضوع رسیدگی نشود زیر سئوال ببریم. چرا که ماز وزارت جهاد کشاورزی طلبکاریم.
پدر اکبری
|
1394/03/26 - 12:48
حضرت اکبری !!!..... دامت عذابکم انشاء الله ..... فکر میکنید ما چیزی برای از دست دادن هم داریم ؟؟؟...شما که دستمال بدست حضرت وزیر مسکن (لعنت الله علیه ) هستید باید مواظب خودتان باشید و منتظر ، که بدست انتقام الهی ، مثل یک انگل ،از تنه وزارت مسکن و نظام جمهوری اسما اسلامی ، زدوده خواهید شد .
محسن آذرمي
|
1394/03/26 - 13:05
بسمه تعالي برو آقاي نا محترم كشكت را بساب. حتما توهم از دارو دسته دزدان و دروغگويان آقاي وزير ميباشي. انشاالله ايشان را به زباله دان تاريخ خواهيم انداخت به اميد خدا.
امیر مسیبی
|
1394/03/27 - 11:51
جناب اکبری لطفا به گاو و گوسفندهایتان برسید.
حسینی
|
1394/03/28 - 11:31
دوستان برای چی میگید آقای اکبری.. آقا نیست.. شاید آدم هم نیست.. جیره خوار کثیف جوابتو گرفتی.. دیگه این طرفها پیدات نشه..
ارمين يارمنش
|
1394/03/28 - 16:25
اكبري دهنت رو ببند.
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/03/25 - 12:38
0
55
با سلام و عرض ارادت خدمت مسئو لین محتر م شرکت کاشانه و با تشکر از پیگیر یهائی که تا به امروز بعمل آ ورده اید . با ید به عرض کلیه سروران خودم اهم از شرکت و مالکین محترم برسانم 1 - چیزی که در این مملکت همه اد عا میکنند از مسئو لین محترم دولتی گرفته تا پا ئینی فقط ببخشید حرف مفت یعنی شعار داد ن است آ نهم که در این مملکت بطور کلی رواج یافته است بابت آن هم پولی که نباید پر داخت و فردای آن روز هم به دلیل فراموشی تاریخی همه فرا موش میکنند و دوباره باز از فردا شروع به حرف مفت زدن شروع میشود . خیلی بنده را ببخشید اگر قرار است تجمعی صورت بگیرد فقط خواهشا در حد شعار نباشد و لذا خواهش میکنم 1- ما تعدادی مالکینی هستیم ( اولا ارازل و اوباش نیستیم که سرمان را همین طوری پائین انداختیم و به خیابان آمدیم ) خیلی با متانت نه میخواهیم خدا ئی نکرده به کسی توهینی کنیم نه شعاری بدهیم فقط میخواهیم بگو ئیم بابا مگر ما به چه گناهی مرتکب شد ه ایم که سزاوار آن هستیم که در این همه سال بلا تکلیف ماند ه ایم . 2- باید بوسیله چند تا پلاگارت حرف ها یمان را نوشته ( امید وارم که مسئو لین توجه به آ ن کرد ه باشند ) و حالا ظاهر ا در جلوی خا نه ی ملت یعنی اول از مجلس شروع کنیم و تا حرفمان را ثابت یعنی دیگر حق ندارند که بعد از این همه سال سره کارمان بگذا رند . و بطور منطقی کار مان را بپا یان برسانیم . و البته اگر این حرکت بطور دائم و مستمر ادامه داشته باشد انشا الله حقمان که همان گرفتن زمینما ن میباشد به آ ن خواهیم رسید . فقط باید حرکت و ادامه دار . البته بنده معتقد هستم که کلیه اعضا هر کدام برای خود یک فقره چادر مسافرتی تهیه کنند و بطور دائم در زمینهای خود مستقر شویم که تا گرفتن حقمان حالا اگر زمین معوض است باشد بطور منطقی و برآ ورد قیمتی . و در این مدت بتوانیم از وسائل ارتباط جمعی مانند روزنامه ها و تلویزیو ن و از طریق خبر نگاران حرفمان را بگوش ناشنوای مسئو لین بطور وسیع برسانیم . آخه با با آدم به کی می تواند بگوید این همه سال با در دست داشتن سند منگو له دار سربی کشور را داشته باشیم آ نوقت هر روز خو ن دل بخوریم که چی شد چی شد . ولی تو را بخدا قسمتان میدهم همه با هم باید تا گرفتن حقمان هم قسم شویم وتا پایان را ه با هم باشیم . اگر قرار است تجمع باشد باید همه باشیم نه فقط تعدادی . البته تا به امروز فقط تعدادی بوده است که مسئو لین توانسته اند سر کارمان بگذارند . انشا الله همه با هم تا گرفتن حقمان کوتا ه نخواهیم آمد . دوستتان دارم همه ی شماها را اگر عمری باشد و زنده بما نیم همه ی شما را در تجمع زیارت خواهم نمود . با تشکر از اینکه وقتتا ن را گرفتم . راضی باشید و ببخشید بند ه حقیر را .
فخري
|
1394/03/25 - 14:51
0
31
باسلام احسنت بايد چند روز به صورت متوالي يا در پشت در مجلس بشينيم تا جواب بگيريم ما تا آخرش ايستاديم . ياعلي
سهرابی
|
1394/03/25 - 15:28
0
25
مانبایددیگرگول بخوریم به امیدخداوندمتعال تجمع گسترده خواهدبوداگراستیضاح بخاطر این زمینهاباشد نمایندگان بایدتاکنون دریافته باشند که این وزیربی کفایت نه تنها مشکل زمینهای تعاونی ها را نتوانسته حل کند بلکه درمورد مسکن مهر ودیگرامور محوله هم ناتوان است ///اگرمالکان عزیز صلاح میدانندتجمع بعدی را به ریاست جمهوری ببریم که هرگونه کوتاهی مساویست با ازدست رفتن تمام زحمات
چراغعلی
|
1394/03/25 - 21:09
0
25
سلام عمو میر افضلی بنظرم باید یه تجمع دیگه داشته باشیم!
قندی راد و همسر
|
1394/03/25 - 23:22
0
26
سلام.به همه عزیزان دکتر خسته.نباشید باز برگشتیم نقطه سر خط. تا چه زمان این حکومت میخواهد.این مردم زود باورورا سرکار بگذارد؟ عزیزان این آقایان زروزو را که خودمان سرکار آوردهایم.باید به ما دهن کچی کنند .وبه ریش ما بخنندن ودرزمان جلسه هیچ یک از تعاونیهارا به حساب نیاورن.ود ورس زمان به نتیجه رسیدن شخص دیگری را سر کار می آورند.عزیزان این عمل هزاران در آیندهم تکرار خواهد شد . دکتر جان جدت .یک همایش قبل از هر تجمع واجب است.تا اعضاء هم دیگررا ببینند .وتعداد مشخص شود.
حجت اله قنبرزاده
|
1394/03/26 - 01:12
0
37
با درود و سلام حضور حضار محترم ..... بر اساس تحلیلات گذشته اینحقیر و طبق آخرین استدلالات بنده ، که بطور کاملا خودجوش از سایت حذف شده .... و بر اساس دعوت شخصی این بنده که مجوزش را کاشانه محترم! صادر کرده بود که فرموده بودند ما راه خودمان را میرویم و هر کسی که میتواند راه خودش را برود !!!!!.... و با توجه به اینکه کاشانه ی پر مهر ما !! طبق سنت دیرینه ، با کاسه های خالی از پشت درهای بسته جلسات مشتی نابکار ، مایوسانه ، دوباره بعد از اتلاف یکسال و دو ماه از عمر گرانمایه ی ۲۵۰۰۰ خانواده ، که هزاران بار نوشتند و فریاد زدند که این ره به ترکستان است ، میخواهد به دامن تجمعات غیور مردان و شیر زنان چنگ توسل بزند .... .. اینجانب اعلام میدارم که طبق قولی که داده ام روز جمعه ۲۹ خرداد با زبان روزه و با دو کیسه کچ سمنان ، پای زمین قانونی خودم حاضر شده و شروع به گچریزی قسمتی از ظلع جنوبی مرادآباد خواهم نمود . .... کاشانه محترم فرموده بود که عده ای کارشان یقه گیری از ماست ؟؟!!!... بنده عرض میکنم از یقه گیری مشتی ضعیف و وامانده هراسی به دل راه ندهید ، در عوض دلواپس و منتظر زمانی باشید که گردنهایتان در برابر حاکم حق ،... برهنه ،... در انتظار پاسخگوئی به یکسال و دوماه از عمر به تلف داده شده ی ۳۰۰۰ خانواده ، بی جواب خواهد ایستاد .... در پایان باید عرض کنم که اتلاف وقت شما در مورد اعلام زمان و نحوه تجمع نیز مانع اراده استوار گچریزی دوستان همراه نخواهد شد ...
پاسخ ها
ناشناس
|
1394/03/26 - 20:43
09351241314. سید جواد افضلی. .(علی شیخ لواسانی)
سيدعلي عبدوي
|
1394/03/26 - 01:49
1
30
با سلام خدمت برادر مير افضلي و مسئولين محترم شركت كاشانه، خصوصا مالكين محترم، بيصبرانه منتظر اعلام زمان و مكان تجمع هستم و مطمئنا اينبار تمامي مالكين عزيز با احساس تكليف و وظيفه انساني و شرعي كه همان حق دفاع از خود و خانواده ميباشد، انبوه تر و پرشورتر از هميشه در تجمع شركت خواهند نمود. زيرا چراغي كه به خانه رواست به فلسطين و يمن و سوريه و عراق و ونزوئلا كه هيچ، به مسجد هم حرام است! فعلا كه مجلس محترم فقط دلواپس مردم اونجان و به آه و فغان ظلمي كه ٢٠ سال به ٢٥٠٠٠ خانواده محترم و زحمتكشي كه از مردم همين آب و خاكن توجهي ندارن، مگر اينكه سودي واسه خود و خانوادشون داشته باشه كه دلواپس بشن!!!!حق گرفتنيست نه دادني، يا حق!
احمد ترک خیرآبادی وغلامرضا
|
1394/03/26 - 09:15
0
13
باسلام جناب اقای دکتر لطفا دقت کنیدوبنویسید" قرار شد روز سه شنبه 26 خرداد در خصوص زمان و محل تجمع تصميم گيري شود." تا در خصوص تاریخ تجمع شبهه پیش نیاید.ضمنا امروزچهارشنبه است وهیچ خبری نشد!لطفا دست بجنبانید...فقط تجمع در مقابل مجلس،بیت رهبری و وزارتخانه....پایدار باشید.
احمد ترک خیرآبادی وغلامرضا
|
1394/03/26 - 09:16
1
15
باسلام جناب اقای دکتر لطفا دقت کنیدوبنویسید" قرار شد روز سه شنبه 26 خرداد در خصوص زمان و محل تجمع تصميم گيري شود." تا در خصوص تاریخ تجمع شبهه پیش نیاید.ضمنا امروزچهارشنبه است وهیچ خبری نشد!لطفا دست بجنبانید...فقط تجمع در مقابل مجلس،بیت رهبری و وزارتخانه....پایدار باشید.
خدابنده لو
|
1394/03/26 - 09:29
13
21
باسلام و عرض ادب و احترام برای شما زحمتکشان بنظر من صدای ما کامل به گوش مقام معظم رهبری نمی رسد و یا بهتر بگویم نرسیده است " لذا استدعا دارم بهرنهویکه مناسب میدانیدمستقم مشکلاتمان را به ایشان برسانیم باز تاکید میکنم <<مستقیم >> قطا" به نتیجه میرسیم انشاالله
کسری صدر
|
1394/03/26 - 10:22
1
38
با سلام وخسته نباشید از جناب میر افضلی خواهشمندیم اعضا را با استفاده از تلفن یا پیامک در جریان تجمع قرار دهند تا به امید خدا تجمعی تاثیر پذیری را ارایه بدهیم از اعضا محترم نیز خواهش میکنم در این تجمع شرکت کنند فکر کنم تنها راه باقی مانده برای نتیجه گیری است
کیهانی
|
1394/03/26 - 11:50
0
9
با سلام خدمت برادر گرامی جناب آقای میر افضلی ومسئولین محترم شرکت کاشانه بیصبرانه منتظر اعلام زمان ومکان تجمع هستیم مطمئنا اینبار با حضور پر شور مالکین محترم شاهد موجی عظیم خواهیم بود انشاالله ودر ثانی پیشنهادی داشتم وان اینکه جمعی از مالکین واز جمله بنده با در دست داشتن پلاکارت کم همان دفاع از حق مسلم و روشن شدن تکلیف20ساله این عزیزان خانه بدوش میباشد لذا اگر صلاح بدانید جمعه همین هفته با حضور در ورودی دانشگاه (نماز جمعه) حضور بهم رسانیم شاید داد ما بگوش حضرات برسد ومن الله التوفیق
سعید بوالحسنی
|
1394/03/26 - 12:08
0
9
عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای میرافضلی وهمکاران محترمتان من بار اول برای شما ایمیل میزنم وخواستم بگویم که به این نکته توجه د اشته باشید که تاریخ تجمع را تاریخ تعطیلی تابستانی مجلسی ها نباشد واز برپایی آن هراسی نداشته باشید خدا باماست .
مدیری
|
1394/03/26 - 12:13
0
1
با سلام و عرض ادب و خدا قوت در خصوص حاضرین جلسه لطفا نام کامل حاضرین را مرقوم بفرمایید.یا حداقل بفرمایید محمدی که در متن اشاره شده همان آقای محمدی از تعاونی مسکن المهدی نهاجا می باشد یا شخص دیگری است. با تشکر
موسوی
|
1394/03/26 - 12:37
0
13
جناب آقای اکبری . نمیدانم از کدام قبیله و قومی هستید ولی اینگونه تهدید کردن مسولین کاشانه را نشان از یک باطن زشتی دارد که خدا به شما رحم کند . بهتر است توی خانه بنشینید و هر وقت سفره آماده شد بیایید سر سفره بنشینید.واقعا حرفهای شما دل ما را به درد آورد.
ali rajabi
|
1394/03/26 - 13:05
4
5
سلام 27 خرداد روز جهاد کشاورزی مبارک...!!!
بهارمرادپور
|
1394/03/26 - 14:50
0
7
باسلام وخسته نباشید.نمی دونم چراهر وقت وزیرمسکن می خواد استیضاح بشه شما قرار تجمع می گذارید!!!!! یک سال وقت داشتید که تجمع دومی رو برگزارکنید.نمی دونم ......
امیری
|
1394/03/26 - 14:52
0
9
سلام بر سید بزرگوار ..... اقا یا خانوم اکبری پیشنهاد میکنم دیگر اظهار نظر نفرمایید همین همین همین برو خوب در باره اینده ات کمی فکر کن
فاطمه عسگری
|
1394/03/26 - 16:31
0
10
بادرود به مالکان وکاشانه ایهای مهرسبز جناب آقای اکبری با کامنت مورخ94/03/25دوسئوال درپیش روی خودایجادکردید 1-آیا ازوزیرمی ترسیدونگران بازتاب مبارزه دربرابر زورگویانید؟ که مابه عنوان یک مسلمان فقط باید از خدا بترسیم که مبادا بیراهه بریم بنابراین هرکاری که لازم باشدبرای رسیدن به حقوقمان بایدانجام شود واگرغیرازترس باشدمعماست که پاسخش باخودخودشماست وخوشبینانه ترینش اینست که شما چیزی میدانیدکه بقیه نمی دانند بنا براین اگر چنین بود به آنها که لازم هست بدانند اطلاع دهید لطفا
مراد مرادی
|
1394/03/26 - 17:34
0
12
جناب اقای مرادی - به نظر میاد بیشتر فامیل وزیر مسکن باشی تا یکی از صاحبان زمینهای واگذاری سوهانک - مراداباد. ای کاش هم وزیر مسکن و هم وزیر جهاد کشاورزی هردو با هم استیضاح میشدند.
محسن آذرمي
|
1394/03/26 - 17:46
0
18
بسمه تعالي با سلام بنده باز هم به سايت دفتر مقام معظم رهبري رفتم و اين پيام را فرستادم. "بسمه تعالي بنده چندين بار پيام گزاشتم و حتي نامه ام را پست كرده ام. ولي جواب نگرفتم مشكل من مشكل 25000 نفر اعضاي تعاوني مسكن جهاد ميباشد كه 18 سال است حل نشده است . معلوم هست كه آيا صداي ما به رهبر ميرسد يا نه بنده كه شك دارم چون اگر صداي مارا رهبر ميشنيد حتما كاري ميكرد.هر چند كه ايشان 5 سال پيش نامه اي به احمدي نژاد نوشته اند و از ايشان خواسته اند مشكل ما را يا با دادن زمين معوض يا دادن خانه حل كنيد . ولي ايشان فقط يك كارگروه تشكيل دادند و حدود 500 جلسه تشكيل دادند و حق جلسه گرفتند و ميوه و شيريني در جلسات خود خوردند ولي كاري انجام ندادند.بايد بگويم كه ما فرزندان انقلاب و امام خميني هستيم كه 18 سال مورد ظلم قرار گرفته ايم. ما اجازه نميدهيم كه يك مشت مسئولين بي كفايت از جمله وزير مسكن و استانداري 18 سال مارا سركار بگزارند . و جلوي خانه دار شدن ما جهادگران و رزمندگان و پاسداران را بگيرند.بايد اعتراف كنيم كه انقلاب به دست نامحرمان افتاده و كاري جز كارشكني و سركارگزاشتن مردم و وعده و وعيد دروغي كاري نميكنند . ما اجازه نميدهيم كه برخي از مسئولين پشت چهره اسلام عزيز و اعتبار شهيدان مخفي شوند . و به كارهاي فساد و دزدي و كلاهبرداري خود ادامه دهند.ما هرگز كوتاه نخواهيم آمد. صداي ما را به رهبر برسانيد. نگزاريد اين مردم بر اثر فشار زندگي طغيان كنندكه آنگاه ديگر دير خواهد بود. يكي از زمينداران در سوهانك عضو تعاوني كاشانه تهران مهر سبز وابسته به جهاد" بنده و ديگر اعضاي محترم آنقدر اين درب را بزنيد تا صاحبخانه جوابمان را بدهد. با تشكر
احمدي
|
1394/03/26 - 19:22
0
13
درود بر دكتر مير افضلي كه هميشه با قاطعيت ومردانگي وشجاعت تمام سخن ميگويد آفرين بر شما وتمامي عزيزاني كه در اين راه تلاش دارند ببينند آنان كه تهمت ميزنند وافترا درو ميكنند وسنگ در راه پرتلاتم مي اندازند
سید جواد افضلی
|
1394/03/26 - 20:41
0
20
سلام و درود به محضر همه عزیزان ودوستان اعم از کاشانه ای و هر حق طلب دیگر . جناب قنبرزاده عزیز لطفا شماره تماسی اعلام بفرمایید تا بتوانیم با هماهنگی بیشتر موجبات حضور پر رنگ تر اعضا را فراهم کنیم . اینجانب آمادگی خود را بابت هر گونه تجمع و حضور در هر جلسه اعتراضی جهت اعاده خواسته به حقمان را اعلام مینمایم. فریادمان بلند است این ره ادامه دارد
پاسخ ها
ججت اله قنبرزاده
|
1394/03/28 - 17:30
مخلص جمیع دوستان .... 09125832729 جهت گچریزی ، جمعه 29 خرداد ، ساعت 9 صبح ، خط جنوبی مرادآباد . انتهای خیابان مبین ، بالای منبع آب .... لطفا کپی اسناد مرادآبادیها همراهشون باشه. ممنون
حسین دهقان
|
1394/03/27 - 01:17
1
36
فقط تجمع تجمع تجمع اطلاع رسانی کنید لطفا
زهره رستمی
|
1394/03/27 - 08:12
0
27
باعرض سلام وخسته نباشید با سپاس وتشکر اززحمات شما وهمکاران عزیزتان آقای دکتر لطفابرای تجمع برنامه ریزی نمایید تا کسی نتواند مارا تهدید نماییدباتشکر.
محمدعلی پرچکانی
|
1394/03/27 - 11:54
0
18
اینجانب در بخش ارتباط مستقیم سایت دکتر علی مطهری -نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی- بخش داستان تلخ زمینها را قرار دادم و ایمیل خودم هم گذاشتم خواهشمندم دوستان عزیز نیز هر کاری از دستشون برمیاد برای این که صدای ما بیشتر شنیده بشه انجام بدهند. لینک مطلب: http://ali-motahari.com/?page_id=191#comment-10948
پاسخ ها
قنبرزاده
|
1394/04/02 - 01:55
قربانت شوم .... ما از این سگای زردی که برادر شغال هسسن ! ...بخدا چیزی ندیدیم ...
رضا صالحی
|
1394/03/27 - 13:34
0
54
با سلام اگر قرار باشد یک عده مالکین کم بیایند . شعار بدهند و متعاقب آن دو یا سه نماینده لطف کنند بیایند بیرون و حرف های تکراری ما گوش کنند و قول تکراری پیگیری بدهند و همه ما هم برویم دنبال بلاتکلیفی ما، بنده در این تجمع شرکت نخواهم کرد. باید دبیرخانه نمایندگان تعاونی ها عزم راسخ داشته باشد و تصمیم بگیرد حداقل سه روز جلوی مجلس تحصن برگزار کنیم و تعدادی از نمایندگان تعاونی ها کار اطلاع رسانی به خبرگزاری ها از قبل انجام دهند و کار پشتیبانی را در ایام تحصن تقبل کنند تا امکانات لازم فراهم باشد تا عده ای آنجا بطور چرخشی شبانه روز بمانند، آنوقت است که نتیجه می گیریم.
محمد اسکندریون
|
1394/03/27 - 13:55
1
42
جناب دکتر میر افضلی با سلام خواهشمند است اختار لازم در خصوص عدم حضور ذینفعان کلیه تعاونی ها در تجمعات متضرر خواهند شد ضمنن ثبت نام با مشخصات کامل ذینفعان در تجمعات ضروری است.
رضا ناموری
|
1394/03/27 - 14:45
0
10
نامه غواص ها به مسئولین قرار بود ما زیر آبی برویم تا ایران آزاد و سربلند بماند شما زیر آبی میروید که چه بشود؟؟؟؟ وقتی رفتیم... رییس جمهور در خیابان بهارستان زندگی میکرد وقتی برگشتیم ... رئیس جمهور تا خیابان بهارستان هم به استقبال مان نیامد وقتی ما میرفتیم شما هم گاهی در جبهه ها به ما سر میزدید امروز که برگشتیم حتی زحمت نکشیدید در همین تهران به استقبال مان بیایید وقتی ما رفتیم تمام ایرانی ها از نخبه و سیاست مدار و پزشک و.... به ایران بازمیگشتند امروز که برگشتیم دیدیم هر ایرانی که میتواند از کشور فرار میکند وقتی ما رفتیم فقط شهید رجایی به آمریکا سفر کرد و آن هم برای دفاع از حقوق ایران و ایرانی امروز که برگشتیم شنیدیم مد شده مسئولین همراه خانواده به آمریکا سفر میکنند و پای مجسم آزادی عکس سلفی میگیرند وقتی ما رفتیم شما هم به ایرانی بودن تان افتخار میکردید امروز که برگشتیم دیدیدم خیلی از شما اقامت کشورهای غربی را برای خود و خانواده تان گدایی میکنید وقتی ما رفتیم وعده ی غذای هیئت دولت، نفری یه بشقاب قیمه بود.... امروز که برگشتیم شنیدیم و دیدیم که سفره های میلیونی پهن میشود وقتی رفتیم شما هم مثل ما پایین شهر زندگی میکردید!!!!! خبری از بنز ضد گلوله نبود!!!! فیش های حقوقی میلیاردی کجا بود؟؟؟ اختلاس حرام بود... در دفترهای تان به روی خلایق باز بود.... خدمت به خلق..... افتخار بود!!!!! راستی دروغ هم........ نمیگفتید!!!!!! تنها شباهت رفت و آمد ما در یک چیز بود..... آن روزها بودند کسانی که با ما نمی آمدند و فقط در نمازجمعه شعار جنگ جنگ تا پیروزی سر میدادند امروز هم که برگشتیم بسیاری غریبه ی ناآشنا دیدیم که ما را به نفع خود مصادره کرده بودند انگار قرار بود رفت و آمد ما... فقط برای عده ای... منفعت به بار آورد....... سرتان را درد نمی آوریم.... وقت گرانبهایتان را هم نمیگیریم کلام آخر اینکه قرار بود ما زیر آبی برویم تا ایران آزاد و سربلند بماند شما زیر آبی میروید که چه بشود؟؟؟؟ دشمن.... سر ما را زیر آب نگه داشت تا غرور ایرانی را خدشه دار کند مراقب باشید وقتی زیر آب هستید.... مبادا خدا..... گلویتان را فشار دهد.... فردا که ما با ملت ایران رو در رو شویم... خواهیم گفت: شرمنده ایم..... نفسم.. توانم و قدرتم همینقدر بود..... شما که امروز با مادران و پدران ما مواجه نشدید اما فردا که با خود ما مواجه شوید...... چه پاسخی خواهید داد؟؟؟؟ دیدار به قیامت....
محسن باصری
|
1394/03/27 - 16:20
0
9
با سلام خدمت همه دوستان از مسئولین شرکت کاشانه تقاضا دارم حد اقل برای سه روز پشت سر هم و به طور شبانه روزی برنامه ریزی داشته باشند تا مثل دفعات قبل با صحبت یکی دو تا از نمایندگان جمعیت محل را ترک نکنند تا انشاالله به نتیجه نهایی برسیم یا حق
علی حسینی
|
1394/03/27 - 18:09
0
6
سلام آقای دکتر میر افضلی با سلام خواهشمند است خواهشمند است قرار تجمع را بصورت پیوسته تاریخش را اعلام کنید باتشکر از زحمات شما تجمع تجمع تجمع جلو مجلس یا دفتر سازمان بین الملی
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/01 - 10:00
با سلام و احترام...زمان تجمع هنگام استيضاح آخوندي در صحن علني مجلس است...الان هنوز در كميسيون است پرونده
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/03/27 - 18:58
0
10
با سلام و درود به پسر عموی عزیزم چناب میر افضلی . و با سلام به همه ی مالکین عزیز . پسر عموی گل ( یا علی گفتیم و عشق آغاز شد) فقط تاریخ و ساعت و محل تجمع را اعلام بفرمائید . تورا به جدت پسر عمو ا ین شور حسینی مالکین را فرما ند هی کن . همه منتظریم اعلام کن.
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/03/27 - 18:58
0
10
با سلام و درود به پسر عموی عزیزم چناب میر افضلی . و با سلام به همه ی مالکین عزیز . پسر عموی گل ( یا علی گفتیم و عشق آغاز شد) فقط تاریخ و ساعت و محل تجمع را اعلام بفرمائید . تورا به جدت پسر عمو ا ین شور حسینی مالکین را فرما ند هی کن . همه منتظریم اعلام کن.
محمود مرشدی زاده
|
1394/03/27 - 21:14
0
4
با سلام اقای اکبری شما بجای تهدید بهتر بری جلو بوق بزنی اونم از اون بوقهای شیپوری قدیمی که روی دوچرخهای28 هرکولس بود در کشور ما از این مدیران عقب مانده و مغز کوچک پشت میزهای بزرگ زیادنند شما زیاد جوش نزن شیرت میخشکه اقا حامی باطل اینم یاید بره به زباله دان تاریخ با پوزش از همه اعضای محترم بلا نسبت شما عزیزان
شقایق اسماعیل پور
|
1394/03/27 - 21:37
0
3
چه خبر از جلسه روز سه شنبه؟
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/01 - 10:01
به زودي گزارش مفصلي منتشر مي شود.
حسینی نیک
|
1394/03/28 - 11:42
0
12
چقدر جالب. .هست این همه مالک مظلوم از اردیبهشت پارسال (آخرین تجمع) درخواست تجمع مکرر و پشت هم از شما داشتند و شما خیلی ساده فرمودید که مسئولیت با خودتان. نمیشود. صبور باشید. اگر تجمع کنیم ال میشود. بل میشود. حالا به حرف این مالکین رسیدید؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما این بار هم یک تجمع و دوباره نتیجه های ظاهرا عالی.. تا سال بعد.. همه ی ما و شما توسط این دولت و نظام به طور کاملا ناجوانمردانه مورد تمسخر قرار گرفته ایم. . تا کی میخواهد این وضع مبهم و دردناک ادامه پیدا کند.. فقط خدا میداند. اگر از پارسال کمی ترس را کنار میذاشتیم و چندین تجمع انجام میدادیم الان به جای مشخص کردن تاریخ تجمع نتایج بهتری را دنبال میکردیم.
حامد اسماعیلی
|
1394/03/28 - 15:13
0
7
خسته ایم خسته...
علی حسینی
|
1394/03/28 - 18:12
0
9
جناب آقای اکبری چند تا گاو گوسفند فروختی اومده فکر می کنی آدم شدی لعنت یزید بر وزیر مسکن وشما باد آمین
مهدي خزايي
|
1394/03/28 - 18:26
0
6
لطفا اعضا شماره تماس خود را بگذاريد ممنون
امامی
|
1394/03/28 - 23:54
11
7
آقای میر افضل باسیاسی کاری راه بجایی نمیبری دفعه قبل که تجمع جلومجلس باهماهنگی جناح ورشکسته باشعار {مرگ برآخوندی}کاری ازدستتان برنیامد،ازاین موش وگربه بازیهانفع یک جناح وبضررجناح دیگردست بردارید ،یکی از علل تاخیردرواگذاری زمین به تعاونیهاکاشانه سبز؟است .نمایندگان مجلس ومسءولین این شرکت را نماینده زمین خران یابعبارتی زمین خواران میدانند شما که سود خودتانرا بردید ،متاسفانه باعث شدید شورای تعاونیها خود باوری را ازدست بدهد وبشمااعتمادکندوازراه درستی که میتوانست منجر به حقاق حق اعضاگردد منحرف کردید .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/01 - 10:19

جناب آقا يا خانم امامي...اولين بار است كه اسم شما را مي بينم..احتمالا اين نام نيز جعلي است مثل ايميلتان...افرادي جعلي مثل شما كه سعي در تفرقه بين مالكين دارند و شركت كاشانه و تعاوني ها را از هم جدا مي دانند سخت در اشتباه و گمراهي هستند... شكسته باد كمان و تيرداني كه تير تفرقه در آن نهاده شود...تاگر شما خود از مالكين هستي وصيه مي كنم به جاي اينكه بر عليه بنده يا كاشانه تلاش كنيد ، سعي كنيد  گوشه اي از اين بار سنگين  را بر دوش بگيريد...و اگر نيستيد جامه خود را از اين آتش دور كنيد و خود را در معرض آه و نفرين مردم قرار ندهيد بقيه حرفهاي شما مثل  از بين رفتن خودباوري و ... هم طنز روزگار است. الان همه همه را مي شناسند. اگر شركت كاشانه اينگونه بود كه شما نوشتيد ما امروزه شاهد استقبال چشمگير مالكين از اين شركت نبوديم. الان تعداد موكلين اين شركت از مرز 3000 نفر گذشته و اين مايه افتخار و مباهات ماست و آن را نعمتي از سوي خدا براي خود مي دانيم. به علاوه ما در سالهاي اخير با حضور مرتب در صحنه و بلند نگه داشتن اين علم، وفاداري و تعهد خود را نشان داده ايم. كسي كه تو را راهنمايي كرده كه اين جملات را بنويسي ، جز شيطان و نفس سركش تو نبوده...باز هم مي نويسم اگر تو هم مالك  هستي شما هم بيا به ما كمك كن تا مشكل حل شود و هرگز سعي نكن بار باشي...رفاقت و رابطه خوب ما با دوستان تعاوني ها و مالكين هم با اين حرفها از بين نمي رود...همه كامنتهاي تو رامنتشر كردم تا همه بدانند ما با چه كساني در اين مملكت شده ايم 75 ميليون نفر

رنجبر
|
1394/03/29 - 02:49
0
3
سلام جناب میرافضلی خسته نباشید امسال هم به سلامتی تموم شد ابشالله بلکه سال آینده یه کار مفیدی انجام بدهید با تشکر
مهدی حیدری
|
1394/03/29 - 12:55
0
5
سلام به احتمال بسیار زیاد نظر بنده انتشار نخواهد یافت ، اما از گفتن نظرم ضرری نخواهم کرد! خوب این وزیر هم به زودی استیضاح میشه و تا وزیر بعدی به سر کار بیاد با توجه به اختلافات مجلس و دولت تدبیر و امید!!!! در خوشبینانه ترین حالت حداقل 3 ماه زمان طول میکشه و تازه بعد این ماجرای پر غصه انتخاب وزیر ، وارد پروسه طولانی مدت مطلع شدن وزیر از امور خواهیم شد!!! یعنی عملا از واگذاری زمین ها یا هر طرح دیگری که ایفا کننده حقوق مالکین باشد ، تا اقلا یک سال دیگر هیچ خبری نیست!! در چهار سال اخیر می بایست برهمگان ثابت شده باشد عاملی که باعث نرسیدن مالکین به حقوق حقه شان هست نه مربوط به این دولت هست و نه به دولت قبلی! به هیچ عنوان به وزارت مسکن هم ارتباطی ندارد این زمینها عزیز کرده خاندان شخصی است که کل دولت از جمله وزارت مسکن ، کاملا زیر سلطه و تحت نفوذ او و خاندان او هستند همون خاندانی که انقدر قدرت دارند که حمایت مادی و معنوی از محاربین ، اغتشاش گران و فتنه گران سال 88 رو که مطابق قانون اساسی از مصادیق محاربه هست و باز مطابق قانون حکم محارب اعدام هست رو تبدیل میکنه به اقدام علیه امنیت ملی!!! و به همین راحتی از عدالت فرار میکنند و ... قصه این خاندان رو همگان میدانند ، این ما مالکان هستیم که باید آگاه باشیم از این موضوع و بشناسیم این افراد رو نظر شخصی خودم رو عرض میکنم مادام که این بزرگ منافق زنده هست ، رسیدن ما مالکین به حق و حقوق شرعی و قانونی مان بسیار بسیار سخت است و کاش موضوع فقط ما باشیم... مادام که این منافق زنده هست کشور روی خوشی رو نخواهد دید
عبداله دارافرین
|
1394/03/30 - 07:30
0
4
با سلام و با ارزوی قبولی طاعا ت و عبادات. جناب میر افضلی در صورت امکان راجع به جلسه 26 خرداد که قرار بود بین تعاونی ها تشگیل بشود . جلسه تشگیل شد یا خیر؟
علیرضا سلیمی
|
1394/03/30 - 11:10
0
8
چیزی که مسلم است مشکل ما از طریق نامه نگاری و توسل به این مسیولین از خدا بیخبر حل نمی شود .گواه ان هم تلاش شما در این مدت است.شما با مراجعه به خبر مورخ 2/4/93 و کامنت های ان روز می بینید با عوض شدن یک مسول ما برگشتیم سر جای اول.برای رسیدن به هدف باید تجمع های مکرار کنیم تا دیده شویم .تجمع تجمع تجمع
حمید راسخ
|
1394/03/30 - 12:17
0
10
لطفآ نتیجه جلسه سه شنبه تعاونی ها را اعلام فرمایید. اصلآ برگزار شد؟
عبداله دارافرین
|
1394/03/30 - 13:10
0
5
با سلام حضور مسئولین شرکت کاشاانه. اقای میر افضلی به این نکته جالب توجه نمایید.. انتقال اقای غلامی به وزارت مسکن اصفهان و اتصاب اقای عیدی که مدتی معاون شهرداری اصفهان بوده اند به جای اقای غلامی. بابا دم مسئولین گرم اونی که اصفهان بوده اومده تهران و اونی که تهران بوده میره اصفهان / مدیرن دیگه از یکنواختی خسته میشن .
محمدعلی پرچکانی
|
1394/03/30 - 15:31
3
11
قابل توجه بعضی از دوستان که شعارهای تند می دهند و همش از گچ ریزی و ... صحبت می کنن دیروز اینجانب در تمام منطقه زمینهای مراد آباد ساعت ها گشتم ولی اثری از کسی به جز خودم و همسرم نبود. خواهشمند است یا حرف نزنید یا حرف می زنید پاش بایستید!!! اگر هم جیگر ایستادن روی حرفتون رو ندارید لطف کنید ساکت بنشینید تا وکلای محترم از طرق قانونی این مشکل را پیگیری نمایند.
پاسخ ها
حجت اله قنبرزاده
|
1394/04/02 - 01:37
ساعت ۶ صبح روز جمعه۲۹ خرداد بود ، بعد از نماز و سحری خوابم نمی برد ، قبلا چند نفری اعلام آمادگی کرده بودند ، که همراهم باشند در گچ ریزی !! ...و آدرس رو براشون فرستادم ، اما مطمئن بودم کسی همراه نخواهد بود ! به همان هزار دلیل که گفتم! ..من مصمم بودم که باید این حرکت نمادین را سرآغازی باشم و در زمین قانونی ام به ۲۰ سال دهن کجی به حقوق ۲۵۰۰۰ خانواده خط بطلان کچی ! بکشم ... سرم پر بود از هیاهوی بی نتیجه ی مدعیان دفاع از حق مردم ! چه خودی و چه غیر خودی !! ...دلم پر بود از دست ناتوان آنانی که رسم کاسه گیری در برابر مشتی ظالم و حق نشناس را ، آنهم در پشت درهای بسته ! ، باب راه ساخته اند ، که راه همین است و بس !!... میدانستم در این راه تنهای تنهایم .... قیل و قال و هزار حرف و فعل ، یک من غاز ، که یکسال و دو ماه از وقت ۳۰۰۰ اعضای پر ادعا را به تاراج داده بود ، قلبم را میفشرد و قدمهایم را محکم تر میکرد... اما من باید که میرفتم ....ساعت ۷ صبح بود که خودم رو پای تیرهای برق فشار قوی ضلع جنوبی زمینهای مرادآباد یافتم ، یک ربعی بود که چشمانم به شیارهای پرچاله ای افتاد که با عزم راسخ زنان و مردان باغیرت ، همین دوسال پیش ، با چه شور و شعفی پر شده بود و مارا در اوج مالکیت و بدخواهان را در موضع شکرخوری! قرار داده بود.... یاد صحبتها و قول و قرارهای مهندس رحمانی که مردم را به وجد میآورد افتادم که بعد از دو سال تو خالی از آب در آمد!! ... یاد قول و قرار کاشانه ی پر مهر! افتادم که هر از گاهی ، راهی هرچند بیراه و گمراه را ، پیش روی این بیخانمانان دلسوخته پهن میکند و چرخ عصاری این دور باطل را به گردش در میآورد !!!... یاد تماس مهندس قلیچ خانی افتادم ! که سراسیمه و رنجور از کهیرات ! انتقادات رگباری این بنده ی ذلیل ، سال گذشته ، انجام دادند ، که مژده مژده ، که تیر حرفهایت به سنگ خورد و یار با ما سر سازگار پیدا کرده!! .... و نوید وعده های پوچ این نابکاران دولتی و مجلسی را در سایت به من داد ، که بیا که کاری کردیم کارستان ، البته تنها نه ! بلکه به یاری دبیرخانه ی پر دبیر و با تدبیر !!!!.... در همین افکار غرق بودم که پرتو آفتاب گرمی خود را بر گونه راستم تاباند که ، دست بجنبان و دل به غیر مبند !!!... دو کیسه گچی را که از قبل تهیه کرده بودم یکی یکی به شانه گرفتم و از شیب تند جناه راست بالا رفتم ...فشار سنگینی کیسه ها در همان قدمهای اول روی جراحی هرنی کشاله راستم ، میخواست نفسم را ببرد ، در عرض چند ثانیه عرق از مغز سر تا پاشنه پا را فرا گرفت ، نفسم به شماره افتاده بود و ضربان قلبم به دهانم رسید ... قدری استراحت لازم بود تا از کرده ام پشیمانی به دل راه نیابد !!.. شکل زمین که بمانند گلابی کله پا تشبیه شده بود ، در ذهنم مجسم شد ، و گفتم ضلع پایین رو از حدود پایه ی تیر برق به دو طرف باید کچ ریزی کنم ... از بلندی سمت راست جاده شروع کردم و مشت مشت گچها را از کیسه به زمین رساندم و کیسه ها را بالا و پایین میکشیدم ، عرق چنان قطره درشت باران از پیشانی به دست و گچ و زمین میریخت و مجال پاک کردن با دست و آستین گچی را نمیداد ، یاد ساره افتادم ! و نیت کردم که از همین کار هرچند هرز و اندک ! به زعم کاشانه ایهای پر مهر ، چشمه ی امیدی چونان زمزم در دل دلدادگان به حق و حقیقت ، جاری و ساری شود ....دیگر توانم همزمان با محتویات کیسه ها ، داشت به انتها میرسید ، و من نگران ساعتهای باقیمانده تا وقت افطار بودم ، ساعت به ۹ نزدیک شد اما من ابدا منتظر یاری احدی نبودم ...با میانسالانی که از کوه پایین میامدند و کنجکاوانه از کارم میپرسیدند ، خوش و بشی کردم و شرحی کوتاه از ماجرای زمینها گفتم و دست و لباسی به آب رساندم و بی آنکه چشم براه کسی باشم ، با همان تنهایی تنهایی ، به طرف شهر که حقیرانه زیر پایم قرار داشت ، آهنگ بازگشت کردم .... دوست عزیز و فرهیخته ی من ، شما و متعلقین را زیارت نکردم ، وگرنه کنار گچهایی که ریخته بودیم ، عکسی به یادگار میگرفتیم !!!.. تا عکسهای گرفته شده جز زمین و گچ و سایه ی من ! خالی از لطف نمیشد ...
حجت اله قنبرزاده
|
1394/04/02 - 13:05
با پوزش از محضر یاران ، ساره ی قصه ی من ، همان هاجر بود که از فرط خستگی ذهنم ، اشتباهی وارد داستان شد !
وحدتی
|
1394/03/30 - 18:55
1
9
با سلام بنده قبلا یک راهی پیشنهاد دادم ولی متاسفانه کلا مطالب پاک شدند. پیشنهاد بنده استفاده از مقدار زیادی لامپ و یا لاستیک فرسوده است تا بر روی زمین و با توجه به موقعیت مکانی و شیب زمین، یک شعار بزرگ ایجاد کنیم تا از همه جای تهران قابل دیدن باشد و البته باید در شب باشد تا دیده شود.
پاسخ ها
محسن آذرمي
|
1394/04/01 - 12:18
بسمه تعالي آقاي وحدتي دلت خوشه ها . شهرداري ارازل و اوباش باجگير خود را ميفرستد و همه لاستيك ها و لامپ ها و موتور برق را يكجا غارت ميكند.
امامی
|
1394/03/30 - 23:04
7
1
جناب میر افضلی گزینش مطالب موافق باشما وسانسور مطالب منتقدان نسبت بشیوه عملکرد شرکت شما کارنادرستی است ،عاقبت این نردبان بشکستنی است.
زينعلي
|
1394/03/31 - 13:00
0
7
با سلام خدمت آقاي دكتر ميرافضلي يكشنبه هفته آينده استيضاح دكتر آخوندي مي باشد.
پاسخ ها
شاهرخ
|
1394/04/03 - 15:09
جناب امامی،لطفا اگر پیشنهاد یا راهکار مفیدی جهت سرعت بخشی به این موضوع ندارید ، از نشر انرژی منفی در بین افرادی ضعیف که با میدی به حصول نتیجه در این خصوص دل بسته اند، خودداری نمایید ..
سیدی
|
1394/03/31 - 13:44
9
2
اختصاص 500 هکتار زمین معوض معاون عمرانی استاندار تهران در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: آخرین اقدامی که در استان تهران برای تعاونی سرخه‌حصار صورت گرفته، این است که در شهر پردیس 500هکتار زمین از سوی وزارت مسکن و شهرسازی به اعضای این تعاونی اختصاص داده شده که پس از تفکیک و قطعه‌بندی و درصورتی که اعضای تعاونی تمایل داشته باشند، به‌عنوان زمین جایگزین به آنها اعطا می‌شود. محمودی خاطرنشان کرد: پردیس در جنوب لواسان قرار دارد و به لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوایی از شهرهای خوب کشور محسوب می‌شود و در آینده نیز پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت، لذا توصیه می‌کنیم افرادی که عضو تعاونی سرخه‌حصار هستند، زمین جایگزین را در این شهر دریافت کنند. وی ادامه داد: به‌زودی نحوه جایگزینی زمین‌های پردیس برای اعضای تعاونی سرخه‌حصار اعلام می‌شود و چنانچه افراد در فرصت مقرر نسبت به تحویل سند زمین‌های سرخه‌حصار به دولت اقدام نکنند، این کار به معنای انصراف خواهد بود و علاوه بر اینکه زمین‌های سرخه‌حصار از این افراد بازپس گرفته می‌شود، زمین‌های جایگزین نیز به آنها تعلق نمی‌گیرد. معاون عمرانی استاندار تهران گفت: پس از اعلام فراخوان برای بازپس‌گیری زمین‌های سرخه‌حصار، تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز این اراضی تخریب می‌شود و افراد هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این زمین‌ها نخواهند داشت.
پاسخ ها
سعید سرمد
|
1394/04/01 - 11:17
عزیز این خبر برای سه سال پیشه
سیدی
|
1394/04/05 - 13:05
ببینید چقر سرکاریم باز صبر کنید خدا با صابرین است
سهرابی
|
1394/03/31 - 23:01
1
11
استیضاح اخوندی به جریان افتاد(فرارو کدخبر237339 //30خرداد94) وزیربسیارمحترم مسکن نه تنهادردروغگویی بلکه با مزخرف خواندن مسکن مهر دربکاربردن چنین ادبیاتی دارای مقام میباشنددرصورتی که متقاضیان مسکن مهر اکثرا از قشر ضعیف ومتوسط جامعه هستند ولی اقای وزیرچه ازنظر دارایی وچه ازنظرمحل سکونت وموقعیت مکانی با انان فرق میکنندعجب است که چنین انسانی چطور دم از حقوق شهروندی میزند//خدایا تنهاپناهگاهمان تویی وفقط به تو پناه می بریم که هرچه خداخواهدهمان شود
رضا صفاری
|
1394/03/31 - 23:16
2
5
با سلام وخسته نباشید گویا استیضاح اخوندی منتفی شده ودیدگاه نمایندگان نسبت به اومطلوب است در ضمن سه شنبه اخوندی جهت پارهای از مباحث در مجلس است لطفا تجمع را در این روز برنامه ریزی کنید نمیدونم منتظر چی هستید
امامی
|
1394/03/31 - 23:43
27
4
افضلی چرا جواب مرا نمیدی کم آوردی میترسی آن کسانی که بتو اعتماد کردن متوجه شوند که کلاه برداری روشهای گوناگونی دارد.ـ
پاسخ ها
محسن آذرمي
|
1394/04/01 - 13:11
بسمه تعالي با سلام ما مالكين اراضي سوهانك و مراد آباد به آقاي ميرافضلي و يارانش اعتماد كرده ايم و تا آخر به ايشان وفاداريم. آقاي امامي سعي نكن با اين حرف ها مشكل مالكين را سياسي كني. مشكل ما يك مشكل صنفي است و هيچ ربطي به سياست ندارد. هر مسئولي كه اين مشكل را حل كند ما دعا گوي او خواهيم بود . خواهشا ديگر اينقدر حرف مفت نزن.
امامی
|
1394/03/31 - 23:44
29
8
افضلی چرا جواب مرا نمیدی کم آوردی میترسی آن کسانی که بتو اعتماد کردن متوجه شوند که کلاه برداری روشهای گوناگونی دارد.ـ
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/01 - 10:20
انشاالله به زودي پاسخ مي دهم...صبر كن...من و تو وعده اي داريم در پيش خدا كه هرگز تخلفي در آن نخواهد بود
محمد و همسر
|
1394/04/01 - 14:58
اگه میخوای ببینی کلاه برداره یا نه پاشو مثل آدم برو دفتر شرکت اگه دیدی اونجا کسی بود یعنی دهنت رو ببند و تهمت نزن و اگر چند بار رفتی و نه کسی بود و نه کسی تلفن جواب داد و جمع کرده بودن یعنی حق با تو است. پس حرف مفت و فتنه برنگیز ممنوع!
حجت اله قنبرزاده
|
1394/04/02 - 13:16
دوستان نگران اراجیف ایشان و امثال ایشان نباشید ، او با ما سنخیتی ندارد...او یک بیگانه است ... از ما نیست .... اگر از ما بود و چشم و گوش و هوش و شعور و معرفت داشت .... چنین نمی نگاشت ...
میرقاسمی
|
1394/04/01 - 10:04
0
40
با سلام.دورود بر گرفتاران زمینهای مراد اباد وسوهانک.هم عزیزان مالک وهم مسولین محترم کاشانه. نمی دانم پس از مرگم چه خواهد شد. نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت. ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد. گلویم سوتکی باشد بدست کودکی هوشیار وبازیگوش. که او هردم دم گرم گلویش در وجودم سخت بفشارد. و این خود خفتگان خواب را اشفته میسازد. بدین سان بشکند در من سکوت مرگبارم را. انوقت کسی نباشد که از وزیری دفاع ناحق کند. اقا پول زمینهارا تو همین جمهوری اسلامی دولت مردان از کارمندان جهادی گرفتن وبه یکی از زخمهای انروز مملکت زدند. و سند منگوله دار هم دادند یعنی کا رشون خیلی درست بوده.عملا یک معامله شرعی بین دولت وکارمندان انجام شده.حالا زیر بار بقیه معامله (تحویل زمین) نمی رند.ایا این بی توجهی به امور مسلمین از استیضاح بدتر لازم نداره. در اخر نه به توصیه رهبر انقلاب توجهی دارند که دستور دادند تکلیف را با معوض روشن کنید.ونه گرفتاری وبی سر پناهی مالکین را میبینند. انشاالله همه مقاماتی که در این زمینه باعث بی خانمانی مردم شده ومیشود در دادگاه خداوند متعال استیضاح شوند. انشاالله تعالی
شجاعی
|
1394/04/01 - 10:46
0
5
ستمکش گربسازد با ستمهایی که می بیند ستمکار است. ....ای کاش کارمند سپاه یا ارتش بودیم . حتی نیروهای خدماتیشان هم در اراضی چیتگر صاحب آپارتمان شده اند.
حمید عباسی آذر
|
1394/04/01 - 11:30
0
1
باسلام. آقای سیدی خبر شما مربوط به سال 91 میباشد
پاسخ ها
سیدی
|
1394/04/04 - 19:26
میدونم اینو کذاشتم که ببینید چقدر مسولین مملکت بی کفایتند
شيغي
|
1394/04/01 - 12:30
4
3
اقا يا خانوم امامي حرف دهنت را بفهم انسان اول حرف را مزه مزه ميكند بعد به خارچ از دهن ميفرستد كلاه بردار خودئت هستي خانوم يا اقياي حسابي در ماه رمضان به اولاد پيغنبر تهمت نزن حبا كن
صادق جعفری
|
1394/04/01 - 12:47
0
9
با سلام تعاونی هایی که لیست مالکین زمینهای تهران را به استانداری دادید اصلآ می دانید با کی طرف هستید؟ اصلآ استانداری جواب سلامتان می دهد؟ آیا نمایندگان تعاونی ها را دعوت به مذاکره کرده؟ استانداری چه نقشه ای در سر دارد؟ کاری انجام می دهد یا مثل دفعة قبل فقط به اربابشان نشان می دهند که کاری می کنیم و بعد از چندین جلسات و هزینه هنگفت میروند دنبال برنامه باطل دیگر؟
روحی
|
1394/04/01 - 13:11
0
9
به نظر من وزیر جهاد اون زمان باید در دادگاه جواب این مالکین را بدهد و وزیر فعلی به دلیل اینکه بر خلاف فرمایش رهبر قصد ندارد کمکی برای رفع مشکل بنماید.
کرمی
|
1394/04/01 - 21:34
0
3
سلام بر مظلومان , سلام بر مالکان شرعی و قانونی اراضی , سلام بر چشم انتظاران بیست سال گذشته , سلام بر دلخوشان وعده های پوچ , سلام بر امیدوارن پیر شده از گذشت ایام سخت , سلام بر مدافعان کشور و نظام اسلامی کسانی که از همه زندگی و جوانی و فرصت ها برای کسب مقام و موقعیت و در آمد مناسب امروز برای خود و خانواده خود چشم پوشیدند, سلام بر کسانی که از هستی و سلامتی و راحتی و عمر خود برای دفاع از کشور گذشتند ولی امروز از حق قانونی خود در همین کشوری که از آن در روزهای سخت دفاع کردند محرومند . ان شاء الله آقایان سرمست از مقام وقدرت هرچه سریعتر از این خواب زود گذر بیدار شده و بیش از این مدیون حق الناس نباشند .در این ایام روحانی و پر برکت و مبارک رمضان دعا بفرمایید که این اتقاق برای این آقایان به وقوع بپیوندد و هرچه زودتر از این خواب غفلت بیدار شوند .
قندی راد و همسر
|
1394/04/01 - 22:53
0
17
سلام به همه عزیزان بجای تجمع در جلو مجلس باید جلوی وزارت خانه کشاورزی تجمع کنیم چرا .برای اینکه تمامی دردهاو آوارگی ما از وزارت کشاورزی شروع شده.این وزارت کشاورزی بود که این زمین را به تعاونی واگذار کردورفت .دیگر هیچگونه.کمکی نکرد..اگر همین کاشانه نبود .ما هیچ کاری از دستمان بر نمی آمد.دکتر اگر میشود .تمام تلاش در.وزا رت کشاورزی با شد. چون ریشه کا ر در دستتان .این وزارت خانه.میباشد.تمامه بدبختی ما بی فکری این وزرا کشاورزی است.به امید روز های خوب.
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/04/02 - 00:17
0
10
با سلام خدمت کلیه ی سروران گرامی و زحمتکشان تعاونی کاشانه تهران و با سلام خدمت تک تک مالکان محترم . جناب پسر عموی عزیز قرار بر این بوذ تاریخ برگزاری تجمع توسط شما اعلام شود چی شد عزیز من خرداد بپا یا ن رسید و تیر ماه شروع شد نکند قرار است از سال 1395 تجمع برگزار شود درست است . روزها پشت سرهم میگذرد و هدر رفتن وقت . خو ب اگر قرار است تجمع برگزار شود پس تاریخی میخواهد و هماهنگی های لازم فکر نمیکنم برای تصمیم آ« به این همه زمان نیاز باشد درست است شایدم من نمی د ا نم یعنی آن هم زمان بر است . سید بزرگوار اگر قرار است تجمعی برگزار شود که خودتان هم موافقت نمو دید منتظر چی هستید نکند باید برای آ ن هم اجازه بگیریم خواهش میکنم بطور واضع بفرما ئید تکلیفمان را بدا نیم تو را خدا شما دیگر واقعیات را بما بگو ئید چو ن شنید ه ام شرکت تعاونی کاشانه تهران مجاز به برگزاری هیچکونه تجمعی نمی باشد حقیقت دارد یا نه . اگر اجازه نمی خواهد تو را به علی شروع کن ماه رمضان و ما ه دیگر ندارد برای کار خیر در اولین فرصت باید اقدام شود . منتظریم . منتظریم . منتطر . یا علی بامید تاریخ برگزاری تجمع . ممنون از اینکه وقت گرامی شما را گرفتم و این حقیر را تحمل نمود ید . تورا خدا راضی باشید دوست دارم در این سایت صداقت حرف اول را بز ند نه خدای نکرده مانند دولتی ها فقط حرف بزنیم فقط رو راستی میخواهیم .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/02 - 12:59

با سلام واحترام خدمت عزيزتر از جانان خودم...مالكين و خوانندگان محترم...در ده روز اخير تعاوني ها يكي دو تا جلسه با هم  داشته اند..امروز هم در مهاب قدس جلسه دارند با ميزباني سركار خانم دكتر نورمحمدي...همچنين جلساتي با جناب اقاي دكتر .....مهندس .... و ....نمايندگان محترم تهران داشتيم...تعداد زيادي نامه نيز به رياست جمهوري و دفتر رهبري و نمايندگان مجلس و وزارت دادگستري و ... فرستاديم و مفصلا در باره استيضاح  آخوندي صحبت كرديم..همين الان نزديك به 50 فقره نامه خطاب به نمايندگان محترم مجلس و برخي مسئولين ديگر در حال ارسال است...علت اينكه خبر زيادي منتشر نكرديم و الان هم سر بسته  چيزهايي را مي نويسم همه اش به خاطر اين بود كه رعايت برخي حواشي كار و پاتكهاي عوامل وزارت مسكن كه اخبار سايت را مي خوانند را داشته باشيم...انشآء الله به موقع خبر مفصلي را منتشر مي كنم..در خصوص تجمع نيز از روز اول قرارمان اين بود كه اگر پرونده آخوندي به صحن برود تجمع برگزار كنيم...هنوز در كميسيون مذاكرات در حال انجام است...اصلا هم هيچ خبري نداريم كه چه شده و چه نشده است...اينكه برخي افراد هم اينجا مي آيند و توهين مي كنند نيز براي ما مشكوك است...خوشبختانه مالكين و خوانندگان محترم و بالاخص موكلين شركت هوشيارند و خودشان برخورد كرده و مي كنند...بنده و همه اعضاي هيئت مديره شركت كاشانه فداي شما..انشاءالله اين گرفتاري روزي بر طرف مي شود و از همه اين سختي ها جز خاطراتي و لبخندي چيزي باقي نمي ماند... از همت و تلاش جناب قنبرزاده نيز سپاسگزارم...اجركم عندالله ...والعاقبه لاهل التقوي و اليقين

حجت اله قنبرزاده
|
1394/04/02 - 16:04
با سلام به محضر همه ی عزیزان دوست ، خواستم از جناب میر افضلی کمال تشکر را داشته باشم که از بنده ی حقیر تشکر کردند ،!!... منتهی بنده تشنه ی تشکراحدی نیستم و نبودم ، بلکه متوقع همت و حمایت شما بودم و هستم که کاری را که علیرغم خواسته جمع زیادی از مالکین و قول و قرارهای خود شما ، چندین بار به زمین زده اید ،، و آن را بیهوده خوانده اید ، به سرانجام برسانید ، در کنار همه ی تلاشهای باهوده ی خود... در کنار وکیل و وزیر و آقایان مهندسین .....فلان و بهمان .... و باز میگویم ... از اینان آبی گرم نمیشود و کاسه ها همچنان خالیست ... اینان به هم نان قرض داده اند.... توقع نداشته یاشید چاقو دسته ی خود را ببرد ... این را سالهاست گفته ایم و تجربه فرموده اید ... و شما و ما در همان محکمه ای که وعده اش را داده اید باید پاسخگو باشیم، که با وقت مردم چه کرده ایم .... وما التوفیق الا من عندالله ...
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/04/02 - 00:39
1
16
با سلام مجدد . از کلیه ی مالکان عزیز تقاضا دارم اگر دسترسی به کامپیوتر داریدبرای کلیه ی مقامات از جمله سایت رهبری - ریاست جمهوری - سایت هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام - آقای علی مطهری نمایند ه مردم تهران - آقای علی لاریجانی رئیس مجلس - علما مخصوصا جوادی آملی - صافی گلپا یگانی . حساب کنید با هم در سایت خودمان تعاونی کاشانه تهران مثلا روز شنبه هفته آیند ه هر کدام از مالکین برای رهبری بطور مختصر و مفید مشکل مان را اعلام نما ئیم و تقاضای کمک و دستگیری نمائیم . در یک روز مشخص تعداد بسیار زیادی پیام دریافت میکنند لذا برای دیگران هم به همین ترتیب ادامه بدهیم یا سایت روزنامه ها . بخدا در مدت زمان کوتاهی میتوانیم حرفمان را بگوش کلیه ی مردم ایران برسانیم و از این ظلمی که بما شده است آ نها را آگاه نما ئیم فکر کنید اگر موافق هستیذ شروع کنیم . بنده به عنوان خدمت گزار مالکین منتظر موافقت شما هستم روزها را در صورت موافقت اعلام میکنم و برای کجا در هر هفته . بگذارید تمام ملت ایران بدا نند دولت محترم و ساز ما ن های تابعش چه بلا یی به سرمان آور د ه اند . منتظز م اعلام بفر ما ئید . قربا ن کوچک شماها . برادر کوچکتان سید مصطفی میر حسینی.
پاسخ ها
روحی
|
1394/04/02 - 21:58
خوب اگر نامه دستی نوشته و به امضا برسد حتی 100 نفر به نظرم بهتر است ماهی یکبار برای تمام آقایان
حمید عباسی آذر
|
1394/04/02 - 00:54
7
1
مصوبه دولت برای زمین‌های «حریم شهر» روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۵۱۳ تاریخ چاپ: ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ بازدید: 40 بار کد خبر: DEN-890073 گروه مسکن: معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: سند آسیب‌شناسی مدیریت فضای سبز کلان‌شهرها به تصویب هیات دولت رسید. به گزارش «ایسنا»، علی نوذرپور، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه این سند 30 خرداد ماه از سوی معاون اول محترم رئیس‌جمهور ابلاغ شد، تصریح کرد: در مصوبه هیات دولت در زمینه مدیریت فضای سبز در راستای تامین منابع آبی پایدار فضاهای سبز شهری مقرر شد وزارت نیرو فاضلاب خام را به صورت رایگان به شهرداری‌های متقاضی جهت ایجاد تاسیسات تصفیه فاضلاب محلی برای استفاده مصارف عمومی و فضای سبز شهری با رعایت ضوابط فنی و استانداردها واگذار کند. معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور واگذاری حق بهره‌برداری «زمین‌های سبز حریم شهر» به شهرداری‌ها بدون انتقال مالکیت آنها را از دیگر نتایج تصویب مصوبه مذکور عنوان کرد. او تصریح کرد: اراضی واقع در کاربری‌های سبز و کمربند سبز در محدوده و حریم شهرها از سوی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی به شهرداری‌های متقاضی با رفع معارض به صورت رایگان و بدون دریافت حقوق مالکانه جهت ایجاد فضای سبز با حفظ مالکیت دولت واگذار می‌شود. به گفته وی همچنین بر مبنای این مصوبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور باید ماده (8 ) قانون هدفمندی یارانه‌ها در خصوص جبران افزایش هزینه آب و برق مصرفی در فضاهای سبز شهری در قوانین بودجه سالانه را اجرایی کند. Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/890073/#ixzz3dpAz1J2z
پاسخ ها
روحی
|
1394/04/02 - 21:57
منظور؟
محسن آذرمي
|
1394/04/03 - 00:09
بسمه تعالي با سلام خدمت دكتر ميرافضلي آقاي دكتر نظرتان راجع به اين خبر چيست ؟ لطفا از كارشناسان حقوقي خود بخواهيد كه اين خبر را تفسير كنند با تشكر
شجاعی
|
1394/04/02 - 10:09
1
16
جناب آقای امامی باسلام. بنده اطلاعی از مشکل شما با آقای دکتر افضلی ندارم وهیچ کدامتان را نمی شناسم . ولی اینگونه کامنت گذاشتن و تهمت زدن کار قشنگی نیست.
عبداله دارافرین
|
1394/04/02 - 10:28
1
12
با سلام حضور مسئولینشرکت کاشانه/ در رابطه با کامنت اقای سیدی که از اختصاص 500 هکتار زمین در پردیس به تعاونی زیتون - سر خه حصارعنوان شده است . این خبر برای سال 1391 است. نه سال 94 همچنین اعضا تعاونی مذکور حاضر به تعویض زمین هایشان نشدند.
مراد مرادی
|
1394/04/02 - 18:05
0
10
جناب قندی راد و همسر-و با تشکر از شرکت کاشانه اینجانب مدتهاست که کامنت میزارم که تنها راه حل فشار اوردن به وزارت جهاد کشاورزی است. اما متاسفانه نظر موافقی نداشتم. من چندین ایمیل و نامه به اقای مطهری -وزیر جهاد-نمایندگان مجلس-ریاست جمهوری و... فرستادم اما تا حالا جوابی دریافت نکردم.سایت اقای مطهری که بلافاصله نامه من را از سایتش برداشت و هیچ جوابی هم نداد. به نظر من تجمع در وزارت خهاد کشاورزی خیلی خیلی کارساز خواهد بود. ببخشید قصد توهین ندارم اما تا کی میخواهیم اینجا هی بنویسیم و نظر بدیم واز هم تشکر کنیم و یا به هم توهین کنیم.اینها که راه حل نیست. نامه نگاری و جلسه گذاشتن هم اگه میخواست جواب بده تا حالا داده بود.
علیرضاخسروآبادی
|
1394/04/02 - 21:33
0
15
سلام:چاکرم سیدجان!میگم بایدیقه وزارت کشاورزی روگرفت چون اونا این بلاروسرماآوردن بخداسیدبچهام بزرگ شدن دیگه با40میلیون خونه رهن نمیدن دارم اسباب کشی به رودهن میکنم روزی که این زمین روخریدم20سالم بودالان40سالمه نمیدونم چیکارکنم ؟خداباعث وبانیشو لعنت کنه
روحی
|
1394/04/02 - 22:02
0
7
جناب دکتر ما باید وزیر جهاد رو هم یر سئوال ببریم این تعویضی که درست وقتی کار ما داشت به یه جاهایی می رسید چرا انجتم شد؟ به نظر اینجانب فشار روی وزیر جهاد باید اضافه بشه
رضاییان
|
1394/04/03 - 01:34
1
3
باسلام بنذه با ایده ونظرآقای سید مصطفی میرحسینی موافقم البته یک هفته پیش دربخش ارتبا مستقیم با دکتر مطهری مشکل زمین هارابرای ایشان عنوان کردم وازایشان تقاضا کردم سایت کاشانه سبزرا ملاحظه کنند همچنین از ریاست جمهوری همین تقاضا راداشته ام
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/03 - 12:40

با سلام و احترام...روزي كه رفتيم مجلس متوجه شديم اغلب نمايندگان محترم تهران در محل مجلس ملاقات مردمي ندارند...نانش حلال محجوب..اين مرد به صورت خستگي ناپذير در دفترش ايستاده بود و بيشمار مردمان را پاسخ مي داد...كف ملاقات كنندگان او در روزهاي شنبه 100 نفر است!!! و باور كنيد بيش از اينها او زحمت مي كشد..سردار كوثري هم چند مراجعه كننده  داشت ولي باقي نمايندگان نبودند يا اصولا مسئولين دفاترشان گفتند آنها در اينجا ملاقات مردمي ندارند. علي ايحال مشكل زمينها فقط مربوط به نمايندگان تهران نيست...مالكين ما از سطح كشور هستند و همه نمايندگان بايد درگير موضوع شوند. از دوستاني كه در شهرستانها با نمايندگان محترم رابطه نزديكي دارند درخواست مي كنم با بنده تماس بگيرند. آخرين خبر اينكه ماجراي استيضاح آخوندي در كميسيون عمران هنوز ادامه دارد. آقاي دكتر حسيني نماينده تهران و رئيس كميسيون عمران گفت ماجراي زمينها بزرگترين درخواست مردمي و مهمترين آنهاست و خودم را موظف مي بينم حداكثر فشار را به وزير وارد كنيم

سید مصطفی میر حسینی
|
1394/04/03 - 11:56
0
39
با سلام به مسئولین محترم و سلامی گرم به تک تک مالکین محترم . احتراما باطلاعتان میر سا نم بنده هم دارای 300 متر زمین در سوها نک میباشم که چند ماهی میشود عضو تعاونی کاشانه شد ه ام . و چندین بار از طریق همین سایت به گفتگو و درد دل و چگو نه میتوانیم از این گرفتا ری نجا ت پیدا کنیم پرداختم و گاها اظهار نظر د یگران را می خواندم لذا بر خود میدا نم از نظر شرعی و قانونی موارد ذیل را باطلاعتان برسا نم. بنده شک ندارم که با پافشاری و همد لی و یگرنگی میتوانیم به حق قانونی خودمان برسیم . 1- الا ن الحمد لله همه ی تعاونیها با هم هستند و متحد که خود یک امتیاز است 2- با توجه باینکه اسناد قانونی یعنی سند ششدانگ جمهوری اسلامی در دستا نمان میباشدو دولت هم باید بپذ یرد که مالک قانونی زمینها هستیم البته بدا نید اگر دولت میتو ا نست از نظر قا نو نی این اسنا د را لغو میکر د و سالها پیش این کار را کرد ه بود . سپس کاملا تو جه کنید که برگ برنده در دستا نمان میباشد. 3- فقط و فقط و فقط باید با هم متحد و متحد و متحد باشیم و رمز مو فقیت ما فقط یک کلمه میبا شد اتحاد و اتحاد و اتحاد پس با توجه به سه موارد بالا فقط تجمع و تجمع و تجمع به صورت دا ئم را باید چاشنی کار مان کنیم لذا بند ه شک ندارم که موفقیت ما حتمی است شک نکنید دولتی که پسوند اسلامی را دارد هرگزدر حجم وسیع 25000 نفر نمی توا ند طوری برخورد کند که بر او ا نگ انجام کار شرعی و تصرف در مال غیر زده شود آن هم تصرف در مال مردم عادی و در این حجم زیاد بنابراین خواهش میکنم با اتحاد بر تصمیممان تجمع مصمم باشیم و به صورت دائم با تهیه ی چادر های مسافرتی در محل زمینهای خود بیا ئیم با هم مستقر شویم و زندگی کنیم البته اولش مشکل است سپس کم کم مشکلات را بامید خدا پشت سر خواهیم گذاشت و به یاری خدا از این میدان با دست پر که همان خانه دار شد ن مان است بعد از سالها دست خواهیم یافت . مالکین عزیز به غیر از این هیچ راهی نداریم و بیا ئید با هم صادق باشیم و وقت خودمان هم را بیخودی تلف نکنیم اگر مرد میدان هستی این گو و این میدان . بنده هم بعد از این پیام اگر تصمیممان قطعی و تجمع شد که تا آخرش با هم هستیم و گرنه این حقیر را ببخشید و دیگر مزاحمتان نخواهم شد راضی باشید تو را به خدا ولی بیهوده گفتن و وقت تلف کردن هیچ فاید ه ای ندارد و اگر فایده داشت در این چندین سال موفق شده بودیم . تنها راه نجات با هم بودن - اتحاد و همدلی و یکی شدن وفقط فقط و فقط تجمع تجمع و تجمع . التماس دعا . قربان کوچک شما . برادر کوچکتان سید مصطفی میر حسینی.
پاسخ ها
mina.molavi
|
1394/04/03 - 22:46
سلام آفرین واقعا درسته ترا خدا اتحاد اتحاد اتحاد
عظیمی
|
1394/04/03 - 15:28
0
1
با سلام، چنانچه مسئولین محترم کاشانه سبز و سایر تعاونی ها حضور دسته جمعی و انتقال خواسته های به حق ذینفعان در این پروژه ها را در تسریع تحقق به این خواسته طولانی مدت را مثمر ثمر میدانند، ضمن اطلاع رسانی به موقع و شایسته اعلام نمایند. شاید که این حرکت و حضور تلنگری باشد در جهت تسریع در پیگیری مسئولان تعیین شده برای حل مشکل و حصول نتیجه مطلوب. با تشکر و احترام
فرامرز گرمرودي
|
1394/04/03 - 16:52
0
1
ارزیابی دو نماینده مجلس از حضور آخوندی در کمیسیون عمران/رضایت سوال‌کنندگان از توضیحات وزیر راه اقتصاد > اقتصاد سیاسی - عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس‌ ضمن مستدل خواندن پاسخ‌های وزیر راه و شهرسازی گفت: بسیاری از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون عمران از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند. عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی برای دومین بار در هفته جاری به کمیسیون عمران مجلس رفت تا در رابطه با سوالات نمایندگان توضیح دهد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با واکنش های مثبتی از سوی اعضای کمیسیون عمران روبرو شد به طوریکه نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاكيد بر اينكه وزير راه و شهرسازي با سعه صدر به سئوالات نمايندگان پاسخ داد گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند. علیرضا خسروی درباره نتیجه جلسه روز سه شنبه دوم تیرماه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور وزیر راه و شهرسازی با هدف پاسخ به سوالات تعدادی از طراحان طرح استیضاح از وی برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه سوالات مختلفی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله حوزه حمل و نقل هوایی، جاده‌ای و ریلی و نیز مسکن مهر مطرح شد که آخوندی با صبر و حوصله به همه سوالات پاسخ داد. نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان سوال کننده تا فردا فرصت دارند نظر خود را در خصوص باقی ماندن بر طرح استیضاح یا پس گرفتن امضاها اعلام کنند. عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که به طور کلی سوال کنندگان از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند گفت: امیدوارم طرح استیضاح آخوندی به صحن علنی مجلس ارسال نشود. از سوی دیگر عضو هيئت‌رئيسه كميسيون عمران مجلس‌ ضمن مستدل خواندن پاسخ‌های وزير راه و شهرسازی گفت: بسياری از نمايندگان در جلسه کمیسیون عمران از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند. محمد فيروزی با مستدل خواندن پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازي در جلسه امروز (سه‌شنبه ۲ تیر) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه در ادامه نشست روز یکشنبه ۳۱ خرداد این کمیسیون و با موضوع مطرح کردن برخی ابهامات تعدادی از نمایندگان از وزير راه و شهرسازي تشكيل شد که شامل سوالات متعددي در حوزه‌هاي حمل و نقل ريلي، جاده‌اي، هوايي و دريايي بود كه آخوندی به همه آنها پاسخ هاي مستدل ارائه داد. نماينده مردم نطنز در مجلس شوراي اسلامي افزود: مقرر شد پاسخ‌هاي آقاي آخوندي طي گزارشي فردا سوم تيرماه به كميسيون عمران مجلس ارائه شود تا مورد بازنگري مجدد قرار بگيرد. به نظر مي‌رسد با توجه به پاسخ‌های قانع كننده وزير راه و شهرسازی، احتمال کاهش یافتن تعداد امضاهای نمایندگان سؤال‌کننده زياد است. عضو هيئت رئيسه كميسيون عمران مجلس با اشاره به اينكه استیضاح آخوندی در شرایط فعلی به مصلحت کشور نیست تاكيد كرد: پاسخ‌هاي وزير راه و شهرسازی بسياري از نمايندگان پرسش‌كننده را در حوزه‌هاي تخصصي وزارت راه و شهرسازي قانع كرد.
مراد مرادی
|
1394/04/03 - 19:28
0
1
سلام و با تشکر از شرکت کاشانه - اگر به ادرس زیر برید میتونید به وبسایت همه نماینگان مجلس دسترسی پیدا کنید و بهشون ایمیل بزنید یا نامه بدید. شاید مفید باشه. هر چند باز هم اعتقاد دارم که تنها راه نجات فشار اوردن به اقای وزیر جهاد کشاورزی است. تا اون نخواد هیچ چی نمیشه. البته خود اقای وزیر ادم بسیار خوبیه ولی اون کسایی که اینکارو کردن وهنوز هم در این وزارتخونه هستند اجازه نمیدن وزیر حتی بفهمه که اصل جریان زمیناچی بوده .متاسفنانه این باند مافیایی که دور و ور وزیر هستند بسیار قوی و خطر ناک هستند.نمیدانم واقعا چه باید کرد. فقط خدا میتونه کمک کنه. وبسایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی http://morabbian.blogfa.com/tag/%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C
مراد مرادی
|
1394/04/03 - 19:53
0
1
با سلام و تشکر از زحمات شما- اگر اشتباه نکنم اقای دکتر حسینی رییس کمیسیون عمران نیست.رییس کمیسیون عمران مجلس اقای سید مهدی هاشمی است. اقای دکتر حسینی عضوی از کمیسیون عمران است.
قندی راد و همسر
|
1394/04/03 - 20:48
0
2
سلام.به همه عزیزان.آقای مرادی من هم از اول وزارت را مسئول این زمین ها می دانم .این جنا بان وزیر کشاورزی باید کاری انجام میدادن ولی خود ومعاونینشان در خواب هستند.ویا خود را به خواب زده اند.چرا این همه سال بیخیال سه هزار پرسنل خود باشند.آیا زمان جنگ این طور بود؟چطور شده چه اتفافی برای بچه بسیجی قدیم روخ داده که حا لا نگاهی به ما ندارن آن زمان ما جانمان را میدادیم ولی این آقایان به فکر چیز های دیگری بودن؟ برای ما سئوال. چرا وزرای کشاورزی در این مدت هیچگونه حرکت مثبت ؟برای پر سنل خود انجام نداده‌اند.دکتر عزیز اگر امکان دارد یک وقت ملاقات با وزیر کشاورزی داشته باشیم آیا می شود.یا باز درها بسته.قربان آقا مان برم که همیشه در خا نه اش برای پا برهنها باز است وسلام.به امیدروزی که در ها همیشه باز با شد.
حسین دهقان
|
1394/04/04 - 00:09
0
6
با سلام پس این تجمع چی شد ؟؟؟؟؟ منتظر چی هستید؟؟؟؟
احمد سادات
|
1394/04/04 - 10:45
0
3
با سلام با قبولي طاعات و عبادات در اين ماه مبارك . جناب آقاي مير افضلي خواهشا در مورد پيگيري حقوقي حق اعضاء‌ توسط وكيل شركت گزارش دهيد . اگر واگذاري و اسناد صادره موردي ندارد و دستگاه قضا حكم به نفع اعضاء داده شده و دولت آن را اجرا نمكند لطفا از طريق محاكم بين المللي مانند دفتر سازمان ملل درتهران ،‌ دفتر حقوق بشر در تهران دادگاه لاهه ،‌همانطور كه ديگران از طريق دادگاههاي بينالمللي املاك غصب شده خود را دوباره پس گرفتند پيگيري شود . اين نباشد كه متنها ها و درخواستها را بگذاريد تاما بخوانيم . جواب قانع كننده باشد . در پايان حفظ همدلي وحدت اعضا و در نهايت تجمع را خواستاريم و من الله توفيق
روحی
|
1394/04/05 - 19:42
0
6
آقای دکتر سلام طاعات قبول من خواستم بدونم ما مالکین میتونیم طی یک طومار از مسئولین درخواست کنیم که مشکلمون در صحنعلنی مجلس مطح و نامه امان قرائت شود. آقای دکتر این خیلی مهمه چون بازداشت خیلی وسیعی پیدا میکنه
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/06 - 08:37
با سلام و احترام ..بله امكان پذير است . بر همين اساس  مابا آنها ملاقات و مكاتبات زيادي داريم .
سید
|
1394/04/05 - 22:13
0
7
آقا یان بیست و چند ساله از این موضوع زمینها می گذرد . در این مدت اگه اعضا ی سطل خاک می آوردند پاین 1800 متر تبدیل به 0000 می شد . بابا بریزید اونجا را صاف کنید . این حرفها همه اش کشکه . آقایان سپاهی را ببینید هرجا خواستند ساختند . قربانشان چی هم ساختند ی ور دریاچه ی ور جنگل و مجتمع تجاری تفریهی و ... ببینم اونجا که ساختند و ی خوده از آن هم برای نیروی زمینی ارتش است که تحت لقای نیروی انتظامی ساخت همان جایی نبود که ی زمانی قرار بود به عنوان معوض به ما بدهند . جاهایی که قبلها برای مصارف نظامی گرفته شده بود و اکنون مسکنی شد آه اونم چه مساکنی . با با ارتفاع 1800 مترم کجا بود . نوار سبزم کجا بود . به خدا و خدا به کمر باعث و بانی آنهایی که تو این مدت سنگ اندازی کردند بزند همه اینها بهانه است . ببینید بعد از آنکه این زمینها را از ما گرفتند چه عشرت آبادی برای خودشان درست کنند . آقا بریزید بسازیم .دولتم کجا بود . 20 سال گذشت یعنی ی بچه ی ساله شده بیست ساله . دانشگاه و ازدواج و . خانه می خواد از پدر بی خانه و ... با با یعنی تو این چند ساله مجلس و دیوانه عدالت و ... کجا بودند . این مسا له از مساله هسته ای هم بدتره . به خدا اگه تو مساله هسته ای به نتیجه برسیم اینجا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم . بریم بسازیم . گور پدر باعث و بانیهایش که مانع شده اند .
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/06 - 08:53
لطفا نام خودتان را بنويسيد
عبدالله سلیمی
|
1394/04/06 - 12:51
سلام مالکین محترم آیا بین ما کارشناس زمین شناسی وجود دارد که گفته آقای سید را تایید کند که می شود ارتفاعات 1800 متر را به 1700 متر پایین آورد؟ اگر این امکان دارد شرکت کاشانه برنامه ریزی کند و مالکین هم همت کنند این را در مراداباد یا سوهانک (هر کدامش که مناسب و عملی است) انجام بدهیم.
سید مصطفی میر حسینی
|
1394/04/05 - 22:15
0
7
با سلام و عرض تشگر از شرکت تعاونی کاشانه تهران مهر سبز مخصوصا برادر ارجمند و پسر عموی عزیزم جناب آقای میر افضلی عزیز و برادر عزیزم آقای افضلی مرد پر کار و زحمتکش دفتر شرکت که همیشه جوابگو و راهنمای اعضا ی محترم شرکت میباشد . از اینکه تا به امروز نوشته های این حقیر را منتشر کردید ممنونم لذا چون ببخشید احساس میکنم هیچ فاید ه ا ی ندارد . در این مدت مطالب دیگر اعضا را میخوانم اما همانطوری که خودتان میدانید در این مملکت متاسفانه چو ن افراد عادی و بی پناهی هستیم کسی جوا بگویما ن نیست و نتیجه ای ندارد مگر معجزه شود که این هم در این مملکت اسلامی ( ا ن هم از نوع اسلام ناب محمدی ) بسیار بعید بنظر میرسد . حال بند ه به نوبه ی خودم تا امروز بابت تمامی زحما تتان تشکر و قدر دانی مینمایم و از اینکه تا به امروز بند ه را تحمل نمودید سپاسگزارم و حلالم کنید دیگر هیچوقت مزاحمتان نخواهم شد . پسر عموی گل تنها را گر فتن حق مالکین در تجمع میباشد و بس . اگر تجمی برقرا شد که آنهم شرکت کاشانه را واار کرد ه ا ند هیچگو نه تجمعی نمی تواند انجام دهد چو ن تنها شرکتی است که بالای 3000 عضو دار د و می د ا نید یعنی چه . و لذا اگر تجمعی باشد در کنارتان هستم . خدا نگهدارتان.
محسن باصری
|
1394/04/06 - 07:18
1
5
با سلام خدمت همه دوستان خوب به سلامتی نمایندگان مجلس هم تا 21 تیر ماه رفتن واسه خودشون تا به حوزه های انتخاباتی خودشون سر کشی کنن iiiiiii
عبداله دارافرین
|
1394/04/06 - 11:33
0
0
با سلام حضور مسئولین شرکت کاشانه/ اقای دکتر میر افضلی لطفا اگر اشکالی ندارد راجع به جلسه بین نمایندگان تعاونی ها که قرار بود تشکیل بشود توضیح دهید با تشکر..
پاسخ ها
ميرافضلي
|
1394/04/07 - 09:36

با سلام و احترام...اجمالا اشاره اي كردم. در چند جلسه  اخير محورهاي زيادي  مطرح شده است از قبيل: پاسخ مستقيم به نام پ‍ژمان معاون وزير راه و شهر سازي به اقاي بصيري  ،  تهيه و ارسال نامه اعتراضيه به رياست جمهوري، دادگستري  ، دفتر رهبري ، سازمان بازرسي، استانداري و مجلس...در يكي از اين موارد يكي از نامه هاي مستقيما به جناب آقاي گلپايگاني داده شد تا به مقام معظم رهبري داده شود. جهت اينكار از برخي افراد رابط استفاده شد، انجام برخي تحليلها در باره وضعيت فعلي، پيگيري اخبار استيضاح آخوندي؛ وضعيت پرونده هاي ارسال شده به استانداري از سوي تعاوني ها و تشكلهاي مختلف، لزوم برخي ملاقاتها با مسئولين استانداري و دادگستري و موضوعات اينچنيني

عسگر عبدالهی
|
1394/04/21 - 13:27
0
0
با سلام بنده یکی از مالکین زمین های مراد آباد هستم که 20 سال تمام چشم انتظار دستور مقامات بالا هستم آنهایی ک حق را نا حق میکنند و برایشان مشکل مردم اهمیتی ندارد بلکه مشکل هم ایجاد میکنند... کاسه صبرمان لبریز شده در روز تجمع خودم را آتش میزنم تا بلکه دودش در چشم مسئولین رفت و ب داد دیگران رسیدن پس لطفا هرچه زودتر روز تجمع را به ما هم اعلام کنید.
نظرات كاربران :
نام :
ايميل : * 
متن نظر : * 
 
متن بالا را وارد نماييد* 
 
طريق اسلامي اين است که مستضعفين را حمايت کنند....
اين انقلاب مهم اسلامي
رهين کوششهاي اين طبقه است،طبقه محروم، طبقه گودنشين، طبقه اي که اين نهضت را به ثمر رساند و توقعي هم نداشت.... اين طبقه عزيز محروم که در ازاي خدمتش غير از خدا از کس ديگري چيزي نمي خواهد و ما همه رهين منت شما هستيم و اگر لايق باشيم،خدمتگزار شما....همه چيزهايي که ما داريم از اين مردم است يا خصوصا از اين مستضعفين، آن بالاييها به مردم کاري ندارند..
پربحث ترين اخبار
لینک های مفید
صفحه اصلی | نقشه سایت | تماس با ما
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به کاشانه تهران مهر سبز می باشد.
طراحي سايت و بهينه سازي سايت توسط سارگون